abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 september 2004 @ 14:07:47 #1
100034 Beaker12345.....etc
Bas & Jopie zijn kicken ho
pi_22258517
Vervolg van: Wachten op een tweede streepje #46

21 september Igraine fertiliteitspoli
22 september Justy_ NOD
28 sept? minoes1967 kijkoperatie
3 oktober Marie79 NOD
5 oktober Jonnetje KvK
5 oktober Slaapmeisje NOD
6 okt hartje NOD
6 okt Merisse stollingsarts
12 oktober Girl24 NOD
12 oktober Igraine fertiliteitspoli
16 oktober heavenswoman NOD
17 oktober Marie79 NOD
20 oktober Jonnetje NOD
21 oktober Merisse NOD

Zal dit het topic zijn waar de streepjes ons om de oren vliegen?

KOM OP DAMES

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 28-09-2004 22:22:40 ]
Dit zijn Bas & Jopie
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2004 @ 14:21:04 #2
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22258814
minoes lieffie veel succes vandaag, waarschijnlijk lig je nu onder het mes. We horen het wel wanneer jij er weer aan toe bent

Verder wordt het vanaf 3 oktober weer lekker spannend. Marie, hoe is het met jou? Merisse die afspraak met de stollingsarts komt eindelijk een beetje dichterbij.

De tijd gaat snel en voor we het weten hangt er een baby aan de bel
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 28 september 2004 @ 14:21:56 #3
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22258829
@ Ingrid, dat kan zeer zeker ja die pil onderdrukt eigenlijk best veel als je er zo over nadenkt, en nu niet meer dus geniet er van
pi_22260301
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:21 schreef Martineke het volgende:
@ Ingrid, dat kan zeer zeker ja die pil onderdrukt eigenlijk best veel als je er zo over nadenkt, en nu niet meer dus geniet er van
Oke, ik geniet er zeker van!

(voor degenen die niet weten waar het over gaat; quote"Alleen een rare/genante vraag. Kan het kloppen dat ik nu sinds ik met de pil ben gestopt, laat ik het maar plat zeggen, veel geiler ben dan met de pil?" )

Dan heb ik nog een vraag; Kan je ook een rare cyclus hebben? Dat je de ene maand 28 dagen bent en de ander maand 40, dat dat je regelmatige cyclus is? Misschien dat iemand dat weet?

Als ik een normale cyclus heb, heb ik morgen mijn eisprong en 13 okt nod.
  dinsdag 28 september 2004 @ 17:21:30 #5
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_22263535
Slaapmeisje, lief dat je aan me denkt! Met mij alles prima, ben sinds een paar dagen niet meer ongie en we zijn weer druk aan de klusperiode (nu hopen dat mijn cyclus wat langer duurt deze maand).
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 28 september 2004 @ 18:25:09 #6
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22265081
het lijkt me niet helemaal dat het zo hoort Ingrid lijkt mij dat een cyclus toch echt ergens rond de 28 zou moeten zitten of rond de 40, maar niet allebei lijkt me. kan heus weleens verschil inzitten natuurlijk paar daagjes maar zoveel dagen is wel erg veel.
pi_22265231
Hoi!

Kan iemand even aanpassen in de OP 12 oktober Igraine fertipoli? 21 september is al geweest tenslotte
Aan NOD doe ik niet, want dat valt bij mij toch niet te zeggen

Hopelijk vallen er dit topic weer wat streepjes te verdelen!!

@Ingrid, ja dat kan heel goed, er gaan toch wel meer verhalen over vrouwen die minder zin in sex hebben nadat ze aan de pil zijn gegaan, dus andersom werkt het natuurlijk ook.
En je cyclus is gewoon onregelmatig, het is niet zo dat er een 'patroon' inzit van dan 28 dagen en dan 40 dagen...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_22271573
Justy,

Hoe gaat het nou? Hou je het wachten een beetje vol?
Heb ik het goed dat jij al meerdere vroege miskramen achter de rug hebt? Als dat zo is zou ik toch ff de huisarts bellen en een afspraak met de dokter maken en niet met de assistente. (enne je hoeft de assistente niet te vertellen waarom. Er is nog zoiets als een vertrouwensrelatie tussen arts en patient en daar heeft ze nix mee te maken) Dan kan je hier ff over praten en uitleggen waarom je je zorgen maakt. Misschien kijg je zelfs wel een verwijzing naar een Gyneacoloog .

Sterkte!
Agnes
** Every cloud has a silver lining they say.... what if you are allergic to silver **
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:24:29 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22272040
Igraine, aangepast hoor!

Dames, ik doe met Beakertje mee, is dit dan het topic van de vele tweede streepjes? Ik hoop van wel!
Ik duim het verzamelde eelt van de afgelopen maanden er gewoon weer vanaf deze keer!
pi_22272608
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:09 schreef Mistress_Dodo het volgende:
Justy,

Hoe gaat het nou? Hou je het wachten een beetje vol?
Heb ik het goed dat jij al meerdere vroege miskramen achter de rug hebt? Als dat zo is zou ik toch ff de huisarts bellen en een afspraak met de dokter maken en niet met de assistente. (enne je hoeft de assistente niet te vertellen waarom. Er is nog zoiets als een vertrouwensrelatie tussen arts en patient en daar heeft ze nix mee te maken) Dan kan je hier ff over praten en uitleggen waarom je je zorgen maakt. Misschien kijg je zelfs wel een verwijzing naar een Gyneacoloog .

Sterkte!
Agnes
De dokter is ervanop de hoogte en wil me ook zien, maardiemuts wil alles regelen!
Ze is zelf nooit zwanger geweest en allesmoet volgens boekje gaan.
Ik hou het wel vol, denkmaar zo: als het er zit, zit hetgoed, zie geen bloed, oid,en sommige kwaaltjes worden wel erger.
Dus dat wachten komt welgoed, van ongeduld schiet je niet veel op.
En ik krijg een verwijzing om bij zes weken naar de gyno te gaan, voor de eerste echo
maarja, dan
moet er wel eerst meer duidelijkheid komen, eentweede streepje dus, of hcg in bloed.
Het word nu zeker in de gaten gehouden, al kunnen ze weinig doen als het misgaat
maar k ga er nie vanuit.

liefs
saar
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_22272638
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:09 schreef Mistress_Dodo het volgende:
Heb ik het goed dat jij al meerdere vroege miskramen achter de rug hebt? Als dat zo is zou ik toch ff de huisarts bellen en een afspraak met de dokter maken en niet met de assistente.
Justy, goed advies van Mistress_Dodo, gewoon z.s.m. een afspraak maken met je huisarts, hij weet toch van je voorgeschiedenis af? Heeft hij ook de diagnose m.b.t. je baarmoeder gesteld? Ik zag trouwens nog een goed advies langskomen, digitale clearblue gebruiken, + of - en geen vage toestanden meer (ik snap niet waarom niet iedereen die dingen gebruikt).
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  Redactie Frontpage dinsdag 28 september 2004 @ 22:57:00 #12
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_22273071
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 15:19 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Oke, ik geniet er zeker van! En ik ook!

Als ik een normale cyclus heb, heb ik morgen mijn eisprong en 13 okt nod.
Wat doe je hier dan nog Mee naar bed jij, kindje maken!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_22273156
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:57 schreef Djeez het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan nog Mee naar bed jij, kindje maken!
Goed idee!

Wat betreft mijn cyclus, ik zie het wel, maar denk dat het gewoon superonregelmatig is!
pi_22277817
quote::
moet er wel eerst meer duidelijkheid komen, eentweede streepje dus, of hcg in bloed.
Het word nu zeker in de gaten gehouden, al kunnen ze weinig doen als het misgaat
maar k ga er nie vanuit.

Ow dat herken ik dus enorm.... Kan er nix aan doen *zucht*.
Zit hier nogsteeds fanatiek te duimen. Hou je taai he? Enne... het gaat gewoon goed hoor

Groetjes,
Agnes
** Every cloud has a silver lining they say.... what if you are allergic to silver **
pi_22277938
Via je bloed is het zeker te zien of je zwanger bent.
Dus een bloedtest is zo gek nog niet om te doen als de gewone testen negatief aangeven en je wel zwangerschaps kwaaltjes hebt.
  woensdag 29 september 2004 @ 08:56:22 #16
pi_22278635
Goeiemorgen

Ik ben ziek, opgezette klieren, hoofdpijn en koorts ben toch maar gaan werken, want morgen ben ik jarig en dan kun je gewoon niet ziek zijn

Hoe is het met alle dames hier?

PK Ben je al een beetje opgeknapt van de griep?

Slaapmeisje Is het nog vol te houden ik zit ook nog is helemaal onder de puisten, toen ik de pil slikte had ik daar geen last meer van...........

Merisse Alles goed met je?

LW

Minoes Dikke knuffel voor jou hoor

Liefs, Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22278744
Beaker, beterschap meissie!
ik vind het erg lief dat je vraagt hoe het met me gaat maar ga er niet iedere keer op in want er zijn er die vinden dat ik teveel aandacht vraag
Vandaag heb ik een balendag want het is de uitgerekende datum van mijn eerste zwangerschap

Minoes, hoe was het gisteren. Heb je veel pijn (gehad)? Hebben ze iets gevonden?
voorzichtige knuffel
  woensdag 29 september 2004 @ 09:14:21 #18
pi_22278834
Owh.....Merisse kan me voorstellen dat je een baaldag hebt! Van mij mag het hoor!
je hoeft niet altijd antwoord te geven, maar het is als blijk voor jou dat ik aan je denk

Sterkte vandaag en zolang je het nodig hebt, want je weet neem er de tijd voor

Dikke knuffel voor jou
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22278839
quote:
Op woensdag 29 september 2004 09:07 schreef Merisse het volgende:
Beaker, beterschap meissie!
ik vind het erg lief dat je vraagt hoe het met me gaat maar ga er niet iedere keer op in want er zijn er die vinden dat ik teveel aandacht vraag
Vandaag heb ik een balendag want het is de uitgerekende datum van mijn eerste zwangerschap

Minoes, hoe was het gisteren. Heb je veel pijn (gehad)? Hebben ze iets gevonden?
voorzichtige knuffel
Lieverd, laat die mensen lekker.

Heel veel sterkte vandaag en een dikke knuffel

Renegate, eind van de maand hoe is het ?
  woensdag 29 september 2004 @ 09:21:46 #20
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22278917
dikke knuf for you Merisse, die dag is bij mij ook al gepasseerd.

alleen voor mij was het minder moeilijk, reden is bekend
pi_22279154
Minoes, hoe is het gegaan? gaat het alweer een beetje met je? en is er iets gevonden?

Merisse, moeilijke en verdrietige dag knuffel voor je, die kun je op zo'n dag vast wel gebruiken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_22279184
goeiemorgen
Ik lig in bed en typ ff voorzichtig een berichie.......Iedereen bedankt voor het meeleven en denken aan mij
Het liep gisteren lekker uit en ipv.11u was ik pas 10 voor 1 aan de beurt Met als gevolg,dat ik dus al lag te knorren van de medicijnen die ik had gehad.
Maar goed,ze riepen dus ,dat ze ,me kwamen halen en ik kreeg een naaldje in mijn re.arm en werd wakker de ok opgereden.Daar kreeg ik het advies,om aan de bahama's tte denken en niet aan de operatie,anders werdt ik zo naar wakker
Om half 2 deed ik mijn ogen open op de uitslaapkamer,dat was dus best vlot gegaan.
Op de zaal kreeg ik een broodje en thee en toen kwam mijn mannetje ook weer binnen lopen.Om 3 uur ging ik richting wc,want je moest naar de wc zijn gweest,voor je naar huis mocht
Ik deed 3 stappen en riep:dit gaat best....en bij stap 5 stond ik te janken van de pijn....muts.....
Ow,wat deed dat zeer,vooral het wondje bij mijn navel en na bloed en blauw te hebben geplast,zag ik in bed,dat dat wondje dus was begonnen te bloeden.....affijn,er was dus ff te veel druk op gekomen,maar t bloeden stopte weer.
Toen kwam de arts en hij was heel positief,want....hij had NIKS gevonden,geen verklevingen of wat dan ook
Ik moet dus 6 okt.terugkomen voor de hechtingen eruit en dan kom ik meteen op de wachtlijst voor IUI
om half 4 had ik zoiets van:laat mij hier maar legge,ik kom morgen wel naar huis
En toen zei de zuster(hoezo subtiel)ik zal de gordijnen ff dichtdoen,dan kan u zich aankleden.......
oftewel....opzouten.Mijn man keek me aan en zei ook:lekker subtiel
Affijn,in de rolstoel naar bene en in de auto,waar ik halverwege met een zak onder mijn kin zat
Eerst een klein beetje,maar precies thuis voor de deur kwam alles eruit
Meteen door naar boven en plat......tjee,ik voel me net een oud wijf van 90 dacht ik,ik liep helemaal krom.
Nu loop ik al wat beter ,maar mijn navel doet auwie......en omdraaien in bed,staan en lopen sucks big
time
Ik ga nu stoppen,tot zover mijn verhaal,
groetjes,Minoes
  woensdag 29 september 2004 @ 09:44:37 #23
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_22279223
Minoes wel een positieve uitkomst!
En nu goed uitrusten en geen gekke dingen doen
Niet lachen en vooral niet niezen
Sterkte
  woensdag 29 september 2004 @ 09:44:46 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22279225
Jakkes Minoes, duidelijk geen pretje dus! Maar wel 'fijn' dat er niks gevonden is.
Doe lekker rustig aan wijffie.
pi_22279319
Arme Minoes! Dat overgeven kwam vast van de narcose en het duurt een paar dagen voordat die uit je systeem is. Fijn dat ze niets gevonden hebben en dat je meteen door kunt voor IUI
Laat je de komende dagen maar lekker verwennen door je mannetje. Rustig aan doen hoor
pi_22279330
JESS......ja.auw....lachen,moeten ze net gister de film Gigolo uitzenden....ik heb er 5 min van gezien en schoot steeds in de lach en toe bijna van de pijn.
En ook heb ik pijn re.bij mijn sleutelbeen en dus niet in mijn schouders,dit komt v/het gas,waar ze je buik mee opblazen.En een zere rug en bovenbenen van het liggen in bed.Ik heb een hernia en kan niet best op mijn rug liggen.Maar op mijn zij gaat ook niet nu,alleen als ik mijn dekbed eronder prop.
We hebben zelfs de bedden uit elkaar geschoven,want mijn man slaapt onrustig en ik wilde vannacht geen lel op mijn buik krijgen
Groetjes,Minoes

MERISSE....een dikke knuf voor jou op deze *piep*dag
  woensdag 29 september 2004 @ 10:14:00 #27
pi_22279608
Minoessssssssssss

Meissie toch! Op zich heel positief dat de uitslag goed was en dat je nu door kan naar de volgende ronde!

sorry, maar moest zo lachen om sommige stukjes en smileys die je hebt gebruikt in je verhaal

TIP Geen lachfilms kijken

Beterschap!!

Knuffel Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
  woensdag 29 september 2004 @ 10:15:38 #28
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22279624
Minoes beterschap

Merisse, een dikke vette knuffel voor jou met een lekkere natte klapzoen erbij
... ♥ ik mis je ♥
pi_22279695
Merisse ook een hele dikke knuffel en zoen van mij
pi_22279830
Ook van mij een hele dikke knuffel Merisse
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2004 @ 10:40:54 #31
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22279993
Minoes wat fijn om even wat van je te horen. Tjonge zeg de service in dat ziekenhuis is wel helemaal geweldig hoor (dat subtiele mens met die gordijnen ) . Is het je nou uiteindelijk achteraf meegevallen of niet? In ieder geval heel veel beterschap zodat jullie gauw weer aan de klus kunnen. Ik las dat jullie nu voor IUI op een wachtlijst staan. Heb je al enig zicht op wanneer jullie aan de beurt zijn?

Gek hoor die verschillende volgordes. Wij hebben nu 2 x IUI achter de rug en als ik deze maand niet zwanger ben dan krijg ik een baarmoederfoto of een kijkoperatie en jij hebt eerst de operatie en dan pas de eerste IUI Anyway, als het eindresultaat maar hetzelfde is toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Slaapmeisje op 29-09-2004 10:49:51 ]
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_22280046
Minoes een goede uitslag.
Wat ik wel raar vind is dat men je zo makkelijk naar huis stuurde terwijl je er duidelijk zelf nog niet
klaar voor was.
Hopenlijk waren die zusters wel erg lief voor je.
Doe rustig aan laat je zoveel mogelijk verwennen en ik denk aan je.
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2004 @ 10:46:21 #33
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22280097
Oh Merisse, wat moet het vandaag een moeilijke dag voor je zijn. Hopelijk kun je het dan na vandaag een plekje geven. Ik weet in dit soort gevallen niet zo goed wat te zeggen omdat ik het zelf nooit heb meegemaakt en kan je alleen maar een enorme virtuele knuffel geven
  woensdag 29 september 2004 @ 10:53:13 #34
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_22280223
Beaker Beterschap Met mij gaat het wel zit hier met een lopende snotneus en veel hoofdpijn..de koorts is al weer wat weg even als de misselijkheid.

Minoes blij dat je nu direct door kan voor IUI succes!

Merisse veel sterkte op deze moeilijke dag: a big hug
  woensdag 29 september 2004 @ 10:53:25 #35
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_22280225
Hoi ik ben hier nieuw maar lees wel al een tijdje jullie verhalen.
Wij zijn "het" al 3,5 jaar aan het proberen. Ik ben over de 40 dus
IVF is geen optie in Nederland. Heb de hoop nog niet opgegeven maar
soms word je er wel moedeloos van.
Moest gisteren ongesteld worden en iedere keer hoop je weer dat het
niet komt maar voel vandaag weer dat bekende gevoel in mn buik
Kan iemand misschien wat uitleg geven over de afkortingen want soms
kom ik er niet uit.
  woensdag 29 september 2004 @ 10:58:44 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22280304
Hoihoi AlsoStarring, welkom hier! Wat kl*te dat jullie ook al zo lang wachten.

De afkortingen:
NOD = Niet Ongi Dag (Dus de dag dat je menstruatie zou moeten uitblijven)
HA = Huisarts
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie dus

Dat zijn er een paar die me te binnen schieten. Ik bedenk me net dat we dit lijstje wel aan de Openingspost kunnen toevoegen als we het compleet hebben.

Merisse, dikke voor jou vandaag!
  woensdag 29 september 2004 @ 11:05:58 #37
pi_22280468
Welkom AlsoStarring

Balen dat jullie al z lang aan het wachten zijn!

Voor jou jompelmeisjes om je welkom te heten in dit topic

Liefs, Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22281297
quote:
Op woensdag 29 september 2004 10:53 schreef AlsoStarring het volgende:
Hoi ik ben hier nieuw maar lees wel al een tijdje jullie verhalen.
Wij zijn "het" al 3,5 jaar aan het proberen. Ik ben over de 40 dus
IVF is geen optie in Nederland. Heb de hoop nog niet opgegeven maar
soms word je er wel moedeloos van.
Moest gisteren ongesteld worden en iedere keer hoop je weer dat het
niet komt maar voel vandaag weer dat bekende gevoel in mn buik
Kan iemand misschien wat uitleg geven over de afkortingen want soms
kom ik er niet uit.
Yeah een leeftijdgenote welkom AlsoStarring
Over IVF, over het algemeen is de maximumleeftijd 40 maar er zijn ziekenhuizen in Nederland die een maximumleeftijd voor IVF tot 45 hanteren! Zie website van Freya onder categorieen, IVF, Ziekenhuisinformatie, Kiezen voor Nederland en IVF.

Is het jullie eerste kindje en hebben jullie al onderzoeken gehad? Wel doen hoor want voor onderzoeken is geen maximum leeftijd volgens mij hoor.
Gisteren je NOD, spannend hoor! Ben je normaal regelmatig ongesteld ? Al testplannen?

Onwijs veel succes gewenst in ieder geval
pi_22281370
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:45 schreef Merisse het volgende:
Zie website van Freya onder categorieen, IVF, Ziekenhuisinformatie,
Minoes: bij die ziekenhuisinformatie kun je ook de wachttijden voor IUI per ziekenhuis vinden.
pi_22281877
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:43 schreef Merisse het volgende:

[..]

Justy, goed advies van Mistress_Dodo, gewoon z.s.m. een afspraak maken met je huisarts, hij weet toch van je voorgeschiedenis af? Heeft hij ook de diagnose m.b.t. je baarmoeder gesteld? Ik zag trouwens nog een goed advies langskomen, digitale clearblue gebruiken, + of - en geen vage toestanden meer (ik snap niet waarom niet iedereen die dingen gebruikt).
hey!
Ja de dokter (zij) is ervan op de hoogte, maar de assistente niet, en daarmoet ik terecht voor afspraken.*en ze mekkert er dan vaak doorheen dat ze het zelfook welweet *
met de dokter heb ik afgesproken dat zodra ik zwanger ben, ik een verwijzing krijg voor een echo,vanaf zes weken, en ook beter in de gaten gehouden word.
De diagnose mbt de baarmoeder is door een gyneacoloog gedaan, afgelopen jaar in ziekenhuis.
Ik wil zelf pas volgende week heen, ivm hcg en als ik t dan nog niet ben, kunnen ze meteen verder kijken,hoop ik, voor nu is het zo: iedere dag dat ik niet bloed is een goede dag .

Voor jou ook sterkte, ivm de uitgerekende dag het is dan zo werkelijk!
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
  woensdag 29 september 2004 @ 13:31:26 #41
93804 Pizzakoeriertje
pi_22283522
Hier gaat het helemaal lekker! Net iemand van de woningbouw geweest en we krijgen volgend jaar boven en onder kunstof kozijnen en dubbele beglazing, de schoorsteenmantel gaat eruit (weer 2 vierkante meter bij de kamer ), we krijgen cv, een nieuwe douche, nieuwe dakpannen en we mogen uit een aantal keukens een nieuwe keuken kiezen!

AlsoStarring welkom

Morgen eindelijk naar de dokter ben dan alweer 3 weekjes overtijd (wat gaat de tijd snel!)
pi_22284413
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:31 schreef Pizzakoeriertje het volgende:

Morgen eindelijk naar de dokter ben dan alweer 3 weekjes overtijd (wat gaat de tijd snel!)
3 weekjes alweer! Gaat idd snel. Heb je al ergens last van?
pi_22284418
Welkom AlsoStarring.
Al een hele tijd bezig zeg. Misschien dat je iets hebt aan de link die Merisse gepost heeft.
Lijkt me toch wel dat het je zou kunnen lukken.

Justy. Ik wil je toch even voorzichtig feliciteren. Ik hoop zo voor je dat alles goed zal gaan.

Minoes. Beterschap. Da's niet mis zo'n operatie, maar gelukkig goed nieuws en voor een goed doel.

Pk. Drie weken is al een hele tijd zeg. Het gaat idd echt snel voorbij.
Succes bij de arts morgen. Misschien dat je nu wat duidelijkheid krijgt.

Merisse. En een dikke knuffel.
In my dreams I fly around the world and visit many places.
pi_22285085
Justy, twee streepjes lijkt me nogal duidelijk maar ik kan me voorstellen dat je wat zekerheid wil. Ik hoopdat je gauw ij de dokter (ipv de assistent) terecht kan en duidelijkheid krijgt!

minoes, wat goed dat ze niets gevonden hebben. op naar de IUI!

welkom, AlsoStarring. die link van Merisse is misschien wel iets, maar misschien ken je Freya ook al wel. Er zijn misschien ook wel andere opties; ik zag dat ze IUI soms tot 41 of zelfs 45 jaar doen! Ik weet natuurlijk niet wat bij jullie de oorzaak is, maar er zijn meer behandelingen mogelijk dan alleen IVF!

PK, succes bij de dokter morgen!

jolene, met jou ook alles goed?
  woensdag 29 september 2004 @ 16:10:06 #45
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_22286984
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:45 schreef Merisse het volgende:

[..]

Yeah een leeftijdgenote welkom AlsoStarring
Over IVF, over het algemeen is de maximumleeftijd 40 maar er zijn ziekenhuizen in Nederland die een maximumleeftijd voor IVF tot 45 hanteren! Zie website van Freya onder categorieen, IVF, Ziekenhuisinformatie, Kiezen voor Nederland en IVF.

Is het jullie eerste kindje en hebben jullie al onderzoeken gehad? Wel doen hoor want voor onderzoeken is geen maximum leeftijd volgens mij hoor.
Gisteren je NOD, spannend hoor! Ben je normaal regelmatig ongesteld ? Al testplannen?

Onwijs veel succes gewenst in ieder geval
Allereerst bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes, voel me best welkom

Hee wat leuk Merisse een leefdtijd genote Had
al verwacht dat ik de oudste zou zijn
Even antwoorden op je vragen. Ja dit zou ons eerste kindje
worden. Ik heb mn bloed ivm hormonen laten onderzoeken en
ze hebben naar binnen gekeken ivm met mn eierstokken en
alles was prima.
Mn man (hij is 33 ) heeft voor 78% misvormde zaadcellen
dus 22% is goed. Volgens de dokter is dat genoeg want je moet
20% hebben om iemand zwanger te maken.
Verder ben ik heel regelmatig ongesteld, altijd tussen de 28ste
en 30ste dag, op een hele enkele keer na dan. En dan denk ik
natuurlijk altijd meteen dat het raak is.
Vanmiddag ben ik ongesteld geworden (29ste dag dus) bah!
Bedankt voor de tip over de website, ik ga meteen ff kijken

wat is IUI?
pi_22287050
quote:
Op woensdag 29 september 2004 16:10 schreef AlsoStarring het volgende:

[..]

Allereerst bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes, voel me best welkom

Hee wat leuk Merisse een leefdtijd genote Had
al verwacht dat ik de oudste zou zijn
Even antwoorden op je vragen. Ja dit zou ons eerste kindje
worden. Ik heb mn bloed ivm hormonen laten onderzoeken en
ze hebben naar binnen gekeken ivm met mn eierstokken en
alles was prima.
Mn man (hij is 33 ) heeft voor 78% misvormde zaadcellen
dus 22% is goed. Volgens de dokter is dat genoeg want je moet
20% hebben om iemand zwanger te maken.
Verder ben ik heel regelmatig ongesteld, altijd tussen de 28ste
en 30ste dag, op een hele enkele keer na dan. En dan denk ik
natuurlijk altijd meteen dat het raak is.
Vanmiddag ben ik ongesteld geworden (29ste dag dus) bah!
Bedankt voor de tip over de website, ik ga meteen ff kijken

wat is IUI?
wat jammer dat je ongesteld bent geworden!

IUI = intra uterine inseminatie
Bij deze manier van inseminieren worden de zaadcellen 'opgewerkt' en dan voorbij de baarmoedermond ingebracht. Dit wordt goed getimed met de eisprong, zodat de zaadcellen en eicelletje allemaal in optimale staat en lekker dicht bij elkaar zijn op het juiste moment, waardoor de kans op een bevruchting groter zou worden.

jouw man is ook nog lekker jong (mijne is 25 )
  woensdag 29 september 2004 @ 16:32:17 #47
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_22287418
quote:
Op woensdag 29 september 2004 16:13 schreef miss_sly het volgende:
wat jammer dat je ongesteld bent geworden!

IUI = intra uterine inseminatie
Bij deze manier van inseminieren worden de zaadcellen 'opgewerkt' en dan voorbij de baarmoedermond ingebracht. Dit wordt goed getimed met de eisprong, zodat de zaadcellen en eicelletje allemaal in optimale staat en lekker dicht bij elkaar zijn op het juiste moment, waardoor de kans op een bevruchting groter zou worden.

jouw man is ook nog lekker jong (mijne is 25 )
Bedankt voor de uitleg. Ik moet 13 oktober naar de gynaecoloog
voor een uitstrijkje en ga hem dan meteen vragen of dat iets voor
mij is en waar ik dat zou kunnen laten doen
pi_22288117
quote:
Op woensdag 29 september 2004 09:07 schreef Merisse het volgende:
Merisse dat moet heel verdrietig voor je zijn zeg. Kan me helemaal voorstellen hoe naar dat moet voelen
Dikke voor jou.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22290636
Ow Merisse wat een moeilijke dag voor je vandaag Kusje van mij...
pi_22290647
Minoes, fijn dat er niets mis bleek te zijn en op voor de IUI dan maar !! Sterkte met herstellen, doe het rustig aan he, die narcose is troep hoor !
pi_22290672
Slaapmeisje, ik ga morgen met vakantie en ik ben pas over ruim twee weken terug dus ik wil je nu vast veel sterkte wensen en hopelijk ben je hier verdwenen als ik terugkom en ben je opgedoken in Z&G en sterkte
pi_22290829
Justy, sterkte de komende tijd ook voor jou, ik duim dat alles goed gaat, maar volgens mij ben je gewoon zwanger hoor, nu hopen dat het ook zo blijven mag.

Pizzakoeriertje, 3 weken over tijd al, moeilijk hoor, wordt je niet gek van de zenuwen zo langzamerhand ?
pi_22291101
minoes: kalm aan, en beterschap,hoop dat je je snel beter voelt!!!
En toch fijn dat ze niets gevonden hebben!

LW: hoe gaat het met jou?

EHm, anderen, een gekke vraag misschien:
een cyclus die al 4maanden regelmatig is, en er verder geen pillen of extra spanningen die cyclus in de war brengen, kantoch niet zomaar veranderen naar ruim 42 dagen ipv 26-29?

* kan nog nie helemaal vatten dat ik zwanger ben...*
mede door die testen *zucht*
en ik ga erniet nu nog een doen, geld is er dan wel erg snel doorheen

Slaapmeisje: alles nog ok?nog een paar daagjes!
knuffel!!!

also starring: welkom hier en hoop dat er bij jullie ook snel eentweede streepje komt!
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2004 @ 22:17:11 #54
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22295977
Ladybos wat ontzettend lief dat je nog aan me denkt zo vlak voor je op vakantie gaat. In ieder geval heel veel plezier en geniet er lekker van. Nu kunnen jullie nog uitslapen

PK morgen naar de dokter, hopelijk heb je dan wat meer duidelijkheid.

Justy, op zich kan je cyclus wel veranderen. Toen ik stopte met de pil had ik de eerste 5 maanden een keurige cyclus van 28 dagen, daarna 3 maanden helemaal niet ongesteld geweest en daarna een min of meer regelmatige cyclus van 32-35 dagen. Maar jij hebt toch een tweede streepje? Ook al is ie vaag, ik ga er toch vanuit dat je gewoon zwanger bent hoor. Ik weet dat je niet nog een keer wilt testen, maar ik zou je eigenlijk een digitale CB willen aanraden.

Met mij gaat alles toppie, ik heb een ontiegelijke pijn in mijn borsten, ben de hele dag door misselijk met vlagen brandend maagzuur en heb weer pijn in mijn liezen. Kortom, het feest kan beginnen, de PMS is binnen

O ja, AlsoStarring van harte welkom in ons topicje. Ben beetje lompe boerin dat ik je nog niet welkom heb geheten Hopelijk heb je wat aan de informatie op freya.nl daar is zat informatie te vinden over allerlei vruchtbaarheidsproblemen en behandelingen. Succes en hopelijk heb je snel je tweede streepje.
pi_22296335
Yes Ik wordt eindelijk tante.
Na een lange tijd klussen en een miskraam is mijn schoonzusje zwanger.
Ze is bijna 3 maanden en heeft een echo gehad, waarop een gezond beebje stond.
Ik ben zo blij.
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2004 @ 22:30:06 #56
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22296412
Wat een fijn bericht Dreamgirl. Word je voor de eerste keer tante? Geniet ervan en hopelijk kunnen jullie binnenkort samen zwangeren
pi_22296451
Alsostarring.......welkom bij de club,we wachten ongeduldig met je mee

Verder lief van jullie,dat jullie zo meeleven,dat doet een mens goed.
En ik kan me helaas niet laten verwennen,want mannetje heeft sinds maandag een baan,ik ben dus alleen,tot de kids uit school komen,maar jah,niks an te doen Ik loop al iets rechter,maar nog steeds als een oud wijfie.M'n navel trekt onwijs Ik zei al,ze hadden er meteen wel een piercing in kenne doen (moet er niet aan denken,brrr)
SLAAPMEISJE...ik blijf het raar vinden,die volgorde bij jou.Volgens mijn gyn ,moet je eerst weten,of je eileiders doorgankelijk zijn,dan dat er geen verklevingen zijn en dán kan je pas door voor IUI,anders heeft t geen zin.Raar,dat het bij jou total anders gaat,ik zal m er de 6e es naar vragen.
PK....meis,ik hang al bijna de vlag uit hoor,dit kan toch niet anders dan positief zijn???
Justy,bij jou ook al spannend,we duimen.
Groetjes,Minoes
pi_22296685
Merisse een hele dikke en knuf voor jou

Minoes, blij dat er niks gevonden is en dat je IUI gaat doen zodat je "verder" kan. Dat navel gevoel is niet fijn nee, had het expres niet gezegd, maar je heb het zelf al ondervonden. Probeer zo rustig mogelijk aan te doen. Dikke en knuf voor jou
pi_22296767
quote:
Op woensdag 29 september 2004 22:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat een fijn bericht Dreamgirl. Word je voor de eerste keer tante? Geniet ervan en hopelijk kunnen jullie binnenkort samen zwangeren
Het is idd de eerste keer.
Ik heb twee schoonzusjes die allebei al geruime tijd bezig zijn en nu gaat het bij mijn ene zusje gelukkig goed.
Het zal leuk zijn om samen te kunnen zwangeren, maar dat zal nog wel even duren ben ik bang.
Eerst maar eens een cyclus zien te krijgen.
Ik kan me nu in ieder geval al wel voorbereiden om lekker met mijn aanstaande neefje/nichtje te kunnen tuttelen.
Zo wat ga ik dat kind vreselijk verwennen.
Tante Natasja.
  donderdag 30 september 2004 @ 08:19:56 #60
93804 Pizzakoeriertje
pi_22301612
Nou hier gaat het wel lekker moest 10 over 8 bij de dokter zijn schrik ik om 8 uur wakker! *Foei pizzakoeriertje* Gelijk maar gebeld moet nu om 20 over 10
  donderdag 30 september 2004 @ 08:55:15 #61
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22301826
Minoes blij dat er niks gevonden is, n nu ken je door voor IUI (heb ik goed toch?) ook voor jou komt dat 2e streepje steeeeeeeds dichterbij

nog een paar daagjes en dan is het feest
pi_22301897
MARTINEKE....wat voor feest,ben je jarig,solly,heb ff niet opgelet

Hier gaat het een beetje beter,navel doet iets minder zeer,heb alleen wel een nieuw probleem ontdekt....ik kan niet....ehm.....een grote boodschap doen,zeg maar...... doet nl.wel zeer bij m'n snavel...auwie.......

Groetjes,Minoes

PK:troel die je bent....blijf je nu wel wakker voor je afspraak dan
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2004 @ 09:04:14 #63
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22301901
PK gelukkig kun je nog wel vandaag terecht anders houd je ons zo lang in spanning

Minoes wat fijn dat je je een pietsie beter voelt. Gatver het lijkt me ook geen pretje hoor. Toen ik een klein meiske was vroeg ik eens aan mijn oma waar mijn navel voor was. Toen zei zij dat als je daarop drukt dat dan je armen en benen eraf vallen. Dat grapje heb ik dus jaren lang geloofd en nog ben ik een beetje huiverig om aan mijn navel te komen. Kun je nagaan wat een indruk dat heeft gemaakt. Ben dus ook heeeeel blij dat jouw armen en benen er nog aan zitten
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2004 @ 09:06:41 #64
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22301925
Er is er een jarig HOERA HOERA en dat kun je wel zien dat is Beaker 1 t/m 100

Beaker

3 werf HOERA voor onze trouwste fan
  donderdag 30 september 2004 @ 09:07:25 #65
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22301934
hehe nee hoor ik ben in mei jarig Minoes (trouwdag van merisse he ) ik bedoel een ander feest,

een 2e streepjesfeest

en wat irri dat je niet goed naar de wc kan :|

owjaaaa indd Beakergefeliciteerd met je verjaardag, maak er maar een leuke dag van
pi_22301944
SLAAPMEISJE
Whahaha.jij bent ook een mooie Ik loop zo al moeilijk genoeg en dan wil je me armen en benen er ook nog af hebben Wel een indruk heeft dat dan op je gemaakt hé?dat je er nog huiverig voor bent,hihihi,mutsje
Groetjes,Minoes
pi_22301985
Aha,we gaan 2e streepjes scooren,ok
Ik doe alleen ff niet mee,want mijn ei heeft geen zaadje gezien deze keer,whahhahaha(mocht niet v/h ziekenhuismutsje,ivm operatie )
Ach,misschien volgende maand,wie weet is het nuttig geweest,om de boel nogmaals door te spoelen....ik pies nog steeds af en toe wat blauw...ik lijk wel een lekke vulpen
Groetjes,Minoes
pi_22302006
HIEPERDEPIEPERDEPIEP.........HOERA!!!!!

Beakertje 1 tm 100 is jarig!

Van harte gefeliciteerd meid! Een hele fijne dag gewenst en dat je maar heel oud en wijs ( ) mag worden!!
En je vriendje (voor het gemak Dr. Bunsen Honeydew ) natuurlijk ook gefeli!

Dikke birthday-

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_22302038
BEAKERTJE....Van harte gefeliciflapsteerd*O*Kom je een gebakkie brengen???
(solly,ben een beetje melig,vast nawerking v/d narcose
Groetjes,Minoes
pi_22302145
PK....je hebt nog 45 minuten.......
Groetjes,Minoes
  donderdag 30 september 2004 @ 09:38:07 #71
93804 Pizzakoeriertje
pi_22302331
Beaker van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren

Ja minoes ik ben nog wel wakker
  donderdag 30 september 2004 @ 10:43:39 #72
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_22303211
Beaker ik lees dat je jarig bent, van harte gefeliciteerd!!

Verder wil ik iedereen veel geluk wensen met wat jullie ook
bezig zijn. En dat we allemaal maar gauw een tweede streepje
mogen krijgen

Ik las over een digitale test, dat lijkt me ook wel wat, is
het duur?, en is het ook voor 1 malig gebruik?
pi_22303288
clear blue digitaal,3 testen in één...ik geloofrond de 14/15 euro
Groetjes,Minoes
  donderdag 30 september 2004 @ 11:01:13 #74
93804 Pizzakoeriertje
pi_22303573
Nou wat een duidelijkheid heb ik gekregen! Als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben moest ik maar eens terug komen want op de echo zou nu toch nog niks te zien zijn. Ik voel me vrij pissig op dit moment!
pi_22303636
Beaker!!! gefeliciteerd!!!!
Nogvele jaren, en hopelijk snel met een baby erbij.

HIer is de cb trouwens 19,99

slaapmeisje: wie weet is het nu geen pms...k duim door.

merisse: hoe gaat het met jou? en waarom ben je teleurgesteld in 2e streepje?
mail me anders als je wilt...

alle anderen:
pi_22303731
Beaker gefeliciteerd met je verjaardag (jompelmeisjes omdat we voor jou niet voor een 2e streepje kunnen jompelen)

AlsoStarring; de digitale zwangerschapstest van ClearBlue is onofficieel door ons uitgeroepen tot beste test omdat ie gevoelig is en een onmiskenbaar resultaat geeft, namelijk een + of een - op een lcd schermpje zodat je hoeft te twijfelen over vage streepjes.
pi_22303770
quote:
Op donderdag 30 september 2004 11:04 schreef Justy_ het volgende:
merisse: hoe gaat het met jou? en waarom ben je teleurgesteld in 2e streepje?
Wat bedoel je Justy?
pi_22303813
quote:
Op donderdag 30 september 2004 11:08 schreef Merisse het volgende:
Beaker gefeliciteerd met je verjaardag (jompelmeisjes omdat we voor jou niet voor een 2e streepje kunnen jompelen)

AlsoStarring; de digitale zwangerschapstest van ClearBlue is onofficieel door ons uitgeroepen tot beste test omdat ie gevoelig is en een onmiskenbaar resultaat geeft, namelijk een + of een - op een lcd schermpje zodat je hoeft te twijfelen over vage streepjes.
Minst betrouwbaar: in een ijzeren potje piesen en er een naald inleggen en dan op twee de Romed-shitsticks...ehhhhh dipsticks. (Overigens is in het engels dipstick een scheldwoord volgens mij, dus dat zegt dan ook al genoeg).

* Syrena gaat weer duimen draaien voor streepjes, veeeeeeeel streepjes !!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2004 @ 11:17:07 #79
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22303896
Huh PK dat gaat weer lekker daar zeg hoe lang ben je nu overtijd? Volgens mij al lang genoeg om iets op een echo te zien hoor. Jeetje wat kan ik me daar kwaad om maken zeg. Grrrrrrrrrr Dus je kunt nu niets anders doen dan wachten? Hmz.
pi_22304163
PK wat een eikel zeg....hoe ver ben je nu dan denk je?Ik kreeg van mijn oudste met 7 weken een echo ivm een bloeding en toen zag je het prima,zelfs t hartje klopte En mag je ook niet voor een bloedtest?
Wees brutaal,bel nog es met deze vraag en kan je anders niet rechtstreeks het zh/gyn bellen hiervoor?.
Groetjes,Minoes
pi_22304478
ALSOSTARRING....wat justy zegt kan ook wel, 19,99 voor de cb digitaal,ik weet t echt niet meer,ik heb m bij de da vandaan,vraag maar ff wat ie kost.
Groetjes,Minoes
  donderdag 30 september 2004 @ 12:29:16 #82
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_22305357
Beaker... van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

PK... wat een rare gast zeg (en dan zeg ik het nog netjes)! Ik kan me voorstellen dat je aardig pissig bent op het moment!
  donderdag 30 september 2004 @ 12:29:58 #83
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_22305372
Bedankt ga hem eerdaags wel even halen, mn NOD is pas 27 Oktober maar dan heb ik
hem maar alvast in huis
pi_22305395
Beaker gefeliciteerd!!!

En PK, wat ontzettend klote dat je nu nog niks weet. Wat lijkt me dat ontzettend irritant dat je nu nog langer moet wachten. Knuf!

uitgaande van een 'normale' cyclus, had ik gisteren mn ei. Ben benieuwd!
  donderdag 30 september 2004 @ 12:33:10 #85
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_22305436
Spannend Ingrid! Althans, ik ga d'r vanuit dat jullie wel ge-KvK't hebben?
pi_22305931
PK, grrr daar wordt je toch kwaad om, je bent toch al ruim 3 weken overtijd nu en hebt verschillende keren negatief getest? Wat nou echo? Ze kunnen nu toch ook vaststellen in bloed of urine of je zwanger bent?
pi_22305944
Beaker gefeliciteerd met je verjaardag!

Minoes, beterschap

Alle andere dames ook heel erg veel succes!

* mallemeid stuurt stiekem een jompelmeisje naar Slaapmeisje
pi_22306993
Slaapmeisje hoe lang nog voor je test dag?
Ben de draad helemaal kwijt.
  donderdag 30 september 2004 @ 14:02:54 #89
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22307015
hier cb digitaal ook 19.99 bij kruidvat
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2004 @ 14:11:53 #90
81992 Githa
pi_22307136
GEFELICITEERD
Beaker
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2004 @ 14:23:56 #91
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22307318
Xanthe nu al last van zw.dementia in het lijstje in de openingspost staat dat ik 5 oktober mijn NOD heb. Als ik 6 oktober nog niet ongesteld ben mag ik van de dokter testen

Mallemeid
pi_22309832
quote:
Op donderdag 30 september 2004 11:10 schreef Merisse het volgende:

[..]

Wat bedoel je Justy?
Ehm,ja als je t zo leest, komt t nogal raar over, sorry!
K bedoelde: waarom je teleurgesteld bent in t 2de streepjestopic, (stond in andere topic)
en hoe het nu met je gaat.
gister de dag redelijk goed doorgekomen?
Dat bedoelde ik.

Ik had het vorige week, alleen veel afleiding, en werd op sleeptouw genomen naar de ikea.maar wel veel tranen later...
pi_22310088
PK: Wat een stom gedoe zeg! weet je nog niet veel meer!!!bah!!!
dus weer afwachten...ik hoop dat de 2 weken snel om zijn en je op de echo dan een heel mooi klein baby'tje ziet!
Als is dat wachten niet echt fijn, en dat pissige begrijp ik ook,je wilt gewoon zekerheid, als je niet weet of je nu wel of niet zwanger bent, en ook niet ongesteld word dan wil je gewoon zekerheid.

Er is een spreekwoord dat luidt: alles weten maakt niet gelukkig. Nou niets weten ook niet!
en afgaan op je gevoel? werkt ook niet altijd. * zucht* Ik houdt de duimen hier in duimmodus en misschien helpt dit ook wat : succes meid!!!
  Redactie Frontpage donderdag 30 september 2004 @ 17:55:37 #94
3926 crew  Djeez
pi_22312072
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:33 schreef Marie79 het volgende:
Spannend Ingrid! Althans, ik ga d'r vanuit dat jullie wel ge-KvK't hebben?
Absoluut, we hebben niets anders gedaan afgelopen tijd! Nu is het weer tijd voor een biertje!
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_22312130
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:02 schreef Martineke het volgende:
hier cb digitaal ook 19.99 bij kruidvat
Duur, ik heb ze voor 18,95 gezien bij de DA drogist.
pi_22312224
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:55 schreef Djeez het volgende:

[..]

Absoluut, we hebben niets anders gedaan afgelopen tijd! Nu is het weer tijd voor een biertje!
Wat hij zegt!

Maar ja, met mijn cyclus weet je het nooit. Ik ga er gewoon vanuit dat het nu regelmatig is! *positief denken*
pi_22312340
grinnik! nou bier is nu nie slim hoor! eerst doorklussen jullie!!!
  Jubileum moderator donderdag 30 september 2004 @ 19:30:00 #98
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22314124
Beaker van harte gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_22314404
Er is er 1 jarig hoera.
Proficiat Beaker. Heb je al veel kadootjes gekregen?

Pk. Wat balen zeg bij die huisarts. Nog langer wachten.
Kosten de testen tegenwoordig soms te duur?

Slaapmeisje. Gelukkig kan je testen voor mijn weekendje NewCastle.
Anders zit ik waarschijnlijk met m'n gedachten alleen maar bij Fok.
Ik hoop het voor je meid.

Zelf heb ik op het moment weer erg last van m'n hormoontjes.
Beetje moodswings.
Vrolijk, Pissig bij het minste geringste en ik ben gewoon erg emotioneel.
Ik voel me echt een huilie.
pi_22314886
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:26 schreef Justy_ het volgende:
...ik hoop dat de 2 weken snel om zijn en je op de echo dan een heel mooi klein baby'tje ziet!
Ik denk niet dat Pizzakoeriertje daar vanuit moet gaan aangezien alle zwangerschapstesten helaas negatief waren. Daarom is het ook zo balen (en dat zou zo'n huisarts toch moeten snappen) dat je dan zo in het luchtledige zweeft, niet zwanger maar ook geen nieuwe cyclus
voor Pizzakoeriertje
pi_22315103
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:17 schreef Justy_ het volgende:
K bedoelde: waarom je teleurgesteld bent in t 2de streepjestopic, (stond in andere topic)
Ik ben nooit teleurgesteld geweest in het 2e streepjestopic. Ik was teleurgesteld dat ik weer ongesteld geworden was vorige week en dat heb ik hier toen uitgebreid verteld. Maar nu ben ik alweer op dag 7 van mijn nieuwe cyclus

Ik heb trouwens met mijn mannetje afgesproken om vrijdagochtend voordat ik vertrek naar Parijs de wekker te zetten om 5 uur en dan nog een keer te KvK-en. One for the road. Geen BVO-tje maar een SVO-tje En dan bespring ik 'm zondagavond wel weer als ik thuis kom. Tja en dat moet maar genoeg zijn en zo niet jammer dan. Life goes on. Ik laat geen reisje naar Parijs aan mijn neus voorbijgaan.
pi_22316476
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
Xanthe nu al last van zw.dementia in het lijstje in de openingspost staat dat ik 5 oktober mijn NOD heb. Als ik 6 oktober nog niet ongesteld ben mag ik van de dokter testen
Spannend ik hoop dat ik dan weer online ben en dat als dat niet zo is Girly me op de hoogte houd.
Ik ben echt vaag de laatste dagen.
Zal wel mede komen door de verhuizing, alles inpakken en de stress die er bij komt kijken.
Het blijft allemaal erg spannend!
En daarnaast inderdaad die hormonen, als je ziet wat voor domme dingen ik doe en sommige uitspraken!!! Verschrikkelijk!
pi_22317576
quote:
Op donderdag 30 september 2004 20:05 schreef Merisse het volgende:

[..]

Ik ben nooit teleurgesteld geweest in het 2e streepjestopic. Ik was teleurgesteld dat ik weer ongesteld geworden was vorige week en dat heb ik hier toen uitgebreid verteld. Maar nu ben ik alweer op dag 7 van mijn nieuwe cyclus

Ik heb trouwens met mijn mannetje afgesproken om vrijdagochtend voordat ik vertrek naar Parijs de wekker te zetten om 5 uur en dan nog een keer te KvK-en. One for the road. Geen BVO-tje maar een SVO-tje En dan bespring ik 'm zondagavond wel weer als ik thuis kom. Tja en dat moet maar genoeg zijn en zo niet jammer dan. Life goes on. Ik laat geen reisje naar Parijs aan mijn neus voorbijgaan.
SVO=Saad voor onderweg?!

Hier nog 1 teleurgesteld vanwege , maar dankzij Merisse weer big smile on mijn gezicht.
Dag 3 vandaag voor mij, ergste weer achter de rug dus:
pi_22319810
Hihi,ik dacht:Sex voor onderweg(gaan)ofzow
Ga d'r voor Merisse en lekker genieten in le paris!
Groetjes,Minoes
pi_22320950
quote:
Op donderdag 30 september 2004 20:05 schreef Merisse het volgende:

[..]

Goeie instelling wel!
pi_22321007
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:29 schreef katinka het volgende:

[..]

SVO=Saad voor onderweg?!

Hier nog 1 teleurgesteld vanwege , maar dankzij Merisse weer big smile on mijn gezicht.
Dag 3 vandaag voor mij, ergste weer achter de rug dus:
'Sterkte' katinka

sterkte vind ik zo'n beladen woord, en succes weer een beetje raar in deze context, vandaar 'sterkte', beetje tussen succes en sterkte in
pi_22322266
hey malle, dankjewel hoor; lastig he, die taal. Ik weet zelf ook nooit zo goed wat te zeggen. Die woordjes dekken de lading niet altijd he.

Hierdoor moet ik ineens weer aan vroeger denken; toen had ik ontzettend moeite met het woord condoleren. Zo raar...Als kind vond ik dat net zo iets als feliciteren. Ehm, maar dit is niet helemaal gepast hier geloof ik. Laat maar! Tis bedtijd!

Trusten

[ Bericht 51% gewijzigd door katinka op 01-10-2004 00:16:33 ]
pi_22324956
een kennis van me is uitgerekend in november. Eerst in februari 2005 maar dat is later door een echo bijgesteld. .

