ja niet, email maar een biertje ofzoquote:Op maandag 8 november 2004 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja redt je het nou of niet
en vriendinnetjesquote:Op maandag 8 november 2004 19:18 schreef ook_gek het volgende:
hallo vriendjes![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 19:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja niet, email maar een biertje ofzo
it wasn't mequote:Op maandag 8 november 2004 19:16 schreef Fugie het volgende:
GVD
check ik net dat spel, heeft 1 of andere homo mijn trueno gejat. Heel de dag dat ding op de dyno gehad om het goed fine te tunen, HEB IK NU NIX MEER. Ik vind het nu dus geen leuk spel meer
tjah ik was ermee bezig, was allen ff in gesprek op irc met iemandquote:Op maandag 8 november 2004 19:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
it wasn't me
makkelijke manier om er voor te zorgen dat je auto niet gejat wordt:
zorg ervoor dat je laatste actie dyno, test and tune of een race is en sluit daarna (dus klik nergens op ook niet op garage) je browser af, dan kunnen die jopies je wagen niet meer jatten
Die zijn geloof ik niet beschikbaar...quote:Op maandag 8 november 2004 19:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
tjah ik was ermee bezig, was allen ff in gesprek op irc met iemandIk ga strax een 77 mustang kopen, anders duurt alles weer oz lang
o gaarquote:Op maandag 8 november 2004 19:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die zijn geloof ik niet beschikbaar...
ja ik wil in het pta team, maar tjabbo moet je dan uitnodigen enja, het blijft een luie ambtenaar ehquote:Op maandag 8 november 2004 19:56 schreef Sjoewe het volgende:
Jottem ik heb ook een account, zitten jullie in een team?
Oh ja sorry.quote:Op maandag 8 november 2004 19:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja ik wil in het pta team, maar tjabbo moet je dan uitnodigen enja, het blijft een luie ambtenaar eh
ik zal wel ff gaan werken danquote:Op maandag 8 november 2004 20:15 schreef Sjoewe het volgende:
Je moet een Trueno kopen
Power Trueno Addicts
online users gaan en dan eentje kiezen en dan op challenge drukkenquote:Op maandag 8 november 2004 20:18 schreef Tjabbo het volgende:
hoe kun je ook weer racen?
in je koelkastquote:Op maandag 8 november 2004 20:48 schreef BoJo het volgende:
bier? waar?
die zijn van m'n pa, dat word mattenquote:Op maandag 8 november 2004 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in je koelkast
quote:Op maandag 8 november 2004 20:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
die zijn van m'n pa, dat word matten![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 21:46 schreef Hugster het volgende:
terug van sporten
met me zatte kop van van de loopband afgetieft
verloor me evenwicht en stapte zo op de stilstaande rand
na een middag zuipen en dan net na je eten gaan sporten is niet oke
quote:Op maandag 8 november 2004 21:46 schreef Hugster het volgende:
terug van sporten
met me zatte kop van van de loopband afgetieft
verloor me evenwicht en stapte zo op de stilstaande rand
na een middag zuipen en dan net na je eten gaan sporten is niet oke
ik kan niet in en uitlopen wanneer ik wil, kom ik niet dan vervalt mijn afspraak gewoon, dus moest wel ff gaan vandaagquote:Op maandag 8 november 2004 21:47 schreef Thermo het volgende:
![]()
Dat is geen instelling om te sporten natuurlijk.
Niet zuipen dan héquote:Op maandag 8 november 2004 21:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik kan niet in en uitlopen wanneer ik wil, kom ik niet dan vervalt mijn afspraak gewoon, dus moest wel ff gaan vandaag
ik was vergeten dat ik vanavond moestquote:Op maandag 8 november 2004 21:59 schreef Thermo het volgende:
[..]
Niet zuipen dan hé
Ik heb gewoon een abbo waarmee ik zo vaak ik wil kan gaan en wanneer ik wil
quote:Op maandag 8 november 2004 22:12 schreef Fugie het volgende:
hugster
ik ga pitten, morgen weer vroeg dag
Het is inderdaad lekker warm voor een ritje achterop zonder (pro)winterpak.quote:Op maandag 8 november 2004 19:36 schreef PeuRac het volgende:Beetje praten, mensen kunnen dan als ze willen bij motoren achterop meerijden (als er motorrijders zijn die dat willen uiteraard)
Voor een klein rondje moet t kunnen toch? En anders merken ze t vanzelfquote:Op maandag 8 november 2004 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is inderdaad lekker warm voor een ritje achterop zonder (pro)winterpak.![]()
Nog niet bij stilgestaan trouwens dat ik eventueel met de motor zou kunnen komen.![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 22:40 schreef BoJo het volgende:
ik heb een lamme klauw van het burnout spelen![]()
Is me iets te koud af, ik ga in de zomer wel bij m'n vader achteropquote:Op maandag 8 november 2004 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor een klein rondje moet t kunnen toch? En anders merken ze t vanzelf
En wat voor klein rondje? Even optrekken van 0-100 met vol vermogen?quote:Op maandag 8 november 2004 22:29 schreef PeuRac het volgende:
Voor een klein rondje moet t kunnen toch? En anders merken ze t vanzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |