quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:46 schreef Moonah het volgende:
Ziek zwak en misselijk.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje raar geloof ik. Ben er nog niet helemaal over uit. Mag ik er later op terug komen?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:06 schreef Brighteyes het volgende:dus...
Er missen 2 dingetjes bij mijn IKEA kasten... Bij allebei!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:46 schreef Moonah het volgende:
Ziek zwak en misselijk.
Ik heb gebeld. Teruggaan heeft niet veel zin, want wrsch mist het dan dus bij de hele serie. Omdat ik 2 kasten heb waar het mist.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snel terug, dan!
Hoe ik me voel? Heel erg blond dus!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ok... .ehm....
Met het schaamrood op de kaken kan ik u melden dat de 2 dingetjes gevonden zijn...
Waarom stoppen ze dat dan g*dverdomme ook in een ander stukje verpakking dan het algemene zakje met onderdeeltjes...
wat ist?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:39 schreef meami het volgende:
Droevig
Ik weet gewoon niet wat ik aan moet met een bepaalde situatiequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat ist?
owh, dat is niet leuk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:46 schreef meami het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat ik aan moet met een bepaalde situatie
Jij hebt een disturbing usericonquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:11 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik voel me echt geweldig, ik heb de geweldigzte vriendin ter wereld![]()
Volgende keer niet head, maar feet firstquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:40 schreef Xilantof het volgende:
koppijn doordat ik net mijn bed uit kom rollen
quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgende keer niet head, maar feet first.
Kasten zitten in elkaar! Mijn kleren zitten er ook in!quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:04 schreef Copycat het volgende:
BE: zijn de kasten al in elkaar gezet?
Jawel, dit is de zoveelste tegenslag dat me weerhoudt om mn diploma te behalen. Ik haal het niet meer in.. 15 leesverslagen voor December, mn schrijfdossier.. stukken voor profielwerkstuk.. alles weg. En die foto's.. daar ben ik ook kapot van.. t waren tijdopnames, ze zijn onvervangbaar..quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:16 schreef Copycat het volgende:
Kom, kom gekke_sandra.
Kut, maar niet het einde van jouw wereld.
Kop op.
Roep ik ook altijd tegen iedereenquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:25 schreef Koekepan het volgende:
Dan moet je backups maken.
Óf mn vaders schuld. Ik was aan het werk toen hij alles verwoest heeft. Je kan zeggen wat je wil met je back ups, maar daar heb ik nu geen zak meer aan.. wel dan.quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:25 schreef Koekepan het volgende:
Dan moet je backups maken. Als je dat verzuimt, dan is het toch echt je eigen schuld.
OT: Nog steeds erg okayquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:16 schreef Copycat het volgende:
Kut, maar nog steeds niet het einde van jouw wereld.
Kop op.
Ha, herkenbaar!quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Roep ik ook altijd tegen iedereen.
Niet dat ik zelf ooit back-ups maak, maar goed
O nee? Ik vind het anders een bijzonder waardevolle tip.quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:27 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Óf mn vaders schuld. Ik was aan het werk toen hij alles verwoest heeft. Je kan zeggen wat je wil met je back ups, maar daar heb ik nu geen zak meer aan.. wel dan.
Om vervolgens de gelijkmaker te scoren?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:16 schreef T1andonly het volgende:
ben ik daarna zo stom om uit te gaan en daar mijn nacht te verkloeten...
Ik heb jullie gemist pannekoekquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:55 schreef Koekepan het volgende:
Ah, het ex-#filosofen-uurtje is aangebroken. Gezellig! Ik voel me prima, maar mijn levensdoel staat dan ook nog recht overeind.
Open een topic "Grrrrrrrr voor al uw programmeervragen" en stel je vraag dan met een kloon. Vervolgens heb je altijd wel van die lui die proberen het antwoord eerder te geven dan jij.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn hersens willen niet opstarten... Lastig als je moet programmeren....
Op zondag 3 oktober 2004 17:39 om precies te zijn...quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:39 schreef releaze het volgende:
vraag me af wanneer ik hier eens "vrolijk!!11!!" ga posten...
Dat lijkt mij een bijzonder geruststellend gevoel.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:08 schreef Koekepan het volgende:
Ik voel me alsof ik een heeeeleboel leuke oude bestanden en foto's op CD heb staan die ik kan bekijken wanneer ik dat maar wil.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:56 schreef thaleia het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Alleen? Melancholisch? Twijfelend? Onbestemd? Vreemd? Verdrietig? Niet lief? Balend? Bezorgd? Onzeker? Gesloten?Je zegt t maar...
Echt wel, steenstraat toevalligquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ska blijft supermuziek!
En nu voel ik me nog verrotter aangezien ik nog steeds om 7 uur op moet staan, en het is inmiddels al weer een uur laterquote:Op maandag 4 oktober 2004 02:11 schreef Vincenzo het volgende:
Hoe ik me voel nu ?
Best verrot , aangezien ik weet dat het weekend weer ten einde is en ik straks om 7 uur op moet staan, maar voor de rest geen lichamelijke/geestelijke/relationele klachten.
Dat komt me heel bekend voorquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:40 schreef melismay het volgende:
Ik heb zin om te slapen.... Heb vanmorgen het besluit genomen 's avonds eerder te gaan slapen,
Ai ai ai, dat klinkt niet goed...quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:59 schreef spearor het volgende:
Zeer kut, 2 weken uit met me ex, mede door ander meisje, daar iets mee begonnen die zegt nu pas dat ze toch nog twijfeld tussen mij en haar ex waarmee ze het week geleden heeft uitgemaakt...
Hee Beep!quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:16 schreef DarkElf het volgende:
leker zonnig weer, niet té warm maar wel warm.
lekker dus
Bakantie, dat is een vakantie in een staatshotel met tralies?quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:19 schreef Evertje het volgende:
maar net gehoord dat mn baas komende donderdag drie weken op Bakantie is.
thnx, steunbetuigende reacties ook al zijn ze virtueel doen je toch goedquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ai ai ai, dat klinkt niet goed...
Succes ermee!
OT: Tijd voor een nieuw bakkie en een cracker. Voel me best okay, heb goeie inspiratie, de juistgekozen woorden vliegen mijn scherm in.
Dat doe ik ook elke ochtend als de wekker gaat en ik vloekend mijn bed uit kruipquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:40 schreef melismay het volgende:
Heb vanmorgen het besluit genomen 's avonds eerder te gaan slapen
En eerder naar bed gaan helpt toch niet..quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:44 schreef thaleia het volgende:
Dat doe ik ook elke ochtend als de wekker gaat en ik vloekend mijn bed uit kruip
haha, leuk zo'n freudiaanse versprekingquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bakantie, dat is een vakantie in een staatshotel met tralies?![]()
(wo)men at work heeft ze ook, tenminste donderdag nog zien hangen in enschede...quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:34 schreef Mirjamke het volgende:
Wel oke! Straks te winkelen...wil graag een ''jesus is my homeboy'' shirt scoren...
heb ze al wel gezien bij de Leads...maar dat was een tijd terug...
Volgens mij is die r wel. Funky House moet je zijn, zwart en wit. Wilde m ook, mr iedereen heeft m nuquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:09 schreef A.A. het volgende:
ik weet niet of ze ook een girly oid hebben.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:05 schreef Peregrijn het volgende:
Rust zacht, lieve Iggebig. Ik mis je!
Probeer eens te zingen:quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:44 schreef thaleia het volgende:
Dat doe ik ook elke ochtend als de wekker gaat en ik vloekend mijn bed uit kruip
*gniffel!quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:19 schreef Copycat het volgende:
OT: Binnenpretje blijft voortduren... een dezer dagen een bepaalde user uit een opgezette nachtmerrie halen.
Ga nu naar huis, mijn thuismail checken... verlos Hihat van het kwade...quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:42 schreef Moonah het volgende:
*gniffel!
I still feel Fok!king potent!
What about you Ccgirl?![]()
Dat wordt m'n dood.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:42 schreef Moonah het volgende:
Probeer eens te zingen:
"Word wakker het zonnetje is al op,
De bloempjes kruipen ui-huit hun knop
De haan kraait voo-hoor de tweede keer
En alles is buiten in de weer!"
Check je mail dan!quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:22 schreef Copycat het volgende:
... ongeduldig...
Moonah, schiet eens ohop!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:33 schreef Copycat het volgende:
ff msn-en?
![]()
Wel fotootje maken hequote:Op maandag 4 oktober 2004 12:27 schreef diannetjhu het volgende:
Voel me wel lekker ontspannen![]()
Ga vandaag de hele dag lekker niks doen, misschien een beetje opruimen zo... en dan vanavond naar de kapperdr gaat echt een heel stuk af
en ik ben doodzenuwachtig
tra la la la la
* Hellmondunited geeft meami een dikke knuffelquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:47 schreef meami het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon nooit geluk.
Mijn moeder en stiefvader hebben een jaar hard gewerkt en hebben nu eindelijk eens vakantie. Ze zijn zaterdag naar Wenen vertrokken. Hartstikke leuk natuurlijk! Niet dus.. zijn ze net 1,5 uur daar krijgt mn stiefvader hoge koorts. Dus dokter gebeld, wat blijkt: nierbekkenontsteking. Dus nu ligt hij daar al een paar dagen in het ziekenhuis. M'n moeder zit wat alleen in het hotel. Die wil natuurlijk nergens alleen heen, en die verveelt zich rot.
Nu belt ze net op, hebben ze ook nog eens suikerziekte bij hem geconstateerd. Hij heeft zwaar overgewicht, dus dan is dit wel weer verklaarbaar. Maar ja, hij mag daar dus niet weg eer zijn suikerspiegel op normaal niveau is. Dat kan best nog n week of 2 duren enzo.
Bah bah, alsof ik niet genoeg aan mijn hoofd heb
Kop op...quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:28 schreef thaleia het volgende:
Ik wil dolgraag een Vrouw Van De Wereld zijn enzo, maar IK HEB TWEE LINKERHANDEN EN IK KAN NIETS
Ik voel me bang.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:38 schreef Copycat het volgende:
Samen met Moonah een prank uitgehaald met Hihat.. en hij is er met open ogen en beide benen voluit ingetuind.
(8)...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:50 schreef Evertje het volgende:
it's gonna be a glorious day!
Die ben je dus niet 100% kwijt geraakt? Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:02 schreef gekke_sandra het volgende:
Ben mn foto's terug aan t halen![]()
Nee, mn vader had gelukkig niet goed genoeg gewistquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:07 schreef Copycat het volgende:
Die ben je dus niet 100% kwijt geraakt? Gelukkig maar!
ik had al zo'n vermoeden dat jij ging reageren hahaquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:02 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
(8)...
Ot: Ik heb pijn, mr ben vrolijkBen mn foto's terug aan t halen, strakjes mn leesdossier opnieuw..
Alles komt wel weer goed... uiteindelijk...
Durft ze niet...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:00 schreef Jumparound het volgende:
Das toch makkelijk?
Sla Moonah KO, jat haar zonnebril en afropruik en klaar is kees
Durft ze echt welquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:28 schreef Moonah het volgende:
Durft ze niet...![]()
Nah, de zonnebril heb je iig al!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Durft ze echt wel.
Wil ze alleen niet...![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:03 schreef merdeka het volgende:
Goed. En ik heb ontzettende zin in sex met een zeker persoon![]()
Na wat ik net op msn las, heb je al wat goeie ideetjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:11 schreef Nuongirl het volgende:
Ik voel me goedNog niet alles is perfect in mijn leven, maar we zijn op de goede weg
Half ik , half mijn evil twinquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Na wat ik net op msn las, heb je al wat goeie ideetjes
Of was dat je evil twin?
Tuuknie!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:13 schreef DarkElf het volgende:
(of is iedereen me al vergeten?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |