De enige telefoongesprekken die ik in de media heb gehoord waren van mensen die bovenin het WTC zaten.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:53 schreef UncleScorp het volgende:
Chew on this ...
http://www.geocities.com/subliminalsuggestion/olson.html
Het gaat over de bullshit van de telefoongesprekken vanop de betreffende vliegtuigen met de beschrijvingen van wat er aan boord zogezegd gebeurde.
Man, dat is gewoon licht (zonlicht) wat weerkaatst op de zijknat van het vliegtuig. Je denkt dat een raket zo weinig rook ontwikkeld??quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:18 schreef pseudo het volgende:
@Redux........... Waar is frame 2 van die bewakingscamera?
Nu kunnen we helemaal niet zien of die staart inderdaad naar Links gaat bewegen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:18 schreef pseudo het volgende:
@Redux........... Waar is frame 2 van die bewakingscamera?
Nu kunnen we helemaal niet zien of die staart inderdaad naar Links gaat bewegen.
Mooie beelden!quote:
Als je alles optelt, puin wat gevonden is in het pentagon, verklaringen van getuigen, dan kom je tot de conclusie dat het een boeing geweest is, ondanks dat het jou onmogelijk lijkt dat een boeing zo laag over de grond scheert.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:56 schreef pseudo het volgende:
[..]
Mooie beelden!
Maar het lijkt mij toch onmogelijk dat zo'n groot toestel vlak over de grond schreert en het pentagon bereikt. Daarnaast valt mij op de het toestel niet erg groot geweest kan zijn.
Ja precies, dat ene wiel wat je in talloze complottheorie-sites tegenkomt als bewijs dat het een drone geweest is wat het pentagon in is gevlogen. Met andere woorden, ik mag van jou niet aan de hand van dat wiel aantonen dat het een boeing was, maar complottheorie-sites mogen wel aantonen dat het een drone geweest is?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:11 schreef UncleScorp het volgende:
Puin ?
Ow je bedoelt dat 1 wiel
Of die paar brokstukjes die die gasten in suites zo met 2 vingertjes omhooghouden en wegdragen ... sure
Ze hoeven gewoon wat meer beelden vrij te geven van de damage en alle complottheorieen zitten aan de grond ... maar ze doen het niet ...
Dat vond ik ook al vreemd..............quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:09 schreef UncleScorp het volgende:
pseudo
dan moet je de exacte vluchtroute van dat vliegtuig es opzoeken.
Het vloog richting Pentagon, hadden ze gewoon rechtdoor gevlogen zaten ze recht in Rumsfeld zijn kantoor binnen
Maar nee, ze maken daar eerst nog een bocht van jewelste om daarna rakelings boven de grond in een quasi leegstaand gedeelte van het Pentagon te crashen.
hihi
Ja, vertel het even krommer... Zo zat het niet in elkaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:39 schreef pseudo het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al vreemd..............
Wat ook raar is; het vliegtuig had duizenden liters brandstof aan boord en toch zijn er foto's waarbij er gewoon nog een houten stoel in het puin staat, met daarop een opengeslagen boek. Zonder ook maar 1 verschroeide bladzijde!
Dat gat lag in lijn met de aanvliegroute van de boeing, en bleek dus veroorzaakt te zijn door puin van de boeing.quote:En er is een beroemde foto waarbij je een gat ziet van 3 meter doorsnede....... alsof dat gat geboord is.
Bij deze een mooie testquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:44 schreef Redux het volgende:
Maar, als je je echt goed had ingelezen had je kunnen weten dat de muren en plafonds van het pentagon bom en brandwerend gemaakt zijn.
Maar tijdens de brand zijn toch het dak en de muren ingestort?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:44 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, vertel het even krommer... Zo zat het niet in elkaar.
Waar jij op doelt is dat op kamers schuinboven de plek van impact het interieur onaangetast was, zoals je op deze foto kunt zien. http://www.geoffmetcalf.com/pentagon/images/10.jpg
Maar, als je je echt goed had ingelezen had je kunnen weten dat de muren en plafonds van het pentagon bom en brandwerend gemaakt zijn. Als je dat weet, en je weet dat de boeing op de onderste etage is ingeslagen, is het niet zo heel vreemd dat de interieuren op de schuinbovenste verdiepingen nog gewoon intact zijn.
[..]
Dat gat lag in lijn met de aanvliegroute van de boeing, en bleek dus veroorzaakt te zijn door puin van de boeing.
]http://www.geoffmetcalf.com/pentagon/images/10.jpg[/quote][/url]quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:44 schreef Redux het volgende:
zoals je op deze foto kunt zien. [url=http://www.geoffmetcalf.com/pentagon/images/10.jpg
Slechte constructie...........quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Laat deze foto zien aan iemand die niet op de hoogte is en vraag wat hij denkt dat hier gebeurd is ...
Bom en brand werend betekent niet boeing-vol-met-brandstof-werend. Maar inderdaad, het pentagon is er nog met relatief weinig schade van de boeing crash afgekomen, iets wat in de ogen van de complottheorie-gelovers betekent dat het geen boeing geweest kan zijn. Dank je dat je mij in de gelegenheid hebt gebracht dat punt nog even te belichten.quote:
Klopt, op discovery was een keer een documentaire over een vliegtuig wat recht omlaag in een stuk park midden in een stad in canada neergestort was. Mensen die de klap hoorde en meteen naar de plek toeliepen spraken naar aanleiding van de brokstukken die ze zagen van een klein propellorvliegtuigje. Het bleek te gaan om een groot toestel met 100+ passagiers...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Laat deze foto zien aan iemand die niet op de hoogte is en vraag wat hij denkt dat hier gebeurd is ...
Maar hoe zit dat nou met die ooggetuige?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:26 schreef Redux het volgende:
[..]
Bom en brand werend betekent niet boeing-vol-met-brandstof-werend. Maar inderdaad, het pentagon is er nog met relatief weinig schade van de boeing crash afgekomen, iets wat in de ogen van de complottheorie-gelovers betekent dat het geen boeing geweest kan zijn. Dank je dat je mij in de gelegenheid hebt gebracht dat punt nog even te belichten.
Als ik iets in mijn ooghoek op een gebouw zie invliegen, en ik zie vervolgens een enorme vuurbal in dat gebouw, denk ik ook niet meteen aan een boeing. Maar dat betekent niet dat het ook geen boeing geweest kan zijn. Er zijn talloze getuigen die de boeing hebben zien vliegen. Een getuige bv die in het gebouw tegenover het pentagon vanuit zijn kantoor de boeing in het pentagon heeft zien vliegen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:43 schreef pseudo het volgende:
Maar hoe zit dat nou met die ooggetuige?
Aan het begin van de docu "In Plane Site" zie je een man voor het brandende Pentagon staan die tegen de cameraploeg zegt dat het op een "Cruise Missile" leek.
Conclusie: De 5 GIF's die na maanden boven water kwamen zijn gefabriceerd en het rookspoor was er nooit. En het leuke is dat de gemiddelde conspiracy-theorist er wel van uit gaat dat enkele grotere wrakstukken die gefotografeerd zijn, gefaked zijn en dat de straatlichten voor de neus van vele honderden mensen uit de grond werden getrokken vlak na de inslag. En dat alle getuigenverklaringen in de kranten zijn verzonnen....maar deze 5 willekeurige GIFs...die is HET bewijs.quote:1. First of all, it’s not an official release. No official US federal organisation has said: ‘Yes, it’s from us and it is a real untampered video.’ So if these 5 frames ever prove to be hoax no one is responsible.
2. Only 5 frames. In a single seconde you have at least 25fps (PAL or NTSC differ a bit) and many security camera have 60fps or even 100fps. Just watch any movie of a plane crash, missile launch or even the detonation of a high explosive and watch it frame by frame in a video editing program. You’ll see immediately that these snapshots have been carefully selected. Then you gotta ask yourself…why?
3. Where is the plane that everyone saw? It could not have hidden itself behind that square block on the foreground. Planes don’t leave smoke trails low on the ground and missiles don’t knock lampposts down. No one reported seeing a smoke trail, everyone reported seeing a plane knocking down lampposts. My conclusion…the smoketrail wasn’t there.
4. A plane doesn’t move fast enough to move from behind the square block in frame 1 all the way into the building in frame 2. Maybe you need to do a calculation when you are a presenting evidence in a court but here on the net I would think common sense will do, just watch the WTC impact video’s frame by frame. There’s just no way. (Dus een kelin vliegtuig was het ook niet en zelfs een raket is twijfelachtig als deze video echt zou zijn)
5. The first fireball/flash in the Pentagon movie looks exactly like what you’d expect from a high explosive. Very white and a very rapid expansion [but still, lots of frames missing.] I hardly see any debris flying and I would be amazed if the firetruck and the firehouse would still be standing after such an explosion. You would also think large pieces of the plane will be blown back since you cannot shatter a plane with a single bomb exept when you’re using such a heavy bomb that you blow thalf the Pentagon to pieces.
6. The follow-up fireball looks like what you expect from a plane crash or a heavy bomb [after 2-3 seconds] but since we have no idea of the time between the images we just cannot tell.
7. Without any additional comment the film was dated [underside screen] september 12 2001 with a very wrong time. Of course nobody forgot to adjust this date when hoaxing the video, as some have speculated. Nobody is that stupid. And it would be no problem to adjust this date either, as some other people have speculated. It could simply be that the people who controlled the camera didn’t care about the date or it could be done on purpose for some extra confusion and dividing among the 'truth seekers'.
Dat staat al helemaal uitgespeld in als je 1 pagina terug gaat. Even lezen voor je dezelfde vragen blijft stellen.quote:Aan het begin van de docu "In Plane Site" zie je een man voor het brandende Pentagon staan die tegen de cameraploeg zegt dat het op een "Cruise Missile" leek.
Het is in ieder geval zeker dat het is overdreven. (6-8 miljoen doden als de Joodse organisaties claimen en de manier hoe) Ook vergeten we dat Communisten veel grotere slachtingen hebben aangericht sinds de Bolshevische revolutie (minstens 75% joden) en dat de Joden minstens 80.000 Duitsers in kampen hebben vermoord op dezelfde manier, vlak na de oorlog. Maar dat moeten we maar vergeten, terwijl de Duitse staat zich nog steeds blauw betaald aan compensatie.quote:dat de holocaust niet heeft plaats gevonden.
En ? Hebben ze brokstukken gevonden ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:29 schreef Redux het volgende:
Klopt, op discovery was een keer een documentaire over een vliegtuig wat recht omlaag in een stuk park midden in een stad in canada neergestort was. Mensen die de klap hoorde en meteen naar de plek toeliepen spraken naar aanleiding van de brokstukken die ze zagen van een klein propellorvliegtuigje. Het bleek te gaan om een groot toestel met 100+ passagiers...
Als ge een Boeing in uw ooghoeken voorbij ziet vliegen zal hij wss redelijk dicht in de buurt zijn ... komen we op het geluid, het lawaai zeg maar van zo'n Boeing. Maar dan komen ze weer af dat hij wss niet op volle snelheid vloog, en dan nog ... Er is weinig vergissen aan vind ik, het geraas van een Boeing of het "woosssh" van een missile (of Global Hawk om correct te blijven)quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:48 schreef Redux het volgende:
Als ik iets in mijn ooghoek op een gebouw zie invliegen, en ik zie vervolgens een enorme vuurbal in dat gebouw, denk ik ook niet meteen aan een boeing. Maar dat betekent niet dat het ook geen boeing geweest kan zijn. Er zijn talloze getuigen die de boeing hebben zien vliegen. Een getuige bv die in het gebouw tegenover het pentagon vanuit zijn kantoor de boeing in het pentagon heeft zien vliegen.
Ja, maar zo weinig dat men dacht dat het een klein propellervliegtuigje was. Er was zo weinig van over omdat het vliegtuig met een grote vaart de grond raakte. Dus dat er bij het pentagon ook zo weinig te vinden is van de boeing is niet raar.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ? Hebben ze brokstukken gevonden ?
Stranger heeft in het 9/11 pentagon topic heel goed uiteengezet waarom het geluid van de boeing niet zo hard was als je zou denken. Ik geloof dat jij toen ook hebt gepost in dat topic, dus ik heb het vermoeden dat jij die post toen ook gelezen hebt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als ge een Boeing in uw ooghoeken voorbij ziet vliegen zal hij wss redelijk dicht in de buurt zijn ... komen we op het geluid, het lawaai zeg maar van zo'n Boeing. Maar dan komen ze weer af dat hij wss niet op volle snelheid vloog, en dan nog ... Er is weinig vergissen aan vind ik, het geraas van een Boeing of het "woosssh" van een missile (of Global Hawk om correct te blijven)
Kijk de docu Seconds from Disaster op National Geographic. De aflevering over de Pentagon crash beantwoordt al je vragen en er is maar 1 conclusie mogelijk het was een Boeing.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:39 schreef pseudo het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al vreemd..............
Wat ook raar is; het vliegtuig had duizenden liters brandstof aan boord en toch zijn er foto's waarbij er gewoon nog een houten stoel in het puin staat, met daarop een opengeslagen boek. Zonder ook maar 1 verschroeide bladzijde!
En er is een beroemde foto waarbij je een gat ziet van 3 meter doorsnede....... alsof dat gat geboord is.
Heel simpel ALLE ooggetuigen zeggen een boeing/ groot passagiersvliegtuig te hebben gezien. NIEMAND zegt iets anders. De leek op een cruise missle qoute is een onderdeel van een ooggetuigeverslag die vertelt hoe een groot passagiersvliegtuig het pentagon in vliegt, de cruisle missle vergelijking sloeg op de manier hoe het vliegtuig aan kwam vliegen NIET hoe het eruit zag of klonk. Er zijn vorig jaar hier topics over vol geschreven, lees die maar eens na.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:43 schreef pseudo het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat nou met die ooggetuige?
Aan het begin van de docu "In Plane Site" zie je een man voor het brandende Pentagon staan die tegen de cameraploeg zegt dat het op een "Cruise Missile" leek.
Dat past het wel, zie Seconds From Disaster. Vleugels zijn omgeklapt, motoren zijn doorgeschoven de impactpunten zijn hiervan te zien in Seconds From Disaster.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:35 schreef pseudo het volgende:
Het vliegtuig past niet in het geslagen gat........ de vleugels hadden moeten afbreken....
Hierboven staat een quote van een getuige die beweerd dat hij passagiers voor de ramen had gezien...... maar die waren door de kapers toch allemaal naar achteren gedreven?
Onzin, ik heb al eens aangetoond dat de gaten die nog vóór het instorten van die vleugel van het Pentagon zichtbaar waren exact overeenkomen met de afmetingen van de romp van een Boeing 757 en de positie van de motoren op de vleugels.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:35 schreef pseudo het volgende:
Het vliegtuig past niet in het geslagen gat........ de vleugels hadden moeten afbreken....
quote:Prof. Martin Van Crevel, a professor of military history at the Hebrew University in Jerusalem, recently put it this way... “Our armed forces are not the thirtieth strongest in the world, but rather the second or third. Israel has the capability of hitting most European capitals with nuclear weapons. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that this will happen before Israel goes under.”
We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets of our air force"....
Ach, ik herinner me verklaringen dat het wel degelijk mogelijk is dat die torens instortten zoals ze ingestort zijn. Juist omdat je in je post roept dat je diverse explosies hebt laten detoneren kom je bij mij totaal niet geloofwaardig over; had je echt verstand van zaken, had je wel een andere tonage in je post.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:30 schreef Merovingian. het volgende:
Net als je denkt dat je na een jaar onderzoek en een site opzetten alles wel hebt gezien, krijg je dit filmpje voor je kiezen:
Flitsen in de Noordelijke toren
Als de toren instort zie je al de bekende 'smoke-puffs' die keihard naar buiten schieten voordat de toren op dat punt begint in te storten. (niet makkelijk te zien vanuit deze hoek) Daar lette ik eigenlijk in eerste instantie op.
Maar dan...tientallen flisen en smoke puffs ver beneden de stofwolk, die van boven naar beneden bewegen. Enige dat ik kon uitbrengen was OMFG...dit is zo duidelijk.
Ik heb aardig wat primaire en secundaire hoog-explosieven laten detoneren, dus ik herken de flitsen wel als ik er 1 zie en weet hun effecten. Maar zelfs zonder dat, neem ik aan dat iedereen dit wel herkent.
Jammer trouwens dat die film geen geluid heeft of eerder was begonnen. Ben benieuwd wanneer de grond begon met schudden of wanneer het gerommel precies begon. Een andere film waarbij het geluid van het instorten volgens mij te vroeg begon, heb ik hier besproken.
Andere snapshots van films die mogelijke explosieven aanduiden:
link
I agree, maar met de 'explosie op ground level' en Pod verhaal blijkt hij duidelijk een oplichter te zijn. Een onderzoeker is wat anders als de gemiddelde internetter, een echte onderzoeker maakt die fouten niet. En dan vergeten we maar even alle belangrijke zaken die hij weg laat.quote:Wat een lachertje eigenlijk ... dan mag het misschien nog waarheid bevatten, maar ...
Jongentje, je bent zo grappig. Ik kan alle verschillende verklaringen dromen, waar jij je alleen 'wat kan herinneren'. Maar ik kap maar eens met posten in z'n geheel, want ik verdoe mij tijd aan mensen als jij, het 'van-horen-zeggen'-volk en het andere volk, dat graag twijfel zaait. (vooral in topics die meer serieus worden genomen) Ga je eerst maar in iets verdiepen, voor je wat post. En een paar bronnen erbij kan ook nooit kwaad.quote:Ach, ik herinner me verklaringen dat het wel degelijk mogelijk is dat die torens instortten zoals ze ingestort zijn. Juist omdat je in je post roept dat je diverse explosies hebt laten detoneren kom je bij mij totaal niet geloofwaardig over; had je echt verstand van zaken, had je wel een andere tonage in je post.
Nee hoor, de velgen zijn boeing velgen. De fan is een boeing fan. Dat is allemaal onderzocht, en je kunt het ook zelf op deze fotos zien.quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:31 schreef pseudo het volgende:
http://www.EricHufschmid.net/911.swf
Ik heb de film Painful Deceptions gezien........ en ik ben er sterker van overtuigd geraakt dat het geen 757 was.
De getoonde velgen passen ook op een drone... incl. landingsgestel.
De gevonden fan was veel te klein voor een motor uit een 757.
quote:The plane debris observed in the various photographs does indeed comport with that of a 757, at least to the limited degree with which they can be compared to actual 757 parts or the manufacturer's detail drawings, as shown above. The engine compressor or turbine disk appears to be approximately the correct diameter to have been used in a Rolls Royce RB211-535E4B engine, as used in American Airlines 757 aircraft. The fragment of the high pressure combustor casing also comports with the string of fuel inlet nozzle holes, the mounting bosses of which have the correct number of screw holes (6). The combustor is definitely not from a Pratt and Whitney PW2037, which is the other make of 757 engine used in the airline industry, nor is it from a General Electric CF6-80C2.
quote:Some observers have claimed that these engine parts are too small to have come from a 757. The confusion is because the RB-211 engine configuration is dominated by the large turbofan at the front of the engine, which is what people expect a 757 engine should look like. However, because the RB-211 is a "high bypass" engine, the high-pressure compressor, combustion chamber and turbine are all much smaller than the turbofan, as shown in the small overview figure at the top left of the drawing. It is perfectly reasonable to ask what happened to the turbofan -- but the compressor disk and the combustor case do look like 757 parts.
http://www.911-strike.com/engines.htmquote:With regards to the missile theory: The engine parts might comport with the Rolls-Royce turbofan engine in a British Harrier jump-jet, but probably not with a Global Hawk or other missile. The wheel and landing gear parts do not look like they came from a fighter plane or missile. After a diligent search, we have been unable to find any photographs of parts which are clearly from a fighter jet or missile, rather than from a Boeing 757.
Ach, die vragen worden op zo'n manier gesteld dat de kijker zelf de antwoorden maar op 1 manier kan invullen; de overheid zit erachter. Suggestief.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:46 schreef UncleScorp het volgende:
Mja we hebben idd toch geluk dat ze 1 wiel gevonden hebben ...
Maar er zijn zoveel vragen in dat filmpje hé.
Hoezo? Wat geeft het wegdragen van brokstukken met 2 vingers aan? zo raar is dat toch niet? Vertel eens waarom dat raar zou moeten zijn?quote:Zoals die mannen in pak die brokstukken wegdragen met 2 vingers. En dat terwijl er massa's personeel in speciale witte pakken rondloopt ...
Welke 'mysterieuze vracht' bedoel je?quote:Aan 't Pentagon was er toch ook zo'n mysterieuze vracht, die ze afgedekt hebben afgevoerd ?
Sommige brokstukken zijn 100-en meters van het wtc gebouw gevonden. Het is helemaal niet raar dat sommige brokstukken nog verf bevatten. Feit dat er brokstukken met verf gevonden is geeft niet automatisch aan dat het instorten van die wtc gebouwen een onmogelijkheid geweest is. Ik snap niet dat je zo simpel kan denken, unclescorp. Het lijkt erop dat je alleen de filmpjes die de suggestieve vragen stellen over het hoe en waarom van de aanvallen gelooft, maar deskundigen die na het onderzoeken van het staal van de wtc's uitleggen hoe de wtc's ingestort zijn niet gelooft. Je wil dan alleen horen wat je wil horen. En dan is het ook heel makkelijk om te zeggen dat de zaak niet gesloten is...quote:En dan deze week zag ik voor het eerst een brokstuk uit de WTC's van een van de vliegtuigen, en er was zelfs nog verf op terug te vinden. En dat terwijl ze ons proberen wijsmaken dat die torens naar beneden gekomen zijn door de immense hitte die het staal doen bezwijken heeft. Waarschijnlijk lag dit brokstuk in een apart kamertje samen met het fameuse paspoort ?
En nog steeds het feit dat die vliegtuigen zomaar bijna een uur in het amerikaans luchtruim hebben rondgefladderd ...
Maar dit valt allemaal onder het grote boek van 9/11 : "Toevalligheden"
Case closed
not
*proest* dat wiel heb ik zelf uitgezocht, heel simpel: foto in puin bekijken, foto van wiel van boeing opzoeken met google, foto van wiel van global hawk opzoeken in google, naast elkaar leggen en vergelijken, en conclusie trekken. Dat is toch een heel verschil met believers die naar een filmpje kijken waarin wordt geroepen dat het wiel van een global hawk moet zijn omdat een boeing nooit zo'n gebouw zou kunnen raken en dat als een papagaai gaan na-praten. Dan zeg je dat ik geen eigen mening heb. Hilarisch gastje ben je, unclescorp. Mooi dat je elke keer beweert je als neutrale op te stellen in de 9/11 discussies, maar elke keer wanneer iemand die de theorieen niet klakkeloos gelooft gaat posten begin je te schreeuwen dat ze ongelijk hebben en bla bla bla.quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:40 schreef UncleScorp het volgende:
GIj zegt zo ALTIJD hetzelfde, wss weer woorden van een ander want een eigen mening zie ik jou niet direct hebben.
Die filmpjes zeggen ook allemaal hetzelfde. En dan vind jij het raar dat mijn antwoord daarop steeds hetzelfde is? Jij of believers mogen hun mening wel houden, ik mag niet mijn mening posten? Rare jongen ben jij.quote:Hebt gij ergens een bandje opstaan ofzo ... GIj zegt zo ALTIJD hetzelfde, wss weer woorden van een ander want een eigen mening zie ik jou niet direct hebben.
Ik vraag je gewoon dingen naar aanleiding van je post. Dat jij dat persoonlijk opvat is jouw probleem. Ik vraag je heel gewoon waarom jij bepaalde dingen vindt. Dat jij geen discussie kan voeren is niet mijn probleem.quote:En laat mij nu toch eindelijk es gerust dude.
Zelfs een deal kunt ge niet respecteren ...
Meer eindeloze herhaling van dezelfde vragen die allang weerlegd zijn, het is natuurlijk niet alleen het vuur wat verantwoordelijk is voor het instorten, de impact van de klap van het vliegtuig speelt ook wel meequote:Op donderdag 20 januari 2005 14:41 schreef pseudo het volgende:
Eindeloze vragen reeksen...............
Die vragen zijn nog nooit weerlegt...... hooguit met kul-argumenten waar alleen goedgelovige schapen intrappen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Meer eindeloze herhaling van dezelfde vragen die allang weerlegd zijn, het is natuurlijk niet alleen het vuur wat verantwoordelijk is voor het instorten, de impact van de klap van het vliegtuig speelt ook wel mee
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:08 schreef Merovingian. het volgende:
I agree, maar met de 'explosie op ground level' en Pod verhaal blijkt hij duidelijk een oplichter te zijn. Een onderzoeker is wat anders als de gemiddelde internetter, een echte onderzoeker maakt die fouten niet. En dan vergeten we maar even alle belangrijke zaken die hij weg laat.
Ik moet trouwens zeggen dat de enige reden dat ik twijfel aan het WTC-explosie verhaal, is dat zelfs de meest slechte onderzoekers/oplichters als Hufsmidt, Griffin & Kleist het aanhalen. Maargoed, uiteindelijk is het geeneens belangrijk hoe het is gebeurd. Vandaar ook dat op die manier de hele truth beweging is gekaapt.
Maar dat is heel vreemd wat je doet. Je vraagt je allerlei dingen af, vraagt je af waarom die torens ingestort zijn, krijg je een verklaring die door deskundigen wetenschappelijk onderbouwd zijn, en dan doe jij die verklaringen af als 'kul argumenten'. Jij wil blijkbaar maar 1 ding horen, al het andere doe jij af als kul.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:46 schreef pseudo het volgende:
[..]
Die vragen zijn nog nooit weerlegt...... hooguit met kul-argumenten waar alleen goedgelovige schapen intrappen.
In het eindrapport van de FEMA was de eindconclusie; "het is onbekend waardoor de torens en WTC 7 zijn ingestort" dus waar jij je antwoorden vandaan tovert...........
De impact van de vliegtuigen werd nauwelijks gevoeld door de mensen in het WTC.
Zij zeiden dat een winterstorm veel meer schommelingen teweeg brachten.
Ook daarover kun je uitstekend informatie vinden. Heel simpel op google zoeken. Als je dat niet doet, en je zonder kennis van zaken zelf verklaring gaat bedenken, kan ik me voorstellen dat je op een conclusie komt dat het allemaal niet klopt. Maar zoek het eens uit.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:41 schreef pseudo het volgende:
Dan heb ik het nog niet eens over alle beelden die laten zien dat er alleen maar kleine brandjes in het WTC 7 en torens waren. Er zijn foto's van mensen die in het gat van de vliegtuigen staan...... hoe warm was het daar dan?
Eindeloze vragen reeksen...............
Ja tuurlijk joh, mischien was het handig geweest als je van te voren eerst dit topic en de overvloed aan andere topics over dit onderwerp had gelezen. Ik zeg ook niet dat er geen vragen open blijven maar om te stellen dat de torens alleen door vuur ingestort zijn is totale nonsens ook je vergelijking met een winterstorm, schommelingen en de impact van een binnenkomend vliegtuig kun je ook niet vergelijken.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:46 schreef pseudo het volgende:
[..]
Die vragen zijn nog nooit weerlegt...... hooguit met kul-argumenten waar alleen goedgelovige schapen intrappen.
Bekijk je het technische schema van die motor, dan zie je ook waarom dat onderdeel zo klein is.quote:Some observers have claimed that these engine parts are too small to have come from a 757. The confusion is because the RB-211 engine configuration is dominated by the large turbofan at the front of the engine, which is what people expect a 757 engine should look like. However, because the RB-211 is a "high bypass" engine, the high-pressure compressor, combustion chamber and turbine are all much smaller than the turbofan, as shown in the small overview figure at the top left of the drawing. It is perfectly reasonable to ask what happened to the turbofan -- but the compressor disk and the combustor case do look like 757 parts.
Een normaal huis van steen stort ook niet naar beneden als er brand in is geweest...(of een flatgebouw). En anders...grote gebouwen die opgeblazen worden moeten eerst nauwkeurig worden opgemeten enzo, waar precies de explosieven komen. En dan ramt een vliegtuig een toren, en dan stort het kaarsrecht naar beneden... Het lijkt wel magischquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:41 schreef pseudo het volgende:
Op 11 september zijn in ieder geval 3 stalen gebouwen door "vuur" ingestort.
Voor het WTC drama is nog nooit een stalen gebouw door brand ingestort.
Na het WTC drama is nog nooit een stalen gebouw door brand ingestort.
Waarom werd het onderzoek door de Bush regering tegengewerkt?
Waarom was het budget voor het onderzoek kleiner dan het budget van het Clinton sex-schandaal?
Dan heb ik het nog niet eens over alle beelden die laten zien dat er alleen maar kleine brandjes in het WTC 7 en torens waren. Er zijn foto's van mensen die in het gat van de vliegtuigen staan...... hoe warm was het daar dan?
Eindeloze vragen reeksen...............
De optie van de Global Hawk is ook te belachelijk voor woorden. Als je een beetje verstand hebt van vliegtuigen en je komt aan met de Global Hawk optie wordt je echt compleet uitgelachen. Honderden mensen hebben een Boeing gezien. Er liep namelijk een snelweg vlak langs de kant waar de boeing insloeg, ja denk geef het maar even meequote:Op zaterdag 22 januari 2005 07:52 schreef UncleScorp het volgende:
Topic omvat 'n beetje alles over 9/11, dus te ver off-topic ben je zeker niet hoor djenneke
Om toch nog even verder over het Pentagon te gaan. Bij de optie van de Global Hawk werd er nooit veel gezegd over wat er dan wel met de Boeing zou gebeurd zijn. Nu heb ik onlangs ergens gelezen dat er achter het Pentagon, in het verlengde van het de vliegroute, een landingsbaan zou zijn. Ik geef het maar mee
Ik weet weinig van dat hele conspiracy gebueren af, maar wat was er precies mis met de beweegredenen van de VS?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 05:52 schreef djenneke het volgende:
Wat wel interessant ook is, zijn de gevolgen die 9-11 met zich meebracht. Dat mis ik nog in dit topic. Hoe onlogisch het was om Afghanistan binnen te vallen (tenminste als je de beweegredenen van de US regering aanhoudt) en Irak.
Vraag was of de waarheid niet gewoon simpel was. Jij schudt nee Scorp. Maar de waarheid is eigenlijk wel heel simpel. Het ligt er alleen aan welke waarheid men wilt horen.quote:
Nou.... ik bedoelde meer dat de meerderheid van de mensen liever geloofd wat de partijdige media hen voorschotelen dan wat er overduidelijk aan de hand is als ze hun ogen eens echt opendeden. En in andere fora komt de bedoeling van het geheel ook duidelijk naar voren. Ik zag het al lang aankomen en zei dat ook tegen mensen om mij heen. Maar ik heb gemerkt dat veel mensen niet kritisch meer zijn als het van de algemeen erkende media en kanalen komt.quote:Op zondag 23 januari 2005 07:43 schreef UncleScorp het volgende:
Nu zitten we over 1 detail van 9/11 bezig.
Blijkbaar vinden de meesten het redelijk normaal dat er die dag zomaar eventjes 4 Boeings ongecontroleerd in Amerikaans luchtruim rondvliegen gedurende een uur ... En dat allemaal gepland en uitgevoerd door ne kamelenneuker uit Afghanistan ... Hij verveelde zich ofzo ?
Het was een wereldschokkende gebeurtenis die deuren opengezet heeft voor nog meer geweld, de timing was perfect, het doel of motief iets onduidelijker.
Voor de meeste mensen is het meest onlogische........ logisch.quote:Op zondag 23 januari 2005 07:43 schreef UncleScorp het volgende:
Nu zitten we over 1 detail van 9/11 bezig.
Blijkbaar vinden de meesten het redelijk normaal dat er die dag zomaar eventjes 4 Boeings ongecontroleerd in Amerikaans luchtruim rondvliegen gedurende een uur ... En dat allemaal gepland en uitgevoerd door ne kamelenneuker uit Afghanistan ... Hij verveelde zich ofzo ?
Het was een wereldschokkende gebeurtenis die deuren opengezet heeft voor nog meer geweld, de timing was perfect, het doel of motief iets onduidelijker.
9/11 vond ik wel een uitzondering. Het is op den duur zelfs té ongeloofwaardig om te begrijpen ... toen bekroop mij ook ene gevoel van angst als het ware ... als ze dit durven is niets te gek meer.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... ik bedoelde meer dat de meerderheid van de mensen liever geloofd wat de partijdige media hen voorschotelen dan wat er overduidelijk aan de hand is als ze hun ogen eens echt opendeden.
De media blijven voor de meesten de enige bron van informatie ... getuige de uitspraak "gezien op tv". Beangstigend als je bedenkt dat de media als het ware door 1 groep gerund wordt.quote:En in andere fora komt de bedoeling van het geheel ook duidelijk naar voren. Ik zag het al lang aankomen en zei dat ook tegen mensen om mij heen. Maar ik heb gemerkt dat veel mensen niet kritisch meer zijn als het van de algemeen erkende media en kanalen komt.
Lol , heb ik ook es ergens gelezen ... als je iets wil wegsteken voor het publiek, kan je het beter overdreven in 't zicht doen ...quote:Op zondag 23 januari 2005 12:03 schreef Maccer het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is het meest onlogische........ logisch.
Kijk maar naar de gelovigen in de wereld...... geen spatje bewijs voor welke God dan ook....... en toch plegen ze moorden uit zijn naam.
De mens is nou eenmaal een zoogdier die naar de verklaring neigt die zijn wereldbeeld bevestigd.
Verklaringen die zijn wereldbeeld op zijn kop zetten, worden per definitie zeer sceptisch ontvangen.
En soms wordt gewoon de waarheid verteld en dan is het zo raar dat niemand het ziet. Dan wordt er ook naar een verklaring gezocht die voor de gewone mens minder angstwekkend is. Ik word er ook bang van maar kan wat er gebeurd niet ontkennen. Ontkenning maakt de angst nl niet minder. Dus ik doe maar wat ik kan, en probeer lief te zijn voor mijn medemensen en andere wezens (die Miauw spreken)quote:Op zondag 23 januari 2005 12:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
9/11 vond ik wel een uitzondering. Het is op den duur zelfs té ongeloofwaardig om te begrijpen ... toen bekroop mij ook ene gevoel van angst als het ware ... als ze dit durven is niets te gek meer.
[..]
De media blijven voor de meesten de enige bron van informatie ... getuige de uitspraak "gezien op tv". Beangstigend als je bedenkt dat de media als het ware door 1 groep gerund wordt.
Ja. En terecht.quote:Op zondag 23 januari 2005 07:43 schreef UncleScorp het volgende:
Nu zitten we over 1 detail van 9/11 bezig.
Blijkbaar vinden de meesten het redelijk normaal dat er die dag zomaar eventjes 4 Boeings ongecontroleerd in Amerikaans luchtruim rondvliegen gedurende een uur ... En dat allemaal gepland en uitgevoerd door ne kamelenneuker uit Afghanistan ...
ik als believer ben het niet altijd eens met redux maar in dit geval zie ik de logica wel van de twin towers. ze stonden symbool voor iets waar het amerikaanse volk trots op was en wat een grote impact zou hebben.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:16 schreef Redux het volgende:
[..]
Als een terroristische beweging een klap wil uitdelen aan het amerikaanse overheid + leger + geheime dienst, wat beter dan een aanslag plegen op het pentagon?
Plus de 2 wtc torens stonden voor het financiele hart van de US.
Ik snap niet helemaal wat je wil aankaarten. Hoezo 'ook een detail'?
Bij een gedachte vanaf nu gezien is het inderdaad een onmogelijkheid dat er zomaar een paar boeings vrij rondvliegen met de bekende gevolgen van dien. Maar nu weten we welke gevolgen dat gehad heeft. Toen niet. Men heeft ook toegegeven dat er dingen fout zijn gegaan. Ik vind het niet raar dat er toen 'zomaar' een paar boeings vrij hebben kunnen rondvliegen. Dat ik het dan ook een goed iets vind is heel iets anders, maar het heeft in mijn ogen niks te maken met een complottheorie of iets dergelijks.quote:Op zondag 23 januari 2005 07:43 schreef UncleScorp het volgende:
Nu zitten we over 1 detail van 9/11 bezig.
Blijkbaar vinden de meesten het redelijk normaal dat er die dag zomaar eventjes 4 Boeings ongecontroleerd in Amerikaans luchtruim rondvliegen gedurende een uur ... En dat allemaal gepland en uitgevoerd door ne kamelenneuker uit Afghanistan ... Hij verveelde zich ofzo ?
Het was een wereldschokkende gebeurtenis die deuren opengezet heeft voor nog meer geweld, de timing was perfect, het doel of motief iets onduidelijker.
Maar denk even na. De kapers hebben een doel voor ogen, en dat doel is invliegen op gebouwen. De kapers weten dus dat ze binnen een paar uur het tijdelijke voor het eeuwige verruilen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:10 schreef UncleScorp het volgende:
Mja vergelijk het anders es met dat geval van die piloot (ben zijn naam kwijt) die van koers afgeweken was, duurde niet lang voor hij een fighter-escort naast zich kreeg en vriendelijk verzocht werd te landen ...
En dan nog ... in de vliegtuigen zelf ... de piloten hebben zich zomaar laten overmeesteren door een paar man met cuttermesjes ... de cockpit is toch geen opendeurcafé ? Evenmin is er een alarmsignaal gegeven door de piloten ... En dan hebben de kapers een of ander toestel afgezet (naam ook weer kwijt, te lang geleden...) waardoor FEMA ook had kunnen weten dat er iets mis was ...
Wacht effe. Na 9/11 zijn de cockpitdeuren en de beveiligheid daarvan veranderd. Daarvoor was het niet ongebruikelijk om die deur gewoon open te laten. Die 2 keer dat ik heb gevlogen kon ik gewoon de cockpit door de open deur zien.quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:35 schreef UncleScorp het volgende:
Mja dan nog ... stel ze maken paar stewardessen of passagiers af ... dan moeten ze nog aan de cockpitdeur staan met die lijken om die piloten te overtuigen zich over te geven ...
Natuurlijk vragen die kapers de piloten niets ... die piloten zouden normaal de gepaste reactie moeten hebben om eerst alarm te slaan en daarna het toestel over te geven.
Maar idd, menselijke reacties kan je niet beoordelen.
Toeval wel dat het op elk van de vliegtuigen even vlot gegaan is.
Ja ok maar dat komt dan weer door die "toevalligheden" van die dag ... En ze hadden toch al die bomaanslag in Oklahoma gehad, en dat was ook al een dubieus geval ...quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:25 schreef Redux het volgende:
Maar het is toch ook juist bekend dat het zo opvallend was (achteraf gezien) dat de usa zo makkelijk van binnenuit aan te vallen was?
Dan komen we weer bij de CIA terecht ... ze weten praktisch alles van iedereen op de wereld (bij manier van spreken) maar dit haben sie nicht gewusstquote:De mensen achter de kapingen hebben allemaal van binnen usa gewerkt, terwijl de usa er juist op gericht was dat de aanvallen van buiten de usa zouden plaatsvinden. Men had niet verwacht dat ze van binnen usa aanvallen zouden plegen. Inderdaad erg naief van onze grote amerikaanse vrienden. Goed leermoment.
Nog nooit voor of na 9-11 naar de VS geweest? Je zou achteraf zeker de VS naief kunnen noemen qua "binnenlandse veiligheid" goldt trouwens ook voor de rest van de wereld. De VS waande zich gewoon onaantastbaar zeker op eigen grond gebied.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:22 schreef UncleScorp het volgende:
Mja, de US naief noemen ... het land dat gans de wereld wil controleren en verbeteren ... maar op eigen grondgebied zouden ze naief zijn ... Ze zijn militair en technologisch bijna het meest geavanceerd ... en toch laten ze zich zo raken ...
Ik vind die toevalligheden teveel en te ongeloofwaardig.
Dan heb je je (in mijn ogen wederom) niet goed op de hoogte laten stellen. Het was bekend bij fbi etc dat er iets aan zat te komen. Het was zelfs zo bekend dat men best precies kon zeggen wat er ging gebeuren, alleen zo dom als de amerikanen wat dat betreft zijn, ze hebben er niks aan gedaan, ze hebben het genegeert, ze hebben zichzelf overschat. Wat dat betreft zijn amerikanen erg arrogant en dom.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja ok maar dat komt dan weer door die "toevalligheden" van die dag ... En ze hadden toch al die bomaanslag in Oklahoma gehad, en dat was ook al een dubieus geval ...
[..]
Dan komen we weer bij de CIA terecht ... ze weten praktisch alles van iedereen op de wereld (bij manier van spreken) maar dit haben sie nicht gewusst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |