Oke, ik geniet er zeker van!quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:21 schreef Martineke het volgende:
@ Ingrid, dat kan zeer zeker jadie pil onderdrukt eigenlijk best veel als je er zo over nadenkt, en nu niet meer dus geniet er van
De dokter is ervanop de hoogte en wil me ook zien, maardiemuts wil alles regelen!quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:09 schreef Mistress_Dodo het volgende:
Justy,
Hoe gaat het nou? Hou je het wachten een beetje vol?
Heb ik het goed dat jij al meerdere vroege miskramen achter de rug hebt? Als dat zo is zou ik toch ff de huisarts bellen en een afspraak met de dokter maken en niet met de assistente. (enne je hoeft de assistente niet te vertellen waarom. Er is nog zoiets als een vertrouwensrelatie tussen arts en patient en daar heeft ze nix mee te maken) Dan kan je hier ff over praten en uitleggen waarom je je zorgen maakt. Misschien kijg je zelfs wel een verwijzing naar een Gyneacoloog.
Sterkte!
Agnes
Justy, goed advies van Mistress_Dodo, gewoon z.s.m. een afspraak maken met je huisarts, hij weet toch van je voorgeschiedenis af? Heeft hij ook de diagnose m.b.t. je baarmoeder gesteld? Ik zag trouwens nog een goed advies langskomen, digitale clearblue gebruiken, + of - en geen vage toestanden meer (ik snap niet waarom niet iedereen die dingen gebruikt).quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:09 schreef Mistress_Dodo het volgende:
Heb ik het goed dat jij al meerdere vroege miskramen achter de rug hebt? Als dat zo is zou ik toch ff de huisarts bellen en een afspraak met de dokter maken en niet met de assistente.
Wat doe je hier dan nogquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:19 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Oke, ik geniet er zeker van!En ik ook!
Als ik een normale cyclus heb, heb ik morgen mijn eisprong en 13 okt nod.
Goed idee!quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nogMee naar bed jij, kindje maken!
![]()
Lieverd, laat die mensen lekker.quote:Op woensdag 29 september 2004 09:07 schreef Merisse het volgende:
Beaker, beterschap meissie!
ik vind het erg lief dat je vraagt hoe het met me gaat maar ga er niet iedere keer op in want er zijn er die vinden dat ik teveel aandacht vraag
Vandaag heb ik een balendag want het is de uitgerekende datum van mijn eerste zwangerschap
Minoes, hoe was het gisteren. Heb je veel pijn (gehad)? Hebben ze iets gevonden?
voorzichtige knuffel
Yeahquote:Op woensdag 29 september 2004 10:53 schreef AlsoStarring het volgende:
Hoi ik ben hier nieuw maar lees wel al een tijdje jullie verhalen.
Wij zijn "het" al 3,5 jaar aan het proberen. Ik ben over de 40 dus
IVF is geen optie in Nederland. Heb de hoop nog niet opgegeven maar
soms word je er wel moedeloos van.
Moest gisteren ongesteld worden en iedere keer hoop je weer dat het
niet komt maar voel vandaag weer dat bekende gevoel in mn buik
Kan iemand misschien wat uitleg geven over de afkortingen want soms
kom ik er niet uit.
Minoes: bij die ziekenhuisinformatie kun je ook de wachttijden voor IUI per ziekenhuis vinden.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:45 schreef Merisse het volgende:
Zie website van Freya onder categorieen, IVF, Ziekenhuisinformatie,
hey!quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:43 schreef Merisse het volgende:
[..]
Justy, goed advies van Mistress_Dodo, gewoon z.s.m. een afspraak maken met je huisarts, hij weet toch van je voorgeschiedenis af? Heeft hij ook de diagnose m.b.t. je baarmoeder gesteld? Ik zag trouwens nog een goed advies langskomen, digitale clearblue gebruiken, + of - en geen vage toestanden meer (ik snap niet waarom niet iedereen die dingen gebruikt).
3 weekjes alweer! Gaat idd snel. Heb je al ergens last van?quote:Op woensdag 29 september 2004 13:31 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Morgen eindelijk naar de dokter ben dan alweer 3 weekjes overtijd (wat gaat de tijd snel!)
Allereerst bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes, voel me best welkomquote:Op woensdag 29 september 2004 11:45 schreef Merisse het volgende:
[..]
Yeaheen leeftijdgenote
welkom AlsoStarring
Over IVF, over het algemeen is de maximumleeftijd 40 maar er zijn ziekenhuizen in Nederland die een maximumleeftijd voor IVF tot 45 hanteren! Zie website van Freya onder categorieen, IVF, Ziekenhuisinformatie, Kiezen voor Nederland en IVF.
Is het jullie eerste kindje en hebben jullie al onderzoeken gehad? Wel doen hoor want voor onderzoeken is geen maximum leeftijd volgens mij hoor.
Gisteren je NOD, spannend hoor! Ben je normaal regelmatig ongesteld ? Al testplannen?
Onwijs veel succes gewenst in ieder geval![]()
wat jammer dat je ongesteld bent geworden!quote:Op woensdag 29 september 2004 16:10 schreef AlsoStarring het volgende:
[..]
Allereerst bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes, voel me best welkom
Hee wat leuk Merisse een leefdtijd genoteHad
al verwacht dat ik de oudste zou zijn
Even antwoorden op je vragen. Ja dit zou ons eerste kindje
worden. Ik heb mn bloed ivm hormonen laten onderzoeken en
ze hebben naar binnen gekeken ivm met mn eierstokken en
alles was prima.
Mn man (hij is 33) heeft voor 78% misvormde zaadcellen
dus 22% is goed. Volgens de dokter is dat genoeg want je moet
20% hebben om iemand zwanger te maken.
Verder ben ik heel regelmatig ongesteld, altijd tussen de 28ste
en 30ste dag, op een hele enkele keer na dan. En dan denk ik
natuurlijk altijd meteen dat het raak is.
Vanmiddag ben ik ongesteld geworden (29ste dag dus) bah!
Bedankt voor de tip over de website, ik ga meteen ff kijken
wat is IUI?
Bedankt voor de uitleg. Ik moet 13 oktober naar de gynaecoloogquote:Op woensdag 29 september 2004 16:13 schreef miss_sly het volgende:
wat jammer dat je ongesteld bent geworden!
IUI = intra uterine inseminatie
Bij deze manier van inseminieren worden de zaadcellen 'opgewerkt' en dan voorbij de baarmoedermond ingebracht. Dit wordt goed getimed met de eisprong, zodat de zaadcellen en eicelletje allemaal in optimale staat en lekker dicht bij elkaar zijn op het juiste moment, waardoor de kans op een bevruchting groter zou worden.
jouw man is ook nog lekker jong(mijne is 25
)
Merisse dat moet heel verdrietig voor je zijn zeg. Kan me helemaal voorstellen hoe naar dat moet voelenquote:Op woensdag 29 september 2004 09:07 schreef Merisse het volgende:
Vandaag heb ik een balendag want het is de uitgerekende datum van mijn eerste zwangerschap
Het is idd de eerste keer.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat een fijn bericht Dreamgirl. Word je voor de eerste keer tante? Geniet ervan en hopelijk kunnen jullie binnenkort samen zwangeren
quote:Op donderdag 30 september 2004 11:04 schreef Justy_ het volgende:
merisse: hoe gaat het met jou? en waarom ben je teleurgesteld in 2e streepje?
Minst betrouwbaar: in een ijzeren potje piesen en er een naald inleggenquote:Op donderdag 30 september 2004 11:08 schreef Merisse het volgende:
Beakergefeliciteerd met je verjaardag
(jompelmeisjes omdat we voor jou niet voor een 2e streepje kunnen jompelen)
AlsoStarring; de digitale zwangerschapstest van ClearBlue is onofficieel door ons uitgeroepen tot beste test omdat ie gevoelig is en een onmiskenbaar resultaat geeft, namelijk een + of een - op een lcd schermpje zodat je hoeft te twijfelen over vage streepjes.
Ehm,ja als je t zo leest, komt t nogal raar over, sorry!quote:Op donderdag 30 september 2004 11:10 schreef Merisse het volgende:
[..]
Wat bedoel je Justy?
Absoluut, we hebben niets anders gedaan afgelopen tijd! Nu is het weer tijd voor een biertje!quote:Op donderdag 30 september 2004 12:33 schreef Marie79 het volgende:
Spannend Ingrid! Althans, ik ga d'r vanuit dat jullie wel ge-KvK't hebben?![]()
Duur, ik heb ze voor 18,95 gezien bij de DA drogist.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:02 schreef Martineke het volgende:
hier cb digitaal ook 19.99 bij kruidvat
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 30 september 2004 17:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Absoluut, we hebben niets anders gedaan afgelopen tijd! Nu is het weer tijd voor een biertje!![]()
Ik denk niet dat Pizzakoeriertje daar vanuit moet gaan aangezien alle zwangerschapstesten helaas negatief waren. Daarom is het ook zo balen (en dat zou zo'n huisarts toch moeten snappen) dat je dan zo in het luchtledige zweeft, niet zwanger maar ook geen nieuwe cyclusquote:Op donderdag 30 september 2004 16:26 schreef Justy_ het volgende:
...ik hoop dat de 2 weken snel om zijn en je op de echo dan een heel mooi klein baby'tje ziet!
Ik ben nooit teleurgesteld geweest in het 2e streepjestopic. Ik was teleurgesteld dat ik weer ongesteld geworden was vorige week en dat heb ik hier toen uitgebreid verteld. Maar nu ben ik alweer op dag 7 van mijn nieuwe cyclusquote:Op donderdag 30 september 2004 16:17 schreef Justy_ het volgende:
K bedoelde: waarom je teleurgesteld bent in t 2de streepjestopic, (stond in andere topic)
Spannend ik hoop dat ik dan weer online ben en dat als dat niet zo is Girly me op de hoogte houd.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
Xanthe nu al last van zw.dementia![]()
in het lijstje in de openingspost staat dat ik 5 oktober mijn NOD heb. Als ik 6 oktober nog niet ongesteld ben mag ik van de dokter testen
SVO=Saad voor onderweg?!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:05 schreef Merisse het volgende:
[..]
Ik ben nooit teleurgesteld geweest in het 2e streepjestopic. Ik was teleurgesteld dat ik weer ongesteld geworden was vorige week en dat heb ik hier toen uitgebreid verteld. Maar nu ben ik alweer op dag 7 van mijn nieuwe cyclus![]()
Ik heb trouwens met mijn mannetje afgesproken om vrijdagochtend voordat ik vertrek naar Parijs de wekker te zetten om 5 uur en dan nog een keer te KvK-en. One for the road. Geen BVO-tje maar een SVO-tjeEn dan bespring ik 'm zondagavond wel weer als ik thuis kom. Tja en dat moet maar genoeg zijn en zo niet jammer dan. Life goes on. Ik laat geen reisje naar Parijs aan mijn neus voorbijgaan.
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:05 schreef Merisse het volgende:
[..]
Ik ben nooit teleurgesteld geweest in het 2e streepjestopic. Ik was teleurgesteld dat ik weer ongesteld geworden was vorige week en dat heb ik hier toen uitgebreid verteld. Maar nu ben ik alweer op dag 7 van mijn nieuwe cyclus![]()
Ik heb trouwens met mijn mannetje afgesproken om vrijdagochtend voordat ik vertrek naar Parijs de wekker te zetten om 5 uur en dan nog een keer te KvK-en. One for the road. Geen BVO-tje maar een SVO-tjeEn dan bespring ik 'm zondagavond wel weer als ik thuis kom. Tja en dat moet maar genoeg zijn en zo niet jammer dan. Life goes on. Ik laat geen reisje naar Parijs aan mijn neus voorbijgaan.
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:29 schreef katinka het volgende:
[..]
SVO=Saad voor onderweg?!![]()
![]()
Hier nog 1 teleurgesteld vanwege, maar dankzij Merisse weer big smile on mijn gezicht.
Dag 3 vandaag voor mij, ergste weer achter de rug dus:![]()
He Kleintje, long time no see! Ben jij al bezig met kindjes ? Ingrid en ik wel!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:39 schreef Kleintje het volgende:
Kom me hier heel snel even laten zien.
Wil gewoon iedereen even een flinke knuffel geven. Sterkte dames, met het wachten
Ik zal proberen zo vaak mogelijk te postenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
Hey Amber! Leuk weer eens wat van je te horen!
En wat lekker dat je idd niet eerst verplicht nog maanden moet wachten en aanmodderen!
En nu wel blijven updaten he!
Ja, wel updaten! Ik (wij) zijn erg nieuwsgierig. Ik hoop dat het meevalt, en dat je iig meer weet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:43 schreef _amber_ het volgende:
[..]
Ik zal proberen zo vaak mogelijk te postenMaar lurk wel veel hoor
Alhoewel het hier soms zo snel gaat dat ik een topicje ( ot twee
) mis
Zal zowiezo maandag een update geven. Ik neem aan dat je op de uitslag kan wachten? Wie heeft er hier ook zoiets gehad?
En ik moet bij de trombosedienst zijn zie ik ... Ik rook![]()
Moet ik ook nog snel afleren trouwens.
Jajjajajajaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:15 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Enne stoppen met roken!![]()
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:56 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Beste Dreamgirl die nicotine kauwgum werkt alleen als je zelf echt wilt stoppen want roken is iets wat tussen je oren zit je hebt het niet nodig want anders had je wel vanaf je geboorte gerookt! Dus als je er zelf echt achter staat om te stoppen kan je die nicotine kauwgum gebruiken maar anders is het zonde van het geld.
phileine toen ik de digi deed voor ik zwanger was.. was het ook steeds een dun streepje.. ,was dus achteraf dus negatief ,daarom vertrouwde ik het ook niet..quote:Op zondag 3 oktober 2004 09:51 schreef phileine het volgende:
Even een vraagje voor dames die ervaring hebben met ClearBlue digital. Ik ben de laatste dagen zo vreselijk misselijk, dus op advies van de huisarts toch maar even een testje gedaan (ik heb een Mirena-spiraaltje dus heb geen cyclus en kan eigenlijk ook niet zwanger zijn). Hij gaf een minnetje, maar op het teststaafje staat toch een heel dun tweede streepje. Is dat normaal? Of moet ik me nu toch zorgen gaan maken en over een paar dagen nog een keer testen?
Girly, begrijp ik je goed dat je getest hebt met de digitale clearblue, die "-" aangaf, maar dat je op het teststaafje toch een 2e streepje zag en dat je toen wel zwanger was? Hmmmzzz dan zou die digitale clearblue dus ook niet ideaal zijn. Ik dacht altijd, geen gedoe meer met vage streepjes maar gewoon + of - maar je kunt dus toch vage streepjes krijgen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:28 schreef Girly het volgende:
phileine toen ik de digi deed voor ik zwanger was.. was het ook steeds een dun streepje.. ,was dus achteraf dus negatief ,daarom vertrouwde ik het ook niet..
Oh echt?!!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:30 schreef Karin het volgende:
Phil wat spannend.
Toen ik voor de nacontrole bij de gyn was hadden we het ook over anticonceptie. Volgens hem was borstvoeding geven net zo veilig als een spiraaltje, toen heb ik me voorgenomen nooit een spiraaltje te nemen![]()
![]()
wat je zegt klopt, maar ik was dus NIET zwanger achteraf.... en dat meisje waar ik van vertel die dat ook had was dus wel zwanger, maar die teste dus met de digi negatief.. en ondertussen wel die vage streepjes, en later deed ze een normale test die wel posi uitwees??.. dus ik weet niet hoe het met phileine zit..quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:03 schreef Merisse het volgende:
[..]
Girly, begrijp ik je goed dat je getest hebt met de digitale clearblue, die "-" aangaf, maar dat je op het teststaafje toch een 2e streepje zag en dat je toen wel zwanger was? Hmmmzzz dan zou die digitale clearblue dus ook niet ideaal zijn. Ik dacht altijd, geen gedoe meer met vage streepjes maar gewoon + of - maar je kunt dus toch vage streepjes krijgen.
Mijn gyn was echt overtuigd dat je dus niet zwanger kon worden zolang je maar volledige bv gafquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:55 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh echt?!!!
* Karin was van plan een mirena-spiraaltje te nemen!!!
Is er trouwens al een topic over anti-conceptie? Is eik niet zo gepast van mij in dit topic over dit soort zaken te praten
Jee, ik werd er al helemaal zenuwachtig vanquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:59 schreef phileine het volgende:
Voordat jullie allemaal gaan springen en stuiteren, ik verlies op het moment veel bloed. Dus ōf dit is de eerste echte ongesteldheid sinds ik die mirena heb en mijn klachtjes waren een soort van pms, ōf er was een bevruchting maar die is nu afgestoten door de mirena.
Het gevoel? Tja het zou op het moment echt ontzettend slecht uitkomen. Met mijn nieuwe baan en helemaal geen plek in huis. Dus beter van niet. Maar ja, ik blijf toch een vrouw he.... ben altijd een heel klein beetje jaloers als ik ergens een tweede streepje of een dikke buik zie. Maar dat kan altijd nog.
Heeeeel erg offtopicquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:05 schreef LadyS het volgende:
ik geloof niet meer dat het in dit topic aand e orde is, maar over Zyban is veel te doen geweest:
Op deze site staan een boel linkjes over doden door Zyban
http://www.forces-nl.org/(...)t&pa=showpage&pid=31
ik weet er het fijne ook niet van, maar i wilde dit toch even zeggen![]()
Ik geloof dat ze het in sexsualiteit over anticonceptie hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:55 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh echt?!!!
* _amber_ was van plan een mirena-spiraaltje te nemen!!!
Is er trouwens al een topic over anti-conceptie? Is eik niet zo gepast van mij in dit topic over dit soort zaken te praten
Nee dat denk ik niet.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:21 schreef LadyS het volgende:
of ben je soms zwanger?
Dat wou ik dus net vragen. Wij zijn dus al 3,5 jaar aan het klussen maar ik heb nog nooitquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:40 schreef phileine het volgende:
je eisprong is ongeveer 14 dagen voor je NOD, maar dat verschilt per persoon wel een beetje. En in de 3 dagen daarvóór is het beste moment om te klussen. Voor de zekerheid dus vanaf dag tien tot dag 20 om de dag klussen (elke dag is niet goed, dan daalt de zaadkwaliteit) dan heb je de meeste kans dat je je eisprong te pakken hebt.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:58 schreef phileine het volgende:
<knip>
Daarom is het 't handigste om wat zaad te hebben "klaarstaan" als het ei springt.
Nu zie ik het ja. Ik was niet vergenoeg teruggegaan met lezen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
Marie is al ongesteld geworden hoor, zelfs een paar dagen voor NOD. Ik weet alleen niet of ze ook al een nieuwe datum had doorgegeven.
Dat droomde ik dus ook voor ik een test moest doenquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Trouwens, ik heb vannacht gedroomd dat ik een positieve zw.test had
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:22 schreef phileine het volgende:
Ja nu ik jouw reactie zie, lees ik pas echt hoe het er staat. Toen wij aan het klussen waren, hebben we in de loop der tijd een nogal melig beeld geschapen van die spermacellen als een legertje van allemaal kleine ijverige soldaatjes met helmpjes op die steeds chaotisch rondrennen en "roger!" naar elkaar roepen in hun walkie-talkies. Die dingen heten bij ons in de wandelgangen dus ook al jaren "de Rogers". Dat verhaal is een heel eigen leven gaan leiden, compleet met personages en hun avonturen als ze weer eens in de Amstel terechtkomen (wat nou eenmaal hun jammerlijk lot is), en elk nieuw onderzoek over sperma integreren we met veel plezier in het verhaal. Zo is er bijvoorbeeld laatst bekend geworden dat zaadcellen zich aan elkaar haken, om als een soort "kettingen" wat makkelijker te kunnen overleven. Je begrijpt dat de Rogers inmiddels enthousiast in de polonaise lopen bij ons.
Dus als ik zeg dat er wat zaad moet klaarstaan, dan zie ik ook echt een paar van de kereltjes op wacht, startklaar om direct op dat eitje te duiken als het eraan komt. Of om een leger vreemde Rogers weg te jagen, want dat doen ze ook
Echt waar? Grmbls dan is het nu wel spannend aan het worden. Mijn droom was zo ontzettend levensecht dat ik eerst dacht dat het echt wasquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:14 schreef Girly het volgende:
[..]
Dat droomde ik dus ook voor ik een test moest doenhij kwam uit..
ik zal voor je duimen lieverd![]()
Ik heb altijd last van kloofjes, zeker als ik harde ontlasting heb, maar dan doet het wel onwijs zeer aan mijn eh, kringspier. Ik heb dan wel alleen maar bloed op het wc-papiertje. Ik geloof dat Jessie ooit eens een gesprongen aambei had, dat bloedde wat meer.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:13 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
Ik heb gebeld hoor, en het is inderdaad niet goed!wat gaat erbij mij nou wel goed
en moet morgenochtend even naar de huisarts!
LWquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:29 schreef LittleWoodstock het volgende:
Beaker der Beakers![]()
, wat vervelend dat je nu dit gezeur weer hebt! Potverdikkie, heb je eerst het Beakersyndroom overwonnen toch?..., kun je met je kont naar de HA!
Ik duim voor je morgen en ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt.
+
![]()
LW
Aha! Dus dan toch maar om de dag doen, ipv elke dag!quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:05 schreef phileine het volgende:
Ingrid, nog even over dat om de dag. Ik heb twee jaar terug de bevindingen van een paar onderzoeken daarover gelezen. Dan bekeken ze bij mannen elke dag het sperma als er elke dag een ejaculatie was. De eerste dag was het fijn levend, veel zaadcellen. De tweede dag al een heel stuk minder. De derde dag was het bij vrijwel iedereen steriel (dus geen zaadcellen meer erin). Daar komt dus dat advies vandaan het om de dag te doen. Het zaad leeft lang genoeg om het in de baarmoeder uit te houden tot de volgende lading komt, of tot er een ei komt.
* Merisse is blontquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:53 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
En daarom zijn jullie de eerste die het mogen weten![]()
![]()
Ik ben er weer! (pc deed een beetje raar de laatste tijd, heb nu een anderequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:15 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
waar is iedereen ?????
het is hier zo stilletjes![]()
Ik vind het altijd het gevoel alsof het in mn onderbuik allemaal los zit. Een zeurderig gevoel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:43 schreef heavenswoman het volgende:
(...)
(voelt een eisprong een beetje hetzelfde als menstruatiepijntjes, alleen dan minder erg??)
Ooowww wat goe-hoed! Spannend!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nog geen duivels te zien hier hoor *oef*
Hangt ze nouquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
En ik ga nog niet testen hoor. Heb met Slaapvriendje afgesproken om pas zaterdag te testen behalve als ik voor die tijd al kotsend boven de plee hang.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nog geen duiveltjes hier, maar die zullen in de loop van de ochtend wel komen.... denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |