Ik word zo ontzettend gek van die gasten van de gemeente, als je hun wilt bereiken moet je weken van te voren een afspraak maken. Wat denk je, komt er vanmiddag een half uurtje geleden een ambtenaar van de gemeente Tilburg binnenlopen zonder zich ook maar voor te stellen, enkel zei hij dat hij van de drank en horecawet was..etc etc.. Begon allemaal opmerkingen te maken van de uitgangen dat die verlichting niet aan was etc etc... Zeg meneer ik weet niet wat u komt doen, maar ik heb geen tijd voor u, ik had alle tijd van de wereld, maargoed ik zei dat ik geen tijd had, en als hij mijn zaak wilde doorzoeken naar problemen dat hij maar een afspraak moest maken, vervolgens bleef hij vijf minuten aan mijn toonbank staan, terwijl ik lekker een sigaretje zat te roken, heerlijk die sukkels te negeren. Ik zeg als u een afspraak hebt, dan help ik u, ik geloof dat ook normaal de gang van zaken is op het gemeentehuis, dus waarom zou dat hier anders zijn. Goedemiddag meneer..je had dat gezicht van hem moeten zien, heeeeeeerlijk..nog meer mensen die zich zo ontzettend irriteren aan dit soort ambtenaren, denken echt dat ze alles maar kunnen maken.
Frikandelleke kunde altij bij mij komen eten....hadoeeeeeee