abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 november 2003 @ 14:17:01 #1
16826 Fullgrymm
- Cuore Sportivo -
pi_14430084
Als het ok is om een nieuw deel te openen, de oude is vol...

Mijn probleem: Ik heb het spel Transport Tycoon Deluxe (ik weet het, ouwe draak ) gedownload van zo'n retro-site. Nu geeft het spel bij het opstarten gelijk de melding 'Error reading registry'.
Heeft iemand ditzelfde probleem gehad en weten op te lossen, of misschien andere tips om dit te verhelpen?

Had zo'n zin om dat spel weer eens te spelen...

pi_14430174
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:17 schreef Fullgrymm het volgende:
Als het ok is om een nieuw deel te openen, de oude is vol...

Mijn probleem: Ik heb het spel Transport Tycoon Deluxe (ik weet het, ouwe draak ) gedownload van zo'n retro-site. Nu geeft het spel bij het opstarten gelijk de melding 'Error reading registry'.
Heeft iemand ditzelfde probleem gehad en weten op te lossen, of misschien andere tips om dit te verhelpen?

Had zo'n zin om dat spel weer eens te spelen...

wat je zou kunnen proberen is te kijken of er toevallig een programma in de dir staat van het spel waarmee je de regestrykeys terug kan zetten
vaak werkt het daarna wel gewoon!
pi_14430317
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:19 schreef fr0zen het volgende:

[..]

wat je zou kunnen proberen is te kijken of er toevallig een programma in de dir staat van het spel waarmee je de regestrykeys terug kan zetten
vaak werkt het daarna wel gewoon!

of gewoon een *.reg bestandje, en daar dubbel op klikken, ik zal even naar een url zoeken, maar er zijn nog full_packs te downloaden
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
  zaterdag 8 november 2003 @ 16:03:00 #4
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_14482750
Ik heb een probleem met het installeren van baldur's gate 2. hij installeer gewoon normaal tot ongeveer 92% en dan vraagt ie om disk 5. En dat terwijl er maar 4 disks zijn. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dat kan oplossen?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zondag 9 november 2003 @ 08:16:55 #5
51794 Rahl
pi_14496646
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 16:03 schreef Rahl het volgende:
Ik heb een probleem met het installeren van baldur's gate 2. hij installeer gewoon normaal tot ongeveer 92% en dan vraagt ie om disk 5. En dat terwijl er maar 4 disks zijn. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dat kan oplossen?
Niemand??
last.fm
pi_14498237
quote:
Op zondag 9 november 2003 08:16 schreef Rahl het volgende:

[..]

Niemand??

ik neem aan dat er dan toch stiekum 5 cd's zijn.
pi_14500740
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 16:03 schreef Rahl het volgende:
Zeker dat hij niet gewoon weer om disk 1 vraagt ? Ik heb even mijn BG2 erbij gehaald en zitten toch echt maar 4 cd`s in dat doosje (en ik heb het spel geinstalleerd en uitgespeeld, dus hij zal het toch echt moeten doen met 4 cd`s).
  zondag 9 november 2003 @ 14:19:50 #8
51794 Rahl
pi_14500895
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:13 schreef Jouke het volgende:

[..]

Zeker dat hij niet gewoon weer om disk 1 vraagt ? Ik heb even mijn BG2 erbij gehaald en zitten toch echt maar 4 cd`s in dat doosje (en ik heb het spel geinstalleerd en uitgespeeld, dus hij zal het toch echt moeten doen met 4 cd`s).

Ik heb alle 4 Cd's geprobeerd, maar geen 1 doet et dan.
last.fm
pi_14500941
het gaat wel om een 100% legale versie ?
  zondag 9 november 2003 @ 14:23:31 #10
51794 Rahl
pi_14500996
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:21 schreef Jouke het volgende:
het gaat wel om een 100% legale versie ?
Ja, van de bibliotheek geleend.
last.fm
pi_14501466
Ik heb een probleem met geluid,
bij Max Payne 2 hoor ik geen schietgeluiden, bij Morrowind geen gepraat en ook geen geluid van lopen enz. en bij Vice city hoor ik ook geen geluid van schieten, rijden enz.
Wat moet ik hier tegen doen, waarschijnlijk is er een instelling voor?
Wil je chatten in een virtuele wereld, 3D wereld met racebanen en je eigen huis maken.. Ga dan naar http://www.3dee.nl en download de software
pi_14501559
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:45 schreef MindScape het volgende:
Ik heb een probleem met geluid,
bij Max Payne 2 hoor ik geen schietgeluiden, bij Morrowind geen gepraat en ook geen geluid van lopen enz. en bij Vice city hoor ik ook geen geluid van schieten, rijden enz.
Wat moet ik hier tegen doen, waarschijnlijk is er een instelling voor?
Ik zou zeggen ga eens naar je mixer en gooi al deze balkjes eens helemaal omhoog.
pi_14501741
Ik hoor wel achtergrond geluid hoor
Wil je chatten in een virtuele wereld, 3D wereld met racebanen en je eigen huis maken.. Ga dan naar http://www.3dee.nl en download de software
pi_14501822
Ja dat begrijp ik maar je achtergrond geluid en je effects zijn 2 andere balkjes in de mixer.
pi_14503370
Ik heb het voor de zekerheid nog ff getest, maar geen resultaat
pi_14505382
Zeker dat al die balkjes op max staan en dat dempen nergens aan staat gevinkt ? Ikzelf heb dit probleem ook regelmatig en bij staat er dan altijd een balkje laag (of dempen staat aan).

Nog even voor de duidenlijkheid ik heb het over de mixer in windows niet je geluidsvolume balkje`s in het spel zelf

pi_14506730
Dat het in windows is weet ik ook
Maar ik heb alles omhoog gedaan, dempen ook weg
geen resultaat, ik hoor wel muziekjes van het spel, en gepraat dat als muziekje is, maar ik hoor de ingame zooi niet...
pi_14506806
Ik ben niet zo goed met computers, maar heb je op de achtergrond geen muziekprogrammatje draaien die op 'hetzelfde kanaal' geluid produceert.

Als ik bijvoorbeeld de TV-tuner aan heb staan dan doet het geluid van Winamp het niet..

Maar zoals ik al zei, ik ben niet al te deskundig..

pi_14507529
Miss quiktime?
Geen resultaat
pi_14508620
andere ideeen??
pi_14531721
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:09 schreef MindScape het volgende:
andere ideeen??
pi_14531993
Bij Call Of Duty, dan heb ik het eerste level uitgespeeld en wil ik door naar het tweede leven door te drukken op NEXT LEVEL, dan begint die met laden, en dan krijg ik dit

Iemand enig idee wat het kan zijn? Ja de exe, maar hoe ik het kan het probleem verhelpen?

Alvast bedankt!

pi_14534620
Niemand
  dinsdag 18 november 2003 @ 14:48:11 #24
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_14729952
Ik heb een vraagje over Settlers III. Deze heb ik vorige week bij de speelgoedwinkel gekocht voor ¤ 5,-.

De twee CD-roms zitten in een DVD-hoesje, maar er zit geen boekje of wat dan ook verders bij. De manual en dergelijke staan op de CD-rom, dus dat is het probleem niet.

Bij het spelen van de scenario's, vraagt hij om CD-2 en wanneer ik die in de lade stop, vraagt hij om een Serial number.

Maar dit nummer kan ik nergens terugvinden op de CD-rom laat staan op het hoesje en het zou toch wel fijn zijn als m'n spelletje het ook in z'n geheel zou doen [de rest werkt namelijk wel].

Iemand meer verstand van zaken?

Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  woensdag 19 november 2003 @ 16:22:43 #25
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_14761859
Ik liep vanmiddag door de stad en toen zag ik dit spel bij de FRS liggen. Die neem ik even mee dacht ik want die wil ik wel weer eens spelen. Alleen heb ik nu een probleem m.b.t mijn 3D kaart.
Om de een of andere reden herkent het spel mijn 3D Kaart niet.
Hoe kan ik dit oplossen?
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')