Klinkt goed, 1 mb cache is wel lekkerquote:Op woensdag 29 september 2004 18:25 schreef hermandeperman het volgende:
ok mensen.... is dit een goede processor???
Intel® Pentium® 4 Processor 540 met HT technology (3.2GHz, 800MHz fsb, 1MB cache)
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:30 schreef BoJo het volgende:
Ik heb geen idee, maar de zin zag er indrukwekkend uit
ja mij ook... maar de athlon 64 is wel de toekomst denk ik... daarom vraag ik me af of dit wel een proc is voor de toekomst...quote:Op woensdag 29 september 2004 18:32 schreef BoJo het volgende:
Intel geeft me een beter gevoel, vraag me niet waarom.
quote:Dimension 4700 Standard Features: Intel® 915G Express chipset
Uitgerust met Microsoft® Windows® XP operating system
Midnight grey micro-tower with eight USB 2.0 ports, two PCI slots, one PCIe x1 and one PCIe x16 slot
Geïntegreerde 10/100MB Netwerk kaart
Integrated 5.1 Channel Audio
Integrated Intel® Graphics Media Accelerator 900
PCI Express 16x graphics cards
Support for Dual Channel DDR2 at 400MHz
Dell Media Experience 2.1
Dell Solution Center
Norton Internet Security (NIS) 2004 (90 day trial)
Dimension Operating System: Microsoft® Windows® XP Home (NL)
Online Aktie: Aktie : 59,- Online korting
Dimension Support Service: 3 jaar Next Business Day On-Site & 1 jaar Online training - Dell Recommended
Dimension Complete Care Accidental Damage Cover: Geen
Dimension Processor: Intel® Pentium® 4 Processor 540 met HT technology (3.2GHz, 800MHz fsb, 1MB cache)
Online Aktie - Dimension Geheugen: Aktie : 1024MB Dual Channel DDR (2 x 512MB DIMM)
Dimension Harde Schijven: 160GB (7200rpm) Serial ATA met 8MB DataBurstTM cache
Dimension Grafische Kaart: 128 MB PCI Express™ x16 ATI Radeon™ X300 SE with DVI/VGA - TV out via S-video port and dual monitor support
Dimension Monitor: Dell 172FPB 17" Entry FlatPanel (no DVI) Dell Recommended (+ EUR 113.05 EUR)
Dimension Dual Monitor Support: Geen
Dimension Optioneel 2e monitor: Geen
Dimension Optical drives: 16x DVD+R/RW (DVD Rewriter) & 16x DVD-ROM
Dimension Speakers: Dell ADA 425 Stereo Speakers (2 Speakers + 1 subwoofer)
Dimension FireWire (i-Link): Geen
Dimension TV kaart: Geen
Dimension Geluidskaart: Geïntegreerde geluidskaart
Dell Picture studio: Paint Shop Pro 8.0 (trial version) & Paint Shop Photo Album 4.0 (trial version)
Dimension Modem: Geen
Dimension Keyboards: Slimline US PS/2 Keyboard (Qwerty Nederland)
Dimension Muis: Dell USB Optical muis (+ EUR 11.31 EUR)
Systeemdocumentatie: Engelstalige systeemdocumentatie
Dimension Software: Microsoft® Works 7.0
Installatie op locatie: Geen
Digitale Camera's: Not Included
Dell Printers: Geen
Dell Printer Service Upgrades: Geen Printer Service Upgrade
Scanners: Not Included
Dimension Security Software: Norton Internet Security (NIS) 2004 (90 day trial)
Data Transfer / Migration: No Transfer
Dimension - Online training: Geen
nope, nooit eigenlijk hoezo... vind je 128 mb te weinig??? Is alleen voor films kijken...quote:Op woensdag 29 september 2004 18:37 schreef mx_player het volgende:
doe je veel spellen?
quote:Dimension Security Software: Norton Internet Security (NIS) 2004 (90 day trial)
Data Transfer / Migration: No Transfer
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:42 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
niet mij bellen he met problemen![]()
pas na die 90 dagen mag je
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]die tyf ik er toch af na 90 dagen en dan gaat lekker McAfee Security Center erop
want? (1e opmerking)quote:Op woensdag 29 september 2004 18:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zou de Athlon 64 nemen
oja en Duitse auto's zijn kut, stugge rommel
BEn alleen niet zo blij dat mijn McAfee vuurmuur niet van MSN houdt... 1-2 kb/squote:Op woensdag 29 september 2004 18:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
ik sta ook op het punt om het eraf te gooien![]()
ja je bent offtopic jaquote:Op woensdag 29 september 2004 18:53 schreef donderopman het volgende:
Gaan ze met die auto ook le mans rijden of ben ik nou offtopic![]()
64 bit ga je volgend jaar al echt voordeel mee trekken als de 64 bits windows uitkomt, ik neem aan dat je dan niet al weer een nieuwe processor + mobo gaat kopenquote:Op woensdag 29 september 2004 18:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
want? (1e opmerking)
Ok bedankt... ik heb juist tegenovergestelde ervaringen met AMD vs. Intel... Ik heb hier een AMD pc staan maar die loopt vaak vast/is langzaam enzo... wordt er leip van.. in het begin liep het allemaal lekker maar nu (na formatteren enzo) loopt het weer kut... moet bijna maandelijks een schone installatie doen!! Heb ik nog nooit gehad om mijn Intel laptop en op mijn eerdere pc's (Intel)quote:Op woensdag 29 september 2004 18:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
64 bit ga je volgend jaar al echt voordeel mee trekken als de 64 bits windows uitkomt, ik neem aan dat je dan niet al weer een nieuwe processor + mobo gaat kopen
Bovendien vindt ik de Athlon 64 nu ook stukken beter lopen als de Pentiums.. maja ben wel beetje bevooroordeeld als het gaat om Intel vs. AMD, sinds de Thunderbird ben ik AMD fan en heb daarbij ook aardig wat gezeik gehad met Celerons en Pentiums (zowel prijs als prestaties)
Bij de pc winkel waar ik werk worden over het algemeen ook meestal AMD's verkocht, zowel in de mainstream als high-budget segmenten. Athlon 64's draaien gewoon ook erg lekker met 32 bit applicaties en hun toekomst ziet er dus ook stukken beter uit met 64bit
moe en zoquote:Op woensdag 29 september 2004 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond mede-PTA'ers hoest hier?
waarom allemaal een vuurmuur?quote:Op woensdag 29 september 2004 18:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
BEn alleen niet zo blij dat mijn McAfee vuurmuur niet van MSN houdt... 1-2 kb/s
Het is ook een uitlaat volgens mij, door de wind (koude lucht) wordt de warme lucht afgevoerd, anders is dat best een knappe inlaatquote:Op woensdag 29 september 2004 19:04 schreef Fugie het volgende:
even he, hoe kan zon motorkap nou lucht inlaten ? de wind waait er toch over ? Lijkt me dan ook meer een luchtuitlaat of ben ik nou loco ?
een goed mobo chipsetje kan ook helpenquote:Op woensdag 29 september 2004 19:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik vind AMD trouwens klote
ZOOOOOOOVEEEEEL problemen met klanten gehad incombo met AMD's
ik heb geen vuurmuur, maar mijn router/server welquote:Op woensdag 29 september 2004 19:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom allemaal een vuurmuur?
Hebben jullie geen router, of SP2?
Beste virusscanner is b.t.w. NOD32
Is een primitieve voorruit verwarmingquote:Op woensdag 29 september 2004 19:04 schreef Fugie het volgende:
even he, hoe kan zon motorkap nou lucht inlaten ? de wind waait er toch over ? Lijkt me dan ook meer een luchtuitlaat of ben ik nou loco ?
In SP2 zit toch een uitgebreidere vuurmuur, die is niet slecht.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen vuurmuur, maar mijn router/server wel![]()
En SP2 is geen vuurmuur en die vuurmuur van MS zuigt. Zo![]()
Ik had toch geen zin meerquote:Op woensdag 29 september 2004 19:08 schreef Alfisti het volgende:
Hoooooooi![]()
BoJo, we gaan zaterdag geen V6 kijkenwant Ik moet ff naar raalte om onderdelen voor de 155 te halen. (staat een goede sloop 155 met net tapijt erin)
altijd goed spul.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
een goed mobo chipsetje kan ook helpen![]()
het kan best dat er, door de luchtstroom die in de motorruimte is, lucht wordt aangezogen door het 'gat' in de motorkap. Anders zou ik het niet kunnen verklaren als luchtinlaat.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het is ook een uitlaat volgens mij, door de wind (koude lucht) wordt de warme lucht afgevoerd, anders is dat best een knappe inlaat
Niks uitgebreids aan, nog steeds hetzelfde alleen heb je nu een extra schermpje gekregenquote:Op woensdag 29 september 2004 19:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
In SP2 zit toch een uitgebreidere vuurmuur, die is niet slecht.
NORTON dat zuigt pas, wat een troep
Vertraagd je pc, blijft troep in je reg. staan enz.
Ik zal je mijn sleutelkunsten maar niet aanbiedenquote:Op woensdag 29 september 2004 19:11 schreef Alfisti het volgende:
3 ton is ook wat veel jaafijn, ik ga lekker uurtje sleutelen om de gewenste zooi er uit te fietsen
Doe de groeten aan mn oom en tantequote:Op woensdag 29 september 2004 19:08 schreef Alfisti het volgende:
Hoooooooi![]()
BoJo, we gaan zaterdag geen V6 kijkenwant Ik moet ff naar raalte om onderdelen voor de 155 te halen. (staat een goede sloop 155 met net tapijt erin)
Ik zat al te denkenquote:Op woensdag 29 september 2004 19:14 schreef Alfisti het volgende:
Je mag gerust mee als je met je fikken maar van mijn tapijt afblijft!ook nog wat nodig soms??
niet hetzelfde, er zit ook een programcheck op enzoquote:Op woensdag 29 september 2004 19:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
Niks uitgebreids aan, nog steeds hetzelfde alleen heb je nu een extra schermpje gekregen
en dat 2de ben ik mee eens (heb al 5x een handmatige verwijdering moeten doorlopen met klanten, word er gek van, die Norton meuk zit echt overal verspreid. )
Je bedoelt de politie heeft naar dugs gezocht in je auto en jij hebt hun troep weer opgeruimdquote:Op woensdag 29 september 2004 19:16 schreef PeuRac het volgende:
ik kan goed aan Alfa Interieurs sleutelenheb t hele interieur van mn 33 los gehad (je moet wat als je nieuwe bedrading mooi weg wilt werken
)
Maar niet zo uitgebreid als Nortonquote:Op woensdag 29 september 2004 19:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet hetzelfde, er zit ook een programcheck op enzo
Ervaring op de RMA zeker?quote:Op woensdag 29 september 2004 19:15 schreef ook_gek het volgende:
intel zijn garantie is vele malen beter geregeld dan die van intel.
Snel omruil en gloedje nieuw. Pootjes weg of krom? Gewoon garantie.
Iets wat AMD dus ZEKER niet zal toe staan.
K6 tijdperk bedoel je? dat was een nachtmerrie jaquote:Op woensdag 29 september 2004 19:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
altijd goed spul.
Ik moet zeggen dat het nu beter is, maar er is een tijd geweest...
LOL, ik wil dan ook wel helpenquote:Op woensdag 29 september 2004 19:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zat al te denken![]()
Kan ff niks bedenken, behalve : remschijven,schokdempers,koppeling,uitlaatbeugels![]()
zo zeg dat wel zegquote:Op woensdag 29 september 2004 19:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ervaring op de RMA zeker?
kon je ook beter met de detailhandel waar je de processor gekocht had regelenquote:Op woensdag 29 september 2004 19:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo zeg dat wel zeg![]()
neen dat kan nietquote:Op woensdag 29 september 2004 19:19 schreef Fugie het volgende:
kan ik een hd op me aansluiten asltie aanstaat zonder iets te slopen ?
Koop dan ook iets wat kwalitatief goed isquote:Op woensdag 29 september 2004 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
@ Tommy, ik heb een vuurmuur omdat ik geen router en geen SP2 heb
HIj werkt op de RMA van een PC groothandelquote:Op woensdag 29 september 2004 19:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
kon je ook beter met de detailhandel waar je de processor gekocht had regelen![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Koop dan ook iets wat kwalitatief goed is
Ik heb een Linksys router, daar kan je linux opdraaien, geen vuurmuur meer nodig![]()
ooooh okquote:Op woensdag 29 september 2004 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HIj werkt op de RMA van een PC groothandel
Welke velgen denk jij dat ik onder de auto hebquote:Op woensdag 29 september 2004 19:43 schreef Bond het volgende:
* PeuRac heeft weer gegeten![]()
Redelijk moe, maar 't gaat, dagen van 11 uur leveren wel geld op..quote:Op woensdag 29 september 2004 19:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
moe en zo![]()
met jou ?
Gefeliquote:Op woensdag 29 september 2004 19:55 schreef jozef444 het volgende:
'g evening mensjes hier spreekt een 21 jarig mens persoon tot u(sinds eergister
)
quote:Het grijze kenteken is op de eerste dag van de algemene beschouwingen besproken. Duidelijk is geworden dat het grijze kenteken gehandhaafd blijft voor bedrijven en invaliden.
De voordelen van het grijze kenteken voor particulieren zal met ingang van 2005 vervallen. Hoe het particuliere gebruik zal worden aangepakt is op dit moment nog niet duidelijk. De verwachting is dat particulieren in ieder geval de motorrijtuigenbelasting voor personenauto’s moeten gaan betalen.
Whehehe... heb zojuist van betrouwbare bron vernomen dat dat een CLUB is in de hoerenbuurt. Hij is er zelf nog niet geweest maar heeft gehoord dat het erg goed is!quote:Op woensdag 29 september 2004 20:04 schreef ook_gek het volgende:
ik ga zaterdag hier heen http://www.cafedanvers.com/index2.htm
Wie is bekend in belgie en weet of dit een leuke tent is?
Ziet er wel stoer uit![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:10 schreef Hugster het volgende:
Anders crashed die kutschaatser ff ze Donkervoort
[afbeelding]
[afbeelding]
botten gebroken en rug+nek verbrand, hij ligt nu in het brandwonden centrum
Goede s'avonds btw
school tot 18:10 zuigt![]()
klopt inderdaad, maar dat is juist wel wat voor ook_gekquote:Op woensdag 29 september 2004 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe... heb zojuist van betrouwbare bron vernomen dat dat een CLUB is in de hoerenbuurt. Hij is er zelf nog niet geweest maar heeft gehoord dat het erg goed is!
en Fugiequote:Op woensdag 29 september 2004 20:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
klopt inderdaad, maar dat is juist wel wat voor ook_gek
Dat van de hoeren wist ik jha. Ik zit aan de hoeren kant van antwerpenquote:Op woensdag 29 september 2004 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe... heb zojuist van betrouwbare bron vernomen dat dat een CLUB is in de hoerenbuurt. Hij is er zelf nog niet geweest maar heeft gehoord dat het erg goed is!
het ziet er wel mega gaaf uit. Oud gebouw en dan uit je dak gaan. En als je kijkt naar de vaste dj,s daar is het ZEKER niet mis.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:11 schreef Fugie het volgende:
markje, cafe d'anver is een goede plek om je zaterdag door te brengen
tering zegquote:Op woensdag 29 september 2004 20:10 schreef Hugster het volgende:
Anders crashed die kutschaatser ff ze Donkervoort
[afbeelding]
[afbeelding]
botten gebroken en rug+nek verbrand, hij ligt nu in het brandwonden centrum
hehe... dat had ik ook altijd als ik bij mijn ouders was ja!!!!!quote:Op woensdag 29 september 2004 20:19 schreef ook_gek het volgende:
Dit ook he.
Zit je helemaal los te gaan op lekkere techno muziek. Hoor je opeens calimero door je muziek heenAh m,n mobiel is dat
Je denkt nog. Welke ongelofelijk debiele idioot belt mij rond deze tijd! Je kijkt op het scherm en ja hoor daar staat het dan. "moeders"
Of de muziek zachterkan want ze zitten beneden weg te trillen en ze kunnne daar door geen GTST kijken. Dus ik zeg. Mot je die fibo uit zetten. Maar dat was het kennelijk niet![]()
ja niet leuk dus. En krijg net de tip om m,n kamer op te ruimenquote:Op woensdag 29 september 2004 20:31 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja niet leuk dus. En krijg net de tip om m,n kamer op te ruimen![]()
Ben verdomme 24 zeg ik nog. MAar dat mocht niet baten. Want op het antwoord. JA MAAR HET IS MIJN HUIS MET MIJN REGELS heb je nik terug op te zeggen![]()
Hey, die ene zin van je mama ken ik héééééééééél erg goed..quote:Op woensdag 29 september 2004 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben verdomme 24 zeg ik nog. MAar dat mocht niet baten. Want op het antwoord. JA MAAR HET IS MIJN HUIS MET MIJN REGELS heb je nik terug op te zeggen![]()
Ben je m,n broertjequote:Op woensdag 29 september 2004 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, die ene zin van je mama ken ik héééééééééél erg goed..
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:04 schreef ook_gek het volgende:
ik ga zaterdag hier heen http://www.cafedanvers.com/index2.htm
Wie is bekend in belgie en weet of dit een leuke tent is?
Ziet er wel stoer uit![]()
Mijn ma zegt altijd : "Ga je kamer opruimen want anders doe ik het en dan flikker ik gewoon alles weg"quote:Op woensdag 29 september 2004 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar heb je het overquote:Op woensdag 29 september 2004 21:30 schreef MikeyB het volgende:
wat een bagger lelijk uitlaatje voor zon strakke bak
Ik ruim toch nooit op, zorg gewoon dat belangrijke papieren wel opgeborgen zijn en derest flikkert ze maar allemaal weg. Relaxt zo'n eigen werksterquote:Op woensdag 29 september 2004 21:31 schreef PeuRac het volgende:
Mijn moeder zegt altijd: "Ruim je kamer op, want tot die tijd maak ik niet schoon." dan laat ik dat altijd 2wkn rusten, totdat t zo smerig wordt, dat ik snel ga opruimen![]()
Ja, maar ik kon hem maar niet in z'n poten schieten. Ben 3 maanden niet geweest, was weer ff wennen. Volgens mij zijn m'n oren gevoeliger geworden van dat telefoneren de hele dag, was niet echt prettig op de schietbaan zelfs met oorbeschermers nietquote:Op woensdag 29 september 2004 21:33 schreef PeuRac het volgende:
Hey BoJo, leeft je vader nog?
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:36 schreef Fugie het volgende:
waar blijft die dduivel met zijn uitlaat ?
opel + brute uitlaat =
hoe lang is het rijden van den haag naar daar?quote:Op woensdag 29 september 2004 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]ik ken die buurt daar wel
![]()
word het neuken?quote:Op woensdag 29 september 2004 21:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb net een uur met een vriendin aan de telefoon gehangen
Weet niet psies eigenlijk, vooral nu ze die ring Antwerpen opengebroken hebbenquote:Op woensdag 29 september 2004 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe lang is het rijden van den haag naar daar?
Neuh, niet met haar, ze is leuk, knap, lief, maar te veel een vriendin.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
word het neuken?
zonde van het bellenquote:Op woensdag 29 september 2004 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, niet met haar, ze is leuk, knap, lief, maar te veel een vriendin.
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zonde van het bellen
Hier gebeurt hetzelfde...quote:Op woensdag 29 september 2004 21:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijn ma zegt altijd : "Ga je kamer opruimen want anders doe ik het en dan flikker ik gewoon alles weg"
en dat doet ze dan ook![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:03 schreef PeuRac het volgende:
ik ga ook slapen![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:42 schreef Steve-O het volgende:
jammer dat die motor van die X5 maar 2 rondjes mee gaat
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
3 hoor
maar wel supersnelquote:Op woensdag 29 september 2004 22:48 schreef Steve-O het volgende:
[..].
maar hij kan niet rijden dus in ronde 2 knalt hij er uitquote:Op woensdag 29 september 2004 22:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
3 hoor
donder ff op met je ontopicquote:Op donderdag 30 september 2004 00:26 schreef marruuuk het volgende:
BAHBAHBAH
dit 'ding'
ik ook nog stiekemquote:Op donderdag 30 september 2004 00:59 schreef ook_gek het volgende:
ik ben nog wakker
De camera ligt in de auto, en op het werk kan ik niet FTP-enquote:Op donderdag 30 september 2004 07:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Foto's!![]()
moguh
dan blijf je maar thuisquote:Op donderdag 30 september 2004 07:16 schreef D-Devil het volgende:
[..]
De camera ligt in de auto, en op het werk kan ik niet FTP-en.
"Hallo, met Sven. Tja ik kom vandaag niet, ik moet foto's posten op Fok! en zorgen dat ik video materiaal krijg van de uitlaat"quote:Op donderdag 30 september 2004 07:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan blijf je maar thuis![]()
oke we begrijpen het. Tot morgenquote:Op donderdag 30 september 2004 07:36 schreef D-Devil het volgende:
[..]
"Hallo, met Sven. Tja ik kom vandaag niet, ik moet foto's posten op Fok! en zorgen dat ik video materiaal krijg van de uitlaat"
Toch niks raars aan, moet kunnen vind ikquote:Op donderdag 30 september 2004 07:36 schreef D-Devil het volgende:
[..]
"Hallo, met Sven. Tja ik kom vandaag niet, ik moet foto's posten op Fok! en zorgen dat ik video materiaal krijg van de uitlaat"
quote:Op donderdag 30 september 2004 07:52 schreef ook_gek het volgende:
goedemorgen
Waarom woon je sowieso nog bij je ouders op je 24e?!?!?quote:Op woensdag 29 september 2004 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lul is verder? Wat mis ik?quote:Op donderdag 30 september 2004 08:42 schreef D-Devil het volgende:
Kut. Nu ben ik al op het werk zeg dat dan eerder dat het niet zo'n probleem is !
Hey dat is een beter idee ! Ik ga zometeen de camera wel eens halen uit de auto.quote:Op donderdag 30 september 2004 08:46 schreef Fugie het volgende:
dduivel je kan ze toch msnen naar mijik kan wel ftpen op me werk
Mijn Gmail weigert alweer dienstquote:Op donderdag 30 september 2004 09:16 schreef Fugie het volgende:
hierzo:
foegie @ gmail.com
Geen probleem, beter laat dan vanavondquote:Op donderdag 30 september 2004 09:34 schreef Fugie het volgende:
1 moment aub
Ik vraag zometeen nog een collega of ik zijn DV mag lenen, dan kan ik het geluid ook opnemenquote:Op donderdag 30 september 2004 09:41 schreef Fugie het volgende:
d-devil zijn uitlaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bijna 11 jaar oudquote:Op donderdag 30 september 2004 10:05 schreef BoJo het volgende:
roestig
Mijne ookquote:Op donderdag 30 september 2004 10:07 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Bijna 11 jaar oud.
Niet als je elke 3 jaar een nieuwe kooptquote:Op donderdag 30 september 2004 10:18 schreef alki het volgende:
Roest bij alfa? nog nooit van gehoord...
Beter toch!quote:Regelmatig komt de vraag naar voren waar je op dient te letten bij de aanschaf van een Alfa 156. Vaak denkt men bij het merk Alfa Romeo nog aan de oude Guilia's, Spiders, etc. die niet echt bekend stonden om hun betrouwbaarheid. Tevens is de spreuk "Een Alfa Romeo roest al in de folder" ook geen onbekende voor de meesten. Maar die tijd heeft het merk nu ver achter zich gelaten en ze hebben al ruimschoots bewezen dat ze wel degelijk goede, betrouwbare auto's kunnen bouwen.
wel zo netjes vind ik, tenzij je graag snel van je uitlaat af wil zijn. Ik zie in tommy wel een mogelijke dader voor het stelen van die uitlaat, goedkope ultieme crazy reno xpress tuningquote:Op donderdag 30 september 2004 10:06 schreef D-Devil het volgende:
Oh, ik zie net dat je mijn kenteken hebt geblindeert, was nergens voor nodig geweest hoor.
Gewoon gaten boren in de uitlaat, veel goedkoper hoorquote:Op donderdag 30 september 2004 10:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
wel zo netjes vind ik, tenzij je graag snel van je uitlaat af wil zijn. Ik zie in tommy wel een mogelijke dader voor het stelen van die uitlaat, goedkope ultieme crazy reno xpress tuning![]()
slechte zaak, zo wordt het nooit wat natuurlijkquote:Op donderdag 30 september 2004 10:47 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
![]()
ken weer projectmaar we hebben geen zin, dus we wachten tot de leraar ons ''ingebliebt' heeft, en dan gaan we naar huis
We hebben morgen herkansingen, as zaterdag EN zondag, komen we bij elkaar en dan gaan we er keihard mee aan t werk.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
slechte zaak, zo wordt het nooit wat natuurlijk![]()
kansloos, in het weekend aan school werken komt per definitie nix van (als je een echte student ben dan)quote:Op donderdag 30 september 2004 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hebben morgen herkansingen, as zaterdag EN zondag, komen we bij elkaar en dan gaan we er keihard mee aan t werk.
quote:Op donderdag 30 september 2004 10:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
kansloos, in het weekend aan school werken komt per definitie nix van (als je een echte student ben dan)
Wel als je een excuus zoekt om niet mee te hoeven naar zo'n verschrikkelijke verjaardagquote:Op donderdag 30 september 2004 10:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
kansloos, in het weekend aan school werken komt per definitie nix van (als je een echte student ben dan)
De SC site loopt 4 SC's achterquote:Op donderdag 30 september 2004 11:02 schreef ThaFreak het volgende:
morguh
hmmz hier maar eentje, de huidigequote:Op donderdag 30 september 2004 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De SC site loopt 4 SC's achter
* PeuRac checkt nog eensquote:Op donderdag 30 september 2004 11:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hmmz hier maar eentje, de huidige![]()
heb iets veranderd zodat die hem nooi t uit je cache zal halen.....quote:Op donderdag 30 september 2004 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* ThaFreak checkt nog eens
Idd, nu werkt die perfect (na Ctrl+F5 zag ik t ook al)quote:Op donderdag 30 september 2004 11:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb iets veranderd zodat die hem nooi t uit je cache zal halen.....
nu zou die moeten werken....
* PeuRacquote:Op donderdag 30 september 2004 11:19 schreef BoJo het volgende:
![]()
![]()
geen sex gehad of zoquote:Op donderdag 30 september 2004 11:19 schreef BoJo het volgende:
![]()
![]()
http://www.animalsex.nlquote:Op donderdag 30 september 2004 11:35 schreef BoJo het volgende:
Ik haat mensen![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 11:35 schreef BoJo het volgende:
Ik haat mensen![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 11:38 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[afbeelding]. Beeldtelefoons dat zou gaaf zijn, en elke keer als je op een knop drukt laten we hem de "stommiteitsknop" noemen dan verkoop je een mega harde dreun in het gezicht van de klant.
http://www.mypetstop.com/NL/Breeds/default.htmquote:Op donderdag 30 september 2004 11:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Niet nu lul![]()
zodra ik thuis ben jaquote:Op donderdag 30 september 2004 11:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.mypetstop.com/NL/Breeds/default.htm
kun je een fokker kiezen![]()
is toch makkelijk geld verdienenquote:Op donderdag 30 september 2004 11:44 schreef BoJo het volgende:
teeering ik zit pas op 4 telefoontjes![]()
m'n buurman heeft er 10 gehad
Nee wel makkelijk maar jah het staat niet zo goed hequote:Op donderdag 30 september 2004 11:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is toch makkelijk geld verdienen![]()
![]()
of krijg je per telefoontje betaald?
Hoeveel kost dat? En wat is je nummer?quote:Op donderdag 30 september 2004 11:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee wel makkelijk maar jah het staat niet zo goed he![]()
En elke week krijg je zo'n overview, wil niet onderaan staan. Dus als jullie effe allemaal bellen. En dan max 10 sec. per telefoontje met mij ouwehoeren![]()
![]()
wat is je directe nummer?quote:Op donderdag 30 september 2004 11:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
En elke week krijg je zo'n overview, wil niet onderaan staan. Dus als jullie effe allemaal bellen. En dan max 10 sec. per telefoontje met mij ouwehoeren![]()
![]()
Wat is het nummer en met welk produkt kunnen we bellen?quote:Op donderdag 30 september 2004 11:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 11:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat is je directe nummer?
quote:Op donderdag 30 september 2004 11:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wat is het nummer en met welk produkt kunnen we bellen?
Basjequote:Op donderdag 30 september 2004 12:06 schreef BazzoS het volgende:
BobJo opschieten met je nummer
Uhuhquote:Op donderdag 30 september 2004 12:13 schreef BazzoS het volgende:
@D-Devil: Woon jij dicht bij de grens?
Smoesjes !quote:Op donderdag 30 september 2004 12:15 schreef BoJo het volgende:
Sorry, ineens druk
LULquote:Op donderdag 30 september 2004 12:11 schreef BazzoS het volgende:
Ik ben nog thuis
Ik moet om 1 beginnen en officieel om half 5 uit
En UPC liep sinds gister avond kwart over 10 tot net precies te fukken met mijn verbinding, stomme gladiolen daar
bel mij dan ff op mn mobiel, dan vertel ik je t welquote:Op donderdag 30 september 2004 12:15 schreef BoJo het volgende:
En ik weet niet eens m'n directe nummer
Jawohl konnen sie uns helfen herr Bazzo ?quote:Op donderdag 30 september 2004 12:13 schreef BazzoS het volgende:
@D-Devil: Woon jij dicht bij de grens?
* PeuRac Profiel D-devil checkt, Heerlen dat is in Limburgquote:Op donderdag 30 september 2004 12:18 schreef BazzoS het volgende:
Waar? * PeuRac ook dicht bij grens woont
pc, xbox, ps2quote:Op donderdag 30 september 2004 12:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wie weet er nog een leuke game, voor als ik s'avonds niks te doen heb?
het grote pest lovergirl uit de sc avontuurquote:Op donderdag 30 september 2004 12:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wie weet er nog een leuke game, voor als ik s'avonds niks te doen heb?
Die heb ik al een tijdje niet gezien?quote:Op donderdag 30 september 2004 13:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
het grote pest lovergirl uit de sc avontuur![]()
paratrooperquote:Op donderdag 30 september 2004 13:07 schreef alki het volgende:
Day of the Tentacle
jij mietjequote:Op donderdag 30 september 2004 13:27 schreef ook_gek het volgende:
Hoi![]()
ik heb geen zin meer ik wil naar huis![]()
Wheheh nou dat denk ik niet. Geloof mij nou maar.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij mietje![]()
geloven doe je maar in de kerkquote:Op donderdag 30 september 2004 13:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wheheh nou dat denk ik niet. Geloof mij nou maar.
zo leuk is het hier niet.
verspreid een virus valt er teminste nog wat te lachen...quote:Op donderdag 30 september 2004 13:48 schreef D-Devil het volgende:
Het is al 3 dagen niet druk hier op het werk, en dus alweer niet vandaag.
Feiten?quote:Op donderdag 30 september 2004 13:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
geloven doe je maar in de kerk![]()
Feiten wil ik zien!
ist kut ? heb je fotos dan ?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Feiten?
laat ik dat maar niet doen.
Maar kut is het wel.
Zoals altijd uitstellen.........quote:Op donderdag 30 september 2004 14:39 schreef PeuRac het volgende:
Kut is zeker fijn![]()
![]()
Hoe gaan de onderhandelingen ook_gek?
Dat wordt een hap van de pompquote:Op donderdag 30 september 2004 15:15 schreef Fugie het volgende:
toemtietoem ik moet strax naar mijn propedeuse uitreiking
alleen is het van kwart voor 6-kwart voor 7, en een uur heen en uur terug rijden. Dus avondeten zit er niet
* Fugie neemt nu nog ff een bakkie tomatencreme soepquote:Op donderdag 30 september 2004 15:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat wordt een hap van de pomp![]()
![]()
s'Middags btw
quote:
stuur ze maar door naar me huis bedoel jequote:Op donderdag 30 september 2004 16:08 schreef D-Devil het volgende:
Post die wijven maar.
heb ik gedaan.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:08 schreef D-Devil het volgende:
Post die wijven maar.
quote:Op donderdag 30 september 2004 16:09 schreef Hugster het volgende:
ja speciaal voor Bobjo![]()
![]()
ben je toch gewend...quote:Op donderdag 30 september 2004 16:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben vandaag alleen maar andermans shit aan het opruimen, en het STINKT!!!!!![]()
jij stinkt ook ja.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
ben je toch gewend...
pff maar 13 telefoontjes en allemaal langdurig. Dit is al de 6de waar ik alles handmatig van het systeem moet verwijderen.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:25 schreef D-Devil het volgende:
Van je collega's moet je het hebben, toch?.
je rooktquote:Op donderdag 30 september 2004 16:52 schreef hermandeperman het volgende:
ej Hugster...
zo... ff lekker met een biertje en een sigaretje de mail checken
Je gaat pas om 19.00u naar huis toequote:Op donderdag 30 september 2004 16:38 schreef BoJo het volgende:
en nog steeds bezig en het einde is nog niet in zicht
Ik ga het tegen je moeder zeggenquote:Op donderdag 30 september 2004 16:57 schreef hermandeperman het volgende:
niet![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 17:15 schreef ThaFreak het volgende:
2 agenten neergeschoten in Enschede![]()
Leg net neer, en nu ga ik GVD naar HUIS !!! JAAAAAquote:Op donderdag 30 september 2004 16:57 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je gaat pas om 19.00u naar huis toe.
quote:Op donderdag 30 september 2004 17:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ga het tegen je moeder zeggen![]()
Blauwe grappen zijn zeker nu niet OKquote:Op donderdag 30 september 2004 17:15 schreef ThaFreak het volgende:
2 agenten neergeschoten in Enschede![]()
ok.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:32 schreef ThaFreak het volgende:
een agent is dood![]()
deels te danken aan het nederlands beleid... niet schieten voordat je een kogel door je donder heb agentje...quote:Op donderdag 30 september 2004 17:32 schreef ThaFreak het volgende:
een agent is dood![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |