quote:Oew... mijn haar is kort
en ik ben dr heeeeeel erg blij mee!!!
En heb vandaag een hele tijd met en heel lief iemand gepraat,
en die vond dat ik er heel goed uitzie
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:35 schreef Copycat het volgende:
Oh...
Maar toch retecool voor je, hoor!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]ik blijf wel hoor
hele schrale troost I know.....
dan ga je vast een schitterende reis plannen, heb je iets om naar toe te levenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:48 schreef thaleia het volgende:
Sleur
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieve DE, je weet toch dat ik ook met jou heel blij ben?![]()
Ik ben net een maand terugquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:54 schreef DarkElf het volgende:
dan ga je vast een schitterende reis plannen, heb je iets om naar toe te leven
Parenclub is dus van de baan... ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:52 schreef Copycat het volgende:
En heb nog meer zin in een three-way-date van as zaterdag Don't get your hopes up, niets kinky's...
dus?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik ben net een maand terug
Wauw!! Sri Lanka is heeeeeeeel erg mooi!quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:![]()
![]()
Het verlossende telefoontje is gekomen... 3 november zit ik in het vliegtuig naar Sri Lanka!!!![]()
![]()
** DuchessX is in een jubel-stemming*
BIERquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:33 schreef Peregrijn het volgende:
Lalalalala....wijn, chips en voetbal. Wat wil een man nog meer?
*stil is*
*gelukkig is*
Wohoo ik ga dit jaar 2 weken snowboarden en misschien daarna nog een week met mn ouders!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:47 schreef Frenkie het volgende:WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
Net even mijn skischool gebeld.. en de baas wilde heeeeeeel graag dat ik weer kom.. en ik mag een vriendje meenemen![]()
Ik heb een smile van achter mijn ene oor tot achter mijn andere oor
![]()
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEI
Rookgordijn, mijn beste, rookgordijnquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Parenclub is dus van de baan... ?
Nah, dan heb ik een stuk minder zin...
Een pijpbeurt van een vrouw die stil is tijdens de voetbal?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:33 schreef Peregrijn het volgende:
*stil is*
*gelukkig is*
Mag ik overslaan..?? dat leidt afquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:02 schreef Jo79 het volgende:
Een pijpbeurt van een vrouw die stil is tijdens de voetbal?
*Nog stiller is, maar niet echt gelukkig meer*quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:33 schreef Peregrijn het volgende:
*stil is*
*gelukkig is*
Ik had een paar maanden geleden ook moeite met de eerste maanden. Het lijkt allemaal zo "anders" hier. Minder gezellig en veels te veel moetjes en sleur. Het went wel weer..quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik ben net een maand terug
Best herkenbaar..quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:35 schreef thaleia het volgende:
Wel weer goedHad een moment van zelfinzicht: ik heb misschien gewoon meer prikkels nodig dan de gemiddelde mens (mijn baan wordt verdorie over het algemeen gezien als zwaar
)
Ik geloof werkelijk dat ik me regelmatig zo depressief voel omdat ik me altijd nog liever kut voel dan dat ik me verveel.
Weet nu dus weer precies wat ik hiertegen moet doen
Voel me altijd ineens bijzonder goed als ik me weer realiseer dat het suf was om te denken dat ik gelukkig zou worden van de dingen waar andere mensen gelukkig van schijnen te worden. Ik ben niet andere mensen, godzijdank.
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Best herkenbaar..
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:45 schreef Frenkie het volgende:
Best herkenbaar..
Jezelf zijnquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:57 schreef thaleia het volgende:
[..]Ik heb me de afgelopen tijd echt krampachtig in een "gewoon" leven proberen te persen. Verstandig zijn, rijbewijs halen, huisje kopen, stabiele relatie, minder uitgaan, minder zuipen...ik heb verdorie zelfs een opgeruimde woning. WAT MOET IK NOU MET EEN OPGERUIMDE WONING?
Kortom: ik voel me bevrijd.
Viel spaB in der Schnee, Frenkie
Deed net hetzelfde, maar dan met You got me van The Rootsquote:Op woensdag 29 september 2004 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
En maar keihard meeblèren!
Is het iets ernstigs? Heel veel sterkte...quote:Op woensdag 29 september 2004 14:03 schreef releaze het volgende:
Mn moeder is opgenomen in het ziekenhuis..
Same, én ik werk komende tijd zowat elke x heel het weekend.. dus ga mn sociale leven n tijdje op n laag pitje zetten. Mr ja, des te meer ik ze mis, des te leuker het is als ik ze weer zie.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Veel doen voor de studie komende weken, en dat gaat me waarschijnlijk m'n sociale leven kosten voor een die weken
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb zin om uren over het strand te wandelen!
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:15 schreef thaleia het volgende:
Ha, ik heb vanavond meteen (okee, okee, na enig aarzelen) 'ja' gezegd tegen iets waar ik in mijn verstandige en suffe periode absoluut nee tegen gezegd zou hebben. En ik voel me uitstekend
Het is minder spectaculair dan je denktquote:Op woensdag 29 september 2004 19:18 schreef Moonah het volgende:Vertel eens waartegen je 'ja' zei...?
Aaaaah? Pleeeaaaase?
Ik mail je even.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:41 schreef thaleia het volgende:
[..]
Het is minder spectaculair dan je denkt
Vertel me liever of je mijn mail hebt gehad, of dat die in je ongewenste post is beland!
Ik ga een 17-daagse rondreis maken met allemaal singlesquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:16 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wauw!! Sri Lanka is heeeeeeeel erg mooi!
Waar ga je naar toe in Sri lanka?
OT:
Auw mijn nek
Wil je die even uitleggen?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:27 schreef Xilantof het volgende:
stom emotioneel door kruidnoten
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:10 schreef Najra het volgende:
Ik voel me als Sjors uit de Cup A Soup reclame.
Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van!quote:Op donderdag 30 september 2004 08:22 schreef Nijntjuh het volgende:
Jarig! [afbeelding]
En je dokter weet dat niet?quote:Op donderdag 30 september 2004 12:15 schreef DarkElf het volgende:
Nijdig
kom ik thuis van de dokter met een Antibiotica kuur blijkt het penicilline te zijn..
Daar ben ik dus ontzettend allergisch voor!
Dat staat in mijn dossier, de apotheek wéét dat en toch krijg ik het...
Klootzakken
Ik lees dat DE boos is op de apotheker omdat hij haar foute medicijnen geeftquote:Op donderdag 30 september 2004 12:27 schreef Najra het volgende:
Le-zen Milagro
dat bedoel ikquote:Op donderdag 30 september 2004 12:33 schreef DarkElf het volgende:
klopt en die is een lul want het staat in mijn dossier
Staat er echt in jouw dossier dat jouw huisarts een lul is?quote:Op donderdag 30 september 2004 12:33 schreef DarkElf het volgende:
klopt en die is een lul want het staat in mijn dossier
iedereen is dus nu eventjes een klootzak
<grin>
hier ookquote:Op donderdag 30 september 2004 14:25 schreef DuchessX het volgende:
Kkkkkouddddd *brr*
hier ook.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:50 schreef Wolkje het volgende:
[..]
hier ook
Hier niet. Hier is het zelfs zo benauwd dat ik net een raam heb opengedaan.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:07 schreef DarkElf het volgende:
hier ook.
Heel erg snugger, ....quote:Op donderdag 30 september 2004 15:51 schreef Kletz het volgende:
kut!!! ik heb et uitgemaakt met iemand maar nu is mijn gevoel voor haar sterker dan ooit te voren :S
ik baal er van VERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mm das wel de hele andere kant op.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier niet. Hier is het zelfs zo benauwd dat ik net een raam heb opengedaan.
ag het is uit..... en je begint gewoon te beseffen wat je mist!!! (ik ga niet dieper in hoe mijn relatie was enzo) Maar ja als je van te voren het weet dat je je zo voelt nadat je het uit hebt gemaakt, maak je het natuurlijk niet uitquote:Op donderdag 30 september 2004 16:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heel erg snugger, ....
Was er geen mogelijkheid eerder de consequenties van je daden te overzien?
quote:Op donderdag 30 september 2004 16:25 schreef Copycat het volgende:
Begin te vrezen voor de overgang...
quote:Op donderdag 30 september 2004 10:23 schreef Najra het volgende:
Ik voel me (ook) goed
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:05 schreef Jumparound het volgende:
kut
Ga je trouwens weer zo lang deze winter?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:22 schreef Frenkie het volgende:
Ik heb behoefte aan sneeuw
[afbeelding]
Ik prefereer een dutje doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:38 schreef milagro het volgende:
moe ende brak toe en nu braaf naar de buurtsuper
Etentje vanavondquote:en daarna koken, joho joho joho
Uur in bad liggen en daarna naar het etentje.quote:maar dan een uur douchen en dan op de bank met boek
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:47 schreef Nuongirl het volgende:
Blegh
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
HHeb de afgelopen nachten vreselijk slecht geslapen (woelaapje spelen is niet altijd even leuk)
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:34 schreef Maartentje85 het volgende:
Maartentje85 voelt zich alsof hij net een fles wijn opheeft ena lsof zn moeder een week geleden is overlesen (watook zo is... :'( )
Probeer helder te blijven denken en druk bezig te zijn met van alles en nog wat, leuke dingen, helpt! Je moet niet blijven malen waarom je, je kut voelt..quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:29 schreef Jumparound het volgende:
Ik het mn ex? ex-scharrel? werk? cominatie van die drie? Of is het gewoon dat tiefus weer?
Moet je niet zeuren over n vriendin, met zn 3-en ben je iig nooit alleenquote:Of is het het feit dat ik de laatste tijd weer met zn drieën wakker wordt?
Lol, dat is zo...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 02:55 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Probeer helder te blijven denken en druk bezig te zijn met van alles en nog wat, leuke dingen, helpt! Je moet niet blijven malen waarom je, je kut voelt..je kan beter malen over hoe t beter kan gaan!
[..]
Moet je niet zeuren over n vriendin, met zn 3-en ben je iig nooit alleen
Sterkte Peregrijntje! Mocht je behoefte hebt om te praten (oid), dan weet je me te vinden he?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:44 schreef Peregrijn het volgende:
Woensdag in ieder geval een begrafenis.
Dat wordt dus geen prettige week, aangezien dit persoonlijk toch al een zware week in het jaar is.
Ik heb nu precies hetzelfdequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:45 schreef Minkeltje het volgende:
Mixed, kweenie of ik me goed moet voelen of dat ik me gewoon klote voel![]()
join the club *sucht*quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:49 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik heb nu precies hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |