newbie? ik had gehoopt dat ik dat ondertussen al niet meer was?quote:Op maandag 8 november 2004 15:43 schreef BazzoS het volgende:
omg we worden overspoeld door newbies op de meet
weet niet wat je er mee bedoeld Sjaakie ??quote:Op maandag 8 november 2004 15:51 schreef BazzoS het volgende:
[..]
oké oké maar jij hebt ervaring op dit forum
Maar die HENKIES van hierboven, die hebben <25 posts
quote:Op maandag 8 november 2004 15:51 schreef BazzoS het volgende:
oké oké maar jij hebt ervaring op dit forum
quote:Maar die henkjes van hierboven, die hebben <25 posts![]()
Respect moet je verdienen. Zeker op Fok!quote:Op maandag 8 november 2004 17:59 schreef chucky66 het volgende:
[..]
weet niet wat je er mee bedoeld Sjaakie ??
maar een beetje respect lijkt me niet moeilijk
quote:Op maandag 8 november 2004 19:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen. Zeker op Fok!
Niet bekend hier?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd lijkt me. Laat je niet afschrikken door die gasten als BassoS die zelf nog zo groen zijn als kikkerlikker.
Wel nee, ik kom waarschijnlijk ook met eenquote:Op maandag 8 november 2004 22:36 schreef chucky66 het volgende:
jullie vinden het toch niet erg als er een keer 1 / 2 of 3 opetjes bij komen staan m te lulle over de boliedes
iedereen is welkom, dus jij/jullie ookquote:Op maandag 8 november 2004 22:36 schreef chucky66 het volgende:
jullie vinden het toch niet erg als er een keer 1 / 2 of 3 opetjes bij komen staan m te lulle over de boliedes
het enige goede antwoordquote:Op maandag 8 november 2004 22:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
iedereen is welkom, dus jij/jullie ook![]()
Correctie: iedereen die geen hommeles maakt.quote:Op maandag 8 november 2004 22:47 schreef ThaFreak het volgende:
en als je peg hebt heb je opeens een briefje op je buikquote:Op maandag 8 november 2004 23:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het enige goede antwoord.
Het is een vrij land, iedereen is vrij om te gaan en staan waar hij of zij belieft.
ik laat mijn achterlijke acties dit jaar achterwege als je het niet erg vindt.quote:Op maandag 8 november 2004 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Correctie: iedereen die geen hommeles maakt.![]()
![]()
Of is het wel grappig om op de meet plaats wat vette burn outs te doen enzo..
.. wie weet komen we nog in de media.
Maar dat roep je dan wel over jezelf af met een grote bekquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en als je peg hebt heb je opeens een briefje op je buik![]()
ik heb maar 1 doel. Ik wil ondeugend aanraken als ze komt. En het liefst wil ik achter haar zitten op een motorquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Maar dat roep je dan wel over jezelf af met een grote bek
Oh mensen houd er trouwens rekening mee dat de politie af en toe mee kan kijken. Voor een dergelijke meeting met auto's is al eens een waarschuwing afgegeven hier op Fok! kan ik me nog goed herinneren. Houd je rustig en er is niets aan de hand, ga je rubber achterlaten op parkeerplaatsen waar veel mensen komen dan is het al snelmeeting.
just my 2 eurocents.
Jammerquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:27 schreef Thermo het volgende:
Ik heb nog al een druk weekeind .. denk niet dat ik zondagochtend voor 10u thuis ben en om dan al direct naar arnhem te gaan karren met me tosti-hoofd..
Tot de volgende keer dan maar...
..... try me, punkquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jammer![]()
Jij liegt gewoon over je alfa
OEH OEH OEH * ook_gek kijkt in agenda.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:42 schreef Thermo het volgende:
[..]
..... try me, punk
Kom vanavond maar naar eindhoven dan mag je een rondje rijden
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:07 schreef ook_gek het volgende:
ik heb maar 1 doel. Ik wil ondeugend aanraken als ze komt. En het liefst wil ik achter haar zitten op een motor!stalk.
Daar komt de politie toch niet voor![]()
Ja en? Ga jij maar met je kloten op de tank zitten zij achter je. En ik dan weer achter haarquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan moet je toch nog even wachten .. ondeugend heeft namelijk nog geen rijbewijs.
Wel een Suzuki Alto rijbewijs .. maar geen motâh..
Die gaat dus ook alleen maar achterop bij iemand anders.![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, ik kom waarschijnlijk ook met eenOpel
(of ik wordt gechauffeurd in een Golf 2
)
ik heb even mijn droom neer gezetquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:55 schreef ondeugend het volgende:
WTF
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:49 schreef ook_gek het volgende:
Ja en? Ga jij maar met je kloten op de tank zitten zij achter je. En ik dan weer achter haar![]()
Nee iedereen is even welkom. Jullie dus ook.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
Zijn we minder welkom dan omdat we niet zoveel posten ?????
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
Zijn we minder welkom dan omdat we niet zoveel posten ?????
quote:Op maandag 8 november 2004 22:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat jij hierboven zeiquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat hij quote.
idd, jullie hebben vast goede tips voor anti-roest behandelingenquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien wordt het wel gezelliger als wij komen![]()
[PTA MEET III Part II] 21 novemberquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:06 schreef GizartFRL het volgende:
Waar is het trouwens?
[luie-niet-willen-zoeken-modus]
Zeg,quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
Zijn we minder welkom dan, omdat we het forum hier niet platposten ????![]()
Misschien wordt het wel gezelliger als wij komen![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:14 schreef GizartFRL het volgende:
Naar Duiven (NL, 6921)
Afstand 171,8 km.
Reisduur 02:06
Hmmmz, klinkt goed.
edit: dan denk ik dat de AX meegaat, tenzij de 405 klaar is.
quote:U bent na 110.04 km en 1:12 h op uw bestemming, de Rijksweg in Duiven aangekomen.
Jehhh, koop GEEN Opel !!!!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:02 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
idd, jullie hebben vast goede tips voor anti-roest behandelingen![]()
Jij bent natuurlijk ook een beetje onhandig met Fok!quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:06 schreef GizartFRL het volgende:
Waar is het trouwens?
[luie-niet-willen-zoeken-modus]
quote:Op woensdag 10 november 2004 08:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook een beetje onhandig met Fok!![]()
![]()
2 uur doen over 171 km? van plan om 85 te rijden?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:14 schreef GizartFRL het volgende:
Naar Duiven (NL, 6921)
Afstand 171,8 km.
Reisduur 02:06
Hmmmz, klinkt goed.
edit: dan denk ik dat de AX meegaat, tenzij de 405 klaar is.
Ik raak BoJo al op de oprit kwijt, moet je nagaan als we echt een stuk gaan rijdenquote:Op donderdag 11 november 2004 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gaan we nou wel of niet behalve karten ook nog een stuk rijden?
* Alfisti tankt uitsluitend Euro 98 en geen witte pomp meukquote:In Arnhem is een vrij goedkope pomp, dat was ie iig 2 weken terug, 1.16 de liter.. Dus voor diegene die daarna moeten tanken, of ervoor.. ik loods allen er zo heen.. zal vast een 24/7 pomp zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |