De bodybag bevat geen bosch onderdelen nee, misschien de rits, maar dat weet ik zo niet zeker.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Met of zonder BOSCH onderdelen?
tis een Nissan hequote:Op donderdag 30 september 2004 22:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Met of zonder BOSCH onderdelen?
Ik zou nooit op politie schieten.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:10 schreef BazzoS het volgende:
Tommy, crimineel, je hebt niet alleen die agenten gemold, maar ook nog de SC
zeker weten?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik zou nooit op politie schieten.
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:16 schreef Steve-O het volgende:
Was dat vorige deel zo snel vol
Hoe ken dat nou ik was der geeneens om te spammenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
juist daarom ging het zo snelquote:Op donderdag 30 september 2004 22:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoe ken dat nou ik was der geeneens om te spammen
Ohja, die kunnen er wel tegen!quote:Op donderdag 30 september 2004 22:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
tis een Nissan he
je breekt mijn hartquote:Op donderdag 30 september 2004 22:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
juist daarom ging het zo snel
Je bent toevallig niet Fan van The fast & Furious he ?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ja hoi, ik kom vrijwel nooit in PTA-SC, maar als het over de Nissan Skyline gaat moet ik gewoon even posten.Nissan Skyline R34 GTR "Nür"
Dat zijn best grappige onzin-films...maar ik was al fan van de Skyline lang voordat iedere Playstation-bezitter erop zat te geilen in Gran Turismo.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:31 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je bent toevallig niet Fan van The fast & Furious he ?
skyline is geil in GTquote:Op donderdag 30 september 2004 22:33 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Dat zijn best grappige onzin-films...maar ik was al fan van de Skyline lang voordat iedere Playstation-bezitter erop zat te geilen in Gran Turismo.
Skyline is sowieso geil.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
skyline is geil in GT
Wel jammer dat sommige mensen de supra's en skylines liëren aan films.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:36 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Skyline is sowieso geil.
Trouwens, er zat pas een Skyline in 2 Fast 2 Furious; die is uit 2003, dat Nür topic uit 2002...
Tsja, de echte kenners en liefhebbers pluk je er zo tussenuit en aan de rest kun je maar beter niet al teveel aandacht besteden.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wel jammer dat sommige mensen de supra's en skylines liëren aan films.
Maakt vaak ook wel duidelijk hoe ze zelf ermee kennis hebben gemaakt.
zal die et wel naar zijn zin hebben morgenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:51 schreef BazzoS het volgende:
Morgen ben ik ook wegVolgens mij is Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx hier morgen in zijn eentje non-stop online
Ik ben er morgen nietquote:Op donderdag 30 september 2004 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
* Bond telt af
nog 5 minuten
oh nu nog maar 4
Slecht nieuws voro jullie: morgen ben ik de hele avond online, en dan is Sandra er niet, dus ik ben NONSTOP online
leehlukquote:Op donderdag 30 september 2004 22:55 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]![]()
Dit verstaat een kunstenaar dus onder het thema "speed"...![]()
http://www.marktplaats.nl(...)%3D0%26submit1.y%3D0
naar beneden kijken doe je iig niet met plezierquote:Op donderdag 30 september 2004 23:00 schreef BazzoS het volgende:
Potjandikkie, hier krijg je hoogtevrees van
[afbeelding]
Die middelste, kijk je zo die open stootvoeg inquote:Op donderdag 30 september 2004 23:02 schreef MikeyB het volgende:
[..]
naar beneden kijken doe je iig niet met plezier
hoewel die middelste in et donker als der toch geen fuck aan is in die tent waarom nie
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Die middelste, kijk je zo die open stootvoeg in
Hey, ik moet geen breezer jaquote:Op donderdag 30 september 2004 23:12 schreef StefanP het volgende:
Br33z4h topic!
Ja gister al. was op het nieuws bij sbs6 ofzo.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:14 schreef BazzoS het volgende:
Jochem Uytdehaage met een Donkervoort over de kop gegaan?
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:14 schreef BazzoS het volgende:
Jochem Uytdehaage met een Donkervoort over de kop gegaan?
Dude!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:45 schreef MikeyMan het volgende:
mogguh!
sweet!!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:16 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Dude!
En ben je d'r ook uitgekomen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 02:38 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
sweet!!!!!
Toch maar ff pitten na 1,5 uur aan één wiskundesom bezig geweest te zijn....
Doeiiiiquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 07:32 schreef BazzoS het volgende:
hahah Niet te blij bojo, je moet nog ff
Ik ben om half 11 alweer klaar
en ik ga nu
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoe ken dat nou ik was der geeneens om te spammen
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 07:50 schreef D-Devil het volgende:
Iedereen wakker. Tering, het lijkt zo vroeg ineens.. Nu maar hopen dat alles snel voorbij gaat vandaag!
Inderdaad, dat is hier ook altijd gelijk een heel stuk minderquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 07:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee
Wel relaxt van vrijdag is dat er bijna geen file staat![]()
Feliquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:14 schreef Fugie het volgende:
hoooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiii
* BazzoS heeft zijn P![]()
![]()
Legitiem bier zuipe van het weekend
![]()
![]()
en wat gaan we nu doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:14 schreef Fugie het volgende:
* Tjabbo heeft zijn P![]()
![]()
![]()
![]()
Bier zoep'nquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en wat gaan we nu doen?
Nee, maar het snode plannetje gaat niet door, herrinnerde me opeens dat de gesprekken opgenomen wordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:51 schreef BazzoS het volgende:
BoJo weet je je directe nr al?
mag dat eigenlijk wel, ivm privacy enzo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee, maar het snode plannetje gaat niet door, herrinnerde me opeens dat de gesprekken opgenomen worden![]()
welke privacyquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mag dat eigenlijk wel, ivm privacy enzo?
stage doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en wat gaan we nu doen?
Je BENT ook niet 100%quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:13 schreef ook_gek het volgende:
Goedemorgen![]()
PFFF voel me niet 100%
Maar ik zit wel op m,n werk![]()
Wanneer wel?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:13 schreef ook_gek het volgende:
PFFF voel me niet 100%
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Je BENT ook niet 100%
Inkoppertje ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:20 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wanneer wel?
enis,iemel,lassertquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:14 schreef Fugie het volgende:
* Herr.Flick heeft zijn P![]()
![]()
![]()
![]()
Remmen van de astra achter eens loshalen, schoonkmaken,en de stelinrichting wat bij stellen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:29 schreef Fugie het volgende:
ik moest gister zo naar breda he, dus ik naar breda met mijn ma. Moest ik de terugweg rijden, alleen die auto is zo verschillend van mijne dat het weer helemala nergens over ging, voorbeeldjes:
1: mijn vectra reageert vrijwel direct als je de rem intrapt, de astra van me ma moet je de rem echt intrappen (ik denk al ruim 50% ingetrapt) voordat ie iets gaat doen, en dan nog remt ie niet snel.
2: Koppeling van de vectra is vrij kort en hoef je niet zover op te laten komen wil je gaan rijden. Koppeling van de astra moet je dus echt 75% op laten komen voordat ie aangrijpt.
3: in de astra trapte ik steeds op de rem en koppeling tegelijk, pedalen zitten te dicht bij elkaar.
4: gaspedaal in de vectra reageert wat traag, in de astra pakt ie gelijk op.
Het ritje was dus weer lekker brak in het begin, wegrijden ging sloooom. Kwam ik op den duur bij zon haakse bocht van de snelweg af, dus met 100 kom je eraan, ik gas los, rem intrappen, schakelen. draai ik de bocht in (haaks = 90 graden) reedt ik nog 40-50 want die klote rem remde dus niet genoeg af. Dus die auto zwaar ondersturen, piepende banden etc. Hadden weer mazzel dat de rijbaan die ernaast lag leeg was anders had ik een ongelukkie gehadDus ik zat daar zo, wtf was dat ik deed toch alles goed, ma flippen natuurlijk
Ik heb er toch maar even gezegd dat ze der remmen moet na laten kijken, want als je file moet rijden en je moet constant je rem vet intrappen gaat niet werken.
Je zou zeggen dat hij daar tijdens zijn Ban periode's genoeg tijd voor heeftquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:50 schreef Tjabbo het volgende:
leer rijden Fugie!
ik kan toch rijden man, maar EEN AUTO MOET WEL REMMEN ALS JE DE REM INTRAPT JA en bovendien kan mijn vectra zon haaks bochtje wel met die snelheid aan, dusja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat hij daar tijdens zijn Ban periode's genoeg tijd voor heeft.
Jou vectra is toch het beste van het beste? hoe kan een astra daar dan aan tippen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik kan toch rijden man, maar EEN AUTO MOET WEL REMMEN ALS JE DE REM INTRAPT JA en bovendien kan mijn vectra zon haaks bochtje wel met die snelheid aan, dusja.
hijs welddevil
true true maar ik eis van iedere auto (van alles eigelijk) het beste anders moet er wat aan gebeuren wil ik erin rijden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Jou vectra is toch het beste van het beste? hoe kan een astra daar dan aan tippen?
Blikje mongolen opengetrokken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:54 schreef BoJo het volgende:
gaat weer lekker stroef
Als ik weet wie, dan is diegene nog niet jarigquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:55 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Blikje mongolen opengetrokken?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik weet wie, dan is diegene nog niet jarig![]()
omdat er airco in zat en in de astra station sport niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
kut Eupfel Astra, waarom heeft je moeder die?Die remmen zijn vast van Bosch!
![]()
![]()
Deutsche gründligkeitquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
kut Eupfel Astra, waarom heeft je moeder die?Die remmen zijn vast van Bosch!
![]()
![]()
je bent gewoon nors en chagerijnigquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:29 schreef BoJo het volgende:
Ik word hier wel nors en chagerijnig van zeg
Succes en tot ziens dan maarquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:39 schreef LoverGirl het volgende:
Hoi mensjes!
Ik wou even zeggen, het spijt me dat ik soms (okee, vaak) zo irritant ben (geweest), dat is (was) namelijk (lang) niet altijd mijn bedoeling. Ik heb nagedacht en ik heb besloten dat ik (in ieder geval voorlopig) jullie met rust ga laten. Feitelijk ga ik heel Fok! een tijdje met rust laten, lijkt me beter. Ga ik een keertje iets doen, tijdens de studiezones.
Oh, en ik wilde jullie nog bedanken voor de leuke tijd enzo…
Dat wou ik even zeggen
LoverGirl
in het kopieerhok ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:37 schreef D-Devil het volgende:
Neem een 10 minuten pauze, en ga "roken" pap wat aan met de vrouwen, als die er al zijn en ga vervolgens weer verder met werken.
Ik zal je missenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:39 schreef LoverGirl het volgende:
Hoi mensjes!
Ik wou even zeggen, het spijt me dat ik soms (okee, vaak) zo irritant ben (geweest), dat is (was) namelijk (lang) niet altijd mijn bedoeling. Ik heb nagedacht en ik heb besloten dat ik (in ieder geval voorlopig) jullie met rust ga laten. Feitelijk ga ik heel Fok! een tijdje met rust laten, lijkt me beter. Ga ik een keertje iets doen, tijdens de studiezones.
Dat wou ik even zeggen
LoverGirl
Wel makkelijk als het een lekker wijf is, kan je ze gelijk een keertje kopiërenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
in het kopieerhok ?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:43 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wel makkelijk als het een lekker wijf is, kan je ze gelijk een keertje kopiëren.
In de auto.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:45 schreef Nadientje het volgende:
[..]
maar goed waarvoor ik kom hier, waar is de camera?
is dat je bitch ddevilquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:45 schreef Nadientje het volgende:
[..]
maar goed waarvoor ik kom hier, waar is de camera?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:39 schreef LoverGirl het volgende:
Hoi mensjes!
Dat wou ik even zeggen
LoverGirl
Ja, ze doet nu alsof ze de lakens uitdeelt, whateverquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
is dat je bitch ddevil![]()
mooi toch dat ze lakens uitdeellt, lig je tenminste in een schoon bed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:50 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja, ze doet nu alsof ze de lakens uitdeelt, whatever.
in welk tijdperk leef jij danquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
is dat je bitch ddevil![]()
huidige, maar ik noem de vrouwlijke wederhelft van de man altijd bitch, heb te vaak een klap van de molen gehadquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:51 schreef Nadientje het volgende:
[..]
in welk tijdperk leef jij dan
Heb jij eik. al een bitch dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
huidige, maar ik noem de vrouwlijke wederhelft van de man altijd bitch, heb te vaak een klap van de molen gehad![]()
Als je hem wilt stelen kan je beter het raam inslaan, de startonderbreker is niet echt is alleen een knipperend lampjequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
mooi toch dat ze lakens uitdeellt, lig je tenminste in een schoon bed.
overigens wel handig dat je ons verteld waar je reservesleutel ligt
nee, ik heb mijn opelquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb jij eik. al een bitch dan?
alsof er geen lift isquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik woon 9 hoog, dus mocht je de sleutel willen jatten heb je nogal wat te doen.
.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee, ik heb mijn opel![]()
[..]
alsof er geen lift is
Jawelquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee, ik heb mijn opel![]()
[..]
alsof er geen lift is
maar ik heb zo weinig tijd, 7 dagen per week ben ik bezig. Dan moet ik mijn auto nog poetsen en onderhouden, mezelf onderhouden, mijn promillage op zaterdag bijhouden en dan nog een bitch die constant loop te zeuren als je een x vrije tijd hebt. Doe mij maar gewoon even rust als ik tijd over hebquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
aanmeld als cameramanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:04 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik keil je gewoon van 9 hoog naar beneden toe mocht je binnenstaan in mijn woning
.
Verkoopt vast goed, en dan uploaden via torrents !quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aanmeld als cameraman![]()
zal ik maar snel naar huis rijde vriend, want je bitch dacht er toch anders over netquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:04 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik keil je gewoon van 9 hoog naar beneden toe mocht je binnenstaan in mijn woning
.
wel 18+ hequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:07 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Verkoopt vast goed, en dan uploaden via torrents !.
hoezow gaat ie naakt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wel 18+ he![]()
blood, braina and bones.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:13 schreef MikeyB het volgende:
[..]
hoezow gaat ie naakt?
ik vlieg gewoon weg hoor, net als dombo doetquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
blood, braina and bones.....![]()
ik ben veel belangrijker, blijkt maar weerquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:17 schreef Roadster het volgende:
En het ging over een R34......
spoor je dan??? jezelf dombo noemenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vlieg gewoon weg hoor, net als dombo doet![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:18 schreef MikeyB het volgende:
[..]
spoor je dan??? jezelf dombo noemen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
huidige, maar ik noem de vrouwlijke wederhelft van de man altijd bitch, heb te vaak een klap van de molen gehad![]()
in de slowchat gaat het zelden tot nooit ontopic.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:17 schreef Roadster het volgende:
En het ging over een R34......
Of moet ik naar DIG?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:45 schreef D-Devil het volgende:
Vanavond filmpjes maken met de DV als het een beetje meezit, hoe krijg ik filmjes daarna overgezet naar Xvid of Divx!? Het worden als het goed is MPEG2 bestanden die van de camera afkomen!
Damn, dat je met zo'n shirt naar de RS durft te gaanquote:
Als ik wilde googlen dan deed ik dat wel wijsneusquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:43 schreef MikeyB het volgende:
hebbie vast wel een proggie voor moet je ff googlen
wijsneus?? bedanktquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:44 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als ik wilde googlen dan deed ik dat wel wijsneus. Er zijn wel eens wat vaker filmpjes gepost van auto's van mensen die hier resideren, dus ik wilde ook wat persoonlijke ervaring erbij horen, dat is altijd beter dan het eerste beste als hit op google.
OK, duidelijk... omdat er best wel moeite was gedaan bij de start van het topic zegmaar...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in de slowchat gaat het zelden tot nooit ontopic.....
Geen dankquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:48 schreef MikeyB het volgende:
[..]
wijsneus?? bedankttis lang geleden dat iemand me wijs heeft genoemd
Ja halloquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:51 schreef PeuRac het volgende:
ik ben er ook hoor
een mooie supergetunde vecta A2 gls uit 1993:quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:25 schreef D-Devil het volgende:
Wat voor Vectra heb je eigenlijk?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:57 schreef D-Devil het volgende:
Op volkomenkut.com staat een iraaks nummer, bel ik dat net op krijg ik zo'n flippende iraakse vent aan de telefoon.
Coole car ! Lekker scheurijzerquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
een mooie supergetunde vecta A2 gls uit 1993:
[afbeelding]
geef jij me dan ff het geldquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Coole car ! Lekker scheurijzer.
www.ruha.nl en bij lenk tuning krijg je wel wat supergetunede spullen hoor.
de skyline is dat wel waard vind ik.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:49 schreef Roadster het volgende:
[..]
OK, duidelijk... omdat er best wel moeite was gedaan bij de start van het topic zegmaar...
Geef me de link eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:57 schreef D-Devil het volgende:
Op volkomenkut.com staat een iraaks nummer, bel ik dat net op krijg ik zo'n flippende iraakse vent aan de telefoon.
http://volkomenkut.com/in(...)erfucking_heart_out/quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geef me de link eens![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://volkomenkut.com/in(...)erfucking_heart_out/
HEBOOquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:39 schreef LoverGirl het volgende:
Hoi mensjes!
Dat wou ik even zeggen
LoverGirl
Talking to me?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, dat je met zo'n shirt naar de RS durft te gaan![]()
![]()
![]()
[edit]quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:24 schreef BazzoS het volgende:
ik ben net weer thuis, ff caféétje gehad na schooltijd, potje gedart enzo
Poolen isquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:30 schreef BazzoS het volgende:
och daarzo, dat ken ik, ben er alleen nog nooit geweest
Polen, poolen, what's in a word he.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Poolen isen ik was er niet eens slecht in, van de 15 eindigde ik eigenlijk bijna altijd wel bij de beste 3
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Polen, poolen, what's in a word he.
Noike in de koike!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:50 schreef Ballebek het volgende:
Neuken of noiken...
* Ballebek zoekt CD "Hollandse Hakken" daar staat dat nummer opquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Noike in de koike!
de euromasters!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:53 schreef Ballebek het volgende:
[..]
* Tjabbo zoekt CD "Hollandse Hakken" daar staat dat nummer op
ik wil ook een pooltafel, maar dan wel op wedstrijd formaat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:50 schreef noidea het volgende:
Tja of je poolt gewoon thuis he
[afbeelding]
Het is wel een kleine tafel, maarja als je kan poolen maakt het mij weinig uit.
Ja wedstrijdtafel had in princiepe gekund, alleen zou je dan niet kunnen spelen. De keu's komen dan tegen de muur aan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil ook een pooltafel, maar dan wel op wedstrijd formaat.
tijdens mn stage kwam ik vaak bij een bedrijf met een echte tafel, daar bleef ik vaak wat langer als nodig
Als de zolder klaar is (over 10 jaar ofsoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:26 schreef noidea het volgende:
[..]
Ja wedstrijdtafel had in princiepe gekund, alleen zou je dan niet kunnen spelen. De keu's komen dan tegen de muur aan.
Tips met betrekking tot wat? Een locatie? Daar kan ik je niet mee helpen, alki is fotograaf in een discotheek, hij heeft er wel ervaring mee denk ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:34 schreef PeuRac het volgende:
ik ga misschien solliciteren als Partypic fotograaf, iemand tips???
hier: www.achterhoekarena.nl (BazzoS kent t wel)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:38 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Tips met betrekking tot wat? Een locatie? Daar kan ik je niet mee helpen, alki is fotograaf in een discotheek, hij heeft er wel ervaring mee denk ik.
Heb jij een 33 Imola?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:24 schreef alki het volgende:
waar ?
Hadquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij een 33 Imola?![]()
![]()
![]()
Net als ik, maar het Alfa virus is ongeneselijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Had.
Echt nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:27 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik nu de enige die zich verveelt hier
:'(
het eerste gedeelte van verbouwen (het slopen) vind ik altijd het leukstquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:46 schreef Tjabbo het volgende:
vanavond naar huis van mijn zus. vandaag de sleutels gekregen.
daar zal ik wel vaak te vinden zijn de eerste tijd. * PeuRac mag helpen verbouwen.
We gaan niet slopen, we gaan bijbouwen. (bijkeuken bouwen, ander pad, tuin vast winterklaar, verhuizen en weet ik wwat)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het eerste gedeelte van verbouwen (het slopen) vind ik altijd het leukst![]()
Ik vind graven altijd leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
We gaan niet slopen, we gaan bijbouwen. (bijkeuken bouwen, ander pad, tuin vast winterklaar, verhuizen en weet ik wwat)
Ik zou het vanmiddag horen maar die knakker is pleite en belt me dinsdag pas terugquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:46 schreef Tjabbo het volgende:
vanavond naar huis van mijn zus. vandaag de sleutels gekregen.
daar zal ik wel vaak te vinden zijn de eerste tijd. mag helpen verbouwen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
middag mensen
Peu... bedankt hè... dat je mijn aanmelding vergeet voor het meeting team!
ja bedankt hequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:45 schreef D-Devil het volgende:
Ik kan over een kwartier eindelijk naar huis toe.
* BoJo gunt Bojo nog een call met een bejaarde.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
* hermandeperman trekt het meteen recht
edit: ik was vergeten het mailtje door te sturen
quote:Hermandeperman: Peu... moet ik nog een speciaal subject invoeren?
PeuRac: Nee hor.. komt allemaal in de goede map terecht
ik had toen nog geen toegang tot ptameet @ hetemeel .com en nu welquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
![]()
JAquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:30 schreef Ballebek het volgende:
MOD!!!
Kan iemand mijn topic sticky maken? [PTA MEET III Part II] Sunday October 17th 2004 BE THERE!!!
DANK!
Grootheidswaanzin?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
JA
dat kan
AUB
papagaaien enzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:47 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin?
Ik dacht aan een torenvalk eigenlijk...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
papagaaien enzo
klein, past een papagaai beter bij....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:58 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik dacht aan een torenvalk eigenlijk...
Ik weet het, Pietje!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
klein, past een papagaai beter bij....
Goh, nu alquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:11 schreef BoJo het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend![]()
*BazzoS voor z'n ballen schopt bij de meetquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
* Fugie moet morgen nog van 7-1 werken en zondag om half 12 voetballequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
eindelijk![]()
veel plezier met jezelf uitlatenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Arnhemis twee dagen fietsen... en het is op zondag, dan heb ik heksencafe.. volgende meet beter* Fugie is weer eens de hond uitlaten
kut voor je manquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
/Fugie moet morgen nog van 7-1 werken en zondag om half 12 voetballe
ik ben nu al zooooo gaar en uitslapen zit er niet in dit weekend![]()
meaning ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:41 schreef MikeyB het volgende:
je heb werk en sier paarden he
En waarom ben jij vrolijk?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:01 schreef ThaFreak het volgende:
avond
omdat ik straks richting zon vertrekquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En waarom ben jij vrolijk?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En waarom ben jij vrolijk?
*jaloers isquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
omdat ik straks richting zon vertrek
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Om jou te pesten![]()
wie: ikkequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*jaloers is
<ik heb het weer 'ns gemist>
wie waar waarom enzo?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wie: ikke
waar: italie
waarom: vakantie heb ik nog niet gehad
Thanks for reminding mequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]serieus, geen vakantie gehad nog??
* PeuRac gunt het je wel..... de vakantie dan he! niet de zomer zonder vakantie![]()
![]()
![]()
* PeuRac is bodw kijken enzo
Iemand bekend welke sponsor??quote:Een niet nader te noemen sponsor heeft zich het afgelopen weekend op zondag
vreselijk misdragen, zo valt te lezen op de site van Frits van Eldik.
Frits schrijft in zijn weblog dat de niet naderbij naam genoemde sponsor het
niet eens was met uitlatingen die in de media aan zijn adres waren gericht.
Een normaal persoon zou de reporter in kwestie apart genomen hebben en
vragen om opheldering en verantwoording, maar in dit geval ging dat even
anders. Met veel bombarie werd de reporter in het openbaar en hoorbaar voor
een ieder die het maar horen wou ter verantwoording geroepen.
Het ging er op een dergelijke manier aan toe dat zelfs de internationale
pers en de teams er lucht van kregen, en een aantal leden van een team zelfs
naar buiten kwamen om de betrokkene tot kalmte te manen en te zeggen dat een
dergelijk optreden in de paddock niet normaal is.
Je ondertitelquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Iemand bekend welke sponsor??
Helemaal mee eens trouwens, jammer dat BoJo zn auto naar zn moeder gaat doen, anders had ik die wel willen overnemen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
zo mensen... net terug van de stad en nu ga ik bier drinken
Hoezo blijf je niet in de stad dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
zo mensen... net terug van de stad en nu ga ik bier drinken
Maak er gewoon, 'Ik ben te lui voor de 281e keer PTA SC' van oidquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen naar amsterdam, beetj edemonstreren en zo...
zijn er nog leuke 281 gemotoriseerde voertuigen?
* PeuRac heeft voor de verandering geen zin een bizar voertuig te zoeken met 281
Wij ook, er zouden makkelijk 3 auto's in moeten passen, maar nu passen zelfs 10 fietsen nauwelijksquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb al een mooie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |