Owja das waar ook...quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:38 schreef pberends het volgende:
Nick was veel te bezopen om een stijve te krijgen volgens mij.
Kriojgen we nu ook nog het ''ik ontken dat ik Sjors heb verkracht verhaaltje''quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:35 schreef pberends het volgende:
Als Charlie en Sjors elkaar nou afslachten dan kunnen wij verder GTST kijken.
Tjah... brandwonden...quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Yasmin kan mijn rug op.
Catfight zijn altijd top.... lekker achterbaks...quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:41 schreef digispeed het volgende:
Martine gaat zich steeds meer als een moeder voor Yasmin gedragen. Zij gaat vast de beste plastische chirurg inschakelen voor Yasmin.
Ik hoop op een catfight tussen Sjors en Yasmin.
En wat is Janine toch een Kut !
nee het was toevalquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:43 schreef BVO het volgende:
Christenkip..
Nick heeft Sjors niet doelbewust verkracht.
Hij dacht dat ze het wilde.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
nee het was toeval
Tjah... alles gaat snel in GTST he?quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:44 schreef bar_rel het volgende:
Wat me ook verbaaste is dat Isabella opeens weer aardig deed,en lief,(zoende Yasmin zelfs)en dat Yasmin dat niet egt erg vond(beetje terughouden ok,maar tog)en dat na alles wat er gebeurt is....![]()
Ik denk dat jij wilt dat ik je een ontzettend harde mep op je kop geef.... dan mag hetquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij dacht dat ze het wilde.
Hope so!quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:12 schreef Svensational het volgende:
Gaat Milan al bijna weg?
veel tegen-bieders zullen er vast niet zijnquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:45 schreef digispeed het volgende:
misschien koopt daantje hem wel
Nee, moslimvarken zou je niet snel horen in GTST. Want dat mag nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:43 schreef BVO het volgende:
Christenkip..
Nick heeft Sjors niet doelbewust verkracht.
Maar natuurlijk niet!quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, moslimvarken zou je niet snel horen in GTST. Want dat mag niet
Nick heeft Sjors niet verkracht! Ze hebben sex gehad en Sjors wou niet maar Nick was te bezopen om dat in de gaten te hebben! Sjors stelt zich enorm aan en is een schijnheilige christenkip dat denkt dat ze ooh zo lief is. Sjors is gewoon dom!! Optieven met der gezeik en ze past niet eens op Lucas en laat Janine gewoon iemand anders betalen om op Lucas te passen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:36 schreef Miss_B het volgende:
Hee even een vraagje,
Is Sjors nu wel of niet verkracht door Nick??
Ik heb het een tijdje niet gevolgd in die periode..
Thanks alvast voor het beantwoorden..!!
Groetjes
Ja dat was dom idd... terwijl Mevrouw de nietsnut uit zat te hangen... moest Janine gewoon... een oppas dokkenquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nick heeft Sjors niet verkracht! Ze hebben sex gehad en Sjors wou niet maar Nick was te bezopen om dat in de gaten te hebben! Sjors stelt zich enorm aan en is een schijnheilige christenkip dat denkt dat ze ooh zo lief is. Sjors is gewoon dom!! Optieven met der gezeik en ze past niet eens op Lucas en laat Janine gewoon iemand anders betalen om op Lucas te passen.
Van mij mag dat kind gauw oprotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |