Normaal gesproken wel maar in dit geval ff nietquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:05 schreef Vodka_Lime het volgende:
De knapste (ongeacht diens geaardheid)
dat houd voor iemand die hetero is toch altijd in dat het iemand van het tegenovergestelde geslacht is?
loserquote:Op zondag 3 oktober 2004 10:07 schreef LaZZ het volgende:
De hetero, natuurlijk. Krijg ik in ieder geval geen kerel achter me aan. Hooguit m'n vriendin.
Zoenen is niet sex. En waarom trouwens niet, ik meende dat heteromannen wel geilen op lesbo's enzo.quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:00 schreef Spideyman het volgende:
En denk nou niet dat hetero's het ooit leuk zullen vinden met homo's sexuele verhandelingen te verrichten.
Ligt eraan hoe je zoent, maar echt zoenen vind ik toch wel degelijk wat sexueels...quote:Op zondag 24 oktober 2004 04:39 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Zoenen is niet sex. En waarom trouwens niet, ik meende dat heteromannen wel geilen op lesbo's enzo.
ik nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:51 schreef Metro2005 het volgende:
bwegh. ik pijp nog liever een vent dan dat ik hem zoen![]()
ja, dus?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:59 schreef BobRooney het volgende:
topic is een jaar oud man....
Ik verwacht dat de TS wel openstaat voor onderhandelingen hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:51 schreef Metro2005 het volgende:
bwegh. ik pijp nog liever een vent dan dat ik hem zoen![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de TS wel openstaat voor onderhandelingen hoor.
ik ookquote:Op zondag 3 oktober 2004 05:17 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik mis de optie "GADVERDAMME, IK PAK TOCH GODSKLERE GEEN KEREL OP DE BEK!!!!"
Wat nou als die hetero niet op ze bek gepakt wil worden? Ik zeg dus doen, ik moet een kerel zoenenquote:Op zondag 3 oktober 2004 05:17 schreef -Xerxes- het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2004 05:17 schreef -Xerxes- het volgende:
Vind ik ook. Vind het trouwens wel een erg leuk spel hehehe! En ja ik heb ook weleens zo'n "opdracht" gekregen. Je kent het wel; vrienden onder elkaar die elkaar de grootste klote opdrachten geven haha. Maargoed ik moest dus ook een jongen zoenen. Wij allebei gewoon verstand op nul, zoenen, en klaar.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:24 schreef renze het volgende:
nou mijn mening je doet zelf mee met het spelletje dsu moet je ook opdraaien voor de gevolgen en dat is in dit geval een gozer op zijn bek pakken. Jammer maar helaas, het moet maar. Ik zou dan wel het persoon pakken welke ik het beste kan en van welke je er het minste tegen op ziet.
Hoezo smerig? Een mond is een mond...quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:57 schreef Sport_Life het volgende:
denk de "knapste" persoon, kan echt wel zien of iemand er verzorgt uitziet of niet ook al ben ik hetero.
Maar toch blijft het een smerig idee.
Die homo zou ik nooit zoenen, het idee alleen al dat hij er mogelijk geil van wordt![]()
Of je moet nog uit de kast komenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:14 schreef PrisonerOfPain het volgende:
De gene die zich het best geschoren heeft. Dat is overigens serieus, stoppels zijn niet prettig.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 05:17 schreef -Xerxes- het volgende:
Voor een miljoen?quote:Op zondag 16 juli 2006 10:03 schreef Asmooh het volgende:
ik zou nooit een jongen zoenenal kreeg ik dr geld voor
best wel ?? het is gewoon gayquote:Op zondag 16 juli 2006 15:43 schreef HomoLove69 het volgende:
Deze poll is best wel gay...
kut dan ben ik homo.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:21 schreef rival het volgende:
jij bent ziek in je kop! geen enkele hetero zou met ze vrienden gaan zoenen! punt .
ik lees dat je nog beschikbaar bent, voel je er wat voor om je piemeltje in mijn nauwe anus te proppen?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:17 schreef rival het volgende:
[..]
was dat maar kut, dan had je er nog wat..... ow.... laat maar!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |