Och gut, een scheikundelokaalterroristjequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:59 schreef woeeiiii het volgende:
Kaliumnitraat en suiker rookbom
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och gut, een scheikundelokaalterroristjeWat schattig
![]()
al een maand ofzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nu al bezig met vuurwerk![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:34 schreef portier het volgende:
Wanneer wordt FEE weer heropent?.
kaliumnitraat vind je niet in het scheikunde lokaal hoor.. meer in het tuincentrumquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och gut, een scheikundelokaalterroristjeWat schattig
![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:59 schreef bierglas het volgende:
Vuurwerk is leuk als je 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 , 19, 20, .... , 177 bent
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Vuurwerk?
Die tijd ben ik allang voorbij. Dit zal er bij mij in de straat te zien zijn tijdens oud en nieuw (ben nog aan het sparen)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Knalgoed.be of Dolbfijn.be (kan allebei ook .com zijnquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:41 schreef awesomedude het volgende:
Wie weet er nog een paar leuke adressen in Belgie om vuurwerk te halen????
Dat zijn toch gewoon signaal patronen?quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:35 schreef Xebrozius het volgende:
Strijkerpistool uit Duitsland, dubbelloops die 2 rode strijkes afschiet tot een metertje of 50...
Van een afstand ze onder een viaduct schietenquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:38 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon signaal patronen?
Die dingen gaan echt gruwlijk hard.
www.alpeco.be en tegen over die winkel zit edruco nog , 2 van de betere vuurwerk handelarenquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:41 schreef awesomedude het volgende:
Wie weet er nog een paar leuke adressen in Belgie om vuurwerk te halen????
Ok thanks, moet ik het deze maand nog halen anders wordt het te link.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:48 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
www.alpeco.be en tegen over die winkel zit edruco nog , 2 van de betere vuurwerk handelaren
vetquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:11 schreef c00l het volgende:
[afbeelding]
Illegaal siervuurwerk is veel mooier, goedkoper (als je de prijs <--> kwaliteit gaat vergelijken met legaal) en net zo veilig.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:02 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik ga dit jaar wat legaal spul kopen met mijn vriendin.
Lekker veilig en misschien niet al te duur.
Alarm pistool. Die rode patroon vuur je af met dat andere geval. Op een tiental meters boven je hoofd knalt dat ding met een fikse klap uit elkaar. Gaat echt hard, maar ga er niet mee lopen kloten want je blaast je pote finaal tot moes!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:03 schreef seto het volgende:
[..]
vet
hoe werkt zo`n ding?
illegaal siervuurwerk is zeker je geld waard. als ik zie wat je hier voor je geld krijgt en wat ik voor dat geld illegaal kan krijgen ga ik voor het illegale siervuurwerk.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Illegaal siervuurwerk is veel mooier, goedkoper (als je de prijs <--> kwaliteit gaat vergelijken met legaal) en net zo veilig.
Je moet er alleen niet mee gaan rotzooien
Dat weet ik maar als ik gepakt word ben ik dik de lul en dat wil ik dus niet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Illegaal siervuurwerk is veel mooier, goedkoper (als je de prijs <--> kwaliteit gaat vergelijken met legaal) en net zo veilig.
Je moet er alleen niet mee gaan rotzooien
De kans dat je gepakt wordt is erg klein hoor, gewoon op de goede manier rijden/auto parkeren.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:25 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Dat weet ik maar als ik gepakt word ben ik dik de lul en dat wil ik dus niet.
Knallen kan ik toch al het hele jaar door zo hard als ik wil en dat wil ik volgend jaar ook nog kunnen doen.
Vandaar dat ik wel diamon collection ofzo neem.
Schijnt ook erg mooi te zijn.
Pijlen zijn bagger idd.
Nee, ik ben verhuist in Februari. En die kast is van m'n pa en ik zit er nooit in. Waar ik pas in zocht naar een leeg CD'tje en toen zag ik dat vuurwerkquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:54 schreef fs180 het volgende:
dat kastje heb dus al vrijwel een jaar lang niet opengedaan? :x
quote:
en het al aardig aan het kriebelen is bij mij
quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:43 schreef Mattt het volgende:
[kindermodus on]
[afbeelding]
Met die romeinse kaarsen kon je altijd van die chille gevechten houden.
enneh, even kijken.. je had ook altijd van die thunder kings, ze lijken een beetje op deze
[afbeelding]
Dan moest je dat dopje omdraaien ofzo, en dan had je echt een chill effect.
Wel uitkijken;).
[/kindermudous off]
handig ik zou nu maar naar belgie gaan, dan heb je kleine kans dat ze je pakken anders heb je een probleemquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:48 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
www.alpeco.be en tegen over die winkel zit edruco nog , 2 van de betere vuurwerk handelaren
quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:38 schreef Mattt het volgende:
*checkt profiel
Geboortedatum: 1989-08-30
ó jongen toch, nog eventjes wachten.
Ik hou je niet tegen hoor jongenquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:12 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
laat mij lekker plezier hebben
kinky, ik neem aan dat je vuurwerkpistool zonder dat sportverlengstuk is...quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:07 schreef Absinth het volgende:
Mijn vuurwerk pistool, Walther P22
[afbeelding]
De zwarte heb ik
Hij is idd zonder dat verlengstuk, en ik heb express de Walther P22 gekocht, omdat hij zo klein isquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
kinky, ik neem aan dat je vuurwerkpistool zonder dat sportverlengstuk is...
vind t een beetje een wijvengun.. hij is zo klein. de pocketversie van de p99 zeg maar ...
Was gister op kopspijkersquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:47 schreef Eveli het volgende:
Funmaster, wat heb jij voor geweldig filmpje als icon?
wtf is een vuurwerk pistool?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:07 schreef Absinth het volgende:
[afbeelding]
De zwarte heb ik
een patronenpistool gok ikquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:27 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
wtf is een vuurwerk pistool?![]()
Wajo, dat wil ik ook, ga het ook proberen te maken dit jaar.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:45 schreef frenkck het volgende:
Ik ben van plan zo iets te maken met paar vrienden:
[afbeelding]
Vorig jaar had iemand op het forum deze bak gemaakt en dat vond ik er nogal vet uit zien. Waren 20.000 pijltjes, beetje spiritus onderin en fik erin
.
dat filmpje was te erg jaquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:45 schreef frenkck het volgende:
[afbeelding]
Vorig jaar had iemand op het forum deze bak gemaakt en dat vond ik er nogal vet uit zien. Waren 20.000 pijltjes, beetje spiritus onderin en fik erin
.
Heb je dat nog toevallig? Lijkt me wel tof om te zienquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:53 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
dat filmpje was te erg ja![]()
Ongeveer 250 euro denk ik, met een groep vrienden ben je er zoquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wajo, dat wil ik ook, ga het ook proberen te maken dit jaar.
Lijkt me alleen ook wel vrij duur.
helaash nietquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:00 schreef phunkk het volgende:
[..]
Heb je dat nog toevallig? Lijkt me wel tof om te zien![]()
Stoer hoorquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:54 schreef Impry het volgende:
Wij maken ook elk jaar een strijkermat van ongeveer 500 doosjes met groene strijkers, ook best duur, maar zo vet!
Ik heb ze geloof ik nog ergens lokaal staan, dat filmpje was echt niet normaal man!quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:00 schreef phunkk het volgende:
[..]
Heb je dat nog toevallig? Lijkt me wel tof om te zien![]()
Hey zo'n ding heb ik ook, koop alleen wat van die dingen en dan ben ik er wel klaar voorquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:11 schreef c00l het volgende:
[afbeelding]
Ik wil hem best online zetten, e-mail staat in profiel.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:28 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik heb ze geloof ik nog ergens lokaal staan, dat filmpje was echt niet normaal man!
De pijltjes vlogen letterlijk om je oren, de brandweer kwam toen ook even een kijkje nemen.
Gevondennu nog een plekkie voldoende webruimte, dat heb ik helaas niet.
Ik zie geen e-mail in je profiel staan...quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:37 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ik wil hem best online zetten, e-mail staat in profiel.
wacht met smart op filmpjequote:Op zondag 31 oktober 2004 16:53 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
dat filmpje was te erg ja![]()
Wat ziet dat er akelig uit zeg.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:07 schreef Absinth het volgende:
[afbeelding]
De zwarte heb ik
Je hebt mail... (1 van 2) die tweede is bezig met verzenden dus die komt wat later...quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:26 schreef NITR0 het volgende:
rogierluttikhuis@home.nl paas maar dan gooi ik ze wel op mn webspace
heeft iemand nog een mooi patronen pistooltje te koop? lijkt me wel een keer grappig om te proberen
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:06 schreef Tique het volgende:
Ik zoek nitraten, wil er een stuk of 30.
Wie wat kwijt wil mag het zeggen.
K zag al dat de TS wat heeft liggen, en dat deadknight wat had
Het wordt juist beterquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:33 schreef portier het volgende:
Hoe lang blijft kruit goed? Dat in astronauten zit zeg maar, dus dat het nog ontploft...
Babypijltjesquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:45 schreef frenkck het volgende:
[afbeelding]
.
Ik heb ze geshared op emule en kazaa ze heten pijltjes.avi en pijltjes1.aviquote:Op maandag 1 november 2004 09:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
als iemand de filmpjes even ergens anders online zet (lycos acount?)
ik ben op schoolquote:Op maandag 1 november 2004 09:54 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik heb ze geshared op emule en kazaa ze heten pijltjes.avi en pijltjes1.avi
Maakt niet uit... Hij blijft zeker tot vanavond aan...quote:Op maandag 1 november 2004 09:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ik ben op school![]()
Niks gevonden @ kazaaquote:Op maandag 1 november 2004 10:01 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Maakt niet uit... Hij blijft zeker tot vanavond aan...
En dat gebeurd weer als je kids hebt...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:59 schreef BaraCuda het volgende:
Vroeger zat ik 2 maanden van tevoren ook al te flippen om vuurwerk, nu zie ik het als wast of money:)
Hij staat toch echt aan... en geshared...quote:Op maandag 1 november 2004 10:46 schreef yogidrink het volgende:
[..]
Niks gevonden @ kazaa
als je in twente woont kun je zo een alarmpistool kopen vlak over de grens met enschede (in gronau) daar heb ik mn pistool ook vandaan en daar haal ik mn platzpatronen(losse flodder die ervoor zorgt dat de knalpatroon aangestoken word en wegvliegt) en knallpatronen ook altijdquote:Op maandag 1 november 2004 11:05 schreef NITR0 het volgende:
niemand hier zo'n patronen pistooltje te koop??
Ik vind widowmakers tegenvallen. Ik heb ook 2 pakjes maar vergeleken met m'n nitraten, vlinders en black bermuda's vallen ze echt in het niet. En da's jammer want ze zijn ongeveer net zo duurquote:Op maandag 1 november 2004 06:13 schreef Dark_Killah het volgende:
Mijn widowmakers zijn éécht hard.
mooi pistooltjequote:Op maandag 1 november 2004 17:10 schreef apengek het volgende:
[..]
als je in twente woont kun je zo een alarmpistool kopen vlak over de grens met enschede (in gronau) daar heb ik mn pistool ook vandaan en daar haal ik mn platzpatronen(losse flodder die ervoor zorgt dat de knalpatroon aangestoken word en wegvliegt) en knallpatronen ook altijd
edit: ik heb deze:
[afbeelding]
Valt mee, gewoon in een ouwe lullen bak gaan rijden.quote:Op maandag 1 november 2004 18:20 schreef Björk het volgende:
zijn er mensen die nog naar belgie rijden?
want rond deze tijd is de kant groot dat je gepakt word volgens mij!!?
quote:Op maandag 1 november 2004 17:43 schreef Xebrozius het volgende:
http://gallery.vuurwerklook.com/thumbnails.php?album=10&page=3.
Gewoon gaan, nu kan het nog goed.quote:Op maandag 1 november 2004 18:20 schreef Björk het volgende:
zijn er mensen die nog naar belgie rijden?
want rond deze tijd is de kant groot dat je gepakt word volgens mij!!?
ik zou ook best wel wat illegaals willen hebben! maar tja als je gepakt word, heb je weer zoveel gezeik enz
Naïef als je het mij vraagt. De politie weet echt wel wie waar parkeert en kijkt ook wel door zo'n pak heen.quote:Op maandag 1 november 2004 21:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Gewoon gaan, nu kan het nog goed.
Auto om de hoek parkeren, dus niet voor de winkel, misschien zijn ze aan het posten en over de snelweg terugrijden, net pak aan doen...pakkans is dan 0.01% denk ik...
80 euro maar als je rond oud en nieuwe naar die winkel gaat hebben ze ook wel aanbiedingen voor kleinere pistooltjes(ik heb k.315 platzpatronen, zijn er duur, 6mm is veel goedkoper)quote:Op maandag 1 november 2004 17:37 schreef NITR0 het volgende:
[..]
mooi pistooltje. Hoeveel heb je ervoor betaald?
Gronau is zo'n 30 km hier vandaan schat ik.....
quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:42 schreef hydraulix het volgende:
[afbeelding]
Zoiets zoek ik dus![]()
(volgens mij is dit zelfs niet te koop in België)
kun je me het adres van die winkel geven? verkopen ze daar ook patronen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:13 schreef apengek het volgende:
[..]
80 euro maar als je rond oud en nieuwe naar die winkel gaat hebben ze ook wel aanbiedingen voor kleinere pistooltjes(ik heb k.315 platzpatronen, zijn er duur, 6mm is veel goedkoper)
volgens mij mag dat hier nietquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:07 schreef NITR0 het volgende:
[..]
kun je me het adres van die winkel geven? verkopen ze daar ook patronen?
mail maar ff naar me, het adres staat op pag 2 onderaanquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:55 schreef apengek het volgende:
[..]
volgens mij mag dat hier niet
dit zijn waarschijlnlijk mortieren , die kan je alleen illigaal kopen en zijn zeer gevaarlijkquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:42 schreef hydraulix het volgende:
[afbeelding]
Zoiets zoek ik dus![]()
Nee doh, dat zijn professionele mortieren waarschijnlijk. Die dingen worden op vuurwerkshows gebruikt en met zo een heel electrisch geval ontstoken. Lijkt me niet dat je die als consument even in de winkel koopt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:42 schreef hydraulix het volgende:
[afbeelding]
Zoiets zoek ik dus![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 09:11 schreef Logitik het volgende:
Ik ben te oud voor vuurwerk: ik vindt er nix meer aan. Ik zet het tegenwoordig op het zuipen rond de jaardwisseling
quote:Geboortedatum: 1982-05-24
6mm is niet zo duur als 9mm en 6mm schiet hard genoeg naar mijn mening (ik heb zelf .315 maar die zijn net zo duur als 9mm)quote:Op woensdag 3 november 2004 15:16 schreef NITR0 het volgende:
Ik ga over een weekje naar duitsland om zo'n patronen pistooltje te kopen. Hoeveel mm is aan te raden?
Gooi het geld liever maar op mijn rekeningquote:Op woensdag 3 november 2004 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We gaan dit jaar met een hele groep zo'n 1400 Euro aan vuurwerk uitgeven, eigenlijk gekkenwerk...
Dat levert misschien voor jou een mooi schouwspel op maar voor ons wat minder lijkt me....quote:Op woensdag 3 november 2004 16:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gooi het geld liever maar op mijn rekening
Hahaha, was ook niet echt serieus bedoel van mijquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:45 schreef Markster het volgende:
Nee doh, dat zijn professionele mortieren waarschijnlijk. Die dingen worden op vuurwerkshows gebruikt en met zo een heel electrisch geval ontstoken. Lijkt me niet dat je die als consument even in de winkel koopt.
ik wil ook niet te veel geld er aan uitgeven, omdat ie toch alleen met oud&nieuw gebruikt wordt (naja, wel wat vaker danquote:Op woensdag 3 november 2004 15:51 schreef apengek het volgende:
[..]
6mm is niet zo duur als 9mm en 6mm schiet hard genoeg naar mijn mening (ik heb zelf .315 maar die zijn net zo duur als 9mm)
nou de kick die je krijgtquote:Op woensdag 3 november 2004 16:04 schreef dutchie het volgende:
Mag ik even een-vraag stellen?
Wat is er nou zo leuk aan een vuurwerk-pistool en wat doet dat ding eik?![]()
6mm heeft als nadeel dat je geen klassieke patronenhouder hebt, het vullen van die reepjes is altijd lastig.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:51 schreef apengek het volgende:
[..]
6mm is niet zo duur als 9mm en 6mm schiet hard genoeg naar mijn mening (ik heb zelf .315 maar die zijn net zo duur als 9mm)
Ik zat er ook over te denken om met de trein te gaan, is dit een goed idee?quote:Op woensdag 3 november 2004 21:17 schreef tjarie het volgende:
cool dat knutsel werk.
ik wil vanuit belgie misschien wat halen maar ik zat er aan te denken om dat gewoon met de trein te doen.. is dat verstandig? of meer kans op gepakt te worden
Inderdaadquote:Op woensdag 3 november 2004 09:11 schreef Logitik het volgende:
Ik ben te oud voor vuurwerk: ik vindt er nix meer aan. Ik zet het tegenwoordig op het zuipen rond de jaardwisseling
En waar zei je ook alweer dat je woonde?quote:Op woensdag 3 november 2004 22:07 schreef Markster het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik vind het tegenwoordig irritanter dan leuk, helemaal die kneuzen die overdag stoer gaan doen welke het hardst kan knallen
Siervuurwerk is dik okay, knalvuurwerk is triest vind ik.
Kom je dan ook stoer doen met je strijkertjes of gigavlinders?quote:Op woensdag 3 november 2004 23:29 schreef NITR0 het volgende:
[..]
En waar zei je ook alweer dat je woonde?![]()
Je moet 18 zijn om zo'n ding aan te schaffen sinds 1-1-2003.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:19 schreef NITR0 het volgende:
hoe oud moet je eingelijk zijn om zo'n patronen pistooltje te kopen in duitsland, en hoe zit het met de wetgeving of andere papieren enz?
nee, maar aangezien je geen vuurwerk ofzo hebt, dan hou je geld over voor drank en als er drank is dan kom ik wel even langsquote:Op woensdag 3 november 2004 23:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Kom je dan ook stoer doen met je strijkertjes of gigavlinders?
quote:Op donderdag 4 november 2004 09:50 schreef NITR0 het volgende:
[..]
nee, maar aangezien je geen vuurwerk ofzo hebt, dan hou je geld over voor drank en als er drank is dan kom ik wel even langs![]()
je bent een rund als je met vuurwerk stunt !quote:Op donderdag 4 november 2004 09:18 schreef JPM01 het volgende:
je bent een rund als je vuurwerk koopt![]()
neequote:Op donderdag 4 november 2004 18:50 schreef Kelfox het volgende:
kan je niet ergens via internet bestellen? Nitraat?
Of iemand anders waar ik het bij kan bestelen/halen?
Ehm... kan toch zijn dat iemand daar ladingen vuurwerk koopt en hier weer doorverkooptquote:Op donderdag 4 november 2004 19:19 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
nee
in belgie he![]()
Jah oke maar waar moet ik zijn danquote:Op woensdag 3 november 2004 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat levert misschien voor jou een mooi schouwspel op maar voor ons wat minder lijkt me....
ehm dat mag een beetje niet .quote:Op donderdag 4 november 2004 23:44 schreef Kelfox het volgende:
[..]
Ehm... kan toch zijn dat iemand daar ladingen vuurwerk koopt en hier weer doorverkoopt
ZO kwam ik er vorig jaar aan, dit jaar heeft diegene alleen geen vuurwerk meer.
lol die shit had ik ook altijd, toen ik 12 was.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:36 schreef Nashje het volgende:
Vuurwerkis
gaaf
.
Ik heb nog over van vorig jaar; 100 kanonslagen, 50 babypijl fluit, 50 babypijl knetter, 3 romeinse kaarsen EN 4 naughty screamers flutpijltjes.
Daarom steek ik mijn lawine pijlen op 31 december in de ochtend af, ff lekker de buurt wakker maken en valt het ook veel meer op natuurlijk. Ik weet alleen niet wat ik doe met de 100.000 klapper. of bewaren tot 1 januari en dan afsteken of 31 decmber ook sochtends afsteken..quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:22 schreef super-muffin het volgende:
ik koop ook niets of niet zo veel meer, het valt toch bijna niet op
Politie in de trein?quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:21 schreef Bananenman het volgende:
Met de trein raad ik sterk af, politie controleert érg goed. Althans als je naar Baarle Nassau of iets dergelijks gaat. Auto is dan verstandiger
politie op perrons! maar je heb kans dat ze op die routes juist controlleren op vuurwerk en helemaal rond deze tijd...quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:45 schreef NITR0 het volgende:
[..]
Politie in de trein?![]()
Op perrons in Baarle Nassau. En als je daar aan komt lopen met een paar grote sporttassen, ja, die willen ze even controlerenquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:45 schreef NITR0 het volgende:
[..]
Politie in de trein?![]()
jah, je moet natuurlijk niet gaan sjouwen met grote sporttassen.....quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Op perrons in Baarle Nassau. En als je daar aan komt lopen met een paar grote sporttassen, ja, die willen ze even controleren![]()
Veiligheid is de keyword. Ik ben er alleen maar blij mee, dat hier geen betonstrijkers en mortieren worden verkocht.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:45 schreef hilbren het volgende:
ik heb 1 keer van die mortieren gehad uit belgie (siervuurwerk)
wanneer komt die zooi naar nedreland (voor een fatsoenlijke prijs (net als in belgie))
ik vindt dat het vuurwerk hier in nederland echt waardeloos is, de prijs/kwaliteit verhoudingen liggen echt ver onder het nulpunt.
idd...quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:17 schreef Markster het volgende:
[..]
Veiligheid is de keyword. Ik ben er alleen maar blij mee, dat hier geen betonstrijkers en mortieren worden verkocht.
Krijg je al die pubertjes weer die daar weer stomme, zogenaamd stoere dingen mee gaan uithalen.
Ow, en leer schrijven, het is "ik vind" niet "ik vindt"
ja maar omdat het verboden is, wordt het eigelijk alleen maar erger...quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:17 schreef Markster het volgende:
[..]
Veiligheid is de keyword. Ik ben er alleen maar blij mee, dat hier geen betonstrijkers en mortieren worden verkocht.
Krijg je al die pubertjes weer die daar weer stomme, zogenaamd stoere dingen mee gaan uithalen.
ja sorry ik plak overal een "t" achter, nederlands is nooit mijn sterkste kan geweest...quote:Ow, en leer schrijven, het is "ik vind" niet "ik vindt"
Hmm ik weet het niet, het is natuurlijk wel zo dat ze er nu juist mee kloten, omdat het illigaal is, alleen om het nou legaal te maken, ik denk niet dat het er dan beter op wordt. In het begin alleen maar slechter, omdat alles nieuw is. Ik moet zeggen dat ik er zelf helemaal niet mee zit dat de potten en pijlen niet zo zwaar mogen zijn. Ik kan me voorstellen dat sommige het wel jammer vinden, maarja dat blijf je houden.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:12 schreef hilbren het volgende:
[..]
ja maar omdat het verboden is, wordt het eigelijk alleen maar erger...
[..]
ja sorry ik plak overal een "t" achter, nederlands is nooit mijn sterkste kan geweest...
Iddquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:47 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
ehm dat mag een beetje niet .![]()
is diequote:Op zaterdag 6 november 2004 15:39 schreef dutchie het volgende:
[..]
Idd![]()
zoiets wil ook gaan maken, maar dan in het klein, kost minder e.d.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:45 schreef frenkck het volgende:
[afbeelding]
.
Daar hoor je mij toch ook niet over?quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:43 schreef NITR0 het volgende:
volgensmij heeft niemand het in dit topic over legaal vuurwerk....![]()
![]()
wees blijquote:Op zaterdag 6 november 2004 11:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
vuurwerk
jammer dat Ali illegali niet op schiet met mn bestelling :/
Vorig jaar gewoon een advertentie gezet en zat reacties gekregen. Ja ik weet dat het niet mag maar mijn schoonvader wilde zo graag eens een chinese rol afsteken.quote:Op zondag 7 november 2004 00:49 schreef Björk het volgende:
[..]
wees blij
jij hebt tenminste iemand die die zooi aan kan komen
ik ben hard op zoek, maar vind niemand![]()
En wat kost het pistool zelf?quote:Op zondag 7 november 2004 18:57 schreef hollander172 het volgende:Ik heb wat rondgemaild en een toko in Duitsland durft het wel aan een gaspistool op te sturen met de bijbehorende munitie. Ze zijn nog niet eens duur ook.
Ik heb niet gevraagd naar pyrotechnische munitie, daar wordt hij niet voor gebruikt.
Na talloze afwijzingen is dit toch wel geinig hoewel de verzendkosten 16,50 bedragen.![]()
Daar kan ik zelf niet voor rijden overigens.![]()
laat weten hoe het aflooptquote:Op zondag 7 november 2004 18:57 schreef hollander172 het volgende:Ik heb wat rondgemaild en een toko in Duitsland durft het wel aan een gaspistool op te sturen met de bijbehorende munitie. Ze zijn nog niet eens duur ook.
Ik heb niet gevraagd naar pyrotechnische munitie, daar wordt hij niet voor gebruikt.
Na talloze afwijzingen is dit toch wel geinig hoewel de verzendkosten 16,50 bedragen.![]()
Daar kan ik zelf niet voor rijden overigens.![]()
Op dit moment nog geen 11,-quote:Op zondag 7 november 2004 19:10 schreef NITR0 het volgende:
[..]
En wat kost het pistool zelf?
ja tot 30.000 dacht ik en de kans is klein dat je gepakt wordquote:Op zondag 7 november 2004 21:59 schreef dp81 het volgende:
Kan je als particulier nog een chinese rol halen in België ? en is de kans groot dat je gepakt wordt op de grens ?
En dan zeggen ze, oh we nemen het wel in beslag... Ben je het nog kwijt...quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:13 schreef Blaataad het volgende:
ja de kans is er maar wat je moet doen is het 1 en ander halen op een plek in de trein dat het lijkt dat het niet van jou is maar dat je er wel zicht op heb mocht er controlle zijn zeg je dat het niet van jou is!!
Hier precies hetzelfde: vorig jaar ± 150 euro uitgegeven bij Alpeco, dit jaar helemaal niets. Ja, ik heb nog een flinke zak klein grut liggen, maar die gaat in de paar dagen ervoor vast wel op.quote:Op zondag 7 november 2004 19:52 schreef Intergalactrick het volgende:
Heb bsloten toch geen vuurwerk te kopen, vorig jaar al ¤ 200,- uitegeven, en dit jaar niets![]()
Je hebt kans dat je gepakt wordt ja!quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:00 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik moet volgende week (20 november) in Roosendaal zijn, en vanaf daar is het 7 minuten met de trein naar Essen. Waarschijnlijk ga ik dan (voor mezelf) wat vuurwerk halen daar, maar is de kans groot dat je in de trein gecontroleerd wordt? En mag dat zomaar? Er zullen vast wel meer mensen zijn die het op deze manier doen..?
nope of je moet kvk hebbenquote:Op woensdag 10 november 2004 11:52 schreef dp81 het volgende:
Hmm tot 30 000, ik heb liever meteen een 100 000 maar dat kan dus niet zomaar meer ?
Huilie .. al vorens ik mijn vorige post plaatste, dacht ik dat er niet zielig over een plaatje gedaan zou worden majaquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:07 schreef dutchie het volgende:
[..]
Daar hoor je mij toch ook niet over?
Ik heb het over handelen erin. Dat gebeurt hier niet. Vergelijk het met mp3-tjes uitwisselen of films, doen we hier ook niet. Over praten mag altijd, no problem. Maar we zijn hier geen V&A voor illegale praktijken. Elkaar erover mailen moeten jullie helemaal zelf weten, maar niet op fok.
wat denk je nou zelf?quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:15 schreef detulp050 het volgende:
En de vraag is: is dat legaal
Koop nou maar gewoon een 9 mm, dat is veel leuker.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:51 schreef apengek het volgende:
[..]
Hou je even rekening met de terugslag?quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:08 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Koop nou maar gewoon een 9 mm, dat is veel leuker.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:12 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
btw: 9mm patronen in een alarm pistool? > dan is het toch gewoon een echt pistool?
Het zijn geen klapperpistooltjes.quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:42 schreef Markster het volgende:
wtf is er leuk aan klapperpistooltjes ?
Geen 16 zoals jij waarschijnlijk denkt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:34 schreef Markster het volgende:
Hoe oud ben je?
Een salute mortier gaat wel wat harder dan datquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:12 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
[afbeelding]
'mijn widowmakers gaan zo hard' .. ik vraag me af wat harder gaat dan dit ^^
mortieren valt gewoon nog onder vuurwerk. altijd al geweest.quote:Op zondag 14 november 2004 21:45 schreef Hellrazor het volgende:
het moet wel echt vuurwerk blijven he
salute mortiertjes zijn gewoon echte bommen
20quote:Op zondag 14 november 2004 10:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen 16 zoals jij waarschijnlijk denkt.24, en jij?
Hahaquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:31 schreef Mattt het volgende:
Dúde, dat is echt extreem.
die bovenste foto, het linker doosje (met die mortieren) die heb ik drie jaar geleden gehad, die zijn gaaaf! die dingen die knallen hard!! en je trekt gelijk de aandacht van de hele straat (toen mocht er nog niet zoveel zwaar vuurwerk verkocht worden in nederland)quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:44 schreef Tomas123 het volgende:
mwa die dingen zijn zo tering lomp
[afbeelding]
[afbeelding]
die zwarte met die doodskop zien er ook wel goed uit!
Best wel ver met je scooter of niet..quote:Op donderdag 18 november 2004 22:26 schreef MaximumRush het volgende:
Hoe groot is de kans dat je gepakt wordt als je met scooter naar België gaat?
En wat is de beste route om van Dordrecht naar België te gaan?
België is hier vlakbij. Andehalf á 2 uur met de scooter.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:11 schreef dp81 het volgende:
[..]
Best wel ver met je scooter of niet..
whehe als je de goede vrienden had, had het je zo 35 euro kunnen schelenquote:Op donderdag 18 november 2004 18:56 schreef Maikuuul het volgende:
Waar krijg je die doodskop strijkers ?
Die rol koste 95
Ik zou niet gepakt worden, rijdt gewoon via de bospaadjes (moet je wel de weg weten).quote:Op donderdag 18 november 2004 22:26 schreef MaximumRush het volgende:
Hoe groot is de kans dat je gepakt wordt als je met scooter naar België gaat?
En wat is de beste route om van Dordrecht naar België te gaan?
het bespreken van handelen in illegaal vuurwerk is hier verboden, maar het foto's laten zien enzo niet..quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:46 schreef Ayaxola het volgende:
Ik opende maandag een topic in V & A met de vraag of nog iemand een lawinepijl had, alleen werd ie meteen gesloten.![]()
en met welk programma moet ik dat afspelen?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:38 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.fresh-fanatics.de/PB190516.MOV
Hier is het filmpje wel kut dat het donker is en zonder geluid
Quicktime playerquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:27 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
en met welk programma moet ik dat afspelen?
tnxa voor de service, jammer dat dat filmpje zwaar ondermaats is.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Quicktime player
Direct link: Klik hier
Graag gedaanquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:37 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
tnxa voor de service, jammer dat dat filmpje zwaar ondermaats is.
Ik besteed het meest aan siervuurwerkquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:00 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik hoef nie te knalle:
- altijd koud op ouwejaarsdag,
- na 400 keer knal te hebben gehoord gaat dat ook vervelen
- kan dan een keer uitslapen,
- hoef dan niet een nieuwe jas te kopen de dag erna
ga wel sier afsteke savons, da hoort er toch wel bij vin ik.
tip: gewoon een oude legerjas aandoen, dat is redelijk brandveilig en heel warm!quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:00 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik hoef nie te knalle:
- altijd koud op ouwejaarsdag,
- na 400 keer knal te hebben gehoord gaat dat ook vervelen
- kan dan een keer uitslapen,
- hoef dan niet een nieuwe jas te kopen de dag erna
ga wel sier afsteke savons, da hoort er toch wel bij vin ik.
legerjas = duurquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:50 schreef alsem het volgende:
[..]
tip: gewoon een oude legerjas aandoen, dat is redelijk brandveilig en heel warm!
quote:Op zondag 21 november 2004 19:46 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik hou het dit jaar vooral bij siervuurwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |