Ondanks dat Barbara aan Janine heeft beloofd dat Ludo er bij haar niet meer inkomt, laat ze Ludo toch binnen als hij weer op de stoep staat. Omdat hij nu geen auto meer heeft, blijft hij op de logeerkamer slapen bij Barbara.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:45 schreef Dizer het volgende:
Heeft iemand een kleine samenvatting van gister? Ik heb het gemist?
Wat heeft Barbar tegen Ludo gezegd??? Ennnnnn wonen ze al samen???
Woooooh wat spannend allemaalquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ondanks dat Barbara aan Janine heeft beloofd dat Ludo er bij haar niet meer inkomt, laat ze Ludo toch binnen als hij weer op de stoep staat. Omdat hij nu geen auto meer heeft, blijft hij op de logeerkamer slapen bij Barbara.
Yasmin is erg ongelukkig. Ze sluit zich nog steeds op in haar hotelkamer en raakt depressief van modellen die ze op tv ziet. Isabella slaagt er niet in haar op te vrolijken en naar buiten te gaan.
Janine heeft een telefoontje gehad van de inrichting waar Nina in zit. Haar dochter heeft wéér een terugval gehad. Janine is wederom erg verdrietig en in plaats van te huilen heeft ze wat servies kapot gegooid.
Morris probeert nieuwe concepten te ontwikkelen voor de Rodeo-account zodat hij de opdracht binnensleept. Robert is met hetzelfde bezig maar Jef vindt zijn concepten helemaal niks. De volgende dag presenteren beide bedrijven hun concepten aan Justus. Justus heeft een besluit genomen na het bekijken van beide concepten... Morris krijgt de opdracht!! Hij kan het zelf niet bevatten. Charlie stelt voor dat Nick hem gaat helpen want hij heeft er veel verstand van. Morris ziet dit totaal niet zitten, maar tijdens een gesprek in de Rozenboom met Justus, schuift Nick ineens aan. Hij stelt zich voor als Morris' zakenpartner...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:50 schreef pberends het volgende:
Bar is onvruchtbaar, en vraagt Janine of zij de draagmoeder wil worden van het kind van Bar en Ludo.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Woooooh wat spannend allemaal
Dank je Bupa
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is handig hoor...Vooral als je het nog wel eens een keer mistquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
ja maar niemand neemt mij godverdomme serieus. Ben ik hier voor de kat zijn viool ofzo ??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:02 schreef Svensational het volgende:
Martine en Karel??/Dat heb je pas 6 keer gezegd
het is maar wat je spannend noemtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Woooooh wat spannend allemaal
Dank je Bupa
Ik neem je wel serieus hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:01 schreef digispeed het volgende:
[..]
ja maar niemand neemt mij godverdomme serieus. Ben ik hier voor de kat zijn viool ofzo ??![]()
![]()
![]()
zeker waarquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:06 schreef babette21 het volgende:
iemand nemen dient toch altijd serieus te gebeuren?!![]()
dankje schatjequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik neem je wel serieus hoor.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:55 schreef CySt het volgende:
Ik moet me overigens eventjes uiten over de verhaallijn Dorethea <-> Benjamin. Ik weet niet of het iemand anders is opgevallen, maar het is zooooooooo een ontzettende rip-off van de film Ghost.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Nadat Robin ontsnapt is uit de oven die Scala heet zou het me niets verbazen als hij binnenkort een nieuwe hobby krijgt: potten bakken. En i.p.v. K3 komt de melodie van 'Unchained Melody' uit Robins MP3 spelertje (ook Robin gaat met z'n tijd mee).
Benjamin Borges = Patrick Swayze
Robin Visser = Demi Moore
Dorothea Grantsaan = Whoopi Goldberg
Lijkt me wel geestig.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:06 schreef babette21 het volgende:
iemand nemen dient toch altijd serieus te gebeuren?!![]()
Je stemt over een tijdje toch wel mee bij de verkiezing van de beste verhaallijn ooit?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:41 schreef dunn0w het volgende:
Niet gedaan....
je weet waarom.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Je stemt over een tijdje toch wel mee bij de verkiezing van de beste verhaallijn ooit?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |