Van Persie moet ook mee, het is pas in 2006 dus hij heeft nog evenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:33 schreef vanBoeschoten het volgende:
Kan ook met van Bommel als soort vrije man voor de verdediging...
3 Mandekkers, van Bommel daarvoor...
En dan Davids, Seedorf en van de Vaart.......
Heeft niet met kwaliteit te maken. Maar die discussie is al vaker hier gevoerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:34 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Nee, wie dan wel...
De Turk Yildrim..............??
Of van der Meyde ?
Kalou erin ja![]()
Ja okay, daar heb je wel gelijk in !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van Persie moet ook mee, het is pas in 2006 dus hij heeft nog even. En daarnaast zou ik eerder Davids voor de verdediging zetten dan van Bommel. Bommel kan aanvallend meer brengen
Ook al aan zitten denken, maar dan moet je van Persie op rechts zetten aangezien die veel naar binnen trekt en dus goed kan schieten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:52 schreef vanBoeschoten het volgende:
[.]
En als Kalou niet mee mag doen, doen we gewoon Robben en van Persie om Patje heen![]()
Weet je VoreG, wij zouden bondscoaches moeten worden![]()
En ik vind dat van de Schaaf mee moet...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:08 schreef VoreG het volgende:
Laten we daar nog maar even mee wachten. Babel komt er ook nog wel. Eerst langzaam laten wennen en beter worden
.
Hmm... Van der Schaaf meenemen om wraak te kunnen nemen voor mensen als Materazzi... het heeft wel wat.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:12 schreef vanBoeschoten het volgende:
En ik vind dat van de Schaaf mee moet...
En die mag in de laatste minuut invallen en bijvoorbeeld Inzaghi z'n enkel helemaal naar de gort schoppen...
Of die van Figo ofzo![]()
dan stoppen we er per direct mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 06:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat toch over het Oranje shirt?Elke keer dat de naam Schaaf in dit topic genoemd wordt is er een teveel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |