Vinnik gewaagd, vooroordelen over eigen landquote:Op woensdag 29 september 2004 16:12 schreef Klonk het volgende:
kom stelletje luie limburgers, flikker die vlaai opzij en ga de stok halen
graag gedaan joh!quote:Op woensdag 29 september 2004 14:05 schreef Klonk het volgende:
whehehe, ik weet het, maar ja wat doe je er aan
en omegaproject bedankt voor de thee
mag niet ??quote:Op woensdag 29 september 2004 16:50 schreef Rossdale het volgende:
hehe is er nou nog steeds niemand onderweg? *grom* wil hem halen maar mag niet
nope, dit is de 2e verplaatsing nadat ik hem heb gehad en moet 10 verplaatsingen wachten... ik heb hem namelijk in eindhoven neergelegdquote:Op woensdag 29 september 2004 16:51 schreef omegaproject het volgende:
[..]
mag niet ??
Heb ik al gedaan samen met Klouwie (stok gehaald en hij was nog niet geregistreerd) Hmm ik kan natuurlijk ook nog mijn huisbaas registrerenquote:Op woensdag 29 september 2004 16:55 schreef Klonk het volgende:
anders registreer je een vriend/willekeurige dakloze/vriendin en dan ga je samen de stok halen
quote:Op woensdag 29 september 2004 17:16 schreef Klonk het volgende:
laten liggen/reserveren doen we niet aan, wie het eerst kom die mag um meenemen.
quote:Op woensdag 29 september 2004 17:20 schreef ID-Tweak het volgende:
Ik ga m haaaaalen, en naar de windraak brengen![]()
Als ik hem te pakken krijg dump ik hem langs de kust! Zandvoort ofzo!quote:Op woensdag 29 september 2004 18:36 schreef DaMart het volgende:
Wat is die stok trouwens aan het draaien daar in limbo- en braboland... hup... richting kust ermee!
doen!quote:Op woensdag 29 september 2004 18:45 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Als ik hem te pakken krijg dump ik hem langs de kust! Zandvoort ofzo!![]()
Tja, ik denk dat de stok wordt gedwongen om daar te blijven, al die zuinige Limo's en Brabo's die niet verder durven te rijden dan Helmond...quote:Op woensdag 29 september 2004 18:51 schreef omegaproject het volgende:
Tjah .. DE stok vindt het hier i het zuiden veel te gezellig
Dan breng ik 'm naar het westenquote:Op woensdag 29 september 2004 18:53 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat de stok wordt gedwongen om daar te blijven, al die zuinige Limo's en Brabo's die niet verder durven te rijden dan Helmond...
![]()
Top plan! Dan loop ik erheen om hem op te halenquote:Op woensdag 29 september 2004 18:45 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Als ik hem te pakken krijg dump ik hem langs de kust! Zandvoort ofzo!![]()
Daarom! Ik gun kustbewooners ook wat!!quote:Op woensdag 29 september 2004 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Top plan! Dan loop ik erheen om hem op te halen
Ik kijk vast vooruit!quote:Op woensdag 29 september 2004 19:07 schreef Klonk het volgende:
eerst maar eens weg uit Tegelen![]()
Als we hem samen halen en samen neerleggen kunnen we kosten verdelenquote:Op woensdag 29 september 2004 17:52 schreef Joeriii het volgende:
Wil hem ook wel eens weer halen, maar dan moet ie echt dichterbijer liggen. Of iemand moet de benzine voor me betalen natuurlijk [meneermuis??
]
Waar die nu ligt is me iets te ver weg....quote:Op woensdag 29 september 2004 19:10 schreef Klonk het volgende:
als je nou door de voorruit kijkt en hem komt halen
Dat lijkt me een dealquote:Op woensdag 29 september 2004 19:20 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Als we hem samen halen en samen neerleggen kunnen we kosten verdelen![]()
Jup en jij bent dielis als ik het goed gekeken hebquote:Op woensdag 29 september 2004 08:38 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
v/d Hagen?
(V-Town!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |