valt me tegen van Marco van Basten dat hij daar niet de vinger aan de pols houdtquote:Chelsea-coach Mourinho: Robben niet inzetbaar bij Oranje
Uitgegeven: 4 oktober 2004 12:51
LONDEN - Chelsea-coach Jose Mourinho begrijpt niet waarom Arjen Robben is opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal voor het WK-kwalificatieduel zaterdag met Macedonië. Volgens de trainer is Robben wegens zijn knieblessure niet inzetbaar.
"Arjen Robben kan niet rennen, hij kan geen bal schieten en hij kan zeker niet trainen. Dus hoe kan hij dan naar het nationaal team gaan", vraagt Mourinho zich af. "Het enige dat hij kan doen is aanwezig zijn en klappen voor zijn medespelers. De komende vijftien dagen is hij niet fit, dat is onmogelijk."
Mourinho snapt niet waarom er geen contact is geweest over zijn selectie. "We spreken regelmatig met bijna alle landen, Engeland, Duitsland en IJsland. Maar we hebben geen contact met Nederland."
van Persie speelt niet dus maak je geen kans om geselecteerd te worden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:17 schreef Spideyman het volgende:
Grote vraag is natuurlijk wie er op de linksvoorpositie gaat spelen nu Robben en V.d Bergh afgezegd hebben. Van Basten liet de vorige wedstrijd (tegen Tjechie) Romeo Castelen op die plek spelen, terwijl Castelen van nature een rechtsvoor is. Castelen speelde dan ook niet zijn beste wedstrijd ooit.
Dan wil ik hierbij de spreekwoordelijke (het is dierendag he) knuppel in het hoenderhok gooien door te beweren: Van Basten moet Robin van Persie alsnog selecteren voor Oranje en dan met name voor de linksvoorpositie. Iedereen eensch?
Ik begrijp wat je bedoeldtd, maar als Edje Zoetebier geselecteerd wordt (en die andere rits onbegrijpelijke oproepen) door Van Basten en cs is het niveau van de status van de international sowieso al tanende. En als laatste wil ik er aan toevoegen dat het slim is om nu jonge oranjetalenten te laten spelen, zodat ze in 2006 weten wat er van hun verwacht wordt en ze zich hebben aangepast aan het niveau van Oranje.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:
Van Persie heeft dat echter nog nooit langdurig aangetoond. Een selectie voor hem zou in mijn ogen een diskwalificatie van de status van international zijn.
Dat dit waar zou worden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:
Zou kunnen, aangezien Marco Castelen ook op links neer heeft gezet. Maar het kan ook Collins John weer worden. Of Kevin Bobson.
nu weten we het dus zeker Marco leest mee op dit topic, wil je dus nooit meer dat soort dingen zeggenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat dit waar zou worden.
kluivert is hem volgens mij zelf al gestart door te zeggen dat hij geselecteerd had moeten wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:35 schreef The_Hives het volgende:
wanneer wordt de Kluivert lobby gestart?
Vond het oproepen van Stekelenburg onbegrijpelijker dan het oproepen van Zoetebier..quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeldtd, maar als Edje Zoetebier geselecteerd wordt (en die andere rits onbegrijpelijke oproepen) door Van Basten en cs is het niveau van de status van de international sowieso al tanende. En als laatste wil ik er aan toevoegen dat het slim is om nu jonge oranjetalenten te laten spelen, zodat ze in 2006 weten wat er van hun verwacht wordt en ze zich hebben aangepast aan het niveau van Oranje.
Ik weet niet hoe oud die Zoetebier is maar volgens mij is hij al dik in de dertig. Had hij beter Gentenaar of zo op kunnen roepen, die heeft het wel een keer verdiend. Zelfs Kevin Bobson zit erbij dus waarom Gentenaar niet? Zeker nu we tegen Macedonie speen kun je dat soort jongens er een keer bij laten komen. Hebben ze ook meteen wat ervaring en dat is en dat is dan ook meteen weer handig als je ze een keer echt nodig hebt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:32 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Vond het oproepen van Stekelenburg onbegrijpelijker dan het oproepen van Zoetebier..
Dat is dan wel weer heel pessimistisch. Vergeet niet dat we al van Tsjechie gewonnen hebben. Zonder onnodig puntverlies tegen de kleintjes moet het zeker kunnen lukken.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
Op naar Duitsland? Zie ik onder van Basten niet gebeuren, als ik heel eerlijk ben.
Gentenaar had ik ook logisch gevonden, alleen de keuze voor Stekelenburg heb ik nooit begrepen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:38 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud die Zoetebier is maar volgens mij is hij al dik in de dertig. Had hij beter Gentenaar of zo op kunnen roepen, die heeft het wel een keer verdiend. Zelfs Kevin Bobson zit erbij dus waarom Gentenaar niet? Zeker nu we tegen Macedonie speen kun je dat soort jongens er een keer bij laten komen. Hebben ze ook meteen wat ervaring en dat is en dat is dan ook meteen weer handig als je ze een keer echt nodig hebt.
Die gozer is de toekomst. Vind hem een prima keeper maar er moet nog wel wat verbeterd worden. HIj is ook nog jong. Gelukkig is Sar er nog maar als die in 2006 stopt moet Stekelenburg het over nemen lijkt me (wie anders?).quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:42 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Gentenaar had ik ook logisch gevonden, alleen de keuze voor Stekelenburg heb ik nooit begrepen.
Trouwens wel de plek waar sowieso Seedorf moet spelen, zeker gezien zijn vorm !!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:20 schreef vanBoeschoten het volgende:
op vi.nl: v/d Vaart moet strijden met Davids om plaats linkermiddenvelder..
zal er dan niemand meer achter de spitsen komen ?
Ik denk eerder dat ie per wedstrijd bekijkt wat ie doet, en 3-4-3 zeker niet uitsluit, zoals ie dat ook al tegen de Tsjechen speelde (gedeeltelijk). En ik denk ook dat ie gezien vdV's vormcrisis hem niet op 10 wil handhaven omdat ie niet voldoet. Een 10 in topvorm, en hij zal wel 3-4-3 spelen. Helaas is na Bergkamp (nog) weinig te vinden. Misschien straatvechter van Galen proberen, de Bergkamp van Alkmaar. Of toch Seedorf als 10 testen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:27 schreef methodmich het volgende:
In datzelfde bericht over Raffie. Anders moet Raffie zich niet op de linkshalf richten.
echt wel, als hij die coltruien nog had dan had ik hem persoonlijk van eindhoven terug naar de visafslag van Volendam gebrachtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:
Zou niet mogen uitmaken.
1ste helft v. Persie op links, 2de helft v. Persie op 10quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Persie zal zich gelijk weer beledigd gaan voelen als hij aan de linkerkant moet spelen. Maar waar moet hij anders spelen als Nederland niet met een nummer tien speelt?
Hij zal vast wel regelmatig zijn wedstrijden spelen in Arsenal 2.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:25 schreef Showtime het volgende:
Van Persie op linksbuiten lijkt me niet eens zo een gek idee. Als Kuyt als buitenspeler kan fungeren waarom van Persie niet. Die zal uberhaupt al blij zijn dat hij met het "grote" oranje mag meespelen. Wedstrijdritme?? Hij is anders altijd aanvoeder bij Jong Oranje.
Dan zal het dit wel worden :quote:Oranje in 4-3-3-opstelling tegen Macedoniërs
Marco van Basten benadrukte het donderdag nog maar eens in Noordwijk: hij wil Oranje met drie middenvelders en twee buitenspelers laten voetballen. Om te beginnen zaterdag tegen Macedonië. Met Roy Makaay als diepe spits.
Van Basten liet weliswaar van meet af aan weten dat hij Oranje herkenbaar en volgens de Hollandse school wilde laten voetballen, maar tegen Tsjechië begon de nieuwe bondscoach echter met slechts drie verdedigers. 'Dat was puur uit tactische overwegingen, een uitzondering', zegt Van Basten nu.
Een opstelling voor de clash met Macedonië gaf Van Basten nog niet prijs, maar een aantal zaken lijken duidelijk. Roy Makaay lijkt in de punt van de aanval te mogen beginnen, met Romeo Castelen en Dirk Kuijt op de flanken. Rafael van der Vaart zal waarschijnlijk niet spelen, omdat Oranje op het middenveld met de punt naar achter speelt en Edgar Davids de voorkeur krijgt op de linkerkant van het middenveld. Johnny Heitinga en Philip Cocu vormen wellicht het centrum van de defensie.
De basisplaats voor de in bloedvorm verkerende Roy Makaay is in die zin opvallend, omdat Van Basten zich eerder nog liet ontvallen dat de spits van Bayern München niet naar behoren trainde. 'Ik was niet teleurgesteld, maar dacht dat hij beter kon', aldus de bondscoach tegenover het ANP. 'Je kan donderdag op de training wel dertig keer scoren, maar volgens mij kun je dat beter in de wedstrijd doen.'
Makkelijk zal het in het City Stadion in Skopje niet worden, denkt Van Basten. 'Ik weet dat ze niet bij de eerste tachtig van de wereldranglijst horen, maar ze kunnen het goede ploegen wel heel moeilijk maken', weet de bondscoach.
Precies Spinnemans!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:08 schreef Spideyman het volgende:
Als de strijdlust echter de boventoon voert zoals tegen Tjechie ben ik al lang blij.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:04 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Dan zal het dit wel worden :
Castelen - Makaay - Kuyt
Davids- Sneijder - Bommel
Bouma - Cocu -Heitinga - de Jong
Mutu heeft ruzie gehad met Mourinho omdat Mourinho gemeldt had aan de Roemeense Bond dat Mutu niet inzetbaar zou zijn vanwege een blessure. Vervolgens bleek Mutu nergens last van te hebben..quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:43 schreef rubbereend het volgende:
en het eerste nieuws:
[..]
valt me tegen van Marco van Basten dat hij daar niet de vinger aan de pols houdt
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:54 schreef PyTh het volgende:
Wordt de wedstrijd nou eigenlijk op Nickelodeon uitgezonden of niet?
Ik zeg af en toe wel eens iets wat misschien te pro-PSV overkomt, maar Bouma Ooijer lijkt me serieus een goed koppel. Denk je ook niet dat een koppel dat gewend is om samen te spelen het goed zou doen in de hart van de defensie?quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:23 schreef methodmich het volgende:
Je defensie ben ik het absoluut niet mee eens.
Bouma en Ooijer spelen alleen al veel langer naast elkaar, De Jong en Heitinga pas sinds dit jaar af en toe. Ik vind De Jong een erg goede speler, maar geen idee wat eigenlijk zijn beste eigenschappen zijn... opbouwen?'quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:
Maar dan kan je ook De Jong - Heitinga doen en Bouma en Ooijer als backs. Sowieso moet De Jong altijd spelen.
dat lijkt er al aardig op, maar op de plek van melchiot mag ook wel iemand andersquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:20 schreef Spideyman het volgende:
Spidey zegt:
---------------------------------------Van Hooijdonk(RVN)--------------------------------------
--------------------------------------------------------------------Makaay(Kuijt)------------------
--------Robben(Van Persie)--------------------------------------------------------**------------
------------^-------------Davids(Cocu)------Van Bommel(Seedorf)-----Sneijder(Landzaat)
------------^-------------------------------------------------------------------------------------------
---------Gio(Bosschaart)----------------------------------------------------Melchiot(De Jong)
----------------------------------Bouma(Boula)---------Ooijer(Heitinga)----------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------Van der Sar(Stekelenburg)-------------------------
Lucius dus.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:09 schreef pascalheister het volgende:
binnen nu en een halfuur wordt bekend wie de vervanger wordt van boulahrouz
k hoorde geruchten dat de volgende mensen op het lijstje van Marco staan:quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:33 schreef Nyluzzz het volgende:
Wie zullen de volgende zijn na Zonneveld, Boularhouz, Bobson en Lucius?
Mijn gegadigden:
Nicky Hofs
Dennis Gentenaar
Martijn Reuser
Theo Janssen
Dean Gorré
En Marco treurt nog steeds dat hij cultheld Vreven niet kan selecterenquote:Op maandag 11 oktober 2004 01:18 schreef rubbereend het volgende:
k hoorde geruchten dat de volgende mensen op het lijstje van Marco staan:
Golfer
SCH
Pascalheijster
MrDoegewoon
Justme
Nyluzzz
etc. etc.
Komt d'r iig wat vuurwerk in de ploeg.quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:32 schreef golfer het volgende:
Lucius dus.![]()
doe maar heister met eiquote:Op maandag 11 oktober 2004 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k hoorde geruchten dat de volgende mensen op het lijstje van Marco staan:
Golfer
SCH
Pascalheijster
MrDoegewoon
Justme
Nyluzzz
etc. etc.
Melchiot ziekquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:28 schreef rubbereend het volgende:
is Melchiot geblesseer ofzo? ben ff niet voleldig op de hoogte
op die plek momenteel wel een van de betere van nl hoorquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:24 schreef methodmich het volgende:
Lucius.
Leuk. 2 1/2 competitieduel en 1 CL-duel op je niet natuurlijke positie en je staat in Oranje!
Gelukkig ziet hij dat idd in, anders had hij beter z'n baan kunnen afstaanquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
Overigens geeft Van Basten hiermee dus al aan dat Kromkamp selecteren een vergissing was, anders had hij die wel nog een keer genomen.
Die roept altijd heel veel zonder veel te zeggenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, Co blijft het roepen hoor Tony.
Alles wat nu gepresteerd wordt, zal meegenomen worden in het oordeel van selecteren en basisopstelling van straks. Mathijsen en Kromkamp zijn momenteel de beste centrale verdediger en rechtsback, beter dan Heitinga, Hofland, Ooier, Melchiot en de Jong. Al tijdenlang in vorm. Boularouz doet het goed in D'land, maar speelt net zoals Bouma en Ooier (beide erg goeie verdedigers trouwens) niet 'des Oranjes' en dat resulteerde al meerdere malen in matig en traag Oranje-voetbal van achteruit.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ach, de bondscoach mag weer in februari en wie weet hoe het er dan voorstaat. Feit is dat AZ nu goed speelt, maar je stelling over Bouma maar vooral Ooijer klopt niet. Ooijer is een prima verdediger die bij ieder team in de HCE in de basis zou staan. De keuze tussen Bommel en landzaat is onder meer afhankelijk van de tegenstander en de vorm maar wmb zijn ze gelijkwaardig. De De Clèrtjes en Opdammetjes van nu zijn de Musampa's, Wooters van het Ajax van 95. In een lopend team draait het goed, maar wat als het tegenzit?
Nogmaals, de tijd zal het leren, maar AZ moet het eerst maar eens zien vol te houden.
Goed voor PSV ja, en jouw boeit dat misschien niet, maar ik denk de spelers en een hele hoop Oranje-liefhebbers die hun PSV-spelers willen zien spelen op een WK wel.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:00 schreef R4V3 het volgende:
Mocht dit al gebeuren, is dat een probleem dan? Het zal mij aan mijn reet roesten of Ooijer Bouma van Bommel Cocu bij het Nederlands elftal zitten. Geen extra kans op blessures, geen vermoeide spelers alleen maar positief voor PSV.
VdV is al uitgerangeerd voor de nummer 10 positie door vBasten (omdat hij daar niet mee speelt en omdat VdV daar ook nauwelijks bij Ajax nog speelt), dus vGalen kan er best vaker bijzitten. Kromkamp en Mathijsen zitten er zeker bij tegen Engeland als ze zo doorgaan, hij kan er niet omheen want hij heeft dan gewoon geen betere op die positie's. Vooral Kromkamp : kandidaten Ooier, Melchiot, de Jong, Heitinga, Boularouz, stuk voor stuk uit vorm, geen echte rechtsback of niet vaak specifiek op die positie spelend bij hun club.quote:Even realistisch bezien. Alleen Landzaat lijkt een vaste waarde te zijn voor v. Basten. Mathijsen was een experiment bij het ontbreken van Heitinga/De Jong/ Hofland. Kromkamp is ook al weer tijden niet geselecteerd en Van Galen was er ook alleen maar bij vanwege het ontbreken van v/d Vaart. Je presenteert het net alsof Kromkamp, Mathijsen en van Galen al een vaste waarde zijn maar zou toch eens even naar het NL elftal kijken en tot de conclusie komen dat dit niet zo is.
quote:Reiziger denkt aan rentree bij Oranje
Uitgegeven: 3 januari 2005 11:47
Laatst gewijzigd: 3 januari 2005 12:22
AMSTERDAM - Michael Reiziger stelt zich mogelijk weer beschikbaar voor het Nederlands Elftal. De 31-jarige verdediger bedankte na Euro 2004 om privéredenen voor Oranje, maar denkt aan een rentree.
"Het lijkt me fantastisch nog één keer kwalificatie af te dwingen en op het WK in Duitsland een gooi te doen naar de hoofdprijs", aldus Reiziger in De Telegraaf.
De relatie van Reiziger liep dit jaar stuk en zijn ex-vriendin en drie kinderen verhuisden niet met hem mee van FC Barcelona naar Middlesbrough.
De 72-voudig international bedankte voor het Nederlands Elftal, omdat hij in zijn vrije tijd zoveel mogelijk tijd wilde doorbrengen met zijn kinderen. "Zodra de situatie verandert, kan ik bellen en me beschikbaar stellen", vertelt Reiziger.
"Het is de bedoeling dat mijn ouders vaker met mijn kinderen naar Middlesbrough komen, waardoor ik niet steeds op en neer naar Barcelona hoef. Het zet de deur naar Oranje op een kier."
Hij kan er ook wel eens bijzitten dan...quote:'Salomon Kalou deze zomer in Oranje'
1/3/2005 9 :14
De kans is groot dat Salomon Kalou komende zomer als Nederlander in actie kan komen op het WK voor spelers onder twintig jaar. 'Ik ga ervan uit dat het snel rond komt', zegt Harry Been, algemeen directeur van de KNVB én organisator van het WK in De Telegraaf.
Kalou is geboren in Ivoorkust, maar hij gaf aan het begin van het seizoen te kennen graag te willen uitkomen voor het Nederlands elftal, omdat hij daar meer toekomst in ziet dan in het nationale Ivoriaanse elftal. Feyenoord startte in oktober al een naturalisatieprocedure bij de Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND) en krijgt daarbij de hulp van de KNVB.
Volgens Harry Been kan de steun van de voetbalbond het proces versnellen 'als er sportieve redenen zijn'. 'Salomon heeft aangegeven graag voor Nederland te spelen op het WK. Ik ga ervan uit dat het snel rond komt.'
Kalou liet in het najaar weten wel oren te hebben naar een Nederlands paspoort. 'Of meneer Van Basten mij kan bellen? Ja, graag zelfs.' Maar enkele weken terug liet hij weten nog geen beslissing te hebben genomen voor welk land hij kiest.
Dit seizoen brak de negentienjarige broer van Bonaventure Kalou door bij Feyenoord. In 21 competitieduels scoorde hij twaalf keer en gaf hij zes assists.
Zou ideaal zijn, nu nog Seedorf en Davids terugquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:33 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Hij kan er ook wel eens bijzitten dan...
Robben van links en kalou vanaf rechts ??
Kijk jij snapt hetquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zou ideaal zijn, nu nog Seedorf en Davids terug
Kluivert moet er inderdaad ook bij. Weet alleen niet of je werkpaard en telkens op de goede plek van Nistelrooy moet hebben of technische Kluivert.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:05 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Kijk jij snapt het![]()
En Patje tussen Robben en Kalou in....
Dan worden we met 2 vingers in de neus wereldkampioen !!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Hmmz, ben als beetje psv'er op de een of andere manier wel gecharmeerd van VDV. Hoop ook echt dat ie het nu weer wat beter gaat doen nu Koeman weg is...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kluivert moet er inderdaad ook bij. Weet alleen niet of je werkpaard en telkens op de goede plek van Nistelrooy moet hebben of technische Kluivert..
Het middenveld Davids Seedorf en ? Van Bommel ? ? Sneijder ? ? VDV ?
Zeker hij is nu ook weer op de weg terug. Tenminste hij werkt nuquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:15 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Hmmz, ben als beetje psv'er op de een of andere manier wel gecharmeerd van VDV. Hoop ook echt dat ie het nu weer wat beter gaat doen nu Koeman weg is...
Ligt er misschien een beetje aan, als je behoudend wilt gaan voetballen heb je aan Davids en van Bommel 2 goede middenvelders. Iets aanvallender zou ik het misschien met VDV proberen.
En als VDV weer in z'n oude vorm komt moet ie sowieso spelen vind ik...
Hmmmz, wat een luxeprobleem...........quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker hij is nu ook weer op de weg terug. Tenminste hij werkt nu. Van Bommel / Sneijder en Seedorf zijn alle 3 goed in dieptepassen dus dan heb je aan Kalou en Robben ook 2 goede. Daarnaast zijn Bommel en Davids verdedigend wel sterk. Lastig
.
Nee, wie dan wel...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:27 schreef gras het volgende:
Die Ivoriaan Kalou heeft helemaal niks te zoeken in Oranje.
Van Persie moet ook mee, het is pas in 2006 dus hij heeft nog evenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:33 schreef vanBoeschoten het volgende:
Kan ook met van Bommel als soort vrije man voor de verdediging...
3 Mandekkers, van Bommel daarvoor...
En dan Davids, Seedorf en van de Vaart.......
Heeft niet met kwaliteit te maken. Maar die discussie is al vaker hier gevoerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:34 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Nee, wie dan wel...
De Turk Yildrim..............??
Of van der Meyde ?
Kalou erin ja![]()
Ja okay, daar heb je wel gelijk in !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van Persie moet ook mee, het is pas in 2006 dus hij heeft nog even. En daarnaast zou ik eerder Davids voor de verdediging zetten dan van Bommel. Bommel kan aanvallend meer brengen
Ook al aan zitten denken, maar dan moet je van Persie op rechts zetten aangezien die veel naar binnen trekt en dus goed kan schieten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:52 schreef vanBoeschoten het volgende:
[.]
En als Kalou niet mee mag doen, doen we gewoon Robben en van Persie om Patje heen![]()
Weet je VoreG, wij zouden bondscoaches moeten worden![]()
En ik vind dat van de Schaaf mee moet...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:08 schreef VoreG het volgende:
Laten we daar nog maar even mee wachten. Babel komt er ook nog wel. Eerst langzaam laten wennen en beter worden
.
Hmm... Van der Schaaf meenemen om wraak te kunnen nemen voor mensen als Materazzi... het heeft wel wat.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:12 schreef vanBoeschoten het volgende:
En ik vind dat van de Schaaf mee moet...
En die mag in de laatste minuut invallen en bijvoorbeeld Inzaghi z'n enkel helemaal naar de gort schoppen...
Of die van Figo ofzo![]()
dan stoppen we er per direct mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 06:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat toch over het Oranje shirt?Elke keer dat de naam Schaaf in dit topic genoemd wordt is er een teveel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |