Mijn probleem: Ik heb het spel Transport Tycoon Deluxe (ik weet het, ouwe draak ) gedownload van zo'n retro-site. Nu geeft het spel bij het opstarten gelijk de melding 'Error reading registry'.
Heeft iemand ditzelfde probleem gehad en weten op te lossen, of misschien andere tips om dit te verhelpen?
Had zo'n zin om dat spel weer eens te spelen...
quote:wat je zou kunnen proberen is te kijken of er toevallig een programma in de dir staat van het spel waarmee je de regestrykeys terug kan zetten
Op donderdag 6 november 2003 14:17 schreef Fullgrymm het volgende:
Als het ok is om een nieuw deel te openen, de oude is vol...Mijn probleem: Ik heb het spel Transport Tycoon Deluxe (ik weet het, ouwe draak
) gedownload van zo'n retro-site. Nu geeft het spel bij het opstarten gelijk de melding 'Error reading registry'.
Heeft iemand ditzelfde probleem gehad en weten op te lossen, of misschien andere tips om dit te verhelpen?Had zo'n zin om dat spel weer eens te spelen...
quote:of gewoon een *.reg bestandje, en daar dubbel op klikken, ik zal even naar een url zoeken, maar er zijn nog full_packs te downloaden
Op donderdag 6 november 2003 14:19 schreef fr0zen het volgende:[..]
wat je zou kunnen proberen is te kijken of er toevallig een programma in de dir staat van het spel waarmee je de regestrykeys terug kan zetten
vaak werkt het daarna wel gewoon!
quote:Niemand??
Op zaterdag 8 november 2003 16:03 schreef Rahl het volgende:
Ik heb een probleem met het installeren van baldur's gate 2. hij installeer gewoon normaal tot ongeveer 92% en dan vraagt ie om disk 5. En dat terwijl er maar 4 disks zijn. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dat kan oplossen?
quote:ik neem aan dat er dan toch stiekum 5 cd's zijn.
Op zondag 9 november 2003 08:16 schreef Rahl het volgende:[..]
Niemand??
quote:Zeker dat hij niet gewoon weer om disk 1 vraagt ? Ik heb even mijn BG2 erbij gehaald en zitten toch echt maar 4 cd`s in dat doosje (en ik heb het spel geinstalleerd en uitgespeeld, dus hij zal het toch echt moeten doen met 4 cd`s).
Op zaterdag 8 november 2003 16:03 schreef Rahl het volgende:
Ik heb een probleem met het installeren van baldur's gate 2. hij installeer gewoon normaal tot ongeveer 92% en dan vraagt ie om disk 5. En dat terwijl er maar 4 disks zijn. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dat kan oplossen?
quote:Ik heb alle 4 Cd's geprobeerd, maar geen 1 doet et dan.
Op zondag 9 november 2003 14:13 schreef Jouke het volgende:[..]
Zeker dat hij niet gewoon weer om disk 1 vraagt ? Ik heb even mijn BG2 erbij gehaald en zitten toch echt maar 4 cd`s in dat doosje (en ik heb het spel geinstalleerd en uitgespeeld, dus hij zal het toch echt moeten doen met 4 cd`s).
quote:Ja, van de bibliotheek geleend.
Op zondag 9 november 2003 14:21 schreef Jouke het volgende:
het gaat wel om een 100% legale versie ?
quote:Ik zou zeggen ga eens naar je mixer en gooi al deze balkjes eens helemaal omhoog.
Op zondag 9 november 2003 14:45 schreef MindScape het volgende:
Ik heb een probleem met geluid,
bij Max Payne 2 hoor ik geen schietgeluiden, bij Morrowind geen gepraat en ook geen geluid van lopen enz. en bij Vice city hoor ik ook geen geluid van schieten, rijden enz.
Wat moet ik hier tegen doen, waarschijnlijk is er een instelling voor?
Nog even voor de duidenlijkheid ik heb het over de mixer in windows niet je geluidsvolume balkje`s in het spel zelf
Als ik bijvoorbeeld de TV-tuner aan heb staan dan doet het geluid van Winamp het niet..
Maar zoals ik al zei, ik ben niet al te deskundig..
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:09 schreef MindScape het volgende:
andere ideeen??
Iemand enig idee wat het kan zijn? Ja de exe, maar hoe ik het kan het probleem verhelpen?
Alvast bedankt!
De twee CD-roms zitten in een DVD-hoesje, maar er zit geen boekje of wat dan ook verders bij. De manual en dergelijke staan op de CD-rom, dus dat is het probleem niet.
Bij het spelen van de scenario's, vraagt hij om CD-2 en wanneer ik die in de lade stop, vraagt hij om een Serial number.
Maar dit nummer kan ik nergens terugvinden op de CD-rom laat staan op het hoesje en het zou toch wel fijn zijn als m'n spelletje het ook in z'n geheel zou doen [de rest werkt namelijk wel].
Iemand meer verstand van zaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |