quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:46 schreef yvonne het volgende:
En ik zal me eens netjes en braaf gedragen, zoals het hoort!
Hej een keer een EO uitzending ertussen door moet kunnenquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Wordt dus eenuitzending
Wat leuk gekwootquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:07 schreef yvonne het volgende:
[quote]Op maandag 4 oktober 2004 13:46 schreef Man_Made_God het volgende:Megadeth - A tout le Monde
Eindelijk!
[/quoteIig Megadeth!!!
Je maakt er een zootje vanquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat leuk gekwoot
Gaat Yvonnen nu dan ijsklontjes over de tepels van Tha_Blont doen? Met cam erbij enzo?quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:10 schreef Loedertje het volgende:
Een leuk spelletje is: geen ja en geen nee alleen dan ; geen neuken en geen sex.
Bij elke overtreding van die twee woorden geeft Yvonne op de eerstvolgende meet een rondje !
doe dat voor de verandering maar eens.quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:46 schreef yvonne het volgende:
Wedden van nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:46 schreef yvonne het volgende:
Over iets "hards" en "ergens in hebben": Hebben jij en ChrisJX al... ????quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:59 schreef Nolius het volgende:
Ik heb er ook een hard hoofd in....
Gaan we samen morgen zoeken naar waar Yvonne de mosterd haaltquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
Bedenk me net dat ik het gewoon ga missen vanavond
Dat wordt morgen als mosterd na de maaltijd terug luisteren... altijd een stuk minder leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |