Over smaak valt niet te twisten, maar een C5 (zeker de sedan) kun je niet mooi vinden.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:36 schreef markiemark het volgende:
vet ding! mega vet hoewel ik de c5 ook mooi vind
op die eerste foto lijkt hij ook heel ergquote:Op woensdag 29 september 2004 17:29 schreef wunderbaum het volgende:
Net een CX van opzij
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:00 schreef double-Joop het volgende:
als ik mag hopen, wordt uitgerust met een 2,7 liter V6 hdi motor..
Je bedoelt de CX Limousine of Prestige. Dat waren Berline modellen met de wielbasis van de Break. De Pallas was gewoon de meest rijk uitgeruste normale versie, maar die verlengde jongens waren nog duurder. Dat ze ontzettend veel ruimte hebben is zeker. Gisteren nog een CX Break gezien met een tweede achterbank.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:57 schreef double-Joop het volgende:
de c6 met een a6 vergelijken?.. euh.. nee sorry ik heb misschien een bril nodig maar ik echt geen gelijkenissen..
het valt me nu pas op dat de wielbasis wel erg groot is.. dus met de binnenruimte zal het ook wel goed komen..
ben benieuwd of citroen weer een pallas model gaat uitbrengen.. de cx pallas had meer beenruimte achterin dan de grotere mercedessen..
mee eens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:34 schreef Remon het volgende:
Monsterlijk lelijk!
zeer goed onderbouwd...quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:57 schreef Pistol_Pete het volgende:
ongelooflijk lelijk!
weinig zin om aan zo'n gedrocht veel woorden vuil te makenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:37 schreef alsem het volgende:
[..]
zeer goed onderbouwd...
JA EEN ZWAAR ACHTERLIJK EN DEBIEL UITERLIJK WAAR ZELFS EEN ZWAAR GEESTELIJK GEHANDICAPT KIND VAN 1 NOG VAN MOET HUILEN. ZO LELIJK IS HIJ DUS.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:14 schreef sanchezz het volgende:
[..]
mee eens.
ik moet wel eerlijk zeggen dat ie wel wat heeft.
Gelukkig is uiterlijk niet alles. Ik heb zelf een BX en ik lach steeds alle bumperklevers uit die niet doorhebben dat ik met 80 over een drempel kan en zij niet. Hoor wel eens luid gekraak achter me als zo'n debiel z'n voorspoilertje aan gort rijdt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:49 schreef hifonics het volgende:
voor iedereen die in dit topic Citroen C6 ut is gewoon een oerlelijk stom ding
welke boerenlul wil dr nou in rijden
ik dus nie
dus bij deze nogmaals
WAT EEN LELIJKE ACHTERLIJKE STOMME DEBIELE WAGEN.
Zeg, capslock?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:50 schreef hifonics het volgende:
[..]
JA EEN ZWAAR ACHTERLIJK EN DEBIEL UITERLIJK WAAR ZELFS EEN ZWAAR GEESTELIJK GEHANDICAPT KIND VAN 1 NOG VAN MOET HUILEN. ZO LELIJK IS HIJ DUS.
o jeequote:Op maandag 4 oktober 2004 19:52 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Gelukkig is uiterlijk niet alles. Ik heb zelf een BX en ik lach steeds alle bumperklevers uit die niet doorhebben dat ik met 80 over een drempel kan en zij niet. Hoor wel eens luid gekraak achter me als zo'n debiel z'n voorspoilertje aan gort rijdt.
En een auto is niet debiel. Als een debiel een auto kan ontwerpen wel. De waarheid is dat een auto wordt ontworpen door een enorm team van ontzettend geleerde en intelligente personen. Dat jij 'm lelijk vindt... boeie.
Volgens mij heb je niet begrepen wat ik net vertelde. Uiterlijk is niet alles. Voor jou blijkbaar wel waardoor je eigenlijk jezelf ook reduceert tot dat dunne schilletje waar iedereen tegenaankijkt. Verbaast me dat je weet hoe een toetsenbord werkt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:56 schreef hifonics het volgende:
[..]
o jee
de bx![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog zo een rijdende doodskist.
en die ontwerpers zijn zeker net geslaagd op het kinderdagverblijf
Ja dat klopt, Bertone heeft de Lamborghini Countash idd op het kinderdagverblijf ontworpenquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:56 schreef hifonics het volgende:
[..]
o jee
de bx
dat zou wel bruut zijn..quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:22 schreef Tr0ublegum het volgende:
[..]
Ja dat klopt, Bertone heeft de Lamborghini Countash idd op het kinderdagverblijf ontworpen![]()
on-topic, vind het wel een hele mooie auto hoor, die C6. Denk ook dat er mods gaan komen om de achterste wielkasten gesloten te maken, zoals de CX had.
Newsflash: die t-lijers die stoer vanachter een beeldscherm op alles 'dissen' zijn op vrijwel elke forum te vinden, moet er maar mee leren leven helaas.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:32 schreef double-Joop het volgende:
ik ben nog maar net op dit forum en nu valt het me al op dat er gewoon t-lijers zijn die alles voor de lol willen verpesten..
Je mag de C6 best een lelijk hok vinden, ieder zijn smaak. maar onderbouw je mening nou eens, dan kunnen we daar als volwassen mensen gezellig over discussieren.. het zou wat zijn als iedereen elke auto mooi vindt, kijk maar eens naar de mk1 fiat multipla..
kerel, al zat er een v64 met een 24 liter motor in met 20000 pk en kon ik er door muren mee rijden en over elke drempel. ut is en blijft gewoon een gruwelijk lelijke bak en daar is gewoon in mijn ogen niks aan te veranderen. en zolang ik een auto niet mooi vind en in dit geval dus lelijk zul je mij er echt nie in zien rijden, en je zult verbaasd zijn wat ik allemaal met een toetsenbord kan.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:13 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet begrepen wat ik net vertelde. Uiterlijk is niet alles. Voor jou blijkbaar wel waardoor je eigenlijk jezelf ook reduceert tot dat dunne schilletje waar iedereen tegenaankijkt. Verbaast me dat je weet hoe een toetsenbord werkt.
* net bx gti gekocht heeftquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:56 schreef hifonics het volgende:
[..]
o jee
de bx![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met jouw kan ik pratenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:10 schreef D-Devil het volgende:
Die achterkant is toch echt niet mooi.
Hehe, dankje ! Hij is lekker inderdaadquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:22 schreef hifonics het volgende:
[..]
met jouw kan ik praten
soundje klinkt wel goed hoor trouwens![]()
Waarom zei ja dat niet meteen de eerste keer zo? Scheelt irritatiequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:22 schreef hifonics het volgende:
[..]
kerel, al zat er een v64 met een 24 liter motor in met 20000 pk en kon ik er door muren mee rijden en over elke drempel. ut is en blijft gewoon een gruwelijk lelijke bak en daar is gewoon in mijn ogen niks aan te veranderen. en zolang ik een auto niet mooi vind en in dit geval dus lelijk zul je mij er echt nie in zien rijden, en je zult verbaasd zijn wat ik allemaal met een toetsenbord kan.![]()
kquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:10 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Waarom zei ja dat niet meteen de eerste keer zo? Scheelt irritatie![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:59 schreef beschuit het volgende:
Ik vind het een spuuglelijke auto, maar goed, kwestie van smaak he
woei gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* net bx gti gekocht heeft
ik vind hem lekker wel mooi
maar goed dat jij er niet in hoeft te rijden eeh zweven
Jep, dat viel mij ook direct op! Erg mooi, en leuk dat ze de oude lijnen weer verwerken in een super moderne wagen.quote:Op woensdag 29 september 2004 17:29 schreef wunderbaum het volgende:
Net een CX van opzij
zekersquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:32 schreef patje74 het volgende:
[..]
Jep, dat viel mij ook direct op! Erg mooi, en leuk dat ze de oude lijnen weer verwerken in een super moderne wagen.
De nieuwe modelletjes maken Citroën weer een interessant merk!
heb hem van internet gepluktquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:05 schreef Alcyone het volgende:
Mooi gedaan Fulcrum!
Nu nog een animatie waar een C6 met een CX type 1 wordt vergeleken. Das toch de meest pure CX.
Vind de CX toch mooier, of het nou een type 1 of 2 is.
[afbeelding]
bij deze een voorproefje:quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
woei gefeliciteerd![]()
(post je nog pics in Citroën thread?)
hij is mooi ja, ik heb hem ook al zien staan op Citrosport forumquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
bij deze een voorproefje:
[afbeelding]
![]()
Dat bedoel ik nauw, komt door die 'duitse pook'quote:Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef turnpike het volgende:
Ik heb er in Frankfurt even in gezeten, ik, als citrofiel, was er niet kapot van.
M'n BMW-fappende metgezel daarentegen vond het een geweldig mooie auto.
Ja, hij is puik.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:10 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
dit iets als lease bak?
dat komt dan eerder door de tokkies die erin rijden....quote:Op zondag 28 mei 2006 17:42 schreef Sloper het volgende:
Ik heb er een tijdje geleden in gereden. Een vriend van mij moest de Citroën directie ermee door Adam rijden en mocht em daarna nog ff een dagje meenemen.
Het was de 2.7 HDiF V6 Ex versie. Normaal gesproken ben ik niet zo´n Citroen liefhebber, maar dit was toch wel echt een hele dikke bak. Gadgets te over. Ding was met die V6 diesel ook flink rap, sportstand van de bak voegde alleen niks toe.
Maar wat een bandenvreter dat ding, tractioncontrol draaide echt overuren als je ´m vloerde. De km-stand was iets van 6000km en de 245 brede bandjes waren voor al helemaal af.
Ik ben overigens wel grote auto´s gewend, heb zelf een Accord gehad en rijd nu veel in een Chrysler Voyager, maar deze bak is echt gr00t![]()
whehehequote:Op maandag 29 mei 2006 13:58 schreef Sunrise het volgende:
Ik kan met m'n volle verstand maar niet begrijpen wat mensen zo gek vinden aan Citroën... Oke de Saxo enzo kunnen dan wel.. Maar die 2CV, BX, CX, ZX, C2, C4, C5, C6... Mijn god wat een afgrijselijke krengen zeg.. Je mag toch wel hopen dat er enige verbetering is in gekomen de laatste jaren in het design.. En dat is echt iets wat Fransen gewoon niet kunnen
Power? Welke power.. 3.0 V6 en dan maar net boven de 200 PK.... lekker als dat bijna 1800 kilo moet trekken..En dan die hydraulische vering... mocht daar eens iets mis aan gaan dan ben je flink de lul..
Design? Welk Design... ding is bekant 5 meter lang (4.91) en het dan toch proberen om te toveren tot een wannabé hatchbackNu begint het weer net zo op een ei te lijken net als dat lelijke witte ding hier ergens in een post boven me. Wat is er verkeerd gegaan met die achterruit.. en die achterlichten dan?
60.000 euro...Voor dit... pfff.. De keus is dan makkelijk gemaakt.. nieuwe BMW 5-Serie, of een Volvo S80 T6 of een Audi A6 met alle denkbare opties
De 2.7HDiF met 440nm sleurt dat ding anders in 8sec naar de 100. Voor 60.000 heb je net een kale 525i met wieldoppen.quote:[b]Op maandag 29 mei 2006 13:58
Power? Welke power.. 3.0 V6 en dan maar net boven de 200 PK.... lekker als dat bijna 1800 kilo moet trekken..En dan die hydraulische vering... mocht daar eens iets mis aan gaan dan ben je flink de lul..
quote:
Nog zo'n figuur die er "verstand" van heeft.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:58 schreef Sunrise het volgende:
Ik kan met m'n volle verstand maar niet begrijpen wat mensen zo gek vinden aan Citroën... Oke de Saxo enzo kunnen dan wel.. Maar die 2CV, BX, CX, ZX, C2, C4, C5, C6... Mijn god wat een afgrijselijke krengen zeg.. Je mag toch wel hopen dat er enige verbetering is in gekomen de laatste jaren in het design.. En dat is echt iets wat Fransen gewoon niet kunnen
Design? Welk Design... ding is bekant 5 meter lang (4.91) en het dan toch proberen om te toveren tot een wannabé hatchbackNu begint het weer net zo op een ei te lijken net als dat lelijke witte ding hier ergens in een post boven me. Wat is er verkeerd gegaan met die achterruit.. en die achterlichten dan?
60.000 euro...Voor dit... pfff.. De keus is dan makkelijk gemaakt.. nieuwe BMW 5-Serie, of een Volvo S80 T6 of een Audi A6 met alle denkbare opties
Wat ik juist van Citroën vind, is dat ze altijd te geforceerd overkomen. Het is Citroën, dus het moet design zijn. ik vind dus dat ze dan vaak over de top gaan. Maar goed, das dus mijn smaak, zoals je al zei ieder zijn eigen smaak...quote:
Het is misschien geforceerd, maar wordt wel gewaardeerd zo te zien:quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat ik juist van Citroën vind, is dat ze altijd te geforceerd overkomen. Het is Citroën, dus het moet design zijn. ik vind dus dat ze dan vaak over de top gaan. Maar goed, das dus mijn smaak, zoals je al zei ieder zijn eigen smaak...![]()
Nee doe mij maar zo'n karakterloze duitser...
omgquote:Op zondag 4 juni 2006 23:27 schreef satbetweter het volgende:
ik heb de c6 zien rijden vanmiddag,in de verte lijkt de achterkant een beetje op een audi.
BMW gaat qua design anders aardig de Franse weg op.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:52 schreef BroesWillems het volgende:
Wat ik juist van Citroën vind, is dat ze altijd te geforceerd overkomen. Het is Citroën, dus het moet design zijn. ik vind dus dat ze dan vaak over de top gaan. Maar goed, das dus mijn smaak, zoals je al zei ieder zijn eigen smaak...![]()
Nee doe mij maar zo'n karakterloze duitser...
geweldigquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:34 schreef marky het volgende:
Hier kan je het terug kijken
http://www.youtube.com/watch?v=mpuPGkikm2I
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |