Deze vraag heb je al eerder gesteld!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:22 schreef belsen het volgende:
Colonel Parker dus.
Maak creatieve muzikale connecties met alle Stratego-rangen.Vaandel - Dido - White Flag Maarschalk Amanda Marshall Generaal General Saint Kolonel Colonel Parker, de Elvis manager Majeur - XTC - The Major Of Simpleton Kapitein - Captain Sensible - What?! Luitenant - Lieutenant Stitchie Sergeant -Sgt. Petter Mineur - The Police - Bombs Away Verkenner - Jon & Vangelis - I'll Find My Way Home Spion - I Spy
O.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Deze vraag heb je al eerder gesteld!
Eentje voor de OP?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Deze vraag heb je al eerder gesteld!
Shit, ik was nog druk bezig.....naja.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:22 schreef belsen het volgende:
Colonel Parker dus.
Maak creatieve muzikale connecties met alle Stratego-rangen.Vaandel - Black Flag Maarschalk - Marshall Matters (aka. Eminem) Generaal Kolonel Majeur Kapitein - Captain Nemo (Michael Schenker) Luitenant Sergeant - Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band Mineur - Songs In A Minor (Alicia Keys) Verkenner Spion - I Spy (Dead Kennedy's)
Ik vind 'm goed!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:42 schreef belsen het volgende:Jan - Jan Klaassen de trompetter Piet - Twiedeltwiedeltwiet (ik ben een kanariepiet) van André van Duin Klaas - Jan Klaassen de trompetter Henk - Liedje van Acda en de Munnik Kees - Kom Kees (het is maar tijdelijk) Joop - Ome Joop Hans - Ta ta ta ta: naar Beethoven, show van Hans Liberg Wim - Het Simplistisch verbond - Stoond als een garnaal (met Wim Bie) Jos - Wim Sonneveld (Jos Brink speelde hem in de musical) Fred - Bassist van de Heideroosjes.
Van wie is deze overdenking?quote:Wat had ik graag een optreden van Black Sabbath bijgewoond begin jaren zeventig en wat had ik graag gedanst op de muziek van de Talking Heads begin jaren tachtig. Helaas moet ik het doen met beelden, opnamen en verhalen uit die tijd, want teruggaan kan niet meer en gelukkig zijn er artiesten die inspelen op dat verlangen door met nummers te komen als ‘Somewhere Only We Know’...
Vanwaar het vraagteken? Of is dit daadwerkelijk een gok?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:52 schreef bartrid het volgende:
seborik?
het was meer vragen naar de bekende weg want ik had vanmorgen z'n column nog gelezenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Vanwaar het vraagteken? Of is dit daadwerkelijk een gok?
Ik hou van Keane op de Frontpage.
Punt en vraag voor Bartrid!
Ik hou trouwens totaal niet van Keane, maar dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |