Gut, nou je het zegtquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:05 schreef Magneet het volgende:
volgens mij hé was er geen opzet in het spel
Topic schoongemaakt. Zag niks banwaardigs eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2004 12:28 schreef ZX9R het volgende:
Kan deze trol (Youssef) niet een ban krijgen?
Is al diverse keren gewaarschuwd, bans gehad en hij gaat gewoon door. Vooral tegen motorrijders.
In hetzelfde topic is al eens een post van hem door ElisaB verwijderd.
[TK] Yamaha YZF R-6, Rood / Zwart, mrt 2001
GMTAquote:Op maandag 15 november 2004 12:31 schreef Adelante het volgende:
heb het topic even opgeschoond, maar vond de uitlating (nog) niet dusdanig schokkend om er Youssef op aan te spreken.
Youssef is niet onbekend bij de gemiddelde FOK! user. Hij post scherp, soms misschien net iets over het randje. Maar dat zijn er velen. De reacties op zijn posts zijn regelmatig ook verre van subtiel te noemen. Mocht hij offtopic gaan dan zullen zijn reacties verwijderd worden. Mocht hij diverse malen behoorlijk over de scheef gaan, dan zullen daar heus de bijpassende sancties worden toegepast.quote:Op maandag 15 november 2004 12:33 schreef ZX9R het volgende:
Er stond nog meer.
Maar dat was dus al door ElisaB verwijderd.
Vraag anders Mutz of ThaFreak maar eens hoe hij post, wat zijn stijl is.
Bannen die hap !quote:Op maandag 15 november 2004 12:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
soms misschien net iets over het randje.
Dude. Loop jij elke dag mijn history na? Ophoeren bokkelul.quote:Op maandag 15 november 2004 13:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Je kunt best wel PI's lezen, toch?quote:Op maandag 15 november 2004 13:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Ik heb moeten navragen wat een PI wasquote:Op maandag 15 november 2004 13:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je kunt best wel PI's lezen, toch?
Personal Intifadahquote:Op maandag 15 november 2004 14:10 schreef DePresident het volgende:
Ik heb moeten navragen wat een PI was![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 14:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Personal Intifadah
Donequote:Op woensdag 17 november 2004 14:39 schreef Scooter1 het volgende:
[TK] Canon 300D/Digital Rebel
Mag op slot
Thanks
Oké, mag jij em sluiten!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:46 schreef Adelante het volgende:
maak maar 'n nieuwe WF....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |