quote:Op maandag 27 september 2004 20:34 schreef wizarddragon het volgende:
Pipo.
quote:Op maandag 27 september 2004 20:38 schreef Cazman het volgende:
ooooh me topic is vol
Eigenlijk wel jammer... Op een bepaald tijdstip vond ik het wel te pruimenquote:Op maandag 27 september 2004 20:38 schreef Cazman het volgende:
ooooh me topic is vol
quote:Op maandag 27 september 2004 20:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
we hebben wel ons best gedaan om ontopic te blijven hoor![]()
.
Nog even wachten Wax, de nachtploeg is nog niet gearriveerd..quote:Op maandag 27 september 2004 21:00 schreef Waxxer het volgende:
oh....
oh!!!
Sorry dan dat ik ook nog eens een nieuw topic ging openenik wist echt niet dat jullie dt zo zouden vinden
nogmaals sorry dan zal ik jullie niet meertot last zijn
oh het is nog niet na middernacht
*meldt*quote:Op maandag 27 september 2004 21:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nog even wachten Wax, de nachtploeg is nog niet gearriveerd..
oh ik begrijp dat ik na twaalven pas weer welkom ben hier onder voorwaardenquote:Op maandag 27 september 2004 21:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nog even wachten Wax, de nachtploeg is nog niet gearriveerd..
Buigen zal jequote:Op maandag 27 september 2004 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oh ik begrijp dat ik na twaalven pas weer welkom ben hier onder voorwaarden
sorry ik verpest ook alles
Dat wordt weer een slapeloze nacht
ja ik ben ook zo krommaar ik zal voor jullie buigen
ik weet dat dat moet
Tuurlijk! Voor mij hoef je niet te buigen hoor. Ik ben niet zoals Beavquote:Op maandag 27 september 2004 21:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ah... e... echt?![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 21:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Buigen zal je.
hihihi!quote:Op maandag 27 september 2004 21:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Buigen zal je.
graag gedaan hoorquote:Op maandag 27 september 2004 20:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer... Op een bepaald tijdstip vond ik het wel te pruimen
Jij ook dronken snolquote:Op maandag 27 september 2004 21:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
hihihi!
[afbeelding]
what a lovely thing to do
quote:Op maandag 27 september 2004 21:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij ook dronken snol.
Waarom verbaast mij dit no ab-so-luut niets?quote:Op maandag 27 september 2004 21:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
hihihi!
[afbeelding]
what a lovely thing to do
kijk, dat heb jij dan weer. ik heb dat soort dingen nooit. zie het als een luxe probleem.quote:Op maandag 27 september 2004 21:58 schreef Ang3l het volgende:
H6 {werner} Waarom? zegt:
wel jammer dat je vreindje heb haha vind je best wel leuk tot nu toe hihi
*Zucht* dit heb ik dus nu serieus in een chat van 10 minuten al 5x aan moeten horen. Hoe blokkeer je iemand heel sociaal? Gewoon KLIK toch he?
Nou... fik 'm tot op z'n veters af danquote:Op maandag 27 september 2004 22:03 schreef Ang3l het volgende:
Hij is vervelend.
Is zgn een danser, gogo danser. Mag optreden en vuurspuwen, krijgt les van NL kampioenen en zo. .... kind is 19, danst sinds 2 maanden in Castricum bij de (volgens hem) enige officiele gogo-academy (tis maar hoe je't beestje noemt) en is vrij mollig om te zien.
Riiiiiiiiiiiiiight baby
Gewoon *klik* doenquote:Op maandag 27 september 2004 21:58 schreef Ang3l het volgende:
H6 {werner} Waarom? zegt:
wel jammer dat je vreindje heb haha vind je best wel leuk tot nu toe hihi
*Zucht* dit heb ik dus nu serieus in een chat van 10 minuten al 5x aan moeten horen. Hoe blokkeer je iemand heel sociaal? Gewoon KLIK toch he?
gogo academie?quote:Op maandag 27 september 2004 22:03 schreef Ang3l het volgende:
Hij is vervelend.
Is zgn een danser, gogo danser. Mag optreden en vuurspuwen, krijgt les van NL kampioenen en zo. .... kind is 19, danst sinds 2 maanden in Castricum bij de (volgens hem) enige officiele gogo-academy (tis maar hoe je't beestje noemt) en is vrij mollig om te zien.
Riiiiiiiiiiiiiight baby
Zo ben ik nietquote:Op maandag 27 september 2004 22:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou... fik 'm tot op z'n veters af dan
http://www.ready2dance.nlquote:Op maandag 27 september 2004 22:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
gogo academie?![]()
![]()
wake me up before you gogo of zo
"De gevorderden cursus vuurspuwen is alleen te volgen nadat je de basiscursus hebt gevolgd."quote:
Is goed schat... als jij het zegtquote:Op maandag 27 september 2004 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo ben ik niet![]()
oeh! Als ik niet mag vuurspuwen (quote:
Zo ben je wel... zo ben je wel!quote:Op maandag 27 september 2004 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Zo ben ik niet![]()
Oeh! Ik wil ook meedoen!quote:Op maandag 27 september 2004 22:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oeh! Als ik niet mag vuurspuwen () zal ik dit dan maar gaan doen?!
Cursus Paaldansen
Ready2Dance werkt veel samen met de wereldkampioene paaldansen Denise Mulder. Zij geeft cursussen en workshops paaldansen.
Tijdens deze cursus worden een aantal opvallende paaldansbewegingen aangeleerd die velen zal doen verbazen. Naast enkele draaien zullen de cursisten ook in staat zijn op verschillende manieren ondersteboven aan de paal te hangen.![]()
![]()
*gezellig meegaap*quote:Op maandag 27 september 2004 22:26 schreef Vlarp het volgende:
*gaap*
nou eigenlijk vind ik je ook best wel ...al een tijdje...al heel lang eigenlijkquote:Op maandag 27 september 2004 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo ben ik niet![]()
WIE IS HIER NOU EEN DRONKEN SNOL?quote:Op maandag 27 september 2004 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Ik wil ook meedoen!.
Every hour is happy hourquote:Op maandag 27 september 2004 22:30 schreef ajuu het volgende:
[..]
WIE IS HIER NOU EEN DRONKEN SNOL?![]()
Wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 27 september 2004 22:28 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*gezellig meegaap*
Blijkbaar.quote:Op maandag 27 september 2004 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar
Euhmm, jij?quote:Op maandag 27 september 2004 22:30 schreef ajuu het volgende:
[..]
WIE IS HIER NOU EEN DRONKEN SNOL?![]()
wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 27 september 2004 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Every hour is happy hour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |