Welke discussie? Ik vroeg alleen waarom je steeds in een deuk lag.quote:Op maandag 27 september 2004 00:47 schreef andromeda1968 het volgende:
TT past goed bij smileys discusies.![]()
en wederom heb ik weer geen flauw idee wat er met deze post bedoeld wordt...quote:Op maandag 27 september 2004 00:54 schreef andromeda1968 het volgende:
Het Kleine Cafe Aan De Haven. [afbeelding]
Ik ga mee. Trusten mensenquote:Op maandag 27 september 2004 00:56 schreef Waxxer het volgende:![]()
![]()
Cazmaaaannnn!
Jonguuuhhhh!!!
hahahha
Nou ik ga naar bed![]()
Wat bever zegt.quote:Op maandag 27 september 2004 00:59 schreef beaverhausen het volgende:
Trusten Caz. en Waxje.
Welterusten Waxxerquote:Op maandag 27 september 2004 00:56 schreef Waxxer het volgende:![]()
![]()
Cazmaaaannnn!
Jonguuuhhhh!!!
hahahha
Nou ik ga naar bed![]()
*triest*quote:Op maandag 27 september 2004 00:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en wederom heb ik weer geen flauw idee wat er met deze post bedoeld wordt...
Trusten Waxje!quote:Op maandag 27 september 2004 00:56 schreef Waxxer het volgende:![]()
![]()
Cazmaaaannnn!
Jonguuuhhhh!!!
hahahha
Nou ik ga naar bed![]()
Oke, ik zal wel weer de gebeten hond zijn maar wat the hell. Wat vind je triest? Want ik snap dus ook niet wat je bedoelt met "Kleine Cafe Aan de Haven" .quote:Op maandag 27 september 2004 01:01 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
*triest*
Owh sorry ik dacht dat er een discussie.quote:Op maandag 27 september 2004 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Welke discussie? Ik vroeg alleen waarom je steeds in een deuk lag..
nee, die nikszeggende post + smiley van jou is triest!quote:Op maandag 27 september 2004 01:01 schreef andromeda1968 het volgende:
*triest*
Er is niks aan de hand. Ik vraag alleen dingen omdat ik ze niet snap.quote:Op maandag 27 september 2004 01:08 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is maar vind het wel vreemd.![]()
Goed over deze kwestie komt een PUNT.quote:Op maandag 27 september 2004 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er is niks aan de hand. Ik vraag alleen dingen omdat ik ze niet snap..
Trusten paddyquote:Op maandag 27 september 2004 01:13 schreef paddy het volgende:
Oké ik wens jullie allemaal een rustige nacht toeSlaap lekker!
Welterusten lieverd.quote:Op maandag 27 september 2004 01:13 schreef paddy het volgende:
Oké ik wens jullie allemaal een rustige nacht toeSlaap lekker!
Nou ja, als ik al niet eens meer iets mag vragen als ik een opmerking niet snap...quote:Op maandag 27 september 2004 01:14 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Goed over deze kwestie komt een PUNT.
![]()
Lieverdtje toch als ik zulke reacties plaats zijn ze voor paddy bedoeld, moet ik nu uitleggen ook waarom ik reacties geef aan paddy?quote:Op maandag 27 september 2004 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ja, als ik al niet eens meer iets mag vragen als ik een opmerking niet snap....
Ik hou het gezellig.quote:Op maandag 27 september 2004 01:20 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Lieverdtje toch als ik zulke reacties plaats zijn ze voor paddy bedoeld, moet ik nu uitleggen ook waarom ik reacties geef aan paddy?![]()
laten we het een beetje gezellig houden.
Nobody is perfect dude.quote:Op maandag 27 september 2004 01:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hou het gezellig..
En hoe moet ik weten dat die reactie voor paddy bedoeld was? Ik ben veel maar niet helderziend..
mag ik nog wat vragen?quote:Op maandag 27 september 2004 01:20 schreef andromeda1968 het volgende:
Lieverdtje toch als ik zulke reacties plaats zijn ze voor paddy bedoeld, moet ik nu uitleggen ook waarom ik reacties geef aan paddy?![]()
laten we het een beetje gezellig houden.
Natuurlijk mag jij iets vragen.quote:Op maandag 27 september 2004 01:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
mag ik nog wat vragen?
waarom die privé-chat in een homo-reeks (en andere topics)?? daar is toch MSN voor uitgevonden?!
dank jequote:Op maandag 27 september 2004 01:34 schreef andromeda1968 het volgende:
Natuurlijk mag jij iets vragen.
Maak je daar maar geen zorgen meer over dat is opgelost, zo nu is iedereen tevreden.![]()
Geen dank.quote:Op maandag 27 september 2004 01:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dank jedat ging makkelijk
Nee sisquote:Op maandag 27 september 2004 01:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Nu heb ik het dus gedaan![]()
Privé-chat, omdat het homo-topic daar door jullie de laatste tijd (weliswaar 's nachts) regelmatig voor wordt gebruikt. Natuurlijk lopen er soms wel eens twee gesprekken door elkaar en hoef je niet altijd op iedereen te reageren, maar jullie nachtelijk geklets viel me gewoon op, niks meer en niks minder.quote:Op maandag 27 september 2004 01:40 schreef paddy het volgende:
Hoezo Privé chat ?
Ja sorry, ik wou al naar bed maar was nog even met iets anders bezig.
Heb jij alles wel bekeken hier?
Soms loopt het gewoon zo dat je met elkaar over een onderwerp hebt, en als er één zich met meerdere personen bezig houd is het Andromeda!968 wel!
Lees alles maar na!
Ik word ook niet altijd bij een gesprek betrokken, en vind dit helemaal niet erg! Hier doe jij net zo goed aan méé!
Want een onzin zeg!
Ga maar ééns na wanneer Jij en wanneer Andromeda1968 zich aan jouw opmerking bezondigd.
Tjonge zeg dan gewoon we hebben een groepje hier in de homo topic, en er is niemand welkom buiten dit groepje!
Maar ga niet een negeermodus instellen, en wanneer dit niet werkt een afzeik modus.
Het gaat jou helemaal niet meer om de smilies!!!!
En nee ik heb het nu tegen jou!
Met andere woorden ik ben hier niet echt gewenst?quote:Op maandag 27 september 2004 01:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Privé-chat, omdat het homo-topic daar door jullie de laatste tijd (weliswaar 's nachts) regelmatig voor wordt gebruikt. Natuurlijk lopen er soms wel eens twee gesprekken door elkaar en hoef je niet altijd op iedereen te reageren, maar jullie nachtelijk geklets viel me gewoon op, niks meer en niks minder.
Ik bepaal niet wie er wel en niet welkom is in [HOMO], sterker nog: in principe is iedereen welkom. Ik vraag me alleen af waarom hetero's als jij en PS een homo-topic ('s nachts) als slowchatruimte gebruiken, that's all...
Dat geef ik toch ook net aan in mijn post?quote:Op maandag 27 september 2004 01:56 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind het vrij logisch dat als je iets niet snapt dat je dan vraagt. Ik heb alleen heel vriendelijk een vraag gesteld. En XMN8R vroeg zich toevallig hetzelfde af. En dat heeft niks met aanvallen te maken. Als je dit al aanvallen noemt dan moet je eens in een gemiddeld ONZ topic kijken!.
Waarom alleen Ps en ik?quote:Op maandag 27 september 2004 01:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Privé-chat, omdat het homo-topic daar door jullie de laatste tijd (weliswaar 's nachts) regelmatig voor wordt gebruikt. Natuurlijk lopen er soms wel eens twee gesprekken door elkaar en hoef je niet altijd op iedereen te reageren, maar jullie nachtelijk geklets viel me gewoon op, niks meer en niks minder.
Ik bepaal niet wie er wel en niet welkom is in [HOMO], sterker nog: in principe is iedereen welkom. Ik vraag me alleen af waarom hetero's als jij en PS een homo-topic ('s nachts) als slowchatruimte gebruiken, that's all...
Waar heb ik dat gezegt dan?quote:Op maandag 27 september 2004 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..] Jij bent de eerste die duidelijk maakt dat hetero's hier eigenlijk niet gewenst zijn[..]
Maak er nou niet meer van dan dat het is. Ik heb alleen een vraag gesteld omdat ik iets niet snapte. XMN8R snapte het ook niet. Dat is alles. Niemand hoeft zich aangevallen te voelen of iemand te verdedigen of z'n excuses aan te bieden.quote:Op maandag 27 september 2004 02:01 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik ben de veroorzaker van dit misverstand, en wat betreft PrintScreen! & paddy! ze hebben gewoon een hart van goud ze zouden iedereen verdedigen daarvoor neem hun reactie's niet kwalijk op dit was niet hun bedoeling het zijn 2 toffe mijden nogmaals mijn oprechte excuses voor het misverstand.![]()
Een kwestie van tussen de regels door kunnen lezenquote:Op maandag 27 september 2004 02:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegt dan?
Dat proberen we allemaal te voorkomen.quote:Op maandag 27 september 2004 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat geef ik toch ook net aan in mijn post?
We weten allemaal hoe het er in een reeks aan toe kan gaan.
Maar pas op, de modjes kunnen ook dit aanpakken om jullie te sluiten, en dat was het enige wat ik wilde voorkomen met mijn post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |