Volgens mij werd er gezegd dat niet alle verhalen gewenst zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:31 schreef Troel het volgende:
Wat me opvalt:
altijd werd er gezegd dat iedereen welkom was.
Nu lijkt het er toch wel heel erg op dat dat niet het geval is, niet erg, maar kom er dan gewoon opelijk voor uit.
Nouja, zo kwam he tniet op mij over. Ik zal het wel verkeerd begrepen hebben dan.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij werd er gezegd dat niet alle verhalen gewenst zijn.
Dat is wat anders hoor
Precies.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij werd er gezegd dat niet alle verhalen gewenst zijn.
Dat is wat anders hoor
quote:het is ms ook niet zo handig met specifieke voorbeelden t ekomen.
blijkbaar kunnen toch nogal wat lui daar niet goed mee omgaan, voelen zich meteen niet meer gewenst.
terwijl dat dus helemaal niet bedoeld wordt.
lastig hoor, kritiek leveren zonder dat mensen zich meteen ongelukkig gaan voelen.
kom op mensen, neem het voor kennisname aan en beloof er op te zullen letten
we weten allemaal dat het, zoals Yvonne al aangeeft, toch vaak slechts bij voornemens zal blijven, omdat men nu eenmaal behoefte heeft aan praatje poep met bekenden
niet zo snel je een slachtoffer voelen of aangevallen, zo wordt het niet bedoeld.
*chips geeft*.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:34 schreef Redux het volgende:
Ik wil meekijken.
Waar lees je dat dan Troel? We zeggen toch nergens dat iemand niet welkom is?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:31 schreef Troel het volgende:
Wat me opvalt:
Nu lijkt het er toch wel heel erg op dat dat niet het geval is, niet erg, maar kom er dan gewoon opelijk voor uit.
Doe mij die mening...quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:38 schreef milagro het volgende:
[..]
we weten allemaal dat het, zoals Yvonne al aangeeft, toch vaak slechts bij voornemens zal blijven, omdat men nu eenmaal behoefte heeft aan praatje poep met bekenden
*grijns*quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:38 schreef Kylee het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde die lopen te rellen, altijd dezelfde die lopen te stoken.
Bannen die hap.
Dat beweer ik ook niet, maar die oude 'gedaante' post niet voor niets meer hier.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*grijns*
Ik vind dit wel een hele leuke opmerking van jou!
Juist jij die dit zegt.
Geloof dat jij in je oude gedaante ook niet altijd perfect was!
Ach, wat kan ons het nou bommen dat we offtopic gaan hierzo.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:07 schreef Kleintje het volgende:
Ach... je bent op zich toch wie je bent. Als het destijds expres ging, dan hoop ik dat je verandert bent. Was het echt je eigen gedaante, dan zal het er nu vast ook wel uitkomen. Je kan je leven wel beteren, maar jezelf nooit veranderen.
Je weet dat ik met je oude gedaante veel problemen had. Jij ook met mij. En ik ben nog steeds dezelfde 'gedaante'. Maar goed, dat is offtopic hier!
Ach ja, ze zoeken het maar uit ook.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:21 schreef Kleintje het volgende:
Wil je het eerlijk weten? Het kan mij dus wel bommen. Waarom? Omdat ik hier niet onnodig moeilijk wil doen, problemen maken en rellen. Dat heb ik genoeg gedaan in mijn leventje. Kom niet terug op fok om te rellen.
Vind dat de modjes hier dat niet verdiend hebben.
Al klaar!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:34 schreef beefcake het volgende:
Omg ik heb net zo ongeveer de diepste zucht in mijn leven geslaakt![]()
Totdat iedereen zijn zegje heeft gedaan hebben diezelfde mods gezegd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:53 schreef Anitra het volgende:
Hoe lang gaat deze discussie nog door?
Misschien wel eens goed juist.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:53 schreef Anitra het volgende:
Hoe lang gaat deze discussie nog door?
Er is een voorstel gedaan, afgewezen, terug gedraaid iedereen happy zou ik zeggen. De mods doen hun best en hebben het recht om dingen te vragen. Maar er word van alles bij gehaald door anderen en dat is zo zonde.
Dat heeft men toch al 30x gedaan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Totdat iedereen zijn zegje heeft gedaan hebben diezelfde mods gezegd.
Nou en?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat heeft men toch al 30x gedaan?
Dat niet in belevingswereld passen klopt niet helemaalquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:18 schreef jessie het volgende:
Verder vind ik het prima als er nu geslowchat word dan begreep ik jou moussy en jou kleintje misschien verkeerd. Ik dacht dat jullie dat niks vonden en het dan nu zelf doen. Dat is wat ik vreemd vond. Maar jullie gaat t dus om lange verhalen over dingen die niet in jullie belevingswereld passen. Dan zit daar de onduidelijkheid in.
Vreselijk offtopic ik weet het, maar ik dacht altijd dat ik de enige was met die "hobby"quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:25 schreef moussy het volgende:
[..]
zo kijk ik graag op site's van makelaars naar inrichtingen van huizen![]()
Precies, en dat lijkt me heel duidelijk. Dus ik snap al het ander ophef niet zo. Zoals jij het zegt lijkt het me duidelijk genoeg en zie geen reden waarom mensen daar over zouden moeten vallen. Maar ik heb het idee dat er maar door gegaan wordt met kinderachtige reacties en steeds meer dingen aanhalen. En dat lijkt me echt niet nodig.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:25 schreef Lois het volgende:
Deel 7 :')
Nogmaals, en waarschijnlijk ten overvloede maar ik wil het graag nog een keer zeggen, het gaat er niet om dat het speeltuinbankje weg moet, het gaat er niet om dat er niet offtopic gepost mag worden. Het gaat er ons om dat bepaalde (lange) verhalen hier niet thuishoren, en dat er niet gepost moet worden om het posten. Er is ooit een slowchattopic geweest waar men alleen maar "hee" "hoi" "hoe gaat ie" "goed" etc. postte. Dat willen wij hier gewoon niet, niet "ik weet niet welke muziek ik nu weer moet draaien" of "ik kan mijn onderbroek niet vinden".
Gewoon, gezellig kletsen over de dingen die je bezighouden, maar met wat "kleine" kanttekeningen.
Jessie, ik ben toen onder andere om jou weggegaan, maar echt niet alleen om jou. Ook om opmerkingen van anderen en ook om hoe ik zelf in mijn vel zat. Daarom heb ik er toen niets over gezegd, het zou weer teveel stof doen opwaaien.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:18 schreef jessie het volgende:
Poeh heb ff heel wat terug te lezen.
Even en eerste opmerking waar ik erg van schrok.
Kleintje,
Ben ik 1 van de redenen geweest waarom je weg ging van fok? Daar schrik ik heel erg van en ben /was ik me dus totaal niet van bewust.
Waarom heb je me dat nooit verteld of wat dan ook? Misschien had het zo de wereld uitgeholpen kunnen worden. Misschien kan je dat alsnog doen. Want dat is dus nooit me bedoeling geweest.
Ik wil niemand hier weg hebben ofzo hoor! En ook niemand kwetsen.
Jaaaaahhhh!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Kan er nu EINDELIJK gezegd worden 'Zand erover en hup, verder.'?
[afbeelding]
Omg volgens mij word ik verkeerd begrepenquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:55 schreef mallemeid het volgende:
* mallemeid zucht ff met beefcake mee![]()
Volgens mij komt er nooit een keer een einde aan als iedereen zijn zegje mag doen....alles begint weer van voor af aan. Wat dat betreft ben ik het wel eens met Spuuglokje, zand erover en klaar....maarja wie ben ik
Nee hoor, ik nog nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:16 schreef daniman het volgende:
volgens mij heeft iedereen die wat te zeggen had inmiddels wel wat gezegd ja...
Hoezo? Ik begrijp volgens mij wel vaker dingen verkeerdquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:29 schreef beefcake het volgende:
[..]
Omg volgens mij word ik verkeerd begrepen
quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:31 schreef Troel het volgende:
Wat me opvalt:
Ik bedoelde dus, krijgen we dit gezeik weerquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:34 schreef beefcake het volgende:
Omg ik heb net zo ongeveer de diepste zucht in mijn leven geslaakt![]()
Dit gaat over in het zeiken om het zeikenquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:42 schreef mallemeid het volgende:
Ohw, mja ik zuchtte mee omdat het idd een beetje nutteloos lijkt te worden en een stiekume tvp
En twee posts later staat dat ik het dan verkeerd begrepen heb... Jeetje zeg!quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:37 schreef beefcake het volgende:
Ik had denk ik beter kunnen quoten, het is misschien mijn schuld.
[..]
[..]
Ik bedoelde dus, krijgen we dit gezeik weer
Je zegt het zelf... twee posts later...quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:01 schreef Troel het volgende:
[..]
En twee posts later staat dat ik het dan verkeerd begrepen heb... Jeetje zeg!![]()
Tuurlijk, je mag altijd zuchten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:53 schreef Troel het volgende:
sorry, een correctie: het is pas na vier posts. Maar wel de eerste post van mij na die andere. Dus mag ik even zuchten om jou gezucht?
Volgens mij hebben we een vrijwilligerquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:02 schreef ThunderChild het volgende:
Eerst Sylvana ... nu weer Troel ... who's next . . . ??![]()
Jij biedt je aan ??quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:11 schreef Luchtbel het volgende:
Volgens mij hebben we een vrijwilliger![]()
![]()
Jouw gezucht.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:53 schreef Troel het volgende:
sorry, een correctie: het is pas na vier posts. Maar wel de eerste post van mij na die andere. Dus mag ik even zuchten om jou gezucht?
Op enkele uitgezonderd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:34 schreef beefcake het volgende:
Volgens mij heb ik me net heel duidelijk uitgesproken?
Als ik hier ga vertellen wat mijn alter-ego gisteren over de msn tegen jou alter-ago gezegd heeft breekt hier de pleuris helemaal uit.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:32 schreef _amber_ het volgende:
I.p.v. dat er hier dingen worden uitgesproken zie ik niks anders dan aan hoop gemiep en kontendraaierij als ik even met de deur in huis mag vallen.
Spreek dingen eens uit in plaats van niks te zeggen of weg te lopen voor een echte discussie.
Dit soort opmerkingen zijn dus oa de reden waarom deze discussie al topics lang door loopt te etteren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:03 schreef Kylee het volgende:
[..]
Als ik hier ga vertellen wat mijn alter-ego gisteren over de msn tegen jou alter-ago gezegd heeft breekt hier de pleuris helemaal uit.. (en dan ben ik het pispaaltje waar ik effe geen zin in heb).
Als je mij daarmee bedoelt: ik heb een paar dagen geleden gemaild (naar Lois), omdat het mij beter leek de discussie zo te voeren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:13 schreef shmoopy het volgende:
'Ik heb een heleboel kritiek, maar ik zeg het lekker niet' of 'als ik zeg wat ik echt denk krijg ik een ban'.
Misselijkmakend vind ik dat.
dan had je dat ene zinnetje dus ook achterweg kunnen laten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je mij daarmee bedoelt: ik heb een paar dagen geleden gemaild, omdat het mij beter leek de discussie zo te voeren.
Had ik misschien beter kunnen doen ja.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:41 schreef milagro het volgende:
Zeg dan niets en mail alleen.
Vrouwen moeten eens leren op de bank te gaan zitten, aan hun ballen te krabbelen, een boer te laten of een dikke scheet,quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:04 schreef melonovy het volgende:
Luister nu of later eens naar fok! radio, is erg leuk! Cynix en Yvonne in gesprek over deze situatie...
edit: eigenlijk had dit beter in het speeltuinbankje gekund, omdat het offtopic is...
Een kop thee en een lekkere ventquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Had ik misschien beter kunnen doen ja.
Dus, wat wil je nu?
Doe mij hetzelfde recept. Alhoewel, thee is genoeg, die lekkere vent heb ik alquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Een kop thee en een lekkere vent
Dat heb je dan ook, nergens staat dat mensen NIET welkom zijn, alleen de talloze a4 postings kunnen iets minder.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, zo kwam he tniet op mij over. Ik zal het wel verkeerd begrepen hebben dan.
Je hebt mijn mail adres.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Een kop thee en een lekkere vent
en jij het mijne, plasserquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:56 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je hebt mijn mail adres.
om voor mezelf te spreken: ik heb geen kinderen, maar zou ze wel graag willen. Er zijn inmiddels wat mensen waar ik (vind ik zelf) goed mee op kan schieten en waar ik het ook leuk mee vind om contact te blijven houden als zij dat ook willen). Speeltuinbankje is daar op zich wel een plek voor. Topics zoals vernieuwde luiers, tandjes en tweede streepjes enzo waar ik niks mee van doen heb of niet interessant vind, lees ik niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:29 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
... Zoals bijvoorbeeld de mensen onder ons zonder kinderen. Is het niet beter als je lotgenoten opzoekt die van jouw leeftijd zijn en die je meer te vertellen hebben. Waarom zit je hier.
En mensen voel je dan niet meteen aangevallen, want zo wordt het niet bedoeld. Maar hoe kan het nou dat het je interesseerd wat voor luiers wij gebruiken en dat onze baby's ziek zijn of tandjes doorkomen. Ik begrijp dat niet en nog velen met mij denk ik zo. ...
OKe ik zal daar ff antwoord opgeven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:29 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Meer een vraag van waarom. Verders niets. No hard feelings.
Er kunnen natuurlijk ook mensen zijn die wel al kinderen willen maar de situatie daar even niet naar is. Orientatie op dat gebied dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:29 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ok dan ga ik eens.
Dit forum is over het algemeen bedoeld voor ouders met kinderen. Wat is nou de reden waarom een aantal mensen hier komen. Wat trekt je aan om hier te gaan posten. Zoals bijvoorbeeld de mensen onder ons zonder kinderen. Is het niet beter als je lotgenoten opzoekt die van jouw leeftijd zijn en die je meer te vertellen hebben. Waarom zit je hier.
Maar er zijn ook mensen met kinderen die stukgelopen relaties hebben of problemen met hun studie. Zal de criteria dan worden dat je alleen daarover mag posten als je A. bezig bent voor kinderen (de 2e streepjesmensen), B. zwanger bent of C. kinderen hebt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:29 schreef Lewis.de.boxer het volgende:En mensen voel je dan niet meteen aangevallen, want zo wordt het niet bedoeld. Maar hoe kan het nou dat het je interesseerd wat voor luiers wij gebruiken en dat onze baby's ziek zijn of tandjes doorkomen. Ik begrijp dat niet en nog velen met mij denk ik zo.
En ja dat bijna al die mensen dan gingen posten over studies en stuk gelopen verkeringen en noem maar wat op in het speeltuinbankje, dan wordt dat gevoel alleen maar versterkt bij ons ouder users. Ik ben hier niet eerder gaan posten als dat ik zwanger was. Daarvoor interesseerde me al die kindjes helemaal niets, het was mijn wereldje niet. Ik zat meer in andere forums.
Nou ik heb geprobeerd zo eerlijk mogelijk te zijn, nogmaals het is geen aanval. Meer een vraag van waarom. Verders niets. No hard feelings.
Maar... maar... Jullie zijn van mijn leeftijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:29 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Is het niet beter als je lotgenoten opzoekt die van jouw leeftijd zijn en die je meer te vertellen hebben.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:06 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Maar... maar... Jullie zijn van mijn leeftijd
Shit.... Met zweet in mn handen, een hart met extra slag, een kloppende ader in mn nek en haar op mn taden zat ik klaar, maar nee, ik had een boeiend topicquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:41 schreef daniman het volgende:
Moussy
Of gewoon je kind naast je nest jonge katten proppen voor een foto, dan mag het weer wel hier!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:17 schreef Karin het volgende:
Zullen we de "ik voel me niet welkom" disussie nu voor eens en altijd uit de wereld helpen
IEDEREEN IS HIER WELKOM!!!!!
Met als kleine kanttekening dat dit forum in principe bedoeld is voor het hebben/krijgen/willen van kindertjes. Tuurlijk gaat het ook wel eens over andere dingen maar zullen we er gewoon een beetje op letten dat teveel offtopic over een bepaald onderwerp misschien beter op zijn plaats is in een ander forum?
Voorbeeldje: "hoe gaat het met je katten?" En het antwoord daarop met misschien een fotootje past prima in het speeltuinbankje maar 3 pagina's met foto's past gewoon beter in Flora & Fauna
Geen zweet en andere dingen deze keerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:31 schreef melonovy het volgende:
Moussy, ik wil je wel even laten zweten hoor, waarom ben je af en toe zo vreselijk hatelijk?
Ik vind dat jij af en toe vreselijk je best kan doen om de sfeer hier naar beneden te halen, heb je daar veel lol in?
hahaha sneaky luckie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:23 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Of gewoon je kind naast je nest jonge katten proppen voor een foto, dan mag het weer wel hier!![]()
Nou goed dat je er niet van hoeft te zweten, maar wil je ook nog inhoudelijk reageren?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:33 schreef moussy het volgende:
[..]
Geen zweet en andere dingen deze keer![]()
Maar dat had je er niet bij gezetquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:37 schreef melonovy het volgende:
[..]
Nou goed dat je er niet van hoeft te zweten, maar wil je ook nog inhoudelijk reageren?
Ja en dat is het moeilijke hieraanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:23 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Of gewoon je kind naast je nest jonge katten proppen voor een foto, dan mag het weer wel hier!![]()
Er is een verschil..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:39 schreef Karin het volgende:
[..]
Ja en dat is het moeilijke hieraanWaar trek je een lijn?
Waarom zijn jullie tenen zo gigantisch lang, de sfeer is daarom alleen al zo makkelijk naar beneden te krijgen,en dat is dan niet door wat er gezegd is, maar de overtrokken reactie eropquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:31 schreef melonovy het volgende:
Moussy, ik wil je wel even laten zweten hoor, waarom ben je af en toe zo vreselijk hatelijk?
Ik vind dat jij af en toe vreselijk je best kan doen om de sfeer hier naar beneden te halen, heb je daar veel lol in?
Kliekjequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:40 schreef Kleintje het volgende:
Melonovy, ik durf bijna niet te reageren, want anders word ik ervan beticht dat ik een kliekje ben, een meeloper en dat ik het voor Moussy opneem.
Maar kan je niet met voorbeelden komen. Want juist Moussy vind ik gewoon zichzelf. Juist bij haar moet je tussen regels doorlezen. Misschien snap ik haar te goed omdat ik zelf ook zo ben...
Die bestaat nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Kliekje![]()
Ik ben mezelf, ik hoef geen masker op te zetten, ik kom hier niet om vriendjes en vriendinnetjes te maken, maar om te forummen. Vriendjes en vriendinnetjes er bij krijgen is leukmaar ik wil ook wel eens ff lekker mn eigen idee en mening kwijt, jammer dan voor de tere zieltjes, dan moeten ze maar op een eo-forum gaan spelen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:00 schreef Kleintje het volgende:
Eigenlijk is dit best een leuk slowchattopic
Hier staat vast wel iets voor je-ze tussenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:52 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Die bestaat niet![]()
Welke oudequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:46 schreef melonovy het volgende:
edit: inmiddels heeft Moussy gereageerd, ze weet denk ik zelf wel waar ik op doel.
daar zullen ze blij mee zijn!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier staat vast wel iets voor ze tussen![]()
Zullen wel een megasnelle satteliet verbinding hebben denk ik..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:10 schreef Kleintje het volgende:
YEAH, ik heb het gevonden. Sorry, hierna kap ik!
www.waaromjezus.nl Een basiscursus voor het christelijk geloof.
(wist eigenlijk niet dat ze in de hemel ook computers hadden)
Hijg hijgquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:13 schreef Luckepuk het volgende:
*sneakt topic weer uit voor ik Karen/Lois/BE in mijn nek hoor hijgen*
Om Moussy haar humor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Melonovy, weet je wat het denk ik gewoon is? Moussy en jij hebben een heel ander gevoel voor humor. Wat jij als hatelijk ervaart, is gewoon om te geinen. Probeer er eens keihard om te lachen, misschien helpt het.
wat een nuttige infoquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:30 schreef Kylee het volgende:
[..]
Om Moussy haar humor.. Sorry daar kan ik niet om lachen hoor.
.
Ikke wel. En gezien jij ook nooit om mijn humor kon lachen, is dit tekenend. Ik denk dat Moussy en ik een soort zelfde humor hebben en dat wij heel veel schelen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:30 schreef Kylee het volgende:
[..]
Om Moussy haar humor.. Sorry daar kan ik niet om lachen hoor.
.
En jullie zijn altijd volop in rellen aanwezig. Óók dat is tekenend.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:36 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ikke wel. En gezien jij ook nooit om mijn humor kon lachen, is dit tekenend.
Zoek op mijn nick/alter-ego en je zult zien in hoe weinig rellen ik afgelopen jaren geweest ben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:40 schreef Kleintje het volgende:
JA! Ik kom terug bij ouders en spontaan zijn er rellen.
Damn, zal ik er dan toch mee te maken hebben?
Be.. ik bedoel Kylee, dan hebben we toch nog iets gemeen![]()
![]()
Waarom maak je het nou niet ahahaf!! Ik zit me al sinds vanacht af te vragen wie Kylee nu toch is/was!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:40 schreef Kleintje het volgende:
JA! Ik kom terug bij ouders en spontaan zijn er rellen.
Damn, zal ik er dan toch mee te maken hebben?
Be.. ik bedoel Kylee, dan hebben we toch nog iets gemeen![]()
![]()
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:38 schreef Kylee het volgende:
[..]
En jullie zijn altijd volop in rellen aanwezig. Óók dat is tekenend..
Ja zeg jij bent in blijde afwachting, tochquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:06 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Maar... maar... Jullie zijn van mijn leeftijd
Maar jullie zijn geen kliekje hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:45 schreef moussy het volgende:
[..]
je post toch niet in het speeltuinbankje, dus heb je je ook nergens mee te bemoeien,
Kliekjequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:56 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Maar jullie zijn geen kliekje hoor..
Of dat, of gewoon uitspreken wat er is, cryptobabbel is soooooooooooooooo seventies.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vrouwen moeten eens leren op de bank te gaan zitten, aan hun ballen te krabbelen, een boer te laten of een dikke scheet,
een biertje te pakken en wat schaap, en denken, wow, het zal wel,
en niet onderhuids blijven broeden en kroppen en erger en erger maken en alles een volgende keer, want hej, die komt, weer eens fijntjes herhalen.
Hej, dit is een hot FOK!topic hoor.!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:45 schreef moussy het volgende:
[..]
je post toch niet in het speeltuinbankje, dus heb je je ook nergens mee te bemoeien, of vind je het rellen onder deze naam toch wel zo lekker?
Nou ik ben ook zo'n serieus tiepje, niet altijd even leuk, want ik kan helemaal niet altijd lachen om sommige bepaalde sarcastische opmerkingen van mensen. Jammer, maar helaas ben ik nou eenmaal zo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:38 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik nog heel ff wat vragen?
Waarom zijn veel mensen zo serieus?
Waarom kunnen jullie niet tussen de regels lezen?
Waarom niet een keer een pot zout erbij en een hard lachen?
Men, ik hoop niet dat jullie alles zo serieus nemen in jullie leven (alhoewel, ik wil best wel een keer serieus genomen worden)
Spreek het dan uit!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:46 schreef melonovy het volgende:
edit: inmiddels heeft Moussy gereageerd, ze weet denk ik zelf wel waar ik op doel.
Ze hebben jou niet afgemaakt anders.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:00 schreef Kleintje het volgende:
he, what about the seventies! Is een goed bouwjaar hoor!
*lol*quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:03 schreef Kylee het volgende:
[..]
Ze hebben jou niet afgemaakt anders..
En jij zeker wél.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:05 schreef Kleintje het volgende:
[..]
.
Maar goed, jij bent blijkbaar niet opgevoed,
Oud genoeg om ouder te zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:08 schreef shmoopy het volgende:
Hoe oud zijn jullie nou?
Ah, weer zo'n steek!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:09 schreef Kylee het volgende:
[..]
Oud genoeg om ouder te zijn..
Ik ga iig aan mn ballen krabbelen, een boer laten, op de bank zitten met een biertje en wat schaapquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:08 schreef Luckepuk het volgende:
*klapstoel erbij sleurt en een megazak popcorn*
Sorry geen tijd meer voor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ah, weer zo'n steek!
Vertel, verklaar en spreek je eens uit ipv die pleister op je mond te plakken.
Lafbek.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:11 schreef Kylee het volgende:
[..]
Sorry geen tijd meer voor..
Graag gedaan hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:10 schreef Kleintje het volgende:
Geweldig!
Kylee, het was weer leuk. Het heeft weer een hoop van mijn dag goedgemaakt! Tnx.
Scroll er dan overheen, FOK! is niet lief en schattig!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:00 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
Nou ik ben ook zo'n serieus tiepje, niet altijd even leuk, want ik kan helemaal niet altijd lachen om sommige bepaalde sarcastische opmerkingen van mensen. Jammer, maar helaas ben ik nou eenmaal zo.
ik....had allang wat gezegd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Lafbek.
Mensen als jij verzieken dit forum met dit soort posts.
*hoort een zeepbel uit elkaar spatten*quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Scroll er dan overheen, FOK! is niet lief en schattig!
ps, ik kom niet lopen rellen hoor dan had ik allang gezegd wat ik gisteren tegen Amber gezegd heb op de msn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:17 schreef Neva het volgende:
ik snap nog steeds niet wta mensen die niet op het speeltuinbankje 'praten" hier zich nu mee gaan bemoeiend komen mensen voorbij alleen om te rellen dat vind ik persoonlijk triest.
Ik ben geen ouder ( tante wel) en heb het er naar me zin met oog op binnenkort weer "tante" te worden en tips voor als ik over een x aantal jaren zelf een kindje hoop te krijgen..
vind het persoonlijk triest dat mensen nu alleen komen om te rellen.
Ja zeg dat dan gewoon!!! Sjees dit schiet ook niet op hoor, dit soort opmerkingen. Als je wat dwarszit zeg het dan!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:21 schreef Kylee het volgende:
[..]
ps, ik kom niet lopen rellen hoor dan had ik allang gezegd wat ik gisteren tegen Amber gezegd heb op de msn..
Tja, ik kan mezelf wel blijven herhalen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:21 schreef Kylee het volgende:
[..]
ps, ik kom niet lopen rellen hoor dan had ik allang gezegd wat ik gisteren tegen Amber gezegd heb op de msn..
Samendoen??quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:43 schreef easy-going het volgende:
en nu heb ik trek in schaap![]()
maar geen schaap te bekennen hier![]()
Popcorn, schaap, chips en cola mogen wmb de kast in want de lol is er hier al dagen vanaf...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
[aanvulling] Dit is natuurlijk bull shit, maar ik heb echt geen zin meer in reacties om het zuigen hier. Zeg waar het op staat en hou anders voor altijd je kop dicht!
En dat geldt dus voor iedereen!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:35 schreef yvonne het volgende:
Mooi, en de dames gaan hun ballen krabbelen, eten wat schaap en drinken een biertje en vergeten!!!!! wat er was en zien in dat het onbelangrijk is en komen er noooooooooooooit meer op terug.
Nee dat begrijp ik, en dat doe ik ook altijd wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Scroll er dan overheen, FOK! is niet lief en schattig!
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:45 schreef moralia het volgende:
Nou misschien dat iemand dan nog even vertelt wie Kylee dan wel niet is? Dikke kans dat ik en vele met mij dan nog niks wijzer zijn denk ik, maar dan is dat ook maar weer klaar.
Ja ik ook wel want ik had wél degelijk iets gezegd maar dáár wordt kennelijk overheen gelezen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tja, ik kan mezelf wel blijven herhalen...
Dat weet toch zowat heel Fok? Maar wat doet dat er toe? Laat dat gedonder hier nou eens afgelopen zijn. Die pogingen hier om het uit te praten leiden slechts tot nieuwe rellen. Als je iemand niet mag, negeer hem/haar dan gewoon. Klaar. En als je je verveelt, ga hier dan niet de boel lopen uitlokken, maar ga je huis schoonmaken. Of zoiets.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:45 schreef moralia het volgende:
Nou misschien dat iemand dan nog even vertelt wie Kylee dan wel niet is? Dikke kans dat ik en vele met mij dan nog niks wijzer zijn denk ik, maar dan is dat ook maar weer klaar.
Damn, dit ging over mij he? Dit was een steek onder water hequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:27 schreef eucalypta... het volgende:
En als je je verveelt, ga hier dan niet de boel lopen uitlokken, maar ga je huis schoonmaken. Of zoiets.![]()
Waar slaat dat nou weer op? Kylee is altijd bewust uit reltopics gebleven en nu ik mijn gezicht in dit topic laat zien verklaart het ineens weer een hoop.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:30 schreef jessie het volgende:
Volgens mij is Kylee***********
Maar maakt dat iets uit, of verklaart dat een hoop
Lees het eerste deel van dat zinnetje nog eens een keer... Volgens mij vergat Jessie het vraagteken. Dan staat er ineens iets heel anders...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:33 schreef Kylee het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Kylee is altijd bewust uit reltopics gebleven en nu ik mijn gezicht in dit topic laat zien verklaart het ineens weer een hoop..
. ( en degene die contant lopen te rellen en te zieken en te zuigen gaan wéér eens vrijuit zoals gewoonlijk.
. )
Ik kies er voor om mijn kop te houden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lees het eerste deel van dat zinnetje nog eens een keer... Volgens mij vergat Jessie het vraagteken. Dan staat er ineens iets heel anders...
Niemand gaat vrijuit, niemand krijgt de schuld. De enige vraag die er op dit moment ligt is: Zeg wat je wil zeggen en ga niet hier heel interessant lopen doen met 'Oh, als ik nou toch eens echt zou zeggen wat ik wilde zeggen...!' Ik zie de verkneukelende gezichtjes er gewoon bij!
Wees een vrouw en zeg het dus en anders moet je gewoon je kop houden! En dit geldt dus niet alleen voor Kylee
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:38 schreef jessie het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik word begrepen.
Dankt god op de blote knieen dat dit niet verder uit de hand loopt.
Ik dacht toch dat ik net iedereen gevraagd had om zich uit te spreken over wat je hier dwar zit over OUD en verder op te houden met zeuren en zuigen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:38 schreef Neva het volgende:
dan houdt ook helemala je kop hier kylee?
Ik heb dan zelf wel geen kinderen, maar doordat ik een klein broertje heb ben ik wel geinteresseerd in opvoeding enzo, en ook in me opleiding heb ik veel met kinderen te maken, ik loop stage met kinderen van 4 tot 9, dus dan is het toch niet zo gek dat ik me er voor interesseer? En ik post ook regelmatig in andere topics in OUD, dus het is niet zo dat ik alleen in het speeltuinbankje zit te slowchattenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:29 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ok dan ga ik eens.
Dit forum is over het algemeen bedoeld voor ouders met kinderen. Wat is nou de reden waarom een aantal mensen hier komen. Wat trekt je aan om hier te gaan posten. Zoals bijvoorbeeld de mensen onder ons zonder kinderen. Is het niet beter als je lotgenoten opzoekt die van jouw leeftijd zijn en die je meer te vertellen hebben. Waarom zit je hier.
En mensen voel je dan niet meteen aangevallen, want zo wordt het niet bedoeld. Maar hoe kan het nou dat het je interesseerd wat voor luiers wij gebruiken en dat onze baby's ziek zijn of tandjes doorkomen. Ik begrijp dat niet en nog velen met mij denk ik zo.
En ja dat bijna al die mensen dan gingen posten over studies en stuk gelopen verkeringen en noem maar wat op in het speeltuinbankje, dan wordt dat gevoel alleen maar versterkt bij ons ouder users. Ik ben hier niet eerder gaan posten als dat ik zwanger was. Daarvoor interesseerde me al die kindjes helemaal niets, het was mijn wereldje niet. Ik zat meer in andere forums.
Nou ik heb geprobeerd zo eerlijk mogelijk te zijn, nogmaals het is geen aanval. Meer een vraag van waarom. Verders niets. No hard feelings.
Eens!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:02 schreef Noca het volgende:
Even een reactie op Lewis.de.Boxer
Ik ben het niet helemaal met je eens dat dit een forum voor ouders alleen is.
Neem bijvoorbeeld dit topic: Trotse Ooms en Tantes - Deel 3
Dat gaat over trotse ooms en tantes, waarvan ik er één ben(en niet zo ver boven de 20 ook nog
)
Ik post wel eens in dat topic en aangezien dit ook in ouders is en je daar mensen tegenkomt kun je net zo goed meelullen op het bankje (niet dat ik dat echt doe). Maar het lijkt mij dat dat moet kunnen?
edit: daarnaast zullen er echt wel mensen zijn die wel geinteresseerd zijn in al die dingen en die gek zijn op kinderen en daar graag over meeposten ook al hebben ze ze zelf niet etc.
Anders lees je haar post eens goedquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:19 schreef Bass-Miss het volgende:
zucht. Het gaat er toch niet over dat je geen kinderen hebt,Sylvana. Het gaat erom dat je hoofdzakelijk 15 jarig pubergebral laat horen. Hoezo 'voor' op je leeftijd...![]()
Ze reageert in dit geval op Lewis, die het daar wel over had.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:19 schreef Bass-Miss het volgende:
zucht. Het gaat er toch niet over dat je geen kinderen hebt,Sylvana. Het gaat erom dat je hoofdzakelijk 15 jarig pubergebral laat horen. Hoezo 'voor' op je leeftijd...![]()
Ja?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Anders lees je haar post eens goed
in die post van Lewis staat toch duidelijk een stuk over posten in OUD als je geen kinderen hebt, daar reagaer ik op, dus lees eens goedquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:24 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja?
Daar was men ook al wel over uit zo ongeveerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:42 schreef danosa het volgende:
-=tekst=-
Preciesquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Enne Lewis, met jou ben ik het niet eens. Dan krijg je dus voor de 1246525414314e keer het gezeik over niet welkom voelen enzo. Ik hoor ook bij die groep, en jij hoeft voor mij niet uit te maken of ik mensen van mn eigen leeftijd moet zoeken om mee te kletsen en ik kan heel goed voor mezelf bepalen of ik kindjes en alles wat daar mee te maken heeft leuk vind. (JA dus)
Jup, daarom heb ik dat er ook bij vermeld. Lijkt me voor Karin/Lois/BE anders ook niet leuk steeds.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:51 schreef Spindizzy het volgende:
Wilde ik ook even gezegd hebben omdat de mods zich steeds geroepen voelen ons dat op het hart te drukken.
Thank you,quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:41 schreef yvonne het volgende:
Dames,
klonen verklappen, verraden, whatever, is SO not done, dat iedereen hier wil bitchen, oké, maar er bestaat zoiets als netiquette,
je maakt nooit, NOOIT klonen bekend, niet in OUD, niet in FB, nergens op FOK!, nooit.
Dank jullie voor je aandacht.
ach ja, elk mens is weer andersquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:27 schreef Bass-Miss het volgende:
Tja, zij is het enige wat me stoort. Voor de rest zie ik het probleem niet echt.
En ja, ik ben ook een puber geweest, maar niet zo een zeurpuber en al zeker nt openbaar.
Dat is waar, anders zouden er hier geen ergernissen zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:32 schreef daniman het volgende:
[..]
ach ja, elk mens is weer anders
Logisch, toen was er nog geen internetquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:27 schreef Bass-Miss het volgende:
En ja, ik ben ook een puber geweest, maar niet zo een zeurpuber en al zeker nt openbaar.
oh nee?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Logisch, toen was er nog geen internet
ik ben dan wel geen mod, maar volgens mij staat het in de algemene FAQ van FOKquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:53 schreef Luckepuk het volgende:
even een serieuze modvraag tussen het moddervechten door:
is er niet ergens een lijstje te vinden met al die codes die je kan gebruiken??
Ik ken uit mijn hoofd de sub, de cursief, de vet en de [afbeelding] codes, maar hoe doe je nu onderstreept? doorgestreept? hoe maak je een bepaald woord aanklikbaar?? Nu doe ik heel vaak een andere reactie quoten om bijvoorbeeld te spieken, maar om nu een heel forum te doorzoeken omdat ik iets doorgestreept wil hebben is ook weer zo´n gedoe..
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:55 schreef daniman het volgende:
[..]
ik ben dan wel geen mod, maar volgens mij staat het in de algemene FAQ van FOK
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:00 schreef milagro het volgende:
streep eronder
streep erdoor
me effe quoten en jij kan het ook
dat deed ik dus ook elke keer her en der.. alleen vergat ik het dan elke keer weer en moest me weer de plu zoeken naar een topic/reactie waarin zoiets voor kwam!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:00 schreef milagro het volgende:
streep eronder
streep erdoor
me effe quoten en jij kan het ook
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Logisch, toen was er nog geen internet
het is bijna hetzelfde als in Word :quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:05 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
dat deed ik dus ook elke keer her en der.. alleen vergat ik het dan elke keer weer en moest me weer de plu zoeken naar een topic/reactie waarin zoiets voor kwam!![]()
wil je geloven dat ik allerhande programatuur op mijn puut heb zitten.. maar geen Word?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:12 schreef milagro het volgende:
[..]
het is bijna hetzelfde als in Word :
control S (strike)
control U (underline)
nu ja, dat "control" klopt ook niet, dus gelukkig maar, had je me op de vingers kunnen tikkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:12 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
wil je geloven dat ik allerhande programatuur op mijn puut heb zitten.. maar geen Word?![]()
![]()
Control S in word is opslaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:12 schreef milagro het volgende:
[..]
het is bijna hetzelfde als in Word :
control S (strike)
control U (underline)
idd, het klopt niet zei ik alquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Control S in word is opslaan
Misschien werkte het ook wel in WP, maar daar heb ik al jaren niet meer mee gewerkt gelukkigquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:54 schreef milagro het volgende:
[..]
idd, het klopt niet zei ik al
ik trok het laatje "honderd jaar geleden" open in mijn bovenkamer en vond daar de shortcuts voor DW 4 , geloof ik
Wijven zijn geen mannenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:35 schreef yvonne het volgende:
Mogelijk scenario:
Truusje: ik vind je een takkebitch om die en die punten.
Adelbertje: *denkt na* op punt 5 en 6 heb je gelijk, rest niet, kan er niet mee zitten eik. Jij?
Truusje: *denkt* Nee, ik eik ook niet.
Mooi, en de dames gaan hun ballen krabbelen, eten wat schaap en drinken een biertje en vergeten!!!!! wat er was en zien in dat het onbelangrijk is en komen er noooooooooooooit meer op terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom wil dat bij mij nou niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:49 schreef coolbabe het volgende:
En een woord aanklikbaar maken doe je
]url=http://www.voorbeeld.nl[woord]/url[
En dan de blokhaken omdraaien maar dat snap je denk ik wel
en als je mij nou eens quote zie je dan hoe hetmoet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom wil dat bij mij nou niet?
Dus haakje-open, url, =, link-van-website, haakje-sluiten, tekstdiegelinktmoetworden, haakje-open, slash, url, haakje sluitenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:43 schreef Spindizzy het volgende:
Het tweede haakje achter susanne moet weg...
dan moet dit de site van suus zijn?
Quote mijn post maar ff en vergelijk met de jouwe
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:55 schreef moussy het volgende:
Een test-topic![]()
Jep!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Is er bij Ouders ook een topic waar je filmpjes in kan zetten?
Het grote Ouder(s) filmpjestopicquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Is er bij Ouders ook een topic waar je filmpjes in kan zetten?
Ik krijg sowieso altijd wel jeuk van "tvp", zó moeilijk is het toch niet m iets op te zoekenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:42 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ga ergens over klagen, ik vind het irritant dat mensen, in dit geval Rewimo berichtjes zetten in een topic, in dit geval Danyels topic omdat het zo een terugvindpost wordt.
Het topic staat ws nog vaak zat ergens bovenaan, dus zo moeilijk lijkt het me niet om het terug te vinden, ik vind het zo stom staan.
Dat was het
of de BOOKMARK functie te gebruiken.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso altijd wel jeuk van "tvp", zó moeilijk is het toch niet m iets op te zoeken![]()
dat is nieuw-anders, dus engquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
of de BOOKMARK functie te gebruiken.
Als jij hem zelf in het goede topic wilt zetten wil ik hem wel uit het verkeerde topic verwijderen. Ik wil hem ook voor je knippen/plakken maar dan staat hij als quote in het goede topic en niet met jouw naam en plaatje dus.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:19 schreef Luckepuk het volgende:
Ik heb per ongeluk mijn reactie onder het verkeerde topic geplakt..
Hij staat nu hiero: Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders, deel 4 maar moest daaro Het grote kleine babietjestopic deel 29 Kan dat verplaatst worden op 1 of andere manier?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:28 schreef Luckepuk het volgende:
Ik ga ff sleuren en pleuren!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:26 schreef melonovy het volgende:
Ik miste anders laatst die afkortingen in het openingstopic... KvK dus. En de andere in dat topic, zoals NOD. Andere afkortingen die veel gebruikt worden: Z&G, TOET, LLM, DING, etc.
tot aan de reactie van BE wist ik er 1 (Z&G) maar nu weet ik er dus 2quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik moet bekennen dat ik daarvan alleen echt zeker weet weet wat Z&G betekent. LLM half, Laatste Loodjes Moeders dacht ik, maar die andere 2?
Dus mss wel een ideetje ja?
is dat het nou echt? of maak je een geintje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:50 schreef Rewimo het volgende:
DING: Dit Is Niet Goed
Ik heb geen idee wat het echt is hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat het nou echt? of maak je een geintje?
Gnoom?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:50 schreef Kleintje het volgende:
Ach we kunnen wel wat verzinnen op DING.
Dikke Ingezakte nietsnuttige g....
Wie verzint er wat met die g.
Of voor het tekort aan geslachtsgemeenschap tijdens de zwangerschap:
Dat idiote nippeltje geweigerd!!!!
Martineke, wauwie wat een goed geheugen voor een zwangerequote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:37 schreef Martineke het volgende:
afkortingenFtF was toch eigenlijk FFF FtF is fuck for the fun... komt niet mooi uit, FFF is fuck for fun. of zat ik er nu zo grandioos naast?
DING weet ik overigens ook nie
ok nou ben ikecht helemaal newbie af...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:34 schreef Spindizzy het volgende:
TOET ---> Trotse Ooms En Tantes (™ Jelief)
ik wil mijn hand niet in een wespennest steken hoor, maar daar hebben we nu juist toch moderators voor?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:29 schreef Sugar het volgende:
* lady-wrb gaat wéér klagen!
Xanthe, mij valt op dat je in Z & G regelmatog dingen post die niks met Z & G te maken hebben. Ook vandaag weer een voorbeeldje daarvan. Misschien kun je dat soort dingen beter in het Speeltuinbankje zetten?![]()
Op zich wel, maar dat neemt niet weg dat users dingen kunnen melden en dat users ook elkaar aan kunnen spreken op dingen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil mijn hand niet in een wespennest steken hoor, maar daar hebben we nu juist toch moderators voor?
Dat is waar maar ik vind het wel prettig als er meegedacht wordt. Wij zien ook wel eens wat over het hoofd. Of ervaren dingen op een andere manier.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil mijn hand niet in een wespennest steken hoor, maar daar hebben we nu juist toch moderators voor?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:28 schreef melonovy het volgende:
DING = dit is niets, grapje (wel een flauwe)
BV, VK, gyn, CB, DKTP, HIB, etc.
En topics als KFT, stb, Wo2S, GKBT, HGDPKT![]()
makkelijk!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:28 schreef melonovy het volgende:
DING = dit is niets, grapje (wel een flauwe)
BV, VK, gyn, CB, DKTP, HIB, etc.
En topics als KFT, stb, Wo2S, GKBT, HGDPKT![]()
T=tetanus en van de HIB is de B iig van bofquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:14 schreef daniman het volgende:
[..]
makkelijk!
BV weet ik ff niet, Verloskundige, Gyneacoloog, ConsultatieBureau, Difterie Kinkhoest T? Polio, HIB?
KindertjesFotoTopic, Speeltuinbankje, wachten op 2e streepje, Grote kleine babietjes topic, het grote dreumes peuter kleutertopc
al met al twee afkortingen die ik niet wist, en 1 letter uit een afkoting, voor de rest alles goe
volgens mij heeft HIB met bloedstolling te maken..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
T=tetanus en van de HIB is de B iig van bof
Yeps, ze hebben het weer eens in de kiem gesmoord.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
*kijkt om de hoek*
Is de rel opgedroogd?
FV kan ook BV zijn, maar dan de afgekolfde variant, je hebt dus ook nog KV (kunstvoeding)quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:04 schreef snakelady het volgende:
BV is denk ik borstvoeding.
Dan heb je ook nog FV = flesvoeding.
Verklaar je nader?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:08 schreef Kylee het volgende:
[..]
Yeps, ze hebben het weer eens in de kiem gesmoord.. jammer he,
.
Hib is tegen een bepaalde vorm van hersenvliesontstekingquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij heeft HIB met bloedstolling te maken..
De 'B' in BMR is van de Bof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |