Over smaak valt niet te twisten, maar een C5 (zeker de sedan) kun je niet mooi vinden.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:36 schreef markiemark het volgende:
vet ding! mega vet hoewel ik de c5 ook mooi vind
op die eerste foto lijkt hij ook heel ergquote:Op woensdag 29 september 2004 17:29 schreef wunderbaum het volgende:
Net een CX van opzij
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:00 schreef double-Joop het volgende:
als ik mag hopen, wordt uitgerust met een 2,7 liter V6 hdi motor..
Je bedoelt de CX Limousine of Prestige. Dat waren Berline modellen met de wielbasis van de Break. De Pallas was gewoon de meest rijk uitgeruste normale versie, maar die verlengde jongens waren nog duurder. Dat ze ontzettend veel ruimte hebben is zeker. Gisteren nog een CX Break gezien met een tweede achterbank.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:57 schreef double-Joop het volgende:
de c6 met een a6 vergelijken?.. euh.. nee sorry ik heb misschien een bril nodig maar ik echt geen gelijkenissen..
het valt me nu pas op dat de wielbasis wel erg groot is.. dus met de binnenruimte zal het ook wel goed komen..
ben benieuwd of citroen weer een pallas model gaat uitbrengen.. de cx pallas had meer beenruimte achterin dan de grotere mercedessen..
mee eens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:34 schreef Remon het volgende:
Monsterlijk lelijk!
zeer goed onderbouwd...quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:57 schreef Pistol_Pete het volgende:
ongelooflijk lelijk!
weinig zin om aan zo'n gedrocht veel woorden vuil te makenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:37 schreef alsem het volgende:
[..]
zeer goed onderbouwd...
JA EEN ZWAAR ACHTERLIJK EN DEBIEL UITERLIJK WAAR ZELFS EEN ZWAAR GEESTELIJK GEHANDICAPT KIND VAN 1 NOG VAN MOET HUILEN. ZO LELIJK IS HIJ DUS.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:14 schreef sanchezz het volgende:
[..]
mee eens.
ik moet wel eerlijk zeggen dat ie wel wat heeft.
Gelukkig is uiterlijk niet alles. Ik heb zelf een BX en ik lach steeds alle bumperklevers uit die niet doorhebben dat ik met 80 over een drempel kan en zij niet. Hoor wel eens luid gekraak achter me als zo'n debiel z'n voorspoilertje aan gort rijdt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:49 schreef hifonics het volgende:
voor iedereen die in dit topic Citroen C6 ut is gewoon een oerlelijk stom ding
welke boerenlul wil dr nou in rijden
ik dus nie
dus bij deze nogmaals
WAT EEN LELIJKE ACHTERLIJKE STOMME DEBIELE WAGEN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |