Probeer het hier eens te vragenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:14 schreef babyfeet het volgende:
Hier ook een spuit 11
spindizzy wij hebben ook de sims 2 en ik voldoe aan de eisen wat erop staat en hier kan ik hem zelfs niet spelen![]()
en vriendje heeft een iets betere pc en die kan het wel![]()
maar de sims 2 kan niet tegen bepaalde brandprogramma's dan kan je hem gewoon weg niet instaleren is tie niet mee eens ..
En ik wil zo graag spelen maar ja wie weet ooit eens
he bedankt ga ff spitten maar clone cd heb ik niet dus dat is het nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Probeer het hier eens te vragen[PC] Sims 2 [deel 14]
Hier kan ook Help ! Hij doet het niet! (2)
Zet daarbij je specs van je pc. Kijk eerst eventjes of je niet Clone CD erop hebt staan want dan pakt hij hem niet nl...
Succes
Lief Dagboek,quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:54 schreef teig het volgende:
Lief dagboek,
Ik ben er eindelijk achter waar de cd vandaan komt: ik heb hem gewonnen bij een prijsvraag bij fok! ! Wel leuk want anders win ik nooit wat. Heb ik nu wel vor nop een vriendin het telefoonboek uit laten pluizen!!
Liefs teig
Alcohol 120%??quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:57 schreef babyfeet het volgende:
[..]
he bedankt ga ff spitten maar clone cd heb ik niet dus dat is het niet
Heb ze gister voor je op de bus gedaan!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:07 schreef jessie het volgende:
Clauwhee is t nog gelukt met de wenkbrauwenstrips?
optimistisch ben je hoor, jessie. moet je eens aan luchtbel vragen......quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:15 schreef jessie het volgende:
O wat fijn. Dan zal ik ze maandag wel hebben . Kan ik weer lekker tutten. Als ik er tijd voor heb. Sinds ik kinderen heb doe ik dat wel veel minder terwijl ik t zo heerlijk vind. Maar als ze dan savonds in bed liggen. Dan zit ik weer vaker met die dikke reet hier achter of voor de tv of bij iemand een bakkie doen. Ik kan er dus wel aan toe komen, ik maak er alleen geen tijd voor. En met die strips nou ja das roetsj roetsj... moet lukken
Ja, daar was ik dus al bang voorquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:17 schreef lady-wrb het volgende:
we zijn vanmiddag naar de bijenkorf in amsterdag geweest. kwamen we middenin een demonstratie terecht. t was druk!!!!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:48 schreef snoopy het volgende:
Maar dat huispak is dus niet van de Bijenkorf![]()
nee, luchtbel heeft erg veel ervaring met de leveringssnelheid van tpg postquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:20 schreef jessie het volgende:
Heeft luchtbel ook die strips dan?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:41 schreef Spindizzy het volgende:
Moet je me maandag ff schoppen maar niet te hard want das niet lieffff
Als ik nog zou roken had ik het met rooksignalen naar je gestuurdquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
1 recht 1 averechts?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:50 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Als ik nog zou roken had ik het met rooksignalen naar je gestuurd
Neequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:56 schreef Martineke het volgende:
zeg me dat meerdere mensen dit hebben gehad!
zo'n stomme plakstrip verkeerd plakken en aftrekken en dan in de spiegel kijken enquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:00 schreef moussy het volgende:
Hoe krijg je dat nou voor elkaar Martineke?![]()
wasda?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:58 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
NeeIk heb een unibrauw en ben er trots op! Blijf ik lekker vanaf en laat maar lekker wildgroeien...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:05 schreef Martineke het volgende:
[..]
zo'n stomme plakstrip verkeerd plakken en aftrekken en dan in de spiegel kijken en![]()
een bert-brauwquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wasda?
Zo een:quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wasda?
Gaan we als duootjequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:11 schreef jessie het volgende:
Spindizzy ik doe volgend jaar met je mee.
ik heb het iig NIET gedaan!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:11 schreef jessie het volgende:
Daniman niet de katten de schuld geven he
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:15 schreef lady-wrb het volgende:
ben je ook stiekem een weervolf, spindizzy?
ik vond namelijk dit over doorlopende wenkbrauwen:
Een weerwolf is een mens die in een wolf kan veranderen. Dit gebeurt bij volle maan. Een mens die zich in een weerwolf kan veranderen, herken je aan de spitse oren, haar op de handpalm, kromme nagels en doorlopende wenkbrauwen. En alleen de weerwolf heeft mensenogen
Voor Beau wel hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:15 schreef jessie het volgende:
Instuderen? Dat schudden wij toch zo uit onze artiestenmouw hahahahahahaha
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, vertel nouquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:18 schreef jessie het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh vunzige opmerking weer inslikt
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Voor Beau wel hoor
[afbeelding]Weerwolfjes
Luv dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:22 schreef Karin het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat Hepie en Hepie maar met zijn tweetjes zijn
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:23 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Luv dan?
naakt zeker?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:22 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha ok, ik zou bijna voor me pc gaan staan hahahahahaha
Lijkt mij een betere optiequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:26 schreef jessie het volgende:
Of we tossen dr om, das eerlijker
Wat was daarmee, Mous? *zet tv-kaart aan*quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:24 schreef moussy het volgende:
Op SBS hart in aktie over dat vermoorde vrouwtje uit Den Helder
Dan ben je een TOET (™ Jelief)quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:29 schreef Neva het volgende:
ik ben verliefdop me neefje
mack
heb hem vandaag lekker verwend
zo dat wou ik even kwijt
mama vermoord door papa, kindjes bij opa en oma die eigenlijk geen plek in huis hadden. De jonste sliep bijv. bij opa en oma op de kamer. Nu is er een halve verdieping op het huis geplaatst, zodat ze allemaal een eigen kamertje hebben. De jongste is ietsies ouder dan Cas...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat was daarmee, Mous? *zet tv-kaart aan*
Ben ik de officiële kliekjes benoemer?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:59 schreef Rewimo het volgende:
Zeg, we zijn officieel een kliekje nu. Moussy geeft het toe
Zullen we dit verder in het modtopic bespreken? Wel zo handig om het gewoon in 1 topic te houden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:03 schreef jessie het volgende:
Vind jij jezelf in t speeltuinbankje een kliek Moussy?
*vuilniszak in jessie doet*quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:04 schreef jessie het volgende:
Ik vind mezelf wel een kliko telt dat ook
*hatsjoe*quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:07 schreef Neva het volgende:
huh als ik de url geef dan vraagt die om pw.. terwijl die op me Publieke drive staat .. kan iemand me aub helpen
Goed idee!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:09 schreef jessie het volgende:
He leuk Magneet. Misschien kan 1 van de modjes hem in t borstvoedingstopic zetten. Is wel een leuke voor daar denk ik.
Het zijn gewoon meelopersquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:45 schreef coolbabe het volgende:
wat zijn jullie ineens allemaaal eensgenind
oeh lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:49 schreef Neva het volgende:
* coolbabe opens up a can of serious asswhooping voor coolbabe
dacht aan jou vandaag met je muis plaatje toen ik een muis memory spel zag![]()
ja zo af en toequote:Op zondag 3 oktober 2004 00:03 schreef Neva het volgende:
hey danimanwas je er ook
trustenquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:26 schreef Neva het volgende:
ik duik ook me nestje zo in dus welterusten allen alvast![]()
![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:29 schreef lady-wrb het volgende:
ben ik nou gek
ik denk allebei!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:29 schreef lady-wrb het volgende:ik heb al kerstkaarten gekocht
ben ik nou gek of gewoon vroeg?![]()
![]()
Gek en vroeg!quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:29 schreef lady-wrb het volgende:ik heb al kerstkaarten gekocht
![]()
Gek vroegquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:29 schreef lady-wrb het volgende:ik heb al kerstkaarten gekocht
![]()
daarom hebben we er ook niet gegeten, we waren nog geen 10 minuten getrouwd. Hebben alleen gezopen daar (ja ja zegt ze... zuipen... maar van sinas word je niet echt dronken Eef!!!)quote:Op zondag 3 oktober 2004 09:04 schreef moussy het volgende:
Nogal Wiedus![]()
Leuk ook om te eten als je net vers 10 min getrouwd bent![]()
Zeg tante-ingeruild-voor-tante-kim, ga je nu ook wel ff foto's posten en zo in trotse ooms en tantes en zo?
tisser ook niet zo leuk meer as vroegah, toen stond er nog gebakken zeemeermin op het menuquote:Op zondag 3 oktober 2004 09:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
daarom hebben we er ook niet gegeten, we waren nog geen 10 minuten getrouwd. Hebben alleen gezopen daar (ja ja zegt ze... zuipen... maar van sinas word je niet echt dronken Eef!!!
Het gaat helaas niet doorquote:Op zondag 3 oktober 2004 10:32 schreef jessie het volgende:
Goeimorgen allemaal.
Rewimo veel plezier bij lady-wrb vandaag!
quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:57 schreef jessie het volgende:
Goeiemorgen Daniman!
Pfff de 2 meiden hebben nu al de hele ochtend bonje. Bo zit in de ik wil alles nu ën zoals ik t wil " (hmm van wie zou ze t hebben) fase. En Jannke bijt Bo. Geer is werken. Ik ben net gedoucht en de slaapkamer van de meiden is binnen 10 minuten opgetoverd tot "al het speelgoed uit alle dozen trekken tot dat er niks meer om te gooien is "
Ik ben nu wel goed wakker geworden geloof ik
Maar het is lekker weer zie ik. Dus dat word een dagje buiten lekker uitrazen voor die 2
quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:09 schreef rena het volgende:
Ik ben bij vlagen misselijk, heel erg irritantJe kunt als je misselijk bent het beste beschuit enzo eten toch?
hehe dat lijkt me wel zo logisch hequote:Op zondag 3 oktober 2004 11:10 schreef jessie het volgende:
MSN 7 zal de opvolger zijn van MSN 6 punt weet ik veel.
hou eens op met miereneuken.quote:
hij stata niet op de msn sijtquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:11 schreef daniman het volgende:
[..]
hehe dat lijkt me wel zo logisch he
quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:13 schreef rena het volgende:
[..]
hou eens op met miereneuken.![]()
als het je niet interesseert dan lees je het toch lekker niet![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:17 schreef jessie het volgende:
Vond je het echt leuk
Nee niks... We kunnen wel op de website opvragen hoeveel mensen er nog voor ons zijn maar dat zegt helemaal niks. Die kunnen met een jaar weggewerkt zijn maar dat kan ook nog rustig 3 jaar duren.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:24 schreef jessie het volgende:
Spin, hoor jij tussendoor overgens wel eens wat van het bemiddelingsburo.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nee niks... We kunnen wel op de website opvragen hoeveel mensen er nog voor ons zijn maar dat zegt helemaal niks. Die kunnen met een jaar weggewerkt zijn maar dat kan ook nog rustig 3 jaar duren.
Je moet wel overal zelf achteraan.
Yup. Er gaat flink wat geld inzitten. Er zijn mensen die een tweede hypotheek moeten afsluiten om een kind te kunnen adopterenquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:29 schreef jessie het volgende:
Best asso he. Want je betaalt toch aardig wat bemiddelingskosten enzo.
Alles heeft natuurlijk ook te maken met het aanbod en dan zegt zo'n wachtlijst ook geen donder. Komt het trouwens wel voor dat er mensen van de wachtlijst gaan, omdat het bv te lang duurt of de relatie over is, gebeurt zoiets vaak?quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nee niks... We kunnen wel op de website opvragen hoeveel mensen er nog voor ons zijn maar dat zegt helemaal niks. Die kunnen met een jaar weggewerkt zijn maar dat kan ook nog rustig 3 jaar duren.
Je moet wel overal zelf achteraan.
Ik heb de kerstkaarten voor de zaak ook al gekocht hoor. Privé maken we ze zelfquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:29 schreef lady-wrb het volgende:ik heb al kerstkaarten gekocht
![]()
Goed idee, dan ben ik eens op tijd met de kaartenquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb de kerstkaarten voor de zaak ook al gekocht hoor. Privé maken we ze zelfHet is juist hartstikke slim, ik vind de kaarten nu leuker dan de kaarten die na 5 december in de winkels liggen. Je gaat ze toch niet alvast versturen he
![]()
Dan kun je er mooi kinderpostzegels op doenquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Goed idee, dan ben ik eens op tijd met de kaarten
die komen hier niet, ze weten niet waar mn huis woontquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan kun je er mooi kinderpostzegels op doen![]()
die hebben wij hier trouwens nog niet aan de deur gehadHoop dat ik ze niet online hoef te bestellen, dat is weer duurder
Of het vaak gebeurt weet ik niet maar het komt wel voor natuurlijk (in het geval van kapote relaties). Er zijn stellen die met hun leeftijd zitten. Die zitten tegen de leeftijdsgrens aan te hikken en dan kan het echt een race tegen de klok zijn. Maar ik kan me niet voorstellen dat je het hele gebeuren stopzet omdat je nog jaren moet wachten. Je bent al een paar jaar bezig en de tijd gaat toch wel door. Kun je net zo goed op de wachtlijst blijven staan.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:34 schreef danosa het volgende:
Komt het trouwens wel voor dat er mensen van de wachtlijst gaan, omdat het bv te lang duurt of de relatie over is, gebeurt zoiets vaak?
Ik denk ook dat het een enorme druk op je huwelijk legt? Het lijkt mij in elk geval heeeel moeilijk om mee om te gaan, ik denk dat je erdoor naar elkaar toe kunt groeien, of juist uit elkaar groeitquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:39 schreef jessie het volgende:
Dat gebeurt Danosa. Hoe vaak weet ik niet. Ik stond ook op de lijst (voor de cursus pas, dus begin traject) En zou zijn er meerdere die door wat voor reden dan ook toch afvallen.
De collectemensjes weten mijn huis wel te vinden, dus dat zou met de kinderpostzegels ook moeten lukken, toch? Misschien moet ik een poster voor het raam hangen of zoquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:38 schreef moussy het volgende:
[..]
die komen hier niet, ze weten niet waar mn huis woont![]()
die komen hier ook nietquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De collectemensjes weten mijn huis wel te vinden, dus dat zou met de kinderpostzegels ook moeten lukken, toch? Misschien moet ik een poster voor het raam hangen of zo
Hier moeten ze door een steeg om bij ons huis te komen, velen vinden dat brrrr engquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:48 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier welSoms wel drie keer in de week. Nou ja, beter dan die Jehovagetuigen, die komen gelukkig maar heel soms, een paar keer per jaar.
Jehova's komen hier nooit, omdat ze hier in de buurt een gebouwtje hebben en bang zijn voor problemen andersquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:48 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier welSoms wel drie keer in de week. Nou ja, beter dan die Jehovagetuigen, die komen gelukkig maar heel soms, een paar keer per jaar.
Dat hebben wij hier ook in de buurt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jehova's komen hier nooit, omdat ze hier in de buurt een gebouwtje hebben en bang zijn voor problemen anders![]()
mijn vader heeft ze eens zodanig klemgepraat, dat mijn ouders huis nu bij de Jehova's op de zwarte lijst staanquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jehova's komen hier nooit, omdat ze hier in de buurt een gebouwtje hebben en bang zijn voor problemen anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |