abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 september 2004 @ 09:17:28 #26
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22302046
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:13 schreef nietzman het volgende:

[..]

Watje.
:'(
M'n laatste week van m 'n stage ga ik helemaal los!
Buiten dat luister ik altijd muziek dus moet ik dat helemaal gaan uitzetten (wil wel de reacties horen :') )
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 30 september 2004 @ 09:19:00 #27
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_22302067
welk traject?
pi_22302093
Excuses aanbieden is een goed idee.... maar dan moet je haar natuurlijk wel weer eens tegenkomen en verder... ach je was jezelf... verder kan ik er weinig van zeggen. Maar dat er meer aan de hand is dan ze liet blijken lijkt me wel duidelijk.

Succes

groffe grappen zijn
Signature? daar doe ik niet aan.
  donderdag 30 september 2004 @ 09:22:04 #29
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22302104
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ze was verliefd op je (en dat weet jij zelf ook donders goed) en probeerde je te 'peilen'...

Haar 'afknappen' zal waarschijnlijk niet enkel door een pijnlijk grapje zijn, maar eerder heeft ze 1+1 bij elkaar opgeteld en zich gerealiseerd dat er niet snel iets meer komt tussen jullie ..

Als dat niet klopt, waarom ben je dan niet eerder ingegaan op haar opmerkingen over 'voor jou komen koken' of 'meehelpen je deur te schilderen'?
mjah, als ze vrijdags nog zegt hoe gezellig ze het vindt met me in de trein, dan lijkt het me sterk dat ze maandag na die ene opmerking tot de conclusie komt die jij er uit haalt. Daarnaast hebben we het nu over een tijdspanne van 3 a 4 weken, niet over 3 -4 maanden dan wel jaar.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_22302163
Verder nog nooit gegevens uitgewisseld? zodat je haar op één of andere manier contact met haar kan zoeken?
Signature? daar doe ik niet aan.
  donderdag 30 september 2004 @ 09:28:37 #31
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22302184
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:14 schreef RM-rf het volgende:
Misschien is het idee dat ze zo hard lacht om jouw grappen voor jezelf wel een soort van compliment over je gevoel voor humor, maar misschien valt het met je werkelijke cabaretier-talent wel mee, enkel was er voor haar daarnaast nog een andere reden om hard om je grappen te lachen
"leuk" staat niet enkel voor humoristisch, maar ook voor 'aantrekkelijk'
Lachen om iemands grappen fake je niet, helemaal als je iemand niet kent. Ik ben helemaal geen aantrekkelijk persoon, mij vrolijke persoontje is hetgeen wat vrouwen aantrekt als ze zich tot mij aangetrokken voelen. Maak je maar geen zorgen om mijn cabaret-talent; als ik een opmerking maak in een groep en de hele groep lacht unaniem spontaan en de grap wordt de komende 10 minuten na het maken nog steeds bediscussieerd dan weet je dat hij kennelijk goed was.
[..]
  donderdag 30 september 2004 @ 09:29:02 #32
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22302192
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:27 schreef Arti het volgende:
Verder nog nooit gegevens uitgewisseld? zodat je haar op één of andere manier contact met haar kan zoeken?
neuh, al weet ik wel waar ze woont...
[..]
  donderdag 30 september 2004 @ 09:30:06 #33
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22302203
Maar ik ga er dus echt niet ofzo met een bloemetje of excuses achter aan huppelen. Ik zie niets in haar en ik vind het eigenlijk wel grappig dat ze zo heftig reageert
[..]
  donderdag 30 september 2004 @ 09:30:35 #34
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22302211
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
Maar ik ga er dus echt niet ofzo met een bloemetje of excuses achter aan huppelen. Ik zie niets in haar en ik vind het eigenlijk wel grappig dat ze zo heftig reageert
wat zeur je dan?
pi_22302216
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:22 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

mjah, als ze vrijdags nog zegt hoe gezellig ze het vindt met me in de trein, dan lijkt het me sterk dat ze maandag na die ene opmerking tot de conclusie komt die jij er uit haalt. Daarnaast hebben we het nu over een tijdspanne van 3 a 4 weken, niet over 3 -4 maanden dan wel jaar.
Misschien ben jij bereid 3-4 maanden aan iemand te 'werken' als je werkelijk verliefd op hen bent ...

Zij misschien niet, ze heeft je op een gegeven moment gezien en heeft de moeite gedaan in je buurt te komen, dat lukte, vervolgens is ze gaan proberen het contact te verdiepen, heeft je hints gegeven dat ze je wel leuk vond en je ook wel graag buiten enkel het forensen om wilde zien ...

Als zij op een gegeven moment het idee heeft gekregen dat er vanuit jouw kant niks kwam, dat jij niet de moeite zou doen om haar op te zoeken en verder ook geen interesse in haar toonde, zal _dat_ haar gekwetst hebben, niet die grapjes ..

Natuurlijk kun jij de moeite doen om nu aan haar kant van de trein in te stappen, bewust een plekje naast haar uit te kiezen en naast haar te gaan zitten ... Maar ik schat in dat jij dat niet doet (en zij weet dat waarschijnlijk ook).
Daarom is ze gekwetst, dat is geen beschuldiging tov jou, of een fout van jouw kant, zij had enkel hoop dat er meer tussen jullie kon ontstaan en moet nu erkennen dat dat niet zal gebeuren, het is ook haar verliefdheid die uitzichtsloos blijkt, daarin is ze gekwetst, feitelijk kan jij daar weinig aan doen.

Als je overigens het wel verkiest om te pogen het 'goed te maken', doe dat dan enkel als je kennelijk ook een verdere relatie met haar wil, niet enkel vanwege het leuk in de trein zitten en dat zij je grappen aanhoort en dan lacht ... dat is waarschijnlijk niet haar streven.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 30 september 2004 @ 09:33:10 #36
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22302251
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

wat zeur je dan?
het is een queste om de vrouwelijke psyche verder te ontleden
[..]
  donderdag 30 september 2004 @ 09:34:47 #37
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22302277
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:33 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

het is een queste om de vrouwelijke psyche verder te ontleden
HAhahaha....veel plezier daarmee...zijn mensen op dit forum nou NOOIT eerder mee begonnen
en bovendien zijn vrouwen precies hetzelfde als mannen en geen haar anders, ze doen zich alleen anders voor! (ze laten echt geen scheten en poepen ook nooit!)
  donderdag 30 september 2004 @ 09:34:47 #38
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22302278
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:30 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Misschien ben jij bereid 3-4 maanden aan iemand te 'werken' als je werkelijk verliefd op hen bent ...
eh ja, ben wel eens een heel schooljaar op iemand verliefd geweest en dan doe je toch je best om zo'n persoon buiten schooltijd om te zien.
[..]
pi_22302323
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
dan laat je haar toch lekker varen?
-
pi_22302347
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:28 schreef MikeyMo het volgende:

Maak je maar geen zorgen om mijn cabaret-talent; als ik een opmerking maak in een groep en de hele groep lacht unaniem spontaan en de grap wordt de komende 10 minuten na het maken nog steeds bediscussieerd dan weet je dat hij kennelijk goed was.
Seth Gaaikema is vanuit theater-opzicht een der beste grappenschrijvers en literair talent van de laatste eeuw, toch is hij lang niet zo grappig als hij zelf op het podium zit en zijn eigen grappen verteld ..

Oftewel, presentatie speelt heel erg mee bij humor, een extraverte persoonlijkheid zijn, iemand die 'theater' wil maken naar anderen toe:
Dat zijn eigenschappen die je niet los kunt zien van sociale spelletjes als verliefd worden, versieren, grappenmakers zijn vaak ook goede versierders (neem Stan Laurel, een 100% womanizer, ook al zou je hem dat niet aanzien)..
Mensen zonder gevoel voor humor zullen waarschijnlijk slecht zijn in versieren.

Ik wil niet zeggen dat jij bewust je humor gebruikt hebt om dat meisje te versieren, maar het kan wel een reden zijn waarom zij kennelijk voor je viel..
Het is nu voor haar misschien een excuus voor haar om ook de afstand tussen jullie te vergroten, omdat ze je gevoel voor humor onpersoonlijk zal vinden:
Dat wil zeggen, je maakt grappen om alle mensen tot lachen te brengen, zij heeft gemerkt dat je je grappen niet speciaal voor haar maakt, maar voor iedereen die toevallig of niet toehoort ...
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:34 schreef MikeyMo het volgende:

eh ja, ben wel eens een heel schooljaar op iemand verliefd geweest en dan doe je toch je best om zo'n persoon buiten schooltijd om te zien.
In zo'n geval is het meestal noodzakelijk dat de persoon op afstand blijft, liefde op afstand kan jaren standhouden (Petrarca bleef zelfs 40 jaar van zijn Laura houden)..
Zodra je iemand echter dagelijks van nabij meemaakt, bijvoorbeeld tijdens de treinreis van en naar werk, naast hem zit, is die afstand er niet meer, en moet er wat gebeuren, wil de liefde standhouden ...

In dit geval was haar waarschijnlijk duidelijk dat haar liefde weinig kans maakt, en dan komen de ergernissen al snel, dat is waarschijnlijk eerder een truc om zonder gezichtsverlies weer meer afstand te nemen ... (immers ze heeft zich tov jou wel erg kwetsbaar opgesteld, met haar aanbod meermaals bij jou langs te komen en dingen voor je te doen)
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:40 schreef MikeyMo het volgende:

Ach en als mensen een hekel aan mij hebben is dat hun probleem, ik kan er niet wakker van liggen.
Dat komt hier en nu een beetje ongeloofwaardig over, zoals je je in dit topic presenteerd ben je wel degelijk het liefste een allemans-vriend, iemand die van liefst zoveel mogelijk mensen positieve aandacht krijgt, en heb je er een probleem mee dat iemand bewust het verkiest afstand van jou te nemen.

[ Bericht 16% gewijzigd door RM-rf op 30-09-2004 09:46:12 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 30 september 2004 @ 09:40:15 #41
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22302359
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:37 schreef mechatronics het volgende:

[..]

dan laat je haar toch lekker varen?
Ja, maar dat was ook helemaal niet de vraag die ik stelde in dit topic. Grappig hoe men de conclusie trekt dat ik het goed wil maken.

Ik haat haar niet, ik heb geen hekel aan haar ofzo. Volgens mij is dat nu reeds andersom juist het geval. Ach en als mensen een hekel aan mij hebben is dat hun probleem, ik kan er niet wakker van liggen.

Some people play hard to get, I play hard to like
[..]
  donderdag 30 september 2004 @ 09:42:45 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22302386
Ik denk dat je een heel gevoellige snaar heeft geraakt. Dat ze door jouw opmerking beseft dat dad the best lover was she ever had...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 30 september 2004 @ 09:44:43 #43
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22302412
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:42 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat je een heel gevoellige snaar heeft geraakt. Dat ze door jouw opmerking beseft dat dad the best lover was she ever had...
er was ook geen sprake van een vader in haar thuissituatie....

Menselijke emoties, de leukste speeltuin die er is
[..]
  donderdag 30 september 2004 @ 09:45:50 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22302428
Die pa is er toch echt ooit geweest...

Heb jij trouwens niet vaker van die leuke treincontacten? Staat me iets van bij...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 30 september 2004 @ 09:47:49 #45
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22302442
quote:
Op donderdag 30 september 2004 09:45 schreef Copycat het volgende:
Die pa is er toch echt ooit geweest...

Heb jij trouwens niet vaker van die leuke treincontacten? Staat me iets van bij...

Mijn haat-relatie met een treinpassagier
[..]
pi_22302459
Lekker aardig van je
What's Up?
  donderdag 30 september 2004 @ 10:05:39 #47
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_22302651
quote:
Op donderdag 30 september 2004 08:54 schreef MikeyMo het volgende:

2. het meisje dat door haar vader misbruikt zou zijn, zou ze zichzelf daarmee bedoelen?
Ja ik denk het wel. Waarom zou ze anders zo reageren? Maar het kan idd best lastig zijn, ik kan ook altijd verschrikkelijk "ranten" 's ochtends. Dan gaat alles en iedereen er verbaal aan. Maar ja er zijn natuurlijk ook mensen die een hoop ellende ook daadwerkelijk meegemaakt hebben. En die reageren er dan heftiger op.
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
pi_22302720
quote:
Op donderdag 30 september 2004 10:05 schreef Zero-Nine het volgende:

[..]

Ja ik denk het wel. Waarom zou ze anders zo reageren?
Vrouwen beschikken over iets dat heet empathie; het vermogen om je in te leven in gevoelens van een ander
  donderdag 30 september 2004 @ 10:12:58 #49
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22302753
quote:
Op donderdag 30 september 2004 10:10 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Vrouwen beschikken over iets dat heet empathie; het vermogen om je in te leven in gevoelens van een ander
ja dat zie je hie rop het forum ook heel erg sterk terug. Als iemand iets vreselijks meemaakt voelen vrouwen zich genoodzaakt om bijvoorbeeld die kaarsjes te branden. Mannen zijn in zulke topics vaak op 1 hand te tellen
[..]
pi_22302761
Waarom open je een topic over iets wat je toch niet interesseert
Dat vraag ik me dan af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')