Ik mag hopen dat er op het moment toen hij dat zei, bij elke amerikaan een lichtje ging branden. "Wacht even, hij vindt het slecht dat amerikanen in het buitenland berecht kunnen worden, maar goed dat buitenlanders in amerika berecht kunnen worden".quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, het verdrag tekenen is niet goed, want dan kunnen onze troepen voor het gerecht gedaagd worden... Wat niet goed is.. duh!
vrij vertaald... uiteraard
Hoe bedoel je dat? Ik zie toch vrij objectieve waarnemingen hier. Heb jij een andere opinie dan Bush heeft het grote voordeel dat hij de huidige president is maar vannacht werd duidelijk dat hij een presentatieprobleem heeft en dat het schort aan feitenkennis en overtuigingskracht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:05 schreef Heerlijkheid het volgende:
Haha, ik vind het bijna op het kinderlijke af hoe hier iedereens voorkeur er door heen moet worden gedrukt...
Dat is de enige retoriek die het Amerikaanse volk begrijpt. Het moet niet te ingewikkeld worden. De mondiale samenleving hangt van elkaar van ingwikkelde dwars-verbanden e.d., maar alles wat voor Amerika ook maar enigszins als bedreiging kan worden beschouwd, wordt onder de noemer ´Vijand´ geschoven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:05 schreef Monidique het volgende:
Ik werd trouwens wel pisnijdig doordat Bush het maar constant had over "De Vijand". Hij gooide alle anti-amerikaanse of anti-westerse groepen maar op één hoop: De Vijand. De Vijand die in Irak toeslaat, maar ook in Beslan. Wat had ik graag gezien dat iemand hem zei dat De Vijand in Beslan van een heel andere aard is dan De Vijand in Irak...
Bush kan gewoon geen Engels.quote:Bush en Kerry struikelen over Bin Laden en Saddam
De Amerikaanse presidentskandidaten hadden in hun eerste tv-debat beiden moeite om Osama bin Laden en Saddam Hussein uit elkaar te houden.
Namen
John Kerry haalde beide namen door elkaar toen hij wilde aangeven wie nu eigenlijk centraal staat in de strijd tegen terrorisme. George Bush maakte kort erop dezelfde fout.
Mexed
Bush had ook later in het debat enkele malen moeite zijn woorden te kiezen. Tot tweemaal toe sprak hij van "mexed missages'' in plaats van "mixed messages'' in zijn kritiek op Kerry.
Maar waarschijnlijk ook wat dikker, neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:51 schreef Mr_Romano het volgende:
Let trouwens eens op de camera-regie wanneer Bush en Kerry split screen in beeld zijn, daarin lijkt Bush net zo lang als Kerry.
quote:Op 5 oktober kruisen John Edwards (Kerry) en Dick Cheney (Bush) de degens op de Case Western Reserve University in Cleveland.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Edwards niet de vloer aanveegt met Cheney. Maar dat ligt meer aan Cheney, die ouwe zak.quote:
Think again... Cheney is een oude ijzervreter die zich niet zomaar gewonnen geeft.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:38 schreef Threepio het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Edwards niet de vloer aanveegt met Cheney. Maar dat ligt meer aan Cheney, die ouwe zak.
Cheney mag blij zijn als ie fysiek overeind blijft, laat staan inhoudelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:21 schreef Heerlijkheid het volgende:
Gladjakker Edwards is helemaal geen partij voor Cheney
volgende week .. rustig aan .. bush moet eerst bijkomenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:57 schreef pberends het volgende:
Irak vond ik een niet-boeiend onderwerp eigenlijk. Laten we het eerst maar eens over de economie hebben.
Misschien moet je daarom eerst maar eens kijken voordat je hier eerder al zegt dat het niet objectief zou zijn. Oh wacht, objectief betekend bij jou natuurlijk jouw meningquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:16 schreef Sniper het volgende:
Jeez ik val bijna van mijn stoel...wat een afgewogen en -dare i say it- bijna objectieve berichtgeving in het NOS journaal! Wat is daar in vredesnaam aan de hand? Zo ken ik onze vrinden van de NOS niet.
Wat doet Ad Melkert dan in de States?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:06 schreef PJORourke het volgende:
Who cares, Amerikanen zijn toch niet geinteresserd in dossierkennis.
Onderduiken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:52 schreef pberends het volgende:
Wat doet Ad Melkert dan in de States?
Vertel nog is waarom mensen op Bush zouden moeten stemmen? En dan wel met goede argumenten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Onderduiken.
Het is een mens, geen vlaggenstok.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:55 schreef pberends het volgende:
Vertel nog is waarom mensen op Bush zouden moeten stemmen? En dan wel met goede argumenten.
Say what?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is een mens, geen vlaggenstok.
Bush is een mens van vlees en bloed, Kerry is een....tja wat is hij...hmmm....gaapquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:58 schreef pberends het volgende:
Say what?
Ja, en de president van de VS moet iemand zijn met wie je in de kroeg een biertje of wat gaat drinken, natuurlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bush is een mens van vlees en bloed, Kerry is een....tja wat is hij...hmmm....gaap
Niet per se, maar het moet wel iemand zijn die met menselijke trekken. Geen vleesgeworden aktentas, zoals Kerry, Gore of Dukakis.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:03 schreef Verbal het volgende:
Ja, en de president van de VS moet iemand zijn met wie je in de kroeg een biertje of wat gaat drinken, natuurlijk
V.
Bush beschouwt zich als Jezus Christus de 2e, hij denkt dat hij door God gezonden is, nou echt een normaal mens is het niet hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bush is een mens van vlees en bloed, Kerry is een....tja wat is hij...hmmm....gaap
Waarom? Ik geef liever de voorkeur aan iemand die het presidentschap verantwoord invult. Ik had niet verwacht dat imago voor jou zou belangrijk zou zijn...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niet per se, maar het moet wel iemand zijn die met menselijke trekken. Geen vleesgeworden aktentas, zoals Kerry, Gore of Dukakis.
Is ook niet zo. Maar Kerry zie ik als persoon gewoon niet zitten, afgezien van de inhoud.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:12 schreef Verbal het volgende:
Waarom? Ik geef liever de voorkeur aan iemand die het presidentschap verantwoord invult. Ik had niet verwacht dat imago voor jou zou belangrijk zou zijn...
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |