MikeyMo...quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:08 schreef boebiedoe het volgende:
tim[@]xasamail.com..
Dat zuigt 15mb Is zeker voor mietjesquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:11 schreef thijsk het volgende:
wel jammer dat een attachment max. 15MB is. Bij gmail is dat 200
nee hoor, maximale grootte ve attachement is bij Gmail nog steeds 10 MBquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:11 schreef thijsk het volgende:
wel jammer dat een attachment max. 15MB is. Bij gmail is dat 200
over een jaar ofzo kan ik goed genoeg spaans om dit ff voor je door te lezenquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:14 schreef devzero het volgende:
Wat me eigenlijk niet bevalt is dat de voorwaarden in het spaans zijn
http://www.xasa.com/legal/
100? 200!!! en nog een beetjequote:Op dinsdag 28 september 2004 10:06 schreef devzero het volgende:
weer zo'n gmail zuigt topicStraks nog freefilebox met 10 gieg en alle nerdjes met hun eigen mailserver met 100 gieg
Jaloers dat je naam al bezet was bij Gmail?quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:01 schreef Hiawatha het volgende:
Xasa Mail, 2 giegabajts aan gratis opslagruimte. En Hiawatha is erbij!
Idd duidelijke sites zijn voor mietjesquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:08 schreef dark-future het volgende:
Dat bedoel ik dus...quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:05 schreef Da-Ali-G het volgende:
Wat eeen afschuwelijke site
maar ach, gratis 2 gb opslag ruimte
sammy [at] (wat was 't ook alweer ?).nogwattes
Ze bieden vast standaard geen POP3 toegang, dus nee... Je zou eens kunnen kijken naar het programma FreePOPS, misschien dat die hier een plugin voor hebben...quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:19 schreef Desensitized het volgende:
kan ik deze account trouwens ook toevoegen aan outlook??
Nodig mij ff uit voor Gmail dan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus...![]()
GMAIL RULES
![]()
![]()
An invitation has been emailed to your friend class-pc at class-pc [at] zonnet [punt] nlquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:10 schreef classpc het volgende:
[..]
Nodig mij ff uit voor Gmail dan.
class-pc [at] zonnet [punt] nl
thank you very mucho my friend whoopsquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:56 schreef whoops het volgende:
[..]
An invitation has been emailed to your friend class-pc at class-pc [at] zonnet [punt] nl![]()
Mijn allerlaatste...
Ze willen gewoon dat jij G-Mail gaat gebruieken i.p.v. je gewone mail.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:04 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb 'm inmiddels ook, maar waarom zou ik iedereen moeten laten weten dat dat mijn nieuwe e-mailadres is? Hij gaat toch niet die andere vervangen ofzo?
Whoooo. scare me...quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:22 schreef slindenau het volgende:
Google is koud, "Xasa" niet.
Nu mond dicht Hiawatha.
Ja, en je loopt ook overal te pimpen met je "veilige" webserver...nou, geweldige support heeft je webserver vast...er werkt wel één hele programmeur aan (security fix tegen een nieuwe bug heb je zeker binnen 1 dag af?).quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:35 schreef Hiawatha het volgende:
[..]
Whoooo. scare me...
Als jij nou gewoon effe lekker je smoel houdt en gaat slapen, dwaas.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, en je loopt ook overal te pimpen met je "veilige" webserver...nou, geweldige support heeft je webserver vast...er werkt wel één hele programmeur aan (security fix tegen een nieuwe bug heb je zeker binnen 1 dag af?).
Hihi (inner lol).quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:28 schreef Hiawatha het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon effe lekker je smoel houdt en gaat slapen, dwaas.
Kun je niet een eigen forum starten zodat wij jouw josti-gebrabbel hier niet hoeven te lezenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:45 schreef slindenau het volgende:
Hihi (inner lol).
quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:48 schreef devzero het volgende:
Kun je niet een eigen forum starten zodat wij jouw josti-gebrabbel hier niet hoeven te lezen
bikkel! je bent helemaal mijn held als je gaat vertellen dat je ipv Word ook nog gewoon copy con gebruikt.quote:Op woensdag 29 september 2004 00:11 schreef o-fiel het volgende:
Iedereen heeft tegenwoordig een pimpy webmail-slutty-much0s-gigabyt0s-account. Ik doe nog gewoon saai webmail van wanadoo en mijn @mijndomein-mail haal ik daarmee ook op. Saai he.
Anders bouw je er lekker zelf eenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, en je loopt ook overal te pimpen met je "veilige" webserver...nou, geweldige support heeft je webserver vast...er werkt wel één hele programmeur aan (security fix tegen een nieuwe bug heb je zeker binnen 1 dag af?).
Oooh, jeugdtrauma ergens?quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je niet een eigen forum starten zodat wij jouw josti-gebrabbel hier niet hoeven te lezen
Ik zeg toch niet dat ik het beter kan?quote:Op woensdag 29 september 2004 07:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Anders bouw je er lekker zelf een
Goh, hoe kom je ook alweer op Fok!quote:Op woensdag 29 september 2004 09:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
system waar je gewoon kan aanmelden zijn al helemaal niet cool.
Overal?? Waar dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:04 schreef slindenau het volgende:
Ja, en je loopt ook overal te pimpen met je "veilige" webserver...
Ja. Slechte ervaring?quote:nou, geweldige support heeft je webserver vast...
Je moest eens weten hoe weinig man aan grote (met name bij open source) projecten werken. Of dacht jij dat Apache door 20+ man geklust is?quote:er werkt wel één hele programmeur aan
Als je een beetje de moeite had gestoken in het onderwerp dat je loopt af te zeiken, dan had je geweten dat security het belangrijkste puntje is in Hiawatha. Er zijn geen security bugs, dus ook geen fixes..... En ja, gewone bugs fix ik in 1 dag, sterker nog in 1 uur (zoals bij veel open source projecten).quote:(security fix tegen een nieuwe bug heb je zeker binnen 1 dag af?).
Hopenlijk zie je hier zelf de humor ook van in...quote:Op woensdag 29 september 2004 19:03 schreef Hiawatha het volgende:
Als je een beetje de moeite had gestoken in het onderwerp dat je loopt af te zeiken, dan had je geweten dat security het belangrijkste puntje is in Hiawatha. Er zijn geen security bugs, dus ook geen fixes..... En ja, gewone bugs fix ik in 1 dag, sterker nog in 1 uur (zoals bij veel open source projecten).
Bewijs het tegendeel maar. Succes!quote:Op woensdag 29 september 2004 19:38 schreef slindenau het volgende:
Hopenlijk zie je hier zelf de humor ook van in...
Gewoon, om erbij te horen... En om cool te zijn enzo...quote:Op woensdag 29 september 2004 19:48 schreef DonSauza het volgende:
waarom typt iedereen zijn email adres met rare tekens of schrijft @ voluit?
Heeft dit een reden?
En als je goed kijkt zie dat het ook een plaatje is. Om te voorkomen dat botjes emailadressen kunnen verzamelen van Fok.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:48 schreef DonSauza het volgende:
waarom typt iedereen zijn email adres met rare tekens of schrijft @ voluit?
Heeft dit een reden?
Ik ga niet inhoudelijk reageren, maar je snapt zelf ook wel dat niets veilig is, en alles te kraken is. En daarnaast heb je altijd nog de domme gebruiker die het onveilig instelt.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:39 schreef Hiawatha het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel maar. Succes!
Gelul. Je bent gewoon teveel MS software gewend. Dan krijg je dat. Mijn webserver is veilig, punt.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:33 schreef slindenau het volgende:
Ik ga niet inhoudelijk reageren, maar je snapt zelf ook wel dat niets veilig is, en alles te kraken is.
Je kan in m'n webserver hoogstens een directory online zetten wat eigenlijk niet de bedoeling is. Maar veel meer dan dat kan er niet mis gaan. (los van het feit dat je zelf een CGI script maakt dat een lek bevat)quote:En daarnaast heb je altijd nog de domme gebruiker die het onveilig instelt.
En jij dacht dat dat veel was? Check www.mail.ru maar eensquote:
Kan ik je even mailen over wat irri-dingetjes? Ik ben wel nieuwsgierig naar je set-up overigensquote:Op woensdag 29 september 2004 20:42 schreef Hiawatha het volgende:
[..]
Gelul. Je bent gewoon teveel MS software gewend. Dan krijg je dat. Mijn webserver is veilig, punt.
[..]
Je kan in m'n webserver hoogstens een directory online zetten wat eigenlijk niet de bedoeling is. Maar veel meer dan dat kan er niet mis gaan. (los van het feit dat je zelf een CGI script maakt dat een lek bevat)
hugo@leisink.net Zal vanavond terug mailen, ga nu eten.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kan ik je even mailen over wat irri-dingetjes? Ik ben wel nieuwsgierig naar je set-up overigens
Kan er iemand goed russisch, ik loop al een half uur te klikken maar kan niks vinden om mij aan te meldenquote:Op woensdag 29 september 2004 20:51 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
En jij dacht dat dat veel was? Check www.mail.ru maar eens(the best mail with the unlimited volume of mailbox!)
![]()
Gelukkig staat die link er pas 10 minutenquote:Op woensdag 29 september 2004 20:56 schreef Quarks het volgende:
[..]
Kan er iemand goed russisch, ik loop al een half uur te klikken maar kan niks vinden om mij aan te melden![]()
Heb het inmiddels al gevondenquote:Op woensdag 29 september 2004 20:59 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Gelukkig staat die link er pas 10 minutenProbeer www.worldingo.com eens
![]()
Gelukkig is er een HELPquote:Op woensdag 29 september 2004 21:06 schreef Quarks het volgende:
[..]
Heb het inmiddels al gevonden![]()
Als iemand een vertaling zoekt, gebruik dan de online translator van worldlingo
Alleen de laatste keuze is raar. Het is waarschijnlijk de geslachtskeuze maar hij vertaalt het als: "* uw vloer: Het wijfje van de mens "![]()
Wat zie ik nu "17 k of 25600 k".. jammer
![]()
quote:Your mailbox can store the unlimited quantity of information.
The initial volume of mailbox comprises 25 Mb.. Each time with the appearance of need (if in the mailbox it is lessthan 10 mb. of vacant place) you can increase its volume on 25 mb..
Each entering and outgoing letter can be size not more 10 Mb. (including the size of the connected files).
The outgoing letter cannot be preserved as sent or as rough copy, ifits size is greater the volume of vacant place in the mailbox ofsender.
To each outgoing letter it can be connected not more 10 files, by total volume not more 10 mb. (since the size of file it increases during its recoding for thesending by approximately 30-40%, the joined files they must be in thesum of less than 7,15 mb.).
Precies. Al heb je een Joegoslavische e-mail account met een opslaglimiet van 1000 TB, geef mij maar de 1 GB mailbox van het o zo vertrouwde Google.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:39 schreef whoops het volgende:
Let wel op: Size ain't everything....
Zoete koek en slikken maar.....quote:Op donderdag 30 september 2004 13:56 schreef WalfredGeesink het volgende:
... het o zo vertrouwde Google.![]()
Toch is er over gmail nagedacht. xasamail is eigenlijk "just another webmail"quote:Op donderdag 30 september 2004 14:27 schreef Hiawatha het volgende:
Zoete koek en slikken maar.....
Over een jaartje bestaat xasamail niet eens meer.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:27 schreef Hiawatha het volgende:
[..]
Zoete koek en slikken maar.....
Dat is regelrechte bullshit...quote:Op woensdag 29 september 2004 20:33 schreef slindenau het volgende:
Ik ga niet inhoudelijk reageren, maar je snapt zelf ook wel dat niets veilig is, en alles te kraken is. En daarnaast heb je altijd nog de domme gebruiker die het onveilig instelt.
Nee, de ware realiteit die blijkbaar niet voor jou ogen zichtbaar is.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:03 schreef markvleth het volgende:
[..]
Dat is regelrechte bullshit...
Daar red ik het niet meequote:Op dinsdag 28 september 2004 10:25 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb gelijk 50 accounts aangemaakt om al mijn MP3 kwijt te kunnen :')
Misschien wordt het eens tijd dat je een theory boek over bewijsbaarheid van algoritmes gaat doorlezen. Een goed beginpunt is ook (het oudere) werk van deze man. Dat van weinig programmaas de correctnes wordt bewezen wil nog niet zeggen dat het niet mogelijk is. Een beetje een kudde opmerking om zomaar te zeggen dat een programma per definitie nooit veilig kan zijn.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:33 schreef slindenau het volgende:
Nee, de ware realiteit die blijkbaar niet voor jou ogen zichtbaar is.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wordt het eens tijd dat je een theory boek over bewijsbaarheid van algoritmes gaat doorlezen. Een goed beginpunt is ook (het oudere) werk van deze man. Dat van weinig programmaas de correctnes wordt bewezen wil nog niet zeggen dat het niet mogelijk is. Een beetje een kudde opmerking om zomaar te zeggen dat een programma per definitie nooit veilig kan zijn.
Neen pertinent onwaar. Jij gaat alleen maar uit van programma's met een beveiligde verbinding. En tuurlijk zijn die te kraken, dat is immers enkel een key. Maar waar het een webserver betreft kun je altijd zeggen dat het mogelijk is dat deze foutvrij wordt geschreven. En zo moeilijk is dat ook niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:22 schreef slindenau het volgende:
Alles moet verstuurd worden, en dat algorithme moet ook weer omgedraaid worden...die keys stuur je ook altijd mee, dus niks is veilig.
Wat heeft het feit dat een SSL verbinding kan worden "gekraakt" nou met het kraken van Hiawatha te maken? Dan is het hello world OS van mark ook te kraken: iedereen kan het starten en hello world op zijn scherm krijgenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:22 schreef slindenau het volgende:
[..]
Alles moet verstuurd worden, en dat algorithme moet ook weer omgedraaid worden...die keys stuur je ook altijd mee, dus niks is veilig.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:34 schreef z03m het volgende:
Jullie moeten įllemaal niet zeiken... 2MB 640kb is meer dan genoeg!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |