ff voor de duidelijkheid ! Ik zie dat er 2x gestemd is, dat zijn WIJ niet geweestquote:Op zondag 3 oktober 2004 05:24 schreef -Xerxes- het volgende:
En volgens mij mocht je helemaal geen polls in je OP zetten L{
quote:Als je besluit om maar met het spel te kappen omdat je het te ver vind gaan, hoef je niet te stemmen en niet verder te lezen.
quote:Als je besluit om maar met het spel te kappen omdat je het te ver vind gaan, hoef je niet te stemmen en niet verder te lezen.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 05:17 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik mis de optie "GADVERDAMME, IK PAK TOCH GODSKLERE GEEN KEREL OP DE BEK!!!!"
Aan de andere kant is gedeelde smart halve smart.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:05 schreef spy-eye het volgende:
Ik heb gekozen voor de homo omdat in dit geval het zoenen met een jongen de straf voor mij is. Had ik maar geen 'doen' moeten zeggen toch? Die andere hetero zal er net zo'n hekel aan hebben om met mij te zoenen als ik met hem, dus dan zou ik hem erbij naaien. Ik denk niet dat hij het kan waarderen als ik hem op z'n bek pak. Ervan uitgaande dat de homo hier minder bezwaren tegen heeft, lijkt me dat een iets betere optie. Dan ben alleen ik de lul.
Daar zit wat in.quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:07 schreef LaZZ het volgende:
De hetero, natuurlijk. Krijg ik in ieder geval geen kerel achter me aan. Hooguit m'n vriendin.
Ik wil gewoon weten hoe het zit. Dat de meesten hier meteen kotssmileys neerzetten, en heel stoer elkaars grofste antwoord kopieëren wist ik ook wel.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:02 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Daarnaast: zoals al eerder vermeld is, vanwaar deze fixatie?
Wat wil je nou lezen, dat hetero's best met jouw willen zoenen, en misschien wel meer. Als je ze maar onder druk zet of beet kan nemen... Nu kick je dit topic ook weer en dan vraag ik me af hoe diep dit wel niet bij jouw ligt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:44 schreef Magics het volgende:
(...)
Ennuh, 82 personen gestemd uit 661 views. Dat is meer dan 10% die het dus wel zou doen. Dan ervan uitgaande dat die views niet alleen van hetero jongens zijn maar ok van meiden, of van mesnen die meerdere keren komen kijken, ligt het percentage dus NOG hoger.
Wat maakt jou dat nou uit?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:07 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Wat wil je nou lezen, dat hetero's best met jouw willen zoenen, en misschien wel meer. Als je ze maar onder druk zet of beet kan nemen... Nu kick je dit topic ook weer en dan vraag ik me af hoe diep dit wel niet bij jouw ligt.
Pak hem beet een centimeter of 18 a 20?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:12 schreef Magics het volgende:
En ja de nieuwsgierigheid naar de uitslag ligt best diep ja.
Je doet net of hetero's domme schapen zijn en ik een sluwe vos ofzo.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:17 schreef Tyrhraustur het volgende:
Ik vindt het als hetero irritant om te lezen dat jij als homo, zulke ideeen er op nahoudt. Ik zou er niet raar van om kijken wanneer jij (mits je de nodige moed hebt) dit ideetje ook in het echt zal gaan prakitseren. Dus een hetero jongen, met zo'n spelletje er in luizen zodat jij je sexuele... behoeftes kan bevredigen.
Ik zou me behoorlijk genaaid voelen.
er staat TOPIC VOOR HETERO JONGENSquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:40 schreef Silven het volgende:
Aan alle mensen die hier homo's walgelijk vinden: huilieJe hoeft hier niet te posten. Laat mensen met een andere geaardheid gewoon in hun waarde en probeer dit soort topics te vermijden als je toch alleen maar loopt te bashen, komt namelijk zeer onvolwassen over als je niet normaal over dit onderwerp kan praten.
![]()
P.S. Welterusten alvast Steef![]()
Lees de OP, daar geef ik al aan dat dit topic bedoelt is voor degenen die er GEEN problemen mee hebben. Heb je dat wel, dan is je reactie hier overbodig. Het is mij al lang bekend dat een groot deel van de hetero's het helemaal niks vind. Fijn, maar dit topic is voor diegenen die het NIET meteen verwerpen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
er staat TOPIC POLL VOOR HETERO JONGENS
en daar mag iedereen toch wel z'n mening in geven
Je kan zelf ook gewoon de opdracht weigeren, maar dat zou je dus niet doen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:13 schreef dfr0st het volgende:
KIjk als het echt moet dan de homo (als hij tenminste niet te lelijk is (puisten enzo)). Want als je dan toch besluit om het te doen heb ik liever niet dat de heteto me op me bek slaat of het niet durft. Ook lijkt me in latere omgang makkelijker. Voor de homo is het gewoon een zoen geweest voor de hetero is hij gepakt door een andere jongen aka american pie.
Verder zou je ook eerst kunnen kiezen voor de hetero jongen in de hoop dat hij zich terug trekt.
sorry hoor maar zulke bullshit aankomen vind ik belachelijk... bij jou komt het er dus op neer dat iedereen die het vies vindt of meeloper is of onzeker is ?? je doet net alsof iedere kerel homo is....quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:11 schreef Rickster1981 het volgende:
Homo of niet homo, hetero of niet hetero, in wezen gaat t onderzoek volgens mij voornamelijk om waarom een homo nou essentieel anders denkt dan een hetero. Is een hetero nou zo vies van zn eigen geslacht en waarom is een homo dat niet? Waar ligt de grens. Ik vind het best een nobel onderzoek en niemand zal je een rechtstreeks antwoord kunnen geven. Het walgingsgedrag wat hier continu wordt getoond is waarschijnlijk voornamelijk heterogedrag ten top... bij sommige een stukje onzekerheid en bij een aantal ook de meute volgen om aar niet uit de toon te vallen. Je mag jezelf categorizeren waar je wil en ik wil hier ook niemand mee veroordelen, maar veroordeel anderen ook niet omdat zij de oorsprong willen achterhalen...
en dat maakt je gedeeltelijk homoquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:40 schreef Stratos het volgende:
Een 100 procent hetero bestaat zelden. Bijna elk man heeft ooit is gedacht hoe het zou zijn met een ander man te doen.
Nee je bent geen homo of bi, maar niet 100 procent hetero. Een homo die valt alleen op jongens en die zal best wel ooit is gedacht hebben hoe het zou zijn met een meisje, maar vaak nooit willen of durven proberen. Ik ken mannen die beweren heteros te zijn en die gaan met andere mannen naar bed, en dat niet een keer maar meerdere malen. En dan alsnog beweren dat ze hetero zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
en dat maakt je gedeeltelijk homo
er staat POLL VOOR HETERO JONGENSquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
er staat TOPIC VOOR HETERO JONGENS
en daar mag iedereen toch wel z'n mening in geven
En ik vind als hetero dat je je ongelovelijk zit aan te stellen. Bij zo'n spelletje kan iemand altijd nog nee zeggen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:17 schreef Tyrhraustur het volgende:
Ik vindt het als hetero irritant om te lezen dat jij als homo, zulke ideeen er op nahoudt.
Vind ik ook.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:40 schreef Silven het volgende:
Aan alle mensen die hier homo's walgelijk vinden: huilieJe hoeft hier niet te posten. Laat mensen met een andere geaardheid gewoon in hun waarde en probeer dit soort topics te vermijden als je toch alleen maar loopt te bashen, komt namelijk zeer onvolwassen over als je niet normaal over dit onderwerp kan praten.
![]()
P.S. Welterusten alvast Steef![]()
Kom op geen gescheld hier!quote:Op zondag 3 oktober 2004 05:02 schreef Magics het volgende:
...dat ie homo is....
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:27 schreef Rest het volgende:
[..]
Kom op geen gescheld hier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |