NOS?quote:Op donderdag 30 september 2004 15:55 schreef Anfroy het volgende:
Kom ik net met de trein aan in Enschede, zie ik dat de Deurningerstraat is afgesloten. Op weg naar huis zie ik nog een straat afgezet door de Politie.
Lees hier net op teletext dat er 2 agenten op 2 verschillende plekken zijn neergeschoten. Toestand en meer info nog niet bekent.
Nee, TV-Oost, post niet gesubmit omdat ik verder geen duidelijke bronnen kan vinden online...quote:Op donderdag 30 september 2004 15:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
NOS?
ga jij ff lekker aan je avataar ruikenquote:Op donderdag 30 september 2004 15:58 schreef Re het volgende:
volkomen terecht natuurlijk want ze zullen wel parkeerbonnen uitgeschreven hebben![]()
Mzz, niet gezien, wel naar op zoek geweest.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:03 schreef ondeugend het volgende:
Deze was eerder : Enschede: Schietpartij Deurningerstraat???
snif (let ook op de smiley, en mocht je die verkeerd interpreteren... oh, dat deed je al)quote:Op donderdag 30 september 2004 16:01 schreef Eev het volgende:
[..]
ga jij ff lekker aan je avataar ruiken![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 16:05 schreef Re het volgende:
[..]
snif (let ook op de smiley, en mocht je die verkeerd interpreteren... oh, dat deed je al)
Nonchalant - 5 o’clockquote:It’s not white man’s finger on the trigger
Car-jacks, drive-by’s, callin’ each other "nigga"
quote:Op donderdag 30 september 2004 16:09 schreef Eev het volgende:
[..]
![]()
Duitsers!!quote:Op donderdag 30 september 2004 16:10 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nonchalant - 5 o’clock
Hebben we al een allochtone groep bedacht om de schuld aan te geven?![]()
die doen net alsofquote:Op donderdag 30 september 2004 16:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Duitsers!!
Mee eenschquote:Op donderdag 30 september 2004 15:58 schreef Re het volgende:
volkomen terecht natuurlijk want ze zullen wel parkeerbonnen uitgeschreven hebben![]()
Even offtopic: Wat zijn dat voor bacterieën dan in zijn avatar?quote:Op donderdag 30 september 2004 16:01 schreef Eev het volgende:
[..]
ga jij ff lekker aan je avataar ruiken![]()
Nee hoor... ik zit hier nog lekker te fokkenquote:Op donderdag 30 september 2004 16:02 schreef Anfroy het volgende:
http://www.rtvoost.nl/pages/nieuws/nieuws.asp?id=42433
Twee agenten van de politie Twente zijn vanmiddag neergeschoten in Enschede.
De eerste agent werd neergeschoten in het winkelcentrum Noorderhagen. Even later werd de tweede agent aan de Deurnigenstraat neergeschoten. Het is onduidelijk hoe ernstig de verwondingen van de agenten zijn. Onbekend is nog wat de aanleiding is voor de schietpartij. Er is inmiddels een persoon aangehouden die verdacht wordt van betrokkenheid bij het schietincident.
Ah, gij zijt een liefhebber van de klassiekers, altijd een goede keuze.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:12 schreef milagro het volgende:
Duitsers!!
ebolaquote:Op donderdag 30 september 2004 16:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Even offtopic: Wat zijn dat voor bacterieën dan in zijn avatar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |