aha, vandaar al die vrolijke smileys in je postquote:Op woensdag 29 september 2004 09:51 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen.![]()
Het opstaan was weer iets makkelijker dan gisteren.
Waarom zou ik er niet vrolijke smiliys inzetten?quote:Op woensdag 29 september 2004 10:29 schreef ajuu het volgende:
[..]
aha, vandaar al die vrolijke smileys in je post
WAXJE!!quote:Op woensdag 29 september 2004 11:56 schreef Waxxer het volgende:
hahai
HOI SEMPJE!!!!!quote:Op woensdag 29 september 2004 12:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
WAXJE!!![]()
Wat ben jij toch weer vroeg wakker vandaag....
Werken! Pffft keihard feestbeesten zeker!quote:Op woensdag 29 september 2004 12:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HOI SEMPJE!!!!!![]()
![]()
Nou, ik vindhalf twaalf een nette tijd als ik gisteravond heb moeten werkenmaar heb nu een boel te doen de hele middag
naahhh het komt meer overeen met kantinewerk hoorquote:Op woensdag 29 september 2004 12:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Werken! Pffft keihard feestbeesten zeker!![]()
Maar goed....snel aan den arbeid dan he.
haaaajjjj!!!quote:Op woensdag 29 september 2004 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Haaaj(zwaaaj)
Aaaaawh gossie toch...wat een bruut publiek ook....volgende keer gewoon de deur op slot doen en ons uitnodigen...veel gezelliger.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
naahhh het komt meer overeen met kantinewerk hooren er waren een stel erg vervelende mensen die wilden dat ik Nederlandse muziek op zou zetten en zeiden dat ik geen cafemuziek draaide. Nou vráág ik je, het was een mengelmoes met allerlei muziek die prima in een café kan worden gedraaid, van 2 Unlimited tot U2 en van Earth&Fire tot aan Talk Talk. En ik stond er in mijn eentje en er waren een stel lesbo's die zoooo chagrijnig deden en zich gedregen alsof ze al uuuren stonden te wachten. Maarja ik draaide o.a. ook Child in Time van Deep Purple en ik kreeg zefs het verzoek die opnieuw te draaien aan het einde van de avond
sommige mensen hebben altijd wat te zeiken, echt om moe van te worden.
Eter vanaaf?!?! ooohw vertel vertel vertel.....quote:En ik ga nu enorm mijn kamer opruimen en schoonmaken en boodschappen doen voor mijn eter van vanavond![]()
![]()
Ja...ook hallo hoor.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:57 schreef ajuu het volgende:
heeeee! hallooo!
Ik weet het wel zeker! Officieel zou het volgens mij nog een aantal topics hoger moeten zijn, want we hebben wel vaker dubbele topicnummers gehad.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:37 schreef Nuvole het volgende:
![]()
Niet om te zeuren ofzo hoor, maar ik doe het toch even...![]()
Had dit niet nummer 1043 moeten zijn ?![]()
(@ WAik : beetje laat gisteren ?)
![]()
semi-sane zoals semi-insane?quote:Op woensdag 29 september 2004 14:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja...ook hallo hoor.
O haaaj!quote:Op woensdag 29 september 2004 12:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
haaaajjjj!!!![]()
Joh, hoe is het met jou?? Hahaha dat ik jou hier ooit nog eens zou zien zeg, zooo lag geleden!!!
Hmm, paar bandjes leksteken?quote:Op woensdag 29 september 2004 20:27 schreef G_E het volgende:
Stomme voetbal! De hele straat staat weer vol auto's, kon die van mij nergens kwijt!.
[copy & paste modus]quote:Op woensdag 29 september 2004 21:13 schreef Jerruh het volgende:
* jerruh voelt zich kut.
Wat is er?quote:Op woensdag 29 september 2004 21:13 schreef Jerruh het volgende:
Jerruh voelt zich kut.
Het is nu al een uur stil. Is Jerruh zo geschrokken van die kut? Dat kent ie niet, he?quote:Op woensdag 29 september 2004 21:13 schreef Jerruh het volgende:
* jerruh voelt zich kut.
Is er voetbal dan?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:28 schreef G_E het volgende:
Volgens mij zitten jullie allemaal stiekem naar die voetballers met stevige kuiten te koekeloeren, in plaats van hier interessante dingen te posten..
Oops, betrapt! Dan maar een lekkere sigaar!quote:Op woensdag 29 september 2004 23:00 schreef Ang3l het volgende:
bartjeisgeil: hey hallo heb je zin in een lekere pijp beurt
Af en toe krijg je toch rare aanzoeken op gay.nl
Maar dat is dan toch wel meestal weer gecorrigeerd? De volgende zou dus nu 1044 moeten gaan heten, bij dezen dan even een notiitie voor de nieuwe TSquote:Op woensdag 29 september 2004 16:05 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker! Officieel zou het volgens mij nog een aantal topics hoger moeten zijn, want we hebben wel vaker dubbele topicnummers gehad.
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:00 schreef Ang3l het volgende:
bartjeisgeil: hey hallo heb je zin in een lekere pijp beurt
Af en toe krijg je toch rare aanzoeken op gay.nl
Ja, hoi. Neuken?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
hallo mensen
Ja, hoi. Komt er nou nog wat van die meeting eigenlijk, dat je weet?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:48 schreef Waxxer het volgende:
hai![]()
Dat is wel de bedoelingquote:Op woensdag 29 september 2004 23:50 schreef G_E het volgende:
[..]
Ja, hoi. Komt er nou nog wat van die meeting eigenlijk, dat je weet?.
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoelingWat doe jij... anders inene? Ik heb je echt gezien en zo boos kun jij niet doen
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:55 schreef G_E het volgende:
[..]! Ik kan hééél streng zijn.
.
Ik heb toevallig weer vandaag een training gehad in gesprekstechnieken, hoe je iemand "feedback" kunt geven, zoals dat dan zo mooi heet.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]Het is dat ik zo goedaardig ben, anders had ik het wel uitgeprobeerd. Maarja:
1 - ik kan dat niet
2 - ik durf dat niet
3 - ik wil dat niet
Ben jij dan van het type: opkroppen ----> uitbarsting?![]()
ja dan zijn we met zijn allen (??) wel erg tot elkaar veroordeeld hequote:Op donderdag 30 september 2004 00:00 schreef G_E het volgende:
Alleen die meeting hè, die is in Rotterdam..
Rotterdam dus hè, niet eens in Delft of eventueel Den Haag, want die steden hebben tenminste nog enige charme, maar neej, in Rotterdam..
WIZJE!!!!quote:Op donderdag 30 september 2004 00:00 schreef wizarddragon het volgende:
*klap*
Oops.. deur ligt eruit..quote:Op donderdag 30 september 2004 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
WIZJE!!!!
Wat gebeurt daar???
Ja cool hier. Sinds tijden alles lekker okay..quote:Op donderdag 30 september 2004 00:17 schreef Waxxer het volgende:
Het gaat goed hiero![]()
En in Tulpenvallei?
quote:Op donderdag 30 september 2004 00:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja cool hier. Sinds tijden alles lekker okay..
Alleen vandaag wel naar m'n huisarts geweest, want de laatste tijd had ik wat last van m'n benen.
Huisarts keek ernaar, bleek ik midden in een groeispurt te zitten.![]()
Ja nu nogquote:Op donderdag 30 september 2004 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
ooohhhhh nu nog??
Wat is de verwachte lengte?
![]()
![]()
Geil he!quote:Op donderdag 30 september 2004 00:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi Jawi
quote:Op donderdag 30 september 2004 00:43 schreef G_E het volgende:
Ik zie nu voor me dat Waxxer opeens nog een groeispurt krijgt!
Owja.. dat had je verteld.. met een meisje toch?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:49 schreef JaWi het volgende:
Ik ben vrijdag in een gaybar in amsterdam geweest!
Cool... en was het wat?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:50 schreef JaWi het volgende:
2! en een jongen.
Ze deden pogingen om jou te versieren?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:52 schreef JaWi het volgende:
Best toffe mensen. En er was bier. Maar ik was te hetero volgens de mannenliefdemannen daar
Nou je weet toch zelf dat je hetero bent.. Ik zou de pogingen tot versieren in jouw geval eerder als een compliment beschouwenquote:Op donderdag 30 september 2004 00:55 schreef JaWi het volgende:
Ja.
Hehe..je had het kunnen weten toen je een gaybar inging.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:57 schreef JaWi het volgende:
Ja. Maar goed. Ja. Toch is het vreemd.
Owquote:Op donderdag 30 september 2004 00:59 schreef JaWi het volgende:
Maar ik wilde niet
Ja duh, natuurlijk is er bier aanwezig, wat d8 je anders?quote:Op donderdag 30 september 2004 01:01 schreef JaWi het volgende:
Dat was er!
Ik wil ook gewoon slapenquote:Op donderdag 30 september 2004 09:52 schreef Cybart het volgende:
ik wil niet gaan stagelopen
en ik moet nog 3 dagen
*red bull drink*quote:Op donderdag 30 september 2004 10:08 schreef DennisMoore het volgende:
*koffie slurp*
ignorance ís bliss
Goed, kheb toch een vrije dagquote:Op donderdag 30 september 2004 11:49 schreef Waxxer het volgende:
hooooiii hoe is het met jullie?
Jajajaja, ga jij een spertocht uitzetten voor 30 oktober?quote:Op donderdag 30 september 2004 11:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goed, kheb toch een vrije dag. Straks ff wat shoppen in R'dam.
Hehe, misschien jaquote:Op donderdag 30 september 2004 11:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja, ga jij een spertocht uitzetten voor 30 oktober?![]()
Krijg ik toch spontaan zin om stiekum foto's te gaan makenquote:Op donderdag 30 september 2004 11:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja, ga jij een spertocht uitzetten voor 30 oktober?![]()
Welk gebouw stond hier 65 jaar geleden?quote:Op donderdag 30 september 2004 11:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe, misschien ja![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:00 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Krijg ik toch spontaan zin om stiekum foto's te gaan maken![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Welk gebouw stond hier 65 jaar geleden?
En welk gebouw hier in die tijd?
En hier? En daar?![]()
en teken je dan ookpijlen
op de weg??
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:05 schreef Jerruh het volgende:
.me gefet bart nog een knuffel.... ik vind het echt niet leuk voor je menneke! maar ff stage afronden en daarna kom je maar es op de zuip!
* Wiz slaps Waxxer around a bit with a large troutquote:Op donderdag 30 september 2004 12:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]misschien was het Wizje wel die overal in Rotterdam (was het toch? Of een andere stad) op de grond 'Never Grow up' of zoiets had getekend!!
Aaaaawww ik zag al helemaal voor me hoe je met een krijtje in de weer was en dat mensen je raar aankeken en jij terug zou staren met zo'n "Ja??? En???" gezichtquote:Op donderdag 30 september 2004 12:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
. Wel van Amsterdam (op een plattegrond dan, op de weg lijkt me een beetje te), nog niet van R'dam
.
Auw!!!!quote:Op donderdag 30 september 2004 12:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
* Wiz slaps Waxxer around a bit with a large trout
mjwa is nie aan mij om dingen te vertellen, maar hij kan wel ff een knuffel gebruiken!quote:Op donderdag 30 september 2004 12:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]Gisteren had Cybarthezz wel iets getypt maar het meteen weer weggehaald, en ik wil me nergens mee bemieuwen
maar nu weten we iig dat het iets met zijn man is
Nou ik had het wel gelezen, maar toen was het weggehaald. Dan denk ik dat het niet voor onze ogen bedoeld was, of weer wel, of weer niet.. ach ja weet ik veel.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]Gisteren had Cybarthezz wel iets getypt maar het meteen weer weggehaald, en ik wil me nergens mee bemieuwen
maar nu weten we iig dat het iets met zijn man is
Ownee ik zal die mensen waarschijnlijk wazig aankijken van "en jij bent?"quote:Op donderdag 30 september 2004 12:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaaawww ik zag al helemaal voor me hoe je met een krijtje in de weer was en dat mensen je raar aankeken en jij terug zou staren met zo'n "Ja??? En???" gezicht
Mogguh!quote:Op donderdag 30 september 2004 12:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa is nie aan mij om dingen te vertellen, maar hij kan wel ff een knuffel gebruiken!
goeiesmorreges!
Hehe en m'n slap-vermogen is ook gestegenquote:Op donderdag 30 september 2004 12:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Auw!!!!![]()
Nah, JIJ hebt een groeispurt, ik moet het doen met de lengte die ik nu heb
hee!quote:Op donderdag 30 september 2004 12:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe en m'n slap-vermogen is ook gestegen
Jij was toch al lang genoeg?
Maar goed, ik ga eens richting R'dam. Dus veel plezier iedereen met uw bezigheden. Later
Dat was tegen ajuu, poeliewoeliequote:Op donderdag 30 september 2004 12:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En bedankt!!!![]()
zeg meneertje koekpeertje, gaat jij ff je scooter opvoeren!quote:Op donderdag 30 september 2004 12:34 schreef Jerruh het volgende:
zeg ajuin en beavershot: be sweet, knuffel elkander
*trutjes*
done thatquote:Op donderdag 30 september 2004 12:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
zeg meneertje koekpeertje, gaat jij ff je scooter opvoeren!![]()
lichtekooiquote:Op donderdag 30 september 2004 12:31 schreef ajuu het volgende:
paaldanseres
knuffelen is zooo 2003quote:Op donderdag 30 september 2004 12:34 schreef Jerruh het volgende:
zeg ajuin en beavershot: be sweet, knuffel elkander
*trutjes*
chicks on speedquote:Op donderdag 30 september 2004 12:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
done that.
ik word nimmer meer ingehaald door lekker chicks
nu haal ik hen in.
doe dan neuken ofzoquote:Op donderdag 30 september 2004 12:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
knuffelen is zooo 2003.
chicks with speedquote:Op donderdag 30 september 2004 12:37 schreef ajuu het volgende:
[..]
chicks on speed
chicks with dicksquote:Op donderdag 30 september 2004 12:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
chicks with speed.
Maar wat moet ik dan de andere 23 uur en 57 minuten?quote:Op donderdag 30 september 2004 12:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe dan neuken ofzo
iets wat u verbroedert ende vermadelijdt!
ehmquote:Op donderdag 30 september 2004 12:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan de andere 23 uur en 57 minuten?.
ik haat dit topicquote:Op donderdag 30 september 2004 12:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan de andere 23 uur en 57 minuten?.
ik hou het wel bij roken en FOK!ken.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm
* afterseks-roken
* elkaar kietelen
* twister!
* kussengevecht
* FOK!en
* voorspel
* denken aan wizarddragon
* liefkozen
een kleine greep.
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:44 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik haat dit topic![]()
ik hou het bij de kleine greepquote:Op donderdag 30 september 2004 12:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik hou het wel bij roken en FOK!ken..
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:48 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik hou het bij de kleine greep![]()
idemquote:Op donderdag 30 september 2004 12:51 schreef Idril-2 het volgende:
Lunchpauze![]()
Cool!quote:Op donderdag 30 september 2004 11:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe, misschien ja![]()
![]()
bij het huis van ajuu linksaf het beaverhausensteegje in...quote:Op donderdag 30 september 2004 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cool!Speurtocht in R'dam!
Met puzzles en foto's en plaatjes die we dan moeten herkennen?
Dat we dan een foto hebben van Ome Sjaak o fzo en dat die op een hoek staat en dat we daar dan rechtsaf moeten bij Ome Sjaak, maar dat Ome Sjaak er dan niet is die dag omdat Tante Bets grieperig is en Ome Sjaak thee en koekjes aan het brengen is en dat we dus Ome Sjaak niet vinden en dus rechtdoor blijven lopen i.p.v. rechtsaf bij Ome Sjaak te gaan (die er dus niet is) en dat we dan kei gezellig wanhopig verdwalen?
Zoiets?
Ik draaf door he... zeg het maar eerlijk
nee, tante bets is naar de lapdance academy op donderdag.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Het Huis van Ajuu is er dan wel?
Die is niet thee met koekjes brengen naar Bets?
nee het ligt in de yuppie wijk, nou goed!quote:Op donderdag 30 september 2004 13:30 schreef beaverhausen het volgende:
Het beaverhausensteegje ligt helemaal niet in de ghetto..
Neeheej, Tante bets is grieperig daarom brengt ome sjaak koekjes en thee en daarom verdwalen we op de hoek!quote:Op donderdag 30 september 2004 13:24 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee, tante bets is naar de lapdance academy op donderdag.
Dag hómó.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:34 schreef Sunjammer het volgende:
Dag mede-mietjes![]()
* DennisMoore playing: Eddie Amador - Rise.mp3quote:Sunjammer playing Rammstein - Reise, Reise
[me=DennisMoore playing: Eddie Amador - Rise.mp3quote:Op donderdag 30 september 2004 13:41 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore] playing: Eddie Amador - Rise.mp3[/me]
Uhhu... quote nie goed nie...quote:Op donderdag 30 september 2004 13:44 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, in een quote gaat 't fout....
www.watzijnzedan.nlquote:Op donderdag 30 september 2004 13:44 schreef Sunjammer het volgende:
Uhhu... quote nie goed nie...
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:37 schreef Nuvole het volgende:
![]()
Niet om te zeuren ofzo hoor, maar ik doe het toch even...![]()
Had dit niet nummer 1043 moeten zijn ?![]()
(@ WAik : beetje laat gisteren ?)
![]()
bewonderenswaardigquote:Op donderdag 30 september 2004 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
Há! Mooi woord!
bewonderwaardigend
*heel voorzichtigquote:Op donderdag 30 september 2004 14:13 schreef Jerruh het volgende:
jow DM en SJ.
jerruhdinges!quote:Op donderdag 30 september 2004 14:15 schreef Jerruh het volgende:
waik!!![]()
.
van je lichaam afgescheurd... ?quote:Op donderdag 30 september 2004 13:53 schreef DennisMoore het volgende:
Hmmm... de witte t-shirts zijn op..
'k Heb er te weinig, sinds ik er een aantal heb 'vernietigd'.
*op to-buy-lijstje zet*
Ja duh, maar vanmorgen chatte iemand 'bewonderwaardigend' naar me. Klinkt ook leuk.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:13 schreef WAik het volgende:
bewonderenswaardig
Wie?quote:denk aan G*zucht*
Nee... per ongeluk een rooie boxer meegewassen...quote:Op donderdag 30 september 2004 14:17 schreef WAik het volgende:
van je lichaam afgescheurd... ?
spraakgebrek kan ook liev zijnquote:Op donderdag 30 september 2004 14:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja duh, maar vanmorgen chatte iemand 'bewonderwaardigend' naar me. Klinkt ook leuk..
m'n vriendje!quote:Wie?
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee... per ongeluk een rooie boxer meegewassen....
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je een nichterig roze shirtje wildequote:Op donderdag 30 september 2004 14:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
en al fladderend en armenzwaaiend wil flaneren in het centrum van big gaycity amersfoort!quote:Op donderdag 30 september 2004 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je een nichterig roze shirtje wilde
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:23 schreef WAik het volgende:
tss, en ik dacht dat er eindelijk eens een *spannend* verhaal van DM kwam![]()
Mja... wel meer dan één dus...quote:Op donderdag 30 september 2004 14:26 schreef blublub het volgende:dan is ie nu
roze!
De simpele t-shirtjes (voor onder 't overhemd), model Scapino, zijn nooit nichterig... zelfs roze niet.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Geef nou maar gewoon toe dat je een nichterig roze shirtje wilde
*niet hap*quote:Op donderdag 30 september 2004 14:29 schreef WAik het volgende:
en al fladderend en armenzwaaiend wil flaneren in het centrum van big gaycity amersfoort!
big gay city amersfoort??? ik heb eens gedate (1x) met een gast uit amersfoort.... hmm nou je t zegt was ie misschien wel een beetje gayquote:Op donderdag 30 september 2004 14:29 schreef WAik het volgende:
[..]
en al fladderend en armenzwaaiend wil flaneren in het centrum van big gaycity amersfoort!
ik ben inmiddels toe aan mijn tweede uit amersfoortquote:Op donderdag 30 september 2004 14:35 schreef blublub het volgende:
[..]
big gay city amersfoort??? ik heb eens gedate (1x) met een gast uit amersfoort.... hmm nou je t zegt was ie misschien wel een beetje gay
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:32 schreef DennisMoore het volgende:
De simpele t-shirtjes (voor onder 't overhemd), model Scapino, zijn nooit nichterig... zelfs roze niet..
Nee, met mij durf je geen bier te drinken...quote:Op donderdag 30 september 2004 14:35 schreef WAik het volgende:
ik ben inmiddels toe aan mijn tweede uit amersfoort(nee niet DM!
) maar de eerste was ook niet zo wat bij mij
![]()
arme tizmoquote:Op donderdag 30 september 2004 14:35 schreef blublub het volgende:
[..]
big gay city amersfoort??? ik heb eens gedate (1x) met een gast uit amersfoort.... hmm nou je t zegt was ie misschien wel een beetje gay
neequote:Op donderdag 30 september 2004 14:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, met mij durf je geen bier te drinken....
wie?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
arme tizmo.
'twasntme.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:35 schreef blublub het volgende:
voormalig FOK!erquote:Op donderdag 30 september 2004 14:39 schreef WAik het volgende:
[..]
wie?
ik weet niet meer hoe ie heet, maar t was niet iets met een t geloof ikquote:Op donderdag 30 september 2004 14:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
arme tizmo.
Lijkt me nauwelijks een telefoon eigenlijk... eerder een PDA waarmee je kunt bellen.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:26 schreef Semisane het volgende:
Middag!Ik heb een nieuwe telefoon!! gekregen van mijn werk Een Qtek 2020.
Je kan er zo veel mee dat er pas op de 5de bladzijde op de quickguide over het telefoneren wordt gesproken.....en laat dat nou net het gene zijn dat ik het meest belangrijk vind.....naast de kalender/agenda/contacts functie en sms...alle rest van die onzin hadden ze van mij er wel uit mogen laten...maar goed...ik ga niet zeuren.
ik kom spoedig langs om mijn votje op te halenquote:Op donderdag 30 september 2004 14:54 schreef DennisMoore het volgende:
*uit arren moede maar roze tshirtje aantrek*
Hmm, hier ligt ook nog een t-shirt van een of andere Rome-schoolreis....
quote:Op donderdag 30 september 2004 15:07 schreef Jerruh het volgende:
ik kom spoedig langs om mijn votje op te halen.
Ik kom niet verder dan K3.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:20 schreef Waxxer het volgende:
Hebben jullie nou helemaal niks met Velvet Underground?
Cultuurbarbaren!!
quote:Op donderdag 30 september 2004 18:16 schreef Waxxer het volgende:
K3
K3!quote:Op donderdag 30 september 2004 18:16 schreef Waxxer het volgende:
K3
Ja ik moest daar wel ff drie kwartier bij nadenkenquote:Op donderdag 30 september 2004 18:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ja jij van de muziek en hij geilt op ze, om maar ff concreet te zijnquote:Op donderdag 30 september 2004 18:17 schreef blublub het volgende:
[..]
K3!
Gerdo en ik houden van K3!
Nou, zo erg is het niet met me hoor, ik kom toch nog wel iets verder dan K3.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik moest daar wel ff drie kwartier bij nadenken
ik kan niet me niet voorstellen dat hij hun stemmen geil vindtquote:Op donderdag 30 september 2004 18:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja jij van de muziek en hij geilt op ze, om maar ff concreet te zijn
Neeee doe mij maar een potje Velvet Underground
jaaaaaaaajaaaaquote:Op donderdag 30 september 2004 18:20 schreef wizarddragon het volgende:
Terug uit R'dam.. owja twee treinen zijn opelkaar gebotst en 1 staat in de fik![]()
en het gekke is..ik heb er niks mee te maken..
naaaahhhh niet zo naiefquote:Op donderdag 30 september 2004 18:23 schreef blublub het volgende:
[..]
ik kan niet me niet voorstellen dat hij hun stemmen geil vindt
L4?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou, zo erg is het niet met me hoor, ik kom toch nog wel iets verder dan K3..
N7.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
L4?
Je moest eens weten ....quote:Op donderdag 30 september 2004 18:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jaaaaaaaajaaaajij dacht, voor mijn groeispurt over is, kan ik nog mooi iets stiekems doen want nu val ik nog niet op!
oehhhhhhhh......... wat voor stiekems ben je nu aan het doen dan....?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je moest eens weten ....![]()
ah en je hebt alle Gert&Samson dvd's?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
N7..
quote:Op donderdag 30 september 2004 18:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oehhhhhhhh......... wat voor stiekems ben je nu aan het doen dan....?![]()
Oh nee, dan is het niet stiekem meer
Stouterd!!!
Lees: uitgebreid recepten van de Bali-eilanden maken voor hele gezin Dragon! Dus pappa Dragon, mamma Dragon, Wazje en Woezjequote:Op donderdag 30 september 2004 18:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
* Wiz is playing U96 - Club Bizarre (Club Mix)
Zow ik ga wat inelkaar fixen om het vervolgens ook weer op te eten![]()
Later![]()
half 9 meen ikquote:Op donderdag 30 september 2004 19:28 schreef Jerruh het volgende:
zooo, ik ben nog op school!
hoe laat begint final destination??!
bwhuhquote:Op donderdag 30 september 2004 19:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
half 9 meen ik
ik heb hem nog op deeveedee liggenquote:Op donderdag 30 september 2004 19:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bwhuh.moet ik zo nog gaan racen ook!
Ja me2, in de box met deel 2, die dan weer minder is, maar wel goorderquote:Op donderdag 30 september 2004 19:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb hem nog op deeveedee liggen
ik ga m lekker ouderwets op tv kijkequote:Op donderdag 30 september 2004 19:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb hem nog op deeveedee liggen
*Waxxepaxje bijvul*quote:Op donderdag 30 september 2004 20:20 schreef Waxxer het volgende:
Jaaaa goed he
Pffffff ik heb een zware middag gehad, voel me echt leeg
.......met....?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Waxxepaxje bijvul*
haloohooo!!!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:26 schreef Vlarp het volgende:
Morgen vrij
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
haloohooo!!!
Dus dan kun je uitslapen!
Energie Waxje! Energie.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
.......met....?
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:34 schreef ajuu het volgende:
zo meteen ga ik hier voor de allerlaatste keer posten
LuQas! LuQas! *enthousiast rondren*quote:Op donderdag 30 september 2004 22:57 schreef LuQas het volgende:![]()
Ja, wat G_E zegt.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:56 schreef G_E het volgende:
Ga je dan op z'n minst wel weer zo maar dingetjes mailen, ajuu?
Ja breng hem nog een beetje op ideeën jij!quote:Op donderdag 30 september 2004 23:03 schreef G_E het volgende:
Hoewel zo'n Ban op Verzoek wel heel erg lekker is hoor, moet ik zeggen..
ik ben niet te klonen. maar ik heb je e-mailadres toch?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, wat G_E zegt..
Je gaat niet echt weg he ajuu? Je doet gewoon Croupouque na he? Zeg dat je niet weg gaat..
Ja maar je gaat hier toch niet weg?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik ben niet te klonen. maar ik heb je e-mailadres toch?
Maar je komt toch wel terug? Toch?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:08 schreef ajuu het volgende:
ik ga weg omdat ik me verveel.
G_E! * kwispel *quote:Op donderdag 30 september 2004 23:00 schreef G_E het volgende:
[..]
LuQas! LuQas! *enthousiast rondren*
Hoe is het ermee?. Je bijdrage wordt gemist in dit topic.
.
Ach.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:11 schreef G_E het volgende:
Willem Oltmans is overleden.. (Bron: http://www.volkskrant.nl/binnenland/1096521240166.html )
Hij was vaak zuigend irritant, maar toch....
Docent Latijn!!quote:Op donderdag 30 september 2004 23:09 schreef LuQas het volgende:
[..]
G_E! * kwispel *
Het is goed. Ik ben tegenwoordig naast student ook docent Latijn op een middelbare school wat me goed bevalt. En is het hier leuk deze tijden?
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:19 schreef ajuu het volgende:
mijn vorige post was eigenlijk mijn allerlaatste post. maar ik zal zometeen echt voor het allerlaatst posten.
Nou ja, uit het niets... Hij is nogal schofterig behandeld door de Nederlandse regering, waardoor hij een hoop is kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:15 schreef LuQas het volgende:
Wat bizar...
Vond hem altijd zo uit het niets bozig, heb ook nooit begrepen wat voor functie hij nu precies had in de hele meningsvorming...
ik ben moe, beafje, heel erg moe en heel erg verveeld. over een tijdje post ik misschien weer eens.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Aart verteld mij nog een leuke anekdote over zijn tijd dat ie uit de kast kwam. Dat z'n moeder bij z'n oma, familie enzo ging vertellen dat Aart homo is. Zit er bij z'n oma een tante en vertelt aart's moeder dat hij homosexueel is. Vraagt die tante van welke kerk dat is?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:28 schreef Cybart het volgende:
aan mijn ma's kant van de familie hebben ze weer een leuke uitdrukking voor homo's hoorde ik van haar...
je bent dan "van de andere parochie"
mijn oma zei tegen mijn moeder toen mijn moeder eht vertelde: ben je al met ajuu naar de dokter geweest?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Aart verteld mij nog een leuke anekdote over zijn tijd dat ie uit de kast kwam. Dat z'n moeder bij z'n oma, familie enzo ging vertellen dat Aart homo is. Zit er bij z'n oma een tante en vertelt aart's moeder dat hij homosexueel is. Vraagt die tante van welke kerk dat is?
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik ben moe, beafje, heel erg moe en heel erg verveeld. over een tijdje post ik misschien weer eens.
nu wil ik rust en de walging van veel dingen van me afschudden. o ja, en ik ga deze maand met vakantie naar (noord) afrika.
Wat zei ze?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:37 schreef ajuu het volgende:
[..]
mijn oma zei tegen mijn moeder toen mijn moeder eht vertelde: ben je al met ajuu naar de dokter geweest?![]()
"tis eeuwig zonde, maar ja, het water was te heet"quote:Op donderdag 30 september 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
.
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
"tis eeuwig zonde, maar ja, het water was te heet"
kus en totziens van je "leidse sleuteltje" uit rotterdam![]()
![]()
Hmm.. da's dan weer jammer Bart...quote:Op donderdag 30 september 2004 23:42 schreef Cybart het volgende:
ja mn ma gaat het nu aan haar kant van de familie mede delen....
ze had al vaaak op het punt gestaan als het er over ging... als ze vroegen of ik al een vriendin had ofzo...
ze vroeg mn toestemming vanavond
maar ze hoeft niet meer te vertellen dat ik een vriend heb... helaas
ja, echt kut gewoonquote:Op donderdag 30 september 2004 23:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. da's dan weer jammer Bart...
Doeiquote:Op donderdag 30 september 2004 23:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
"tis eeuwig zonde, maar ja, het water was te heet"
kus en totziens van je "leidse sleuteltje" uit rotterdam![]()
![]()
tis maar dat je het weet!quote:Op donderdag 30 september 2004 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]dag dronken snol
.
That's another way of putting it...quote:Op donderdag 30 september 2004 23:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, echt kut gewoon
sinds gisteren....quote:Op donderdag 30 september 2004 23:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
That's another way of putting it...
Sinds wanneer dan eigenlijk?
tsjaquote:Op donderdag 30 september 2004 23:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Doei![]()
En ik ook maar slapen gaantruste
Dat merkte ik aan je reacties wel ja...quote:Op donderdag 30 september 2004 23:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
sinds gisteren....
had het graag anders gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |