quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
Zet ook ff de vlindermeet erin Xilantof
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:39 schreef Auticia het volgende:
[..]. Ben ik eens een keer niet in Zeeland...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:37 schreef Xilantof het volgende:
done![]()
Sorry.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Och....ze weten niet wat ze missenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:54 schreef pea4fun het volgende:
Morgen eindelijk naar die vlindertuin. Het ziet er wel naar uit dat ik toch het hele pokke-eind alleen in de auto zit, maar dat moet dan maar voor het goede doel.![]()
bij de vogelkledder?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:49 schreef Auticia het volgende:
Ze verkopen overigens prairiehondjes hier in den Haag. [afbeelding].
Jij wil gewoon met die tussenringen aan de gang, anders was je ook vast niet gegaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Och....ze weten niet wat ze missen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
bij de vogelkledder?
daar ging ik stiekum al van uit.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:08 schreef Auticia het volgende:
[..].
Ze zijn alleen wat prijzig.
geen ratjes?quote:Dus ik heb nog maar 2 muisjes gekocht
Ik zocht een albino dametje. Een ratje dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
daar ging ik stiekum al van uit.
[..]
geen ratjes?
ssssssssst....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij wil gewoon met die tussenringen aan de gang, anders was je ook vast niet gegaan
Leukquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:10 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik zocht een albino dametje. Een ratje dus.
Maar die hadden ze niet.
En toen zag ik die muisjes.
Neen. Misschien wel een goed plan. De rittens groeien ook als kool.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk
Foto's?
Wel in slowchat danquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Neen. Misschien wel een goed plan. De rittens groeien ook als kool.
Ja zeg! Jij begon over die tussenringen en proberen enzo, toen begon ik pas over die vlindertuin...en studeren deed je toen toch al niet meer....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ssssssssst....
Wie begon er gister over die vlindertuin en leidde me derhalve dusdanig van mijn studie af
Morgen tijd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:46 schreef Robertje het volgende:
Ik heb gisteravodn gehoord dat ik de 24ste een trainingskamp heb. En ik heb Blijdorp ook al gemistMaar ik heb nog eventjes de tijd voor een hele goede smoes om er toch bij te zijn de 24ste
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel in slowchat dan. Dit is niet echt de goeie plek denk ik
dankje!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:06 schreef Offy het volgende:
Beetje late reactie, maar: Xilantof, mooie foto's![]()
engeltje?quote:(Offy gaat dat engeltje ook maar eens van dichtbij bekijken)
Bij dat kerkjequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dankje!
[..]
engeltje?![]()
ik durfde zo vroeg niet op het gras te gaan lopen daar ook de pastorie er naast is enzo...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:25 schreef Offy het volgende:
[..]
Bij dat kerkje(ik wist dat er een engeltje stond, we rijden er altijd voorbij, maar nu ik jouw foto zie ga ik het maar eens van dichtij bekijken denk ik
)
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:06 schreef Offy het volgende:
Ik sla de vlindermeet een keertje over, helaas. Veel plezier jullie morgen![]()
Eh...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:06 schreef Offy het volgende:
Ouwesok, die foto!!ik schiet iedere keer in de lach als ik hem zie
De Vroege Fokkers-foto, waar we zo inzettend gaar op staanquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:10 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Eh...welke
Je mist ook Ben en Jerry'squote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:14 schreef Offy het volgende:
[..]
De Vroege Fokkers-foto, waar we zo inzettend gaar op staan
PdeHoog, daar kan ik mee leven...Als het nu Ben & Jerry's was geweest
JAJAJAJAJAJAJAJAquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:28 schreef Ouwesok het volgende:
Ik gooi nog een meetmogelijkheid op het vuur
21 november is er in Houten weer de halfjaarlijkse fotograficabeurs in het Euretcocomplex. De mogelijkheid om leuke (vooral traditionele) spullen op de kop te tikken. Fotograficabeurzen zijn ideaal voor het vergaren van filters, tussenringen, convertertjes en andere kleine toestandjes. Daarnaast kun je er, wanneer je er vatbaar voor bent, oeverloos genieten van camera's, optieken en weet ik niet wat meer van gisteren, eergisteren en tachtig jaar geleden.
Ouwesok loopt daar ook rond op zoek naar allerhande leuke speeltjes die je in de winkel niet meer vindt, en het zou natuurlijk aardig zijn om dit maar gelijk tot officiele FOT-meet te verheffen.
Dus roept u maarrrrr
Waarom?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:16 schreef pea4fun het volgende:
Jammer dat je niet meegaat offy...
* PdeHoog 2 broodjes van lijstje schrapt
Ik ben dan iig wel vrij , houten is naast de deurquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:28 schreef Ouwesok het volgende:
Ik gooi nog een meetmogelijkheid op het vuur
21 november is er in Houten weer de halfjaarlijkse fotograficabeurs in het Euretcocomplex. De mogelijkheid om leuke (vooral traditionele) spullen op de kop te tikken. Fotograficabeurzen zijn ideaal voor het vergaren van filters, tussenringen, convertertjes en andere kleine toestandjes. Daarnaast kun je er, wanneer je er vatbaar voor bent, oeverloos genieten van camera's, optieken en weet ik niet wat meer van gisteren, eergisteren en tachtig jaar geleden.
Ouwesok loopt daar ook rond op zoek naar allerhande leuke speeltjes die je in de winkel niet meer vindt, en het zou natuurlijk aardig zijn om dit maar gelijk tot officiele FOT-meet te verheffen.
Dus roept u maarrrrr
En nou missen jullie én de vlinders pas iets, want Offy rond voedertijd vormt zo'n uitgesproken Kodak-momentquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:16 schreef pea4fun het volgende:
*pea4fun 2 broodjes van lijstje schrapt
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:27 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
En nou missen jullie én de vlinders pas iets, want Offy rond voedertijd vormt zo'n uitgesproken Kodak-moment![]()
* Hard wegrent.....
Wat ben ik daar in vredesnaam aan het doen???quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:28 schreef Ymke het volgende:
Woehahahahhahahahahahahahahahahaha , hehe traantjes weg veeg
Kunnen we jou op de presentielijst zettenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:26 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ben dan iig wel vrij , houten is naast de deur
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuurquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:32 schreef Offy het volgende:
[..]
Wat ben ik daar in vredesnaam aan het doen???![]()
Ouwesok, ik meen het
Ja , ik ben van de partij, neem mijn zoon meequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:33 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Kunnen we jou op de presentielijst zettengeen appels eten waar ik bij ben
Volgens mij heb ik die appel daar in 1 keer naar binnen geschoven ofzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur
quote:Hij gaat er al af..... Hij is al weg....
Ik heb hem op 2400*3600quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:43 schreef Ymke het volgende:
Ik heb hem nog, kopen?
![]()
Maak dat meisje nou niet ongelukkig, en houdt je mond....barbaar!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hem net gevonden
Wat schuif je?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Gotsie... Eindelijk een leuke foto van Offy, ik draai me even om en het enige wat ik er nog van te zien krijg is een hoop gerel
Je hebt helemaal niks gevondenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hem net gevonden
Heb ik gezegd dat ik dan een url zou postenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Maak dat meisje nou niet ongelukkig, en houdt je mond....barbaar!
Nu niet meer neequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:54 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks gevonden
Komen nog gelegenheden genoeg, ik neem r zelf wel een keer op de korrelquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:53 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wat schuif je?
Zeg...het is laat....we gaan toch niet wakker doen hequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:41 schreef Xilantof het volgende:
de vraag in je reactie duid er op dat er toch vragen zijn
misschien langzaam aan wat vragen weg werken met z'n alle?
*Eigen model meeneemtquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:35 schreef Xilantof het volgende:
eerste Naarden!
hebben we modellen?
Ik had die leeuw nog nergens zo zuur zien kijken, de meesten lag ie met de ogen dicht of stond ie nog gewoon op zijn poten....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:16 schreef PdeHoog het volgende:. Die foto heeft echt iedereen volgens mij
.
Leuke ondertekst trouwens
Misschien degenen die we bij de Flevomeet hadden meegenomen nog maar eens uitnodigenquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ehhh alles goed en best, maar er zijn meer modellen nodig hoorMijn model vindt het hardstikke leuk en zo, maar het spervuur van 30 man ALLEEN opvangen, dat gaat ze niet trekken vrees ik.
Komkom Xilantof, niet zo vrijblijvend, je gaat Jennifer onder druk zetten om de 24 oktober gewoon mee te gaanquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:32 schreef Xilantof het volgende:
Ik zal even kunnen informeren bij Jennifer, of ze er wat voor voelt om op 24 oktober weer mee te reizen.
* voorzetlenzen alvast inpaktquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:00 schreef Xilantof het volgende:
ik weet ook dat ze een bezig bijtje is, maar ik ga het iig vragen
je moet ook altijd oppassen met wat je zegt hieroquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
* voorzetlenzen alvast inpakt [afbeelding]
Bowiefan weet het wel hoorquote:Op zondag 3 oktober 2004 01:14 schreef PdeHoog het volgende:
Wie weten het nog niet zeker?
Bowiefan (vermoeden we)
Gezellig , ik ga ook es meetenquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:12 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Bowiefan weet het wel hoor
heeeeeeeeeee pea,quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:45 schreef pea4fun het volgende:
euj...niet zo roddelen he?
Ja hoe doe ik anders die afstand in anderhalf uurquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
heeeeeeeeeee pea,
Je ging er wel als een haas vandoor op de snelweg zeg
Snelheidsduivel
Ik liep trouwens net van de parkeerplaats af naar huis toen je SMS-tje
Heh wat jammerquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:46 schreef Xilantof het volgende:
ik heb jennifer gesproken, en ze kan de 24ste niet.
tjaquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heh wat jammer
Wij zijn stoer....wij durfden met pea op stapquote:
Ik heb er nog meer van die vlinder, ze waren heel brutaal, gingen zelfs op PdeHoogs hand zittenquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:15 schreef Borelius het volgende:
Pea4Fun:
Ik kijk dwars door je vlinder heen (mooi he?)! Jammer dat het takje er net voor zit. Volgende keer gewoon een scherp schaartje meenemen!
quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:45 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Zeg,
waar blijven al die foto's nou?!
Moest jij niet stiekem foto's scannen en online zetten?quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:53 schreef Ouwesok het volgende:
Ziet er na twee foto's al heel veelbelovend uit.
Ondergetekende heeft als troost samen met Jongesok op de Veluwe maar eens een paddestoelenextravanza op poten gezet.
Eigenlijk wel, maar ik kreeg ineens de beklemmende behoefte om CompactFlash-kaartjes te gaan bevuilenquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moest jij niet stiekem foto's scannen en online zetten?
Om even te laten zien waar ik dan in godsnaam mee bezig wasquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:55 schreef pea4fun het volgende:
Zou het door de brownies komen die hij 's morgens vroeg nog had staan bakken dat alle vlinders op zijn handen gingen zitten?
[afbeelding]
Hij doet het toch!quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Om even te laten zien waar ik dan in godsnaam mee bezig was
[afbeelding]
ja die zat stilquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zow, deze is netjes scherp zeg!
Weet je wel zeker dat ik jou daar op de foto zette?quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
nog wat meet-foto's
Een bijzonder gelukkig kijkende pea nadat ze mij op de foto had gezet.
snap niet waarom mensen gelukkig kunnen worden van mij op de foto zetten, maar goed
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat ik jou daar op de foto zette?
en laat me nou een beetje in die waanquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat ik jou daar op de foto zette?
U is niet de enigequote:Op zondag 3 oktober 2004 22:45 schreef Bowiefan het volgende:
ben wel erg benieuwd naar je tussenringz resultzz PdeH
zet mij maar op de twijfelaars lijstquote:Op zondag 3 oktober 2004 01:14 schreef PdeHoog het volgende:
Plek des onheils: Fotografica-beurs
Wanneer: 21 november
Waar: Euretco-gebouw, Houten
Wie gaan ermee?
Ouwesok
Ymke + Ymke Jr.
PdeHoog
Oceanonix
Bowiefan
Wie weten het nog niet zeker?
donequote:Op maandag 4 oktober 2004 12:35 schreef Hayk het volgende:
Zet mij ook maar op de twijfelaarslijst voor 21 november! (afhankelijk van de omvang van m'n portemefullie....)
* PdeHoog telt even het aantal deelnemers en rekent evenquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:32 schreef pea4fun het volgende:
Ow en PdeHoog maakt brownies voor de meet
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
en jij maakt koffie![]()
![]()
2 maar?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog telt even het aantal deelnemers en rekent even
22 al. Dat betekent dat ik tenminste 2x moet bakken
Is goed...ik bak brownies, maar alleen als jij ook komt
en jij maakt koffie![]()
![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:10 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
* Tankwagen al door Naarden ziet rijden
Jaquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:30 schreef Robertje het volgende:
[..]
2 maar?![]()
Naast al deze noodzakelijke dingen, mag je ook je fototoestel meenemen!quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:12 schreef pea4fun het volgende:
Toe maar, koffie, broodjes...Ik mag wel een bus gaan huren
Mág..... moet geen verplichting wordenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:21 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Naast al deze noodzakelijke dingen, mag je ook je fototoestel meenemen!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:47 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Mág..... moet geen verplichting worden
Nou......quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:37 schreef Bowiefan het volgende:
moet ik nog wat blikjes meenemen dan?
Ik doelde eigenlijk meer op een thermostruck met warme koffiequote:Op maandag 4 oktober 2004 21:37 schreef Bowiefan het volgende:
moet ik nog wat blikjes meenemen dan?
toevallig vandaag een dia- en een negatieven rolletje opgehaald war ook nog eea aan jippiestadspul staat en met een OM10 lukken die eendjes welquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou......
Dat was helemaal niet slecht de vorige keer
Nog even wat blijdorp-werk tussendoor:
[afbeelding]
wat mislukte eendjes....grainfilter erover heen en het is best artistiek
[afbeelding]
Wat denken we ervan?quote:Mag ik het voorstel doen voortaan voor elke meet een apart topic te openen voor de resultaten? Dat is op zich nl. wel zo leuk denk iken we houden het meet-topic een beetje schoon en overzichtelijk.
Joehoe....da's niet de strekking. Ik ben geen voorstander van nog een slowchat-topic. Eentje is genoegquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:27 schreef Subhuman het volgende:
Ik denk dat we dan twee slowchattopics krijgen met ongeveer dezelfde inhoud... Iedereen wil toch reageren op de foto's en dan gaat het al snel offtopic.
huh?quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:43 schreef Subhuman het volgende:
Ja ik vind het ook een goed idee, ik vrees alleen voor hetgene wat ik net al noemde
Bovendien wordt het verwijzen naar foto's op die manier ook een stuk lastiger.
Goed ideequote:Op maandag 4 oktober 2004 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb dit idee geopperd in het feedback-topic:
Wat denken we ervan?
Wel PER meet dan natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:05 schreef Xilantof het volgende:
als het, zoals pdehoog zegt, een topic wordt met foto's en commentaar, kan je er beter een algemene "after meeting topic" van maken![]()
Da's inderdaad wel zo handig, ik heb nog de nodige Blijdorp-ellende op stapel staanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel PER meet dan natuurlijk
Dan maar gelijk een nieuw Blijdorp-topic openen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel zo handig, ik heb nog de nodige Blijdorp-ellende op stapel staan.nee, geen appels.....
Hé Ma?!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
Tweede conclusie: ik heb een goeie fotoboer gevonden
Neeeeeee...foto Klein in Rotterdam e.o.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:58 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Hé Ma?!
Ik heb daar vandaag een paar Rome-foto's opgehaald... erg mooi!!!
Die beurs? Uhm...nog niet eens over nagedacht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:13 schreef Ymke het volgende:
Kom je ook naar Houten Pea?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:34 schreef Bowiefan het volgende:
Dusss als ik het goed begrijp...
Een meeting afspraakmaak topic en bijhoud wie waar etc topic.
En dan na afloop van de meeting een meeting napraat topic per meeting.
kunnen we dan afspreken dat al die topic's beginnen met het woord 'Fotomeeting' dat zoekt wat makkelijker wanneer er na een maand nog een erg leuke foto op het rolletje bleek te staan.
Pea dat was precies mijn idee ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:59 schreef pea4fun het volgende:
Goed idee iedere meeting een eigen "foto en nabespreek" topic. Anders krijg je een beetje dat je niet weet waar je de foto's nou moet laten. Foto's zoals deze bijvoorbeeld:
Beide waren dus de vlinder aan het fotograferen bij de rode pijl
[afbeelding]
Beetje magentazweem ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:07 schreef Bowiefan het volgende:
En hierbij dan de beloofde dia scan van de eendjes:
[afbeelding]
Eigenlijk heb je het min of meer zelf al beantwoordquote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:55 schreef CompuMess het volgende:
Môgge, ik heb even een paar vraagjes:
[totaal onbekend met fotomeetings-mode]
Wat spoken jullie zoal uit tijdens een fotomeet? (behalve natuurlijk het van de rel brengen van de directe omgeving)
Wisselen jullie ervaringen uit over de verschillende camera's en technieken, zijn er bepaalde thema's of zie je wel wat er voor de lenzen langskomt...
Kan iedereen die het leuk lijkt langskomen?
[/totaal onbekend met fotomeetings-mode]
zou best kunnen, ben nog niet helemaal thuis in de software matige afhandeling van een en ander en het valt me op dat t spul elke keer weer anders die scanner uitroltquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:35 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Beetje magentazweem ?
... je (ik) leer(t) elkaar vanzelf kennen... waar het in het begin nog eens kijken is wie nou wie is/kan zijn die ouwe smoker... is dát nou ouwesok?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:33 schreef Xilantof het volgende:
vaak bekijken we van te voren wat voor thema's er bij de lokatie past die we kiezen.
zoals nu Naarden, is wat portretfotogafie en architectuur fotografie.
en dan is het gewoon daar verzamelen, en het wordt gewoon vanzelf gezellig![]()
foto's maken, de camera's van andere bekijken, lol hebben![]()
etc
iddquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:43 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
... je (ik) leer(t) elkaar vanzelf kennen... waar het in het begin nog eens kijken is wie nou wie is/kan zijn die ouwe smoker... is dát nou ouwesok?heb je daarna gewoon lol met iedereen.
toch? zo ervaar ik het
* De_warme_Bakker heeft alweer zin in de volgende meet!!
Ok hoe heet ik?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
idd
ik moet alleen ff beetje de echte namen gaan leren, qua nicks kan ik volgens mij iedereen wel uitelkaar houden ,maar de gewone namen staat toch iets beter![]()
hoewel ik er toch al aardig wat ken
Wow, goed zeg!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:55 schreef De_Warme_bakker het volgende:
natte-vinger-werk dan...
.... ehm... Emiel ofzo?
Foei!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:56 schreef Xilantof het volgende:
ik weet het niet
vast niet zonder te spiekenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:57 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Foei!![]()
En dat terwijl ik jouw naam wel weet!
Dagen van studie zijn daaraan vooraf gegaan. Stress, slaapgebrek, trillingen die mij weghielden van m'n fotodoos, nagelbijten... maar hé... Ik weet nu wel íetsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:56 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wow, goed zeg!
Die De_Warme_bakker kent iedereen gewoon al!
Ik moest even nadenken maar toen wist ik het... zonder te spieken!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
vast niet zonder te spieken
Ik wens niet met mijn foknick aangesproken te worden in het echt!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:59 schreef Bowiefan het volgende:
Pffff, dubbel boekhouden, daar doe ik niet aan hoor,
iedereen heet gewoon als zijn foknick als ik die uit elkaar kan houden vind ik het mooi zat
Nee hoor je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:03 schreef Xilantof het volgende:
Sub...
maar jou heb ik toch ook nog niet gemeet?![]()
of is mijn ziekte die ik heb laatste dag al naarm ijn kop gestegen?
we gaan een keer op irc met alleen de normale namenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:07 schreef Subhuman het volgende:
Het zij je vergeven!
Al die avonden zit je te chatten...
Dat vind ik echt een super idee! Vanavond?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
we gaan een keer op irc met alleen de normale namen
kan nog leuk worden
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:43 schreef De_Warme_bakker het volgende:
die ouwe smoker... is dát nou ouwesok?![]()
Misschien een lullige vraag, maar wat gebruiken jullie daarvoor en hoe vind ik jullie dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:09 schreef Xilantof het volgende:
[..] we gaan een keer op irc met alleen de normale namen
kan nog leuk worden
Staat onder elke post van Subhumanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:50 schreef Borelius het volgende:
[..]
Misschien een lullige vraag, maar wat gebruiken jullie daarvoor en hoe vind ik jullie dan?
(is vast al eens uitgelegd, maar ga dat maar eens opzoeken).
correctie: dank JE....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:01 schreef Borelius het volgende:
@Ouwesok: Dank -u
Lijkt me toch dat dit wat lastig in één regel tekst te verenigen isquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:49 schreef PdeHoog het volgende:
Alfisti gaat gezellig met m-niki en DPZ op stap zonder zich even af te melden
Het ging mij er even om dat mensen zich aanmelden, maar vervolgens niet even afmelden Xilantof! En dat je dus op een ander forum leest dat ze zich daar maar hebben gemeld voor een meet op dezelfde dag. Verder zal het mij een worst zijn waar ze uithangen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 07:26 schreef Xilantof het volgende:
kunnen we dat irritante gedoe over DPZ even stoppen?
okee, ik snap waarom men vind dat het er niet echt gezellig is.
maar ook valt daar veel te leren...
Ja, ik zit er ook, maar ik kan zo nog een aantal namen noemen die er ook zijn.
Als Alfisti en m-niki daar hun plezier opkunnen, waarom niet? ikh oop dat ze een leuke meet krijgen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 07:26 schreef Xilantof het volgende:
kunnen we dat irritante gedoe over DPZ even stoppen?
okee, ik snap waarom men vind dat het er niet echt gezellig is.
maar ook valt daar veel te leren...
Ja, ik zit er ook, maar ik kan zo nog een aantal namen noemen die er ook zijn.
Als Alfisti en m-niki daar hun plezier opkunnen, waarom niet? ikh oop dat ze een leuke meet krijgen.
Och....ik kreeg van iemand daar te horen dat ik hier maar niet moest komen, want ze haalden toch het niveau van DPZ nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:59 schreef dawg het volgende:
Ja, ik zit er ook, maar ik kan zo nog een aantal namen noemen die er ook zijn.![]()
Maar ik ben het wel met je eens. Altijd gesneer over en weer, hier en op DPZ.
LOLquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Och....ik kreeg van iemand daar te horen dat ik hier maar niet moest komen, want ze haalden toch het niveau van DPZ niet
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:04 schreef PdeHoog het volgende:
Och....ik kreeg van iemand daar te horen dat ik hier maar niet moest komen, want ze haalden toch het niveau van DPZ niet
Als er naakte chicks zijn kom je vast wel....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:13 schreef Robertje het volgende:
Ik twijfel nog steeds over de 24ste. Hopelijk kan ik binnenkort JA of NEE zeggen.![]()
Prima hoor Nico!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:30 schreef Bowiefan het volgende:
moeten we hier dan maar een voornamen meet gaan plannen?
* zich weer met echte puzzels kan gaan bezighoudenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:36 schreef Xilantof het volgende:
mijne is uit de duim gezogen
zit geen betekenis achter ofzo
Daar sta ik niet opquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:53 schreef Bowiefan het volgende:
Ik heb de groepsplaat van de flevomeet met de namen uitgeprint naast de pc liggen, kijk ik zo nu en dan nog ff wie wie ook al weer was
Daar staat hij inderdaad niet op!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:55 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Daar sta ik niet op
Dat kan ik regelen als daar meer gegadigden voor zijn!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:51 schreef Subhuman het volgende:
Uhm... op zich leuk maar het liefst wel achter een wachtwoord!
Niet iedereen op internet hoeft het te kunnen lezen wat mij betreft.
Ik eet graag dropquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:48 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Misschien is het een leuk idee om een voorstel-dingetje te maken.
een topic waarin de veelpostende-user hier in FOT (ofterwijl de meetinggangers?) een bericht posten met fotootje van jezelf, naam, nickname, herkomst van nickname, woonplaats, favoriete foto-onderwerpen, stukje shit over jezelf...
Kan iedereen voor de meet nog eens rustig doorlezen ofzo... lijkt me wel makkelijk??
U is genoteerdquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:03 schreef beertje_ het volgende:
* PdeHoog komt de 24ste
Iemand?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:00 schreef dawg het volgende:
Trouwens, hoe zit het met de stemsite?? Heeft iedereen gestemd, wat is eruit gekomen??
portretmeet foto's bedoel je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Iemand?
ik ben te blond om er iets van te snappen, dus ik heb het maar laten gaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:29 schreef dawg het volgende:
Iemand?
WHSquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik ben te blond om er iets van te snappen, dus ik heb het maar laten gaan
Als dit op de portretmeet slaat: daar heb ik ook al een keer naar gevraagd en bij mij reageerde ook al niemand, boehoehoehoequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Iemand?
Ik ben iig uitgestemd ondertussen (zou ook een keer tijd wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:04 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Als dit op de portretmeet slaat: daar heb ik ook al een keer naar gevraagd en bij mij reageerde ook al niemand, boehoehoehoe![]()
Missed what?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:46 schreef dawg het volgende:
De portretmeet inderdaad.
BOREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUUUUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die moeten we nog steeds een keer doen hèquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:57 schreef Borelius het volgende:
Nee, Dawg schreeuwde zo, en wat heb je in gedachten voor een micro-meet? Aalscholvers?
12:00 bij de inmiddels beruchte McDonalds bij Lelystad. Van daaruit trekken we naar de aalscholverkolonie om daar wat plaatjes te schieten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:06 schreef Borelius het volgende:
Doe maar een voorstel voor plaats en tijd, ik wil er wel even tussenuit.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:14 schreef Borelius het volgende:
Ik zie het helemaal zitten, ik ken de weg, tot morgen dus!
Ach, we zijn niiet vies van snel schakelenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:44 schreef Xilantof het volgende:
whehehedat gaat makkelijk bij jullie
Veel plezier enzo!
Wijquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
Kondig die micromeets eens wat eerder aan. Wij willen ook mee
Nou ja..... ik dus eigenlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:19 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Wij
Eh....jullie...eh, zeg maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja..... ik dus eigenlijk
[bemoeimode]quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja..... ik dus eigenlijk
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
[bemoeimode]
Jij moet studeren![]()
[/bemoeimode]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
[bemoeimode]
Jij moet studeren![]()
[/bemoeimode]
Kijk uit of ik vraag of Rewimo die deegroller meeneemt naar de Naarden-meetquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Inderdaad P, pea heeft gelijk!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:11 schreef Xilantof het volgende:
Pdehoog, doe nou niet zo flauw
wij hadden ook een micro meet![]()
true, truequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet ze toch een beetje stangen
Hee, mooi dat je mee kunt. En je biedt ook al aan om te rijden. Nog beterquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:08 schreef pea4fun het volgende:
Ik hoor net dat ik meekan naar Naarden![]()
Wie rijdt van deze kant? Of moet ik rijden?
Inderdaad, wat Xilantof zegt. Bij de Groningen meet waren we ook met z'n viertjes maar het was wel heel leuk!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:56 schreef Oceanonix het volgende:
Iedereen meet micro maar een micro Utrecht is nog steeds niet gelukt. [afbeelding]
Nou Xilantof, ik hoorde van P van jullie micromeet... Ik ben ook erg benieuwd naar de resultaten. Kom maar op!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:51 schreef Xilantof het volgende:
die 50 mm lens is echt bloedje scherp!
erg netjes!
ik hoop vanavond wat foto's online te kunnen gooien!
ben helemaal enthousiast!
Als we nou ff ergens een dag in november prikken, kom ik wel een rondje Utrecht doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:56 schreef Oceanonix het volgende:
Iedereen meet micro maar een micro Utrecht is nog steeds niet gelukt. [afbeelding]
nee ik bedoel, ik welk topic ik ze moet gooienquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:56 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb evt. nog wel wat ruimte over. Hoeveel heb je nodig denk je?
Ohhh zeg dat dan!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee ik bedoel, ik welk topic ik ze moet gooien
En die van mij komen in de loop van volgende weekquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:48 schreef Xilantof het volgende:
ben benieuwd Ouwesok!
ik heb in het portrettopic wat gedropt van vandaag
* verslikt zich in zijn koffie van het lachenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:10 schreef Ouwesok het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die zich afvragen waar zo'n hoekzoeker of zwenkscherm nou voor nodig heeft. Die vraag is met onderstaande opname wel zo ongeveer beantwoord
[afbeelding]
Laten we er even vanuit gaan dat dat werd beschermd door massa's brandnetels en dermate boeiend was dat we ook het laatste stukje licht van de dag nog hebben opgebruiktquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* verslikt zich in zijn koffie van het lachen
Nou ben ik ook wel benieuwd wat er dan gefotografeerd werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |