Nederland verdient beter zou maar zo door dit kabinet gevoerd kunnen wordenquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:34 schreef Harry_Sack het volgende:
ik zie het ja.
Zeg, liet je me daar mooi met een appel zitten he. Ik heb 'm zelf maar opgegeten..quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:43 schreef sjun het volgende:
[..]
Nederland verdient beter zou maar zo door dit kabinet gevoerd kunnen worden
En, geen moslim binnen de 10km....quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:19 schreef Monidique het volgende:
Ik niet. Oh, meiden toch. Gisteren fietste ik naar huis en ik keek opzij en ik zag windmolens en ik keek naar voren en ik zag een dijk en ik keek gewoon overal en overal was het groen en ik dacht, ja, ik dacht echt dat het toch wel eenv erdomd mooi landschap is, zo in die Zijperpolder.
En dat, en dat...quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En, geen moslim binnen de 10km....
Probeer het gele knopje bovenaan met het uitroepteken. Die naam is inderdaad vrij ziek.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:24 schreef Monidique het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/105042
Waar moet ik zijn om deze gebruiker te verwijderen?
Je wilt zijn bestaan ontkennen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:24 schreef Monidique het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/105042
Waar moet ik zijn om deze gebruiker te verwijderen?
quote:
Als ik mod was, dan kreeg jij de vrije hand. ..Beloofd !quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Ik had niet eens iets ergs gedaan. In een EO-gezinsdagtopic een plaatje gepost van dat evenement met de tekst "mooi in zondagse kleertjes". Verders weinig beledigends volgens mij.
Wat vervelend nou toch.
Tof!quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als ik mod was, dan kreeg jij de vrije hand. ..Beloofd !
Nee, alleen om zijn vermogen om te posten op het forum te dwarsbomen. Dat is alles.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je wilt zijn bestaan ontkennen?
Ja, maar dat is wel broodroof voor Meki...quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Tof!
Misschien kunnen wij saampjes een forum oprichten, hebben we geen last meer van die mods.
Dat doe je verkeerd, ik zal het voordoen:quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:06 schreef RichardQuest het volgende:
Laat ik maar niet over Monidiques piemol beginnen![]()
Zionist.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:26 schreef Monidique het volgende:
Vrienden van mij hadden dan ook een subtiele bijnaam voor mij bedacht: Circumcised Dick.
http://www.volkskrant.nl/economie/1096786954130.htmlquote:Frauderend Parmalat betaalde miljoenen voor politieke steun
Van onze correspondent
ROME - De zuivelgigant Parmalat heeft jarenlang geld overgemaakt aan zowat alle Italiaanse politieke partijen. Dat blijkt uit een onderzoek van het Openbaar Ministerie (OM) in Parma, dat tot een aparte procedure lijkt te gaan leiden.
De bedragen - zo'n twee miljoen euro per jaar - mogen dan in vergelijking met het totale financiële gat dat de directie van Parmalat heeft weten te creëren (14,8 miljard euro) de indruk van een fooi wekken, de feiten op zichzelf kunnen enkele politici nog lelijk in de problemen brengen.
Neeh ik geen Moslim zijnquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:36 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk moslim?
waarom zoek je niet een ander forum ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Vandaar dat mijn klachten over Fok niet in behandeling zijn genomen bij het MDI. Het is zelf een stelletje joden bij elkaar
Omdat ik geniet van jouw aanwezigheid op dit forum.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarom zoek je niet een ander forum ?
dat is dan wederzijds !quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Omdat ik geniet van jouw aanwezigheid op dit forum.
Heeft hij niet een hele strenge sollicitatieprocedure? Straks krijgen we ook een vermelding op retecool ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:50 schreef RichardQuest het volgende:
En als we op meki Forum nou 's solliciteren voor mod?
Het is een zionistisch complotquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Vandaar dat mijn klachten over Fok niet in behandeling zijn genomen bij het MDI. Het is zelf een stelletje joden bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |