dat is wat zij zei, dat ik moest oppassen tegen wie ik grappen over incest maaktequote:Op donderdag 30 september 2004 09:00 schreef SilentChaos het volgende:
Soms maak je de verkeerde grappen tegen de verkeerde personen...
Maar in feite is het natuurlijk wel gewoon hypocriet als ze wel om alle andere botte grapjes lacht.quote:Op donderdag 30 september 2004 09:02 schreef MikeyMo het volgende:
dat is wat zij zei, dat ik moest oppassen tegen wie ik grappen over incest maakte
quote:Op donderdag 30 september 2004 09:04 schreef MikeyMo het volgende:
Nee, ik zie niets in haar.
Misschien is ze zelf ook niet helemaal blind, en had ze door dat op haar 'uitgeworpen lijntjes' je niet toegreep ...quote:Op donderdag 30 september 2004 08:54 schreef MikeyMo het volgende:
1. Zou ze me nu haten?
2. het meisje dat door haar vader misbruikt zou zijn, zou ze zichzelf daarmee bedoelen?
echt alles wat ik afzeek werd met een gulle lach ontvangen, soms zo hard dat de hele coupe op keek omdat ze weer eens dubbel lag van het lachen. Tot die ene opmerking over incest...quote:Op donderdag 30 september 2004 09:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar in feite is het natuurlijk wel gewoon hypocriet als ze wel om alle andere botte grapjes lacht..
Ik heb het ook wel eens meegemaakt.
wtfquote:Op donderdag 30 september 2004 09:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Misschien is ze zelf ook niet helemaal blind, en had ze door dat op haar 'baits' je niet toegreep ...
ze had dus waarschijnlijk door dat ze weinig kans maakte, alles door haar iniatief tot stand gekomen was en jij geen iniatief naar haar toe ondernam ...
Zij voelde zich waarschijnlijk steeds kwetsbaarder ten opzichte van jou, en misschien zocht ze, bewust of onbewust gewoon al langer een reden om het contact af te breken..
je 'pijnlijke' opmerkingen waren misschien voor haar de perfecte aanleiding daartoe.
Watje.quote:Op donderdag 30 september 2004 09:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zit elke dag met dezelfde mensen in de bus....kan soms zulke grove opmerkingen maken over dingen die er gebeuren of dingen die ik zie...maar toch hou ik me in, ook al zou ik ze graag 1 keer keihard door die bus schreeuwen!
ze was verliefd op je (en dat weet jij zelf ook donders goed) en probeerde je te 'peilen'...quote:Op donderdag 30 september 2004 09:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wtf
Enig idee van de betekenis van het woord 'wederzijds'?quote:Hoewel ik zelf geen gevoelens ofzo voor haar koesterde kreeg ik de indruk dat dat wederzijds wel zo was
quote:Op donderdag 30 september 2004 09:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Watje.
mjah, als ze vrijdags nog zegt hoe gezellig ze het vindt met me in de trein, dan lijkt het me sterk dat ze maandag na die ene opmerking tot de conclusie komt die jij er uit haalt. Daarnaast hebben we het nu over een tijdspanne van 3 a 4 weken, niet over 3 -4 maanden dan wel jaar.quote:Op donderdag 30 september 2004 09:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ze was verliefd op je (en dat weet jij zelf ook donders goed) en probeerde je te 'peilen'...
Haar 'afknappen' zal waarschijnlijk niet enkel door een pijnlijk grapje zijn, maar eerder heeft ze 1+1 bij elkaar opgeteld en zich gerealiseerd dat er niet snel iets meer komt tussen jullie ..
Als dat niet klopt, waarom ben je dan niet eerder ingegaan op haar opmerkingen over 'voor jou komen koken' of 'meehelpen je deur te schilderen'?
Lachen om iemands grappen fake je niet, helemaal als je iemand niet kent. Ik ben helemaal geen aantrekkelijk persoon, mij vrolijke persoontje is hetgeen wat vrouwen aantrekt als ze zich tot mij aangetrokken voelen. Maak je maar geen zorgen om mijn cabaret-talent; als ik een opmerking maak in een groep en de hele groep lacht unaniem spontaan en de grap wordt de komende 10 minuten na het maken nog steeds bediscussieerd dan weet je dat hij kennelijk goed was.quote:Op donderdag 30 september 2004 09:14 schreef RM-rf het volgende:
Misschien is het idee dat ze zo hard lacht om jouw grappen voor jezelf wel een soort van compliment over je gevoel voor humor, maar misschien valt het met je werkelijke cabaretier-talent wel mee, enkel was er voor haar daarnaast nog een andere reden om hard om je grappen te lachen
"leuk" staat niet enkel voor humoristisch, maar ook voor 'aantrekkelijk'
neuh, al weet ik wel waar ze woont...quote:Op donderdag 30 september 2004 09:27 schreef Arti het volgende:
Verder nog nooit gegevens uitgewisseld? zodat je haar op één of andere manier contact met haar kan zoeken?
wat zeur je dan?quote:Op donderdag 30 september 2004 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
Maar ik ga er dus echt niet ofzo met een bloemetje of excuses achter aan huppelen. Ik zie niets in haar en ik vind het eigenlijk wel grappig dat ze zo heftig reageert
Misschien ben jij bereid 3-4 maanden aan iemand te 'werken' als je werkelijk verliefd op hen bent ...quote:Op donderdag 30 september 2004 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mjah, als ze vrijdags nog zegt hoe gezellig ze het vindt met me in de trein, dan lijkt het me sterk dat ze maandag na die ene opmerking tot de conclusie komt die jij er uit haalt. Daarnaast hebben we het nu over een tijdspanne van 3 a 4 weken, niet over 3 -4 maanden dan wel jaar.
het is een queste om de vrouwelijke psyche verder te ontledenquote:Op donderdag 30 september 2004 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wat zeur je dan?
HAhahaha....veel plezier daarmee...zijn mensen op dit forum nou NOOIT eerder mee begonnenquote:Op donderdag 30 september 2004 09:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is een queste om de vrouwelijke psyche verder te ontleden
eh ja, ben wel eens een heel schooljaar op iemand verliefd geweest en dan doe je toch je best om zo'n persoon buiten schooltijd om te zien.quote:Op donderdag 30 september 2004 09:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Misschien ben jij bereid 3-4 maanden aan iemand te 'werken' als je werkelijk verliefd op hen bent ...
dan laat je haar toch lekker varen?quote:Op donderdag 30 september 2004 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
Maar ik ga er dus echt niet ofzo met een bloemetje of excuses achter aan huppelen. Ik zie niets in haar en ik vind het eigenlijk wel grappig dat ze zo heftig reageert
Seth Gaaikema is vanuit theater-opzicht een der beste grappenschrijvers en literair talent van de laatste eeuw, toch is hij lang niet zo grappig als hij zelf op het podium zit en zijn eigen grappen verteld ..quote:Op donderdag 30 september 2004 09:28 schreef MikeyMo het volgende:
Maak je maar geen zorgen om mijn cabaret-talent; als ik een opmerking maak in een groep en de hele groep lacht unaniem spontaan en de grap wordt de komende 10 minuten na het maken nog steeds bediscussieerd dan weet je dat hij kennelijk goed was.
In zo'n geval is het meestal noodzakelijk dat de persoon op afstand blijft, liefde op afstand kan jaren standhouden (Petrarca bleef zelfs 40 jaar van zijn Laura houden)..quote:Op donderdag 30 september 2004 09:34 schreef MikeyMo het volgende:
eh ja, ben wel eens een heel schooljaar op iemand verliefd geweest en dan doe je toch je best om zo'n persoon buiten schooltijd om te zien.
Dat komt hier en nu een beetje ongeloofwaardig over, zoals je je in dit topic presenteerd ben je wel degelijk het liefste een allemans-vriend, iemand die van liefst zoveel mogelijk mensen positieve aandacht krijgt, en heb je er een probleem mee dat iemand bewust het verkiest afstand van jou te nemen.quote:Op donderdag 30 september 2004 09:40 schreef MikeyMo het volgende:
Ach en als mensen een hekel aan mij hebben is dat hun probleem, ik kan er niet wakker van liggen.
Ja, maar dat was ook helemaal niet de vraag die ik stelde in dit topic. Grappig hoe men de conclusie trekt dat ik het goed wil maken.quote:Op donderdag 30 september 2004 09:37 schreef mechatronics het volgende:
[..]
dan laat je haar toch lekker varen?
er was ook geen sprake van een vader in haar thuissituatie....quote:Op donderdag 30 september 2004 09:42 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat je een heel gevoellige snaar heeft geraakt. Dat ze door jouw opmerking beseft dat dad the best lover was she ever had...
quote:Op donderdag 30 september 2004 09:45 schreef Copycat het volgende:
Die pa is er toch echt ooit geweest...
Heb jij trouwens niet vaker van die leuke treincontacten? Staat me iets van bij...
Ja ik denk het wel. Waarom zou ze anders zo reageren? Maar het kan idd best lastig zijn, ik kan ook altijd verschrikkelijk "ranten" 's ochtends. Dan gaat alles en iedereen er verbaal aan. Maar ja er zijn natuurlijk ook mensen die een hoop ellende ook daadwerkelijk meegemaakt hebben. En die reageren er dan heftiger op.quote:Op donderdag 30 september 2004 08:54 schreef MikeyMo het volgende:
2. het meisje dat door haar vader misbruikt zou zijn, zou ze zichzelf daarmee bedoelen?
Vrouwen beschikken over iets dat heet empathie; het vermogen om je in te leven in gevoelens van een anderquote:Op donderdag 30 september 2004 10:05 schreef Zero-Nine het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Waarom zou ze anders zo reageren?
ja dat zie je hie rop het forum ook heel erg sterk terug. Als iemand iets vreselijks meemaakt voelen vrouwen zich genoodzaakt om bijvoorbeeld die kaarsjes te branden. Mannen zijn in zulke topics vaak op 1 hand te tellenquote:Op donderdag 30 september 2004 10:10 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Vrouwen beschikken over iets dat heet empathie; het vermogen om je in te leven in gevoelens van een ander![]()
Inderdaad,quote:Op donderdag 30 september 2004 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja dat zie je hie rop het forum ook heel erg sterk terug. Als iemand iets vreselijks meemaakt voelen vrouwen zich genoodzaakt om bijvoorbeeld die kaarsjes te branden. Mannen zijn in zulke topics vaak op 1 hand te tellen
I don't think soquote:Op donderdag 30 september 2004 10:17 schreef Kylee het volgende:
MM is flieft..
.
best knap dat je tot die conclusie komt terwijl je me nog nooit een seconde in het echt hebt gezien/meegemaaktquote:Op donderdag 30 september 2004 10:19 schreef PLAE@ het volgende:
Je hebt mensen die gewoon grappig van zichzelf zijn.
En je hebt mensen die het graag willen zijn. En die overdrijven vaak zo dat het niet meer leuk is.
Volgens mij behoor je tot de 2e catagorie![]()
nee dat concludeer ik uit je eigen verhaal. En in dit geval was het ook wel zo denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
best knap dat je tot die conclusie komt terwijl je me nog nooit een seconde in het echt hebt gezien/meegemaakt
ow...........quote:Op donderdag 30 september 2004 10:10 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Vrouwen beschikken over iets dat heet empathie; het vermogen om je in te leven in gevoelens van een ander![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |