oe, en dan komt Dirkh ook! Battle!quote:Op woensdag 29 september 2004 18:59 schreef Dirkh het volgende:
Tuurlijk moet je hem op Fok!radio laten komen.
Ik wil wel eens weten of hij dan ook zo'n grote mond heeft.
Nee, een baggeraar.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:07 schreef milagro het volgende:
Nee, want ik ken hem niet
is dat een Onzinner of zo?
Oh, het blijft nee dus danquote:Op woensdag 29 september 2004 19:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, een baggeraar.
wat een zin manquote:Op woensdag 29 september 2004 18:55 schreef Nolius het volgende:
EL_REY valt me nu alweer een tijdje lastig met de vraag of hij niet in FOK!radio mag komen.
Lees de posts van Dirkh en mij maar terugquote:Op woensdag 29 september 2004 19:11 schreef Nolius het volgende:
Waar is hij trouwens bekend om? Ik kom toch regelmatig in onzin, maar hij is niet echt opgevallen...
Om zijn intelligente posts.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:11 schreef Nolius het volgende:
Waar is hij trouwens bekend om? Ik kom toch regelmatig in onzin, maar hij is niet echt opgevallen...
Inso, die heeft ook geen humorquote:Op woensdag 29 september 2004 19:14 schreef Nolius het volgende:
En van wie is hij een kloon?
Wel toeten, hoewel je die weer niet ziet als je radio luisterdquote:Op woensdag 29 september 2004 19:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Inso, die heeft ook geen humor
Hahaquote:Op woensdag 29 september 2004 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Om zijn intelligente posts.
Was het maar een kloon.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:14 schreef Nolius het volgende:
En van wie is hij een kloon?
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:56 schreef gfree het volgende:
Ja doe maar, maar dan luister ik niet. ok?
Kom jij ook?quote:Op woensdag 29 september 2004 20:35 schreef ShaoliN het volgende:
Nee natuurlijk moet die achterlijke baggeruser niet op FOK!radio. Hij heeft inmiddels meerdere malen bewezen helemaal niks zinnigs te kunnen zeggen. Sunchaser en EL_REY in 1 radio programma kan, en mag je niemand aan doen.
Omkoper. Zo gaat dat dus bij noliusquote:Op donderdag 30 september 2004 09:08 schreef EL_REY het volgende:aaah nolius wat lief! natuurlijk kom ik! gisteren was ik on the road voor mijn werk dus helaas kon ik niet eerder reageren.. Ik heb een heleboel te melden! ik zeg doen!
tevens TTT waardig dit topic!
quote:Op donderdag 30 september 2004 09:08 schreef EL_REY het volgende:
tevens TTT waardig dit topic!
nee joh, nolius en ik hebben samen nog in dienst gezeten bij de zandkruiers, divisie 1.quote:Op donderdag 30 september 2004 09:21 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Omkoper. Zo gaat dat dus bij nolius![]()
Nee natuurlijk niet. Wat voor EL_Rey opgaat, gaat zeker ook voor mij op.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom jij ook?
Wanneer heeft Sun zijn laatste uitzending? Misschien moet je dan maar langskomen, kan je zijn feestje een beetje opleuken.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:26 schreef EL_REY het volgende:
nou nolius het lijkt me duidelijk!
wanneer kan ik langskomen?
quote:Op donderdag 30 september 2004 10:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wanneer heeft Sun zijn laatste uitzending? Misschien moet je dan maar langskomen, kan je zijn feestje een beetje opleuken.
geen motivatie, daarom wordt er een ja genoteerd!quote:Op donderdag 30 september 2004 11:12 schreef Skaai het volgende:
Neen.
nee, positieve antwoorden blijven positief!quote:Op donderdag 30 september 2004 12:01 schreef Intxaurraga het volgende:
Ja zonder motivatie, is dat een 'neen'?
Tss, sjoemelaar. De verkiezingsuitslag van Rwanda is nog bertrouwbaarder.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:03 schreef EL_REY het volgende:
[..]
nee, positieve antwoorden blijven positief!![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Tss, sjoemelaar. De verkiezingsuitslag van Rwanda is nog bertrouwbaarder.
Ah ja!!quote:Op donderdag 30 september 2004 09:43 schreef jogy het volgende:
Enkel en alleen als er dan ook een paar extreme KEL-gangers op bezoek komen die hem gebruiken om te laten zien hoe je iemand het best met zijn geslachtsdeel met een vleeshaak aan het plafond kan hangen en welke knuppels het beste zijn om erotiserende botbreuken aan te brengen.
Dat is een ander programma.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:57 schreef EL_REY het volgende:
waar blijft die datum nou?
ff spijkers met koppen slaan nolius!
Wel een leuk nieuw item voor die avond.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:57 schreef EL_REY het volgende:
waar blijft die datum nou?
ff spijkers met koppen slaan nolius!
daar heb ik eerlijk gezegd een hard hoofd in dat dat een succes wordt!quote:Op donderdag 30 september 2004 13:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wel een leuk nieuw item voor die avond.
Nolius neemt de spijkers mee, jij de rest.
quote:Op donderdag 30 september 2004 11:57 schreef EL_REY het volgende:
[..]
geen motivatie, daarom wordt er een ja genoteerd!
![]()
quote:Uiteraard is een motivatie gewenst, maar niet noodzakelijk.
*is genoteerd*quote:Op donderdag 30 september 2004 16:43 schreef Croupouque het volgende:
Als je hem live in de studio in brand steekt en zijn wanhopige doodskrijs gebruikt als jingle, dan is mijn antwoord 'ja'.
quote:Op donderdag 30 september 2004 16:51 schreef Blinky het volgende:
Je kunt natuurlijk ook Nolius gewoon even pijpen
quote:Op donderdag 30 september 2004 16:51 schreef Blinky het volgende:
Je kunt natuurlijk ook Nolius gewoon even pijpen
Dat komt omdat jij daar niet tegen kan. We hebben allemaal het beste met je voor.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het gekke is dat mij nog steeds geen bier is aangeboden
wat krijg ik ervoor?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:07 schreef Nolius het volgende:
Gezocht: tegenstemmers
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:11 schreef Nolius het volgende:
[..]
Open een topic
Goed plan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:38 schreef Renmaestro het volgende:
Kan die poll niet even gemanipuleerd worden? Er zijn meer Ja-stemmers dan Nee-stemmers. Of je kunt gewoon 'Bloemkool' als 'Nee' tellen.
ik wacht nog even op een beter bodquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Een aai over de bol van dirkh
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:50 schreef Nolius het volgende:
[..]
SunChaser?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:50 schreef Nolius het volgende:
[..]
SunChaser?
Hey Sunnie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 03:14 schreef SunChaser het volgende:
Ja! Maar na 1 november
Ik zit al jaren te wachten tot je me vraagt Sunniequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 03:17 schreef SunChaser het volgende:
Hey Cora.
Wanneer gaan we ons nu eens verloven?
Yay!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 03:27 schreef SunChaser het volgende:
En je neemt op
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 03:17 schreef SunChaser het volgende:
Hey Cora.
Wanneer gaan we ons nu eens verloven?
Ja, was leukquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 04:56 schreef Cora het volgende:
[..]
Yay!
Fijn je weer eens gesproken te hebben Sunnie.
Heeft ze een beetje lekkere tieten en zo ja, zorg je er dan wel voor dat de cam op tijd aanstaat en er een aparte stream is voor betalende klanten!quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:22 schreef Nolius het volgende:
[..]
De uitslag van de stemming is nog niet bekend. Kwam door bloemkolen ofzo...
Morgen hebben we een hele aparte mede-presentator/trice!
euuuhmm...quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heeft ze een beetje lekkere tieten en zo ja, zorg je er dan wel voor dat de cam op tijd aanstaat en er een aparte stream is voor betalende klanten!
Zorg je dat de cam uit staat en als je dan toch bezig bent, de mic ook maar uit.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:34 schreef Nolius het volgende:
[..]
euuuhmm...
[SC FOK!radio] Yvonne vervangt SunChaser in de studio
Ja, en dan haakt ie natuurlijk meteen af.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Vertel me hieronder even uitgebreid WAAROM jij moet langskomen
En dat is dus meer dan 20 zinnen
Ja zegquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en dan haakt ie natuurlijk meteen af.
20 zinnen! Probeer eerst even 20 woorden. En als dat niet lukt, maak je er 20 letters van.
Wel zonde trouwens als hij binnenkort in de studio komt, het is er net schoon.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja zegJe wil graag in de studio komen of niet...
We heten niet allemaal Dirkh
Nummer 14 telt nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:22 schreef EL_REY het volgende:
oke dan! 20 zinnen waarom ik op de radio moet komen, EL_REY stijl:
1 iedereen wilt wel mijn stem horen!
2 iedereen wilt weten of ik echt zo irritant ben!
3 ik kan veel bier drinken, alleen niet in combinatie met port!
4 Ik heb een geweldig lijf!
5 ik kan spaans!
6 ik heb een nolius tattoo!
7omdat dit een leuke smiley is!
8 Nolius mag dan een rondje meerijden in mijn windsorblauwe volkswagen polo!
9 ik kan goed Brett& Tobias imiteren!
10 Elana wilt mij, maar ik haar niet!
11 Ik overal wel een mening over heb!
12 ik laatst nieuwe schoenen gekocht heb die vet stoer zijn maar weinig kosten!
13 ik 100 x kan opdrukken!
14dit echt een hele leuke smiley is!
15 ik heb hele mooie blauwe ogen voor een spanjaard!
16 ik absoluut niet kan hooghouden met een voetbal!
17 ik kan 20 redenen opnoemen waarom ik op FOK! Radio moet komen!
18 mijn haar best vaak leuk zit!
19 ik snel bruin word in de zomer!
20 Ik breng bier mee!
hoezo telt niet? echt wel!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:30 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Nummer 14 telt niet![]()
Maar ik weet een vervanging.
Hij geeft elke luisteraar die belt een blikje bier weg![]()
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:42 schreef EL_REY het volgende:
[..]
hoezo telt niet? echt wel!
Oh, dan komt hier nummer 20:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:02 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Nee :')
Dat zijn er dus 19 he EL_REY![]()
Dat is dus 1 te weinig![]()
hmmmquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:22 schreef EL_REY het volgende:
oke dan! 20 zinnen waarom ik op de radio moet komen, EL_REY stijl:
1 iedereen wilt wel mijn stem horen!
Begrijpelijkquote:2 iedereen wilt weten of ik echt zo irritant ben!
Watjequote:3 ik kan veel bier drinken, alleen niet in combinatie met port!
Liegen is verboden op de radioquote:4 Ik heb een geweldig lijf!
www.fokradio.sp benaderen?quote:5 ik kan spaans!
quote:6 ik heb een nolius tattoo!
quote:7omdat dit een leuke smiley is!
Da's hippe radio!quote:8 Nolius mag dan een rondje meerijden in mijn windsorblauwe volkswagen polo!
Wie?quote:9 ik kan goed Brett& Tobias imiteren!
Zie 9quote:10 Elana wilt mij, maar ik haar niet!
SunChaser is er alquote:11 Ik overal wel een mening over heb!
quote:12 ik laatst nieuwe schoenen gekocht heb die vet stoer zijn maar weinig kosten!
Ah, da's een test waard!quote:13 ik 100 x kan opdrukken!
quote:14dit echt een hele leuke smiley is!
Die kut nep-lenzen van tegenwoordigquote:15 ik heb hele mooie blauwe ogen voor een spanjaard!
JA!quote:16 ik absoluut niet kan hooghouden met een voetbal!
As if...quote:17 ik kan 20 redenen opnoemen waarom ik op FOK! Radio moet komen!
Het is radio mên!quote:18 mijn haar best vaak leuk zit!
Sun is toch bruinerquote:19 ik snel bruin word in de zomer!
Kun je 15 november?quote:20 Ik breng bier mee!
Hmm, ik zou het begrijpelijk vinden wanneer ze in de studio de viscositeit van zijn schedel willen onderzoeken. In belang van het onderzoek zeg ik: Laat hem maar op de radio!quote:
Er zijn altijd positieve punten aan zo'n bezoekje te hangenquote:Op zondag 23 januari 2005 12:26 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hmm, ik zou het begrijpelijk vinden wanneer ze in de studio de viscositeit van zijn schedel willen onderzoeken. In belang van het onderzoek zeg ik: Laat hem maar op de radio!
echt welke dan...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef NJ het volgende:
Geef even een gil als hij in Fok!radio komt. Ik heb nog wel wat vragen voor hem.
De uitzendingen zijn op maandag he!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:19 schreef EL_REY het volgende:
[..]
echt welke dan...
ben vrijdag in utrecht!
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef Nolius het volgende:
[..]
De uitzendingen zijn op maandag he!
lulister nooitquote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef NJ het volgende:
[..]!
Hij is echt een die-hard luisteraar..
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef EL_REY het volgende:
maareh op een maandag.. kan je het niet eerder opnemen ofzo... ik ben een drukbezette man![]()
zullen we dat maar niet doen.. geef niet zo graag mijn nummer weg.. doe maar andersom anders, mail je nummer naar andresel_rey@hotmail.comquote:Op maandag 13 februari 2006 15:42 schreef Nolius het volgende:
Mail je telefoonnummer ff naar nolius (at) fok punt nl
dribbel@hetkerkhof.nlquote:
Ik moest lachen om een post van je.quote:
Je bent de eerste die z'n nummer niet geeftquote:Op maandag 13 februari 2006 16:18 schreef EL_REY het volgende:
[..]
zullen we dat maar niet doen.. geef niet zo graag mijn nummer weg.. doe maar andersom anders, mail je nummer naar andresel_rey@hotmail.com
en je kan me vertrouwen, ik ben mischien een baggeraar maar ik beloof je hierbij plechtig dat ik je nr niet ga misbruiken.. En ik ben een man van mijn woord!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |