Gnagnaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja dat was gister nog op tv. Als ze nou niet anaal wil moet je een keer als ze bijna klaarkomt je vinger in der kont stoppen. Dan komt ze veel lekkerder klaar en dan heeft ze bij het idee van iets in der kont een prettig gevoel. Dus kan je der ook anaal nemen.
Gescheurd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:25 schreef Lombroso51 het volgende:
Jah, naja, dat anale... We zijn 'r maar mee gestopt voorlopig. De laatste keer ging er 'iets' niet goed en nu is ze er wel even klaar mee.
de vingers van je vriend zijn groter dan zn .... ???quote:zaterdag 2 oktober 2004 @ 13:48 innovative
Ehm, bij mij werkt dat niet hoor! Ik hou helemaal niet van kontvingeren, ik vind het maar pijnlijk, anaal neuken daarentegen is wél welkom...
Of een inseminatie handschoen bij de veearts halen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:46 schreef partyyboyy het volgende:
Je kunt ook gewoon een condoom om je hand heen trekken!
Ik denk eerder dat het andersom is, dat anaal neuken zeerder zal doen dan 1 of 2 vingertjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:48 schreef innovative het volgende:
Ehm, bij mij werkt dat niet hoor! Ik hou helemaal niet van kontvingeren, ik vind het maar pijnlijk, anaal neuken daarentegen is wél welkom...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:48 schreef innovative het volgende:
nagelsquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:55 schreef gexxz het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het andersom is, dat anaal neuken zeerder zal doen dan 1 of 2 vingertjes![]()
Of gewoon een magere lul.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:04 schreef vdo28 het volgende:
[..]
nagels
T ging over vingeren he, niet fisten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:48 schreef innovative het volgende:
Als dat zo is mag je het geen lul noemen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Of gewoon een magere lul.
dat is niet fijn neequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:04 schreef vdo28 het volgende:
[..]
nagels
knippen !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:04 schreef vdo28 het volgende:
[..]
nagels
zeg dat tegen hem...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:08 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
knippen !![]()
NEE!!! ....en nu?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:11 schreef vdo28 het volgende:
[..]
zeg dat tegen hem...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:50 schreef xstatic1975 het volgende:
de vingers van je vriend zijn groter dan zn .... ???
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:04 schreef vdo28 het volgende:
nagels
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:08 schreef partyyboyy het volgende:
knippen !![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:11 schreef vdo28 het volgende:
zeg dat tegen hem...
Even een paar van de kindertjes gequote...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:07 schreef Fixxxer het volgende:
T ging over vingeren he, niet fisten.
Ik kom zeker eerder klaar als mijn vriendin een vinger in mijn kont duwt tijdens dat ze me pijpt. We doen niet altijd aan anale sex (vingeren, neuken, likken...), zodat het spannend en heerlijk blijft. Het geeft mij en mijn vriendin van totale overgave aan elkaar. Het is ook een beetje 'verboden' wat het allemaal alleen maar nog spannender maakt! Ook gebruiken we vaak een kleine dildo, om nare geurtjes aan vingers te voorkomen. Niet dat het me heel veel uitmaakt, want ik ben nergens vies van als het om mijn lieverd gaat! Het heeft wel heel lang geduurd totdat we zo ver gingen met het anale zoals nu in onze sex. Wij zweren er bij!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:45 schreef Hidden het volgende:
en kom jij ook sneller als ze het bij jou doet tijdens het pijpen ?
Ik heb dat ook hoor, ik heb liever een pik dan vingers, vingers voelen snel ruw aan, de knokkels idd, het is gewoon een heel andere vorm, het voelt anders, voldoende glijmiddel gebruiken scheelt een hoop, maar ik ken lekkerdere dingen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:55 schreef gexxz het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het andersom is, dat anaal neuken zeerder zal doen dan 1 of 2 vingertjes![]()
Verrassing; bij mannen werkt het ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:20 schreef Lombroso51 het volgende:
Mijn vriendinnetje heeft een 'knopje'. Als ik haar tijdens het beffen ook nog ga kontvingeren, komt ze ongewoon snel en vreselijk in shock klaar. Geloof me, dat is goed.
Tip van de dag: kontvinger je vriendin eens wat vaker tijdens het beffen.![]()
Haha, You go girl!quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:09 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Verrassing; bij mannen werkt het ook.
Leuke tip: bij homofobische mannen gewoon OOK doenLiefst extra overwachts. Stelletje mietjes dat ze zijn. Proberen zullen ze!
Mag ik van jou een anatomiekaartje van de onderkant van een vrouw, en wijs jij me daar eens de prostaat op aan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:26 schreef mrky het volgende:
mogguh! dat 'knopje' waar hierover geluld word is je prostaat , en dat bevorderd de climax niet alleen bij vrouwen ,maar maakt de zaadlozing bij de heren ook een stuk heftiger !!!
de meeste vrouwen die ik tegen kom hebben dus geen prostaat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:26 schreef mrky het volgende:
mogguh! dat 'knopje' waar hierover geluld word is je prostaat , en dat bevorderd de climax niet alleen bij vrouwen ,maar maakt de zaadlozing bij de heren ook een stuk heftiger !!!
En zo wordt Fok! steeds meer een platform voor Nobel-prijs winaars in spe ...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:26 schreef mrky het volgende:
Nog een kandidaat ... tough choice...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:45 schreef heathcliff het volgende:
Mag ik van jou een anatomiekaartje van de onderkant van een vrouw, en wijs jij me daar eens de prostaat op aan?
en nog een die niet heeft opgelet.
O, dat was die uitscheiding laatst, het was m'n prostaatvocht..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:45 schreef heathcliff het volgende:
Mag ik van jou een anatomiekaartje van de onderkant van een vrouw, en wijs jij me daar eens de prostaat op aan?
en nog een die niet heeft opgelet.
Hee jij moet terug naar biologieles!!!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:26 schreef mrky het volgende:
Niet zo gestresst gast... Wordt het alleen maar vervelender vanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:57 schreef CecilBDemented het volgende:
mijn meid heeft het er ook wel eens over dat ze dat bij mij wil doen
NOU MOOI NIET en wat zegt ze dan leuk doe ik het onverwachts heel snel
als dat gebreurd hou ik jullie op de hooste
waarschijnlijk in het vrijgezellen topic!!
nee mij lijkt het gewoon niks
gewoon een dikke scheet laten op t moment dat ze dat doetquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:57 schreef CecilBDemented het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:57 schreef CecilBDemented het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:09 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Leuke tip: bij homofobische mannen gewoon OOK doenLiefst extra overwachts. Stelletje mietjes dat ze zijn. Proberen zullen ze!
Mijn meid zegt het niet, maar ik zou het ook niet willen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:57 schreef CecilBDemented het volgende:
aanranding!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:48 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
![]()
Zo hoort het.
Er is een groot verschil tussen een vinger en een pik. Maar om nou zo direct het af te keuren, terwijl de meeste het toch echt lekker vinden, zonder het geprobeerd te hebben... Zo'n big deal is het niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:12 schreef sioux_ het volgende:
[..]
aanranding!!!![]()
zal jij leuk vinden als je al 1000x tegen je vriend hebt gezegd dat je geen anale seks wilt (ik weet het, jij hebt er geen problemen mee) en tijdens het van achter nemen ramt hij hem er zonder iets te zeggen in een keer in.
Dan nog ben ik het eens met sioux_ dat je dat niet zomaar moet doen, heel veel mensen vinden het erg onprettig....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:29 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een vinger en een pik. Maar om nou zo direct het af te keuren, terwijl de meeste het toch echt lekker vinden, zonder het geprobeerd te hebben... Zo'n big deal is het niet.
Ik heb ook geprobeerd een pik in mn hol te douwen, dus ik weet echt dat ik het niet lekker vind.
Een vinger trouwens welMocht je dat ook willen weten. Of niet.
Imho hoor je respect te hebben voor andermans sexuele grenzen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:29 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een vinger en een pik. Maar om nou zo direct het af te keuren, terwijl de meeste het toch echt lekker vinden, zonder het geprobeerd te hebben... Zo'n big deal is het niet.
Ik heb ook geprobeerd een pik in mn hol te douwen, dus ik weet echt dat ik het niet lekker vind.
Alleen is proberen in overleg met elkaar toch heel wat anders dan wat dan ook zomaar ergens in duwen...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:29 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens... Je moet het wel geprobeerd hebben...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
Als je als man iets bij haar in d'r kont wil douwen en zij wil (in return) er bij jou ook wat indouwen dan moet je dat ook wel kunnen hebben vind ik. Ik heb het er zeer zeker voor over.
Sorry maar op zo'n manier bedoelde ik het dus.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
Als je als man iets bij haar in d'r kont wil douwen en zij wil (in return) er bij jou ook wat indouwen dan moet je dat ook wel kunnen hebben vind ik. Ik heb het er zeer zeker voor over.
In de psychologie achten wij het niet raadzaam datgene waar de client doodsbang voor is, ter behandeling onverwacht anaal in te brengen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:59 schreef ParanoidEv het volgende:
En ook op de manier van 'mannen die extreem homofobisch doen', dat vind ik zulke zeikerds altijd, die verdienen het gewoon .
neej idd. dan zou je zo als psycholoog onverwachts afgerost kunnen wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:19 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
In de psychologie achten wij het niet raadzaam datgene waar de client doodsbang voor is, ter behandeling onverwacht anaal in te brengen.
eerst zien dan geloven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:19 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
In de psychologie achten wij het niet raadzaam datgene waar de client doodsbang voor is, ter behandeling onverwacht anaal in te brengen.
ondanks dat vrouwen geen prostaat hebben, vinden sommige t zeker erg lekkerquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:01 schreef purplerose het volgende:
vrouwen hebben helemaal geen prostaat...hoe komen jullie daar nou toch aan
bij een man daarentegen werkt het heel goed ja
Verteld dat mijn meissie ook ff dan als je wil... want ik heb het idee dat ze niet helemaal durft... gewoon doen is er niet echt bij.. Ze komt wel in de buurt, maar niet all-the-way...quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:09 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |