abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:17:52 #1
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22332313
Dit vraag ik me af.
Ik ben zelf homoseksueel. En momenteel heb ik ook een vriend. Maar stel dat dat ooit over zou gaan. Dan ben ik vrijgezel en ik loop op straat en dan zie ik bijvoorbeeld een lekkere gast. Als ie dan hetero is heb ik een probleem, want die wil sowieso niks toch? Dat denk ik dan automatisch tenminste, dus die schrijf ik maar meteen af. Maar misschien zie ik t wel TE somber in. Vinden sommige hetero's het misschien (ondanks hun heteroheid) niet erg om gepijpt te worden door een jongen, of om samen af te trekken ofzo?

Hier graag jullie mening over.
....in de donkere nacht.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:25:48 #2
27929 piere
doe mij maar bier
pi_22332516
nah doe maar niet he
fok you ja!
pi_22332522
mmm, een kusje op de mond zou net kunnen als ik heel erg dronken ben. samen rukken, zie ik het nut niet van in. gepijpt worden door een kerel lijkt me helemaal niks. en verder dan dat wil ik niet aan denken.
samen met een homo een meid palen is wel te doen

hoever zou jij gaan met een vrouw dan?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:26:09 #4
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_22332528
Alleen in mijn ergste nachtmerries....
Tranendal
pi_22332582
alleen als ik levenslang in een gevangenis zit...dan mag je me bitch zijn
pi_22332591
ben errug benieuwd naar het antwoord van fuifduif en BHFH
pi_22332613
Totaal niet. Ik heb een keer straalbezopen een kus op de wang gegeven. Dat was genoeg
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:31:04 #8
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22332667
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:25 schreef Fly-or-Die het volgende:
mmm, een kusje op de mond zou net kunnen als ik heel erg dronken ben. samen rukken, zie ik het nut niet van in. gepijpt worden door een kerel lijkt me helemaal niks. en verder dan dat wil ik niet aan denken.
samen met een homo een meid palen is wel te doen --> hehehe

hoever zou jij gaan met een vrouw dan?
Ja hoe ver zou ik gaan? Zoenen zou ik wel doen, vingeren en beffen. Maar verder hoeft ze niks bij mij te doen.
....in de donkere nacht.
pi_22332673
mmm, misschien pijpen kerels wel beter omdat ze weten hoe zoiets aanvoelt. maar heb toch liever een onschuldig meisje van 17 die je helemaal moet africhten
pi_22332718
hey magics, als jij een lekkere vrouw ziet met een mega lekkere kont waarmee ze heerlijk wiegt, heb je dan wel eens zoiets van die wil ik wel graag in der * nemen?

redenatie van mij is dat vrouwen gewoon een mooiere kont hebben doordat ze iets anders gebouwd zijn
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:42:47 #11
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22332962
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:33 schreef Fly-or-Die het volgende:
hey magics, als jij een lekkere vrouw ziet met een mega lekkere kont waarmee ze heerlijk wiegt, heb je dan wel eens zoiets van die wil ik wel graag in der * nemen?

redenatie van mij is dat vrouwen gewoon een mooiere kont hebben doordat ze iets anders gebouwd zijn
gheghe, nee heb ik niet.
Kijk ik ben zo : als ik niet tot iemand aangetrokken ben kan ik er ook niks mee doen, omdat ie gewoon niet stijf wordt. (daarom kan vingeren, zoenen met n vrouw wel, maar meer niet). Dus bij mij de wetenschap dat t een vrouw is, gooit al roet in t eten zeg maar. Maar net zo goed dat ik niet tot alle jongens ben aangetrokken. Ook dan kan ik er alleen wat mee doen als ik hem lekker vind.

Maar nu weet ik dus dat het bij veel (hetero)jongens anders gaat. Sommige worden gewoon al geil van aangeraakt worden in hun kruis. Dus of t nou een mooi of lelijk iemand, een jongen of een meisje is die in hun kruis aan t wrijven is, hij zou altijd omhoog komen. Zodoende vraag ik mij af, of de hetero's bij wie dit het geval is, ook wel eens door zouden zetten met zoiets en zich zouden laten pijpen of aftrekken door een andere jongen.

[ Bericht 47% gewijzigd door Magics op 01-10-2004 15:51:10 ]
....in de donkere nacht.
pi_22332973
geen idee ik zou zeggen propbeer het een keer meschien tref je net de goede
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:43:37 #13
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_22332986
Nee... Geloof niet dat ik behoefte heb aan welke seksuele handeling dan ook, met een man...
Denk dat ik hem spontaan niet meer omhoog zou kunnen krijgen...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:44:53 #14
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_22333018
Mannen die echt extreem homofoob zijn, die zijn vaak latent homofiel, dus daar maak je wel een kansje bij, nadat je op je gezicht geslagen bent, dus als je masochistisch bent, zou ik dat zeker proberen. Verder denk ik dan de meeste heterofiele mannen niet echt ervoor open staan (tadadadatataa) om iets sexueels uit te voeren met een homofiele man. Ik voor mezelf in ieder geval niet. Maar ik dacht dat homofielen het aan elkaar konden zien? Dan heb je toch geen probleem. Ga je gewoon op zoek naar een andere homofiele lekkere man. Ik had ook begrepen dat homofielen het ook niet zo nauw nemen (tadadadatataaa) met monogamie, dus je kan zowieso je gang gaan. Zo, ik hoop dat er voldoende vooroordelen in dit stukje staan.
Rescuer of the distressed damsel
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:45:19 #15
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_22333024
Doe mij ma n jong breezah sletje :p
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:45:43 #16
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_22333038
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:45 schreef GaRleC het volgende:
Doe mij ma n jong breezah sletje :p
Mij ook maar 1
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:47:04 #17
27929 piere
doe mij maar bier
pi_22333057
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:44 schreef Dungeonmaster het volgende:
Mannen die echt extreem homofoob zijn, die zijn vaak latent homofiel, dus daar maak je wel een kansje bij
fok you ja!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:47:07 #18
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_22333058
Liever een meid tussen de 25 en 30 dan
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_22333072
Ik zou niet durven ook maar iets bij een hetero te proberen ik word al nerveus als een meisje zooo naief is en niet doorheeft of ziet dat ik eeeehhh bij een minderheid behoor dus OF een heterojongen voelt zich ook zo OF ik krijg een ros voor m'n kop nee dankje
pi_22333133
gadverdamme, homo's zijn smerig
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:52:51 #21
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22333156
Kijk ik ben zo : als ik niet tot iemand aangetrokken ben kan ik er ook niks mee doen, omdat ie gewoon niet stijf wordt. (daarom kan vingeren, zoenen, beffen met een vrouw wel, maar meer niet). Dus bij mij de wetenschap dat t een vrouw is, gooit al roet in t eten zeg maar. Maar net zo goed dat ik niet tot alle jongens ben aangetrokken. Ook dan kan ik er alleen wat mee doen als ik hem lekker vind.

Maar nu weet ik dus dat het bij veel (hetero)jongens anders gaat. Sommige worden gewoon al geil van aangeraakt worden in hun kruis. Dus of t nou een mooi of lelijk iemand, een jongen of een meisje is die in hun kruis aan t wrijven is, hij zou altijd omhoog komen. Zodoende vraag ik mij af, of de hetero's bij wie dit het geval is, ook wel eens door zouden zetten met zoiets en zich zouden laten pijpen of aftrekken door een andere jongen.
....in de donkere nacht.
pi_22333177
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:51 schreef Thijster het volgende:
gadverdamme, homo's zijn smerig
>linker oksel< *snif*
>rechter oksel< *snif*

Mwoah, ik ben fris hoor
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:55:05 #23
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_22333191
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:52 schreef Magics het volgende:

Heb je dit in de praktijk getest en zo ja, hoe vaak ben je al op je gezicht gerost?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:56:42 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_22333222
Ik heb 1 keer met een gozer gezoend, maar dat was eigenlijk met het idee van 'ha, hij durft het toch niet!'

Jammer genoeg dacht hij dat ook en zaten we met onze tong in elkaars bek .

Het is nog steeds een goede vriend van me trouwens maar we zijn overeen gekomen dat jongens niet kunnen zoenen en dat stoppels niet sexy zijn.

.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_22333273
mja voor mij dus ECHT niet, ik zou veel dingen doen maar niet met een jongen, dat heb ik echt afgeschreven....
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')