abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:31:35 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_22371394
quote:
Bron : FOK!
Vrije-energie motor wordt gedemonstreerd

Gepubliceerd: zondag 3 oktober 2004 @ 11:36
In juli berichtten wij dat een Duits bedrijf een vrije-energiemotor op de markt zou gaan brengen. Het bedrijf Perendev verwacht woensdag hun vier magnetische motoren af te hebben die ze daarna publiekelijk zullen demonstreren. De motoren bewerkstelligen iets wat wetenschappers onmogelijk achten - Het leveren van energie zonder dat er brandstof aan te pas komt. De motor werkt louter op de kracht van permanente magneten.

De levering van de benodigde magneten zou reeds vier weken geleden geweest moeten zijn, maar er is vertraging opgetreden omdat de magneten door de douane werden tegengehouden. Toen de magneten uiteindelijk geleverd werden, bleek het dat ze niet op de juiste manier gebouwd waren en moest er een nieuwe bestelling geplaatst worden. Deze arriveert maandag. Tevens zal er een rapport van de TÜV komen over de tests die in maart met de motor gedaan zijn. Ze zijn getest voor veiligheidszaken zoals het effect van de magnetische velden, wat er gebeurt als de generator overbelast raakt, en wat er gebeurt als de regulateur faalt.

De motor werkt door magnetische omleiding en afscherming van het magnetisch veld van schuinstaande permanente magneten op een wiel. Hij draait door het principe dat twee gelijke polen van permanente magneten elkaar afstoten. Door middel van omringende permanente magneten aan de binnenkant van twee halve ringen, stoten de magneten van de halve ringen de magneten op het wiel af, en door de schuinstaande positie van de magneten op het wiel, gaat het wiel draaien. De snelheidsbegrenzing zorgt er voor dat de motor niet beschadigt.

Een van de vragen die vaak gesteld wordt is of er verzwakking in Gauss, de sterkte van de magneten optreedt. Volgens Brady is er geen verzwakking opgetreden bij enige test die uitgevoerd is. De uitvinding is reeds bijna wereldwijd PTC gepatenteerd. De uitvinder Mike Brady heeft zijn hoofdkantoor gevestigd in München, die 300 vierkante meter kantoorruimte heeft en een 300 vierkante meter onderzoeks en ontwikkelingslaboratorium heeft. Brady heeft ook een goedgekeurde maatschappij in Zwitserland gehad waar hij zich gevestigd had na verhuizing uit Johannesburg.
Klinkt net zoiets als die uitvinding van Jan Sloot... Het Jan Sloot Digital Coding mysterie, deel 5
Kan het nu wel, of kan het nu niet ?!?.......
pi_22371659
er was hier al n topique over, ff zoeken
Vrije-energie motor
dit is er 1
maar ik zoek de andere nog, dus nog ff geen slotje graag
-
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:44:07 #3
89730 Drugshond
pi_22371730
ik bedoel ook, het zit of in TRU of in WFL, ik heb er n hoop op gereageerd, met bronnen en al, maar kan em nu ff niet vinden, momentje nog:)
-
pi_22371763
my ative topics
pi_22371766
Is this gonna change our world? dit is em!
edit, vreemd genoeg stond ie NIET in my active topiques
-
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:54:24 #7
89730 Drugshond
pi_22371997
WFL: Vrije-energie motor
TRU: Is this gonna change our world?
er zijn er al 3 verschillende nu hé *met deze meegenomen dan, maar ik zie het echte verschil tussen die 2 niet echt, ik zal die van WFL nu ff door gaan lezen...
t gaat allebei over de Perendev motor :')
-
pi_22373755
Mjah, kan er alleen dit over zeggen. Als zo'n vrije motor bestaat, moet er heel wat fundament in de natuurkunde bijgesteld worden. Daar wil je wel een heel erg goede reden voor hebben.Mij lijkt, dat als er serieus zoiets ontwikkeld is, dat dat de volle aandacht krijgt, ook op universiteiten. En ik heb nog nooit iets serieus erover gehoord...ben benieuwd
pi_22390200
die Perendev gasten zijn oplichters, zoek amar eens dmv google naar perendev en open de link naar een forum over perendev.
er zijn verschillende partijen gedupeerd..betalen en never nooit wat ontvangen...leuke deal..nietwaar?
pi_22391815
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 15:38 schreef Haushofer het volgende:
Mjah, kan er alleen dit over zeggen. Als zo'n vrije motor bestaat, moet er heel wat fundament in de natuurkunde bijgesteld worden. Daar wil je wel een heel erg goede reden voor hebben.Mij lijkt, dat als er serieus zoiets ontwikkeld is, dat dat de volle aandacht krijgt, ook op universiteiten. En ik heb nog nooit iets serieus erover gehoord...ben benieuwd
Als het werkt wordt de begin prijs 8500 pleuro behalve de magneten ziet de rest van de motor er niet arbijds intensief uit dus gaat het grootste deel van de prijs naast de winst/ontwikkelings kosten in de magneten zitten.
wat weer inhoud dat het waarschijnlijk veel energie kost om die speciaal gemaakte magneten te maken.
En waar komt nu die energie vandaan
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  maandag 4 oktober 2004 @ 11:37:11 #12
89730 Drugshond
pi_22392205
Ik weet niet.... de demonstraties en een profesionele organisatie van TUV laten in mijn ogen wel zien dat dit concept kan werken. Wachten op een aantal geslaagde demonstraties voordat we daadwerkelijk kunnen zeggen of het een hoax of dat het werkelijk kan.
quote:
wat weer inhoud dat het waarschijnlijk veel energie kost om die speciaal gemaakte magneten te maken. En waar komt nu die energie vandaan
Good point, wat is eigenlijk de levensduur van zo'n motor. Want dan kun je berekenen of de eerste wet van de thermodynamica nog steeds geldig is.
  zondag 2 juli 2006 @ 20:46:53 #13
152744 Brein_breker
Energie problemen?? LULKOEK
pi_39457118
Ja ...ook ik weet dat dit het..... of een van de eieren van Clumbumbus is.
Op het moment dat het niet meer terug te draaien is (vrije energie) gaan de gevestigde overheden overstag.
Bedankt Nicolas Tesla voor je uitvindingen.
Bedankt Albert Einstein voor je ruim denken.
Jammer dat Nicolas 100 jaar geleden niet heeft doorgezet tegen de gevestigde industrie.
Ik hoop inheel mijn hart dat de mensen die nu bezig zijn, dat ze door durven te gaan.
TEN NUT VAN DE MENS IN HET ALGEMEEN
( niet voor een klein elite groepje) en vooral niet tegen gehouden worden door welke bedreiging dan ook, ten aanzien van schone en duurzame energie (ik bedoel dus niet die groene stroom flauwe kul).Zodat we ophouden de wereld te vervuilen en daarmee ons zelf vergiftigen.
Dat er iets gaande is wat energie betreft is zeker.
Kijk maar een op de site van NIBURU .NL.
http://www.niburu.nl/
of op de site van Henk en stel je open voor de verandering in het denken van de mens.
Bewust worden van je zijn (wie je bent) en waar we naar toe gaan.Als mensheid in zijn geheel.
De site van Henk is http://thenewworldtime.punt.nl/?r=1&id=286003.
Ook is er een nederlandse site van Frank Bonte met zijn 0 punt energie site.
http://www.nulpuntenergie.net/
Alle interessante nieuwtjes over magneet motoren ....Joecell en 0 punt energie zijn hier aan de orde .
Waterstof als aandrijving ??
De JOECELL is dat stadium al voorbij.
http://www.vrijeenergiemachine.nl/content/view/28/9/
Interessante tijden leven wej in.
Interessante tijden komen er aan.
wees er bij en mis niks.
Stel je Quantumdenkveld open en wordt ook een brein_breker
Leef gezond en zonder zorgen ......heb lief in de ruimste zin van het woord

Groeten van Brein_breker
I
Energie problemen worden kunstmatig in stand gehouden.
Vrije energie is en wordt vrij beschikbaar.
Zullen wel straks levenstijd....belasting moeten betalen of zoiets.
Zo lang de machthebbers misbruik maken van hun macht. we laten dit n
  zondag 2 juli 2006 @ 21:01:37 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39457537
Hopelijk komt er inderdaad ooit een goede schone uitvinding.

En is vervuiling voor eens en voor altijd verleden tijd.

Lang genoeg heeft de mens de aarde en de lucht vervuild dus ook de mens zelf vervuild en vergiftigd. Wordt tijd dat het afgelopen en uit is met die zeik.

Schone energie, waarom zou dat zo moeilijk moeten zijn?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_39459309
<edit> weg plaatje, zie beneden

Zoiets dus? Lijkt me wel mogelijk zo.
Alleen verwacht ik niet dat het zo simpel is, als ik er al achter kan komen ...
Wat is er mis met mijn plaatje?

[ Bericht 20% gewijzigd door Metallicity op 03-07-2006 23:28:11 ]
pi_39459394
Dubbelpost, oops
  maandag 3 juli 2006 @ 20:55:32 #17
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_39485230
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:58 schreef Metallicity het volgende:

Wat is er mis met mijn plaatje?
1: Het is op een verschrikkelijk suckende site geplaatst waardoor ik het niet full-screen kan zien.
2: Door 1) kan ik geen verder oordeel geven.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_39491105
  dinsdag 4 juli 2006 @ 00:14:25 #19
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39492933
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:01 schreef Dromenvanger het volgende:

Schone energie, waarom zou dat zo moeilijk moeten zijn?
politiek. Binnen de nu bestaande natuurkunde wetten kan het wel. De wil en noodzaak is er niet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 4 juli 2006 @ 01:56:37 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39495144
Een anti-magnetische kap. Dat klinkt even onzinnig als een wrijvingsloze ophanging
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_39496768
Ze zouden een presentatie houden na het WK maar op de site valt te lezen dat ie nu ook is afgezegd.
Dus het is allemaal een HOAX!

Stelletje klootzakken & oplichters zijn het. Maar het zou heel mooi zijn als zoiets echt zou bestaan.
pi_39497028
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 01:56 schreef ATuin-hek het volgende:
Een anti-magnetische kap. Dat klinkt even onzinnig als een wrijvingsloze ophanging
poop.
quote:
De motor werkt door magnetische omleiding en afscherming van het magnetisch veld van schuinstaande permanente magneten op een wiel.
  Moderator dinsdag 4 juli 2006 @ 09:00:23 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_39497612
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 07:46 schreef Metallicity het volgende:

[..]

poop.
[..]
Ja jij kunt quoten wat je wil, maar feit is dat dit verhaal en het bijbehorende bedrijf elke zoveel tijd de kop opsteekt, en steeds wordt er vanalles beloofd, maar steeds komt dat bedrijf maar niet over de brug. Ik wil eerst bewijzen zien voor ik begin te schreeuwen dat het kan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_39499669
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 01:56 schreef ATuin-hek het volgende:
een zo goed als wrijvingsloze ophanging is dan weer wel mogelijk :p
alleen erg duur
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_39499757
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja jij kunt quoten wat je wil, maar feit is dat dit verhaal en het bijbehorende bedrijf elke zoveel tijd de kop opsteekt, en steeds wordt er vanalles beloofd, maar steeds komt dat bedrijf maar niet over de brug. Ik wil eerst bewijzen zien voor ik begin te schreeuwen dat het kan.
de presantatie van de motor is dit jaar weer afgeblazen dit keer omdat er te weinig belangstelling zou zijn
http://www.perendev-power.com/Page45.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')