quote:Op donderdag 30 september 2004 14:40 schreef Posdnous het volgende:
Takeshi Kitano
Daar sluit ik mij volledig bij aan...quote:Op donderdag 30 september 2004 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Japans en film gaan bij mij niet samen...quote:Op donderdag 30 september 2004 15:17 schreef realist_ik het volgende:
hoezo?
Brother is toch een redelijk bekende film? en Zatoichi ook...
en Takeshi zelf ook...
tja, ik wilde natuurlijk niet meteen ja gaan knikken op jouw vraag en daarna was ik zelf een tijdje drukquote:Op donderdag 30 september 2004 15:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Japans en film gaan bij mij niet samen...
quote:Op donderdag 30 september 2004 15:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Japans en film gaan bij mij niet samen...
Eeehm, daar heb je dan toch geen moer aan? Beetje typisch, waarom 8 wel, en 2 niet ondertiteld? Doe dan alles (internationale markt) of niets (japanse markt).quote:Op donderdag 30 september 2004 14:54 schreef dolle_hond het volgende:
3. 3-4x10 (no english subtitles)
10. Sonatine (no english subtitles)
Noem 8 films met Jeroen Krabbequote:Op donderdag 30 september 2004 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie gooit er een nieuw vraagje in?
Wow, ik dacht dat ik de enige was die "Fogbound" heeft gezien.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:54 schreef DarkFly het volgende:
Spetters
Fogbound
Left Luggage
The Discovery Of Heaven
Deuce Bigalow: Destination Amsterdam
The Living Daylights
Soldaat van Oranje
Ocean's Twelve
Een Vlucht Regenwulpen (zit hij indd in)
Amanda Bynes?quote:
Eigenlijk moeten we een FOK! TV-Serie Trivia oprichten....quote:Op donderdag 30 september 2004 18:16 schreef DarkFly het volgende:
Ze is eigenlijk meer bekend van een tv-serie dan van de film waarin ze speelt...
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:33 schreef hornage het volgende:
Woogie
Z'n personage in There's Something About Mary heet zo.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:46 schreef hornage het volgende:
mmm, Heet deze man Woogie ofzo SOK?
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
SoK +1!
Klopt, punt voor SoK lijkt me niet serieus bedoeld.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:56 schreef dolle_hond het volgende:
is dan toch een hornage - score
2 jaar tellen en zelfs blijven tellen terwijl je zelf al niet meer mee deed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:25 schreef Gorro het volgende:
Die is overigens egt de laatste keer dat ik de telling doe. Vanaf nu neemt dolle_hond het over. De laatste maanden heb ik me er tog al niet zo veel aandacht aan besteed, dus het is waarschijnlijk beter zo. Na bijna 2 jaar is het ook wel genoeg geweest dacht ik zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |