Idd.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad. WAt een kutverhaallijn.
Ludo is nooit saai!!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:23 schreef DarcMarc het volgende:
Zelf,s Ludo is saai hopelijk krijgt die snel weer zijn huis terug
But baby...honey.....I'm a man...and that woman is beautiful.. I can't be here without having her in my avatar!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:11 schreef dunn0w het volgende:
Dizer... na-aperd.
Iwanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Voor de Fajah fans:
[afbeelding]
[afbeelding]
Idol Inge:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vamp Victoria:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
BRON: ENIGMA
Ga je bril eens poetsen joh, volgens mij zijn je glazen wat vet.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:56 schreef milagro het volgende:
Ik vind haar er steeds 'viezer' uitgaan zien, dat haar, plus de toename in gewicht en dan te strakke kleding, maar vooral dat haar, ordinair met die lange dunne vettige slierten
ik vind wel dat ze een goeie kop heeft voor iemand van 50.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:43 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik wil ook in Meerdijk wonen, daar wonen alleen maar mooie vrouwen.behalve martine dan
Het ziet er inderdaad niet uit de laatste tijd. Het kan zoveel mooier zijn! Zij kan sowieso zoveel mooier zijn trouwens. Maar ja, dat hoort vast bij haar verhaal lijn. Maar dan kan ze nog wel even normaal haar haar vast doen, ieder mens ergert zich toch dood als je so'n bos haar op je hooft hebt hangen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:19 schreef Kylee het volgende:
Ik vind dat bos haar van Jasmine vreselijk onverzorgd het staat haar helemaal niet..
Dat vind ik leuk ,lekker nonchalantquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:35 schreef somegirl het volgende:
nee man, dat haar is nog minder, die halve hanekam van d'r enzo. Ziet er ook echt niet uit
Nee joh. Hoe kom je erbij, dat leek maar zoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:04 schreef Gelderland het volgende:
was Janine dronken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |