quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:17 schreef BazzoS het volgende:
Goeienavond![]()
Ik ga morgen naar de Radstake
een voertuig met 281 in de typenaam nogwelquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:15 schreef PeuRac het volgende:
FIPO
toch nog wat gevonden
Nee slet, ik heb toch een vriendinquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
BrEeZaH sletjes oppikken?
zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:23 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee slet, ik heb toch een vriendin
Nee..... nr. 2 of 3 was iig korterquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb ik trouwens de kortste pta sc tt aller tijden?
Alsof er iemand is in de radstake die zicht daar wat van aantrekt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:23 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee slet, ik heb toch een vriendin
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof er iemand is in de radstake die zicht daar wat van aftrekt.
het [pta sc] of [pta slowchat] telt natuurlijk niet mee hequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[Chat] BMW 760i
ga daar maar een soverheen qua kortheid... maar volgens de huidige normen is deze TT niet correct
Precies, als je een auto hebt, ben je in de RS verzekerd van een wip. Met een Kadett GSI, BMW 'm3'quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
reden 434563 waarom je in onze regio niet moet gaan stappenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies, als je een auto hebt, ben je in de RS verzekerd van een wip. Met een Kadett GSI, BMW 'm3'of Merc 190 helemaal
![]()
De ArenA kun je goed hebben, of Vergane Glorie XLquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
reden 434563 waarom je in onze regio niet moet gaan stappen
* PeuRac gaat liever in Tilburg de kroeg in
Nee als ze mij zien danneh..quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof er iemand is in de radstake die zicht daar wat van aantrekt.
Ken ik allebei niet.... hoewel ik wel af en toe mensen spreek die echt enthousiast zijn over vergane glorie.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De ArenA kun je goed hebben, of Vergane Glorie XL
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:51 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak gaat er vandoor
nog evekes slapen en dan om 5 uurrichting schiphol
tot over 2 weken of zo.....
en eeuh laat pta wel heel als het lukt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |