Ik dacht dat ze Ludo bedoeldequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:27 schreef Bupatih het volgende:
Rosa heeft een man
Jaaaaa da's precies het goede rijtje!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:28 schreef BVO het volgende:
Marcus liever niet..
Maar Huib, Dian, Kim, Jessica, Julian, Arnie, Linda, Hedwig... die zijn welkom hoor..
Bvo ziet spokenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ik namens de rest van ons vrouwvolk kan spreken als ik zeg dat gtst eerder libidoverlagend is haha
tenzij je hots krijgt van robert of jef, wat natuurlijk best kan, ieder zijn heug, zeg maar...
Of zal de rol van Rosa groter worden en daarmee haar man intrede in GTST doen? (zal het Jim zijn?)quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Ludo bedoelde
Volgens mij is Rosa wel een beetje verliefd op Ludoquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Ludo bedoelde
Rosa met ´meneer´quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij is Rosa wel een beetje verliefd op Ludo
En dan komt Rosa eraan met de stofzuiger.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:33 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Rosa met ´meneer´![]()
Meneer Jim gaat ze zeker zeggen als Jim iets met Charlie krijgt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:33 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Rosa met ´meneer´![]()
met .. valerie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Meneer Jim gaat ze zeker zeggen als Jim iets met Charlie krijgt.
Met wie moet Jim eigenlijk een relatie krijgen in GTST?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan komt Rosa eraan met de stofzuiger.
"Zal ik zuigen, meneer?"
Het zou zo een digispeed-post kunnen zijn hequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
![]()
vanavond welquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het zou zo een digispeed-post kunnen zijn he
Ja...ze is vanavond lekker bezig met haar postsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:38 schreef dunn0w het volgende:
[..]
vanavond wel![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:36 schreef dunn0w het volgende:
[..]
met .. valerie?
En Jim komt als wie? neefje van janine ofzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessante combinatie. Die Robert mag nu wel bij het vuilnis.
he wat nou ???quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja...ze is vanavond lekker bezig met haar posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |