zijn laatste post:quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:56 schreef livEliveD het volgende:
Ik zie hem soms nog wel. Volgens mij heeft ie ook zijn msn achter gelaten. Check anders: BG of mail hem
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
{KINP}
als je zn history nakijkt, is het bovenste topic het laatste topic waar hij in gereageerd heeft. en idd, ik haal z'n post een beetje uit t verband. ik heb zn post niet eens gelezen..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:27 schreef livEliveD het volgende:
Mja nu ruk je baaj een beetje uit zijn verband en ik vraag me af of dat handig is. Daarnaast is het heulegaar niet zijn laatste post.
Geen idee hoe dat zit maar ik zag hem nog posten in het nieuwe jaar. Volgens mij was het in een topic waarin de stelling verscheen dat Jezus mss een alien wasquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:29 schreef qu63 het volgende:
Als je zn history nakijkt, is het bovenste topic het laatste topic waar hij in gereageerd heeft. en idd, ik haal z'n post een beetje uit t verband. ik heb zn post niet eens gelezen..
hmz... bugje?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit maar ik zag hem nog posten in het nieuwe jaar. Volgens mij was het in een topic waarin de stelling verscheen dat Jezus mss een alien was
Daar ben ik het geheel mee eens.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:54 schreef BaajGuardian het volgende:
fout het is deze post.
alsjeblieft , ga eens over iets nuttigs discuseren ofzo.
Omdat ik op deze post van je reageer? The 9-11 TRUTH MOVEMENTquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:47 schreef UncleScorp het volgende:
ikop Redux
Sorry moest er even uit ...
Zo reageerde hij ook al op mij... Gewoon negerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |