abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 2004 @ 05:02:30 #1
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22367814
Hier ben ik weer. Ik ben onderzoek aan t doen naar een taboe en deze poll kan me daarbij helpen.

Situatie :

Met een stel vrienden en vriendinnen ben je op een lollige avond "Doen-Durven- of Waarheid" aan het spelen. Naarmate het spel vordert, worden de opdrachten steeds uitdagender.

Op een gegeven moment kies je ''Doen'' en je krijgt de opdracht om met 1 van de jongens te zoenen (met tong ja).
Er bevinden zich buiten jou nog 2 andere jongens in het gezelschap.
Van de een weet je dat ie hetero is.
Van de ander weet je dat ie homo is.
Wie kies je om deze (voor jou waarschijnlijk bedenkelijke) opdracht mee uit te voeren?

Note: Als je besluit om maar met het spel te kappen omdat je het te ver vind gaan, hoef je niet te stemmen en niet verder te lezen.

Graag vooral jullie keuzes toelichten.

Poll: Met wie zoen je?
  • De knapste (ongeacht diens geaardheid)
  • Degene die je t best kent (ong. geaardheid)
  • De hetero.
  • De homo.
  • Maakt niet uit.
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 2% gewijzigd door Magics op 03-10-2004 12:46:30 ]
  • ....in de donkere nacht.
    pi_22367846
    Ik mis de optie "GADVERDAMME, IK PAK TOCH GODSKLERE GEEN KEREL OP DE BEK!!!!"
    pi_22367880
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 05:24 schreef -Xerxes- het volgende:
    En volgens mij mocht je helemaal geen polls in je OP zetten L{
    ff voor de duidelijkheid ! Ik zie dat er 2x gestemd is, dat zijn WIJ niet geweest
      zondag 3 oktober 2004 @ 10:00:23 #4
    93264 Spideyman
    "With great power.....
    pi_22368608
    En denk nou niet dat hetero's het ooit leuk zullen vinden met homo's sexuele verhandelingen te verrichten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Spideyman op 03-10-2004 12:07:09 ]
    ..... comes great responsibility"
    --==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
    I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
      zondag 3 oktober 2004 @ 10:07:33 #5
    32680 LaZZ
    I choose not to choose
    pi_22368655
    De hetero, natuurlijk. Krijg ik in ieder geval geen kerel achter me aan. Hooguit m'n vriendin.
    Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
    pi_22368686
    quote:
    Als je besluit om maar met het spel te kappen omdat je het te ver vind gaan, hoef je niet te stemmen en niet verder te lezen.
    ik moet er niet aan denken..
    pi_22368908
    quote:
    Als je besluit om maar met het spel te kappen omdat je het te ver vind gaan, hoef je niet te stemmen en niet verder te lezen.
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 oktober 2004 @ 10:55:03 #8
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_22368936
    Je hebt nogal wat frustratie mbt hetro's he TS gezien je laatste twee topics.
      zondag 3 oktober 2004 @ 10:55:56 #9
    95998 -DailaLama-
    Het is Dalai, niet Daila!
    pi_22368943
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 10:52 schreef amvanwel het volgende:

[..]
    JAAAAHAAA!
      zondag 3 oktober 2004 @ 11:01:14 #10
    91856 Stretto
    ..........
    pi_22368986
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 05:17 schreef -Xerxes- het volgende:
    Ik mis de optie "GADVERDAMME, IK PAK TOCH GODSKLERE GEEN KEREL OP DE BEK!!!!"
    ╔══════╗
    ╚══════╝
    ╔══════╗
    ╚══════╝
      zondag 3 oktober 2004 @ 11:05:33 #11
    27666 spy-eye
    Kutless - Sea of faces
    pi_22369027
    Ik heb gekozen voor de homo omdat in dit geval het zoenen met een jongen de straf voor mij is. Had ik maar geen 'doen' moeten zeggen toch? Die andere hetero zal er net zo'n hekel aan hebben om met mij te zoenen als ik met hem, dus dan zou ik hem erbij naaien. Ik denk niet dat hij het kan waarderen als ik hem op z'n bek pak. Ervan uitgaande dat de homo hier minder bezwaren tegen heeft, lijkt me dat een iets betere optie. Dan ben alleen ik de lul.
    Uiteraard zal ik wel even duidelijk maken dat ik het uitermate smerig vind om te voorkomen dat ik een homo achter me aan krijg, maar dat spreekt voor zich.
      zondag 3 oktober 2004 @ 11:15:35 #12
    95998 -DailaLama-
    Het is Dalai, niet Daila!
    pi_22369144
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 11:05 schreef spy-eye het volgende:
    Ik heb gekozen voor de homo omdat in dit geval het zoenen met een jongen de straf voor mij is. Had ik maar geen 'doen' moeten zeggen toch? Die andere hetero zal er net zo'n hekel aan hebben om met mij te zoenen als ik met hem, dus dan zou ik hem erbij naaien. Ik denk niet dat hij het kan waarderen als ik hem op z'n bek pak. Ervan uitgaande dat de homo hier minder bezwaren tegen heeft, lijkt me dat een iets betere optie. Dan ben alleen ik de lul.
    Aan de andere kant is gedeelde smart halve smart.
      zondag 3 oktober 2004 @ 11:30:27 #13
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_22369326
    Ik mis de optie: de mooiste homo.

Verder sluit ik me bij spy-eye aan.
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
      zondag 3 oktober 2004 @ 11:35:05 #14
    64781 bonke
    pipo koeie
    pi_22369404
    ik zou voor die hetero kiezen
    die homo zal waarschijnlijk wel weten hoe et voelt
    en die hetero zal net zo voor lul staan als ik :-)
    pies on joe toe
    pi_22369654
    Magics weer hoor
    Ik zou de heaumeau pakken
      zondag 3 oktober 2004 @ 12:30:30 #16
    17573 Magics
    Ergens ver weg....
    pi_22370284
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 10:07 schreef LaZZ het volgende:
    De hetero, natuurlijk. Krijg ik in ieder geval geen kerel achter me aan. Hooguit m'n vriendin.
    Daar zit wat in.
    ....in de donkere nacht.
      zondag 3 oktober 2004 @ 12:44:44 #17
    17573 Magics
    Ergens ver weg....
    pi_22370544
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 11:02 schreef Tyrhraustur het volgende:

[..]

Daarnaast: zoals al eerder vermeld is, vanwaar deze fixatie?
    Ik wil gewoon weten hoe het zit. Dat de meesten hier meteen kotssmileys neerzetten, en heel stoer elkaars grofste antwoord kopieëren wist ik ook wel.
    Deze poll is alleen bedoeld voor degenen die het sowieso wel zouden doen. Ik was benieuwd of deze personen dan ook selectief zouden zijn, wbt hun keuze, en zo ja waarom?

Ennuh, 82 personen gestemd uit 661 views. Dat is meer dan 10% die het dus wel zou doen. Dan ervan uitgaande dat die views niet alleen van hetero jongens zijn maar ok van meiden, of van mesnen die meerdere keren komen kijken, ligt het percentage dus NOG hoger.

De optie : "GADVERDAMME, IK PAK TOCH GODSKLERE GEEN KEREL OP DE BEK!!!!" is misschien dus toch minder voor de hand liggend dan al die bash reacties hier doen lijken.
    ....in de donkere nacht.
    pi_22371257
    nou mijn mening je doet zelf mee met het spelletje dsu moet je ook opdraaien voor de gevolgen en dat is in dit geval een gozer op zijn bek pakken. Jammer maar helaas, het moet maar. Ik zou dan wel het persoon pakken welke ik het beste kan en van welke je er het minste tegen op ziet.
      zondag 3 oktober 2004 @ 17:04:24 #19
    17573 Magics
    Ergens ver weg....
    pi_22375620
    ff high kick
    ....in de donkere nacht.
      zondag 3 oktober 2004 @ 17:07:46 #20
    96097 Tyrhraustur
    Fenrir zal sterven
    pi_22375706
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 12:44 schreef Magics het volgende:
    (...)
    Ennuh, 82 personen gestemd uit 661 views. Dat is meer dan 10% die het dus wel zou doen. Dan ervan uitgaande dat die views niet alleen van hetero jongens zijn maar ok van meiden, of van mesnen die meerdere keren komen kijken, ligt het percentage dus NOG hoger.
    Wat wil je nou lezen, dat hetero's best met jouw willen zoenen, en misschien wel meer. Als je ze maar onder druk zet of beet kan nemen... Nu kick je dit topic ook weer en dan vraag ik me af hoe diep dit wel niet bij jouw ligt.
    Audaces fortuna juvat.
    Beati pauperes spiritu.
      zondag 3 oktober 2004 @ 17:12:50 #21
    17573 Magics
    Ergens ver weg....
    pi_22375826
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 17:07 schreef Tyrhraustur het volgende:

[..]

Wat wil je nou lezen, dat hetero's best met jouw willen zoenen, en misschien wel meer. Als je ze maar onder druk zet of beet kan nemen... Nu kick je dit topic ook weer en dan vraag ik me af hoe diep dit wel niet bij jouw ligt.
    Wat maakt jou dat nou uit?
    En ja de nieuwsgierigheid naar de uitslag ligt best diep ja.
    ....in de donkere nacht.
      zondag 3 oktober 2004 @ 17:17:09 #22
    96097 Tyrhraustur
    Fenrir zal sterven
    pi_22375910
    Ik vindt het als hetero irritant om te lezen dat jij als homo, zulke ideeen er op nahoudt. Ik zou er niet raar van om kijken wanneer jij (mits je de nodige moed hebt) dit ideetje ook in het echt zal gaan prakitseren. Dus een hetero jongen, met zo'n spelletje er in luizen zodat jij je sexuele... behoeftes kan bevredigen.

Ik zou me behoorlijk genaaid voelen.
    Audaces fortuna juvat.
    Beati pauperes spiritu.
    pi_22376040
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 17:12 schreef Magics het volgende:
    En ja de nieuwsgierigheid naar de uitslag ligt best diep ja.
    Pak hem beet een centimeter of 18 a 20?
      zondag 3 oktober 2004 @ 17:39:11 #24
    75863 Stressbal
    Altijd constructief
    pi_22376355
    Ik dacht dat twee topics van gelijke strekking in zeer korte tijd plaatsen tegen de regels was?

Hoe ver ga je als hetero jongen met een andere jongen.
      zondag 3 oktober 2004 @ 18:10:59 #25
    82534 DePresident
    Ik mis Tessje
    pi_22377003
    Volgens mij hebben er alleen maar meisjes gestemd
    pi_22378216
    Homo of niet homo, hetero of niet hetero, in wezen gaat t onderzoek volgens mij voornamelijk om waarom een homo nou essentieel anders denkt dan een hetero. Is een hetero nou zo vies van zn eigen geslacht en waarom is een homo dat niet? Waar ligt de grens. Ik vind het best een nobel onderzoek en niemand zal je een rechtstreeks antwoord kunnen geven. Het walgingsgedrag wat hier continu wordt getoond is waarschijnlijk voornamelijk heterogedrag ten top... bij sommige een stukje onzekerheid en bij een aantal ook de meute volgen om aar niet uit de toon te vallen. Je mag jezelf categorizeren waar je wil en ik wil hier ook niemand mee veroordelen, maar veroordeel anderen ook niet omdat zij de oorsprong willen achterhalen...
      zondag 3 oktober 2004 @ 19:18:47 #27
    17573 Magics
    Ergens ver weg....
    pi_22378382
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 17:17 schreef Tyrhraustur het volgende:
    Ik vindt het als hetero irritant om te lezen dat jij als homo, zulke ideeen er op nahoudt. Ik zou er niet raar van om kijken wanneer jij (mits je de nodige moed hebt) dit ideetje ook in het echt zal gaan prakitseren. Dus een hetero jongen, met zo'n spelletje er in luizen zodat jij je sexuele... behoeftes kan bevredigen.

Ik zou me behoorlijk genaaid voelen.
    Je doet net of hetero's domme schapen zijn en ik een sluwe vos ofzo.
    Bij zo'n spel kun je toch je eigen grenzen stellen? Als je niet wil doe je het niet. Maar daar is dit topic niet voor bedoeld. Dit topic is bedoeld voor de mensen die het sowieso WEL zouden doen en of ze er dan onderscheid in maken met wat voor jongen ze zouden zoenen.
    ....in de donkere nacht.
      zondag 3 oktober 2004 @ 21:19:26 #28
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_22381464
    wie denkt d'r nou bij na? ik bedoel hoe kom je d'r op en op welke uitkomst hoop je dan?
    ik bedoel ik zou dat nooit doen ik begin al te kokhalzen als ik d'r bij na denk
    pi_22382622
    Misschien een rare vraag, maar waarom zou een heterojongen kokhalzen van het zoenen van een andere jongen terwijl een homo jongen dat niet of minder snel heeft bij het zoenen van een meisje...
    Waar ligt het verschil dan?
    pi_22383679
    Aan alle mensen die hier homo's walgelijk vinden: huilie Je hoeft hier niet te posten. Laat mensen met een andere geaardheid gewoon in hun waarde en probeer dit soort topics te vermijden als je toch alleen maar loopt te bashen, komt namelijk zeer onvolwassen over als je niet normaal over dit onderwerp kan praten.

P.S. Welterusten alvast Steef
      zondag 3 oktober 2004 @ 22:57:28 #31
    101385 Thief
    Kleptoman
    pi_22384113
    blijft ranzig klaar
    pi_22385753
    wat een kut onderzoek. net of je iets kunt onderzoeken dmv 1 vraag
    <hr>
    pi_22385788
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 22:40 schreef Silven het volgende:
    Aan alle mensen die hier homo's walgelijk vinden: huilie Je hoeft hier niet te posten. Laat mensen met een andere geaardheid gewoon in hun waarde en probeer dit soort topics te vermijden als je toch alleen maar loopt te bashen, komt namelijk zeer onvolwassen over als je niet normaal over dit onderwerp kan praten.

er staat TOPIC VOOR HETERO JONGENS
    en daar mag iedereen toch wel z'n mening in geven
    <hr>
    pi_22385922
    KIjk als het echt moet dan de homo (als hij tenminste niet te lelijk is (puisten enzo)). Want als je dan toch besluit om het te doen heb ik liever niet dat de heteto me op me bek slaat of het niet durft. Ook lijkt me in latere omgang makkelijker. Voor de homo is het gewoon een zoen geweest voor de hetero is hij gepakt door een andere jongen aka american pie.

Verder zou je ook eerst kunnen kiezen voor de hetero jongen in de hoop dat hij zich terug trekt.
    x
      maandag 4 oktober 2004 @ 00:14:43 #35
    17573 Magics
    Ergens ver weg....
    pi_22385955
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 00:08 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

er staat TOPIC POLL VOOR HETERO JONGENS
    Lees de OP, daar geef ik al aan dat dit topic bedoelt is voor degenen die er GEEN problemen mee hebben. Heb je dat wel, dan is je reactie hier overbodig. Het is mij al lang bekend dat een groot deel van de hetero's het helemaal niks vind. Fijn, maar dit topic is voor diegenen die het NIET meteen verwerpen.
    ....in de donkere nacht.
      maandag 4 oktober 2004 @ 00:16:32 #36
    17573 Magics
    Ergens ver weg....
    pi_22386006
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 00:13 schreef dfr0st het volgende:
    KIjk als het echt moet dan de homo (als hij tenminste niet te lelijk is (puisten enzo)). Want als je dan toch besluit om het te doen heb ik liever niet dat de heteto me op me bek slaat of het niet durft. Ook lijkt me in latere omgang makkelijker. Voor de homo is het gewoon een zoen geweest voor de hetero is hij gepakt door een andere jongen aka american pie.

Verder zou je ook eerst kunnen kiezen voor de hetero jongen in de hoop dat hij zich terug trekt.
    Je kan zelf ook gewoon de opdracht weigeren, maar dat zou je dus niet doen?
    ....in de donkere nacht.
    pi_22386551
    Ik ben zelf ook hetro(zover ik weet) en wat maakt het uit als je met zo een spelletje elkaar moet zoenen, als je zo een spelletje speeld dan gebeuren er vast wel meer rare dingen en mag je als je vaak doen doet ook vast wel eens aan een meisje frunniken hoor.

En of mijn vrienden er problemen mee hebben? neuh denk het neit, ze zijn wat zoenen betreft niet zo moeilijk.
    Het nieuwste modewoord: OMF (Oh My Fuck)
    pi_22396157
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 19:11 schreef Rickster1981 het volgende:
    Homo of niet homo, hetero of niet hetero, in wezen gaat t onderzoek volgens mij voornamelijk om waarom een homo nou essentieel anders denkt dan een hetero. Is een hetero nou zo vies van zn eigen geslacht en waarom is een homo dat niet? Waar ligt de grens. Ik vind het best een nobel onderzoek en niemand zal je een rechtstreeks antwoord kunnen geven. Het walgingsgedrag wat hier continu wordt getoond is waarschijnlijk voornamelijk heterogedrag ten top... bij sommige een stukje onzekerheid en bij een aantal ook de meute volgen om aar niet uit de toon te vallen. Je mag jezelf categorizeren waar je wil en ik wil hier ook niemand mee veroordelen, maar veroordeel anderen ook niet omdat zij de oorsprong willen achterhalen...
    sorry hoor maar zulke bullshit aankomen vind ik belachelijk... bij jou komt het er dus op neer dat iedereen die het vies vindt of meeloper is of onzeker is ?? je doet net alsof iedere kerel homo is....
    Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
    pi_22397043
    Degene die ik ken dan
    pi_22403823
    Puin geruimd, mensen blijf ontopic en reageer normaal.
    De optie gatverdamme, of ik ga ervandoor is er niet, de vraag is alleen gericht aan de mensen die het wel zouden doen...
    Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
    pi_22424848
    Een 100 procent hetero bestaat zelden. Bijna elk man heeft ooit is gedacht hoe het zou zijn met een ander man te doen.
    pi_22424912
    ik mis de optie:

met degene die ik het minst goed ken.

maar waarschijnlijk zou ik stoppen.
    pi_22424923
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 18:40 schreef Stratos het volgende:
    Een 100 procent hetero bestaat zelden. Bijna elk man heeft ooit is gedacht hoe het zou zijn met een ander man te doen.
    en dat maakt je gedeeltelijk homo
    pi_22425328
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 18:44 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

en dat maakt je gedeeltelijk homo
    Nee je bent geen homo of bi, maar niet 100 procent hetero. Een homo die valt alleen op jongens en die zal best wel ooit is gedacht hebben hoe het zou zijn met een meisje, maar vaak nooit willen of durven proberen. Ik ken mannen die beweren heteros te zijn en die gaan met andere mannen naar bed, en dat niet een keer maar meerdere malen. En dan alsnog beweren dat ze hetero zijn.

Zet 100 hetero mannen voor 10 jaar in de gevangenis, wedden na een tijd dat de meesten het onderling met elkaar gaan doen. Onder de nom een gat is een gat. Het rare is dat die mannen heteros beweren te zijn en macho gedrag vertonen.
    pi_22626848
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 00:08 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

er staat TOPIC VOOR HETERO JONGENS
    er staat POLL VOOR HETERO JONGENS
    en er staat duidelijk dat als je het sowieso niet zou doen dat je reactie hier dan overbodig is
      vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:00:26 #46
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_22647544
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 17:17 schreef Tyrhraustur het volgende:
    Ik vindt het als hetero irritant om te lezen dat jij als homo, zulke ideeen er op nahoudt.
    En ik vind als hetero dat je je ongelovelijk zit aan te stellen. Bij zo'n spelletje kan iemand altijd nog nee zeggen.

En damn, een vent zoenen betekend niet meteen dat je voor je leven als homo gebrandmerkt bent zeg. Jeez.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:01:57 #47
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_22647570
    Oh, en ik heb gekozen voor de aantrekkelijkste. Waarom? Tja, ik zou ook voor de aantrekkelijkste vrouw gaan.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
    pi_22663142
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 22:40 schreef Silven het volgende:

Vind ik ook.

Mannen die homo's bashen zijn niet echt comfortabel met hun eigen sexualiteit, en zien homo zijn eerder als een soort bedreiging voor hun imago.
    pi_22663260
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 05:02 schreef Magics het volgende:

...dat ie homo is....
    Kom op geen gescheld hier!
      zaterdag 16 oktober 2004 @ 19:01:53 #50
    17573 Magics
    Ergens ver weg....
    pi_22665106
    quote:
    Op zaterdag 16 oktober 2004 17:27 schreef Rest het volgende:

[..]