Vooraf had ze allemaal negatieve testen gedaan, ook bij de huisarts en wat bleek ze was gewoon zwanger. . Ze kwam er met vier en half maand achter.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 08:29:37 #109
93804 Pizzakoeriertje
pi_22325137
Dat was bij mijn moeder net zo Kylee die lag al op de operatietafel want volgens een bekende dokter zou ze een schildklierziekte hebben waardoor ze geen kinderen zou kunnen krijgen terwijl ze zelf wel wist dat ze zwanger was. Maar jah als zo'n dokter jou verteld dat je die ziekte hebt e.d. dan ga je toch aan jezelf zitten twijfelen. De ochtend dat mijn moeder geopereerd zou worden kwam de gynecealoog toch nog even bij haar kijken want hij las haar verhaal in het dossier en hij haalt de dekens van haar af voelt en paar keer en zegt gefeleliciteerd u bent zwanger...mijn moeder natuurlijk helemaal opgelucht dat je na 5 maanden eindelijk duidelijkheid krijgt. Maar die dokter die best wel bekend is die wou haar niet laten gaan dus heeft ze nog een week in het ziekenhuis gelegen en hebben ze haar van top tot teen onderzocht maar ze was helemaal gezond dus toen kon ze eindelijk naar huis.

En 4 maanden later is ze bevallen van een dochter
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 08:55:33 #110
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22325343
apart verhaal PK

Merisse veel plezier (ben natuurlijk weer veels te laat, beter laat dan nooit he)
pi_22325393
Is ze al weg dan???Nou ja,dan heeft ze d'r lading SVO al binnen,whahaha
Groetjes,Minoes

*PK.....was jij die dochter?*
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:26:27 #112
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22325661
volgens mij wast vanmorgen om 5 uur de SVO-tjes scoren en daarna naar Parijs
pi_22325719
Goedemorgen

Huh Merisse, is nog niet weg hoor...
ze zit nu rond dag 8 of 9 van d'r nieuwe cyclus...het is toch pas volgende week...

Beaker, nog gefeliciteerd..

Renegate, ik ben heel benieuwd hoe het met je is.
Denk aan je...

Alle andere dames knuffel
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:33:00 #114
pi_22325739
Hoi hoi

Iedereen bedankt voor de felicitaties dat is erg lief!
Had gelijk de tranen in mijn ogen, omdat ik nog niet ongesteld ben en de hormonen door mijn lijf gieren

Ik ben reuze verwend Van hubbie heb ik een lingerie bon gehad, hij is nogal wat van plan en een Bon Vivant bon (woonwinkel), veel geld, planten voor in de tuin een lekker luchtje en badschuim

Ben woensdag om 11.15 ziek van mijn werk vertrokken, want ik had een astma aanval en daarbij een luchtweginfectie Behoorlijk ziek dus....... gisteren ging het door de medicijnen al stukken beter en nu ben ik weer aan het werk!

Nogmaals hartsikke bedankt allemaal

Liefs, Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:42:12 #115
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22325851
uhmm indd, heb het ff terug gezocht en 25 sept wast over 2 weken (merisse weg) en tis nu pas 1 week. zit er een week naast nah ja alvast veel plezier dan Merisse en svo-tjes kunnen nooit geen kwaad
pi_22325879
BAEKER....oei,das minder,ziekies,maar gelukkig ben je er weer bovenop gekomen door d med.
Je birthday was geslaagd zo te lezen,je bent lekker verwend
Wat voor spannends ga je met die bon kopen Hahahaha,maak je mannetje maar blij!
Hoe jong ben je eig. geworden(of mag ik dat nie vragen )
Groetjes,Minoes
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:56:28 #117
pi_22326018
Minoesssss
Jij mag vragem hoor hoe jong ik ben, maar dan is de vraag of ik die beantwoord!

Grapje hoor!! Ik ben 25 geworden Valt wel mee toch?

Dit zijn Bas & Jopie
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:13:36 #118
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_22326253
Hallo allemaal! Ik ben er ook weer eventjes....... Had ik Beaker nou al gefeliciteerd? Nou ja, anders bij deze nog (een beetje laat, dat wel).
Ik ben een beetje in de bonen denk ik, want vanmorgen voelde ik me misselijk en van de koffie kwam ook mijn maaginhoud een beetje omhoog! Maar ik kan toch nog helemaal niet zwanger zijn? Want 2 weken geleden ben ik ongi geworden... Het voelt allemaal zo bekend, maar het kán gewoon nog niet! Streensj.........
pi_22326326
Marie79, heb je wel een normale ongesteldheid gehad dan?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:20:51 #120
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_22326357
Hij kwam wel 2 weken na de eerste keer dat ik ongi was, en het was gewoon te veel dat het geen innestelingsbloeding kan zijn.
Dus ik denk dat ik me gewoon dingen in m'n hoofd haal, ofzo......
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:21:41 #121
pi_22326378
Hoi Marie79

Volgens mij had je me wel gefeliciteerd hoor

Er heerst behoorlijke buikgriep kun je daar geen last van hebben?

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22326395
Ow stom, klopt had je verteld..
Wel een tikkeltje spannend.
Niet het idee dat je last van buikgriep hebt?
Mompelt nu maar wat
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:24:54 #123
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_22326433
Beaker... ik ben wel blonT he? (blonT is niet blond van haarkleur, maar van binnen - dat is dus eigenlijk nog erger)

En ja, dat wilde ik er nog bijzeggen, dat ik wel last heb van verkoudheid, maar dat ik daar tot vandaag dus eigenlijk geen last van had, ja, behalve de snot dan!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:01:43 #124
1087 Merisse
broddeltante
pi_22326998
Hoi allemaal ben d'r nog hoor! Volgende week naar Paris

PK, wat een apart verhaal van je moeder. Maar je schreef dat zij dacht zwanger te zijn. Denk jij ook dat je zwanger bent nu? voor de goede orde, ik hoop het van harte voor je, maar mij lijkt het gezien de testen niet erg waarschijnlijk

Minoesje, hoe voel je je nu? Ben je weer op de been?
pi_22329014
Merisse: OK, nu snap ik je! in t andere topic las t namelijk anders.
Over die testen: er moet net genoeg hcg aanwezig zijn om die testen helemaal positief uit te laten slaan, en dat kan onder sommige omstandigheden weleens wisselen.
maar goed, hoop voor pk dat ze snel duidelijkheid heeft, en het mooiste zou zijn als bleek dat ze toch zwanger is!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 14:16:49 #126
93804 Pizzakoeriertje
pi_22331004
minoes1967 nee ik was niet die dochter dat was mijn zus..maar bij ons heeft ze nooit een test gedaan ze wist gewoon dat ze zwanger was en de dokter kon dat later op een echo alleen maar bevestigen

Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik pas een test gedaan toen ik 10/11 weken heen was en toen was hij positief dus ik weet niet of het misschien bij mij zo is dat in de eerste periode mijn HCG lager ligt dan gemiddeld zou kunnen natuurlijk.
Of ik zwanger ben? Ik weet het niet aan de ene kant hoop ik het wel maar ik denk weer van niet dan kan het alleen maar meevallen. Maar wat voor mij het belangrijkst is is dat ik gewoon duidelijkheid krijgt want nu zit ik maar in onzekerheid.
pi_22332065
MERISSE......hihihi,we wensen je wel weg hier,hé???.Nou ja,nog een weekje wachten dan maar,heb je iets om naar uit te kijken

PK....heb je dit verhaal ook aan je ha verteld,dat het pas met 10/11 weken positief was???Dan kan je volgens mij zo een verwijsje krijgen voor een bloedtest,die is toch meteen duidelijk?
Veel sterkte ermee...ennuh...heppie niet de neiging,om iedere dag te gaan testen nu
Is veel te duur hoor,snap ik ook wel,maar ik zou onderhand crazy worre denk
Groetjes,Minoes
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:27:00 #128
93804 Pizzakoeriertje
pi_22332551
Nee ik heb dit verhaal niet aan de huisarts verteld omdat ik de eerste keer pas teste met 10/11 weken en daarvoor niet getest had omdat we er toen nog niet mee bezig waren ik was op dat moment bijna 16. In het begin had ik wel de neiging om veel te testen maar ik wil het altijd 's morgens doen en omdat ik het nu zo druk heb met school heb ik erg veel afleiding maar af en toe word ik wel crazy dan heb ik zin om te testen heb er nog wel 2 misschien zondag ff

Minoes
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 16:21:24 #129
pi_22333726
Prettig weekend!

Nog 2 weken en dan kan ik ook in het weekend weer wat van me laten horen, want dan hebben we eindelijk internet thuis!! en dan besluiten we om te gaan verhuizen.......

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22334066
Kom me hier heel snel even laten zien.
Wil gewoon iedereen even een flinke knuffel geven. Sterkte dames, met het wachten
  Redactie Frontpage vrijdag 1 oktober 2004 @ 22:25:46 #131
3926 crew  Djeez
pi_22341103
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:39 schreef Kleintje het volgende:
Kom me hier heel snel even laten zien.
Wil gewoon iedereen even een flinke knuffel geven. Sterkte dames, met het wachten
He Kleintje, long time no see! Ben jij al bezig met kindjes ? Ingrid en ik wel! en groetjes!
pi_22342567
Hoi Dames en Heer

Na een schitterende afwezigheid een update van mij.

Mijn ongi is nog steeds niet in orde. Het is nu regelmatig om de 21 dagen. Alleen vloei ik nog steeds niet normaal. het blijft een zwaar donkerbruine vieze slijmerige substansie.
Ik ben er donderdag maar eens mee naar mijn dokter gegaan. Ze reageerde heel positief en helemaal niet zo van " na een jaar blablablabla". Ze had het eerst over iets inspuiten zodat je cyclus op gang zou komen maar aangezien het bij mij redelijk regelmatig is wist ze niet zeker of het voor mij wel zou helpen. Ze zou mij s'middags terugbellen nadat ze met de GYN had gebeld en overlegd had.

Ze belde mij inderdaad s'middags weer terug met de mededeling dat ik moest beginnen met tempen en dat ik een doorverwijsbrief krijg om mijn bloed te testen. Die brief heb ik inmiddels en ze gaan kijken hoe het is gesteld met mijn Progesteron gehalte.

Ik kan er maandag direct terecht zie ik op het formulier staan dus ik sta daar maandagochtend op de stoep .

Ik moet zeggen dat ik wel enorm blij ben dat mijn huisarts me niet direct wegstuurde met: kom in januari maar weer.

Als nu blijkt uit mijn temp grafiek dat er geen peil op vast te knopen is en mijn bloed "is niet goed" kan ik direct door naar de GYN.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:38:47 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22342650
Hey Amber! Leuk weer eens wat van je te horen!
En wat lekker dat je idd niet eerst verplicht nog maanden moet wachten en aanmodderen!

En nu wel blijven updaten he!
pi_22342744
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
Hey Amber! Leuk weer eens wat van je te horen!
En wat lekker dat je idd niet eerst verplicht nog maanden moet wachten en aanmodderen!

En nu wel blijven updaten he!
Ik zal proberen zo vaak mogelijk te posten Maar lurk wel veel hoor Alhoewel het hier soms zo snel gaat dat ik een topicje ( ot twee ) mis

Zal zowiezo maandag een update geven. Ik neem aan dat je op de uitslag kan wachten? Wie heeft er hier ook zoiets gehad?
En ik moet bij de trombosedienst zijn zie ik ... Ik rook Moet ik ook nog snel afleren trouwens.
pi_22348778
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:43 schreef _amber_ het volgende:

[..]

Ik zal proberen zo vaak mogelijk te posten Maar lurk wel veel hoor Alhoewel het hier soms zo snel gaat dat ik een topicje ( ot twee ) mis

Zal zowiezo maandag een update geven. Ik neem aan dat je op de uitslag kan wachten? Wie heeft er hier ook zoiets gehad?
En ik moet bij de trombosedienst zijn zie ik ... Ik rook Moet ik ook nog snel afleren trouwens.
Ja, wel updaten! Ik (wij) zijn erg nieuwsgierig. Ik hoop dat het meevalt, en dat je iig meer weet.
Wel beter dat er meteen naar je geluisterd werd.

Enne stoppen met roken!
pi_22353174
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 12:15 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Enne stoppen met roken!
Jajjajajaja Moet ook
pi_22357910
Stoppen met roken.
Mijn nieuwe poging is volgende week maandag na ons uitje naar Newcastle.
De nicotine kauwgom ligt al klaar.
Het moet me gewoon lukken.
Iemand tips?
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:56:30 #138
93804 Pizzakoeriertje
pi_22358455
Beste Dreamgirl die nicotine kauwgum werkt alleen als je zelf echt wilt stoppen want roken is iets wat tussen je oren zit je hebt het niet nodig want anders had je wel vanaf je geboorte gerookt! Dus als je er zelf echt achter staat om te stoppen kan je die nicotine kauwgum gebruiken maar anders is het zonde van het geld.
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 20:03:47 #139
5428 crew  miss_sly
pi_22358680
Dreamgirl, ik blijf al bijna 5 jaar van die eerste sigaret af die de boel weer zou bederven
Ik bedoel daarmee dat ik niet heb gezegd nooit meer te gaan roken, maar ik doe het gewoon niet. Als ik ooit eens zin krijg in een sigaret (en dat blijft, zelfs als je al langer gestopt bent) moet je de verleiding weerstaan van die ene sigaret! je moet het niet moeilijker maken dan het is, alleen van die ene sigaret moet je afblijven! Dan volgt namelijk de rest ook niet!

Succes met stoppen!
Ik heb het zonder hulpmiddelen gedaan, mijn zusje kon ineens prima zonder sigaretten toen ze zwanger was en mijn moeder heeft er een middel voor gebruikt: Zylan (geloof dat ik het zo goed schrijf). Dat is een middel dat je alleen via de huisarts kunt krijgen, maar ik heb al van veel mensen gehoord dat het wel echt heel goed werkt. Er zit ook een soort van ontspanningsmiddel in, zodat je de eerste tijd je meer relaxt voelt, ook al rook je niet. Dat maakt het makkelijker om niet naar sigaretten te grijpen. Als het met die kauwgom niet lukt, zou je dat eens kunnen vragen aan je huisarts.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 20:03:57 #140
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22358689
roken zit indd tussen de oortjes, ben al zo vaak gestopt en toch weer begonnen en nu heb ik een werkelijke reden gehad om te stoppen (zwangerschap) en dan lukt het wel
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 20:10:46 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22358883
Dat middel heet Zyban.
pi_22359099
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:56 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Beste Dreamgirl die nicotine kauwgum werkt alleen als je zelf echt wilt stoppen want roken is iets wat tussen je oren zit je hebt het niet nodig want anders had je wel vanaf je geboorte gerookt! Dus als je er zelf echt achter staat om te stoppen kan je die nicotine kauwgum gebruiken maar anders is het zonde van het geld.
En zo is het maar net
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:04:58 #143
1087 Merisse
broddeltante
pi_22360017
Hoi Amber fijn dat er actie in de tent komt nu. Hopelijk levert het snel wat op.

Ik ben 3 jaar geleden gestopt met roken met behulp van Zyban. Mijn man is tegelijk gestopt en heeft niks gebruikt. Ik heb het idee dat ik het de eerste paar weken iets makkelijker had dan hij maar daarna maakte het niet uit. Maar ik vond het nog steeds erg moeilijk hoor. Maar ik heb het gered. Ik was overigens echt superverslaafd. Het was het eerste dat ik deed als ik 's ochtends op stond en het laatste voordat ik 's avonds ging slapen. Dus als ik het kan kan iedereen het

Mijn advies, Allan Carr lezen en voor jezelf motivatie opbouwen, lijstje maken met voordelen van stoppen (nadelen van roken).

Over stoppen gesproken, Slaapmeisje hoe is het met jou? Nog steeds gestopt? Hoe voel je je?
pi_22361152
Bedankt voor de reacties.

Miss Sly. Bij m'n laatste poging heb ik het 1,5 maand volgehouden. De langste periode was 3 maanden. Ik wil echt stoppen en heb er goede redenen voor, maar ook een ontzettende zwak voor sigaretten. Idd die eerste sigaret daar begint het mee. Je denkt op dat ogenblik van "Wat maakt het uit. Eentje maar." Dan ben ik ook meteen weer helemaal verknocht eraan.

Martineke. Nu heb ik er weer een goede reden. Zwanger worden. Ik wil de zwangerschap graag rookvrij houden.

Merisse. Dat Zyjban, mag je dit middel tijdens een evt zwangerschap gebruiken? Hou lang moet je dit gebruiken?
Allan Carr. Daar heb ik vaker van gehoord. Ik moet het dan toch eens gaan lezen.

De vorige keren ben ik coldturkey gestopt Nu wilde ik die kauwgoms gebruiken tegen die drang naar een nieuwe sigaret. Ik vind ze erg vies smaken. Daarbij hoop ik dat de drang ook verdwijnt.

Slaapmeisje.Goed zeg dat het je lukt met stoppen.
Hoe heb jij dat aangepakt?
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:00:32 #145
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22361388
hele goede reden Dreamgirl
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:04:48 #146
1087 Merisse
broddeltante
pi_22362951
Nee joh, Zyban mag je echt niet gebruiken als je zwanger bent (of wil worden). Het is alleen op recept van de huisarts te krijgen en mijn huisarts schreef het ook niet graag voor. Je slikt het een paar maanden waarvan enkele weken voordat je stopt.

Maar ik kan je wel vertellen dat ik heel blij ben dat ik gestopt ben. Niet meer hoesten, niet meer stinken, niet meer MOETEN roken, geen schuldgevoel. Echt letterlijk een opluchting. Succes hoor Dreamgirl
pi_22364812
En hier nog iemand die errug blij is dat ze van die vieze slechte gewoonte af is!
Het duurde even, maar met Allen Carr heb ik het gered. Nu is het al zo lang geleden, dat ik bijna niet meer begrijp wat ik er zo lekker aan vond. Als iemand in mijn buurt rookt, irriteer ik me suf. Erg he?
Inderdaad, zo fijn dat je niet meer moet roken...en vooral zo goedkoop ook!
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 00:30:41 #148
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22365046
Hey ladies, jaaaa sinds 4 september rook ik niet meer en ben toch zo enorm blij dat ik niet meer hoef te roken. Slaapvriendje zelf was al een tijdje gestopt met roken en ik wilde dat ook zo graag maar het lukte me nooit. Maar ook ik ben met het lezen van het boek van Alan Carr in 1 x gestopt op een zaterdagmiddag en sindsdien niet eens meer in de verleiding gekomen terwijl ik toch behoorlijk wat rokers om mij heen heb en ik een pakkie per dag wegpafte. Net wat Merisse zegt, niet meer MOETEN roken is heerlijk verademend, figuurlijk maar vooral ook letterlijk

Nog even ontopic Het is alweer 3 oktober dus de dagen gaan weer snel. Nog maar een paar nachtjes slapen tot NOD. Ik voel me nog steeds PMS-erig dus ik heb weinig hoop.

Amber en Dreamgirl veel succes met stoppen met roken. Eigenlijk is het helemaal niet moeilijk, maar in je hoofd wordt het moeilijker gemaakt dan het is. Stoppen met roken is supermakkelijk, je geeft namelijk niets op maar wint er alleen maar zoveel mee!
pi_22368561
Even een vraagje voor dames die ervaring hebben met ClearBlue digital. Ik ben de laatste dagen zo vreselijk misselijk, dus op advies van de huisarts toch maar even een testje gedaan (ik heb een Mirena-spiraaltje dus heb geen cyclus en kan eigenlijk ook niet zwanger zijn). Hij gaf een minnetje, maar op het teststaafje staat toch een heel dun tweede streepje. Is dat normaal? Of moet ik me nu toch zorgen gaan maken en over een paar dagen nog een keer testen?
mooi he, alles
pi_22368675
ehhhhhhhhhh denk dat je beter nog een test kunt doen............

klinkt nl erg verdacht, kun je een foto inscannen of zo ?
pi_22368786
Phileine. Volgens de dames is ClearBleu digital 1 van de beste testen. Ik zou als ik jou was over een paar dagen nog een test doen of naar de huisarts gaan voor een bloedtest.
Een vaag streepje betekend namelijk ook positief.
Succes.

Merisse. Zyban valt voor mij dan al af. Ach ik ga het gewoon redden met de Nicotine kauwgoms.

Andere meiden. bedankt voor de positieve peptalk. Nu moet het me toch gewoon gaan lukken.
Deze week maar naar de bibliotheek om het boek van Allan Carr te halen.
Veel mensen zijn geloof ik gestopt dankzij dit boek.
Bovendien is dit veel beter voor mijn toekomstig beebje
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:11:55 #152
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22369100
mijn zus is ook zwanger geworden met zo'n zelfe soort spiraaltje phileine..
succes
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 12:05:32 #153
43556 miss_dynastie
pi_22369924
Succes dreamgirl ! Ik ben trots dat je het gaat proberen
pi_22370201
phileine: spannend!!!!! een vaag streepje is meestal inderdaad positief!

dreamgirl: succes met t stoppen met roken, vriendje hier is ook bezig en nogal snel aangebrand:X maargoed, hij zet wel door!!!

iedereen knuf en sterkte!
pi_22370241
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 09:51 schreef phileine het volgende:
Even een vraagje voor dames die ervaring hebben met ClearBlue digital. Ik ben de laatste dagen zo vreselijk misselijk, dus op advies van de huisarts toch maar even een testje gedaan (ik heb een Mirena-spiraaltje dus heb geen cyclus en kan eigenlijk ook niet zwanger zijn). Hij gaf een minnetje, maar op het teststaafje staat toch een heel dun tweede streepje. Is dat normaal? Of moet ik me nu toch zorgen gaan maken en over een paar dagen nog een keer testen?
phileine toen ik de digi deed voor ik zwanger was.. was het ook steeds een dun streepje.. ,was dus achteraf dus negatief ,daarom vertrouwde ik het ook niet..

maar nou las ik van iemand op babybrabbel.. dat zij dat ook had en uiteindelijk toen een normale clear blue deed en hartstikke zwanger is.. ik heb zelf geen vertrouwen meer in de digi.. want ze zeiden zelfs dat je staafjes van de romed heb die je zelfs in de digi kan doen..

ik denk dat je nog beter een test kan uitvoeren maar dan met een normale clear blue..
jah ieder heeft zijn eigen bevindingen met een test.. je moet doen wat jouw het beste lijkt..
succes

ps: Ik moest iedereen de groeten doen namens Xanthe en tunderchild xanthe vertelde dat ze dus al over is in het nieuwe huisje..

zondag 3 oktober 2004 @ 12:28:34 #156
1087 Merisse
broddeltante
pi_22370248
Owww Phil wat eng, wat spannend (en mag het misschien niet zeggen maar wat leuk!)
Ik heb mijn eigen bewaarde digitale ClearBlues er nog eens bijgehaald en bij de 2 positieve tests die ik heb gedaan was er beide keren een vaag streepje te zien, maar wel een echt streepje, ongeveer half zo gekleurd als het controlestreepje zeg maar. Bij de negatieve test die ik bewaard heb is geen tweede streepje te zien maar wel een aanduiding waar het 2e streepje zou moeten komen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb geprobeerd een foto te maken maar dat lukt niet echt helaas.
Ben je wel ongesteld geweest (onttrekkingsbloeding)? Ik weet ook niet of je als je zwanger wordt ondanks de pil of het spiraaltje wel een onttrekkingsbloeding krijgt eigenlijk.
pi_22370387
Wow phileine wat spannend! Bij de digitale schijnt het niks uit te maken of er een (licht) 2e streepje op het teststaafje te zien is, maar toch bij veel mensen wel te zien was, ook bij de mijne toen ik zwanger was. Heel erg vaag allemaal dus....
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:03:18 #158
1087 Merisse
broddeltante
pi_22370880
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 12:28 schreef Girly het volgende:
phileine toen ik de digi deed voor ik zwanger was.. was het ook steeds een dun streepje.. ,was dus achteraf dus negatief ,daarom vertrouwde ik het ook niet..
Girly, begrijp ik je goed dat je getest hebt met de digitale clearblue, die "-" aangaf, maar dat je op het teststaafje toch een 2e streepje zag en dat je toen wel zwanger was? Hmmmzzz dan zou die digitale clearblue dus ook niet ideaal zijn. Ik dacht altijd, geen gedoe meer met vage streepjes maar gewoon + of - maar je kunt dus toch vage streepjes krijgen.
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 13:27:03 #159
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22371308
phil, kijk eens op babybrabbel in het gedeelte zwanger worden. Daar is een heel topic gewijd aan negatieve CB digitale tests maar wel twee streepjes op het teststrookje. Toen ik mijn laatste test deed (CB digital) heb ik expres nog even op het teststrookje gekeken of er niet stiekum daar wel een tweede streepje stond, maar in mijn geval helaas niet. Wat de anderen ook al zeggen, ik zou als ik jou was over een paar dagen met een doodordinaire kruidvattest nog eens proberen
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:29:03 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22371343
Phil? Spannend! Hoe voel je je? Ik bedoel... stel dat je zwanger zou zijn?
  FOK!fossiel zondag 3 oktober 2004 @ 13:30:55 #161
2628 Karin
pi_22371382
Phil wat spannend .
Toen ik voor de nacontrole bij de gyn was hadden we het ook over anticonceptie. Volgens hem was borstvoeding geven net zo veilig als een spiraaltje, toen heb ik me voorgenomen nooit een spiraaltje te nemen
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:55:14 #162
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_22371951
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:30 schreef Karin het volgende:
Phil wat spannend .
Toen ik voor de nacontrole bij de gyn was hadden we het ook over anticonceptie. Volgens hem was borstvoeding geven net zo veilig als een spiraaltje, toen heb ik me voorgenomen nooit een spiraaltje te nemen
Oh echt?!!!

* Loena-tik- was van plan een mirena-spiraaltje te nemen!!!

Is er trouwens al een topic over anti-conceptie? Is eik niet zo gepast van mij in dit topic over dit soort zaken te praten
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_22372011
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:03 schreef Merisse het volgende:

[..]

Girly, begrijp ik je goed dat je getest hebt met de digitale clearblue, die "-" aangaf, maar dat je op het teststaafje toch een 2e streepje zag en dat je toen wel zwanger was? Hmmmzzz dan zou die digitale clearblue dus ook niet ideaal zijn. Ik dacht altijd, geen gedoe meer met vage streepjes maar gewoon + of - maar je kunt dus toch vage streepjes krijgen.
wat je zegt klopt, maar ik was dus NIET zwanger achteraf.... en dat meisje waar ik van vertel die dat ook had was dus wel zwanger, maar die teste dus met de digi negatief.. en ondertussen wel die vage streepjes, en later deed ze een normale test die wel posi uitwees??.. dus ik weet niet hoe het met phileine zit..
zoals ik al zei zijn mijn ervaringen met de normale clear blue beter.

volgens mij breng ik iedreen aan het twijfelen

ik hoop dat er snel duidelijkheid komt... dit is niks zo
  FOK!fossiel zondag 3 oktober 2004 @ 14:01:57 #164
2628 Karin
pi_22372080
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:55 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Oh echt?!!!

* Karin was van plan een mirena-spiraaltje te nemen!!!

Is er trouwens al een topic over anti-conceptie? Is eik niet zo gepast van mij in dit topic over dit soort zaken te praten
Mijn gyn was echt overtuigd dat je dus niet zwanger kon worden zolang je maar volledige bv gaf
Maargoed we kunnen denk beter verder gaan in Anticonceptie
pi_22373139
Dat moet je aan mijn zus vertellen Karin, van die bv .

Voordat jullie allemaal gaan springen en stuiteren, ik verlies op het moment veel bloed. Dus ōf dit is de eerste echte ongesteldheid sinds ik die mirena heb en mijn klachtjes waren een soort van pms, ōf er was een bevruchting maar die is nu afgestoten door de mirena.

Het gevoel? Tja het zou op het moment echt ontzettend slecht uitkomen. Met mijn nieuwe baan en helemaal geen plek in huis. Dus beter van niet. Maar ja, ik blijf toch een vrouw he.... ben altijd een heel klein beetje jaloers als ik ergens een tweede streepje of een dikke buik zie. Maar dat kan altijd nog.
mooi he, alles
pi_22373231
phileine
pi_22373330
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:59 schreef phileine het volgende:
Voordat jullie allemaal gaan springen en stuiteren, ik verlies op het moment veel bloed. Dus ōf dit is de eerste echte ongesteldheid sinds ik die mirena heb en mijn klachtjes waren een soort van pms, ōf er was een bevruchting maar die is nu afgestoten door de mirena.

Het gevoel? Tja het zou op het moment echt ontzettend slecht uitkomen. Met mijn nieuwe baan en helemaal geen plek in huis. Dus beter van niet. Maar ja, ik blijf toch een vrouw he.... ben altijd een heel klein beetje jaloers als ik ergens een tweede streepje of een dikke buik zie. Maar dat kan altijd nog.
Jee, ik werd er al helemaal zenuwachtig van
pi_22373786
Ik kwam even hier gluren om een paar voor slaapmeisje neer te zetten zie ik dat het bij Phileine even spannend was. Kan me voorstellen dat het een beetje dubbel gevoel is Phileine

Enne voor slaapmeisje: mn duimen zijn alweer aan het warmdraaien hoor
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 15:43:05 #169
43556 miss_dynastie
pi_22373828
Phileine Volgens mij is het een soort tegenstrijdigheid die veel vrouwen hebben, het 'ik zou wel willen, maar....' Maar je hebt nog een jaartje of tien, toch ??
pi_22373921
Beaker.... ik wil me eigen verontschuldigen..

dat ik je niet heb gefeliciteerd...

bij deze wil ik je alsnog feliciteren met je verjaardag!!!
  zondag 3 oktober 2004 @ 16:05:23 #171
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22374279
ik geloof niet meer dat het in dit topic aand e orde is, maar over Zyban is veel te doen geweest:

Op deze site staan een boel linkjes over doden door Zyban
http://www.forces-nl.org/(...)t&pa=showpage&pid=31

ik weet er het fijne ook niet van, maar i wilde dit toch even zeggen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 16:10:43 #172
7074 moussy
kuttekop
pi_22374396
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 16:05 schreef LadyS het volgende:
ik geloof niet meer dat het in dit topic aand e orde is, maar over Zyban is veel te doen geweest:

Op deze site staan een boel linkjes over doden door Zyban
http://www.forces-nl.org/(...)t&pa=showpage&pid=31

ik weet er het fijne ook niet van, maar i wilde dit toch even zeggen
Heeeeel erg offtopic

Mijn moeder is ooit eens in 1 of ander psychose geraakt door de Zyban, wat ze nam tegen het roken (op dokters advies)
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_22374564
off-topic ff mee: dat heb ik vaker gehoord ja. Vooral als het wordt geslikt naast een ander anti-depressivum (want Zyban is ook gewoon een AD).

On topic: ik zou me trouwens enorm schuldig gevoeld hebben als ik nu zwanger was, want er zijn nog heeeeeeeeeel veel anderen eerst aan de beurt!
mooi he, alles
pi_22375575
Jeej phileine! Dat meen je toch niet echt he? Niet zo mutsen joh, het is gewoon niet anders toch? Ik vind dit niet iets om je schuldig over te voelen!!!
pi_22377151
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:55 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Oh echt?!!!

* _amber_ was van plan een mirena-spiraaltje te nemen!!!

Ik geloof dat ze het in sexsualiteit over anticonceptie hebben.

Ik had trouwens Woensdag ongesteld moeten worden. Zul je zien dat nu ik net bij de huisarts ben geweest dat de zooi weer in de war is.
  zondag 3 oktober 2004 @ 18:21:08 #176
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22377210
of ben je soms zwanger?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_22377364
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 18:21 schreef LadyS het volgende:
of ben je soms zwanger?
Nee dat denk ik niet.
Ik had woensdag wel de buikpijnen die er altijd bij gepaart gaan dus lijkt mij dat ik gewoon ongesteld moet worden. Ik wacht wel af
Ik moet nu trouwens ook tempen maar ik heb wel een lage temperatuur vind ik zelf. 36.2

Ow voor het onderwerp Zyban heb ik een topic geopend in LIF Zyban. Middel voor als je wilt stoppen met roken. Misschien dat er meerdere mensen zijn op FoK die dit middel kennen en/of ooit hebben gebruikt.
  zondag 3 oktober 2004 @ 18:35:51 #178
1087 Merisse
broddeltante
pi_22377525
Goh Phil mixed emotions inderdaad, kan me voorstellen
pi_22379217
PHILEINE....ik wilde net zeggen,ben je wel blij met je evt. zwangerschap dan,maar zo te lezen,ben je toch ongi geworden of laat je vruchtje los Hé meis,wat een nare toestand zo.
Veel sterkte en een dikke knuf

AMBER....succes morgen,je moest toch voor een bloedonderzoek?

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2004 @ 23:58:27 #180
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22385536
Phileine, ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Het is aan de ene kant maar beter dat je toch ongesteld bent geworden en aan de anderen kant heb je toch weer eventjes die gevoelens van zicht op een nieuw leventje gehad. Wel fijn dat je het hier met ons hebt willen delen

Vandaag een heerlijke herfstdag gehad. Slaapvriendje en ik hebben een paar uur door het bos gewandeld en daarna zijn we pannenkoeken wezen eten Dinsdag mijn NOD en we zien het wel. Er komt voor iedereen een keer een tijd en misschien is het dit keer de onze en misschien ook niet. Natuurlijk begint het wel een beetje kriebelen hoor, maar ik probeer uit alle macht rustig te blijven

EasyG bedankt voor de jompelmeisjes en je warmgedraaide duimen en natuurlijk iedereen hier want jullie zijn allemaal toppertjes. Een applaus voor jezelf en tot de volgende keer

Trusten,
Slaapmeisje
  maandag 4 oktober 2004 @ 08:21:44 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22389590
Slaapmeisje, even een Je weet wel waarom.
pi_22389683
Hoi allemaal weer ff een berichtje van mij..

Iedereen fijne dierendag gewenst

Phileine, kan me best voorstellen dat het toch steekt dat je vloeit.. kusje op de auwa

Slaapmeisje, ik lees nu net dat je morgen al je nod heb? Jezus wat gaat die tijd snel (uhmm voor mij dan) Ik hoop voor je dat je niet ongi word, de aankomende uhmmm 9 a 8 maanden Kaarsje brand en duimen draaien.

Ik moet zo weg werken ik kom vanmiddag wel weer ff spieken

edit moeten wel alle jompelmeisjes het doen he

[ Bericht 17% gewijzigd door Renegate op 04-10-2004 08:37:57 (Jompelmeisjes hebben last van kuren) ]
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  maandag 4 oktober 2004 @ 08:54:59 #183
pi_22389858
Hoi hoi

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen ik ben 3 dagen overtijd hopelijk gaat de ellende niet weer van voor af aan beginnen, want daar heb ik geen zin en tijd voor

K******E

Girly Lief dat je nog aan me denkt!!

Phil Hoe voel je je nu?

Liefs, Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
  maandag 4 oktober 2004 @ 09:02:11 #184
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22389924
goedemorgen ook hier

Renegate alles goed met je??

Beaker 3 dagen overtijd hebbie last van spanningen?? of zou t deze x wel zo zijn?

Slaapmeisje erg spannend weer ik jompel en duim voor je mee natuurlijk

Phileine dat was even erg spannend zeg ene kant goed dat het niet zo is en andere kant jammer dat het niet zo is... erg mixed emotions lijkt me
  maandag 4 oktober 2004 @ 09:24:08 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22390150
Marie79, Hoe is het eigenlijk met jou? Je had je NOD zaterdag zie ik net in het lijstje? Heb je getest? Of was het niet nodig?

Amber, succes vandaag bij de trombosedienst. Ik hoop dat ze je niet helemaal lek prikken meteen!
  maandag 4 oktober 2004 @ 09:32:35 #186
pi_22390251
Martineke

Nee geen spanningen Ben vorige week "gezond" verklaard
hoe groot is de kans dat je zwanger word door alleen condoom gebruik

Ik wcht gewoon geduldig af, het komt wel

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
  maandag 4 oktober 2004 @ 09:35:45 #187
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22390275
of nie.... wacht gezellig met je mee
  maandag 4 oktober 2004 @ 09:44:37 #188
pi_22390362
Ik baal er wel van

Het ging zo goed ik zat netjes op 30 - 35 dagen en nu zit ik alweer op dag 38 en heb helemaal het gevoel niet dat het gaat komen arme ik .......

Als er donderdag nog nks is ga ik maar weer naar de HA, hij ziet me aankomen.............

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
  maandag 4 oktober 2004 @ 10:27:01 #189
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22390905
Nu de klustijd bij mij weer is aangebroken meldt ik mij weer even. Ik heb ff niet gepost een paar dagen maar lurk op zijn tijd vrolijk (en soms ook niet vrolijk) mee hoor!

* Beaker: Nog proficiat met je verjaardag. Wat balen dat je nu weer onregelmatig bent zeg! Sterkte!

* Marie: Hoe staat het met je NOD?

* Slaapmeisje: Ik denk aan je! Hopelijk streef je die NOD dag voorbij en wordt je gewoon niet meer ongi de komende 9 maanden!

* Dreamgirl? wanneer ga je stoppen met roken of ben je al zover? Ben benieuwd hoe het gaat.... zou zelf ook nodig moeten stoppen met die rommel, maar op de een of andere manier ben ik er niet aan toe nu nog. (klinkt raar)

* Iedereen:
Wanneer is nu de beste tijd om te klussen, op elke site lees je onderhand wat anders. Is die eisprong nou 14 dagen voor je NOD? Of eerder of later? Jaja ik weet wel dat ik zou moeten tempen om daar "exact" achter te komen en ik wil dat ook gaan doen vanaf de volgende menstruatie (al hoop ik eerlijk gezegd dat dat dan niet meer nodig is)
pi_22391127
je eisprong is ongeveer 14 dagen voor je NOD, maar dat verschilt per persoon wel een beetje. En in de 3 dagen daarvóór is het beste moment om te klussen. Voor de zekerheid dus vanaf dag tien tot dag 20 om de dag klussen (elke dag is niet goed, dan daalt de zaadkwaliteit) dan heb je de meeste kans dat je je eisprong te pakken hebt.
mooi he, alles
  maandag 4 oktober 2004 @ 10:44:56 #191
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22391199
mmm dan ben ik nu dus te laat eigenlijk, tenminste ... zeer waarschijnlijk
16 of 17 oktober NOD
3-4 oktober eisprongdag?
Gister wel aan half-klussen gedaan, maarja dat is niet genoeg denk ik
mmmm zsm klussen dus zodra ik t vriendje zie
  maandag 4 oktober 2004 @ 10:44:59 #192
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_22391205
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 10:40 schreef phileine het volgende:
je eisprong is ongeveer 14 dagen voor je NOD, maar dat verschilt per persoon wel een beetje. En in de 3 dagen daarvóór is het beste moment om te klussen. Voor de zekerheid dus vanaf dag tien tot dag 20 om de dag klussen (elke dag is niet goed, dan daalt de zaadkwaliteit) dan heb je de meeste kans dat je je eisprong te pakken hebt.
Dat wou ik dus net vragen. Wij zijn dus al 3,5 jaar aan het klussen maar ik heb nog nooit
getempt. Ik doe "het" dus idd tussen de 10de en 20ste dag en dan om de dag. Zit ik toch
wel goed he? Of kan je iets heel anders door het tempen ondekken?
  maandag 4 oktober 2004 @ 10:49:46 #193
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22391289
als ik het goed begrijp is bij elke vrouw de eisprong anders, sommigen hebben een vroege, andere een late en weer anderen volgens de statistieken.
Als je tempt, zou je temp. rond je eisrpong het hoogste zijn en als je dat dan een aantal maanden doet kan je een lijn trekken in wanneer je steeds jouw sprongetje hebt. En daarmee rekening houden betreffende de klusdagen.

Juist omdat het toch bij iedereen anders is, en ik altijd van die rare dingen heb zal mijn eisprong vast niet op de "normale" manier gaan. Ik heb echt altijd iets raars of anders, dus ga daar zo langzamerhand maar vanuit.
Vandaar dat ik besloot een thermometer aan te schaffen voor de 16e en dan netjes braaf elke ochtend te meten hoe het er voor staat
  maandag 4 oktober 2004 @ 10:54:33 #194
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22391364
http://www.babypret.net/zwangbevvruchtbaar.htm

De hele periode rond de eisprong is de tijd dat de vrouw vruchtbaar is. De ovulatieperiode is algemeen bepaald tussen de negende en zeventiende dag na de menstruatie, uitgaande van een regelmatige cyclus. Iedere hevige opwinding en ook intens seksueel genot kunnen de cyclus in de war sturen. Er zijn methodes om de ovulatie van een vrouw te meten of te berekenen.

Ik denk eraan om anders eens ovulatietesten te proberen http://www.babypret.net/zvruchtbaarovulatie.htm
alleen weer een dure hobby
pi_22391462
Tempen kan wel veel inzicht geven hoor. Het kan zijn dat je eisprong heel erg vroeg of heel erg laat is en dan kan je er toch nog naast zitten. Met tempen kun je ook bepalen of je echt een eisprong hebt. Het is wel belangrijk dat je het elke dag op hetzelfde tijdstip doet, vóórdat je bent opgestaan om te plassen of iets dergelijks. Als er een sprong in de temperatuur is van minimaal drie tienden, en die houdt minimaal drie dagen aan, dan weet je dat je eisprong is geweest.

Het is wel waar dat je tijdens of vlak na de eisprong ook nog vruchtbaar bent, maar het eitje sterft vrij snel na de sprong af, terwijl het zaad wel een paar dagen kan leven. Daarom is het 't handigste om wat zaad te hebben "klaarstaan" als het ei springt.
mooi he, alles
  maandag 4 oktober 2004 @ 11:01:39 #196
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22391506
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 10:58 schreef phileine het volgende:
<knip>
Daarom is het 't handigste om wat zaad te hebben "klaarstaan" als het ei springt.
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2004 @ 11:18:43 #197
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22391820
Marie is al ongesteld geworden hoor, zelfs een paar dagen voor NOD. Ik weet alleen niet of ze ook al een nieuwe datum had doorgegeven.

Beakertje, gatsie toch niet weer he? Hopelijk is het een vals alarm van het Beaker-syndroom.

Renegate, jij ook een fijne dierendag

De rest hier
pi_22391894
Ja nu ik jouw reactie zie, lees ik pas echt hoe het er staat. Toen wij aan het klussen waren, hebben we in de loop der tijd een nogal melig beeld geschapen van die spermacellen als een legertje van allemaal kleine ijverige soldaatjes met helmpjes op die steeds chaotisch rondrennen en "roger!" naar elkaar roepen in hun walkie-talkies. Die dingen heten bij ons in de wandelgangen dus ook al jaren "de Rogers". Dat verhaal is een heel eigen leven gaan leiden, compleet met personages en hun avonturen als ze weer eens in de Amstel terechtkomen (wat nou eenmaal hun jammerlijk lot is), en elk nieuw onderzoek over sperma integreren we met veel plezier in het verhaal. Zo is er bijvoorbeeld laatst bekend geworden dat zaadcellen zich aan elkaar haken, om als een soort "kettingen" wat makkelijker te kunnen overleven. Je begrijpt dat de Rogers inmiddels enthousiast in de polonaise lopen bij ons.

Dus als ik zeg dat er wat zaad moet klaarstaan, dan zie ik ook echt een paar van de kereltjes op wacht, startklaar om direct op dat eitje te duiken als het eraan komt. Of om een leger vreemde Rogers weg te jagen, want dat doen ze ook
mooi he, alles
  maandag 4 oktober 2004 @ 11:24:13 #199
1087 Merisse
broddeltante
pi_22391933
Vanochtend bezoek aan gyn.
gyn: "wat kan ik voor je betekenen"
ik: "ik zou de uitslag krijgen van de chromosoomonderzoeken"
gyn: *zoek, zoek* "ik heb ze niet"

vervolgens heb ik nog 10 minuten moeten wachten voordat een assistente een afspraak met mij kon maken dat ik volgende week woendag om 15:15 uur gebeld wordt door de gyn met de uitslag van de chromosoomonderzoeken.

Wat ik er wel van heb opgestoken is dat mijn bezoek aan de stollingsarts a.s. woensdag eenmalig is en dat ik me weer mag melden bij de gyn als ik zwanger ben. Dan mag ik heparine gaan spuiten en blijven ze me intensief volgen van week 7 tm 12. En ze zag het wel zitten, goede hoop enzo.
  maandag 4 oktober 2004 @ 11:28:29 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22392018
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 11:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
Marie is al ongesteld geworden hoor, zelfs een paar dagen voor NOD. Ik weet alleen niet of ze ook al een nieuwe datum had doorgegeven.
Nu zie ik het ja. Ik was niet vergenoeg teruggegaan met lezen.
Maar idd geen nieuwe datum oid, dus ik laat het maar even staan zoals het is.
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2004 @ 11:38:20 #201
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22392233
Leuk verhaal phileine over die Rogers. Zo hebben wij hele visioenen over Slaapzwemmertjes die wakker gemaakt moeten worden om vervolgens als een speer ervandoor te gaan op zoek naar het Slaapeitje dat als een Doornroosje ligt te wachten tot ze wordt wakkergekust

Trouwens, ik heb vannacht gedroomd dat ik een positieve zw.test had

Merisse wat is dat nou? Gelukkig zag ze het wel zitten en dat is in ieder geval al in the pocket!
  maandag 4 oktober 2004 @ 11:40:31 #202
pi_22392294
Merisse Gaat er bij jou wel eens wat goed wat afspraken en uitslagen betreft! ze moeten je wel elke keer hebben zeg!

Slaapmeisje Hou je het nog vol tot morgen?
Het is wel spannend

Wat Beaker betreft zit ik er helemaal niet op te wachten om weer het Beakersyndroom te krijgen, want het ging zo goed
Ik maak me niet zorgen om een tweede streepje, maar klote is wel en een condoom alleen is toch veilig mits je er niet netjes mee omspringt en dat hebben we wel gedaan

Ik hou jullie op de hoogte hoor!

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
  maandag 4 oktober 2004 @ 11:57:10 #203
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22392533
Phileine Succes met je mixed emotions

Slaapmeisje Wat is het weer spannend. Ik steek een kaarsje voor jullie aan

Merisse Je hebt toch wel even je zuidelijk temperament laten zien aan die sukkels he? Sjonge jonge.... wat kan ik daar kwaad om worden. Potverdikkeme weer een dikke week wachten .
Gelukkig toch ook dat positieve berichtje... leuke afsluiter van je post. Gelukkig is bij die arts het glas half VOL en niet half LEEG
... ♥ ik mis je ♥
pi_22392843
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 11:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Trouwens, ik heb vannacht gedroomd dat ik een positieve zw.test had
Dat droomde ik dus ook voor ik een test moest doen hij kwam uit..
ik zal voor je duimen lieverd
  maandag 4 oktober 2004 @ 12:19:26 #205
62233 Jelief
ikke lief!
pi_22392934
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 11:22 schreef phileine het volgende:
Ja nu ik jouw reactie zie, lees ik pas echt hoe het er staat. Toen wij aan het klussen waren, hebben we in de loop der tijd een nogal melig beeld geschapen van die spermacellen als een legertje van allemaal kleine ijverige soldaatjes met helmpjes op die steeds chaotisch rondrennen en "roger!" naar elkaar roepen in hun walkie-talkies. Die dingen heten bij ons in de wandelgangen dus ook al jaren "de Rogers". Dat verhaal is een heel eigen leven gaan leiden, compleet met personages en hun avonturen als ze weer eens in de Amstel terechtkomen (wat nou eenmaal hun jammerlijk lot is), en elk nieuw onderzoek over sperma integreren we met veel plezier in het verhaal. Zo is er bijvoorbeeld laatst bekend geworden dat zaadcellen zich aan elkaar haken, om als een soort "kettingen" wat makkelijker te kunnen overleven. Je begrijpt dat de Rogers inmiddels enthousiast in de polonaise lopen bij ons.

Dus als ik zeg dat er wat zaad moet klaarstaan, dan zie ik ook echt een paar van de kereltjes op wacht, startklaar om direct op dat eitje te duiken als het eraan komt. Of om een leger vreemde Rogers weg te jagen, want dat doen ze ook
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_22393454
Hoi meiden

HOe gaat het met iedereen hier?

BEaker: spannend ja!

Slaapmeisje: nog een dag!!!! *duim duim duim duim duim*

Ik moet vanmiddag naar de dokter, voor een test.
van t weekend wel wat gevloeid, maar geen normale bloeding, dus mochten ze nu negatief testen dan word het doorverwijzing naar de gyn. *zucht*

sterkte iedereen hier!
  maandag 4 oktober 2004 @ 13:06:21 #207
pi_22393760
Justy

Ik weet zeker dat als ze je doorsturen naar de gyn. de je goed ekan helpen en antwoord kan geven op al je vragen!

iig succes bij de HA!!

Hou je taai hoor meis!

Liefs, Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2004 @ 13:16:40 #208
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22393964
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 12:14 schreef Girly het volgende:

[..]

Dat droomde ik dus ook voor ik een test moest doen hij kwam uit..
ik zal voor je duimen lieverd
Echt waar? Grmbls dan is het nu wel spannend aan het worden. Mijn droom was zo ontzettend levensecht dat ik eerst dacht dat het echt was Pas toen ik vanmorgen wakker werd kwam ik erachter dat het toch een droom was

Phluphy, bedankt voor je kaarsje en die voor jullie brand nog steeds in mijn hart hoor
  maandag 4 oktober 2004 @ 13:27:20 #209
pi_22394133
Slaapmeisje Ik hou vast aan mijn standpunt, 2 keer is scheepsrecht!

Ik denk aan je hoor!
ga je ook morgen testen??

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22394267
HW.....ik moest wel enorm lachen om dat zinnetje van die site ,hoor.Zo van:door hevige emoties en sexueel genot kan je cyclus in de war raken Whahahaha,dan mag je voortaan eerst de vriezer in,voor je gaat klussen,anders wordt je te opgewonden,hihihi
Wát een onzin meiden,dat geloof je toch niet hé?

SLAAPMEISJE.......owwww meis,wat wordt het weer bere-spannend voor je,we gaan weer duimen voor je hoor

MERISSE.......Wat een pokkegyn zeg Heb je niet gezegd:waar zijn die uitslagen dan en haal ze maar,ik wacht wel ff Tjee,moet je weer een week wachten,das toch nie normaal,moeten ze nog wat doen met die testen dan?Of alleen ff opzoeken?
Dikke knuf en we wachten maar weer(ongeduldig)met je mee.

Update van mij:
Hier gaat het lopen iets beter,ik loop niet meer zo krom en dat komt,omdat ik vrijdagavond de pleisters heb vervangen,ze waren hard geworden van het bloed en dat liep dus voor geen meter
Ik ga alleen nog steeds zo hard als mijn oma van 82,hihihi
En ik krijg rond de snijplekjes groen/geel/blauw/paarse plekken
Gisteren kreeg ik onwijze steken in mijn rechterzij,zowat op mijn rug,auwie.......ik had duidelijk te lang gezeten en was zelf op bezoek bij een andere operatie patiënt,maar goed......
Weer lekker geslapen en ik krijg nu al de bibbers voor woensdag,als de hechtingen eruit moeten.
Ik wordt al misselijk als ik aan die pleisters rommel,dus mijn papaatje gaat gelukkig mee,om te rijden,want daar heb ik dan ff geen zin in
Totzover weer

AMBER........hoe was de priksessie?

JUSTY........ben je al bij de ha geweest?

Groetjes,Minoes
  maandag 4 oktober 2004 @ 13:40:38 #211
pi_22394391
Minoessssssssssssssssss

Beterschap hoor! Succes met die pleister

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2004 @ 14:04:06 #212
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22394906
Beaker 2 x is scheepsrecht? Vooruit dan maar En ik ga nog niet testen hoor. Heb met Slaapvriendje afgesproken om pas zaterdag te testen behalve als ik voor die tijd al kotsend boven de plee hang. Op dit moment ben ik wel zo misselijk als een aap maar dat kan ook van de spanningen komen en aangezien ik elke maand weer andere kwaaltjes heb doe ik net of er niets aan de hand is.

Heeey Minoes oud wijf Het is toch wat he dat de operatie niet eens zo lang heeft geduurd, maar dat die nasleep ervan toch al een tijdje duurt. Auw en dan ook nog die blauwe plekken. Voorzichtje kusje ero dan maar
  maandag 4 oktober 2004 @ 14:11:23 #213
pi_22395056
Knap van je Slaapmeisje dat je zo nuchter blijft iedere keer
Logisch dat jullie zaterdag pas een testje doen, maar besef je wel dat ik nog steeds geen internet hebt en daarom moet wachten tot na het weekend

Dit zijn Bas & Jopie
pi_22395201
Amber, hoe ging het prikken?

Justy, hoe was het bij de ha?

En is het echt waar dat je het om de dag moet doen, omdat de kwaliteit van de zaadjes anders achteruit gaan? Of zal dat wel meevallen?
  maandag 4 oktober 2004 @ 14:46:00 #215
pi_22395861
Ik heb nog even een vraagje!!!

Ik ben gisteren naar de wc geweest en had toen behoorlijk wat bloed bij mijn ontlasting. Ik dacht eigenlijk dat ik ongesteld was geworden! Zere volle buik, en de ontlasting was hard.
Vandaag 3 keer (zere buik, kramp enzo) naar de wc geweest en ook nu zat / zit er bloed bij
En nee, ik ben nog steeds niet ongesteld!

Zou het kwaad kunnen of moet ik ermee naar de HA?

Beaker

sorry, voor het vieze praatje
Dit zijn Bas & Jopie
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2004 @ 14:49:28 #216
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22395931
Beaker combinatie bloed en ontlasting altijd direct contact opnemen met de HA hoor! Lijkt me niet goed, dus hups bellen jij!
  maandag 4 oktober 2004 @ 15:13:15 #217
pi_22396479
Ik heb gebeld hoor, en het is inderdaad niet goed! wat gaat erbij mij nou wel goed en moet morgenochtend even naar de huisarts!
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22396721
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 15:13 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
Ik heb gebeld hoor, en het is inderdaad niet goed! wat gaat erbij mij nou wel goed en moet morgenochtend even naar de huisarts!
Ik heb altijd last van kloofjes, zeker als ik harde ontlasting heb, maar dan doet het wel onwijs zeer aan mijn eh, kringspier. Ik heb dan wel alleen maar bloed op het wc-papiertje. Ik geloof dat Jessie ooit eens een gesprongen aambei had, dat bloedde wat meer.

Succes & sterkte morgenochtend!

voor Slaapmeisje nog
En een voor iedereen die het gebruiken kan!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 4 oktober 2004 @ 15:28:15 #219
pi_22396843
hoi Syrena!

Nee het was echt een prop bloed en helder bloed aambeien heb ik nog nooit gahd eigenlijk! Misschien een inwendige inderdaad!
Nouja morgen maar ff na laten kijken!

en als ik er dan toch ben, maar gelijk is vragen of ik me zorgen moet gaan maken omdat ik 3 dagen overtijd ben! Mits ik ongesteld ben geworden natuurlijk!

Beaker

ps Shrek rules
Dit zijn Bas & Jopie
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:29:26 #220
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_22398205
Dag dag!

Merisse , tjonge jonge, tis ook weer bureaucratie ten top! Fraai hoor. Nu krijg je pas volgende week woensdag de uitslag!? Ik duim aanstaande woensdag natuurlijk ook for you, ben heel benieuwd hoe je bezoek aan de stoll.arts zal verlopen. Wat zijn je verwachtingen/ideeën/gevoelens? In ieder geval heel veel succes!!

Slaapmeisje, oef, wat spannend! Morgen is je NOD! Ik weet het, géén jompelmeisjes, maar duimen ga ik zeker doen!!! zet hem op Slaapzaadje....heb je Doornroosje nu wakker gekust of niet???

Phileine, GE-WEL-DIG, je verhaal/uitleg over The Rogers!!! Wat een dubbel gevoel zul je gehad hebben laatst, toen het er even op leek dat je zwanger zou kunnen zijn, maar tóch uiteindelijk ongesteld werd...

Beaker der Beakers , wat vervelend dat je nu dit gezeur weer hebt! Potverdikkie, heb je eerst het Beakersyndroom overwonnen toch?..., kun je met je kont naar de HA! Ik duim voor je morgen en ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt. +

Jonnetje, you sexy lady! Morgen KvK-en!! Heb je al oesters, aarbeiden met chocolade ( ) en andere afrodisiac-gerelateerde artikelen in huis? Enne, van hoe laat tot hoe laat (of moet ik vragen hoe lang?! ) moeten we morgen voor je duimen? Veel succes!! +

Update:
Tja, wat valt er eigenlijk te updaten...Afvallen gaat goed, maar een ongi is in geen velden of wegen te bekennen! en daarmee dus ook een 2e streepje...
Maar goed, zolang ik die niet heb, kan ik al mijn energie steken in het duimen voor al mijn lieve mede-2e-streepjes-dames!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:55:36 #221
1087 Merisse
broddeltante
pi_22398823
Phluphy, love you

Slaapmeisje, een heel stiekem heel klein aanmoedigingsjompeltje opdat je maar snel kotsend boven de pot mag hangen.

LW ik verwacht geen donder van die stollingsarts. Hij zal me hopelijk eindelijk een recept geven voor een kinderaspirientje dat ik inmiddels al 2 maanden slik Ik heb wel een waslijst vragen voor hem wat die stollingsafwijking behalve miskramen nog voor verdere gevolgen kan hebben voor mij en een zwangerschap. Hopelijk weinig.

Beaker, sterkte bij de HA. Hopelijk is het iets onschuldigs zijn als een inwendige aambei.

Dreamgirl, succes met stoppen. You can do it
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:58:05 #222
pi_22398884
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:29 schreef LittleWoodstock het volgende:

Beaker der Beakers , wat vervelend dat je nu dit gezeur weer hebt! Potverdikkie, heb je eerst het Beakersyndroom overwonnen toch?..., kun je met je kont naar de HA! Ik duim voor je morgen en ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt. +

LW
LW

Tja morgen met mijn billen bloot
Helaas pindakaas voor mij, m aar ik ben 3 dagen "overtijd" Ik had een cyclus van 30 - 35 dagen en nu zit ik alweer op dag 38 en nu ook bij mij in geen velden of wegen een te zien

Beaker heeft geen zin in het Beakersyndroom Geen tijd voor
En als ik morgen niet omgesteld ben kan ik haar gelijk vragen of ik me al zorgen moet gaan maken
lijkt me niet, want we zijn uiterst allert geweest

U hoort van mij!

Fijne avond allemaal!

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:06:42 #223
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22399098
weer ge-KvK't voor de zekerheid, ookal ben ik enigszins laat deze keer...
Het zou nog kunnen, laten we hopen op een latere eisprong deze keer en een langere cyclus....
Ik ga er nu tot aan de 16e niet meer aan denken

veel succes allemaal met het (af)wachten....

Beaker:
Gesprongen adertjes bloeden ook flink!

Phileine:
Ik kan me helemaal voorstellen hoe jullie het Rogers-verhaal bespreken en daarin verder gaan.

Jonnetje:
Kom op he morgen, doe je best....!!
Die tekst stond er gewoon zo leuk!
pi_22400512
Ingrid, nog even over dat om de dag. Ik heb twee jaar terug de bevindingen van een paar onderzoeken daarover gelezen. Dan bekeken ze bij mannen elke dag het sperma als er elke dag een ejaculatie was. De eerste dag was het fijn levend, veel zaadcellen. De tweede dag al een heel stuk minder. De derde dag was het bij vrijwel iedereen steriel (dus geen zaadcellen meer erin). Daar komt dus dat advies vandaan het om de dag te doen. Het zaad leeft lang genoeg om het in de baarmoeder uit te houden tot de volgende lading komt, of tot er een ei komt.
mooi he, alles
pi_22401902
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 18:05 schreef phileine het volgende:
Ingrid, nog even over dat om de dag. Ik heb twee jaar terug de bevindingen van een paar onderzoeken daarover gelezen. Dan bekeken ze bij mannen elke dag het sperma als er elke dag een ejaculatie was. De eerste dag was het fijn levend, veel zaadcellen. De tweede dag al een heel stuk minder. De derde dag was het bij vrijwel iedereen steriel (dus geen zaadcellen meer erin). Daar komt dus dat advies vandaan het om de dag te doen. Het zaad leeft lang genoeg om het in de baarmoeder uit te houden tot de volgende lading komt, of tot er een ei komt.
Aha! Dus dan toch maar om de dag doen, ipv elke dag!
  maandag 4 oktober 2004 @ 19:20:52 #226
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22402314
en niet stiekum 3 x op een dag, want dan is gelijk alles verspild
pi_22402935
hey meiden

ik ben bij de HA geweest, maar moet eerst even wat bezinken en de goede woorden vinden.
Want kan t nu niet goed onder woorden brengen, zonder dat het warrig overkomt, update volgt nog.

Slaapmeisje: stiekum toch een voor jou! : *

PK: hoe gaat het nu met jou????

*update van de HA staat in topic: zal zwanger worden blijven niet zo makkelijk gaat, vond hem hier niet echt thuishoren*

[ Bericht 12% gewijzigd door Justy_ op 04-10-2004 21:45:22 ]
pi_22408815
Een hoop berichten gepost vandaag zeg.

Justy. Ik heb je update gelezen.
Aangezien ik nooit post in het andere topic wil ik je hier graag een reactie geven.
Ik hoop dat je dit niet erg vind anders haal ik het wel weg.
Wat ontzettend k*t zeg. Als ik jou was zou ik gewoon naar die vervanger gaan.
Het lijkt mij dat er op z'n minst even gekeken kan worden of het mis is. Dan heb je in ieder geval wat zekerheid. Ik vind het ook erg raar dat je niet doorverwezen wordt naar een gynacoloog. Dat er misschien een echo gemaakt kan worden. Dit was bij mijn schoonzusje wel zo. Meid, ze kunnen je toch niet zomaar in het ongewisse laten. Ik weet niet of het mogelijk is om zelf contact op te nemen met het ziekenhuis.
Ik zou het er niet bij laten zitten hoor. Je hebt toch die twee positieve testen. Het is dan toch niet van belang dat je een positieve test van de HA hebt. Deze kan dienen voor je eigen gemoedstoestand.
Bij mijn zwangerschap had ik ook geen positieve test nodig van de HA om een verloskundige te bezoeken.
Sterkte meid.

Merisse Ik had ook gelezen dat jij ook niet zo'n beste dag gehad had. Hoe sommigen uit de hoek kunnen komen zeg.
Ik hoop dat de uitslag je een beetje mee gaat vallen.

Beaker. Dat klinkt echt niet goed. Gelukkig kun je morgenochtend meteen terecht.

Heavenswomen. Zondagnacht rook ik m'n laatste. Dan heb ik het weekendje uit erop zitten.
Dit lijkt me een mooie afsluiting van mijn rokerige periode.
Ik hoop voor je dat je cyclus een dagje later is.

Slaapmeisje. Sta je nog niet kotsend boven de wc?
Ben namelijk donderdag voor het laatst op Fok en dan Zondag pas weer.
Grapje, maak er maar een mooi ritueel van met slaapmannetje.
Ik mis hier trouwens echt de duimdraai smiley.

Minoes. Fijn om te lezen dat het iets beter met je gaat en veel succes woensdag.

PK en Amber al tekenen van de rode duiveltjes?

Ik wou dat ik een toverstokje had. Dan kon ik hier iedereen een tweede streepje toveren.
pi_22409327
Ik heb tekenen van de rode slijmduivels

En ik ben vandaag glad vergeten om bloed te gaan prikken :x

Slaapmeisje ik duim voor je

En voor de rest ook natuurlijk Het verhaal van Justy zal ik nog eventjes lezen in het andere topic
  maandag 4 oktober 2004 @ 23:50:21 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22410040
Ja, ik ga toch ook stiekem even jompelen hoor, kan het niet laten...
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:39:21 #231
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22413513
Slaapmeisje komt even kijken of het tweede streepje al wakker is

Brighteyes jij boefje! En ik zie nu trouwens pas dat er nog veel meer meiden stiekume aanmoedigingsjompeltjes hebben gepost Jullie zijn allemaal boefjes hier! Een beetje stiekum zitten jompelen terwijl ik niet kijk FOEI!
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 09:10:50 #232
pi_22413800
Hoi hoi en goedemorgen allemaal

Slaapmeisje Alles onder controle?

oeps sorry kon het net als de andere toch niet laten

Ben bij de HA geweest en het valt allemaal wel mee geen aambei of kapot poepertje gewoon een adertje inderdaad!

Aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben heb ik met haar daar nog wel over gesproken en ook nu zei ze weer, jou menstruatie loopt gewoon niet zo lekker en daar moet je altijd rekening mee houden!

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2004 @ 09:19:01 #233
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22413880
Ha die Beaker, gelukkig is het loos alarm en is het gewoon een adertje OEF. Toch wel een beetje vaag dat ze zo gemakzuchtig is over je menstruatie hoor. Gelukkig doen jullie nog niet aan KvK want anders zou ik er zeker achteraan gaan. Als je nu nergens last van hebt kun je het zo laten natuurlijk. Hoe minder ongesteld hoe beter toch?
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 09:21:52 #234
1087 Merisse
broddeltante
pi_22413912
Beaker, gelukkig niets ernstigs. Balen dat je ongi weer zo op zich laat wachten.
Hopelijk is dat bij Slaapmeisje ook het geval! Ik denk aan je
Hartje, jij bent morgen hopelijk niet aan de beurt. Hoe gaat het met je?
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 09:53:08 #235
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22414285
goedemorgen

Beaker wat fijn dat er niks raars aan de hand is behalve dan gesprongen adertje en maybe moet je indd maar wat slaapmeisje zegt het positieve eraan zien

Slaapmeisje: nog 4 nachtjes slapen gaan we gewoon halen deze x he

Justy wat een gedoe weer zeg, gewoon naar die vervanger gaan en eisen dat er wat gebeurt, zo word je er echt niet wijzer van meis en tis ook niet goed voor je gemoedsrust en alles erom heen! dikke knuf ik mail je straks weer, kheb de tijd nu, halve daaggiesssss
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 09:53:27 #236
pi_22414288
Mij HA heeft gewoon duidelijk aangeven dat een lange cyclus nu nog geen probleem is,maar dat het verstandig is om niet te kang te wachten met KvK ivm weinige eisprongen. Het kan bij ons daardoor ook gemakkelijk evne duren voordat het raak is.

En daarom zijn jullie de eerste die het mogen weten

Ons huis gaat officieel door! we gaan weer verhuizen! Onze financien zijn goed nagekeken en we staan er goed voor. Mijn vriend is volgend jaar al, als het mee zit mede-eigenaar van het bedrijf waar hij werkt. Financieel gaan we dan zo'n stap vooruit dat hij al heeft gezegt dat ik kan stoppen met werken
Dus met andere woorden, misschien gaan we toch al wat sneller dat geplant KvK'en.

Het is allemaal nog niet zeker, dus we lopen niet te hard van stapel maar houden dit wel in ons achterhoofd

Mooi vooruitzicht toch?

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 09:54:58 #237
93804 Pizzakoeriertje
pi_22414310
Nou hier gaat het goed hoor ben nog steeds niet ongesteld als ik volgende week woensdag nog niet ongesteld ben ga ik testen...want die dag erna moet ik naar de huisarts. Ik word af en toe nog wel gek om zo onzeker te zijn of ik nou zwanger zou zijn of niet maar ik laat het gewoon over me heen komen.

Beaker gelukkig is het niks ernstig en niks is vervelender dan wachten op je ongi

Slaapmeisje (sorry)
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 09:58:19 #238
pi_22414355
PK Wat naar dat je ongi niet wil komen! Ik weet dat het stom klinkt maar ik begrijp en voel je frustratie helemaal!

Dikke voor jou hoor meis!

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:06:49 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22414464
Hey Beakertje! Dat is leuk nieuws!
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:10:35 #240
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_22414514
Ik meld me weer hier in het topic
Was even het hele weekend druk bezig met o.a. visite en werken en gisteren ook de hele dag weggeweest, dus helaas geen tijd om even een update-je te geven van mezelf!
Ik ben dus 2 weken geleden al weer ongi geworden, en van de week hield ik er ernstig rekening mee dat ik het weer zou worden na 2 weken. Veel afscheiding had ik... Nu ik dit schrijf denk ik, misschien betekend dat wel mijn eisprong, maar helaas hebben en ik niet ge-kvk't, het was steeds zo druk en ik was 's avonds heel erg moe
Ongi ben ik dus niet geworden, heb wel (zoals ik vorige week al schreef) nog steeds last van hormoon-buien (ik ben af en toe niet te genieten - iets wat ik dus helemaal niet leuk vind en me daarom nog rottiger ga voelen) en af en toe een misselijk gevoel. Mijn gevoel vraagt dus: "misschien al zwanger?" maar mijn verstand zegt: "Dat kán nog helemaal niet"
Ik probeer het nog 2 weken vol te houden, voor ik ga testen, maar ik weet niet of ik het red.

Slaapmeisje: Goed dat je nog kan wachten tot zaterdag!!!
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:12:02 #241
pi_22414540
Dank je BE
Dit zijn Bas & Jopie
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:18:23 #242
1087 Merisse
broddeltante
pi_22414644
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 09:53 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
En daarom zijn jullie de eerste die het mogen weten
* Merisse is blont
Gaan jullie er volgend jaar voor of vanaf NU???
Zou wel leuk zijn als we echt kunnen gaan jompelen voor jouw 2e streepje!
pi_22414657
Môge

Wat een verhalen allemaal weer....nods die weer op zich laten wachten,wel of niet zwanger en toch nog maar fff wachten met testen(PK),Justy met die héééééééérlijk behulpzame arts en ass (wordt t niet weer es tijd voor een knokploeggie )nieuwsgierige collega's....tjee...,stiekume jompels*O* ..........zeg,waar blijft die streepjesgolf nouw????????

Nog 1 dagje en dan gaat de gyn touwtje trekken,whahahah
Groetjes,Minoes

*waarom doen mijn jompels ut nie?*

Ow,vergeet ik baekertje helemaal....wat zien ik,ga je ook KVK????????
Wanneer,wanneer,vertel,vertel...........
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:27:03 #244
pi_22414799
Merisse is lievvvv

Nu nog niet hoor! Volgend jaar als alles qua werk voor mijn vriend op papier staat en goed geregeld is!
We weten en houden er alle twee rekening mee dat het bij ons wellicht niet zo vlot zal gaan.

Maar voorals nog doen we nu alleen nog maar goed oefenen

Trouwens, ik heb gelezen dat jij bij Danyel bent geweest! wat een prachtig en dapper ventje is dat zeg!

Beaker

PS : voor en van mij mag er altijd gejompeld worden hoor
Dit zijn Bas & Jopie
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 15:15:16 #245
pi_22420784
waar is iedereen ?????

het is hier zo stilletjes

Dit zijn Bas & Jopie
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2004 @ 15:37:20 #246
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22421241
Stilte voor de storm
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 15:39:48 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22421294
Ja het rare is dat ik in dit topic niets meer kan typen zonder dat mijn post vergeven is van de jompelmeisjes!

Snap er niks van, dus ik stop maar snel weer!
pi_22421300
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 15:15 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
waar is iedereen ?????

het is hier zo stilletjes

Ik ben er weer! (pc deed een beetje raar de laatste tijd, heb nu een andere )
Maar moet behoorlijk wat terug lezen
W ~ H ~ T
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 15:40:14 #249
pi_22421302
Ik dacht precies het zelfde

Das een goed teken

Dit zijn Bas & Jopie
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 15:43:24 #250
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22421362
ik jompel voor mezelf want ik heb "volgens mij" gisteren duidelijk mijn sprong gehad en had gelukkig een legertje zaad klaar staan in de hoop dat deze een lekker eitje kunnen bemachtigen.
Word het toch nog spannend...

(voelt een eisprong een beetje hetzelfde als menstruatiepijntjes, alleen dan minder erg??)
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 16:04:59 #251
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_22421765
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 15:43 schreef heavenswoman het volgende:
(...)
(voelt een eisprong een beetje hetzelfde als menstruatiepijntjes, alleen dan minder erg??)
Ik vind het altijd het gevoel alsof het in mn onderbuik allemaal los zit. Een zeurderig gevoel.
Neem tenminste dan aan dat het mn eisprong is, bij mij zo ongeveer tussen de 10 en de 14de dag.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 16:13:08 #252
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22421922
ja dat dacht ik dus ook eogenlijk, maar nu dacht ik "is t misschien de innestelperiode?"
Gisteren was de 14e dab van mijn cyclus vandaar de vraag.

Ik had wat steekjesin mijn zij-omgeving, wat zeurderig in buikje inderdaad maar minder erg dan 1e en 2e dag mestruatie
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2004 @ 16:29:56 #253
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22422278
Auwie, ik begin nu toch wel erge buikpijn te krijgen. Denk dat ze me toch gaan vinden weer hoor maar ik geef de moed nog niet op en doe ook nu net alsof ik niets voel
pi_22422425
Gets Slaapmeisje.
Misschien wel gewoon iets verkeerds gegeten.
We blijven gewoon door hopen.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 17:15:04 #255
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22423121
hee nee hoor slaapmeisje, kan niet hoor
Het wordt nu echt tijd voor een tweede streepje hier
hier word weer mee gehoopt

* echt stilte voor de storm hier *

[ Bericht 15% gewijzigd door heavenswoman op 05-10-2004 20:03:00 ]
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:20:43 #256
1087 Merisse
broddeltante
pi_22430352
Slaapmeisje, hoe gaat het? Hopelijk geen duivels...
pi_22431034
slaapmeisje... waag het niet hoor.!!!

ik zal aan je denken

† In Memoriam † woensdag 6 oktober 2004 @ 00:02:15 #258
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22433071
Nog geen duivels te zien hier hoor *oef*

Merisse succes bij de stollingsarts morgen. Girly ik denk ook aan jou hoor, ook jij succes morgen en ik hoop zo dat het vals alarm was
pi_22433786
Slaapmeisje ik ben net op tijd weer terug om te zien of je een posi test gaat krijgen , ook ik ga nog ff jompelen!
pi_22436649
**vraagt zachtjes**
Gaat slaapmeisje vandaag testen?
  woensdag 6 oktober 2004 @ 08:28:44 #261
1087 Merisse
broddeltante
pi_22436857
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 00:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nog geen duivels te zien hier hoor *oef*
Ooowww wat goe-hoed! Spannend!
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2004 @ 08:29:16 #262
81992 Githa
pi_22436860
Vandaag mag ik he Slaapmeisje

jemig, wat is dat spannend Ik wilde eerder niet jompelen, bang dat ik te vroeg was en het zo misschien wel moeilijker zou maken voor wanneer het toch niet raak mocht zijn.
Zo ver als vandaag zijn we nog niet geweest en ik kon me echt niet meer inhouden ...kom op slaapmeisje ik duim voor je
pi_22436886

Ik jompel ook maar even mee voor Slaapmeisje. Het wordt nu toch wel erg spannend.
mooi he, alles
  Moderator woensdag 6 oktober 2004 @ 08:33:19 #264
5428 crew  miss_sly
pi_22436890
ik zou toch ook graag even een jjompelmeisje los willen laten voor Slaapmeisje en Slaapvriendje.

een stiekem kleintje...dat mag vast wel!

hoe is het nu?
pi_22436919
Slaapmeisje gaat dus testen begrijp ik ? Ben echt zoooo benieuwd ik hoop alleen dat je wel voor 9 uur post ik moet om 9.15 werken namelijk!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 08:45:53 #266
pi_22436982
SLAAPMEISJE!!!! Ben je al wakker?

En ... en ... en

bij mij en hopelijk bij jou nog steeds geen

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22437005
slaapmeisje.. hier nog gauw een berichtje van mij.. dat ik nog steeds aan je denk..

wij willen streepjes!!! ik kan niet weer slecht nieuws gebruiken!!!
het is je zo gegund mop!!!

heel veel liefs van shirley
pi_22437064
f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5
pi_22437124
SLAAPMEISJE wake up..

wedden dat ze helemaal niet test vandaag :"(
  Moderator woensdag 6 oktober 2004 @ 09:04:35 #270
5428 crew  miss_sly
pi_22437150
ik meen dat ze zei zaterdag te willen testen, toch?

dat zal wel niet zaterdag voor 7 uur zijn, denk ik? dan moet ik op vakantie toch maar even inloggen
  woensdag 6 oktober 2004 @ 09:05:01 #271
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_22437154
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 14:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
En ik ga nog niet testen hoor. Heb met Slaapvriendje afgesproken om pas zaterdag te testen behalve als ik voor die tijd al kotsend boven de plee hang.
Hangt ze nou boven die plee??

JOEHOE!! SLAAPVROUWTJE!!!
Fok!hokker... en NietKlieker.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 09:07:10 #272
pi_22437176
Slaapmeisje
Dit zijn Bas & Jopie
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2004 @ 09:08:09 #273
43556 miss_dynastie
pi_22437190
Slaapmeisje
  woensdag 6 oktober 2004 @ 09:08:38 #274
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22437200
goedemorgen

slaapmeisje wou indd ztrdg pas testen, had ze geloof ik afgesproken met slaapvriendje
  woensdag 6 oktober 2004 @ 09:09:35 #275
pi_22437220
Zaterdag is correct! Ze zou het niet eerder doen, al hoop ik van wel
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22437289
wij zijn gewoon stelletje ongeduldigen haha...
  woensdag 6 oktober 2004 @ 09:20:38 #277
pi_22437350
Girly hoe is het met je?

[ Bericht 61% gewijzigd door Beaker12345.....etc op 06-10-2004 09:36:41 ]
Dit zijn Bas & Jopie
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2004 @ 09:23:22 #278
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22437382
Jullie zijn lievvvvvv

Nog geen duiveltjes hier, maar die zullen in de loop van de ochtend wel komen.... denk ik
  woensdag 6 oktober 2004 @ 09:36:27 #280
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22437578
slaapmeisje, kom op he, geen duveltjes hoor!!
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2004 @ 09:45:43 #281
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22437706
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 09:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nog geen duiveltjes hier, maar die zullen in de loop van de ochtend wel komen.... denk ik
Ze zijn er

Ik heb meteen een vervolgafspraak gemaakt bij de kliniek, maar omdat we volgende week op vakantie zijn (weekje naar de zon om deze ellende even te vergeten) zal het er deze maand om spannen of we op tijd terug zijn voor IUI nr. 3.

Liefs,
Slaapmeisje
  woensdag 6 oktober 2004 @ 09:49:55 #282
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_22437771
Oh nee he? Wat is dat balen zeg!
Op voor 3x is scheepsrecht! *knuf*
pi_22437807
He verdorrie! Kutzooi!
Ik had het je zo gegund slaapmeisje! Het wordt nu gewoon eens tijd voor jou!
Hou je taai! Dikke knuffel en een hele grote kus!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 09:52:25 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22437816
Jakkes Slaapmeisje! Toch gewoon goed kl*te...
Idd 3 keer is scheepsrecht, maar het had zo leuk geweest als 2 keer ook ok was...
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2004 @ 09:52:50 #285
43556 miss_dynastie
pi_22437824
Nee toch
Shit, shit, shit
Dikke
  woensdag 6 oktober 2004 @ 09:56:46 #286
pi_22437889
Slaapmeisje k zit harder op die te wachten dan jij!
Het is niet eerlijk!

Denk aan je hoor meiske
Dit zijn Bas & Jopie
  woensdag 6 oktober 2004 @ 09:59:44 #287
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22437925
Potverdorie Slaapmeisje,
T is niet eerlijk gesteld hé

Dan maar op naar ronde 3, Jekkes, wat balen....
  woensdag 6 oktober 2004 @ 10:01:05 #288
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22437947
tsssk die rode krengen ook erg jammer dat ze er weer zijn, tis je zo gegunt. dikke knuf en geniet maar lekker van je welverdiende vakantie hoor
  Moderator woensdag 6 oktober 2004 @ 10:07:20 #289
5428 crew  miss_sly
pi_22438037
shit, Slaapmeisje! het wordt zo ontzettend tijd voor een beetje geluk op dit gebied voor jou en Slaapvriendje
weekje vakantie en rust is misschien toch wel erg fijn! en op naar 3 keer is scheepsrecht!

† In Memoriam † woensdag 6 oktober 2004 @ 10:23:24 #290
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22438280
Gek trouwens dat we nu toch op moeten voor IUI nr 3 zonder hormoonstimulatie. Ik heb mijn post uit juli er eens bij gezocht toen we net waren geweest om de uitslagen te bespreken en toen was er toch duidelijk spraken van 2 x IUI zonder, dan bm foto of operatie en daarna 2 x met hormonen.... terwijl die vrouw me net aan de telefoon wist te vertellen dat het 3 x IUI zonder hormonen is en daarna verder kijken..... ach we zien het wel. Erger kan het toch niet worden.

Iedereen hier toch ontzettend bedankt voor de stiekume jompelmeisjes en duimpjes, echt waanzinnig lief. Ook al zag ik het deze maand toch niet positief in, er blijft toch een sprankeltje hoop diep verborgen zitten springen en dat vlammetje van verlangen naar een zwangerschap kun je toch niet doven hoe hard je het ook probeert.
pi_22438420
Slaapmeis...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_22439099
Slaapmeis, je gaat zo heerlijk met vakantie en het gaat jullie laatste vakantie zonder dikke zwangerschapsbuik of een kleine worden. Dus geniet ervan! Zullen we dat gewoon afspreken?
Ook al zag je het niet positief in, de wens is zo groot dat de hoop ook steeds weer opbloeit!
Nogmaals een dikke knuf!
pi_22439311
Hč verdorie Slaapmeisje, nog langer wachten. Heel veel sterkte ermee
pi_22439361
Slaapmeisje en knuf
  woensdag 6 oktober 2004 @ 11:42:11 #295
1087 Merisse
broddeltante
pi_22439553
Slaapmeiske, sjips had het zo gehoopt, ondanks dat jij het eigenlijk al niet zag zitten

Nieuws van mij: ben naar de stollingsarts geweest en inmiddels TWEE uur later weer terug op mijn werk. Moest 3 kwartier wachten voordat ik aan de beurt was. De stollingsarts was een leuke jonge vent die me eerst ondervraagd heeft en me daarna ouderwets lichamelijk onderzocht heeft. Weet je wel tot kijken in ogen, stetoscoop en de hele rataplan. Niks raars gevonden.
Toen heeft hij me uitgelegd dat er een stofje in mijn bloed is aangetroffen dat ervoor zorgt dat mijn bloed te snel stolt en dat zou de oorzaak kunnen zijn dat een vruchtje zich niet kan innestelen. Hij was helemaal verbaasd dat ik op eigen initiatief aspirine ben gaan slikken. Maar hij vond het wel slim van me zei hij. Maar goed ik krijg dus bloedverdunners aspirine 100mg (ascal) en heparine voorgeschreven. Zodra ik een positieve zwangerschaptest heb mag ik gaan spuiten 1x per dag in mijn buik. Ik moet naar de assistente van de huisarts om te leren prikken. Het recept heb ik al in huis.
Gevolgen voor mijzelf, hij wilde verder uitzoeken of ik geen autoimmuunziekte heb en ik heb een grotere kans dan normaal op trombose. Ook is er een grotere kans op zwangerschapscomplicaties als vroeggeboorte en zwangerschapsvergiftiging maar dit was maar enkele procenten. Over 3 weken 27-10 moet ik terugkomen voor de uitslag van het bloedonderzoek.
Vervolgens heb ik een halfuur gewacht op de prikpoli en 5 grote buisjes bloed achtergelaten.

Op naar de positieve test dus!
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2004 @ 11:46:46 #296
43556 miss_dynastie
pi_22439644
Al met al toch positief, Merisse Niet dat het prikken me zo'n pretje lijkt, maar als je daarmee geholpen bent, is dat natuurlijk fantastisch! Heb je enig idee wanneer je mag gaan leren prikken bij de assistente? Moet je daar zelf een afspraak voor maken?
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2004 @ 11:55:34 #297
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22439847
Hey Merisse, dat klinkt hartstikke goed zeg. In ieder geval is er iets aan te doen en ben je op de goede weg.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 12:10:10 #298
pi_22440150
Merisse Wat een positief verhaal!

Op naar een tweede streep meid!!

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22440505
getver slaapmeisje. wat een k*tzooi.

Merisse, klinkt toch niet slecht. Die positieve test moet lukken toch, dat kan je al!
mooi he, alles
  FOK!fossiel woensdag 6 oktober 2004 @ 12:28:32 #300
2628 Karin
pi_22440569
Ach Slaapmeisje wat vreselijk jammer

Merisse dat klinkt goed zeg! Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 12:35:12 #301
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_22440687
Merisse, wat klinkt je verhaal lekker positief! Nu nog een positieve test en jullie kunnen ervoor gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')