De R34 "Nür" is op een aantal punten identiek aan de in 2001 geïntroduceerde M-Spec uitvoering. Dit is de meest luxeuze uitvoering van de Skyline, met onder andere een geheel handgemaakt leren interieur met goudkleurige stiksels, airco en verwarmde stoelen, en naar keuze een aluminuim of carbonfiber motorkap.
De Skyline "Nür" heeft hetzelfde onderstel als de overige BNR34 GT-R V-Spec II modellen, dus met actieve vierwielaandrijving, meesturende achterwielen, en actief sperdifferentieel met viscosekoppeling.
Voor de Nür werdt de wielophaning nog verder verbeterd.
Waarin de "Nur" zich van de M-Spec (en van de andere types) onderscheidt is de motor. Deze is namelijk gebaseerd op het Nismo N1 raceblok. Met dit blok won Nissan 50 keer op rij in het Japanse Groep N toerwagenkampioenschap. Een keramische turbo en hoogwaardige race-onderdelen zorgen ervoor dat dit blok standaard 450 pk levert.
Met een klein beetje tuning is hier gemakkelijk veel meer van te maken (zeg 2x zoveel ).
Omdat de auto onder de Japanse wetgeving valt wordt de auto echter begrensd op 280 pk afgeleverd.
Het N1 blok in de Nür is te herkennen aan de goudkleurige cilinderkop.
De Nissan Skyline R34 GTR "Nür" wordt geleverd in een speciale groene metallic lak.
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 08:17 schreef soulbrother het volgende:* soulbrother <--- nog steeds een hard one
ik vind de Nissan Skyline GT-R R32 mooier
die straalt echt een zakenbak gecombineerd met een racemonster uit.
quote:je kan ze best hier krijgen hoor.
Op dinsdag 31 december 2002 12:37 schreef MightyRaven het volgende:
* MightyRaven baalt nog steeds dat wij ze in NL niet kunnen krijgen
het kost alleen veel tijd en geld.
quote:das jammer
Op dinsdag 31 december 2002 15:32 schreef MightyRaven het volgende:
echter ze worden alleen gemaakt met stuur aan de rechterkant....
Die zie ik liever dan al die kut golfjes etc.
quote:De nieuwe Skyline komt ook met een stuur aan de linkerkant
Op dinsdag 31 december 2002 17:48 schreef _VoiD_ het volgende:
Mjah, das het enige nadeel.
Als ze nu ook eens gewoon een Skyline voor de Europese markt gaan maken.........Die zie ik liever dan al die kut golfjes etc.
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 18:06 schreef jacco het volgende:[..]
De nieuwe Skyline komt ook met een stuur aan de linkerkant
quote:Deze vind ik nog mooier als die r34
Op maandag 6 januari 2003 18:33 schreef jacco het volgende:
Dit zijn de foto's van de nieuwe Skyline GT-R R35 Concept.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
*Wie heeft doekje voor mij?? (nee, niet voor zaad, maar voor kwijl)*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |