abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:01:47 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_22352096
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_22352156
Lief dagboek,
Ik zou willen dat er wereldvrede was.
Dikke kus van beefcake
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:05:28 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22352181
Best dagboek,

Moussy doet altijd van die gewaagde dingen.
Ik wou dat ik net zo stoer was.

Veel liefs en ik schrijf je dadelijk weer
Emotrutje
pi_22352230
Lief dagboek,
Ik mag eigenlijk niet in andermans dagboek lezen, maar stiekem heb ik die van Luchtbel gelezen en ik moet zeggen, die moussy is inderdaad stoer
Ik zou het allemaal niet durven.
Dikke kus weer!
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:11:08 #5
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22352315
Best dagboek,
Ik hoop dat niemand dit leest.
Ik heb steeds het gevoel dat er iemand aan m'n dagboek heeft gezeten, hij ruikt een beetje naar wasverzachter. En de inkt is uitgelopen op de plek waar ik net zoiets sentimenteels over Moussy schreef, net alsof Beef je te pakken heeft gehad.
Ik hoop maar van niet, tis niet de bedoeling dat de mensen dit weten.

Handjes en voetjes plus veel groetjes Luchtbel
pi_22352343
Lief dagboek,
Ik heb het idee dat Luchtbel weet dat ik haar dagboek lees. Ze kijkt de hele tijd zo raar naar me. Ik zeg maar niet dat ik weet dat ze zo'n ongelooflijke emotrut is geworden
Dikke kus beefcake.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:14:23 #7
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22352396
Hier ook een spuit 11
spindizzy wij hebben ook de sims 2 en ik voldoe aan de eisen wat erop staat en hier kan ik hem zelfs niet spelen
en vriendje heeft een iets betere pc en die kan het wel
maar de sims 2 kan niet tegen bepaalde brandprogramma's dan kan je hem gewoon weg niet instaleren is tie niet mee eens ..
En ik wil zo graag spelen maar ja wie weet ooit eens
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:18:08 #8
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22352474
Best dagboek,

Ik denk dat Beef weet dat ik vermoed dat ze in m'n dagboek leest. Ik kijk d'r steeds zo raar aan. Ik kan er niks aan doen. Ik denk alleen dat ik d'r moet vermoorden als alles van me weet.
Dit mag toch allemaal niet uitlekken

Radeloosje
pi_22352632
Lief dagboek,
ik zit een beetje in dubio. Moet ik naar moussy gaan en haar vertellen wat ik weet over luchtbel? Of moet ik doen alsof mijn neus bloedt? Ik kan er niet meer tegen, lief dagboek. Ik ben bang dat luchtbel me wat aandoet als ik naar moussy ga, maar ik kan er ook niet over zwijgen...
Dikke kus, een twijfelaartje
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:34:36 #10
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22352797
Best dagboek,
Net eerste bombrief naar Beef verstuurd, als ze blijft leven heb ik het bewijs dat ze je leest. Ik ben zo bang dat ze Moussy gaat vertellen dat ik d'r stoer vind. Ik voel me zo gekwetst, ik kan hier ook niks meer schrijven.
Tot gauw, luchtbel je eigenste dramaqueen
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:46:13 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_22352994
Allerliefst Dagboekje

Ik denk dat Luchtbel en Beefcake iets voor me verbergen.. maar wat
Zo ga ik maar ff boodschappen doen, eens kijken of ik de emotrutjes kan lijmen met chocola en cola.

Liefs, je Moussy
pi_22353015
Lief dagboek
Ik ga zo een Friends marathon houden.
Maar die Fokkers hier doen een beetje vreemd, wat nu?
Doei dagboek

( jeugdsentiment )
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_22353114
OW MY GOD, wat lees ik, mijn eigenste detective in dagboekvorm! (nou ja, dat wordt het wel als LB BF iets aandoet). Gaaf!

Teig> Zoeken wie bij welke postcode hoort kan, http://zoekopnummer.ath.cx/
Ik zoek altijd telefoonnummers op, bv. van advertenties enzo.... Maar ik ben dan ook een beetje para
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Milf zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:52:58 #14
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_22353119
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:14 schreef babyfeet het volgende:
Hier ook een spuit 11
spindizzy wij hebben ook de sims 2 en ik voldoe aan de eisen wat erop staat en hier kan ik hem zelfs niet spelen
en vriendje heeft een iets betere pc en die kan het wel
maar de sims 2 kan niet tegen bepaalde brandprogramma's dan kan je hem gewoon weg niet instaleren is tie niet mee eens ..
En ik wil zo graag spelen maar ja wie weet ooit eens
Probeer het hier eens te vragen [PC] Sims 2 [deel 14]
Hier kan ook Help ! Hij doet het niet! (2)
Zet daarbij je specs van je pc. Kijk eerst eventjes of je niet Clone CD erop hebt staan want dan pakt hij hem niet nl...
Succes
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_22353158
Lief dagboek,
Ik ben er eindelijk achter waar de cd vandaan komt: ik heb hem gewonnen bij een prijsvraag bij fok! ! Wel leuk want anders win ik nooit wat. Heb ik nu wel vor nop een vriendin het telefoonboek uit laten pluizen!!

Liefs teig
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:57:02 #16
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22353213
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:52 schreef nikky het volgende:

[..]

Probeer het hier eens te vragen [PC] Sims 2 [deel 14]
Hier kan ook Help ! Hij doet het niet! (2)
Zet daarbij je specs van je pc. Kijk eerst eventjes of je niet Clone CD erop hebt staan want dan pakt hij hem niet nl...
Succes
he bedankt ga ff spitten maar clone cd heb ik niet dus dat is het niet
pi_22353320
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:54 schreef teig het volgende:
Lief dagboek,
Ik ben er eindelijk achter waar de cd vandaan komt: ik heb hem gewonnen bij een prijsvraag bij fok! ! Wel leuk want anders win ik nooit wat. Heb ik nu wel vor nop een vriendin het telefoonboek uit laten pluizen!!

Liefs teig
Lief Dagboek,
Ben er vandaag achtergekomen dat ik niet als enige para ben!
Wél de enige die nooit wat wint (nou ja, die kaartjes voor the Sound of Music waren wel ok).
En nu ga ik nog een uurtje denken of ik vanavond uitga of niet, en wat ik dan aan moet. Want ik wil niet dat de mannen gaan denken dat ik een slet ben. En dan moet ik ook even een geluidsdemper gaan monteren op mijn eierstokken, want dat lawaai schrikt ook een beetje af...

Dikke kus, Syreen

volgens mij hebben we een....een....een.....thema?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_22353807
lief dagboek,
Ik ben blij dat ik weer in mijn eigen huisje ben, waar ik weer lekker kan fokken.
De badkamer is nog niet af, maar het begint wel wat te worden, we hebben een heel mooi relaxbad gekregen, met een heerlijke douche, knappe tegels en wat er verder nog komt zien we maandag en dinsdag wel. De WC kan gelukkig ook gebruikt worden, alleen moeten we nu poepen op een plonspot, dat vind ik dan wel wat minder, maar ook dit kleine kamertje wordt wel wat...

Chiara is ook blij om weer thuis te zijn! Ze is helemaal in dr sas, heerlijk vrolijk op dr veilige thuishaven, dat was wel even anders een week lang bij neef Julius die af en toe best eng is voor dr...
En natuurlijk is ook Remco weer helemaal blij dat zijn meisjes weer thuis zijn, dus iedereen weer gelukkig!
Lief dagboek, ik ben blij dat ik altijd mijn verhaal bij je kwijt kan....

Kus! Yvonne
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_22354133
Lief dagboek,

Er is sinds korte tijd niks meer vernomen van luchtbel, moussy en beefcake. Zou luchtbel haar dreigementen waar gemaakt hebben? En heeft beef dan 1 dag toch niet gelezen?Oh lief dagboek ik hoop dat ik weer snel wat van ze hoor.

Drietige Traatje
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:45:24 #20
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22354218
Lief dagboek,

Ik geloof dat Moussy iets vermoed, dat zou niet goed zijn, m'n imago Maar ik geloof ook dat mijn bombrief bij Beef is aangekomen. Ik hoop zo dat ik Shaolin en Dylan niet geraakt heb. Zo heb ik het namelijk nooit bedoeld. Maar ja het doel heiligt de middelen zo af en toe. Toch????

Je bent m'n beste vriendin, Luchtbel
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:46:40 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22354249
Lief dagboek,

Ik hoor net dat Luchtbel achter de tralies zit wegens terrorisme, Moussy in de cel ernaast wegens medeplichtigheid, en wat er over is van beefcake was erg lekker op de bbq

Dag, Rewimo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22354695
Dagboek,

Ik hou het kort, want ik ben een beetje ziek. De bbq bij Rewimo was erg gezellig, alleen smaakte het vlees een beetje raar. Ze zei dat Moussy en Luchtbel in de cel zaten, dus misschien moet ik morgen een worteltaart bakken met een vijl erin ofzo.
Nu ga ik in bed liggen, met een emmertje ernaast....

Kus, Syreen
pi_22354712
Lief dagboek,
Er is iets verschrikkelijks gebeurd
Er werd een rare brief bij de buurman bezorgd toen wij even niet thuis waren. Hij kon zijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en maakte hem open. En toen onplofte de brief Van mijn buurman is niets over, er is alleen wel een stukje van de envelop gevonden... Er stond beefcake op
Ik ben heel erg bang dat Luchtbel hier iets mee te maken heeft ...
Liefs, een heel erg bange beefcake
pi_22354875
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:57 schreef babyfeet het volgende:

[..]

he bedankt ga ff spitten maar clone cd heb ik niet dus dat is het niet
Alcohol 120%??
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 17:19:33 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22355116
Hallo dagboek,

Wat doe ik nog hier? Ik ben toch dood?

Ik moet gauw op zoek naar het adres van Dorothea! Ik moet Beefcake waarschuwen!

De buurman van Beef
pi_22355221
Lief Dagboek,

Ik had net een rare vrouw aan de deur. Ze zei dat ze met mijn buurman gepraat had Raar mens, mijn buurman is dood. Ze zei ook dat ik gevaar liep, dat vond ik wel eng. Maar ze leek echt zo'n oplichtster, dus ik heb de katten op haar afgestuurd en gelukkig ging ze toen weg.

Ik moest ook op het politiebureau komen, omdat mijn naam op de ontplofte envelop stond. Ze vroegen of ik vijanden had, maar ik durfde ze niet over Luchtbel te vertellen. Ik hoop maar dat ze denkt dat ik dood ben, dan laat ze mij tenminste met rust. Ik had nooit haar dagboek moeten lezen

Misschien moet ik toch maar alles aan moussy vertellen, zij kan me wellicht helpen.

beef
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 17:35:17 #27
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22355479
Oh dagboek,

Ik maak er zo'n zooitje van. Een onschuldig iemand is gestorven, door mijn schuld. Ik hoop dat niemand er achter komt. Eigenlijk zou ik het gewoon uit moeten praten met Beef, maar ja ik ben groente aan het snijden voor m'n gourmetavond, het leven is zo ingewikkeld de laatste tijd.

Ik hoop maar dat niemand er achter komt en dat Beef niks aan de politie vertelt

Kusjes Gourmetslet
pi_22355505
Lief dagboek,

Ik heb al heel lang niets van Moussy gehoord. Zou er iets gebeurd zijn?

Voor altijd de jouwe,
Poemojn
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 17:41:06 #29
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22355599
Lief dagboek,

Ik zou nog in de kast kijken voor Poemojn. Helemaal vergeten.
Nu kan het niet, ik moet nog zoveel doen voor de gourmet.
Ik schrijf op de volgende bladzijde dat ik het morgen doe, voordat ik weer iemand kwijtraak

Liefs Luchtbel
pi_22355636
Lief dagboek,

Ik weet nu zo goed als zeker dat Luchtbel achter de bombrief zit. Ik heb haar aangesproken op msn en ze antwoordt niet. Normaal antwoordt ze altijd!

Nu weet Luchtbel wel dat ik niet dood ben, maar ik wil het graag goedmaken met haar en zeggen dat het me spijt van haar dagboek. Alleen ben ik zo bang dat ze mij nooit zal vergeven.

Ik heb ook een e-mailtje naar moussy gestuurd, waarin ik zeg dat ik bang ben voor Luchtbel. Ik heb verder niet verteld waarom. Maar ik heb het gevoel dat moussy mij hier wel mee kan helpen. Ik heb alleen nog niets vaan haar gehoord...

Kus, onzekertje
pi_22355657
Lief dagboek,

Ik ben radeloos, ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Terwijl Luchtbel groenten sneed heb ik in haar dagboek gekeken. Het is vreselijk!! Wat moet ik nu???

Dylan is ook in gevaar gebracht. Moet ik dan toch de politie bellen om LB aan te geven? Ik had dit nooit van haar verwacht maar ik durf haar niet te laten merken wat ik weet. Wat moet ik nu???
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 17:52:24 #32
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22355838
Best dagboek,

Eigenlijk wil ik het gewoon goedmaken met Beef maar ik kan d'r nieuwe even niet onder ogen zien enzo, ik heb namelijk een groot mes in m'n hand. Dadelijk schiet ik uit m'n slof enzo. En dat moet niet.
Beef is m'n enige schakel richting de meeting nog! Ik moet weer vriendinnen met d'r worden!

Handjes en voetjes, gourmetjes en toetjes Luchtbel
pi_22355905
Dag Dagboek,
Misschien is dit de laatste keer dat ik je schrijf. Ik heb besloten Luchtbel aan te geven bij het Meldpunt. Mijn bezittingen zijn voor mijn man en dochter. :'(
Poemojn
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 18:01:35 #34
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22356096
Best dagboek,

Ik ben zo verdrietig, er wordt gespot met het feit dat m'n haar eruit ziet als stro.
Men is genadeloos.

Gelukkig kan ik jou vertrouwen.

LBtje
pi_22356297
ik heb ook de sims2 kan hem wel spelen maar heb gewoon weg de tijd niet, benut mijn tijd trouwens ook veel liever met mijn kereltje babyfeet.... jij iig succes met spelen als het je uiteindelijk gelukt is
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 18:11:55 #36
13151 crew  Rewimo
pi_22356349
Lief dagboek,

Syrena is ziek, snap jij dat nou? Ik had alle stukjes beefcake nog wel netjes bij elkaar geschraapt en afgespoeld onder de kraan. Iemand beweert trouwens dat het niet beefcake, maar de buurman was. Ik geloof er niks van. Het gerucht gaat trouwens dat Luchtbel ontsnapt is. Moussy schijnt nog vast te zitten.

Dag, Rewimo

P.S. Ik geloof dat ik ook maar even ga liggen, ik voel me niet zo goed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22356781
Lief dagboek,
Nog steeds niets gehoord van Luchtbel en moussy.
Misschien zijn ze samen wel iets aan het bekokstoven...
Je allerbeste vriendin
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 18:44:51 #38
88646 Nicoluttje
Ikke is lief!!
pi_22356949
Lief dagboek

Ik heb al lang niet meer geschreven maar heb net perongeluk in de dagboeken van de anderen gelezen. Werd er bang van. Denk dat ik maar niet aan de anderen moet vertellen wat ik allemaal gelezen heb!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Nicoluttje op 02-10-2004 19:11:39 ]
Nicole is mijn naam!!!
En vanaf 1 feb onder een nieuwe naam!!
====================================
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:06:41 #39
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22357375
lief dagboek,

ik zou eigenlijk aan luchtbel moeten vertellen dat ik vanmiddag haar pakje op de post gedaan heb en dat ze nu dus moet zorgen dat de mat ontruimd is, maar ik heb begrepen dat ze vast zit vanwege ontploffende buurmannen?
nu maar hopen dat het niet HAAR buurman was, dit ontploft is, anders kan die het pakje niet aannemen tijdens haar afwezigheid.

groetjes, lady-wrb
pi_22357423
Lief Dagboek,

Ik opende net mijn inbox en wat vond ik daar... Een mailtje van poemojn. Zij was bij Luchtbel en heeft daar het dagboek van Luchtbel gelezen. Luchtbel zit inderdaad achter de bombrief die mijn buurman doodde. Poemojn vreest nu ook voor haar leven en is gevlucht, weg van haar man en dochter zodat zij tenminste gespaard blijven. Ik heb Luchtbel een mail gestuurd waarin ik haar de oorlog verklaar, ik heb besloten dat ik dit niet zomaar aan me voorbij kan laten gaan.

Je hoort nog van me, beefcake
  Jubileum moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:14:05 #41
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22357516
Lief dagboek,

vandaag eindelijk moed bij elkaar geraapt en naar die dure slager gegaan die Rewimo heeft aangeraden. Blijkt die dure slager alleen maar beeflapjes in de aanbieding te hebben. Rij ik daarvoor een half uur heen en een half uur terug?
Ik vond ze er een beetje raar uitzien dus we hebben ze niet genomen. Wij hebben lekker chinees gehaald.

Liefs,
Lois
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_22358430
Stom dagboek,

ben ik een dagje op stap, is het hele speeltuinbankje uitgedund. Ik begrijp er niks van
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22358634
Lief Dagboek,

Sorry, ik ben je gisteren helemaal vergeten. Ik was zo moe. Vanochtend moest ik plotseling werken en vanmiddag ben ik bij mn ouders geweest. Was zo gezellig!
Maar nu kom ik net thuis en wil Luchtbel opzoeken, maar hoor ik van alle kanten iets over vastzitten, ontsnappen, en ontplofte buurmannen...volgens mij droom ik, ik ga maar eventjes liggen ook...

Tot snel,
heel veel kusjes Clauwheee
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_22358767
Ehhhh ik snap t ook niet meer zo. Is dit nou in plaats van de slowchat? Of is dit juist slowchat. Ik snappem niet?

Nou verjaardag is gevierd hier. Ben goed verwend. Van bioscoop bon tot plantjes tot ikeabon (ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ikea ) en centjes
Janneke kan niet slapen. Waarschijnlijk van alle drukte.
Dalijk lekker popstars kijken.

Melonovy ben blij dat je er weer bent joh Had je gemist. En ben echt blij te horen dat ukkie nog zit waar t zit. Heb me er veel aan gedacht.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22358785
Clauwhee is t nog gelukt met de wenkbrauwenstrips?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22358808
Haai Jessie, je bent weer Jessie
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_22358891
Ja leuk he. Niemand kon aan me wennen. En stiekum was ik alleen maar nieuwsgierig naar t oldbie forum en ben ik er in blijven hangen. En met wat hulp ben ik weer wie ik was

He Mel een nieuw plaatje. Wel leuk maar ik mis je ouwetje hoor. Ik moet altijd wennen aan nieuwe.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22358943
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 20:07 schreef jessie het volgende:
Clauwhee is t nog gelukt met de wenkbrauwenstrips?
Heb ze gister voor je op de bus gedaan!!!
pi_22358996
O wat fijn. Dan zal ik ze maandag wel hebben. Kan ik weer lekker tutten. Als ik er tijd voor heb. Sinds ik kinderen heb doe ik dat wel veel minder terwijl ik t zo heerlijk vind. Maar als ze dan savonds in bed liggen. Dan zit ik weer vaker met die dikke reet hier achter of voor de tv of bij iemand een bakkie doen. Ik kan er dus wel aan toe komen, ik maak er alleen geen tijd voor. En met die strips nou ja das roetsj roetsj... moet lukken
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 20:17:29 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22359043
we zijn vanmiddag naar de bijenkorf in amsterdag geweest. kwamen we middenin een demonstratie terecht. t was druk!!!!
en in de bijenkorf was het ook zo vreselijk druk. als ik niet zo vreselijk graag die klok wilde hebben, had ik rechtsomkeert gemaakt. er was geen doorkomen aan.
maar we hebben de klok en ook nog een paar dingetje waarmee je van een wijnfles een soort olielamp kan maken, heel simpel maar heel leuk.

o ja, bij de prenatal hebben ze t-shirts met lange mouwen. ze gaan per twee voor maar 2,99 euro
pi_22359061
Ah, mijn nieuwe plaatje is tijdelijk, tot ik weer een leuke foto heb... dit is Kiara, Simba's trots... van leeuwenkoning 2 weet je wel. Toen Kiara zo omhoog werd gehouden zat ik enorme tranen met tuiten te janken... ik heb die hele film zitten snotteren, alleen om dat ze ook Kiara heet...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 20:18:18 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22359062
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 20:15 schreef jessie het volgende:
O wat fijn. Dan zal ik ze maandag wel hebben . Kan ik weer lekker tutten. Als ik er tijd voor heb. Sinds ik kinderen heb doe ik dat wel veel minder terwijl ik t zo heerlijk vind. Maar als ze dan savonds in bed liggen. Dan zit ik weer vaker met die dikke reet hier achter of voor de tv of bij iemand een bakkie doen. Ik kan er dus wel aan toe komen, ik maak er alleen geen tijd voor. En met die strips nou ja das roetsj roetsj... moet lukken
optimistisch ben je hoor, jessie. moet je eens aan luchtbel vragen......
pi_22359119
O ik haat winkelen op zaterdag. Wel fijn dat je hebt wat je hebben wil.
Melonovy dat kan ik me voorstellen hoor
Bo dr troetelnaam is simba overgens hahahahaha.
Heeft luchtbel ook die strips dan?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22359161
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 20:17 schreef lady-wrb het volgende:
we zijn vanmiddag naar de bijenkorf in amsterdag geweest. kwamen we middenin een demonstratie terecht. t was druk!!!!
Ja, daar was ik dus al bang voor Had jij dat loopfietsje niet voor mij kunnen meenemen?
pi_22359222
Pfff jaaa..de Bijenkorf..was hier ook niet te doen, heb een rondje gemaakt in de draaideur, ben niet eens naar binnen geweest maar in de draaideur gelijk weer doorgelopen naar buiten
pi_22359239
Hahahhaa das wel een grappig gezicht denk ik
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22359274
Geen idee
Mjah ik doe morgen nog wel ff een poging en anders jammer maar helaas!
pi_22359276
Zoals Luchtbel zei: op zondag hebben ze de restanten van de aanbiedingen ook nog. Dus misschien dat ik morgen nog even ga kijken. Maar ja, op internet was het loopfietsje dus al uitverkocht
pi_22359603
Ow en en en en ik heb vandaag een heerlijke zachte warme huispak gekocht en ik zit hier nu helemaal relaxed te zitten
pi_22359634
Maar dat huispak is dus niet van de Bijenkorf
pi_22359644
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 20:48 schreef snoopy het volgende:
Maar dat huispak is dus niet van de Bijenkorf
Hunkemoller
pi_22359802
Zo'n lekker fleecepak? Wil ik ook weer. Warm bakkie thee dr bij. Favo tv programma. Kids op bed en hangen maar!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22359843
Ja beetje fleece/fluweelachtig, heeeeerlijk!!!
pi_22359903
O lekker zacht! Ik ga even popstar kijken tot laterrrrrrrrr
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:06:31 #65
13151 crew  Rewimo
pi_22360048
Ik heb ook zo'n pak, zit echt zalig
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:08:04 #66
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22360095
Ik ben zo'n pak aan het naaien...

Fleece kost geen drol bij de stoffenwinkel. En als het een beetje lukt (is mijn eerste echte naaiproject) ga ik er gewoon nog 20 maken
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:10:26 #67
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22360160
Ik ga volgend jaar ook meedoen aan Popstars. Kan absoluut niet zingen maar dat geeft niet want als je dan heel droef bent als ze je afwijzen komt Beau je troosten
pi_22360163
Doe mij er maar een Spin
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:11:29 #69
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22360182
Eerst maar s kijken of het lukt Snoop
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:15:45 #70
13151 crew  Rewimo
pi_22360286
Spin, kan het kloppen dat ik het breipatroon nog niet heb gekregen?
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:17:04 #71
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22360315
Ja dat kan

Zal ik hem ff scannen anders?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:19:50 #72
13151 crew  Rewimo
pi_22360382
O okee, ik was al bang dat de post ons net zo zou boycotten als Luchtbel Maar scannen mag natuurlijk ook
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:20:58 #73
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22360408
Nah, gewoon vergeten hem ff te kopieren.

Ga ff scannen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:23:11 #74
13151 crew  Rewimo
pi_22360468
Tnx
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:29:59 #75
7074 moussy
kuttekop
pi_22360628
Lief Dagboek

Ik heb de hele middag en avond opgesloten gezeten bij mijn schoonouders voor pc-internet-les. We kregen vreemde lapjes te eten bij de patat en daar vond ik een nagelvijl bij

Ik open net mijn mail en dat is van El Beefcake, het gaat over El Luchtbel.. Ik voel een terrorsitische aanval opkomen en daar ben ik nu bij betrokken... Gelukkig slapen de kinderen al onder hun kogelwerende dekens, dus ons kan niks gebeuren.

Liefs Moussy
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:37:37 #76
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22360796
3 keer gescant... 3 keer gecrasht

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:40:39 #77
13151 crew  Rewimo
pi_22360864
Sjips
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:41:33 #78
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22360880
Moet je me maandag ff schoppen maar niet te hard want das niet lieffff
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:43:25 #79
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22360920
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 20:20 schreef jessie het volgende:
Heeft luchtbel ook die strips dan?
nee, luchtbel heeft erg veel ervaring met de leveringssnelheid van tpg post
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:50:03 #80
13151 crew  Rewimo
pi_22361103
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 21:41 schreef Spindizzy het volgende:
Moet je me maandag ff schoppen maar niet te hard want das niet lieffff
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:50:49 #81
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22361122
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 21:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Als ik nog zou roken had ik het met rooksignalen naar je gestuurd
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:51:51 #82
7074 moussy
kuttekop
pi_22361143
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 21:50 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Als ik nog zou roken had ik het met rooksignalen naar je gestuurd
1 recht 1 averechts?

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:52:17 #83
13151 crew  Rewimo
pi_22361157
Gelukkig maar dat je gestopt bent. Ik kan niet zo best tegen rook
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:52:36 #84
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22361164
Nou, kan ze vast beginnen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:53:04 #85
13151 crew  Rewimo
pi_22361177
Of je tikt het even over
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:55:10 #86
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22361243
Zou kunnen. Blijft het telpatroon over... Die hebbie ook nodig.

Heb je al garen dan?
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:56:48 #87
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22361283
hallowww

ik ben niet blij ik dacht vandaag laat ik eens een x gaan proberen me wenkbrauwen te gaan harsen ipv epileren, nou had ik het maar nooit gedaan gevolg is dat ik een heel stuk wenkbrauw kwijt ben boven me linkerkant eerst plukkie haar en dan helemaal kaal en dan weer een ienieminiestukkie haar en nee ik maak geen foto heb het nu maar bij gemake-upt met wenkbrauwspul..... schaam me dood man....

zeg me dat meerdere mensen dit hebben gehad!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:57:33 #88
13151 crew  Rewimo
pi_22361298
Nee, want ik weet niet hoeveel ik moet hebben en wat voor dikte en zo.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:58:16 #89
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22361326
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 21:56 schreef Martineke het volgende:

zeg me dat meerdere mensen dit hebben gehad!
Nee Ik heb een unibrauw en ben er trots op! Blijf ik lekker vanaf en laat maar lekker wildgroeien...

<---- Prinses Laurentien de Tweede
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:58:56 #90
13151 crew  Rewimo
pi_22361345
Geen foto, Martineke?
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:00:56 #91
7074 moussy
kuttekop
pi_22361397
Hoe krijg je dat nou voor elkaar Martineke?

zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:04:11 #92
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22361473
komt allemaal door me vriendje, die zei een tijdje terug dat ik borstels boven me ogen had, dus ikke ijdel als ik ben in sommige dingen, ben ze gaan epileren, nou elke maand zien ze er anders uit bij mij knettergek van die dingen word ik, was ik er maar nooit aan begonnen, had ik nu nog lekker me borstels gehad en geen gedoe!

nee geen foto nee

altijd iemand de schuld geven

zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:05:03 #93
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22361494
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:00 schreef moussy het volgende:
Hoe krijg je dat nou voor elkaar Martineke?

zo'n stomme plakstrip verkeerd plakken en aftrekken en dan in de spiegel kijken en
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:05:17 #94
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22361499
Als Taak dat soort dingen zegt schop ik hem gewoon voor zijn schenen
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:06:04 #95
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22361528
achterlijk dagboek van een nog achterlijkere persoon:

vandaag heb ik van 13:00 uur tot bijna 22:00 geen internet gehad. Ik schelden op Chello, ondertussen maar met muziek bezig geweest. En steeds als ik keek... niks.
Ging ik dus tien minuten geleden bij mijn modem kijken, stond ie gewoon uit!!!

ik verdenk mijn katten hiervan, omdat die daar wel eens lopen en misschien dat bij die modem het powerknopje op de een of andere manier is ingedrukt...

liefs,

daniman!
patat ftw :)
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:06:27 #96
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22361534
doe ik de volgende keer ook

vriendje vind dat ik er nu een stuk jonger uitzie in me gezicht
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:07:11 #97
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22361553
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 21:58 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Nee Ik heb een unibrauw en ben er trots op! Blijf ik lekker vanaf en laat maar lekker wildgroeien...
wasda?
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:07:21 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_22361555
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:05 schreef Martineke het volgende:

[..]

zo'n stomme plakstrip verkeerd plakken en aftrekken en dan in de spiegel kijken en

Ik hoor het al, van verven wordt je Bert en van harsen Vanilla Ice
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:08:43 #99
7074 moussy
kuttekop
pi_22361587
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:07 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wasda?
een bert-brauw
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:09:49 #100
13151 crew  Rewimo
pi_22361607
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:07 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wasda?
Zo een:

&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:09:51 #101
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22361609
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:11:32 #102
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22361658
<---Bertdizzy
pi_22361660
Ik ga natuurlijk wel opletten hoe ik ze plak Martineke Hahahahaha. Het zwarte is er overgens na een dag ofzo al afgegaan. Dus t viel mee.
Spindizzy ik doe volgend jaar met je mee. Die Beau is echt om te kwijlen he. Toen die zogenaamd geil ging doen Hij is zo grappig en daarom zo lekker. Ok genoeg gekwijld
Daniman niet de katten de schuld geven he
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:12:54 #104
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22361696
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:11 schreef jessie het volgende:

Spindizzy ik doe volgend jaar met je mee.
Gaan we als duootje Doen we een lekker moppie Hepie en Hepie instuderen
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:14:16 #105
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22361738
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:11 schreef jessie het volgende:

Daniman niet de katten de schuld geven he
ik heb het iig NIET gedaan!

ik heb trouwens Cagney vandaag een pipetje front-line gegeven, alleen het leek dat ze met likken er net bijkon. Volgens mijn schoonzus kan het niet echt kwaad als ze wat zou oplikken. Ik had Cagney op schoot en dat ging redelijk makkelijk.
Bij Lacey heb ik het niet kunnen doen, omdat die nogal geschrokken is van mij toen ik boos werd omdat ze stout was, en nu zit ze alweer de hele dag onder mijn bed Ik had er vrij snel spijt van dat ik dr zo heb laten schrikken...
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:14:30 #106
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22361744
ja ik dacht dat ik dat ook deed, niet dus

anyway tis niet voor herhaling vatbaar, ik heb echt de neiging om die dingen eraf te halen in zn geheel en laten groeien, maar dat ziet er helemaal niet uit gok ik....

Daniman dies ook wel sterk
pi_22361767
Morgen weer proberen joh!

Instuderen? Dat schudden wij toch zo uit onze artiestenmouw hahahahahahaha
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:15:52 #108
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22361781
ben je ook stiekem een weerwolf, spindizzy?

ik vond namelijk dit over doorlopende wenkbrauwen:

Een weerwolf is een mens die in een wolf kan veranderen. Dit gebeurt bij volle maan. Een mens die zich in een weerwolf kan veranderen, herken je aan de spitse oren, haar op de handpalmen, kromme nagels en doorlopende wenkbrauwen. En alleen de weerwolf heeft mensenogen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:17:25 #109
13151 crew  Rewimo
pi_22361820
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:15 schreef lady-wrb het volgende:
ben je ook stiekem een weervolf, spindizzy?

ik vond namelijk dit over doorlopende wenkbrauwen:

Een weerwolf is een mens die in een wolf kan veranderen. Dit gebeurt bij volle maan. Een mens die zich in een weerwolf kan veranderen, herken je aan de spitse oren, haar op de handpalm, kromme nagels en doorlopende wenkbrauwen. En alleen de weerwolf heeft mensenogen
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:18:07 #110
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22361839
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:15 schreef jessie het volgende:
Instuderen? Dat schudden wij toch zo uit onze artiestenmouw hahahahahahaha
Voor Beau wel hoor

Weerwolfjes
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:18:47 #111
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22361852
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ben wel ook een beetje doof
pi_22361859
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh vunzige opmerking weer inslikt
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:20:23 #113
13151 crew  Rewimo
pi_22361897
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:18 schreef jessie het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh vunzige opmerking weer inslikt
Nee, vertel nou
  FOK!fossiel zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:22:10 #114
2628 Karin
pi_22361940
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:18 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Voor Beau wel hoor

[afbeelding]

Weerwolfjes

Jammer dat Hepie en Hepie maar met zijn tweetjes zijn

Mel welkom terug
pi_22361941
Hahahahaha ok, ik zou bijna voor me pc gaan staan hahahahahaha
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:23:31 #116
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22361973
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:22 schreef Karin het volgende:

[..]

Jammer dat Hepie en Hepie maar met zijn tweetjes zijn
Luv dan?
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:23:46 #117
7074 moussy
kuttekop
pi_22361983
Nu zit er iets op mn netvlies gebrand
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:24:21 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_22361995
Op SBS hart in aktie over dat vermoorde vrouwtje uit Den Helder
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:24:30 #119
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22361999
ongelovelijk, de hele dag wou ik aan mijn site werken... nu kan het, maar nu heb ik er geen zin meer in

-edit- geen nuttige bijdrage aan het topic dit
-edit2- daar heb ik echter lekker ff scheit aan
  FOK!fossiel zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:24:39 #120
2628 Karin
pi_22362001
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:23 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Luv dan?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Die swingende handjes lukt me wel
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:24:51 #121
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22362008
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:22 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha ok, ik zou bijna voor me pc gaan staan hahahahahaha
naakt zeker?
pi_22362012
Luv, hahahaha. deden we vroeger op school altijd en dan kregen we ruzie wie er Jose moest zijn. Ik zie t weer helemaal voor me
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22362026
Tuurlijk lady-wrb
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:25:46 #124
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22362030
Ik ga niet Jose zijn hoor
pi_22362042
Hahahaha ok Karin je mag meedoen als je Jose bent
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22362052
Of we tossen dr om, das eerlijker
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:26:52 #127
24361 Neva
Mania lovin'
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:27:30 #128
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22362075
Net als met de Dolly Dots doen... Niemand wilde Ria zijn
  FOK!fossiel zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:27:44 #129
2628 Karin
pi_22362082
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:26 schreef jessie het volgende:
Of we tossen dr om, das eerlijker
Lijkt mij een betere optie
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:27:53 #130
13151 crew  Rewimo
pi_22362089
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:24 schreef moussy het volgende:
Op SBS hart in aktie over dat vermoorde vrouwtje uit Den Helder
Wat was daarmee, Mous? *zet tv-kaart aan*
pi_22362113
Ja hahahaha inderdaad Ria was ook altijd de niet leuke. De loser van t stel. Oude tijden herleven wat grappig.
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:29:26 #132
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22362127
ik ben verliefd op me neefje mack heb hem vandaag lekker verwend

zo dat wou ik even kwijt
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:30:25 #133
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22362148
o was dat bij jullie ook? hier was ook ria altijd de minst leuke en jose het huppelkutje (oeps wat zeg ik nou toch
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:30:51 #134
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22362159
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:29 schreef Neva het volgende:
ik ben verliefd op me neefje mack heb hem vandaag lekker verwend

zo dat wou ik even kwijt
Dan ben je een TOET (™ Jelief)

Trotse Ooms en Tantes - Deel 3
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:32:10 #135
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22362184
dat hoeft toch niet, spindizzy?
kan toch ook een jonger neefje zijn (goh wat leg ik dit weer helder uit )
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:32:46 #136
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22362198
ik moet echt even zien hoe dat ik em foto's op me webspace krijg wil mijn engeltje spammen
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:33:10 #137
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22362207
Oja... Dat kan ook
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:33:22 #138
24361 Neva
Mania lovin'
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:37:52 #139
7074 moussy
kuttekop
pi_22362310
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wat was daarmee, Mous? *zet tv-kaart aan*
mama vermoord door papa, kindjes bij opa en oma die eigenlijk geen plek in huis hadden. De jonste sliep bijv. bij opa en oma op de kamer. Nu is er een halve verdieping op het huis geplaatst, zodat ze allemaal een eigen kamertje hebben. De jongste is ietsies ouder dan Cas...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:39:46 #140
13151 crew  Rewimo
pi_22362363
Ik zie het resultaat nu, prachtig Hart in aktie doet echt geweldige dingen
pi_22362387
Maar is Mack een kind van een oom en/of tante of is het kind van een broer of zus???
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:47:08 #142
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22362666
Dan ben je idd tante
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:53:23 #144
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22362694
YEEY heb ze uitgevonden hoe ze op me webspace gaan even resizen en dan moeten jullie zo maar in toet topic kijken als jullie willen
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:57:29 #145
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22362793
jessie had jij eigenlijk mijn nieuwste katten foto's al gezien? Moet je ff op de 1e link in mijn sig klikken

Kun je ook de favoriete verstopplaats van Lacey zien
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:59:51 #146
13151 crew  Rewimo
pi_22362832
Zeg, we zijn officieel een kliekje nu. Moussy geeft het toe
pi_22362854
Nee had ze nog niet allemaal gezien. die op die burostoel geeuwend is erg leuk!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:02:19 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_22362890
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:59 schreef Rewimo het volgende:
Zeg, we zijn officieel een kliekje nu. Moussy geeft het toe
Ben ik de officiële kliekjes benoemer?

YEAHHHHH ik ben gepromoveerd
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:03:10 #149
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22362910
bleh ik krijg de images niet gepost :S ik snap er niks meer van...
pi_22362923
Vind jij jezelf in t speeltuinbankje een kliek Moussy?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22362932
Ik vind mezelf wel een kliko telt dat ook
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22362944
kliek·je (het ~, ~s)
1 etensrest
  FOK!fossiel zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:05:07 #153
2628 Karin
pi_22362964
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:03 schreef jessie het volgende:
Vind jij jezelf in t speeltuinbankje een kliek Moussy?
Zullen we dit verder in het modtopic bespreken? Wel zo handig om het gewoon in 1 topic te houden.
pi_22362970
goeie avond
De visite is de deur uit, man en kind zijn gedouched en nu begint het relaxen voor mij.
Ik zie dat moussy weer vrij is, dat beef verdwenen is en luchtbel vast gehouden word door visite die aan het gourmetten is. Martineke een wenkbrauw kwijt is, dat spindizzy een bertbrauw heeft, melenovy weer terug is, dat neva tante is van mack, dat er vanavond een grotew kliek op het bankje zit, hmmmm nog iets vergeten?
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:05:55 #155
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22362981
ohjah dat jessicaa weer jessie is dus dat dat een stuk tikken scheelt
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:07:14 #157
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_22362997
Nederlands record borstvoeding geven

vond het wel iets voor hier
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:07:28 #158
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22363002
huh als ik de url geef dan vraagt die om pw.. terwijl die op me Publieke drive staat .. kan iemand me aub helpen
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:07:56 #159
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22363011
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:04 schreef jessie het volgende:
Ik vind mezelf wel een kliko telt dat ook
*vuilniszak in jessie doet*
pi_22363050
He leuk Magneet. Misschien kan 1 van de modjes hem in t borstvoedingstopic zetten. Is wel een leuke voor daar denk ik.

Neva in t mod topic even vragen misschien. ik snap er echt de ballen van en heb ook altijd hulp nodig. anders zou ik je graag helpen.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:10:49 #161
7074 moussy
kuttekop
pi_22363071
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:07 schreef Neva het volgende:

huh als ik de url geef dan vraagt die om pw.. terwijl die op me Publieke drive staat .. kan iemand me aub helpen
*hatsjoe*
  FOK!fossiel zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:12:12 #162
2628 Karin
pi_22363104
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:09 schreef jessie het volgende:
He leuk Magneet. Misschien kan 1 van de modjes hem in t borstvoedingstopic zetten. Is wel een leuke voor daar denk ik.
Goed idee!
pi_22363130
Thx
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22363198
* jessie gaat slapen.
Truste allemaal en tot morgen ofzo
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:16:59 #165
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22363227
Nou Bar_en Mar ik zou dan ook alleen maar spelen als de Kyllian ligt te slapen sávond bv overdag is het zijn tijd en s'middags slaapt hij ook nog en dan kijk ik ff wat er op fok geschreven word

en het ligt ook niet aan alcohol helaas zo ver waren wel/...

En ik ben blij ik heb een ander mainbord gekregen dus wie weet kan ik de sims 2 dan wel spelen
want die andere liep elke keer vast
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:19:31 #166
82456 teig
oh my gow
pi_22363281
truste jessie
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:26:12 #167
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22363460
truste jessie en msn 7 is echt leuk
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:30:06 #168
37843 lady-wrb
kortaf
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:33:48 #169
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22363666
Ja leuk he en die poppetjes die je kan versturen echt leuk...
vriendje kwam ermee wil je die hebben ja wat denk jij tuurlijk...
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:35:45 #170
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22363727
lief dagboek,
een fles witte wijn in je uppie leegdrinken als je nisk gewend bent is geen goed iddee *hik*
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:37:53 #171
7074 moussy
kuttekop
pi_22363797
Lief Dagboek

Ik denk dat Coolbabe bezopen is

Liefs, je ik
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:39:26 #172
37843 lady-wrb
kortaf
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:41:13 #173
82456 teig
oh my gow
pi_22363885
lief dagboek,

Ik denk het ook....
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:45:41 #174
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22363997
wat zijn jullie ineens allemaaal eensgenind
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:45:48 #175
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22363999
Zolang ze nog geen Hazesnummers zit te lallen valt het allemaal best mee

Ze kan in ieder geval nog best typen. Beter dan ik met een hoop wijn in mijn mik
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:45:53 #176
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22364002
n=z
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:46:27 #177
24361 Neva
Mania lovin'
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:47:23 #178
7074 moussy
kuttekop
pi_22364031
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:45 schreef coolbabe het volgende:
wat zijn jullie ineens allemaaal eensgenind
Het zijn gewoon meelopers
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:48:50 #179
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22364078
Tss *voorover bukt* kommaarkommaarkommaar
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:49:35 #180
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22364093
* Neva opens up a can of serious asswhooping voor coolbabe

dacht aan jou vandaag met je muis plaatje toen ik een muis memory spel zag
  Jubileum moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:51:19 #181
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22364144
Lief dagboek,

het is bijna bedtijd, ik kan met moeite mijn oogjes openhouden. Morgen om 6 uur gaan er weer 2 wakkere kinderen gillen dat ze ontbijt willen en dan wil ik wel fris voor de dag komen.
ik hang mijn pompoms voor vandaag aan de wilgen
slaap lekker
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:52:17 #182
24361 Neva
Mania lovin'
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:53:01 #183
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22364198
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:49 schreef Neva het volgende:
* coolbabe opens up a can of serious asswhooping voor coolbabe

dacht aan jou vandaag met je muis plaatje toen ik een muis memory spel zag
oeh lekker
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:55:08 #184
82456 teig
oh my gow
pi_22364241
truste lois
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:58:47 #185
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22364327
truste lois

Lief dagboek,
Ik ga ook zo lekker mijn bedje opzoeken .
morgen weer vroeg op
om voor Kyllian kleding te gaan kopen
heb er echt zin in en hopelijk slagen we ook
en als we geslaagt zijn ga ik flink spammen in het foto topic
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:00:00 #186
24361 Neva
Mania lovin'
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:00:30 #187
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22364370
neva
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:02:24 #188
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22364428
trusten, zei die slapen gaan!
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:03:26 #189
24361 Neva
Mania lovin'
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:05:30 #190
82456 teig
oh my gow
pi_22364498
truste babyfeet
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:15:35 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22364716
Liev dabgoek

Ik heb geen bommenmeer verstuurd ik wasgourmeetten. Daarhou ik niet zo van, ik moest vanallessnjiden. Gelukkigkwam allees goeddenk ik. Ik kan niet in m'n bed, daar slaapteen vriendin, handig.

Net kreegik een rare sms van tc met de groentjes van xanthe? Ik snapper niks van.
Ik heb net gelzen dat lady-wrb me post heeft gestuurd daarben ik blij om. Gelukkig weet Moussy ngsteeds niet wat ik over d'r gezegd heb.

Kusjes Liza
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:18:18 #192
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22364771
luchtbel denk dat tc xanthe is helpen met verhuizen
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:22:02 #193
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22364853
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 00:03 schreef Neva het volgende:
hey daniman was je er ook
ja zo af en toe

ik ga trouwens wel zo slapen
pi_22364893
Lief Dagboek,
Ik denk dat Luchtbel ook een beetje te veel op heeft.
Misschien is het nu een goed moment om het goed te maken met haar.
Ik laat nog van me horen,
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 00:24:45 #195
7074 moussy
kuttekop
pi_22364917
Lief Dagboek

Luchtbel is stoer dat ze dr bed af staan, zo bij Jolietje. Het is ook wel een beetje een emotrut, maar wel de liefste en stoerste. Ik hoop maar dat ze dit niet leest, anders is mn ego helemaal naar de klote.

Liefs, je eeuwig trouwe Moussy
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:25:39 #196
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22364930
zeer gewaardeerd dagboek,

ik denk dat die dames hier die in hun dagboekjes schrijven over elkaar gewoon allemaal gek zijn

hoogachtend,
daniman
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:26:36 #197
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22364953
ik duik ook me nestje zo in dus welterusten allen alvast
pi_22364976
Lief Dagboek,
Ik heb het idee dat moussy meer van Luchtbel houdt dan van mij.
Wat moet ik nou, hoe moet ik nu verder
Je beefcake
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:28:52 #199
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22365002
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 00:26 schreef Neva het volgende:
ik duik ook me nestje zo in dus welterusten allen alvast
trusten
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 00:29:09 #200
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22365012
ik heb al kerstkaarten gekocht

ben ik nou gek of gewoon vroeg?
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:30:09 #201
82456 teig
oh my gow
pi_22365031
trusten iedereen die gaat slapen
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:30:10 #202
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22365032
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 00:29 schreef lady-wrb het volgende:

ben ik nou gek
Geldklopperij...

† In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 00:30:31 #203
7074 moussy
kuttekop
pi_22365043
Lief Boekje

Help, wat moet ik nou!! Beefcake voelt zich voorbij gelopen, maar mijn liefde voor haar zit zo diep dat ik het niet durf toe te geven, HELP!!!

Mousje
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:30:57 #204
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22365053
Mooi dagboek vanmij

wat zouden tven xanthe verhuizen zo laat snachts? Ik wil denk ik ut niet weten.

Wil uje van mij de groetendoen aan moussy en beef, ik vind ze alletwee lief. Mooi gedicht zo he?
Oh alsk iekmand heb gekwetst nbu, ik ook wel van jullie hooer. Maar sommuge mensen iets meer, kliekjes zijn zo mooi

Liefsje emotrutje
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:31:57 #205
82456 teig
oh my gow
pi_22365073
quote:

ik denk allebei!!

nou ja.. ik ben ook al bezig met mijn nieuwe zwarte pieten pak!
pi_22365089
quote:

Gek en vroeg!
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:36:25 #207
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22365160
nou, trusten dan maar
pi_22365291
quote:

Gek vroeg

We hebben net ons nieuwe vloerkleed gelegd, gratis van mijn schoonmoeder gekregen, een half jaar oud

Taruste!
pi_22365623
Lief Dagboek,
Ik voel me oud met mijn dikke reet
beef
  zondag 3 oktober 2004 @ 01:00:04 #210
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22365653
Lief dagboek,
emotrutjes zijn de liefste
Welterusten, je lbeep
  zondag 3 oktober 2004 @ 01:01:18 #211
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22365680
Lief dagboek

bEEf is zo mooi juist.
Ik snap nie wat er met dr is.

kusjes
pi_22365716
lbeep
  zondag 3 oktober 2004 @ 02:02:55 #213
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_22366599
Lief dagboek

Stap zo met een beste mijn bed in, weet wel niet wat die meiden en vent gedronken hebben vandaag maar in elk geval werd ik er zeer melig van

Hmmmm vriendje is douchen denk dat ik er maar bij instap

Aan LB het volgende door je bommenmakerij is geloof ik je toetsenbord raar gaan doen mis spaties en er zijn wat schrijffouten gemaakt. De klap was blijkbaar te groot ohw en Beef wanneer moeten we eerbetoon doen aan je buurman aangezien die voor jou een bom heeft gevangen. Komt dan Rene of hebbie Frans ingehuurd .
Moussy ik wens jou sterkte met alles je zit er maar mooi tussen in zo
  zondag 3 oktober 2004 @ 08:08:00 #214
3744 Kleintje
op en top!
pi_22368285
Goedemorgen, heb niet teruggelezen, alleen ff de eerste posts nadat ik vertrokken was.
Nee, geen chinees gegeten. Vriendje kwam laat thuis en had Mac meegenomen. Daarna wat gaan drinken op de dijk bij Nogal Wiedus, dus niet helemaal de stad in Moussy. Dus niet wezen hoerensnoeren.
Daarna verjaardag geweest en toen bedje in gerold.

Gisteren de hele dag in stal aan het werk geweest (stal opknappen) en daarna kwam mijn nieuwe nichtje bij me logeren. Heel gezellig maar damn... toen ze vanmorgen om 6 uur wakker was vond ik het opeens wat minder.
Ze is nu De kleine zeemeermin aan het kijken, de oven staat aan en we gaan zo lekker croissantjes eten.

En toch he... toen ze vanmorgen bij me in bed kroop en me vertelde dat ze me veel liever vind dan Tante Kim... toen kon ik haar wel opvreten. *smelt*
(ondertussen heeft ze gelijk hoor, ik ben veel liever dan tante Kim!)
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 09:04:29 #215
7074 moussy
kuttekop
pi_22368415
Nogal Wiedus

Leuk ook om te eten als je net vers 10 min getrouwd bent

Zeg tante-ingeruild-voor-tante-kim, ga je nu ook wel ff foto's posten en zo in trotse ooms en tantes en zo?
  zondag 3 oktober 2004 @ 09:15:00 #216
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22368440
zeer gewaardeerd dagboek,

vanochtend ga ik zo af en toe weer in je schrijven.
Vanmiddag en vanavond niet, want dan ga ik naar mijn moeders verjaardag.
Ik ben benieuwd of die meiden hier weer gek gaan doen

hoogachtend,

daniman.
  zondag 3 oktober 2004 @ 09:19:39 #217
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22368451
was er eigenlijk al een foto van Danyel met Fok!-shirt geplaatst? Zo ja dan heb ik die gemist...
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 09:28:22 #218
7074 moussy
kuttekop
pi_22368471
Ik kan het filmpies topic niet vinden
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 oktober 2004 @ 09:30:35 #219
13151 crew  Rewimo
pi_22368476
Lief dagboek,

Ik voel me een beetje onrustig, het lijkt wel of alle mensen hier een beetje kierewiet zijn, ze schrijven zulke rare dingen Ik ga straks maar naar de enige normale van het stel, lady-wrb.

Dag, Rewimo
  zondag 3 oktober 2004 @ 09:33:41 #220
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22368488
Best dagboek,

Ik voel me niet zo lekker maar heb al 3 uur met Jolie gespeeld. Nu slaapt ze.

Het is allemaal wat. Volgens mij werden Beef en Moussy een beetje intiem vannacht, maar ach, als Moussy er maar niet achter komt, ach je weet wel.

Tot snel, lb

Mous Het grote Ouder(s) filmpjestopic of laat ook maar anders:{
pi_22368496
Lief dagboek,

ik hoop niet dat LB zich ziekig voelt van het gourmetten. Misschien is die vieze vette lucht nog niet uit haar kamer verdwenen en komt het daardoor. Ben heel benieuwd of het leuk was

ikke
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 oktober 2004 @ 09:44:24 #222
13151 crew  Rewimo
pi_22368531
lady-wrb, ben je al wakker? Zet je msn even aan dan
  zondag 3 oktober 2004 @ 09:47:49 #223
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22368548
Best dagboek,

Het was wel gezellig maar van gourmetten hou ik niet. Het is een alternatieve vorm van mierenneuken. Waardoor ik geloof ik alleen maar gedronken heb.
Juist vandaag wou Jolie om half 7 al spelen, maakt het ook uit. S avonds een luchtbel s morgens een luchtbel.

Je eigenste Luchtbel
  zondag 3 oktober 2004 @ 09:48:39 #224
3744 Kleintje
op en top!
pi_22368550
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 09:04 schreef moussy het volgende:
Nogal Wiedus

Leuk ook om te eten als je net vers 10 min getrouwd bent

Zeg tante-ingeruild-voor-tante-kim, ga je nu ook wel ff foto's posten en zo in trotse ooms en tantes en zo?
daarom hebben we er ook niet gegeten, we waren nog geen 10 minuten getrouwd. Hebben alleen gezopen daar (ja ja zegt ze... zuipen... maar van sinas word je niet echt dronken Eef!!!)

Ik zal snel eens foto's van ze maken!
Maar owww, ze zijn zo lief!
*smelt*
  zondag 3 oktober 2004 @ 09:57:55 #225
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22368593
gaan jullie weer minimeeten, Rewimo en Lady-wrb? Gezellie
  zondag 3 oktober 2004 @ 09:59:02 #226
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22368597
Lief dagboek,
-ikweethetallemaalnietmeer-
Kus, je koelbeep
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 10:05:30 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_22368638
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 09:48 schreef Kleintje het volgende:

[..]

daarom hebben we er ook niet gegeten, we waren nog geen 10 minuten getrouwd. Hebben alleen gezopen daar (ja ja zegt ze... zuipen... maar van sinas word je niet echt dronken Eef!!!
tisser ook niet zo leuk meer as vroegah, toen stond er nog gebakken zeemeermin op het menu
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 10:06:48 #228
7074 moussy
kuttekop
pi_22368650
Lief Dagboek?

Wat denk je, zouden de emotrutjeskliekjesmeisjes last hebben van een Chateau de Migraine? En waarom is het modjestopic zo stil, iets moet me wakker houden nu...

Ikke
  zondag 3 oktober 2004 @ 10:08:35 #229
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22368659
Lief dagboek,
volgens mij heeft Moussy last van leedvermaak
*donkere zonnebril weer opzet*
Liefs, je baasje
pi_22368673
Lief dagboek.
Ik heb een kater Maar ach, eigen schuld, dikke bult.
Iemand tips om het sneller over te laten gaan ?
van mij
And you know I might
  zondag 3 oktober 2004 @ 10:22:38 #231
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22368730
Best dagboek,

Die Moussy pakken we nog wel eens terug.
lbeep is ook niet zo lekker geloof ik.
Gelukkig hebben we geen kinderen waar we klaar voor moeten staan

El Bee
  zondag 3 oktober 2004 @ 10:25:33 #232
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22368740
Lief dagboek,
gelukkig heeft koelhunk ook een kater zodat ik daar zeker niks aan heb

Ik wil me mammie of nee, beter van niet.
lbeep
pi_22368743
Lief Dagboek,
Ik heb zo raar gedroomd vannacht...
Ik vertel het maar niet, het is veel te intiem
Je beefcake
  zondag 3 oktober 2004 @ 10:29:27 #234
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22368760
Best dagboek,

Bief heeft naar gedroomd. Ik heb medelijden.
Wanneer wordt Jolie wakker, ik wil d'r knuffelen.

LB
pi_22368778
Goeimorgen allemaal.
Rewimo veel plezier bij lady-wrb vandaag!

Babyfeet ik mail je vanmiddag ff over dat msn7. Die wil ik ook!

En verder snap ik de rest niet zo geloof ik.
Kleintje weer getrouwd en binnen 10 min uit eten geweest?
Coolbabe dronken geweest?
Rena een kater?
Beefcake vunzig gedroomd.

Ik moet nog ff goed wakker worden geloof ik
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 3 oktober 2004 @ 10:52:27 #236
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22368909
ha die Jessie!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 oktober 2004 @ 10:55:34 #237
13151 crew  Rewimo
pi_22368939
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 10:32 schreef jessie het volgende:
Goeimorgen allemaal.
Rewimo veel plezier bij lady-wrb vandaag!
Het gaat helaas niet door
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 10:56:46 #238
7074 moussy
kuttekop
pi_22368951
Wat is MSN 7?

Lief dagboek kroelewoepsie van mij

Er staat iets op mijn netvlies gebrand wat er maar niet af wil Het is allemaal de schuld vand e emotrutjes.. ik moet iets gaan verzinnen dat dit nooit meer gaat gebeuren... anders vrees ik dat het goed fout gaat...

El Moussy
pi_22368961
Goeiemorgen Daniman!

Pfff de 2 meiden hebben nu al de hele ochtend bonje. Bo zit in de ik wil alles nu ën zoals ik t wil " (hmm van wie zou ze t hebben ) fase. En Jannke bijt Bo. Geer is werken. Ik ben net gedoucht en de slaapkamer van de meiden is binnen 10 minuten opgetoverd tot "al het speelgoed uit alle dozen trekken tot dat er niks meer om te gooien is "
Ik ben nu wel goed wakker geworden geloof ik
Maar het is lekker weer zie ik. Dus dat word een dagje buiten lekker uitrazen voor die 2
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:08:19 #240
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22369057
hier is het ook lekker weer
pff die meiden zijn weer lekker bezig dan
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:08:21 #241
7074 moussy
kuttekop
pi_22369059
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 10:57 schreef jessie het volgende:
Goeiemorgen Daniman!

Pfff de 2 meiden hebben nu al de hele ochtend bonje. Bo zit in de ik wil alles nu ën zoals ik t wil " (hmm van wie zou ze t hebben ) fase. En Jannke bijt Bo. Geer is werken. Ik ben net gedoucht en de slaapkamer van de meiden is binnen 10 minuten opgetoverd tot "al het speelgoed uit alle dozen trekken tot dat er niks meer om te gooien is "
Ik ben nu wel goed wakker geworden geloof ik
Maar het is lekker weer zie ik. Dus dat word een dagje buiten lekker uitrazen voor die 2
pi_22369078
Ik ben bij vlagen misselijk, heel erg irritant Je kunt als je misselijk bent het beste beschuit enzo eten toch?
And you know I might
pi_22369089
Ach joh bedanktjes hoef ik niet hoor Ben blij dat je t licht gezien hebt
MSN 7 zal de opvolger zijn van MSN 6 punt weet ik veel.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:11:26 #244
7074 moussy
kuttekop
pi_22369094
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:09 schreef rena het volgende:
Ik ben bij vlagen misselijk, heel erg irritant Je kunt als je misselijk bent het beste beschuit enzo eten toch?
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:11:58 #245
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22369102
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:10 schreef jessie het volgende:
MSN 7 zal de opvolger zijn van MSN 6 punt weet ik veel.
hehe dat lijkt me wel zo logisch he
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:12:40 #246
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22369109
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:11 schreef moussy het volgende:

[..]

[afbeelding]
jij bent weer helemaal in je element zie ik al
pi_22369118
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:11 schreef moussy het volgende:

[..]

[afbeelding]
hou eens op met miereneuken.
als het je niet interesseert dan lees je het toch lekker niet
And you know I might
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:14:21 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_22369132
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:11 schreef daniman het volgende:

[..]

hehe dat lijkt me wel zo logisch he
hij stata niet op de msn sijt
pi_22369142
Nee daarom mail ik babyfeet even. Die heeft hem wel. Schreef ze wat blaadjes terug.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:15:58 #250
7074 moussy
kuttekop
pi_22369152
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:13 schreef rena het volgende:

[..]

hou eens op met miereneuken.
als het je niet interesseert dan lees je het toch lekker niet
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:16:59 #251
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22369165
Dat melige gedoe is nu echt wel leuk geweest hoor
pi_22369176
Vond je het echt leuk
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:18:34 #253
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22369188
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:17 schreef jessie het volgende:
Vond je het echt leuk
pi_22369256
Spin, hoor jij tussendoor overgens wel eens wat van het bemiddelingsburo. Of hoor je pas wat als het zo ver is. Ik bedoel krijg je ook te horen dat je nu bv op de helft van de lijst staat ofzo. Of moet je daar allemaal zelf achteraan?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:24:37 #255
7074 moussy
kuttekop
pi_22369257
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:27:34 #256
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22369289
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:24 schreef jessie het volgende:
Spin, hoor jij tussendoor overgens wel eens wat van het bemiddelingsburo.
Nee niks... We kunnen wel op de website opvragen hoeveel mensen er nog voor ons zijn maar dat zegt helemaal niks. Die kunnen met een jaar weggewerkt zijn maar dat kan ook nog rustig 3 jaar duren.

Je moet wel overal zelf achteraan.
pi_22369316
Best asso he. Want je betaalt toch aardig wat bemiddelingskosten enzo.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:30:22 #258
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22369322
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:15 schreef moussy het volgende:

[..]

[afbeelding]
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:32:32 #259
43556 miss_dynastie
pi_22369358
Goedemorgen allemaal
In het kader van het wereldnieuws/ persbericht: ik ben er maar even, want ik moet vandaag een essay schrijven over huurpenningen waar beslag op is gelegd
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:27 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Nee niks... We kunnen wel op de website opvragen hoeveel mensen er nog voor ons zijn maar dat zegt helemaal niks. Die kunnen met een jaar weggewerkt zijn maar dat kan ook nog rustig 3 jaar duren.

† In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:34:04 #260
7074 moussy
kuttekop
pi_22369382
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:30 schreef daniman het volgende:

[..]

[afbeelding]
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:34:14 #261
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22369384
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:29 schreef jessie het volgende:
Best asso he. Want je betaalt toch aardig wat bemiddelingskosten enzo.
Yup. Er gaat flink wat geld inzitten. Er zijn mensen die een tweede hypotheek moeten afsluiten om een kind te kunnen adopteren
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 oktober 2004 @ 11:34:46 #262
13151 crew  Rewimo
pi_22369394
Ik heb hier een heel ongeduldig jongetje dat me aan de afwas wil hebben want daarna geen we koekjes bakken
pi_22369395
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:27 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Alles heeft natuurlijk ook te maken met het aanbod en dan zegt zo'n wachtlijst ook geen donder. Komt het trouwens wel voor dat er mensen van de wachtlijst gaan, omdat het bv te lang duurt of de relatie over is, gebeurt zoiets vaak?
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:34:50 #264
43556 miss_dynastie
pi_22369397
quote:

Ik heb de kerstkaarten voor de zaak ook al gekocht hoor. Privé maken we ze zelf Het is juist hartstikke slim, ik vind de kaarten nu leuker dan de kaarten die na 5 december in de winkels liggen. Je gaat ze toch niet alvast versturen he
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:35:32 #265
7074 moussy
kuttekop
pi_22369415
René heeft een vriendinnetje dat geadopteerd is
pi_22369424
Ja dat geloof ik graag!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:36:43 #267
7074 moussy
kuttekop
pi_22369437
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb de kerstkaarten voor de zaak ook al gekocht hoor. Privé maken we ze zelf Het is juist hartstikke slim, ik vind de kaarten nu leuker dan de kaarten die na 5 december in de winkels liggen. Je gaat ze toch niet alvast versturen he
Goed idee, dan ben ik eens op tijd met de kaarten
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:37:24 #268
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22369455
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:34 schreef moussy het volgende:

[..]

[afbeelding]
herfst?

geef mij maar de

† In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:37:39 #269
43556 miss_dynastie
pi_22369465
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:36 schreef moussy het volgende:

[..]

Goed idee, dan ben ik eens op tijd met de kaarten
Dan kun je er mooi kinderpostzegels op doen
die hebben wij hier trouwens nog niet aan de deur gehad Hoop dat ik ze niet online hoef te bestellen, dat is weer duurder
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:37:51 #270
7074 moussy
kuttekop
pi_22369470
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:37 schreef daniman het volgende:

[..]

herfst?

geef mij maar de

[afbeelding]
Je moet wel met je tijd mee gaan
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:38:11 #271
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22369479
zo en nu houd ik op met die images
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:38:18 #272
7074 moussy
kuttekop
pi_22369484
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dan kun je er mooi kinderpostzegels op doen
die hebben wij hier trouwens nog niet aan de deur gehad Hoop dat ik ze niet online hoef te bestellen, dat is weer duurder
die komen hier niet, ze weten niet waar mn huis woont
pi_22369503
Dat gebeurt Danosa. Hoe vaak weet ik niet. Ik stond ook op de lijst (voor de cursus pas, dus begin traject) En zo zijn er meerdere die door wat voor reden dan ook toch afvallen.
Maar wat ook vaak gebeurt is door oorlogen in de landen, overstromingen enz bv dat het allemaal uitgesteld word en op de lange baan geschoven. Zodat zo'n wachtlijst alleen maar oploopt
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:40:07 #274
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22369514
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:34 schreef danosa het volgende:

Komt het trouwens wel voor dat er mensen van de wachtlijst gaan, omdat het bv te lang duurt of de relatie over is, gebeurt zoiets vaak?
Of het vaak gebeurt weet ik niet maar het komt wel voor natuurlijk (in het geval van kapote relaties). Er zijn stellen die met hun leeftijd zitten. Die zitten tegen de leeftijdsgrens aan te hikken en dan kan het echt een race tegen de klok zijn. Maar ik kan me niet voorstellen dat je het hele gebeuren stopzet omdat je nog jaren moet wachten. Je bent al een paar jaar bezig en de tijd gaat toch wel door. Kun je net zo goed op de wachtlijst blijven staan.
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:40:40 #275
43556 miss_dynastie
pi_22369529
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:39 schreef jessie het volgende:
Dat gebeurt Danosa. Hoe vaak weet ik niet. Ik stond ook op de lijst (voor de cursus pas, dus begin traject) En zou zijn er meerdere die door wat voor reden dan ook toch afvallen.
Ik denk ook dat het een enorme druk op je huwelijk legt? Het lijkt mij in elk geval heeeel moeilijk om mee om te gaan, ik denk dat je erdoor naar elkaar toe kunt groeien, of juist uit elkaar groeit
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:41:33 #276
43556 miss_dynastie
pi_22369550
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:38 schreef moussy het volgende:

[..]

die komen hier niet, ze weten niet waar mn huis woont
De collectemensjes weten mijn huis wel te vinden, dus dat zou met de kinderpostzegels ook moeten lukken, toch? Misschien moet ik een poster voor het raam hangen of zo
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:44:35 #277
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22369593
Hier is een pas paar dagen geleden een meisje aan de deur geweest. Dus ik denk dat je het volgende week wel kunt verwachten, Miss.
pi_22369604
Janneke lig inmiddels weer te slapen. Bo wil naar beneden. Dus....tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:46:57 #279
7074 moussy
kuttekop
pi_22369641
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De collectemensjes weten mijn huis wel te vinden, dus dat zou met de kinderpostzegels ook moeten lukken, toch? Misschien moet ik een poster voor het raam hangen of zo
die komen hier ook niet
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:48:33 #280
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22369661
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:46 schreef moussy het volgende:

[..]

die komen hier ook niet
Hier wel Soms wel drie keer in de week. Nou ja, beter dan die Jehovagetuigen, die komen gelukkig maar heel soms, een paar keer per jaar.
pi_22369669
Goeie morgen bijna middag
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 11:54:29 #282
7074 moussy
kuttekop
pi_22369758
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:48 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Hier wel Soms wel drie keer in de week. Nou ja, beter dan die Jehovagetuigen, die komen gelukkig maar heel soms, een paar keer per jaar.
Hier moeten ze door een steeg om bij ons huis te komen, velen vinden dat brrrr eng
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:55:07 #283
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22369768
Oef
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 12:00:36 #284
43556 miss_dynastie
pi_22369849
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:48 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Jehova's komen hier nooit, omdat ze hier in de buurt een gebouwtje hebben en bang zijn voor problemen anders
  zondag 3 oktober 2004 @ 12:03:07 #285
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22369883
MSN Messenger 7 (Beta)
voor de mensen die msn 7.0 willen.. inclusief dowload-links
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 3 oktober 2004 @ 12:10:29 #286
83461 Kylee
Nou en ?
pi_22370011
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jehova's komen hier nooit, omdat ze hier in de buurt een gebouwtje hebben en bang zijn voor problemen anders
Dat hebben wij hier ook in de buurt. . (je woont toch niet dichtbij me he, .)
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 oktober 2004 @ 12:14:58 #287
13151 crew  Rewimo
pi_22370070
Het koekjesdeeg staat te rusten
pi_22370081
oh hoe laat zijn klaar rewino?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 oktober 2004 @ 12:20:48 #289
13151 crew  Rewimo
pi_22370144
Half uurtje rusten, 20 minuten bakken, met een klein uurtje kunnen we aan de koekjes
pi_22370183
Lekker, kopje thee erbij en smullen maar. Christan gaat voor de oven liggen tot ze klaar zijn?
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 12:28:50 #291
7074 moussy
kuttekop
pi_22370251
MSN 7 is
  zondag 3 oktober 2004 @ 12:39:26 #292
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22370442
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 12:10 schreef Kylee het volgende:

[..]

Dat hebben wij hier ook in de buurt. . (je woont toch niet dichtbij me he, .)
Nee hoor, wees maar gerust
  zondag 3 oktober 2004 @ 12:40:38 #293
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22370465
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 12:28 schreef moussy het volgende:
MSN 7 is
Hier ook
  zondag 3 oktober 2004 @ 12:46:03 #294
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22370566
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

mijn vader heeft ze eens zodanig klemgepraat, dat mijn ouders huis nu bij de Jehova's op de zwarte lijst staan
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 oktober 2004 @ 13:28:55 #295
13151 crew  Rewimo
pi_22371340
Tast toe!

De tweede lading zit nog in de oven
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 13:31:04 #296
43556 miss_dynastie
pi_22371383
Ik moet altijd heel erg lachen om jehova's, maar helaas komen ze hier dus niet meer
Heb nog weleens verslaafden aan de deur en zo, die het licht hebben gezien, maar daar heb ik nooit zo'n zin in, in die ellenlange verhalen. Gelukkig hebben wij een zware dubbele deur, waar je je handen never nooit tussen wil hebben

En nee Kylee, woon niet bij je in de buurt, bij lange na niet, geloof ik

En nu ga ik een broodje bakken
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 13:31:44 #297
43556 miss_dynastie
pi_22371400
Oe jammie, koekjes
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:31:58 #298
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22371405
Koekkies!
  FOK!fossiel zondag 3 oktober 2004 @ 13:32:38 #299
2628 Karin
pi_22371423
Dat ziet er goed uit Christan!
pi_22371479
Oh maar die zien er heel goed uit Christan

[ Bericht 0% gewijzigd door Anitra op 03-10-2004 13:36:05 (laptoptb is verrot) ]
pi_22371538
Zooo dat ziet er lekker uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')