quote:Op donderdag 11 november 2004 17:54 schreef ShaoliN het volgende:
Zoek, en gij zult vinden:
[CENTRAAL] Woonruimte Gezocht & Aangeboden III
Geen probleem, we zitten hier niet voor niets.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:03 schreef Tessje het volgende:
Stom dat ik trouwens even niet in de topiclijst heb gekeken.. Excuses daarvoor
Ik zoek alleen info voro computer rommel. Dus dat scheelt.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zoiets is er in DIG. Maar dan alleen voor computer rommel. Verder kun je ook het slowchat topic hiervoor gebruiken natuurlijk.
Hoi Tessje,quote:Op donderdag 11 november 2004 17:39 schreef Tessje het volgende:
Lieve Adelante,
Ik zoek een apartement in Eindhoven... Al is het maar een adres van een woningstichting waardoor ik verder geholpen kan worden. Kan ik die openen in V&A of moet ik daarvoor naar een ander subfora? (En ja ik heb de FAQ gelezen)
Vriendelijk verblijf, verwacht en misbruik ik
Je grootste fan,
Tessje
Done.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:45 schreef TeleluvR het volgende:
Slotje op dit topic aub: [TK] Maxtor 80GB 7200rpm, 2mb cache
Thanx
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:26 schreef ElisaB het volgende:
Hoi Tessje, k zie dat mijn collega's erg hun best doen het je naar de zin te maken.
Soms worden artikelen pas verstuurd als men het geld binnen heeft. Als jij in dat geval de koper bent, dan moet je toch afwegen of je de aanbieder voldoende vertrouwd. Je kunt misschien het e.e.a terug vinden in het ervaringen topic.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:27 schreef Moeizaam het volgende:
Vraagje!
Als je iets verkoopt en je moet het versturen via het postkantoor,
hoe werkt die dan?
Doe je dit onder rembours, kan dit dan als particulier?
Of doe je dit onder vooruit betaling? (zou ik nooit doen naar iemand die ik niet ken)
Hoe lossen andere dit op?
Done.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:47 schreef Focusdriver het volgende:
Dit topic kan al lang op slot: [TK] Speakers Caliber CSP-9
![]()
Die connectie had ik nog niet gemaakt (hé, blondT, ben niet zo snel)quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:26 schreef Moeizaam het volgende:
Lezen helpt, ook geplaatst op marktplaats.
Ik zeg, of is het nou ebay, duh! vanwege die overname van van de week.
Checkquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:03 schreef Moeizaam het volgende:
Seintje!
Beide nog niet verkocht.
Alvast bedankt voor de extra reclame.
volgens mij hé was er geen opzet in het spelquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check
Sorry dat ik je verkeerd begrepen had; er was geen (ik herhaal GEEN) opzet in het spel!
Gut, nou je het zegtquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:05 schreef Magneet het volgende:
volgens mij hé was er geen opzet in het spel
Topic schoongemaakt. Zag niks banwaardigs eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2004 12:28 schreef ZX9R het volgende:
Kan deze trol (Youssef) niet een ban krijgen?
Is al diverse keren gewaarschuwd, bans gehad en hij gaat gewoon door. Vooral tegen motorrijders.
In hetzelfde topic is al eens een post van hem door ElisaB verwijderd.
[TK] Yamaha YZF R-6, Rood / Zwart, mrt 2001
GMTAquote:Op maandag 15 november 2004 12:31 schreef Adelante het volgende:
heb het topic even opgeschoond, maar vond de uitlating (nog) niet dusdanig schokkend om er Youssef op aan te spreken.
Youssef is niet onbekend bij de gemiddelde FOK! user. Hij post scherp, soms misschien net iets over het randje. Maar dat zijn er velen. De reacties op zijn posts zijn regelmatig ook verre van subtiel te noemen. Mocht hij offtopic gaan dan zullen zijn reacties verwijderd worden. Mocht hij diverse malen behoorlijk over de scheef gaan, dan zullen daar heus de bijpassende sancties worden toegepast.quote:Op maandag 15 november 2004 12:33 schreef ZX9R het volgende:
Er stond nog meer.
Maar dat was dus al door ElisaB verwijderd.
Vraag anders Mutz of ThaFreak maar eens hoe hij post, wat zijn stijl is.
Bannen die hap !quote:Op maandag 15 november 2004 12:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
soms misschien net iets over het randje.
Dude. Loop jij elke dag mijn history na? Ophoeren bokkelul.quote:Op maandag 15 november 2004 13:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Je kunt best wel PI's lezen, toch?quote:Op maandag 15 november 2004 13:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Ik heb moeten navragen wat een PI wasquote:Op maandag 15 november 2004 13:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je kunt best wel PI's lezen, toch?
Personal Intifadahquote:Op maandag 15 november 2004 14:10 schreef DePresident het volgende:
Ik heb moeten navragen wat een PI was![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 14:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Personal Intifadah
Donequote:Op woensdag 17 november 2004 14:39 schreef Scooter1 het volgende:
[TK] Canon 300D/Digital Rebel
Mag op slot
Thanks
Oké, mag jij em sluiten!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:46 schreef Adelante het volgende:
maak maar 'n nieuwe WF....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |