quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:33 schreef Fly-or-Die het volgende:
hey magics, als jij een lekkere vrouw ziet met een mega lekkere kont waarmee ze heerlijk wiegt, heb je dan wel eens zoiets van die wil ik wel graag in der * nemen?
redenatie van mij is dat vrouwen gewoon een mooiere kont hebben doordat ze iets anders gebouwd zijn
gheghe, nee heb ik niet.
Kijk ik ben zo : als ik niet tot iemand aangetrokken ben kan ik er ook niks mee doen, omdat ie gewoon niet stijf wordt. (daarom kan vingeren, zoenen met n vrouw wel, maar meer niet). Dus bij mij de wetenschap dat t een vrouw is, gooit al roet in t eten zeg maar. Maar net zo goed dat ik niet tot alle jongens ben aangetrokken. Ook dan kan ik er alleen wat mee doen als ik hem lekker vind.
Maar nu weet ik dus dat het bij veel (hetero)jongens anders gaat. Sommige worden gewoon al geil van aangeraakt worden in hun kruis. Dus of t nou een mooi of lelijk iemand, een jongen of een meisje is die in hun kruis aan t wrijven is, hij zou altijd omhoog komen. Zodoende vraag ik mij af, of de hetero's bij wie dit het geval is, ook wel eens door zouden zetten met zoiets en zich zouden laten pijpen of aftrekken door een andere jongen.
[ Bericht 47% gewijzigd door Magics op 01-10-2004 15:51:10 ]