exquote:Op zondag 3 oktober 2004 01:20 schreef method21 het volgende:
Mischien offtopic, maar die nazi van een william vloed is mijn sport leraar geweest.... Das toch de trainer of ex trainer van den bosch ?
Dat zei ik vorige week al..quote:Er gaan dus 6 bussen en over dat er meer mensen willen gaan dan bussen ingezet worden:
FC Den Bosch moet op donderdag altijd het aantal bussen aan de BBA doorgeven nog voordat de VVK afloopt.
Aangezien wij Bosschenaren zo verdomd lui zijn en pas vaak op het laatste moment een kaartje gaan halen kan FCDB het niet riskeren om meer bussen te gaan bestellen dan uiteindelijk nodig is.
Was bij Vitesse ook het geval overigens
Hij was toch geschorst? Zoniet dan ga ik er vanuit dattie speelt, hij zag er gewoon fit uit op de training gisteren.quote:Mits ie fit is kan Snoyl trouwens toch meedoen las ik net
Niet gezien dusquote:Op zondag 3 oktober 2004 09:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige week al..
Maarja dan moeten ze dat naar buiten brengen, en mensen 'pushen' om kaartjes eerder te kopen. Nu verteld Cees 1 of ander lulverhaaltje waarin hij zegt dat hij van 'bovenaf' niet meer bussen krijgt. Dat gaat gewoon nergens over dan...
[..]
Dat dacht ik oo,maar die gele kaart tegen Quick schijnt niet te tellenquote:Hij was toch geschorst? Zoniet dan ga ik er vanuit dattie speelt, hij zag er gewoon fit uit op de training gisteren.
Feyenoord verdiende uiteraard te winnen maar de manier waaropquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:04 schreef Yeahinho het volgende:
4-2, jammer.
het zijn steeds maar kleine dingetjes maar o zo irritantquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:22 schreef Yeahinho het volgende:
Achja, tis toch algemeen bekend dat de scheidsrechters de topclubs bevoordelen...
Paar weken terug (werd toen op zondagavond zelfs gemeld door Hugo Borst geloof ik!) was het ook goed duidelijk. Van der Vaart neemt de bal met de hand mee en scoort: vrije trap tegen. Bij een andere club (ben even vergeten welke) was er op dezelfde dag precies hetzelfde verhaal, maar toen kreeg de speler die hands maakte (zoals hoort volgens de regels) wél geelquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
het zijn steeds maar kleine dingetjes maar o zo irritant
vandaag ook weer.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Paar weken terug (werd toen op zondagavond zelfs gemeld door Hugo Borst geloof ik!) was het ook goed duidelijk. Van der Vaart neemt de bal met de hand mee en scoort: vrije trap tegen. Bij een andere club (ben even vergeten welke) was er op dezelfde dag precies hetzelfde verhaal, maar toen kreeg de speler die hands maakte (zoals hoort volgens de regels) wél geel.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:14 schreef DutchGooner het volgende:
Moet jij geen NAC topic openen?![]()
Minimini met zijn grote bek,dacht we het niet meer haddenquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Mini me was ook in RotterdamHahahaha wat hebben we gelachen
Wrom?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Kutloting als je het mij vraagt, had graag een nederlands ploegje erbij gezien.. Utrecht ofzo..
Je had toch niet veel kaarten kunnen krijgen voor uitwedstrijden aangezien je daarvoor lid moet zijn van een fanclub die met een puntensysteem werkt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Neuh niet bijzonder, maar zou wel leuk zijn om met een flinke groep van DB zon wedstrijd te bezoeken.. de uitwedstrijden die ´we´ nu hebben gaat waarschijnlijk niemand van Den Bosch...
Parma en Bilbao ga ik waarschijjnlijk wel..
ja,maar dan nog is het aan te raden vroeg te komen als je achter de goal wilt zitten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee geen fancard, wel iemand met een fancard die niet gaat..
Kan ik zijn card gebruiken?
neequote:Kun jij frans btw?
Ik kan wel een beetje Frans.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee geen fancard, wel iemand met een fancard die niet gaat..
Kan ik zijn card gebruiken?
Kun jij frans btw? Weet je wat dit betekent; 'ELle sera donc encodée lorsque vous acheterez un ticket.'
Inderdaad Blue White Army!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:42 schreef Yeahinho het volgende:
Kunnen we niet beter een apart Standard-topic maken?
Hup FC Den Bosch enzo.
Geen idee wie ik allemaal heb lastiggevallen, heb het gestuurd naar m'n halve adressenboekquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[smsjes]
Ow? Is dat zo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Leuk actie van Orange; gratis smsen in het weekend.
Dan kom je er lekker laat achter, want komend weekend is de laatste keer dat dit geldt...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ow? Is dat zo?
Ik heb ook Orange
wij vonden het al raar,Yeahinho die met SMSjes strooide...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Is geloof ik minstens een keer of 6 op rij geweest, dus vandaar dat jullie al die troep ontvingen.
Er zijn te weinig mede-NAC-ers op Fok, en in m'n eentje een topic volposten zoals Tiemie zie ik niet zitten :').quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wij vonden het al raar,Yeahinho die met SMSjes strooide...
Nog geen NAC-topic geopend?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:42 schreef Yeahinho het volgende:
Kunnen we niet beter een apart orange/nac-topic maken?
Hup FC Den Bosch enzo.
Ow DG en ik waren dus niet de enige....quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom dan met iets boeiends..![]()
Er is op dit moment niet veel nieuws rond onze fc te melden...
Deze week in FC Den Bosch magazine:
-gesprek met Chris van der Veeken over zijn taken binnen FC Den Bosch
-Gerard Aichorn is te gast in de rubriek de 'oud FCer'
Saaie aflevering.. ook snap ik niet waarom ze nooit verslag doen van uitwedstrijden...
offtopic:
yeahinho> naar wie heb je die smsjes van toen je bij NAC zat allemaal gestuurd?
-Robbie
-Marcel
-Jan
-Krul
-DG
-LadyFCDB
En bij de wedstrijd ook ons allemaal 10 keer smsn
Heb jij aandelen KPN ofzo?
nog niet. als het allemaal mee zit vanavond of morgen....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:49 schreef Yeahinho het volgende:
Ja die Jan Willem of hoe heet ie? Wat een wazige gast zeg!
Kheb het deze week nog niet gezien, maar ik hoorde dat Aichorn deze keer zijn favoriete FC-spelers mocht noemen... toch maar even kijken straks, kan ik op het werk tenminste meepraten.
Heb je trouwens al (pc met) internet thuis Lady?
Ere-werknemer... bedoel je Jan Willem of Aichorn? Wimpie ken ik gelukkig niet persoonlijk en Aichorn is een collega inderdaad, maar naar het ere-werknemerschap kan ie als het aan mij ligt fluitenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
ja, jan willem van den Akker ofzo..
Hoezo yeahinho? Is hij ere-werknemer ofzo
wat een kut tijd. Ik moet tot 5 uur werken.....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Morgen om 16.00 FCDB tegen Lierse SK.
ja en dan klagen dat het voetbal in Den Bosch niet zo leeftquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik moet ook tot 5 uur werken. Misschien dat ik de 2e helft nog ff ga kijken.
Het lijkt wel alsof het niet de bedoeling is dat er mensen komen kijken morgen.
ja en gratisquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:38 schreef Arikay het volgende:
Zou iemand me kunnen vertellen waar FCDB-Lierse wordt gespeeld (gewoon in het stadion?) en hoeveel de entreeprijs is?
Sinds kort zijn onze tribunes ook overdekt hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:35 schreef Arikay het volgende:
Mooi! Dan ga ik straks ff kijken als het een beetje goed weer is.
Wtf, deze wedstrijd was toch om half 1?? Dit is wel superperfect voor mij, toch om half 3 en auto-combi!!quote:Roda JC - FC Den Bosch
24-10-2004
14:30u - Parkstad Limburg Stadion
Zondag 24 oktober, aanvang 14.30 uur, speelt FC Den Bosch de uitwedstrijd tegen Roda JC. Voor supporters van FC Den Bosch geldt een autocombi-regeling. Zij die beschikken over een CC+ of een SCC met uitreismogelijkheid kunnen van 9 t/m 22 oktober bij de TicketBox-winkels 1 omwisselbiljet per persoon kopen. De prijs bedraagt ¤ 11,00. Op de wedstrijddag dient er omgewisseld te worden op parkeerplaats “Het Anker” langs de A2 ter hoogte van Born. Dit dient te gebeuren tussen 13.00 en 13.30 uur (niet later!).
het omruilen zou misschien niet eens een probleem hoeven zijn toch????quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:17 schreef Yeahinho het volgende:
Kwoot van FC Den Bosch.nl (eindelijk, ik zit er al 2 weken op te wachten!):
[..]
Wtf, deze wedstrijd was toch om half 1?? Dit is wel superperfect voor mij, toch om half 3 en auto-combi!!
Maar waarom the fuck moet er vóór half 2 omgeruild worden?
Dan ga ik het waarschijnlijk nog niet halen met mijn eigen voetbal...
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:06 schreef Yeahinho het volgende:
Half 3 blijft een relaxte tijd, niet miepen met dat OJC van je Yeahinho!
Ach TGG wint toch wel maak je niet druk!quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:25 schreef Yeahinho het volgende:
Godvernondeju!!
Ik had dus m'n plannen al helemaal klaar: van 11 tot kwart voor 12 voetballen, in de rust eruit, douchen, mede-passagiers oppikken, en dan op naar Limbo-land (dan zouden we tegen half 2 dus daar moeten zijn).
Nu was het maar hopen dat we de 24e niet tegen de mede-koploper TGG speelden (al was dat een kans van 1 op 4, dus zou wel los lopen dacht ik). Maar nee hoor, wat zie ik zojuist op knvb.nl? 24 oktober OJC - TGG, de topper dus....
KUT-KNVB!!
Je was me voorquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk joh. Bel morgen ff naar FC op en leg het uit. Misschien kun je iets regelen en anders zul je toch echt een keuze moeten maken.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:47 schreef Yeahinho het volgende:
Gvd, waarom uitgerekend de 24e tegen onze concurrent...
En waar slaat in godsnaam die 'na half 2 geen kaartje'-regel op?!
Kheb al gemaild en als het goed is wordt er iets geregeldquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:57 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk joh. Bel morgen ff naar FC op en leg het uit. Misschien kun je iets regelen en anders zul je toch echt een keuze moeten maken.
Owja heb gehoord dat het dat weekend geen gratis smsen is![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:
En wie zegt dat jullie strax nog medekoploper zijn![]()
Of natuurlijk overgaan op het enkel sturen van zinnige smsjesquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kheb al gemaild en als het goed is wordt er iets geregeld.
Gratis smsen loopt nog t/m de maand oktober, dus nog 3 weekenden!!
(ik raak er gvd aan verslaafd... als die actie afgelopen is gaat me dat handenvol geld kosten)
Das ook een optie idd...quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:26 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Of natuurlijk overgaan op het enkel sturen van zinnige smsjes
Tuurlijk ga ik wel mee!quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:28 schreef LadyFCDB het volgende:
Ik heb geen orange dus als je niet mee gaat zal DG je op de hoogte moeten houden (die heeft wel orange)
Enne Yeahinho zie je overal??????????
quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik wel mee!Yeahinho zie je immers overal
, zelfs náást het AZ-stadion
.
Oh, ik heb jou dus niet gesmst zie ik?quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:40 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
![]()
Jawel maar ik doelde op ...zie je overal. Kan me een paar wedstrijden van fcdb herinneren dat ik jouw niet gezien heb....quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oh, ik heb jou dus niet gesmst zie ik?
Ja maar.....!quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:10 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Jawel maar ik doelde op ...zie je overal. Kan me een paar wedstrijden van fcdb herinneren dat ik jouw niet gezien heb....
Onzin natuurlijk,je hebt het FC-hart duidelijk niet op de juiste plaats.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja maar.....!
golfeeeeeer!!!!!! ze zitten mij te pesten!!quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk,je hebt het FC-hart duidelijk niet op de juiste plaats.
Alles voor de club weet je wel?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
golfeeeeeer!!!!!! ze zitten mij te pesten!!
AZ is natuulijk ook een hele mooie clubquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:55 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee we brengen je even de waarheid onder ogen Yeahinho......
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:47 schreef Mindlight het volgende:
Excelsior is natuulijk ook een hele mooie club
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
is al een keer gedaan in een ander topicquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien is het ook wel leuk om hier je beste FC Den Bosch eltal allertijden te posten...
Mag alleen Rean commentaar geven?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
En www.bosschenaren.com heeft een nieuwe header..Rean commentaar graag
Rean hoe gaat het met Peter? Gaat alles goed?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:08 schreef Reanimatie.com het volgende:
Een vette header maakt nog geen goede site, maar hier lijkt duidelijk hard en goed aan de weg getimmerd te worden.
zoals de wijze Barry Stevens veelal zei: Fooral Toorgaan
Tegen RBC moet er door FCDB gewonnen worden. RBC is nog steeds niet op volle oorlogssterkte.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:41 schreef Yeahinho het volgende:
Hup FC!
Zaterdag 3 punten erbij.
OJC is vaak toch wel heel belangrijk voor hem. Zelfs als FCDB uit naar Feyenoord gaat, is yeahinho op het veld bij OJC te vindenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:54 schreef NmQ.Robbie het volgende:
Yeahinho moet niet mauwen en gaat gewoon mee tegen Roda!
Blijven jullie bezig...?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:58 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
OJC is vaak toch wel heel belangrijk voor hem. Zelfs als FCDB uit naar Feyenoord gaat, is yeahinho op het veld bij OJC te vinden
Echt waar Yeahinho???? GEWELDIGquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Blijven jullie bezig...?
Maar wees gerust, bij Roda ben ik er bij hoor.
Ik weet het, ik ben onmisbaar!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:36 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Echt waar Yeahinho???? GEWELDIG![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:41 schreef Yeahinho het volgende:
nep-supporter
.....
Maar om heel eerlijk te zijn had ik in die wedstrijd ook niet zoveel trek.
Was ik ook van planquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vanavond maar weer eens naar FCK tegen Marlene
Jup!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 09:37 schreef LadyFCDB het volgende:
Yeahinho ben je wel wijs????![]()
Zijn er nog meer mensen tijdens de nachtrust de dupe geworden van dat gratis smsen van Yeahinho???
Gelieve met 2-1 winnenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:11 schreef Yeahinho het volgende:
Kheb trouwens verrekte veel zin in vanavond!
RBC GAAT ERAAAAAAAAAAN!!
Nee,ben er dwars doorheen geslapenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 09:37 schreef LadyFCDB het volgende:
Yeahinho ben je wel wijs????![]()
Zijn er nog meer mensen tijdens de nachtrust de dupe geworden van dat gratis smsen van Yeahinho???
Jammer!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,ben er dwars doorheen geslapen
Nee idd, maar toch wilde ik effe meedelen dat ik 3x had gescoordquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
dat interesseerd ons toch niet wat jij in de zaal doet?
Leuk voor je... Mn broertje heeft vandaag 5x gescoord. Op het veld nog wel. OJC A1 tegen papendrecht 2-12quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee idd, maar toch wilde ik effe meedelen dat ik 3x had gescoord.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelieve met 2-1 winnen.
Weet jij of Jibbe heeft meegedaan? Hij moet morgen met het eerste meedoen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:36 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Leuk voor je... Mn broertje heeft vandaag 5x gescoord. Op het veld nog wel. OJC A1 tegen papendrecht 2-12
Vanavond weer BOSSCHENAREN!!!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Voreg> je kunt beter voor den bosch worden, die vechten tenminste VOOR elkaar in plaats van MET elkaar!
Nee had niet mee gedaan. Was geblesseerd ofzo????quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet jij of Jibbe heeft meegedaan? Hij moet morgen met het eerste meedoen...
BOSSCHENAREN!!!!
Sonny is wel ingevallen... www.vvojcrosmalen.nl voor verslag en nu weer ontopic aubquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:27 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee had niet mee gedaan. Was geblesseerd ofzo????
Jep tijd terug alweerquote:Op maandag 18 oktober 2004 08:09 schreef LadyFCDB het volgende:
Iemand het liedje Goatnou al gehoord? Ik vind het echt een geweldig nummer!![]()
Ben maar blij dat ik voor de wedstrijd m'n gaspedaal niet ver genoeg ingedrukt heb, want anders had ik WJ met bal en al omver gereden op de parkeerplaatsquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:07 schreef Reanimatie.com het volgende:
Dat was inderdaad een mooie bal die ik van J & WJ heb gehad.
hapquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:33 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij kan dit topic wel een clubbanner van Quasar in de OP gebruiken![]()
*hard wegrennend*
Ik heb alle FC-fans die in m'n telefoon staan zaterdag rond 19.15 uur een sms gestuurd, maar dan heb ik waarschijnlijk nog altijd jouw verkeerde nummer erin staan dus.... ik ga je effe mailenquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:34 schreef Reanimatie.com het volgende:
gelukkig zijn de 'Yeahinho SMS Aktieweken' mij bespaard gebleven.
kennelijk heb je mijn nummer niet goed genoteerd. Maar sms je suf, mijn gsm ligt gewoon beneden op tafel ipv mijn nachtkastje.
Ben maar blij dat dat je bespaard is gebleven.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:34 schreef Reanimatie.com het volgende:
gelukkig zijn de 'Yeahinho SMS Aktieweken' mij bespaard gebleven.
kennelijk heb je mijn nummer niet goed genoteerd. Maar sms je suf, mijn gsm ligt gewoon beneden op tafel ipv mijn nachtkastje.
Wahahaha, was het zo erg?quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:53 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ben maar blij dat dat je bespaard is gebleven.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:32 schreef Yeahinho het volgende:
Yeahinho kijkt DG en Lady heel lief aan...............
Is dat een positief of negatief zwaaitje?quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:38 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
![]()
wat denkt u?quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Is dat een positief of negatief zwaaitje?
Ik heb geen idee, maar hoop dat je ons vandaag goed gezind bentquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:47 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
wat denkt u?
ben op maandag nooit goed gezindquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar hoop dat je ons vandaag goed gezind bent.
dat omwisselen begint een werkelijk belachelijke vertoning te worden.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wahahaha, was het zo erg?
Slecht nieuws voor o.a. Robbie en mij trouwens, want ons plan om niet om te wisselen in Born, maar bij het stadion in Kerkrade is zojuist afgewezen door Marc van de Laar (veiligheidscoördinator FC).
Met een beetje geluk (lees: medewerking van DG en/of Ladyquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:49 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
dat omwisselen begint een werkelijk belachelijke vertoning te worden.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Met een beetje geluk (lees: medewerking van DG en/of Lady) gaan we het op een andere manier proberen!
You're welcomequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:00 schreef MaxPower het volgende:
31 oktober... Den Bosch uit...
Kaartje Eigen Vervoer ¤ 11,10
Met de bus mee ¤ 17,60
Tja dan moet ik Den Bosch maar eens met een bezoekje gaan vereren...
Mooi!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
You're welcome
Nee nee,de Brabantse gastvrijheid heeft natuurlijk zijn grenzenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Krijgen we de puntjes ook mee?
hallo, wij zijn Ajax niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Krijgen we de puntjes ook mee?
Nee man, mooi! Gewoon zo'n vette Torricelli-coupe!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:04 schreef Reanimatie.com het volgende:
ROLEX >>> Zeg eens tegen Koen dat hij naar de kapper moet. Dit ziet er niet uit natuurlijk!!!
Wtf, voor slechts ¤ 6,50 met de bus op en neer vanuit Heerenveen naar Den Bosch?!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:00 schreef MaxPower het volgende:
Kaartje Eigen Vervoer ¤ 11,10
Met de bus mee ¤ 17,60
Inderdaad ik vind het ook niet mooiquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:04 schreef Reanimatie.com het volgende:
ROLEX >>> Zeg eens tegen Koen dat hij naar de kapper moet. Dit ziet er niet uit natuurlijk!!!
Zal uiteindelijk 10 Euro voor de bus zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf, voor slechts ¤ 6,50 met de bus op en neer vanuit Heerenveen naar Den Bosch?!
MSN en Fok door elkaar halen, je begint dement te worden...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Verander je kutnaam, yeahinho.
Ik wou dat ik dat eens kon gaan doen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vandaag een kaartje gehaald voor de uitwedstrijd tegen Roda JC.
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat eens kon gaan doen!
Ik hou je niet tegenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat eens kon gaan doen!
opzouten dus,blijf voortaan dan ook lekker met thuiswedstrijden thuis...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:15 schreef Yeahinho het volgende:
en ten derde wil ik OJC 8 aanstaande zondag graag de definitieve kloof op weg naar het kampioenschap zien slaan!
Juist, eindelijk een kenner!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
OJC 8 is natuurlijk erg belangrijk.
Owja tuurlijk dat gaat allemaal in 1 wedstrijd beslist worden he.. de competitie duurt nog maar een HALF jaartje.....quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:15 schreef Yeahinho het volgende:
Tis ten eerste Yeahinho, ten tweede ben ik met een schuin oog de beide Joden-ploegen in de gaten aan het houden, en ten derde wil ik OJC 8 aanstaande zondag graag de definitieve kloof op weg naar het kampioenschap zien slaan!
Ehm, eigenlijk misschien wel ja...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:04 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Owja tuurlijk dat gaat allemaal in 1 wedstrijd beslist worden he.. de competitie duurt nog maar een HALF jaartje.....
Met die smilie geef je zelf al aan hoe belachelijk het is?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:15 schreef Yeahinho het volgende:
Tis ten eerste Yeahinho, ten tweede ben ik met een schuin oog de beide Joden-ploegen in de gaten aan het houden, en ten derde wil ik OJC 8 aanstaande zondag graag de definitieve kloof op weg naar het kampioenschap zien slaan!
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,je snapt nu wel dat Lady en ik nu niets meer voor je omwisselen enzo?
eigen schuld.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
Ik wil het niet eens weten...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lady en ik zullen altijd voor elkaar klaar staan,jij weet natuurlijk wel waarom....
Voor FC wel, voor OJC 8 niet meerquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het seizoen is trouwens pas net begonnen... er komen nog genoeg kampioenswedstrijden volgens mij.
Aha, als jullie zaterdag de boot in gaan kan je zelfs op papier al geen kampioen meer worden?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Voor FC wel, voor OJC 8 niet meer.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Blijven jullie bezig...?
Maar wees gerust, bij Roda ben ik er bij hoor.
11 uur ballen, tot kwart voor 1 dus... conclusie: tussen 1 en half 2 kaartje omwisselen in Born haal ik niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe laat moet OJC 8 pottestampen dan?
Pas jij je ondertitel trouwens even aan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
11 uur ballen, tot kwart voor 1 dus... conclusie: tussen 1 en half 2 kaartje omwisselen in Born haal ik niet.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pas jij je ondertitel trouwens even aan?
Nee hoor,die quote geeft alleen aan dat je liegtquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]![]()
Kwootje even gemist meneer DG?
Ok, wedje maken (van niet)?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,die quote geeft alleen aan dat je liegt
Als jij dat zo zegt vertrouw ik het niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ok, wedje maken (van niet)?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar goed,ben pitten,morgen vroeg op want dan gaan we richting Athene
Uhm hier zal ik maar niet verder op reageren......quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten...
op zich heb ik dit seizoen tot nu toe evenveel wedstrijden gezien als Lady
Tuig uit Den Bosch????quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:45 schreef Yeahinho het volgende:
Juist Rean, zwaar kut dit...
Als ik in een Roda-vak zou willen zitten, dan was alles nu allang geregeld. Maar, gehoorzaam als ik ben, wil ik netjes tussen de rest van 'het tuig uit Den Bosch' plaatsnemen. En dat blijkt nu dus wel heel erg moeilijk, want stel je eens voor dat ik eerst mijn eigen amateurwedstrijd afkijk en niet voor half 2 m'n kaartje omwissel op een verlaten parkeerplaats aan de snelweg langs Born!!
Lady, al iets gehoord?
weet ik ook waarom???quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
eigen schuld.
Lady en ik zullen altijd voor elkaar klaar staan,jij weet natuurlijk wel waarom....
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:16 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ja.....alleen jij nog niet![]()
Heb nog geen nieuws. Wel al iets gehoord. Nog geen nieuwsquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
waarom niet?
Die beslissing heb ik al wel gemaakt, maar houd ik tot ik het goede of slechte nieuws van je gehoord heb nog even voor mequote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:41 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
maar wat als het slecht nieuws gaat worden? Gaat het dan FCDB of OJC 8 worden voor je? En wel een eerlijk antwoord!
hmmm dan maak die beslissing maar bekend. Krijg net slecht nieuws voor je te horen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die beslissing heb ik al wel gemaakt, maar houd ik tot ik het goede of slechte nieuws van je gehoord heb nog even voor me. Maar als je het topic goed in de gaten houdt weet je het al
.
Serieus?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:52 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
hmmm dan maak die beslissing maar bekend. Krijg net slecht nieuws voor je te horen.
Kan vanaf mijn werk niet mailenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Serieus?
Mail even wat je hebt doorgekregen aub!
Huh, hoezo niet danquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:55 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Kan vanaf mijn werk niet mailen
Check sms!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Huh, hoezo niet dan.
Typ anders je verhaaltje maar even hier als je wilt... kun je em nadat ik het gelezen heb weer verwijderen/aanpassen (voor als er dingen instaan die niet aan de grote klok gehangen mogen worden).
Hmmmm...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:03 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Check sms
Dus je blauw wit hart is groter als je rood zwarte hart?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hmmmm...
Kut-(auto)combi
Kut-vd Laar
Kut-veiligheidsdinges
Kut-roda
Maar toch ben ik er zondag bij!
Mwa..... ik denk eerder dat FC mijn support harder nodig heeft dan OJC 8quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:06 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dus je blauw wit hart is groter als je rood zwarte hart?
Ben blij dat ik je beslissing nu weet en het valt me 100% mee.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mwa..... ik denk eerder dat FC mijn support harder nodig heeft dan OJC 8.
Wel gvd!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:10 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ben blij dat ik je beslissing nu weet en het valt me 100% mee.
Beloof je dat niet nu niet boos op me gaat worden??? Heb namelijk nog geen slecht
of goed nieuws te horen gehad. Maar je kent me ik ben heel nieuwsgierig![]()
Oke wat jij wil. Nu doe ik helemaal niks meer voor je.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:20 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, in het rijtje kutten voeg ik er nog 1 toe:
Kut-(auto)combi
Kut-vd Laar
Kut-veiligheidsdinges
Kut-Roda
Kut-LadyFCDB
Euh, geintje... enzo!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:23 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Oke wat jij wil. Nu doe ik helemaal niks meer voor je.
nee kan nu niet bellen. Heb ik vanmiddag gedaan en bellen mij terug. Dus dan tot 9 uurquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Euh, geintje... enzo!
Maar serieus: zou je aub nu even willen bellen, want ik ben zo weg en dan pas weer bereikbaar om een uur of 9. En ik ben ook nogal nieuwsgierig naar de afloop van dit Roda-autocombi-mysterie
.
Jammer, maar ik heb me een uur vergist zie ikquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:30 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
nee kan nu niet bellen. Heb ik vanmiddag gedaan en bellen mij terug. Dus dan tot 9 uur![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:08 schreef Reanimatie.com het volgende:
FORZA DE LADY!!!!
HEYA DEN BOSCH !!!!
godver, ik ben nu al een dik uur bezig met foto's van de afgelopen weken voor de Oma's en Overgrootoma's uit te zoeken. Die hebben door dat je via Kruidvat toch wel makkelijk foto's kan fixen. Is alleen zo kutveel werk om het allemaal uit te zoeken.....
Helaasquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:51 schreef LadyFCDB het volgende:
Sorry Yeahinho en Robbie, ik heb mn best voor jullie gedaan. V.d. Laar wil echt niet mee werken.
Dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven. De goeden zijn altijd de sigaar.....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaat nergens meer over... Hij heeft met DD(voorzitter sfeerteam) afgesproken dat er geen vlaggen meer meegaan naar uitwedstrijden omdat de stewards de vlaggen van het sfeerteam de vorige keer moest oprollen.. Maar ik heb helemaal nix met het sfeerteam te maken en heb altijd 100% verantwoordelijkheid genomen voor onze vlaggen. niemand heeft er ook moeite voor hoeven doen... En wederom moeten de 'goeden' onder de 'slechte' lijden.
heb ze volgens mij nog nooit gezien behalve die foto dan.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:17 schreef Yeahinho het volgende:
Sorry Lady, volgende keer ben jij aan de beurt.
Kheb de foto trouwens - met dank aan Robbie- toch gevonden. Check je msn.
Ligt eraan hoeveel je betaaltquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:56 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Wanneer kan ik je inhuren?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je betaalt.
Heb ik ooit gezegd dat ik voor die andere babe haar boodschappen wél gratis heb bezorgd dan?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:04 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Jij bent echt niet wijs he???
Daar ga ik wel van uit. Maar zullen we het nu weer over onze blue white army gaan hebben? Anders lijkt het hier wel een chat topic.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik voor die andere babe haar boodschappen wél gratis heb bezorgd dan?
Dat is het toch ook?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:10 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit. Maar zullen we het nu weer over onze blue white army gaan hebben? Anders lijkt het hier wel een chat topic.
Doe jij het wel voor niks? Want van Yeahinho hoef ik niks te verwachten!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil best een keer je boodschappen sjouwen hoor lady![]()
Maargoed, dat vrouwke komt volgens mij ook nooit bij FCDB, maar is de vriendin van iemand die wel vaak gaat. Daar is die kamer waarschijnlijk dan ook van.
Ik gok op een 2-2quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat is het toch ook?
Wat denken we van zondag? Ik gok op een nederlaag, ben met een puntje blij, maar hoop natuurlijk op een overwinning.
Ik zat hier al op te wachtenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
Terug van weg geweest uit de Griekse hel lach ik Yeahinho toch nog even uitLady
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:33 schreef TerroRobbie het volgende:
DG> Misschien een domme vraag maar ga je naar PSV-Arsenal?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Uitvak?
In de stad cafe's genoegquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:00 schreef MaxPower het volgende:
Hey stelletje slowchatters... ik kom waarschijnlijk op eigen vervoer naar FCDB... is er nog ergens fatsoenlijk een pintje te drinken voor de wedstrijd?
Geen supportercafé's? mini-fokmeet?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In de stad cafe's genoeg
Niet meer en al zou die er wel zijn zou het niet gewaardeerd wordenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Geen supportercafé's? mini-fokmeet?
Wel uitgeput maar op de stoeltjes van W kan je af en toe heerlijk wegdoezelen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:33 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht dat DG uitgeput was van Athene en te moei was voor de pub
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zat hier al op te wachten.
Hey DG, goed geweest? Jammer van dat late doelpunt, maar nu staat PSV ook gewoon een keertje op 1 in de CL...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wel uitgeput maar op de stoeltjes van W kan je af en toe heerlijk wegdoezelen.
was vanochtend half 7 dat ik terugkeerde van een bar in Athene om er vervolgens 2 uur later weer uit te moeten,waarom heb ik een hotel![]()
Geniet er nog maar van zolang het kanquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey DG, goed geweest? Jammer van dat late doelpunt, maar nu staat PSV ook gewoon een keertje op 1 in de CL...
Geloof me, doe ik. Zorgen jullie maar dat je van Pana wint, dan maken we het af met een gelijkspelletje in Eindhoven...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van zolang het kan
voor wat? (ik ben helemaal niet nieuwsgierigquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:53 schreef LadyFCDB het volgende:
yeahinho ik wil je op voorhand vast waarschuwen!!!![]()
Het weekend staat weer voor de deur dan begrijp je me waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
voor wat? (ik ben helemaal niet nieuwsgierig)
is het weer gratis dan dit weekend?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:54 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Het weekend staat weer voor de deur dan begrijp je me waarschijnlijk wel.![]()
hehe, ik snap hemquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:54 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Het weekend staat weer voor de deur dan begrijp je me waarschijnlijk wel.![]()
Weet niet tot wanneer die aktie loopt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
is het weer gratis dan dit weekend?
Ja je stoorde me tijdens het shoppenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:31 schreef Yeahinho het volgende:
Jullie (en de rest van mijn slachtoffers) hebben zojuist allemaal een smsje gehad....
dan blijf je toch lekker thuis?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik overweeg om tegen Vitesse niet te gaan uit protest tegen het belachelijke kaartverkoopbeleid van o.a. die wedstrijd..
over welk dom gedoe heb jij het trouwens?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
De rest? Door dit domme gedoe zitten er straks weer maar 1000 man in het stadion...
mee eens,maar het is logisch IMO.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat er voor deze doordeweekse amstelcup wedstrijd een 1 op 1 verkoop met cc's van kracht is. En de kassa's dus niet op de wedstrijddag open zijn
Voor dit soort wedstrijden wil ik niet al dagen van te voren een kaartje gaan kopen maar gewoon op de dag zelf kunnen beslissen om er met een paar vrienden heen te gaan..
Ik vind het niet erg dat je me smst. Maar dan inderdaad wel op normale tijdstippen anders heb je ruzie met mij en die van mij..... en als je dan toch smst sms dan iets nuttigsquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:53 schreef Yeahinho het volgende:
Lady....ik wilde je vannacht om 1 uur dat smsje sturen, maar heb expres gewacht tot ergens op een normaal tijdstip!
en dan nóg zeuren dat het je stoorde....
Oja, morgen gaat Roda eraan!
Mooi shirtje hequote:
Goei shirt!quote:
nee ik vroeg me hetzelfde af.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Goei shirt!(ook nog het complete comptitieprogramma op de achterkant
)
Ken alleen die gast totaal niet... iemand?
Succesquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:49 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen eerst effe OJC 8 op een beslissende voorsprong bij rust zetten, en dan snel op (via Born) naar Kerkrade waar we de punten gaan wegkapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |