quote:Op maandag 27 september 2004 20:34 schreef wizarddragon het volgende:
Pipo.
quote:Op maandag 27 september 2004 20:38 schreef Cazman het volgende:
ooooh me topic is vol
Eigenlijk wel jammer... Op een bepaald tijdstip vond ik het wel te pruimenquote:Op maandag 27 september 2004 20:38 schreef Cazman het volgende:
ooooh me topic is vol
quote:Op maandag 27 september 2004 20:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
we hebben wel ons best gedaan om ontopic te blijven hoor![]()
.
Nog even wachten Wax, de nachtploeg is nog niet gearriveerd..quote:Op maandag 27 september 2004 21:00 schreef Waxxer het volgende:
oh....
oh!!!
Sorry dan dat ik ook nog eens een nieuw topic ging openenik wist echt niet dat jullie dt zo zouden vinden
nogmaals sorry dan zal ik jullie niet meertot last zijn
oh het is nog niet na middernacht
*meldt*quote:Op maandag 27 september 2004 21:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nog even wachten Wax, de nachtploeg is nog niet gearriveerd..
oh ik begrijp dat ik na twaalven pas weer welkom ben hier onder voorwaardenquote:Op maandag 27 september 2004 21:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nog even wachten Wax, de nachtploeg is nog niet gearriveerd..
Buigen zal jequote:Op maandag 27 september 2004 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oh ik begrijp dat ik na twaalven pas weer welkom ben hier onder voorwaarden
sorry ik verpest ook alles
Dat wordt weer een slapeloze nacht
ja ik ben ook zo krommaar ik zal voor jullie buigen
ik weet dat dat moet
Tuurlijk! Voor mij hoef je niet te buigen hoor. Ik ben niet zoals Beavquote:Op maandag 27 september 2004 21:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ah... e... echt?![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 21:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Buigen zal je.
hihihi!quote:Op maandag 27 september 2004 21:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Buigen zal je.
graag gedaan hoorquote:Op maandag 27 september 2004 20:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer... Op een bepaald tijdstip vond ik het wel te pruimen
Jij ook dronken snolquote:Op maandag 27 september 2004 21:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
hihihi!
[afbeelding]
what a lovely thing to do
quote:Op maandag 27 september 2004 21:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij ook dronken snol.
Waarom verbaast mij dit no ab-so-luut niets?quote:Op maandag 27 september 2004 21:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
hihihi!
[afbeelding]
what a lovely thing to do
kijk, dat heb jij dan weer. ik heb dat soort dingen nooit. zie het als een luxe probleem.quote:Op maandag 27 september 2004 21:58 schreef Ang3l het volgende:
H6 {werner} Waarom? zegt:
wel jammer dat je vreindje heb haha vind je best wel leuk tot nu toe hihi
*Zucht* dit heb ik dus nu serieus in een chat van 10 minuten al 5x aan moeten horen. Hoe blokkeer je iemand heel sociaal? Gewoon KLIK toch he?
Nou... fik 'm tot op z'n veters af danquote:Op maandag 27 september 2004 22:03 schreef Ang3l het volgende:
Hij is vervelend.
Is zgn een danser, gogo danser. Mag optreden en vuurspuwen, krijgt les van NL kampioenen en zo. .... kind is 19, danst sinds 2 maanden in Castricum bij de (volgens hem) enige officiele gogo-academy (tis maar hoe je't beestje noemt) en is vrij mollig om te zien.
Riiiiiiiiiiiiiight baby
Gewoon *klik* doenquote:Op maandag 27 september 2004 21:58 schreef Ang3l het volgende:
H6 {werner} Waarom? zegt:
wel jammer dat je vreindje heb haha vind je best wel leuk tot nu toe hihi
*Zucht* dit heb ik dus nu serieus in een chat van 10 minuten al 5x aan moeten horen. Hoe blokkeer je iemand heel sociaal? Gewoon KLIK toch he?
gogo academie?quote:Op maandag 27 september 2004 22:03 schreef Ang3l het volgende:
Hij is vervelend.
Is zgn een danser, gogo danser. Mag optreden en vuurspuwen, krijgt les van NL kampioenen en zo. .... kind is 19, danst sinds 2 maanden in Castricum bij de (volgens hem) enige officiele gogo-academy (tis maar hoe je't beestje noemt) en is vrij mollig om te zien.
Riiiiiiiiiiiiiight baby
Zo ben ik nietquote:Op maandag 27 september 2004 22:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou... fik 'm tot op z'n veters af dan
http://www.ready2dance.nlquote:Op maandag 27 september 2004 22:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
gogo academie?![]()
![]()
wake me up before you gogo of zo
"De gevorderden cursus vuurspuwen is alleen te volgen nadat je de basiscursus hebt gevolgd."quote:
Is goed schat... als jij het zegtquote:Op maandag 27 september 2004 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo ben ik niet![]()
oeh! Als ik niet mag vuurspuwen (quote:
Zo ben je wel... zo ben je wel!quote:Op maandag 27 september 2004 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Zo ben ik niet![]()
Oeh! Ik wil ook meedoen!quote:Op maandag 27 september 2004 22:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oeh! Als ik niet mag vuurspuwen () zal ik dit dan maar gaan doen?!
Cursus Paaldansen
Ready2Dance werkt veel samen met de wereldkampioene paaldansen Denise Mulder. Zij geeft cursussen en workshops paaldansen.
Tijdens deze cursus worden een aantal opvallende paaldansbewegingen aangeleerd die velen zal doen verbazen. Naast enkele draaien zullen de cursisten ook in staat zijn op verschillende manieren ondersteboven aan de paal te hangen.![]()
![]()
*gezellig meegaap*quote:Op maandag 27 september 2004 22:26 schreef Vlarp het volgende:
*gaap*
nou eigenlijk vind ik je ook best wel ...al een tijdje...al heel lang eigenlijkquote:Op maandag 27 september 2004 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo ben ik niet![]()
WIE IS HIER NOU EEN DRONKEN SNOL?quote:Op maandag 27 september 2004 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Ik wil ook meedoen!.
Every hour is happy hourquote:Op maandag 27 september 2004 22:30 schreef ajuu het volgende:
[..]
WIE IS HIER NOU EEN DRONKEN SNOL?![]()
Wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 27 september 2004 22:28 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*gezellig meegaap*
Blijkbaar.quote:Op maandag 27 september 2004 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar
Euhmm, jij?quote:Op maandag 27 september 2004 22:30 schreef ajuu het volgende:
[..]
WIE IS HIER NOU EEN DRONKEN SNOL?![]()
wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 27 september 2004 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Every hour is happy hour.
andree zou het zo gewild hebbenquote:Op maandag 27 september 2004 22:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmm, jij?
Blijkbaar.quote:Op maandag 27 september 2004 22:37 schreef ajuu het volgende:
[..]
wij begrijpen elkaar![]()
ja andree was gewoon een voorbeeld voor ons, he? ja, zoals hij was zo was er maar 1 eigenlijk.quote:Op maandag 27 september 2004 22:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blijkbaar.
*klink*quote:Op maandag 27 september 2004 22:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
andree zou het zo gewild hebben
En jij moet helemaal je mond houden "kutlul"quote:Op maandag 27 september 2004 22:25 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zo ben je wel... zo ben je wel!
Een klap in mun gezicht weer! Gewoon met eigen materiaal uitgescholden worden!quote:Op maandag 27 september 2004 23:15 schreef Ang3l het volgende:
En jij moet helemaal je mond houden "kutlul"
Een klap in mun gezicht... en nog een trap na ook!!quote:Op maandag 27 september 2004 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Ach, ga toch dvd's verzamelen jij
GOEIE dvd's!
In disguise... an angel in disguise...quote:Op maandag 27 september 2004 23:31 schreef Ang3l het volgende:
Nah, wat denk je wel niet van me.
I'm an Angel![]()
jemadem?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:03 schreef Waxxer het volgende:
naaaaaaahhhh...
Nou, slaap lekker danlaat je verrassen en overvallen en tot morgen
![]()
..............en verder nog jemadem aanwezig?
Zegtie?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:03 schreef Waxxer het volgende:
naaaaaaahhhh...
Nou, slaap lekker danlaat je verrassen en overvallen en tot morgen
![]()
..............en verder nog jemadem aanwezig?
dat is Duits voor 'iemand'quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jemadem?
een gemengd imago? moi?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:06 schreef Waxxer het volgende:
dat is Duits voor 'iemand'
zijn de meiden van afglopen nacht spontaan verdwenen?Je hebt wel een gemengd imago hier geloof ik he
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
dat is Duits voor 'iemand'
zijn de meiden van afglopen nacht spontaan verdwenen?Je hebt wel een gemengd imago hier geloof ik he
Jij? Nee, dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
een gemengd imago? moi?
Nou, het voelt nu net alsof je de duiven van De Dam hebt gejaagd, of de protestanten van het Malieveldquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
een gemengd imago? moi?
Ik geloof niet dat we het vanavond gaan meemakenquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:11 schreef Waxxer het volgende:
Nou, het voelt nu net alsof je de duiven van De Dam hebt gejaagd, of de protestanten van het MalieveldIk wil leed en emotie zien hier
Waxje!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het voelt nu net alsof je de duiven van De Dam hebt gejaagd, of de protestanten van het MalieveldIk wil leed en emotie zien hier
bloedende anus?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa! Verdriet! Woede! Haat!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:12 schreef G_E het volgende:
Whoeeei!! Leed & emotie!
Elke dag word ik weer een stukje méér journalistquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waxje!.
Zo ken ik je niet!.
Hebben wij in R&P eigenlijk al een filiaaltje?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
Jaaa! Verdriet! Woede! Haat!.
WAIK!!!!! JIJ??????quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:13 schreef WAik het volgende:
[..]
bloedende anus?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Elke dag word ik weer een stukje méér journalist
Janken!!! Allemaal!!!!
woohoo!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
WAIK!!!!! JIJ??????
VertelWat heb je d'r in laten stoppen dan?
Mwoah, het is net twaalf uur geweest, ls Tineke er weer is met haar Bio Stabiel-vehaal komen ze wel weerquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:12 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we het vanavond gaan meemaken.
waxxer is bezig, don't worry my dearquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:16 schreef G_E het volgende:
Hmmmmz... Het klinkt misschien heel "rechts" wat ik nu ga zeggen, maar goed. Ik heb niets tegen nieuwe posters binnen dit topic die anders zijn dan de huidige [homo]'s, met een andere stijl van posten waardoor het hier veranderd.
Waar ik wel moeite mee heb, is als mensen hier gaan posten omdat de reeks waar ze eerst posten door hun eigen toedoen is gesloten, en zich vervolgens helemaal *niets* aantrekken van hoe deze reeks loopt of van wat anderen hier posten, maar gewoon hun eigen MSN gechat hier voorzetten omdat dat in hun oude reeks nou eenmaal niet meer kan..
Ik begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hebben wij in R&P eigenlijk al een filiaaltje?
Ja, die is weer heel effectief bezig.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:17 schreef WAik het volgende:
[..]
waxxer is bezig, don't worry my dear
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:16 schreef WAik het volgende:
[..]
woohoo!![]()
nee niks, ben nog steeds maagd
ben benieuwd hoe lang dat gaa...![]()
![]()
Zeg eens niet van die enge dingen!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:16 schreef Waxxer het volgende:
wijn op.... winkels dicht....
leuk films tv: *check!*quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mwoah, het is net twaalf uur geweest, ls Tineke er weer is met haar Bio Stabiel-vehaal komen ze wel weerniks op tv, wijn op.... winkels dicht....
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, kom kom, ook jij hebt een grote behoefte eens flink van de verboden, maar toch gedoogde vruchten te proeven, met als resultaat een jam-resultaat waar de Betuwse Flipje rooie oortjes van krijgt!
het voorlopig maar hopelijk niet eeuwige denkbeeldige en ware vriendje van waxxer moet maar een hele stille luisteraar zijn, ander rent ie gillend weg van alle met alliteratie, pleonasmen en wat dies meer zij doorspekte teksten die hij oraal dan wel schriftelijk mag doornemenquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:18 schreef G_E het volgende:
[..]
Ja, die is weer heel effectief bezig..
Kun je Balkenende en Donner niet meteen ook meenemen, Waxxje?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:21 schreef G_E het volgende:
Overigens kan ik me nog herinneren dat bepaalde users hier eerst geen genoeg konden krijgen van het harige blote bovenlijf van een bepaalde fok!er die regelmatig in B&H post..
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die enge dingen!.
.
Het ging niet over jouquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:20 schreef WAik het volgende:
leuk films tv: *check!*
tijd: hmmm nee
wijn: 2,5 fles wit (en koud) + 1 rood *check!*
winkels: tja, als je nieuwe vriendje langskomt doe je toch teveel inkopen, dus zat aanwezig..![]()
![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:22 schreef Waxxer het volgende:
ooooooooooohhhhhhhh ik doe het weer helemal verkeerdik jaag iedereen weg
ik ben zoooo fout
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het ging niet over jou
Zeg eens niet van die enge dingen!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:22 schreef WAik het volgende:
[..]
kom maar naar Enschede
vergeet de snor van die bepaalde persoon nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:21 schreef G_E het volgende:
Overigens kan ik me nog herinneren dat bepaalde users hier eerst geen genoeg konden krijgen van het harige blote bovenlijf van een bepaalde fok!er die regelmatig in B&H post..
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, kom kom, ook jij hebt een grote behoefte eens flink van de verboden, maar toch gedoogde vruchten te proeven, met als resultaat een jam-resultaat waar de Betuwse Flipje rooie oortjes van krijgt!
nah we allebei bezet (en ik dacht) monogaam ingesteld... of bedoelde je dat niet?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die enge dingen!.
.
Ja, voor mij hoeft het ook niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:22 schreef WAik het volgende:
[..]
G_E = > MAXquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
vergeet de snor van die bepaalde persoon nietmaar dat schijnt weer in te zijn.
Zal jou goed staan, trouwens
Wij vragen ons af: snor?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:24 schreef Waxxer het volgende:
niet helemaal meegenomen bikinilijnquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wij vragen ons af: snor?
Jij had het over Enge Dingen als Enschede.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:25 schreef WAik het volgende:
[..]
nah we allebei bezet (en ik dacht) monogaam ingesteld... of bedoelde je dat niet?![]()
of ben je zo'n kluizenaar?
die ene had een foto in het fotoboek met duidelijk een snorquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wij vragen ons af: snor?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij had het over Enge Dingen als Enschede..
Nu vragen wij ons af: die ene?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:29 schreef Waxxer het volgende:
die ene had een foto in het fotoboek met duidelijk een snor
Ik moet er niet aan denken, en God kennelijk ook niet, want Hij heeft mij niets voor niets gezegend met een nauwelijks aanwezige baardgroei.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oke oke oke nou ik heb al gekeken zie die foto niet meer maar in het fotoboek van analemedia69 dacht ik ooit een besnorde foto te hebben gezien, nu echter niet meerquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nu vragen wij ons af: die ene?
Doe eens duidelijk zijn waxxer, namen willen we horen! NAMEN!!
DAT hadden we nodig.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GODVERDETIEVES..heb je een leuke jongen..ben je voor t eerst echt verliefd, klikt t op alle vlakken...begrijpt zn moeder je verkeerd en krijgt hij een verbod om mij te zien..word je eigen moeder pissig omdat ie me belt om 00:00 en word ik verweten "viertiendaagse vriendjes" te hebben..ECHT FUCK DEZE WERELD
Nou........ wacht maar af jongen, jij moet je morgen zó ontzettend scheren, heb ik net ff geregeld.... dus talking about een grote verwachting...................quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:32 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, en God kennelijk ook niet, want Hij heeft mij niets voor niets gezegend met een nauwelijks aanwezige baardgroei. ::D
en nu denken wij: analemedia69quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:33 schreef Waxxer het volgende:
oke oke oke nou ik heb al gekeken zie die foto niet meer maar in het fotoboek van analemedia69 dacht ik ooit een besnorde foto te hebben gezien, nu echter niet meer
oooooooooohhhh echt erg.... 15 dagen voor een dvd is beláchelijk......quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:34 schreef Cybart het volgende:
Boze mail ga sturen*
een maand geleden een DVD met Alex besteld, 15 dagen levertijd
[afbeelding]
mn geduld is op
maand geleden een dvd besteld....quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oooooooooohhhh echt erg.... 15 dagen voor een dvd is beláchelijk......
Maar je informatie is wat summier. Laat je gaan, laat je vooral niet remmen door je verstand. Wat is er aan de hand?
geeft niks hoor, kom maar op met je verhaalquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
sorry moest ff mn woede ventileren
begrijpbaarquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
sorry moest ff mn woede ventileren
Dat vind ik Eng.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:38 schreef WAik het volgende:
grote liefde slaat om in grote woede
griffeldivaquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
giffeldiva?
Ik ben 25zie je wel, zo jong en dan al een diva
ik doe alles verkeerd en jullie krijgen toch alleen maar een rare indruk van mij als ik hier post
ik kan maar beter wegkwijnen
en stoflongen krijgen van mijn volle asbakken
en verwaarloosde hygiene hier
alleen, net zoals ik vóór september 2000 was
human...quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:40 schreef G_E het volgende:
[..]
Dat vind ik Eng..
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:46 schreef Cybart het volgende:
time to say night night!
Zullen we iets verven?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:47 schreef Waxxer het volgende:
Ik aanachttekort?ik simuleer de afgelopen nacht
over 7,5 uur toets. mij niet gezienquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zullen we iets verven?
hehe..kheb net een cd-maxi besteld uit de VS.. ben benieuwd. De ene keer ligt het binnen 3 dagen in de brievenbus (vanuit de VS via Airmail) een ander keer na drie maanden (vanuit de UK via Royal Air).
Yo..waar is het Avondclubje?
jaja...quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:47 schreef Waxxer het volgende:
Ik aanachttekort?ik simuleer de afgelopen nacht
@ cybart: ik heb twee cd's besteld vorge week waar twee dg levertijd op stond.... ben benieuwd....
Arme jongquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:54 schreef WAik het volgende:
[..]
over 7,5 uur toets. mij niet gezien![]()
ZIJ! kun je dat niet gewoon ff weglaten!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Arme jong![]()
over 12uur twee films kijken voor m'n studie
Thanx..quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:56 schreef WAik het volgende:
[..]
ZIJ! kun je dat niet gewoon ff weglaten!![]()
maar veel plezier hoor!![]()
koffie?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Thanx..
Maar volgens mij ben ik een topic-moordenaar. Kheb zin in een bakske koffie, dus toodles
Eigenlijk Café Au Chocolatquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:04 schreef WAik het volgende:
[..]
koffie?nu?
!
nah, truste dan!
ik dacht aan iets met cafeïne...quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eigenlijk Café Au Chocolat![]()
Jah, waarom niet? Ik kan er straks heerlijk mee slapen hoor..
Maar ook truste
Speaking of which, hoest met La KiKi?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:10 schreef Waxxer het volgende:
hahai ben er nogik dacht, joh, er is nog meer op m'n kamer behalve een computer :
Oh ja woensdag moet ik koken![]()
![]()
ik durf het bijna niet te vragen, maarehh wat ga je dan koken? (en voor wie?!?)quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:10 schreef Waxxer het volgende:
hahai ben er nogik dacht, joh, er is nog meer op m'n kamer behalve een computer :
Oh ja woensdag moet ik koken![]()
![]()
Jaaa goed he, de harde opvoeding werpt haar vruchten afquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Speaking of which, hoest met La KiKi?
Nou ik weet bij God niet WAT ik moet koken en het is voor eehhhh ie...ie....iemandquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen, maarehh wat ga je dan koken? (en voor wie?!?)
ah, ze krijgt een Dinxperiaanse opvoeding?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa goed he, de harde opvoeding werpt haar vruchten afaf en toe aan de emotionele kant enzo en wat driftaanvallen, maar het is handelbaar
Wil je recepten hebben?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik weet bij God niet WAT ik moet koken en het is voor eehhhh ie...ie....iemand![]()
![]()
![]()
Doetus meer vertellen over 'iemand' dan kunnen we je ook beter helpenquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik weet bij God niet WAT ik moet koken en het is voor eehhhh ie...ie....iemand![]()
![]()
![]()
ooooohhh dat zou fntastisch zijn!!! Jij kunt vast wel inschatten welke keukencapriolen ik aankanquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:28 schreef G_E het volgende:
[..]
Wil je recepten hebben?
Nou zometeen verwacht ik weer teveel dusquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doetus meer vertellen over 'iemand' dan kunnen we je ook beter helpen.
Die roerbakschotel is niet ingewikkeld, je moet alleen er op letten dat je op het juiste moment er de dingen erbij mikt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooooohhh dat zou fntastisch zijn!!! Jij kunt vast wel inschatten welke keukencapriolen ik aankanwat lief!!
...ken jij het programma Het Familiediner?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:33 schreef G_E het volgende:
[..]
Die roerbakschotel is niet ingewikkeld, je moet alleen er op letten dat je op het juiste moment er de dingen erbij mikt..
Is dit een gevalletje voor ons filiaal in R&P?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou zometeen verwacht ik weer teveel dus![]()
*zucht*
Euh, neej, ik kijk nauwelijks televisie.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
...ken jij het programma Het Familiediner?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:32 schreef Waxxer het volgende:
Het officiële slowchattopic van de nacht: 1 foto van DP
:'(quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dit een gevalletje voor ons filiaal in R&P?.
mijn lay-out, wat doe je?!quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:38 schreef Waxxer het volgende:
nouikhebiemandlerenkennenmetwieheteigenlijkwelheelerggoedkliktmaarnubenikbangdatikweermeer-
wildanhijzegmaarendathijgewoonvoordegezelligheidkomtetenterwijlikhemheelergleukvndendaarben-ikhelergzenwachtigvoor :'(
nou, dan maak jij de keuken heel gezellig met kaarsjes enzo en dan doe je een kokspakje aan en ga je heel lekker voor ons koken zodat wij leuk kunnen kletsenquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:36 schreef G_E het volgende:
[..]
Euh, neej, ik kijk nauwelijks televisie.. Maar vertel!
. Ik stel me nu net zoiets voor als Festen.
.
ja ik dacht waar is de gespreksgroep gebleven maarreeeehhhh....quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:36 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
![]()
Kun je het niet gewoon aan hem vragen wat hij van je vindt en wat z'n verwachtingen zijn?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
:'(
nouikhebiemandlerenkennenmetwieheteigenlijkwelheelerggoedklikt-maarnubenikbangdatikweermeerwildanhijzegmaarendathijgewoonvoor-degezelligheidkomtetenterwijlikhemheelergleukvndendaarbenikhelerg-zenwachtigvoor :'(
jamaar die staan erquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
mijn lay-out, wat doe je?!
af-breek-streepjes !!!![]()
ontopic: awwwwkun je je verwachtingen voor woensdag dan niet een pietsie bijstellen?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nou, dan maak jij de keuken heel gezellig met kaarsjes enzo en dan doe je een kokspakje aan en ga je heel lekker voor ons koken zodat wij leuk kunnen kletsen
dat durf ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:41 schreef G_E het volgende:
[..]
Kun je het niet gewoon aan hem vragen wat hij van je vindt en wat z'n verwachtingen zijn?.
Kan het niet zijn dat je er tijdens het etentje achter gaat komen hoe en wat hij denkt en voelt?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nouikhebiemandlerenkennenmetwieheteigenlijkwelheelerggoedklikt-maarnubenikbangdatikweermeerwildanhijzegmaarendathijgewoonvoor-degezelligheidkomtetenterwijlikhemheelergleukvndendaarbenikhelerg-zenwachtigvoor
zap nu maar naar Veronica !!quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:41 schreef Waxxer het volgende:
ik kijk nu naar Yorin, zal dat helpen?
Ik zie een geit, is dat een hint?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zap nu maar naar Veronica !!
precies, dat zei ik vlak voor jouquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat je er tijdens het etentje achter gaat komen hoe en wat hij denkt en voelt?.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:47 schreef Waxxer het volgende:
Ik zie een geit, is dat een hint?
adem in....... en uitblaaaazzzzzen de rook.... aaaahhhhhhh..........quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]nee hoor, blijf maar kijken
ontspan... adem in, adem uit... alles komt goed
*asbak schoonmaak*quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:50 schreef Waxxer het volgende:
adem in....... en uitblaaaazzzzzen de rook.... aaaahhhhhhh..........
oeh! Good thinking!quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*asbak schoonmaak*
rookt "iemand" ook?
hetzelfde merk zelfsquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*asbak schoonmaak*
rookt "iemand" ook?
Maar ik niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hetzelfde merk zelfsen het was een italiaans plaatsje en toen zei ik ooohhh peschiera? En dat klopte
maar dat vehaal ken je al volgens mij bedenk ik me nu
quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
oeh! Good thinking!.
Wil je een officieel of een eerlijk antwoord?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
rook jij trouwens, vraag ik me zo inene af?
Dat heb je al verteld ja, maar dat geeft niet hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:52 schreef Waxxer het volgende:
hetzelfde merk zelfsen het was een italiaans plaatsje en toen zei ik ooohhh peschiera? En dat klopte
maar dat vehaal ken je al volgens mij bedenk ik me nu
naaaahhh... jawel, gewoon lekker stomen met een glas martini erbijquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik niet..
beide als het kanquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wil je een officieel of een eerlijk antwoord?.
Je bent op dreef vandaag Waxje.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
beide als het kanik ga voor volledige informatie
nou wat lief dat je dat zegtquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent op dreef vandaag Waxje..
Nou omdat jij het bent. Komtie:
Officieel: nee.
Eerlijk: ja..
Nou ik rook ook niet constant ofzo. Alleen als het gezellig is eigenlijk. Ik kan 2 pakjes op een avond roken en dan weer 2 maanden geen sigaret aanraken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nou wat lief dat je dat zegt
dus mamma weet het niet?Nou ja, hihihi bij mij ook niet hoor
Trusten Waxjequote:Op dinsdag 28 september 2004 02:01 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga maar eens slapen, heb voor morgen zelfs opgeschreven wat ik allemaal moet doen
welterusten!![]()
Wat is het toch vaak gezelig he?!quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:02 schreef beaverhausen het volgende:
Nou ik rook ook niet constant ofzo. Alleen als het gezellig is eigenlijk. Ik kan 2 pakjes op een avond roken en dan weer 2 maanden geen sigaret aanraken.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wat is het toch vaak gezelig he?!
*in koor* Hallo G_E!quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Het lijkt wel een AA meeting hier..
Waxje!quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:07 schreef Waxxer het volgende:
Goeiemorgen
Naaaaahhh ik bedacht me gisteren pas dat Semisane een band isheb er zelfs een cd van
Nou hahai, hoe gaat het hier?
ik zit op mijn werk.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:21 schreef Ang3l het volgende:
AJUU!
Er loopt hier een schattig pools jongetje rond, licht gespierd, in een mouwloos shirtje (alsof het warm is)
,,Wij de meiden van de universiteitquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:28 schreef blublub het volgende:
zingen + bier = slecht!
Twee keer graag, één museumjaarkaartquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik zit op mijn werk.
quote:"Ik ken nog een bananenmop!"
"Oh ja?"
"Jaaaaa."
Het is geel en krom en het is geen banaan.
Lekker toch een banaan.
Er loopt een banaan over de stoep...
...valt ie eraf!
Het is geel en het zingt.
Banana Mouskouri.
Bert: "Ernie, waarom heb je een banaan in je oor?" Ernie: "Om de olifanten weg te jagen!" Bert: " Maar hier zijn toch helemaal geen olifanten?" Ernie: " Moet je nagaan hoe goed het werkt."
Staan 2 blonde bananen op de oever van een rivier. Zegt de een tegen de ander: "wacht maar, ik kom naar de overkant"...zegt die andere: "nee daar ben je al!!!"
Er lopen twee Belgen over straat, zien ze een bananenschil liggen. Zegt de ene Belg tegen de andere: "Nee he, daar gaan we weer."
Er zitten twee bananen in een jampotje. Zegt de een tegen de ander: "Mag ik nu achter het raampje?"
Waarom zijn bananen krom?
Anders passen ze niet in hun schil.
let joehoeee.. entertain me!quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:45 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wat ander vermaak dan?
Hai!quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:50 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi..
oooohhh je wilt méééééérrrrrr........quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
let joehoeee.. entertain me!
quote:Er komt een banaan bij de slager. Vraagt hij aan de bakker : "Heeft u nog rode aardappelen voor mij ?" waarop de fietsenmaker antwoordt : "Nee, helaas, wel zwarte bananen." "Oh dat geeft niet," zei de banaan, "want ik ben toch met de trein..."
Het is geel en je kunt het niet zien.
Een banaan om de hoek.
Er komt een auto aangereden bij de verkeerslichten. Zegt de passagier tegen de chauffeur: "Het is geel." "Een banaan," zegt de ander.
Ik ben dol op bananen, maar ik wil Monignaccen. Wat moet ik doen?
Stoppen met afslanken.
Het is rijp, heeft een beetje geel, soms bruine kleur en is erg gezond.
Een appel!
Twee bananen graven een kuil. Na een poosje zegt de een tegen de ander: "Ik stop ermee, want ik krijg er een kromme rug van."
Hoe noem je een meisje dat gek is op bananen?
Een bananendoos.
Er lopen twee bananen over straat. Zegt de een tegen de ander: "Mag ik nu in het midden lopen?"
De heren Ba en Naan lopen met bananen over straat en ze struikelen. Alles ligt over straat. Komt er een bananenleek aan die ze kapot begint te trappen, en hij zegt tegen de omstanders: "Snel, er zijn er al twee uitgekomen."
Wat doe je als een schroefje los zit?
Banaandraaien.
Het is geel en het pest.
Een bana-na-na-na-na.
Het is geel en het hangt achter de auto.
Een banaanhangwagen.
Het is geel en het hangt aan de muur.
Een banaanplakbiljet.
Hai Waxjequote:Op dinsdag 28 september 2004 12:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!
Euhm..nee.quote:Ook naar de Beasty Boys - Sabotage aan het luisteren?
quote:Wat ben je vroeg op joh![]()
![]()
Heb je ze ook over citroenen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oooohhh je wilt méééééérrrrrr........
Nah, dat ken je krijgen:
[..]![]()
![]()
oeh! onthouden... komt misschien nog van pas, binnenkort!quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:54 schreef Waxxer het volgende:
Het is geel en het pest.
Een bana-na-na-na-na.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oeh! onthouden... komt misschien nog van pas, binnenkort!![]()
quote:Ernie: "Bert, een citroen heeft dat pootjes?"
Bert: "Neen, Ernie, een citroen heeft geen pootjes."
Ernie: " Bert, een citroen heeft dat echt geen pootjes?"
Bert: " Neen, Ernie, een citroen heeft echt geen pootjes!"
Ernie: " Maar Bert, een citroen heeft toch echt geen pootjes, he?!"
Bert: " Nee, Ernie, een citroen heeft echt geen pootjes!!!!!!!!!"
Ernie: " Nou Bert, dan heb ik, geloof ik, net een kuikentje gepeld!"
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
neuken?quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Twee keer graag, één museumjaarkaart
quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
,,Wij de meiden van de universiteit
zeggen tegen 't klootjesvolk hee schijt
wij zijn de besten voor de samenleving
voor onopgeleiden bestaat geen vergeving
wij kennen niet het woord tolerant
voor de maatschappelijke onderkant
Nee we zullen ons niet vergissen
en zullen jullie keihard dissen
het is een gave unigirl te zijn
laaaaalalalala geef ons nog een karafje wijn"
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:25 schreef blublub het volgende:
"Wij zijn de meisjes van het confectieatelier wij willen NAAIEN wij willen NAAIEN, Wij zijn de meisjes van het confectieatelier we willen naaien als dat kan!"
dit komt me bekend voor... of is het net verzonnen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:30 schreef Weemz het volgende:
"Wij zijn de jongens van de landbouwhogeschool wij willen ZAAIEN wij willen ZAAIEN, Wij zijn de jongens van de landbouwhogeschool wij willen ZAAIEN als dat kan!"
Week niet... Wij zongen niet anders tijdens mijn intro... (vorig jaar)quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:42 schreef XMN8R het volgende:
dit komt me bekend voor... of is het net verzonnen?
zoek dat dan eens even heel snel voor mij uit!quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:43 schreef Weemz het volgende:
Week niet... Wij zongen niet anders tijdens mijn intro... (vorig jaar)
is bekend studentenlied (vaak gezongen tijdens intros idd) daar ken ik m ook van, van Biercantus vorig jaarquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
dit komt me bekend voor... of is het net verzonnen?
IK HOOOOOR NIKS, IK HOOOOR NIKS, IK HOOOOR NIKS, IK HOOOOOR NIKS!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:30 schreef Weemz het volgende:
"Wij zijn de jongens van de landbouwhogeschool wij willen ZAAIEN wij willen ZAAIEN, Wij zijn de jongens van de landbouwhogeschool wij willen ZAAIEN als dat kan!"
TIS STIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL AAN DE OVERKANT TIS STIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL AAN DE OVERKANT!quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:55 schreef blublub het volgende:
IK HOOOOOR NIKS, IK HOOOOR NIKS, IK HOOOOR NIKS, IK HOOOOOR NIKS!!!
geilquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:30 schreef Weemz het volgende:
BALLEN BALLEN BALLENquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:28 schreef Weemz het volgende:
SOEP SOEP SOEP
ik raak een beetje in de put van je, waxxer, kan het nu weer wat vrolijker?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:14 schreef Waxxer het volgende:
.......alhoewel, als ik mezelf verkoop ben ik net zo onoprecht
nou, eehhhh verder ben ik vandaag erg neutraalquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik raak een beetje in de put van je, waxxer, kan het nu weer wat vrolijker?
![]()
ik heb ook net min of meer geconstateerd dat mijn baantje steeds meer overbodig wordt, (ik zal niet ontslagen worden - niet meteen, maar goed voor je motivatie is het niet) er werken hier gewoon TE VEEL mensenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nou, eehhhh verder ben ik vandaag erg neutraal
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb ook net min of meer geconstateerd dat mijn baantje steeds meer overbodig wordt, (ik zal niet ontslagen worden - niet meteen, maar goed voor je motivatie is het niet) er werken hier gewoon TE VEEL mensen![]()
eh..tis heel erg ingewikkeld om uit te leggen hoe het hier zit, maar ik zal zeker niet ontslagen worden (hoewel dat contract dat ik heb - wel vast - ook vrij lachwekkend is) maar mijn motivatie gaat wel met stappen achteruit.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
en heb je een vast contract??
Blutjenhorn?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:35 schreef Waxxer het volgende:
Nou, het lijkt wel alsof ik in Blutjenhorn leef
welke films heb je gezien?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:15 schreef wizarddragon het volgende:
Zow net terug van 2 viewings...
een goedenavond iedereen
Geschiedenis en hedendaagse av cultuur:quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
welke films heb je gezien?
*schrik!*quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:48 schreef blublub het volgende:boeh!
rosebud...roooosssssebud....the wizard of rosebudquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geschiedenis en hedendaagse av cultuur:
- Un Chien Andalou (Fr: Buñuel, 1929, 16 min.)
- Ballet mécanique (Fr: Léger, 1924, 19 min.)
- Opus II en Opus IV (Dl: Ruttmann, 1921/1925, 26 min.)
Oriëntatie Film:
Citizen Kane (VS: Welles, 1941, 119 min.)
hehequote:Op dinsdag 28 september 2004 21:10 schreef ajuu het volgende:
[..]
rosebud...roooosssssebud....the wizard of rosebud![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in vlammen opgegaan...er is een heel mooie stripje van peanuts met charlie brown die voor de tv naar citizin kane gaat kijken, komt lucy binnen en roept alleen maar "het is zijn sleetje!!" en charlie die op het laatste plaatje zijn bekendequote:Op dinsdag 28 september 2004 21:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja wat zielig... Het sleetje..
Jij bent helemaal op de hoogte?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:30 schreef Vlarp het volgende:
O MY GOD!
Onder het mom van "way to much information"
M'n moeder en ik hadden het net over sex.. nou ja, raad de rest maar
Echt van die informatie die ik niet WIL weten van m'n moederquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:38 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jij bent helemaal op de hoogte?
*Veronica's lekkerste kijk* alleen er is weinig lekkers vanavond
Kzit ook ff aan het kijken.. alleen ik heb niks "lekkers" gezien..quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:38 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jij bent helemaal op de hoogte?
*Veronica's lekkerste kijk* alleen er is weinig lekkers vanavond
Niet alleen bij de mannen, bij de vrouwen is het ook niet bestquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:05 schreef Ang3l het volgende:
Nee 't valt een beetje tegen qua mannen
Nachtmerrie?quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:06 schreef Ang3l het volgende:
help eens ff mee met dit raadsel, pleeeeeeeeeeeaase?
Nooit gezien, dit geheimzinnig dier.
Ik besta alleen op een speciale manier.
Dan berijdt men mij, zwetend vaak.
en gillend ontneemt men mij, mijn taak.
Vertel eens, wat vind je van anale sex?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:30 schreef Vlarp het volgende:
O MY GOD!
Onder het mom van "way to much information"
M'n moeder en ik hadden het net over sex.. nou ja, raad de rest maar
GE! Wat ben jij goed in raadsels!quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:11 schreef G_E het volgende:
[..]
Nachtmerrie?
Jah, khad 'm inmiddels alquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:11 schreef G_E het volgende:
[..]
Nachtmerrie?
Ja daar kom ik ook op uit.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:41 schreef Ang3l het volgende:
1000 mijlen
2 druppels
7 reizen
5000 vingers
8 mm
30 seconden
40 wapens
9 levens
101 dalmatiers
2 muilezels
711 ocean drive
5 weken
samen 6915 toch?
Dat nog net nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:13 schreef G_E het volgende:
[..]
Vertel eens, wat vind je van anale sex?.
G_E toch!![]()
16131231quote:Op woensdag 29 september 2004 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik ga in bed over deze nadenken:
Wat is de laatste cijferstring in deze reeks?
6
16
1611
1631
161321
En de volgende zou worden (volgens mij!):quote:Op woensdag 29 september 2004 00:37 schreef Parleur het volgende:
16131231
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |