ff voor de duidelijkheid ! Ik zie dat er 2x gestemd is, dat zijn WIJ niet geweestquote:Op zondag 3 oktober 2004 05:24 schreef -Xerxes- het volgende:
En volgens mij mocht je helemaal geen polls in je OP zetten L{
quote:Als je besluit om maar met het spel te kappen omdat je het te ver vind gaan, hoef je niet te stemmen en niet verder te lezen.
quote:Als je besluit om maar met het spel te kappen omdat je het te ver vind gaan, hoef je niet te stemmen en niet verder te lezen.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 05:17 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik mis de optie "GADVERDAMME, IK PAK TOCH GODSKLERE GEEN KEREL OP DE BEK!!!!"
Aan de andere kant is gedeelde smart halve smart.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:05 schreef spy-eye het volgende:
Ik heb gekozen voor de homo omdat in dit geval het zoenen met een jongen de straf voor mij is. Had ik maar geen 'doen' moeten zeggen toch? Die andere hetero zal er net zo'n hekel aan hebben om met mij te zoenen als ik met hem, dus dan zou ik hem erbij naaien. Ik denk niet dat hij het kan waarderen als ik hem op z'n bek pak. Ervan uitgaande dat de homo hier minder bezwaren tegen heeft, lijkt me dat een iets betere optie. Dan ben alleen ik de lul.
Daar zit wat in.quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:07 schreef LaZZ het volgende:
De hetero, natuurlijk. Krijg ik in ieder geval geen kerel achter me aan. Hooguit m'n vriendin.
Ik wil gewoon weten hoe het zit. Dat de meesten hier meteen kotssmileys neerzetten, en heel stoer elkaars grofste antwoord kopieëren wist ik ook wel.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:02 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Daarnaast: zoals al eerder vermeld is, vanwaar deze fixatie?
Wat wil je nou lezen, dat hetero's best met jouw willen zoenen, en misschien wel meer. Als je ze maar onder druk zet of beet kan nemen... Nu kick je dit topic ook weer en dan vraag ik me af hoe diep dit wel niet bij jouw ligt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:44 schreef Magics het volgende:
(...)
Ennuh, 82 personen gestemd uit 661 views. Dat is meer dan 10% die het dus wel zou doen. Dan ervan uitgaande dat die views niet alleen van hetero jongens zijn maar ok van meiden, of van mesnen die meerdere keren komen kijken, ligt het percentage dus NOG hoger.
Wat maakt jou dat nou uit?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:07 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Wat wil je nou lezen, dat hetero's best met jouw willen zoenen, en misschien wel meer. Als je ze maar onder druk zet of beet kan nemen... Nu kick je dit topic ook weer en dan vraag ik me af hoe diep dit wel niet bij jouw ligt.
Pak hem beet een centimeter of 18 a 20?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:12 schreef Magics het volgende:
En ja de nieuwsgierigheid naar de uitslag ligt best diep ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |